Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΕΚΛΟΓΩΝ


Παραμονή εκλογών. Το μαγνητόφωνο της στήλης εισήλθε σε διάφορες οικίες.
Οικία Παπανδρέου: - Άντα μου, ο μόνος άνθρωπος που ξέρει κάτι στην Ελλάδα, είναι η μαμά μου. Μου το είχε πει ότι θα γίνω πρωθυπουργός πριν από πέντε χρόνια και δεν την είχα πιστέψει. Αύριο θα μιλήσουν οι κάλτσες. Ξεκινάω την πράσινη αλλαγή. Όλοι με ποδήλατα στους δρόμους, και πού θα μου πάει, θα μάθω να αλλάζω και την αλυσίδα εν κινήσει.
Οικία Καραμανλή: - Υπολοχαγέ Νατάσσα μου, τέρμα πια οι σκοτούρες. Από αύριο θα ξεκουραστώ. Τώρα ξεκινάει το καλοκαίρι μας. Με ταπεινότητα κι απόλυτη διαφάνεια θα τρώω τα μπιφτεκάκια μου. Θα κάνει κι ο Γιώργος πράσινα τα πάντα όπως είπε, θα πανηγυρίσω κι έναν τίτλο του Παναθηναϊκού.
Οικία Βουλγαράκη: - Αυτός ο λαός δεν σώζεται με τίποτα. Είπα ότι ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό κι αυτοί το θέλανε αλλιώς. Το παράνομο να είναι ηθικό για τα αυθαίρετα τους και το ανήθικο να είναι νόμιμο για τις χειραψίες που μου κάνουν ακόμα. Μα λέγονται αυτά τα πράματα;
Οικία Λιάπη: Περίπου όπως προηγουμένως.
Οικία Σουφλιά: - Είναι σοβαρά πράματα αυτά; Να μην έχω προλάβει να ολοκληρώσω την Ιονία οδό και να μου την καρπωθεί άλλος; Μη μιλάς ρε γυναίκα, δεν σ’ ακούω. Έπεσε η μπαταρία του ακουστικού και δεν θα το ξαναφορτίσω γιατί δεν γουστάρω να ακούω από αύριο αντιπολιτευτικές κορώνες από το ΠΑΣΟΚ ενώ θα είναι κυβέρνηση.
Οικία Στυλιανίδη: - Ούτε ο θεόθ δεν τα θέλει αυτά. Κθεκίνηθα τόθο θοβαρά κι ο Κώθταθ μου, δήτηθε εκλογέθ. Θτην οργή. Θέλω τα θκήπτρα του κόμματοθ.
Οικία Καρατζαφέρη:- Δεν πιάνομαι. Αν είχα κλείσει και τον Ψινάκη θα είχα κάνει το κοινοβούλιο << βουλή έχεις ταλέντο>>. Θα είχα και την Ευγενία παρουσιάστρια και μετά από κάθε λόγο πολιτευτή θα σηκώναμε ταμπέλες με βαθμολογίες.
Οικία Παπαρήγα: -Ο δικομματισμός μας σύρει σε εκλογές. Δεν φοβάμαι τίποτα. Η αριστερά είναι μια γροθιά. Και τώρα πάω να γράψω το λόγο μου. Ασχέτως ποσοστού τα ίδια θα πω, πάντα εξ ονόματος του λαού.
Οικία Βενιζέλου: - Τώρα καταλαβαίνεις τι γίνεται; Χάσαμε το μπούσουλα. Ο Γιώργος πήρε και το πασοκικό πρωτάθλημα, πάει να πάρει και το champions league. Και το ξέρω γαμώτο μου ότι είμαι παικταράς. Τέρμα. Δεν υπάρχει αξιοκρατία στην Ελλάδα. Θα πάρω τηλέφωνο τον Κώστα. Πιο καλή θέση θα μου δώσει στην αντιπολίτευση από το υπουργείο που θα με στείλει ο ποδηλάτης.
Οικία Μητσοτάκη ( Όλοι μαζεμένοι, μιλάει ο πρεσβύτερος): - Κάτσε να πάρω τον Κώστα να του ευχηθώ καλή επιτυχία. Επίσης Αλεξία μου είμαι σίγουρος ότι με την παρουσία σου στην ΑΕΚ, το πρωτάθλημα το έχουμε στο τσεπάκι μας, χε χε χε.
Οικία Αβραμόπουλου: - Μούμπλε, μούμπλε. Του το είχα πει να με κάνει υπουργό οικονομικών. Δεν με άκουσε, γι’ αυτό χάνουμε. Το μυαλό του το είχε στις σερραϊκές μπουγάτσες.
Οικία Ράπτη, οικία Καϊλή: - Αγάπη μου, θα με παντρευτείς;
Οικία Λεβέντη: Τα βόδια, οι άρρωστοι, οι ανώμαλοι χαραμοφάηδες θα με στείλουν στην βουλή; Ρε έτσι κι είχα γεννηθεί στην Αγγλία, τώρα θα ήμουν βασίλισσα. Η γαμημένη η τύχη που πάντα πηδάει την ικανότητα.
Οικία δημοσιογράφου: Ρε μαλάκα, πάνω που είχα στερέψει, με τις εκλογές βρήκα θέμα. Ευτυχώς που γεννήθηκα στην Ελλάδα. Μεγάλη τύχη έχω. Την ικανότητα τι να την κάνω;
Οικία διαπλεκόμενου: - Τι με νοιάζει ποιος θα βγει; Εγώ αχρωματοψία έχω. Ό,τι έδινα θα δίνω κι ό,τι έπαιρνα θα παίρνω. Ρε πώς την λέγανε την πουτάνα που γνώρισα στο γήπεδο; Καλά, θα την φωνάζω αγάπη μου. Όπως αποκαλώ και τους βουλευτές μου.
Οικία Μενεγάκη: - Ασχέτως κυβέρνησης, είμαι και η πρώτη. ( Το tape διακόπτεται απότομα. Έπρεπε να το μεταδώσουμε αργότερα όταν θα αλλάζαμε σελίδα. Ζωντανή στήλη έχουμε, τα λάθη συγχωρούνται. Όπως συγχωρέθηκε το ΠΑΣΟΚ και η χώρα.)
Οικία Σημίτη: - Απανάρχομαι στο πρασκήνιο. Για λίγο. Μετά θα προσπαθήσω να γίνω πρόεδρας. Αν κι αυτός ο Γιωργάκης θα βάλει δεξιό για να τα έχει όλα καλά. Ξέρω όμως. Εγώ είμαι Κώστας, δεν είμαι Κωστάκης. Για πλάκα τους έχω όλους.
Οικία Χρυσοχοϊδη:- Αγάπη μου την τελείωσα την επιστολή. Δημοσίας τάξεως δεν ξαναγίνομαι. Το έργο μου το έχω ολοκληρώσει. Έχουν συλληφθεί άπαντες. Άλλη λιποθυμία δεν ξαναπερνάω.
Οικία οπαδού: - Ρε δεν γαμιόμαστε με τις εκλογές; Τι θα κάνω αύριο; Πού θα πάω; Δάκτυλος του αντιπάλου πρέπει να είναι η ημερομηνία των εκλογών. Να γίνει το ματς αύριο που δεν μπορώ να πάω γήπεδο. Ρε άκυρο θα ρίξω στους μαλάκες.
Οικία κομματόσκυλου:- Και τώρα που θα μείνουμε στο ψυγείο / θα σκίσουμε, περιμένω την ευκαιρία μου. Θα με πηδήξουνε / θα τους πηδήξω.
Οικία εμπρηστή: - Τα γουστάρω αυτά. Μέχρι να αποφασίσουν τι θα γίνει, έχει κι άλλα δένδρα ο Κιθαιρώνας. Για την Πίνδο δεν έχω πάρει ακόμα εντολές. Τι αστυφιλία είναι αυτή;
Οικία οικολόγου: - Αύριο Κυριακή είναι η ημέρα των ζώων. Έτσι λέει το ημερολόγιο. Δεν μπορεί τυχαία να μπήκανε οι εκλογές αυτήν την ημερομηνία. Μπορεί να πάμε καλά.
Οικία Τσιτουρίδη: - Σιγά να μην έκανα κριτική αν με είχαν ακόμα στις λίστες. Μόλις με βγάλανε τους τα έχωσα. Είμαι πόντιος βρε εγώ.
Οικία Siemens: - Δεν μου λες ρε μαλάκα. Το έχεις το πόθεν έσχες του καινούργιου υπουργού; Εντάξει ψεύτικο είναι αλλά γιατί κι εμείς αλήθεια θα τα δώσουμε; Η δικαιοσύνη νάναι καλά που είναι κι ανεξάρτητη.
Μονή Βατοπεδίου: - Πρέπει να ξέρω. Όλους τους είχα ευλογημένους και παραλίγο να μου κάνουν τη μονή άλλη λέξη με ύψιλον δίπλα στο όμικρον, για να μη λέω και κακές λέξεις. Φτου φτου, αποτάξου σατανά απ’ εμού. Καινούργια πρόσωπα θέλουμε, νέους πιστούς. Να συγχωρέσω τις αμαρτίες τους.
Οικία ψηφοφόρου: - Θα τους δείξω. Αρκετά. Ο καπιταλισμός φαλήρισε. Από αύριο σοσιαλισμός. Τι είπες γυναίκα; Ότι είχα ψηφίσει ΝΔ; Άκου, όποιος εργάζεται κάνει λάθη. Το θέμα είναι να τα διαγνώνει και να τα διορθώνει. Αύριο τιμωρώ και θα έπρεπε να έχω περισσότερες ψήφους. Τι είπες πάλι; Ότι μεθαύριο θα διαφωνώ; Είπαμε εργάζομαι. Πάντως μεγάλο πράμα η δημοκρατία. Τι; Και στην δικτατορία είχαμε εκλογές; Και τι, σου άρεσε έτσι; Μωρή, μήπως είσαι χουντικιά;

1 σχόλιο: