Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟ Blog..



   Xειμώνας του 1970. Λεωφόρος Αλεξάνδρας. Θύρα 6. ΠΑΟ-ΑΕΚ 1-2. Έτσι ξεκίνησε το ταξίδι μου, σε ηλικία 9 ετών, με την ΑΕΚ. Της μόνης γυναίκας που της έμεινα πιστός. Στην αρχή, στην θύρα 21, μετά στην 5, στην 19, στην 3 και τέλος στην 18. Ο πατέρας μου, μου έπαιρνε εκεί διαρκείας, θυμάμαι τους πορτιέρηδες που με κοιτάζανε παράξενα όταν με το ακριβό εισιτήριο πήγαινα στις καραμούζες με τον Μπάμπη επικεφαλής. Ουδέποτε ανακατεύθηκα με συνδέσμους ή διοικήσεις.
   Ουδέποτε επιδίωξα να γνωριστώ με κάποιον, εκτός απο προπονητή ή παικτη. Αυτοί ήταν και είναι οι ήρωες μου. Αυτοί μπορούν να με διαλύσουν ή να με κάνουν περήφανο την επόμενη μέρα.Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.
   Κι έτσι εξασφάλισα την ελευθερία μου στην θέση του γηπέδου και το δικαίωμα να ασκώ κριτική σε οποιαδήποτε πλευρά ήθελε να με κοπαδοποιήσει. Η γνώμη υπάρχει, δεν φυτεύεται στο κεφάλι.
   Έχω παίξει πολύ μπάλα. Κι έχω δει πολύ ποδόσφαιρο. Όταν δεν πήγαινα στην ΑΕΚ, έτρεχα στα περίφημα ντέρμπυ χαμηλότερων κατηγοριών. Έμαθα το αντρίκιο σπορ κι όχι το αδερφίστικο που παίζεται σήμερα υποστηριζόμενο απο χρηματισμένες δημοσιογραφικές πένες ή στυγνές οπαδίστικες κατινιές ή αναλύσεις διαιτητοπατέρων που λένε αυτά που που τους επιβάλουν τα κανάλια που έχουν τα δικαιώματα των ομάδων.
   Γι' αυτό κι όταν ήρθε το εξάμβλωμα Νικολαίδη στην ΑΕΚ αποσύρθηκα ήσυχα και έγινα αντιπρόεδρος στο ερασιτεχνικό σωματείο "Aστέρας 2004" στην Καισαριανή. Καταλαβαίνω τι γίνεται μέσα στο γήπεδο. Πάντα προσπαθούσα, όταν υπήρχαν χρήματα, να πηγαίνω και εκτός έδρας και να έχω προσωπική άποψη. Φυσικά είμαι οπαδός, αλλά πιστεύω οτι το ποδόσφαιρο είναι πάνω απο όλα. Και κυρίως ειναι η διασκέδαση μας, έστω κι αν σήμερα όσοι ασχολούνται μ' αυτό, είναι κλασσικά νούμερα ειδικά στην Ελλάδα.
   Φίλοι, το blog αυτό έγινε για να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου, τα συναισθήματα της χαράς, της λύπης, του ενθουσιασμού και της απογοήτευσης, αλλά και του θυμού που πολλές φορές γεύτηκα σαν παιδί, αλλά και νοιώθω έως σήμερα, κάθε φορά που μια μαυροφόρα, ντυμένη σήμερα παρδαλά, σφυρίζει τη λήξη ενός αγώνα. Τότε που με πήγαινε ο πατέρας μου στο γήπεδο, όταν μετά τον πήγαινα εγώ, κι όταν σήμερα πηγαίνω τα παιδιά μου κι ελπίζω να με πηγαίνουν κι αυτά αύριο έστω κι εναλλάξ αφου είναι δύο.
   Είναι ένα blog ελεύθερο, ακομμάτιστο που λένε, που στόχο έχει να αποδίδει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και να φιλοξενεί οποιαδήποτε άποψη χωρίς καμιά λογοκρισία. Θα το φροντίζω όσο μπορώ για να μαθαίνετε αυτά που δεν γράφονται πουθενά διότι όλοι παίζουν το παιχνιδάκι τους.
   Θέλω να συμμετέχετε και να σχολιάζετε χωρίς να φοβάστε τίποτα και κανέναν. Είμαστε μια γροθιά κι όλοι θέλουμε το ίδιο. Να δούμε τον δικέφαλο πολύ ψηλά. Δεν γουστάρουμε ουτε τον ΠΑΟ- για μένα η πιο μισητή ομάδα της χώρας- με το λουλουδάκι στην καρδούλα, ούτε τον ΟΣΦΠ με την δαφνοστεφανωμένη αδερφή.
   Είμαστε άλλου επιπέδου αθλητικά, έχουμε άλλη ιστορία κι είμαστε η κουβέντα του Πατριάρχη: " Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΑΙ ΙΔΕΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΘΝΗΣΚΟΥΝ".

Στήβεν Αβραμίδης

8 σχόλια:

  1. ΣΤΕΛΙΟΣ ΞΥΔΗΣ15 Οκτωβρίου, 2009 20:08

    Καλησπερα,ειμαι φιλαθλος του Ολυμπιακου και δεν νομιζω οτι ταιριαζει στα γραπτα σου αυτα περι δαφνοστεφανωμανης αδερφης.Τωρα σχετικα με την ομαδα μηπως το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχετε εσεις οι ιδιοι οταν υποδεχτηκατε τον Ντεμη σαν Μεσσια,οταν τωρα το χρεος φτανει τα 40 μυρια και κανεις δεν φταιει,οταν γκπεμισατε μονοι σας το γηπεδο,οταν,οταν οταν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ρε Στηβ.
    Στο Φίλαθλο (το μόνο άξιο ανάγνωσης έντυπο στην ελλάδα)
    κάθε Σάββατο,το πρώτο που διαβάζω είναι το άρθρο σου.Συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα και μου αρέσει ο τρόπος που τα λες.
    Και εγώ είμαι ΑΕΚτζής και επειδή μεγάλωσα στην 10ετία του 80,συχαίνομαι και εγώ τον παναθηναικό.
    Πάντως τώρα, όσον αφορά την ομάδα μας είμαι απογοητευμένος.Δεν βλέπω καμμία λύση στον ορίζοντα.
    Αν και νομίζω ότι δεν θα ζήσουμε τη διάλυση της ΑΕΚ γιατί θα προηγηθεί η οριστική διάλυση της ελλάδας.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΤΗΒ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΗΒΟ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς ανώνυμο: Αγαπητέ φίλε τουλάχιστον κατάλαβες το πνεύμα μου. Αυτή την καζούρα γουστάρω που θέλω να γίνεται εδώ αλλά κυριότερα στο γήπεδο μεταξύ μας. Για να μπορούμε να πηγαίνουμε παρέες και να μιλάμε ελεύθερα. Όπως παλιά που δεν φοβόσουν τους οργανωμένους στρατούς ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ. Τώρα για την αδερφή, δεν έχω κάνει ειδική ανάλυση.Όταν λες ενεργητικός εννοείς κάτι σαν Ρουβάς ας πούμε ή Φλωρινιώτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΙΛΕ ΣΤΗΒΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΦΙΛΑΦΛΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ.ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ.ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ Κ ΚΟΙΜΩΜΟΥΝ.ΤΟΣΟ ΑΡΩΣΤΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ...ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Κ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΑΤΛΕΤΙΚΟ Κ ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΑΝ ΜΕΣΣΙΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ.Κ ΗΡΘΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΧΑΛΙΦΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ..ΚΡΙΜΑ ..ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΝ ΤΙΓΡΗ Κ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ Γ.Κ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΕΣΤΗΣΕ Κ ΜΕ ΤΟΝ ΖΗΚΟ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΝΑΤΖΕΡ Κ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ Κ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΕΡΟΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΑΙΝΟΜΟΥΝ ΦΛΥΑΡΟΣ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΖΩΝΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε τα πράματα δεν είναι καλά. Κι οι Αμερικανοί δεν είναι βλάκες. Ειδικά αν έχουν γίνει απο τα πιάτα. Δεν έχεις αναχρονιστική σκέψη. Θα τα πούμε όλα στα ίσα και με στοιχεία. Εταιρεία μάνατζερ μόνο; Εταιρεία φύλαξης των αγώνων μας; Συνεταίρος με τον Χελάκη της sport-day; 85 μεταγραφές; Όποιος ήταν φτηνός δεν μεταγραφόταν; Τον Κόλα, που τον είχαν πιάσει τόσες φορές για διακίνηση, ξέρεις τι, υπεύθυνο ακαδημιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΔΟΙΚΟΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ..ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΜΠΑΛΑ;ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΚΑ Κ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ;;Κ ΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΤΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΑΤΑ Ο ΚΟΖΩΝΗΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ Η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ;ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΟΥΝ..ΣΚΟΚΟ..ΠΑΙΖΕΙ ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ Κ ΝΑ ΦΩΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ;ΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εδω ειμαι παλι.Σουλειψα;Ο Στεφανιδης,το στραβογιαννο...Χειμωνας 70,Λεωφορος,γηπεδο-λασπη.ΠΑΟ-ΑΕΚ 1-2.Ημουν 16.Πατερας κι αδελφι11,κολλημενοι στο καγκελο.Πομωνης,"σκατουλα" το παιχνιδι της ζωης τους.Ο κοντος,αφριζε...Το δικο μου ταξιδι ειχε αρχισει 10 ετη πριν!Αγια Φιλαδελφεια χωμα...Τωρα,τι να πεις ρε Αβραμιδη;Βιωνουμε τη ζωη μεσα σε σκατομαζα...Τι ηθελες και γυριζες,τι γυρευα και ηρθα...Για πεθερος,ξεχνα το ρε"ομοιε".Για καμμια κουμπαρια το βλεπουμε...Για να μου κανεις"εξωση",ξεχνα το.ΕΔΩ θα μεινω.Αφου με πας,που θες να με στειλεις;Ερχεται η μερκελ,τι θα κανεις,Αβραμιδη;Αγησιλαος;ΣΠΑΡΤΗ;Ναι λογω καταγωγης...Λογαριασμος στο G,ποτε με θυμαται,ποτε με ξεχναει.Ευθυμιος Στεφανιδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή