Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

ORIGINAL

           Σαν άνθρωπος γενικά, πρέπει να καταθέσω οτι είμαι εναντίον του συνδικαλισμού. Κι αυτό διότι πιστεύω οτι οι εργατοπατέρες είναι πιο πολύ με τα αφεντικά και την εξουσία, παρά με τους εργαζόμενους που θεωρητικά αντιπροσωπεύουν.

            Έγινα Αεκτζής συνειδητοποιημένος στα 9 μου χρόνια, το 1970. Φυσικά Original δεν υπήρχε τότε. Υπήρχε όμως το πέταλο της Φιλαδέλφειας, σχεδόν κάθε Κυριακή γεμάτο, ασχέτως στόχων της ομάδας μας, απο ανθρώπους με σημαίες και κασκώλ, καραμούζες και ροκάνες. Διάφορες ηλικίες που μπαίνανε στο γήπεδο νορμάλ, και φεύγανε βραχνιασμένοι αφού δεν σταμάταγαν να τραγουδούν , να φωνάζουν και να δημιουργούν συνεχώς καινούργια τραγούδια επαινετικά για την ΑΕΚ και περιπαιχτικά για τους αντιπάλους. Μιλάω για την θύρα 21-22-23 που έμεινε στην ιστορία σαν 21. Στα χρόνια εκείνα θυμάμαι κι έναν τύπο με σάλπιγγα που πρακτικά οργάνωνε την φωνή των φιλάθλων και τον ΚΥΡΙΟ Μπάμπη Καρανούτσο που κατεύθυνε τον παλμό. Έχουμε πια φτάσει στην μεγάλη ευρωπαϊκή μας πορεία, τότε  που ο Μπάμπης γδύθηκε μέσα στη Μόσχα. Επίσης να πω οτι ο Μπάμπης έκανε έρανο μετά τα παιχνίδια της μπασκετικής ΑΕΚ για να πάρουν κάποια οδοιπορικά οι παίκτες μας. Τότε πήγαινα και στο μπάσκετ.
               Στην θύρα 21 λοιπόν, υπήρχαν και πανώ και διαφωνίες κι ο,τι μπορεί να φανταστεί ο σημερινός νεότερος που μαθαίνει απο τα γεννοφάσκια του να είναι τμήμα ενός κοπαδιού σε όλα τα επίπεδα της ζωής. Υπήρχε συνδεσμιακό κίνημα; Πιστεύω πως ναι, αλλά ίσως λίγο πιο ερασιτεχνικά απο την  σημερινή του μορφή. Πάντως θέλω να πω πως και εκδρομές εκτός έδρας γινόντουσαν,και μάλιστα με αναγγελία απο τα μεγάφωνα του γηπέδου μας, και σχηματιζόντουσαν παρέες που ανάλογα με το ταλέντο του καθενός μοίραζαν τα καθήκοντα. Ποιός θα φτιάξει την σημαία, ποιός την γελοιογραφία, ποιός θα τυπώσει τα κηδειόσημα και τόσα άλλα. Πιο ερασιτεχνικά αλλά πολύ πιο άδολα και σούπερ αναμνησιακά. Είχαμε ανοργανωσιά καταστατικού, αλλά τεράστια οργάνωση παρουσίας στα γήπεδα, ανταλλαγής απόψεων  στα καφενεία και συνάντησης έξω απο την θύρα που θα καθόμασταν όλοι μαζί στα γήπεδα της Αθήνας.
              Όφείλω να πω οτι ουδέποτε γράφτηκα σε κάποιον απο τους οργανωμένους συνδέσμους της ΑΕΚ. Για μένα οργάνωση σημαίνει διάθεση να καρπωθώ κομμάτια της εξουσίας. Να μεγαλώσω τον χώρο που διοικώ, να επιρρεάζω όσο πιο πολλούς μπορώ, να "συνεργάζομαι" με την εταιρεία ( το λέω πάρα πολύ κομψά για να αρχίσει επιτέλους κάποιος πολιτισμένος διάλογος), να έχω παρουσία στον τύπο, αντίστοιχη προβολή και τόσα άλλα.
              Επίσης η οργάνωση, ειδικά αν μεγαλώσει, είναι αδύνατον να ελέγξει πια όλα τα μέλη της. Σίγουρα θα δημιουργηθούν τάσεις ήπιες και εξτρεμιστικές. Κοιτάξτε τα κόμματα ή τις πολιτικές επιτροπές των ίδιων πεποιθήσεων. Οπότε ακραία φαινόμενα είναι σίγουρο οτι θα υπάρξουν. Τύπου φασαρίες στα γήπεδα που τα πληρώνει η ομάδα, ντου στα προπονητήρια, κανά ξύλο σε κάποιον που δεν υπογράφει εναντίον του συμφέροντος του και λοιπά γνωστότατα. Φυσικά εκείνη την στιγμή ο αρχηγός λέει οτι δεν μπορεί να περιφρουρήσει τον αυθόρμητο κόσμο, ο οποίος αυθόρμητος αγωνίζεται για το καλό της ΑΕΚ. Κι εκεί μπερδεύονται τα πράματα.
                 Διότι κι εγώ για το καλό της ΑΕΚ αγωνίζομαι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΚΑΚΟ, ΕΙΤΕ ΕΚΟΥΣΙΑ ΕΙΤΕ ΑΚΟΥΣΙΑ. Δεν είμαι πρόβατο για να ακούω τον κάθε διοικούντα ή προπονητή ή ποδοσφαιριστή να με δουλεύει, αλλά δεν είμαι και πρόβατο κανενός τύπου οργάνωσης που θέλει να με πείσει οτι τα ξέρει όλα, οτι αυτοί είναι οι ιερείς της ΑΕΚ, κι οτι έρχονται στο γήπεδο για να υποστηρίξουν την ομάδα κρατώντας εμετικά πανώ ή σκούζοντας εναντίον παικτών ή προπονητή,  την ώρα που προσπαθούν αυτοί  να παίξουν κάτι.  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ Η ΑΕΚ - κι όχι μόνο αυτή- ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
                  Επίσης ήθελα να ήξερα με ποιά κριτήρια γίνεσαι μέλος της οργάνωσης. Απλά καταθέτοντας τον οβολό σου και τα αεκτζήδικα συναισθήματα σου; Διότι έτσι μπορεί να παρεισφρίσουν και  πρεζάκηδες, και χούλιγκαν, και τραμπούκοι, και  εγκληματίες του κοινού ποινικού κώδικα. Δέστε τα περιστατικά που έχουν άλλες ομάδες. Εμείς ευτυχώς δεν τα έχουμε αυτά.  Κάνω μια προειδοποίηση, που δεν βλάπτει ποτέ για την πορεία τών συνδέσμων που υπάρχουν
 για την σημαντικότητα κάποιου  Τσουκαλά (είδατε τι προσεκτικός είμαι - οι δικοί μας πάντα είναι καλύτεροι), που θέλει να κρατάει στο επίπεδο του πολλούς άλλους με εξυπνακίστηκες ατάκες που τις  κάνει λιμουζίνες του πεζοδρομίου. Και δεν με νοιάζει καθόλου  αν έμεινε ανύπαντρος. Τα απωθημένα για να γίνεις κάτι, βγαίνουν μέσω αξίας κι όχι επειδή είσαι αδικημένη Δαμανάκη.
                  Γιατί γελάτε; Προσοχή στις κουβέντες μου. ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΛΕΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ  ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ  ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΔΙΚΑ  ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΖΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΤΙΠΟΤΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙΠΟΤΑΣ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥ; ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟ Η ΤΟ ΟΜΟΣΤΑΒΛΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ; ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, ΤΙ ΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΗ  ΤΟΥ; ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΑΦΘΑΛΙΝΗ ΤΗΣ ΜΑΓΚΙΑΣ Η ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΤΗΣ ΝΑΦΘΑΛΙΝΗΣ.
                 ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΟΜΑΔΑ; ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ 2000  ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΦΑΣΑΡΙΕΣ; ΡΕ ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΤΖΑΧΕΝΤΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΖΑΜΠΑ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Η ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΤΙ ΑΔΕΡΦΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ . ΚΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΣΤΑΣΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΓΡΗΟΡΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ. ΠΟΙΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ , ΡΩΤΑΩ, ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ORIGINAL;

27 σχόλια:

  1. Πες τα ρε Στηβ,να "αγιάσει" το στόμα σου.
    Ο συνδικαλισμός είναι ίσως το πιο βασικό μέσο που χρησιμοποίησε η συμμορία αυτών που κυβερνάει τόσα χρόνια για να καταστρέψει την ελλάδα.Και οι κάθε μορφής οργανώσεις,είναι εργαλεία εξυπηρέτησης ατομικών συμφερόντων.Τρυπώνουν οι διάφοροι επιτήδειοι,ανελίσσονται και φτάνουν μέχρι υπουργοί κ πρωθυπουργοί.
    Και η ΑΕΚ με τον κόσμο της όμως, υποσύνολο αυτής της σάπιας κοινωνίας δεν είναι; Πώς θα μπορούσε να μη λειτουργεί ανάλογα;
    To θέμα είναι τι κάνουμε εμείς.Εγώ τους έχω συχαθεί και βλέποντας ότι η κατάσταση συνέχεια χειροτερεύει,έχω απλά αποστασιοποιηθεί.
    Η μόνη ελπίδα νομίζω είναι, όπου βρίσκουμε ευκαιρία,(όπως π.χ σε αυτο εδώ το μπλογκ)είναι να λέμε καμμιά κουβέντα μήπως και κανένας πιτσιρικάς ξυπνήσει και δεν πάει να μπλέξει με δαύτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. akou karagkiozako steven amerikanaki blogspot ean den eimastan kai emeis eseis tora tha koitoysate pos tha dialiotan h aek sto podosfairo sto basket kai sta alla athlimata gia ayto royfa to aygo soy kai grapse sti gayrofilada soy kai ase se emas ta ypoloipa steven blogspot oyst

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία όλα αυτά.
    Με την διαφορά ότι εκ του αποτελέσματος κρίνοντας, μπορούμε να πούμε πως θα ήταν πολύ καλύτερα να είχε πέσει η ΑΕΚ στην Δ εθνική τότε.Θα ήταν απείρως πιο υγιές.Τώρα θα ήταν πεντακάθαρη στην σ-λίγκα και μακριά από κάθε λογής παράσιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ STEVEN.Η ORIGINAL ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ.ΤΟ ΔΡΑΜΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ ΜΑΖΙ.ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ,ΑΣΚΟΥΝ ΒΙΑ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΑΝ ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΥΧΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ.Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ,ΦΥΣΙΚΟ ΑΥΤΟ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ.ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΓΓΕΛΕΣ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΜΟΛΙΣ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΘΗΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΡΟ ΣΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΟΠΛΟ(ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟ).ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΠΑΙΤΗΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ, ΑΜΕΣΑ.ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ.ΥΣ:ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΒΙΑΣ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ Ο ΜΠΟΜΠ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ(ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΕΝΝΟΩ)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς tolis: Aγαπητέ το ποιός είναι αμερικανάκι φαίνεται απο το σχόλιο σου. Γράφω στα ελληνικά κι εσυ στα greekish. Έχω κάνει δυο χρόνια στην Αμερική μεταπτυχιακά και σε διαβεβαιώ για την ελληνικότητα μου, των προγόνων μου και9 των παιδιών μου. Αν υπαινίσσεσαι με το αμερικανάκι οτι είμαι βλάκας, δέχομαι την κρίση σου μέχρι να μου το αποδείξεις όπος θέλεις κι όποτε θέλεις ακόμα και στο δωματιάκι που βρίσκεται απέναντι απο το πατρικό μου. Είπες οτι σε σας, δηλαδή στην original, οφείλεται το οτι υπάρχει η ΑΕΚ. Επειδή δεν το καταλαβαίνω, θέλω να μου εξηγήσεις και νάρθω τότε να γραφτώ κι εγώ και να πληρώσω και αναδρομική συνδρομή απο τότε που ιδρυθήκατε. Επίσης θέλω να μάθω αν κι ο Κοζώνης θεωρείται απο την οργάνωση σας αμερικανάκι, ποιά είναι η φυλάδα των gays που γράφω - εύκολα σε πάω να γνωρίσεις μερικούς με τους οποίους συνομιλεί ο αρχηγός σου- και γιατί με τόσο πάθος υπερασπίζεσαι την οργάνωση σου; Σου δίνει να φας ή σου καθαρίζει την συνείδηση; Με είπες καραγκιόζη, μπορεί και να είμαι, αλλά σίγουρα εσυ είσαι χατζηαβάτης του αρχηγού σου. Όχι κύριε Τόλη, συνάδερφε Αεκτζή, δεν αφήνω κανένα υπόλοιπο σε σας. Εσείς θα πάτε στο ουστ μια που δεν έχετε κανένα έρισμα στον κόσμο πλέον. Διάβασε και κανένα άλλο σχόλιο κι ίσως βγεις απο τον λήθαργο. Περιμένω να συνεχίσεις τον πολιτισμένο σου διάλογο ελληναρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς iojik: Είχα να πατήσω στο γήπεδο 4 χρόνια, διότι ανέλαβε ο Ντέμης που δεν τον πίστευα για αρχηγό, λόγω έλλειψης ικανοτήτων και λόγω original. Τα χρήματα μου για την ενίσχυση της ΑΕΚ τα έδινα κανονικά. Στο γήπεδο θα ήμουν περιτός διότι θα γκρίνιαζα συνέχεια. Και στο γήπεδο πας μόνο για θέαμα και υποστήριξη. Οτιδήποτε άλλο είναι εκ του πονηρού και άχρηστο. Πότε η original άδειασε τον άνθρωπο της; Όταν κάρφωσε τα επεισόδια των μελών της στο Περιστέρι. Αυτός είναι ο λόγος που θέλουν να εξακολουθούν να υπάρχουν; Αν ναι, εγώ δεν θέλω. Αν όχι, να μου εξηγήσουν τι ακριβώς προσφέρουν, πώς το προσφέρουν και ποιά είναι τα όρια τους. Με διάλογο διότι δεν είναι παντού στραβοί. Τα καλά τους τα θέλει η ΑΕΚ. Ας τα επαναπροδιορίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς Χαράλαμπο: Αγαπητέ φίλε δεν είμαι αισιόδοξος για τον ερχομό του Κοζώνη αλλά ούτε και για τις πρακτικές που θα ακολουθήσει. Έρχεται απο μια χώρα που ο νόμος και η εφαρμογή του στηρίζονται στη λογική και στο δίκαιο αλλά και στον φόβο των συνεπειών της παράβασης του. Έρχεται στη χώρα της ασυδοσίας και στη χώρα που κυβερνούν οι μειοψηφίες. Η original δεν είναι παντού λάθος, σίγουρα δεν φταίει για την κατάντια της ποδοσφαιρικής ΑΕΚ μας, αλλά απόλυτα σίγουρα δεν μπορεί να δώσει λύσεις και πλέον ο τρόπος υποστήριξης της δεν είναι σωστός. Αν τολμάει ας μοιράσει ερωτηματολόγιο σε όλο το γήπεδο σε οποιοδήποτε ματς γουστάρει και θα καταλάβει. Σου φαίνεται τρελό αυτό που λέω; Περίμενε και θα το κάνω εγώ χορηγικά με την έλευση του νέου. Μου ζαλίσανε τα ούμπαλα με την δύναμη τους, κάτσε να δουν και την δικιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς Mονεγάσκο: Φίλε εξακολουθείς να είσαι πύρινος όπως πάντα. Έτσι πρέπει και η φωνή σου είναι απολύτως χρήσιμη κι απαραίτητη στο πλοίο που βουλιάζει. Τα μοντέλα της υποστήριξης που βλέπουμε, τελειώσανε πια και θα το καταλάβουν όλοι, αρκεί να γίνει η αλλαγή της ιδιοκτησίας. Θα το φροντίσω προσωπικά. Αν ο Κοζώνης δεν έρθει, τότε πράγματι στην πιο κάτω κατηγορία -σαν το μπάσκετ- κουμάντο θα κάνουν οι σημερινοί. Βλέπεις ο κόσμος της ΑΕΚ είναι τόσο στενοχωρημένος που προτιμάει να μην βλέπει πια, όχι και να δίνει μάχες εμφύλιες. Εγώ είμαι απο άλλη πάστα, το ξέρεις, κι αρχηγηλίκια νταβατζήδικα δεν σηκώνω, ειδικά απο μειοψηφίες και σαν αριθμό απόλυτης καταγραφής εκτός γηπέδου και σαν αριθμό παρουσίας μέσα στο γήπεδο. Οικονομικά δεν ασχολούμαι διότι το ένα απο τα εισιτήρια μου σαν έσοδο κάνει ίσα με όλο το πέταλο τους που ούτε κι αυτό δεν γεμίζουν πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στηβεν,

    Θέλω να ρωτήσω εσάς και τον κ. Τολη ποιά νομίζει οτι είναι η ORIGINAL ; Εγώ ξέρω πως παω στο γήπεδο και δεν είμαι στην ORIGINAL. Εγώ δεν γουστάρω να ακούω τον κάθε μαλάκα να βρίζει τους παίχτες και τον προπονητή. Κ Τολη πιστέυεται οτι για να έχεις γνώμη πρέπει πρώτα να εισε στην ORIGINAL; Αν η ORIGINAL ήταν φανατικοί και θα τους άρεσε να βλέπουν την ομάδα να πέζει μπάλα καλύτερα να γεμίζεται όλο το πεταλο σας και να μη βρίζεται την ομάδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. gia kapoion steven kai alex an grafeis sta ellinika sta arxidia moy kai oso gia to poia nomizo oti einai i original ela apo to club na ta poyme kai an sta zlisame kai to eisitirio soy kanei oso ta eisitiria tou petaloy katalavaino ti eisai steven mproykli poy poylate ypsili theoria kai dianoisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. a steven kai epidi den diavasa olo soy to sxolio soy dino kai til na ta poyme kiolas poy tha m apeiliseis kiola dimosiografiskoi tis seiras opote thes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς tolis: Καταλαβαίνω τι λες. Εγώ τα αρχίδια μου τα έχω για πιο σοβαρά θέματα πάντως. Έρχομαι όποτε θες να τα συζητήσουμε. Πες μου πότε και πού. Όμως τις απαντήσεις σου στα ερωτήματα μου γράψτες στο blog διότι τις χρειάζονται κι άλλοι εκτός απο εμένα και τον Alex. Κατάλαβες τι είμαι; Σου πέφτω λίγος για την ΑΕΚ; Διανόηση δεν πουλάω, τις σκέψεις μου γράφω και προκαλώ τον διάλογο. Επιτρέπεται; Μ' έχεις δει σε καμιά επιτροπή της; Εσείς θέλατε το Ντέμη, μετά τον Μελισσανίδη αλλά ξανά το Ντέμη; Έχετε αποφασίσει τι θέλετε; Εσείς πουλάτε αεκοφροσύνη πάντως. Πού διδάσκεται αυτή; Αλήθεια ρε, πόσο χρονών είσαι και τι σχέσεις έχεις με την προσφυγιά; Πότε πρωτομπήκες στο γήπεδο που θα με μάθεις εσυ την ΑΕΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς tolis: Δεν απείλησα κανέναν και δεν είμαι δημοσιογράφος. Διάβασε το βιογραφικό μου και περιμένω το τηλέφωνο σου στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου. Να δούμε ποιός θα πείσει ποιόν συζητώντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. K. Toλη,

    Θελω να σας ρωτήσω κάτι. Τον κόσμο που σας γιουχαρε την Πέμπτη τον λάβατε υπόψη σας ή δεν έχει καμία σχεση για εσάς; Δεν ξέρω αν ήσουν ένας από τα κωλόπαιδα που έβριζε τον Μπάγεβιτς και εβγαζε το πανο με το χαρτονομισμα, αλλά ήρθε η ώρα να καταλάβετε οτι σε λίγο ούτε και ο (ασημαντος για εσας ) κοσμος δεν θα σας θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. προς iojik & χαραλαμπακλαρχίδη
    ρε iojik,όταν λες να μην μπλέξουν άλλοι πιτσιρικάδες με αυτούς, τι εννοείς με το φτωχό μυαλό σου, ότι τους βάζουν και φωνάζουν με το ζόρι ή θα τους κάνουν νταντά.
    Εγώ ξέρω ότι σήμερα ο κάθε νέος έχει την άποψή του και τέτοιου είδους επιρροές δεν υπάρχουν.
    Απλά ο κόσμος ξέρει ότι ο σέρβος πρόδωσε την ιδέα που λέγεται ΑΕΚ, του έδωσε μία 2η ευκαιρία επειδή γύρισε κλαίγοντας,αλλά τα αποτελέσματα και η συμπεριφορά του δείχνουν ότι δεν κάνει πλέον για μας.
    Ρε χαραλαμπακλαρχίδη τα Ελληνικά που τα έμαθες να τα γράφεις τόσο καλά;
    Από'τι βλέπω πρέπει να έχεις υψηλή μόρφωση και επίπεδο.
    'Οπως σε κόβω πρέπει να είσαι ο τύπος του "μαγκιά κλανιά και κώλος φινιστρίνι" πρέπει κάποτε να έχεις κάνει τσίσα ή κακά πάνω σου,δεν εξηγήτε αλλιώς το μένος που δείχνεις μωρή τιτίκα.
    Προσπαθώ να σε φανταστώ και μου έρχεται στο μυαλό ο Αρτέμης Μάτσας με γυαλιά στους ρόλους του ρουφιάνου που τόσο καλά έπαιζε,είμαι σίγουρος ότι εσύ αυτό το ρόλο τον παίζεις στην καθημερινή σου ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς Μανο21: Αγαπητέ καλά τα λες αλλά σε άλλες εποχές ανήκουν πλεόν τα ιδεατά αυτά. Τι θα πει το βρισίδι σε ίδιους με σένα αεκτζήδες; Τα ξέρεις όλα; Καταθέτεις τις απόψεις σου, που τις βάζεις σε κρίση, εκτιθέμενος. Μέχρι εκεί. Εσύ πάλι πώς ξέρεις οτι έβριζα τον Μπάγιεβιτς; Ασφαλώς και έπρεπε να φύγει τότε αλλά εγώ Λευτέρης Παπαδόπουλος δεν έγινα ποτέ. Και να σου πω κιόλας οτι και ο Γεωργαμλής πήγε στον ΠΑΟ, κι ο Μπατίστα στον ΟΣΦΠ. Αυτοί γυρνώντας γιατί δεν είναι προδότες; Ή υπάρχει βαθμός προδοσίας; Είμαστε όλοι για την ΑΕΚ με τα διαφορετικά οπτικά πεδία. Δίνουμε έναν αγώνα κι όλοι είναι χρήσιμοι. Με συγκεκριμένο κώδικα που είναι απραίτητος. Νομίζω οτι με το ύφος σου θέλεις να το παίξεις κουμανταδόρος του blog ΜΟΥ και προσομοιάζεις στην συμπεριφορά της Original στο γήπεδο. Να μην υπάρχει διαφορετική θέση. Για τον προπονητή δεν σου άρεσε η κριτική μου; Για τον Μελισσανίδη; Για τους παίκτες; Τι σε πειράζουν τα σχόλια των επισκεπτών για την οργάνωση; Κανείς στο απυρόβλητο. Αν ανοργάνωτος πετάξει ένα μπουκάλι στο γήπεδο και τιμωρηθούμε, δεν θα τον συναιτίσεις; Θα του δώσεις δίκιο διότι παρασύρθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς tolis: Περιμένω τον τόπο της συνάντησης ή την τηλεφωνική επικοινωνία. Εσυ το πρότεινες και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Για κουβέντα μιλάω και για να διαπιστώσεις πόσο μπούλης είμαι στα 47 χρόνια μου. Αν δεν τα στείλεις θα καταλάβω οτι εσυ είσαι μπούλης μέσα στην ανωνυμία της μάζας του διαδικτύου. Φυσικά άνετα κάνω συνάντηση με τον αρχηγό σου όποτε θέλω, αν αυτό θα σε κάλυπτε σαν παρουσίαση του εαυτού μου. Κι αυτός θα σου εξηγούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. προς Steven. Oύτε κουμανταδόρος θέλω να το παίξω ούτε τίποτα στο blog ΣΟΥ.
    Αυτά τα αρχίδια άρχισαν πρώτοι να βρίζουνε,οι κομπλεξικοί που είναι πουτάνες στην πραγματική τους ζωή.Αλλά έτσι είναι, πάντα οι υπήρχαν ανάμεσά στους Έλληνες προδότες και παλιοαδερφές.
    Εσύ τι θες να μας δείξεις,ότι είσαι με γαλλικά και πιάνο ? και ότι είσαι μπρούκλης?λέγοντας ότι τα διαρκεία σου κάνουν όσο κάνουν όλα στο πέταλο και διάφορα άλλα κουλά του τύπου,ξέρεις ποιός είμαι εγώ, με ποιούς μιλάω και τι άκρες έχω?
    Αύτα κε Steven δεν είναι σοβαρά και δείχνουν άνθρωπο στερήμενο και υπερόπτη και ξερόλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς Μάνο21: Αγαπητέ κύριε Μάνο, όλοι παρασύρθηκαν εχθές. Καταθέτω τις απόψεις μου και σε παραπέμπω στο βιογραφικό μου για να δεις αν είμαι μπρούκλης, στερημένος (απο τι άραγε εννοείς;) ή ξερόλας. Όταν ρωτάς και θέλεις απαντήσεις δεν μπορεί να είσαι ξερόλας ή υπερόπτης πιστεύω. Πρώτος καθυβρίστηκα εγώ - δεν έχουν σημασία τα ονόματα πλέον- κράτησα χαμηλή απάντηση κι επανήλθε ο τύπος(κατά διαβολική σύμπτωση της original) να με προσκαλέσει και να μου δώσει και το τηλ του, αφού είχε βρίσει κι έναν άλλο με άλλη άποψη απο την δική του, χωρίς να έχει διαβάσει τα σχόλια μου ( όπως παραδέχτηκε ) να έχει ανακαλύψει οτι τον απείλησα κιόλας και μετά να εξαφανισθεί. Διάβασε τα σχόλια μου και περιμένω την θέση σου με τον δικό σου τον τρόπο που σαφέστατα δείχνει άνθρωπο επιπέδου. Τα γαλλικά τα μιλώ, το πιάνο δεν το ξέρω, είμαι κλασσικός οπαδός, δεν ντρέπομαι γι'αυτό, αλλά αντιδρώ ανάλογα με το τι έχω απέναντι μου. Δεν είμαι μαλάκας όμως, ούτε τραμπούκος κι ασφαλώς φυλακή δεν πάω για κανέναν που δεν ξέρει να ακούει, να σκέφτεται και να απαντάει για ένα ουδέτερο θέμα χωρίς προσωπικές βρισιές. Υπάρχει μυαλό και λόγος. Στο γήπεδο δεν πάω με συνοδεία, άλλοι πάνε μπουλούκια για ασφάλεια. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΑΚΑ. ΠΑΩ ΠΑΝΤΟΥ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΚΩΛ ΣΤΟΝ ΚΏΛΟ. ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΣΤΟ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ Η ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ ΤΩΝ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΡΕΣ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΕΜΩΝΟΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ. Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ STEVEN(ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ)ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ.ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΤΙΤΙΚΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΟΣ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΥΤΑ CLUB ΟΠΑΔΩΝ,ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΚΤΛ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΛΛΑΖΩΝΕΣ ΑΕΚΑΡΕΣ ΤΗΣ ORITZINAL(;;;)21 ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΒΟΗΘΟΥΝ(;;;) ΤΗΝ ΑΕΚ ΞΕΡΟΥΝ;ΕΧΟΥΝ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ;(ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ) ΠΡΟΣ ΜΑΝΟ21:ΤΟ 21 ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ Ή ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΗ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ORIGINAL;ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ (ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ 700)ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΤΡΥΧΑ Ή ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ;ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ...ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΖΙ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ,ΕΝΩΣΕΙΣ,CLUB ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ.ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΝΟΣ21 ΓΡΑΨΕ ΤΙΣ ΩΡΕΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ (ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ) ΣΤΟ ΑΕΚ365(Ή ΣΤΟ ORIGINAL21.COM) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ AYTOY TOY ΕΙΔΟΥΣ ΑΤΟΜΑ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ STA ELLINIKA POY GOYSTAROYN NA OUME..ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ.ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ ΛΕΥΚΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ.ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ 2 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ,ΤΟ ΡΕΥΜΑ, ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ,ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ(;;;)ΠΑΙΧΤΕΣ,ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΑΝΕΤΑ Ο ΘΕΜΗΣ Ή ΝΤΕΜΗΣ(ΠΙΟ ΚΟΣΜΙΚΟΝ).ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ.ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΒΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ(ΓΙ ΑΥΤΟΝ)ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΤΣΟΥΛΙΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ.ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΣΤΑ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΤΙ ΤΑ ΟΔΗΓΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ 4χ4ΚΑΓΙΕΝ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Η ORIGINAL ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΑΕΚ.ΦΤΑΙΝΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΕΝΑΝ ΑΝΙΚΑΝΟ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.Η ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ,ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Η ORITZINAL ΚΑΘ'ΟΤΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΗΣ.ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΟΜΩΣ ΞΕΚΙΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΑΛΛΑ.ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΑΚΙΑ(ΚΑΙ ΜΗ) ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΟΙ 300..ΑΛΛΙΩΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΝΑ ΓΗΠΕΔΑΚΙ 5-7000 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΩΝ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαράλαμπε,θέλω να πιστεύω ότι η διαφορά του "εσείς" με "εμείς" είναι ο σερβος από εκεί ξεκινάνε όλα.(και αν δεν είναι μόνο αυτή στα...αυτά που έχεις, όπως λες, πολλά).
    Δυστυχώς το "ευχαριστώ" σας είναι το ίδιο και ίσως χειρότερο από του Σημίτη."Εσείς" είστε μερικοί όχι πολλοί,και αυτό θα αποδειχτεί αν και όταν κάνει ο Steven το γκάλοπ που λέει,το ότι δεν φτιάχνετε club,συνδέσμους κλπ απορρέει από την ανικανότητα σας ή από το ότι είστε του "δεν βαριέσε μια χαρά είμαι", τώρα που το ξανασκεύτομαι μάλλον είναι συνδιασμός και των δύο.Εδώ θα ήθελα να προσθέσω και κάτι άλλο αλλά δεν είμαι σίγουρος για την ηλικία,είμαι 38 και είμαι σίγουρος ότι έχω περισσότερα παιδιά από σένα.Τα δύο μεγαλύτερα(6 & 4.5) τα πάω γήπεδο από 1-1,5 χρονών,όχι συχνά, φέτος που έχω πάρει και οικογενειακό στην 9 δεν τα πάω γιατί εκεί βρίζουνε χειρότερα από ότι στις θύρες που είχα πριν (2-4-6).
    Εσύ πάντως από αυτά που γράφεις, άλλο είναι το πρόβλημά σου που δεν πας τα παιδιά σου στο γήπεδο, θα ήθελα να μάθω τι θύρα πας.
    Θα ήθελα επίσης να μάθω και τον κοινωνικό ρόλο που παίζεις στην κοινωνία για να σου δώσω συνχαρητήρια.
    Όσο για τον ανδρισμό σου που αναφέρεις,τέτοιον έχουν και οι αδερφές και ο εκδότης που ανάφερε ο Steven και οι σημερινοί Εφιάλτες.Ο ανδρισμός δεν μετριόταν ποτέ έτσι Χαράλαμπε,μετριέται με την τιμή (μπέσα),και το ήθος που έχει ο καθένας.
    Εσύ πάντως από τα κείμενα σου δεν έχεις σίγουρα ήθος και υπερηφάνια.
    Όσο για το ποιοί γράφετε εδώ,εξαιρείται ο Steven για την ώρα, σιγά τα ωα,δέκα (και πολλές λεω)τιτίκες είστε όπως λες και εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς Μάνο21: Δεν παρεμβαίνω στον διάλογο που κάνεις με οποιονδήποτε, απλά κι εγώ διαβάζω όλα τα σχόλια όπου κι αν απευθύνονται. Είμαι 47 χρονών κι αν θέλεις - δυστυχώς όχι σήμερα διότι καπάκι μετά το ματς έχω επαγγελματικό ραντεβού - μπορούμε να βρεθούμε να πιούμε καφε ή ποτό ( και μ' άλλους φίλους) και να συντάξουμε το ερωτηματολόγιο. Δεν μπρορεί να φτιαχτεί μόνο απο έναν. Πρέπει να συμφωνηθούν τα ερωτήματα και ο τρόπος διατύπωσης. Παντως ξέρω και την θύρα21 κι ένα καινούργιο στην Καλλιθέα ( πολύ πρόσφατος είναι αυτός) και τους Defenders ( αυτοί δίνουν 10000 ευρώ το χρόνο στην ομάδα ). Εγώ δεν ανήκω πουθενά βέβαια διότι σαν άνθρωπος, σαν πεποίθηση δεν τα πιστεύω αυτά. Σωστά ξεκινάνε, πάντα αποπροσανατολίζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΡΟΣ ΜΑΝΟ21.
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΣ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ(ΣΧΕΔΩΝ)ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ Ή ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΑΔΕΡΦΕ.ΟΧΙ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΟΥΣΑΝ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ.ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ.ΑΕΚΟΜΕΤΡΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 41 ΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΑΕΚ ΑΠΟ ΣΕΝΑ(ΚΑΙ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΩ ΝΤΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΔΙΔΑ)
    ΥΣ:ΑΕΚ-ΛΑΡΙΣΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΘΥΡΑ 29Α,ΣΕΙΡΑ 26 ,ΘΕΣΗ ΠΑΡΚΙΝ ΠΥΛΗ Δ ΤΜΗΜΑ Ρ5.ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΔΕΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΗΒΕΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΥΖΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΜΑΣ ΑΚΟΜΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο Χαράλαμπε για την οικονομική σου εισφορά στην ΑΕΚ και σου εύχομαι πάντα τέτοια.
    Εγώ ούτε κανένας άλλος δεν ασχολιέται με εσάς,απλώς δεν γουστάρουμε το προπονήτη και τα νεύρα είναι τεντωμένα φέτος γιατί η ομάδα είναι πολύ χάλια.Δεν επικροτώ ούτε επιδοκιμάζω τα ακραία περιστατικά,αλλά δυστυχώς σε κάθε σχεδόν κοινωνική ομάδα ανθρώπων συμβαίνουν.
    Εσείς ξεκινήσατε να βρίζετε, και δεν το ανέχομαι αυτό με τίποτα με απόψεις σαν τις δικές σας,και γιαυτό σας απάντησα.
    Ο τρόπος σκέψης σας με κάνει να λυπάμαι την πατρίδα μας.
    Κάποιος ευρωπαίος,δεν θυμάμαι αν ήταν Έλληνας,είχε πει μία πολύ σοφή κουβέντα.
    "τον κάθε λαό τον κυβερνάνε αυτοί που του αξίζουν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα αδέρφια. Με τη νικη για το ματς που ξεκινά τώρα. Εγώ είμαι ακόμα στη δουλειά. Διαβάζω συστηματικά τις απόψεις όλων, αλλά κυρίως τις απόψεις του Στήβεν οι οποίες έχουν πάντα μεγάλο ενδιαφέρον και λένε αλήθειες. Είμαι κι εγώ 38 ετών, πήγαινα για πολλά χρόνια στη σκεπαστή (ή και στην 21) αλλά και στο ΟΑΚΑ (1984-1987). Φώναζα κι εγώ για την Original ότι φώναζε όλος ο όχλος, έβριζα, ποτέ όμως δεν ήμουν οργανωμένος. Ποτέ όμως δεν μπόρεσα να βρίσω τον Dusan που μου έχει δώσει όλες σχεδόν τις χαρές που θυμάμαι ως ΑΕΚτζής. Καταλαβαίνω ότι ένας νέος 13-14-15 ετών ακούγοντας τους 2-3 που ξεκινούν τα συνθήματα και αυξάνονται, παρασύρεται πολύ εύκολα. Είμαι σίγουρος ότι δεν καταλαβαίνουν ότι μόνο κακό κάνουν στην ομάδα μας αυτά (πανό κτλ), που υποτίθεται ότι την αγαπούν.
    Στήβεν απορώ μαζί σου που καταφέρνεις και ασχολείσαι και απαντάς (πάντα με επιχειρήματα) σε κάτι τύπους σαν τον Τόλη. Τελικά δεν βρήκε το θάρρος να μιλήσετε face to face. Και τι να σου πει? Χάρη του κάνεις που ασχολείσαι. Όσο για όλους τους προσωπικούς φίλους μου ΑΕΚτζήδες (περίπου στην ηλικία μου), όλοι ανεξαιρέτως βρίζουμε την Original για το κακό που κάνει στην ομάδα μας. Η Original είναι η μεγάλη μειοψηφία. Ξυπνήστε αδέρφια και συσπειρωθείτε. Ο Dusan φταίει για την κατάντια της ομάδας τα τελευταία χρόνια? Αυτά τα λίγα. Δημήτρης-Iron Maiden

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΞΕΙ.ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΑΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥΣ.ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ-Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ-ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς Χαράλαμπο και Δημήτρη: Κανείς δεν έχει καταλάβει τι προσπαθώ να κάνω. Όλοι κρίνουν με τι βλέπουν γενικά στο διαδίκτυο. Πάω για την ΑΕΚ χωρίς θεσμική θέση και χωρίς να επιδιώκω κάτι. Ούτε μια απλή κουβέντα με κανέναν. Μιλάω για την ΑΕΚ που την διέλυσαν Αεκτζήδες. Κι εγώ ξέρω την καρδιά μου και τα παιδιά μου. Ξέρω τα μαλακισμένα δάκρυα μου όταν χάναμε όπως χάναμε και τα κυνηγητά στα στενάκια μεμονωμένα, που τα παιδάκια που το παίζουν οργανωμένοι, δεν θα πηγαίνανε ούτε για να ρωτήσουνε το σκορ. Το οτι μεγαλώσαμε δεν μας κάνει λιγότερο άντρες κι οτι σπουδάσαμε και προοδεύσαμε δεν μας κάνει μπούληδες. Βαρέθηκα τον αμόρφωτο που καουμαντάρει την χώρα και τον τίποτα που γίνεται ηγέτης έστω κάποιων οπαδών. Απαντώ διότι όλοι έχουν δικαίωμα στον διάλογο απο την στιγμή που τον χρησιμοποιούν. Όποιος εξαφανίζεται σημαίνει οτι είναι αδερφάρα και πάει να συμβουλευτεί τον αρχηγό ή το πανώ κάποιου που απειλεί να με συναντήσει αλλά δεν έχει αρχίδια. Και η μάζα δεν έχει αρχίδια φίλοι μου. Μια μπάλα είναι καχύποπτη που την κλωτσάει όποιος θέλει. Άρα κι εγω κι εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή