Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

ΓΙΑ ΜΑΣ

            Η προσπάθεια αυτή του blog βλέπω οτι βρίσκει σοβαρή ανταπόκριση. Παρακολουθώ μέσω ενός προγράμματος την επισκεψιμότητα, που πλέον είναι πανελλαδική, αλλά και απο διάφορες χώρες της Ευρώπης. Επίσης μου μετράει τον χρόνο παραμονής του κάθε χρήστη, πόσοι είναι οι καινούργιοι επισκέπτες και τι επαναληψιμότητα υφίσταται. Είναι όλα καλά κι αυτό μου δίνει το κέφι να το εμπλουτίζω συνεχώς.
             Ένα που θέλω να πω είναι οτι βλέπω μια διστακτικότητα στον σχολιασμό. Δηλαδή οτι γίνεται το διάβασμα αλλά υπάρχει ακόμα ένα κράτημα στην γραπτή κατάθεση γνώμης. Θα σας ξαναπώ συγκεκριμένες αρχές που με διέπουν διότι γνωριζόμαστε ακόμα: Δεν έχω καμιά σχέση με την επίσημη ΑΕΚ. Είμαι καθαρά οπαδός με διαρκείας και συνεχή παρουσία στο γηπεδο απο το 1971 με εξαίρεση την τετραετία του κοντού που αυτή την στιγμή, αυτή η παρέα, μας έχει οδηγήσει προ των πυλών της ερασιτεχνικής κατηγορίας χωρίς καμιά υπερβολή. Τα σχόλια σας ακόμα κι αν είναι σκέτα μπινελίκια προς το πρόσωπο μου δεν λογοκρίνονται ούτε και ρετουσάρονται. Τα σχόλια με κάνουν καλύτερα, το blog βελτιώνεται και δίνουν ιδέες για νέες θέσεις. Δεν είμαι δάσκαλος. Είμαι ο διπλανός σας στην εξέδρα.
              Σκέφτομαι και κάτι καινούργιο. Εκτός απο τα καθημερινά κείμενα της φιλολογίας, να καθιερώσω  κάποια κωδικοποίηση. Μετά απο κάθε ματς της ομάδας μας, να κάνω την δική μου κριτική για το πώς την είδα. Αμέσως. Φυσικά με τον απαραίτητο χρόνο μέχρι να γυρίσω σπίτι κι αφού έχω τσιμπήσει τσ σουβλάκια μου παρέα με τα παιδιά μου, ειδικά αν παίζουμε Κυριακή βράδυ στις 9.  Σαν γενική απόδοση γκρουπ και σαν ειδική κριτική συγκεκριμένων παραγόντων. Όλα αυτά, πριν παρακολουθήσω κάποια αθλητική εκπομπή και φυσικά πριν εκδοθούν οι εφημερίδες της επομένης.
             Επίσης κάθε Δευτέρα να έχω ένα σχολιασμό για την δική μας την διαιτησία, αλλά κι όλης της αγωνιστικής. Πριν γίνει ανάλυση απο τους διαιτητοπατέρες. Διότι τα video δεν λένε τίποτα. Μοντάζ είναι και συγκάλυψη της πραγματικότητας. Έχουν δει τη φάση πεντακόσιες φορές κι έχουν συμφωνήσει ποιόν να βγάλουν λάδι και ποιόν να σπρώξουν στον γκρεμό. Όμως η στάση του διαιτητή είναι ξεκάθαρη ακόμα και σ' ένα αθώο σπρώξιμο στο κέντρο του γηπέδου. Δηλαδή σε μια φάση που ποτέ δεν αναλύεται διότι δεν διαμορφώνει αποτέλεσμα. Όμως διαμορφώνει ψυχολογία ποδοσφαιριστών και διάθεση για συνέχιση προσπάθειας ή παραίτηση.
             Νομίζω οτι αυτό θα δώσει ένα παραπάνω ερέθισμα σε σας, για κατάθεση της δικής σας γνώμης για ένα συγκεκριμένο γεγονός όπως το είδατε, αλλά και προοπτική διαλόγου όχι μόνο με εμένα αλλά και μεταξύ σας. Και δεν θα επαναφέρω ποτέ κανέναν σε κάποια υπαγορευμένη μορφή τάξης ή διαλόγου. Εδώ δεν υπάρχουν κανόνες. Υπάρχει ελευθερία κι ο καθένας ας κριθεί απο την αυτόβουλη έκθεση του. Εδώ δεν υπερασπιζόμαστε κοινωνικές μπαρούφικες συναλλαγές αλλά το οπαδικό συναίσθημα που είναι γνήσια παιδικό άρα και κανιβαλίστικο.
              Κάθε Σάββατο βράδυ θα αναρτάται και το κείμενο μου στον '' Φίλαθλο" που ποτέ δεν είναι αθλητικό. Όλες οι αναρτήσεις είναι φυσικά με την προφορική γλώσσα που χρησιμοποιούμε όλοι μας και δίνει την ζωντάνια στην έκφραση και την γρηγοράδα στην σκέψη. Ωμές χωρίς ξύλινο λόγο ή καλυμμένα κουστούμια που είσαι υποχρεωμένος να χειρίζεσαι για να μην χάνεις χρόνο στις αίθουσες της ανεξάρτητης δικαιοσύνης που κατεδίκασε τον Ψωμιάδη αλλά δεν μπορεί να τον βρει. Πιστεύω να κάνουμε το blog μαζί, καλύτερο απο το Σκορ του Τράγκα που με το ίδιο επιτελείο δημοσιογράφων εξέδιδε και το Ντέρμπυ μέχρι να το πουλήσει. Εδώ δεν είμαστε επαγγελματίες. Συστηματικοί όμως και παρεμβατικοί. Και φυσικά δεν φοβόμαστε τίποτα διότι απλούστατα είμαστε πελάτες κι όχι υπάλληλοι κάποιου συμφέροντος πουλώντας τέρψη αυτιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου