Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΚΥΡΙΕ ΤΙΓΡΗ

    Κανείς πλέον δεν μπορεί να είναι στο απυρόβλητο. Όλοι έχουν τις ευθύνες τους, είτε είναι ιστορικές, είτε παροντικές, είτε μελλοντικές. Κι όσο κι αν έχω μια γνωριμία με τον τίγρη δεν γίνεται να μην τα χώσω και σ' αυτόν.
    Απλά πράματα. Όταν ο Νικολαίδης ήταν στα ντουζένια του, αποφάσισες να αναλάβεις την προεδρία της ερασιτεχνικής και να φτιάξεις το γήπεδο μας στην παραδοσιακή θέση του, ονομάζοντας το Αγιά Σοφιά. Έχω ακόμα τους προϋπολογισμούς, τα πρώτα επενδυτικά χρήματα και τις εικόνες λειτουργίας του. Την παρουσίαση την είχε κάνει ο Ευαγγελάτος. Εκατό τοις εκατό σε πρόδωσε η original μια κι ο κοντός είχε θεωρήσει την κίνηση αυτή αντιπολιτευτική. Τότε ακόμα φιλιόντουσαν σταυρωτά σαν εραστές του Άρλεκιν.
    Περάσανε τα χρόνια τίγρη μου και σήμερα είμαστε εδώ, στο χάος. Και βγαίνεις και μας λες οτι σήμερα δεν έχεις διάθεση να ασχοληθείς με την ΠΑΕ διότι οι άνθρωποι είναι ασυνενόητοι. Να συμφωνήσω κι εγώ λοιπόν.
    Όμως να ρωτήσω το αυτονόητο: Γιατί δεν παίρνεις τώρα την ερασιτεχνική που έχει κι αυξημένο ποσοστό μετοχών μετά τις δωρεές; Γιατί δεν ασχολείσαι με τα ερασιτεχνικά τμήματα που τότε τόσο ήθελες; Γιατί δεν έρχεσαι εκεί καβάλα στο άλογο και με τον Χατζηχρήστο έτοιμο να σου παραδώσει την διακυβέρνηση του σκάφους; Και να φτιάξεις και το γήπεδο όπως το ήθελες εσύ; Ρωτάω γιατί; Ούτε καν εκλογές δεν απαιτούνται.
   Λογική δεν είναι η απορία μου; Και μη μου μιλήσεις για έλλειψη χρόνου. Διότι αν τότε είχες κερδίσει τις εκλογές, τι θα έκανες σήμερα; Θα τα παρατούσες κι εσύ όπως παρατούν οι άλλοι το παοδοσφαιρικό καράβι; Τίγρη μου αποκαλύψου. Άσε την ΠΑΕ. Πάρε την ερασιτεχνική και φτιάξε το γήπεδο. Δεν έχεις να συνομιλήσεις με κανέναν. Μόνο με τον εαυτό σου και την αλήθεια ή το ψέμμα του. Μήπως στο μόνο πράμα που είχε δίκιο ο κοντός ήταν οτι ήθελες να πάρεις την ΠΑΕ υπογείως κι όχι πληρώνοντας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου