Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΣΧΟΛΙΩΝ


Οι εξελίξεις με φέρνουν στην ευχάριστη θέση να κάνω τις απαντήσεις κανονικό κείμενο:
               ******* Προς Γιώργη Γαρατζέο: Τις αμφιβολίες θα τις λέω συνεχώς ακόμα κι αν το ντηλ γίνει. Δε με νοιάζει να αλλάξει η ΑΕΚ πρόσωπα αλλά σελίδα. Κορυφαίο πράμα για την ομάδα μας, βεβαίως είναι το γήπεδο, αλλά κατά την γνώμη μου είναι να μην μικρύνει κι άλλο η δεξαμενή των μικρών παιδιών, των καινούργιων φιλάθλων μας. Δεν υπάρχει ομάδα χωρίς νεο αίμα και δες τον Απόλλωνα. Για το γήπεδο έχω συγκεκριμένες απόψεις και τα κείμενα τα έχω έτοιμα. Είναι απόψεις δημοσιευμένες παλιά- ποτέ δεν κρύφτηκα- που κοντράρουν στην αστεία ελληνική πραγματικότητα αλλά δίνουν πραγματική λύση. Περίμενε με.
                 ******* Προς Θανάση: Θέλω να μου επιτρέψεις να μιλάω στον ενικό διότι με τους κυρίους θέλω ειλικρινή επικοινωνία. Ευχαριστώ που ξαναέγραψες, δεν τρως κανένα χώρο και να ξέρεις οτι και το Σκορ σε παρακολουθεί αλλά και ο Ντούσαν. Είσαι ευπατρίδης της ΑΕΚ και αν διαφέρουμε κάπου είναι στην περηφάνεια του νεοέλληνα ορθόδοξου χριστιανού. Βλέπεις τον πλανήτη τον θεωρώ ένα, χωρίς διαχωρισμούς μαγαζιών σημαίας ή πλάκες μαγαζιών που στηρίζονται στο διαίρει και βασίλευε.
                   ******** Προς αεκ κόσμος(aekosmos): Το κείμενο μου το σαββατιάτικο στον Φίλαθλο θα στα πει όλα. Έχω κάνει καβγάδες με τον Μελισσανίδη για την νοοτροπία του και για την παρουσία του στο γήπεδο. Τα έχω πει στην εκπομπή του κουμπάρου του του Καραγιαννίδη στο REAL. Είναι γραμμένα και τα πάντα στο BLOG αυτό στο αντίστοιχο κείμενο με το όνομα του (κλικ εδω). Για να μην τα πολυλογούμε, ο Μεγιστάνας Μελισσανίδης με την είσοδο του τότε στην ερασιτεχνική έκανε φτηνή αντιπολίτευση και πήγε να γίνει τζάμπα μάγκας. Τότε που ο κοντός το έπαιζε ιδεολόγος. Σήμερα ο Μελισσανίδης είναι αντιπολίτευση σαν το ΚΚΕ. Για το καλό του λαού, που ποτέ δεν ξέρει, αλλά προς θεού μην με κάνετε και κυβέρνηση. Παρακαλέστε με , πληρώστε κλπ. Κράτα όμως και μικρό καλάθι διότι αυτή είναι η λύση που η ΑΕΚ θέλει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου