Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ 3

         Σ' ένα πράμα που είχε δίκιο ο κοντός είναι στην διχόνοια που υπάρχει στην ομάδα μας και μας κάνει πιο μικρούς. Φυσικά το είπε για τους δικούς του λόγους αλλά είναι πέρα για πέρα σωστό. Έχουμε γίνει απο δεκαπέντε χωριά χωριάτες και άκρη δεν βγαίνει έτσι.
         Φυσικά αυτό είναι και χαρακτηριστικό της Ελλάδας, όπως και φαινόμενο που παρατηρείται, ΚΑΙ όταν υπάρχει πολύ χρήμα ΚΑΙ κυριότερα βέβαια όταν υπάρχει μπόλικη φτώχεια. Μιλάω βέβαια πρωτίστως για ποδοσφαιρικό θέαμα και αποτελέσματα αφού μιλάμε για ομάδα. Τα ίδια γίνονται και στην δαφνοστεφανωμένη και στην αλογοτροφή που τους τρέχουν απο τα μπατζάκια, αλλά στο γήπεδο βλέπουν τη νύχτα των ζόμπυ που σηκώθηκαν απο τις κάσες. Είναι γκρινιάρης ο Έλληνας και πλέον και απαιτητικός αφού η τηλεόραση του άνοιξε τα μάτια.
           Πήγα χτες στην μπουτίκ της Φιλαδέλφειας διότι ο μεγάλος μου ο γιός ήθελε σώνει και καλά να του αγοράσω την εμφάνιση του Σάχα. "Ρε του Σάχα;", επέμενα εγώ, "να σου πω πώς έπαιζε ο Σεραφείδης, ο Χρηστίδης κι ο Στεργιούδας;". Τίποτα αυτός. Ακλόνητος. Πήραμε και τον μικρό που απεδείχθη πιο λογικός αφού ήθελε να πάρει μια φανέλα και να γράψει το όνομα του.
            Στον δρόμο είχε κίνηση κι άκουγα τον Καραλή όταν πλέον έβγαζε τους φιλάθλους για τις απόψεις τους. Και μεταξύ άλλων βγαίνει κι ένας Αεκτζής με την απαραίτητη σοβαροφάνεια ή σοβαρότητα και λέει: "Αυτός ο Θανόπουλος, ρε Γιάννη, ξέρεις πώς μίλησε; Σα λογιστής. Χρησιμοποίησε κάτι εκφράσεις λες και μας ανέλυε τους ισολογισμούς. Μα αυτόν να έχουμε πρόεδρο;" Κάγκελο ο Καραλής - μέγας Αεκτζής - κάγκελο κι εγώ.
             Συνειδητοποιείτε το μικρόβιο που μετά την πρώτη εντύπωση αρχίζει και αναπτύσσεται στο κορμί μας; Ο άνθρωπος εκατό τα εκατό δεν ήταν εγκάθετος ή κακόβουλος, αλλά και μοναξιές να έχεις, ΔΕΝ βουτάς ένα τηλέφωνο κι όποιον πάρει ο χάρος;
               Υπάρχει τίποτα χωρίς οικονομικά στοιχεία; Στην ΑΕΚ, που έχουμε γίνει όλοι επιστήμονες της κοινής σύνταξης ισολογισμών, προϋπολογισμών, αποτελεσμάτων, ελλειμμάτων και τα τοιαύτα σαν απλοί φίλαθλοι, στην ΑΕΚ που όλοι ψάχνουν να βρουν κάποιο μετρητό για να μην πλακωθούν στις προσφυγές οι ποδοσφαιριστές, κάποιος βγήμε κι ήθελε να ακούσει άλλα. Κι εγώ θα ήθελα να ακούσω άλλα βέβαια, αλλά τέτοια ασυνεννοησία;  Τέτοια μούρλα;
              Ποιό είναι το πρόβλημα ρε μεγάλε; Το οτι αποκλείστηκες απο τον Θρασύβουλο ( μεγάλο κι αυτό δε λέω) ή η επιβίωση μας; Αύριο πώς θα πληρώσεις μισθά, έξοδα και τα τοιαύτα; Με ένα κύπελλο που θα έπαιρνες; Εσύ άμα χρωστάς στην ΔΕΗ, τους πηγαίνεις τα φλιτζάνια που έχεις στην κουζίνα σου; Ή αφήνεις υποθήκη την γυναίκα σου, που κι αυτήν τι να την κάνουν;
              Οικονομικό είναι το πρόβλημα μας, δεν είναι ρομαντικό για να το αντιμετωπίσει ο Ντέμης και μετά να αφήσει τα χειροπιαστά στους ρεαλιστές. Αν λύσεις το οικονομικό, όλα τα άλλα αντιμετωπίζονται πιο εύκολα ή μήπως κάνω λάθος; Κι ευτυχώς που για το οικονομικό πρόβλημα υπάρχει οικονομικός επικεφαλής και δεν υπάρχει στρατηγός, ποδοσφαιριστής ή γιατρός συνεχίζω. Και λέει ο Θανόπουλος ξεκάθαρα, οτι ο Κοζώνης είναι η καλύτερη λύση διότι είναι η μοναδική λύση. Δηλαδή ασφαλώς κι υπάρχουν κι άλλες λύσεις, ίσως και καλύτερες, αλλά μέχρι να έρθουν αυτές, το οικοδόμημα θα έχει καταρρεύσει. Δεν υπάρχει χρόνος πια,  μόνο εξώδικα.
           Ποιές είναι οι καλύτερες λύσεις; Ελάτε ρε παιδιά. Ο Μελισσανίδης που θέλει την ΑΕΚ στην τρίτη εθνική, με άλλο όνομα στα επίσημα χαρτιά - όχι στο γήπεδο - και με άλλο ΑΦΜ. Κι ο Θανόπουλος παίρνει μια ιστορική απόφαση υπολογίζοντας τον κόσμο αλλά και το προσωπικό του πάθος για την ΑΕΚ. Ο ίδιος, άνθρωπος είναι, όσο ψυχρός και να θέλει να γίνει, δεν μπορεί να συνδέσει το όνομα του με υποβιβασμό της ομάδας του και μετά απο κάποιες στιγμές να τον πηδήξουνε στην κριτική που σίγουρα είναι προ των πυλών. Να φύγει θέλει κι αυτός, να πάει στην δουλειά του και να μπορεί να έρχεται στο γήπεδο. Όχι να τον κυνηγάνε όλοι αυτοί που ξέρανε αλλά δεν μίλαγαν, κι  αυτή την στιγμή να τον πετροβολούν, αυτή τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις υπο την πίεση των γεγονότων. Το είπε και μόνος του : Ούτε ιδιοκτήτης είναι, ούτε έπρεπε να είναι πρόεδρος της ΑΕΚ. Ξαναλέω, ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ.
              Για όνομα του θεού επιτέλους. "Μίλησε σα λογιστής". Μα οικονομικός είναι ο άνθρωπος. Δεύτερη φύση του είναι το επάγγελμα του. Ως τι να μίλαγε; Σαν χασάπης, σα μανάβης, Σαν τι να μίλαγε επιτέλους για να είναι παραδεκτός; Αντί να λέμε οκ που καταλάβαμε και δέκα πράματα για τα οικονομικά μας κι έτυχε να έχουμε  τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση κάποια στιγμή , εμείς να ζητάμε άλλα. Τι; Δεν μας το αποκάλυψε ο ακροατής. Αυτό που αποκάλυψε είναι την απορία του κατόπιν, "αφού είναι απλήρωτος κι ο Θανόπουλος γιατί δεν παραιτείται;". Όταν ο Καραλής του είπε οτι έχει φιλότιμο, έμεινε κάγκελο κι εκείνος και του αντιγύρισε " δηλαδή ρε η ΑΕΚ θα σωθεί απο κάποια φιλότιμα;".
              Παιδιά να συνέλθουμε και κυριότερα να ενωθούμε. Η μύγα είναι μύγα, το κουνούπι κουνούπι και η ΑΕΚ ΑΕΚ. Και δεν έχει την πολυτέλεια για υψηλή κριτική που τις περισσότρες φορές είναι λόγια για να περνάει η ώρα. Μπορούμε να πάμε στο γήπεδο όλοι; Μπορούμε να υποστηρίξουμε σωστά; Πάνε οι προηγούμενοι, πάει κι ο Θανόπουλος πια. Εμείς τι κάνουμε; Ραδιοφωνικές παρουσίες χωρία αξία και τζάμπα λόγια; Και προβληματισμό για τον Θανόπουλο; Ε,ας υποδείξει ο καθένας τον αρχηγό του , να στήσουμε τις κάλπες και να πάμε δημοκρατικά μπροστά λες κι εκεί υπάρχει κάποια σύμπνοια.
ΥΓ. Το παρασκήνιο για τις άλλες ομάδες σας ενδιαφέρει; Να γράψω κάτι για τα πιστόλια της πιάτσας;

48 σχόλια:

  1. Γιώργης ο Γαρατζέος13 Νοεμβρίου, 2009 16:21

    Παιδιά, από τον τρόπο και μόνο που ενοχλήθηκαν και όπως αντέδρασαν αυτοί που ενοχλήθηκαν με αυτά που είπε ο Θανόπουλος, εγώ εξάγω το συμπέρασμα ότι είπε αλήθειες. Η αλήθεια πάντα ενοχλεί, το ψέμα βολεύει. Η δημοσίευση του email του Ιουλίου ήταν κίνηση που έχει ήδη γυρίσει μπούμερανγκ. Γουστάρω το Νοτιά που δε βγαίνει Ο ΙΔΙΟΣ να εμπλακεί στον καβγά. Και ξέρει και πληρώνει. Καίριο είναι να ασχοληθούν όποιοι πρέπει με τη μεταβίβαση και, προφανώς, ο Νοτιάς έχει επικεντρωθεί σε αυτή την εργασία, όπως και θα έπρεπε. Ο Κοζώνης δεν είναι ούτε Κόκκαλης ούτε Βαρδινογιάννης, αλλά αυτή τη στιγμή είναι η μόνη και, ίσως , ενδεδειγμένη λύση. Steven, καταλαβαίνω ότι μπορεί να μη θέλεις να εκτεθείς, αλλά μπορείς να μοιραστείς μαζί μας την άποψη σου για το ποιόν και τον ΑΕΚτζήδικο βίο του Νίκου του Μαυρομάτη? (δε σε θεωρώ υποχρεωμένο να δώσεις πληροφορίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς Γιώργη: Γιώργη, δεν θέλω να κάνω ανάρτηση. Απλά θα σου πω προσωπικά οτι είναι τεράστιος Αεκτζής και σούπερ ντούπερ ενημερωμένος. Ξέρει όλα όσα παρουσιάζονται ( δηλαδή περίπου τη μισή αλήθεια ) κι όλα όσα θα βγουν σύντομα σαν αποτέλεσμα του εσωτερικού πολέμου που μαίνεται. Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά το ένστικτο μου, μου λέει οτι η δουλειά με τον Κοζώνη δεν θα προχωρήσει. Φυσικά εύχομαι να πέφτω έξω. Τα χρέη είναι γύρω στα 60.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργης ο Γαρατζέος13 Νοεμβρίου, 2009 17:04

    60? Δ Εθνική μας έχει μείνει τότε...καταλαβαίνω γιατί υποστηρίζεις ότι έπρεπε να το είχαμε κάνει πριν από 5 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγά σιγά αρχίζει και βγαίνει αληθινός ο Μελλισανίδης(όχι ο γυμναστής με την ανάποδη τριπλή κωλοτούμπα!!).Λές, οταν πρότεινε να μπούν στην ομάδα 140 σύνολο, είχε υπολογίσει και τα χρωστούμενα Στήβεν;;;
    Την ώρα αυτή την δύσκολη που περνάει η ομάδα θέλουμε όλους τουσ γνήσιους ΑΕΚτζήδες κοντά.Ο Θανόπουλος είναι ένας από αυτούς.Ο Νοτιάς επίσεις.Ο κοντός λέει ότι δεν θέλει να έχει σχέση.Πλάκ μας κάνετε κύριε;Θέλουμε εμείς;
    Εμείς είμαστε ΑΕΚ και είμαστε ΙΔΕΑ.Αυτοί όλοι οι αμέτοχοι(χα χα)βάλανε τα εγώ τους πάνω από την ομάδα και την καταντήσανε να είναι έτοιμη για την Δ'. Προτείνω όποιος έχει πληροφορίες για την δράση τους-την αρνητική εννοώ- να τους ξεμπροστιάσουμε επιτέλους.
    Στήβεν τελικά μήπως ο γιός σου έχει δίκιο να θέλει να αγοράσει την εμφάνιση του Σάχα; Μήπως ο τρόπος που τα παιδιά βλέπουν την όλη υπόθεση ποδόσφαιρο είναι η σωστή;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργης ο Γαρατζέος13 Νοεμβρίου, 2009 18:26

    Ομάδα ξεομάδα Χαράλαμπε μου, το θέμα από την πλευρά των επενδυτών (κι έτσι πρέπει να είναι?) είναι τα μαρούλια. Διότι αν απλώσουμε τον τραχανά και σε ομάδες και ιδέες, μπαίνει και ο κακός ο λύκος ο Δ.Χ. στην εξίσωση...
    Η μόνη περίπτωση σωτηρίας από την πτώχευση και τη Δ'εθνική, εάν παίζουν τα 60 χρέος, είναι το φόρτωμα τους σε διάφορες θυγατρικές (δες AEK Empire), οι οποίες θα τα πάρουν μαζί τους στον πάτο της λίμνης (κοινώς θα πτωχεύσουν), η χαριστική διευθέτηση κάποιων άλλων από το κράτος (όπου γίνεται) και η πώληση παικτών που κάτι μπορεί να πιάσουν. Συστυχώς κι εδώ πτωχεύσαμεν, μιάς κι οι Μπλάνκο, Σκόκο, Τζεμπούρ, που αποτελούν περιουσιακά στοιχεία. Σήμερα με τα μυαλά που κουβαλούν και την αφλογιστία τους πιάνουν όσο οι τρίχες από τον κ#$ο μου σε καμηλοπάζαρο του Μαρόκο...
    Φυσικά, το γήπεδο είναι το μοναδικό...εν δυνάμει σημείο που αξίζει να γίνει επένδυση. Βάζει κάτι το κράτος με επενδυτικό νόμο και υπερτιμολογήσεις, παίρνει ο επενδυτής και χτίζει και βγάζει κάτι μακροπρόθεσμα. Άρα, ο Μπομπ ο μάστορας ανήκει στο μοναδικό τύπο επενδυτή που μπορεί να ασχοληθεί μαζί μας...κατακσευαστικός κλάδος και real estate κοινώς. Αυτό είναι ΤΟ ΜΟΝΟ στοιχείου που με κάνει εμένα να αισιοδοξώ, Steven μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aν είναι το χρέος είναι πραγματικά 60μύρια,τότε η μόνη λύση είναι να τα βάλουμε εμείς, αυτά που χαλάμε ένα Σαββατοκύριακο.
    Φυσικά με ασφαλιστικές δικλίδες ή τα χρήματα αυτά να πάνε για το γήπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργης ο Γαρατζέος13 Νοεμβρίου, 2009 20:11

    Μάνο μου...εδώ δεν είμασταν άξιοι να συνεννοηθούμε για 100 χιλιάρικα (ΚΑΕ). Θες και 60 μύρια? Άστο...Χρειάζεται επενδυτής κι εμείς θα τα βάλουμε, όπως και στα 2 πρώτα χρόνια του Ντέμη...>25 χιλιάδες διαρκείας+όλοι από 1 φανέλα ΑΕΚ+νέο συμβόλαιο με Nεtmed...Σιγά μη δώσω για τον Δ.Χ., τους Καινούργιους, τους Χουανφράν και τους διάφορους "παράγοντες"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς Χαράλαμπο: Τα παιδιά βλέπουν μπάλα και μόνο μπάλα, δηλαδή αυτό που δεν προσφέρει πια η ομάδα μας. Τα έχω πείσει οτι δεν χρειάζονται τίτλοι και βολεύονται πίσω απο την δικαιολογία της διατησίας ( όπως μπορώ τα κρατάω- μερικές φορές γίνομαι υπερβολικός). Μα την φανέλλα του Σάχα;
    Όταν την πρόταση την έκανε ο Μελισσανίδης, ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΑ ΧΡΕΗ, τσακώθηκε με τον Κανελλόπουλο, που δεν τον ήθελε με τίποτα, για το πόσα λεφτά έχει βάλει η παρέα (στα νούμερα σκοτώθηκαν), κι έκανε την πρόταση για να τους εμφανίσει σαν πολύ μικρούς. Μαζί του ήμουνα στα Ποσειδώνεια και το μιλάγαμε το πράμα. Η κατάσταση είναι τραγική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς Μάνο21: Καλώς τον, μην χάνεσαι.Μπορείς να προσφέρεις στην κουβέντα. Τα 60 είναι σίγουρα, όπως στο λέω. Τα παραπάνω ψάχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς Γιώργη: Φίλε σου ξαναλέω οτι τα πράματα είναι πολυ χειρότερα απο οτι ξέρουμε. Δεν υπάρχει η λύση που προτείνεις για τις θυγατρικές, ούτε πια η υποστήριξη του κράτους και δεν ξέρω κι αν θα υπάρχουν περιουσιακά στοιχεία για πώληση. Οι παίκτες, και θα διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα, και θα φύγουν ελεύθεροι, άρα και φθηνότεροι, προς το μέλλον τους. Αύριο θα κάνω ανάρτηση για τα αμερικανάκια που λένε και κάποιοι ( σε σχέση με την ΑΕΚ πάντα), που θα κάνουν τον έλεγχο στα βιβλία. Τα έσοδα απο εμάς δεν φθάνουν ούτε για ζήτω. Αν σου πω οτι με έχει πιάσει μαύρη απελπισία ( συνεχώς διασταυρώνω τα στοιχεία ), θα είμαι πολύ ήπιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς Γιώργο,Μάνο Στήβεν κλπ
    οταν λέω ιδέα δέν πιστεύω οτι με ρομαντισμούς προχωράει μια ομάδα σήμερα.Οταν λέμε την ΑΕΚ μας ότι είναι μαγαζί γωνία εννοούμε το γήπεδο και τα συναφή,τον κόσμο δηλαδή εμάς που τρωγόμαστε μεταξή μας και που οπως είπε και ο Μάνος 25000 διαρκείας δεν είναι κάτι απίθανο να συμβεί ξανά, όταν έρθει με το καλό ένας άνθρωπος να μας εμπνέει εμπιστοσύνη -ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ-Αλλωστε μας το είπε και ο Θανό:120εκ. απο εμάς.Παιδιά τα ψέματα τελειώσανε...Ή προσαρμοζόμαστε στην εποχή μας ή μας τρώει το μαυρο φίδι.Μάνο μήπως πρέπει η Ορίτζιναλ να αλλάξει λίγο μυαλά διώχνοντας όλους αυτούς που κάνουν ανθρώπους που θέλουν να επενδύσουν στην ΑΕΚ ,να φευγουν μακρυά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπέρα και καλή επιτυχία στο blog,... από έναν πονεμένο ΑΕΚτζή..
    μια ερώτηση για τον steven..
    αφού το χρέος είναι γύρω στα 60,πως εξηγείς τη στάση του Θανόπουλου στη προχθεσινή συνέντευξη,ότι δηλαδή είναι σίγουρος πως τα χρέη είναι γύρω στα 30???
    για ποιό λόγο να εκτεθεί τόσο πολύ???
    ποιά θα είναι πλέον η στάση του,αν επιβεβαιωθούν τόσα χρέη???...δε θα κριθεί φοβερά ανυπόληπτος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O Γιώργης ο Γαρατζέος το πήρε από το στόμα μου.Κι εγώ ήθελα να ρωτήσω για τον Μαυρομάτη δηλώσεις του οποίου διάβασα σήμερα στο "Φ".
    Αν τα χρέη είναι όσα λες Στήβ(που πιστεύω πως είναι),τότε εξηγούνται όλα.Τι εγγυητικές να βγάλουν οι άνθρωποι? Το μόνο που θέλουν είναι να κερδίσουν λίγο χρόνο για να βρουν τρόπο να φύγουν χωρίς να φάνε ξύλο και χωρίς να μπουν φυλακή.Μάλλον την ανακοίνωση για συνέλευση για αύξηση μτχ.κεφαλαίου την κάνανε για να φέρουν τον Κοζώνη προ τετελεσμένων γεγονότων.Και να λένε μετά εμείς τα είχαμε όλα έτοιμα όπως είχαμε συμφωνήσει.Αυτός έκανε πίσω.
    Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
    Τόσο τους κόβει.
    Με τις υγείες μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς Γιώργη:Να δοκιμάσουμε μόνοι μας.Θα κάνουμε έναν όμιλο με αυτούς που θα βάλουν χρήματα, μετά ένα διοικητικό συμβούλιο με 50 άτομα περίπου, που θα παίρνει τις απόφάσεις αφού πρώτα εγκριθούν από ΕΜΑΣ.
    Τα λογαριασμός θα είναι στην Marfin γιατί πιστεύω ότι με τον Βγενόπουλο μπορείς να συνεννοηθείς.
    Θέλει πολύ δουλειά,αλλά μπορεί να γίνει.
    Προς Steven:Υπάρχει η οικογένεια όταν γυρνάω σπίτι και μάλιστα η γυναίκα μου βάζει χέρι για τις ώρες που ασχολούμε.
    Εξάλου δεν χρειαζόταν και το δικό μου σχόλιο για το Θανόπουλο, τα είπατε όλα.
    Τα πρωινά ήθελα να ήξερα δεν μπορεί να γράψει κανένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς Χαράλαμπο:Για πες μου μερίκούς;

    Steven μήπως τα στα 60 είναι και τα 19 που είναι να παίρνει η ΑΕΚ από τον Ψωμιάδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς Μάνο 21: Αγαπητέ η οικογένεια πάνω απο όλα εφόσον σου προσφέρει το καταφύγιο σου. Δεν σε κατηγόρησα, απλά η φωνή σου είναι επιπέδου, στο ξαναλέω. Για την ερώτηση σου, σου απαντώ οτι είσαι σωστός. Τα 19 είναι τα διεκδικήσιμα που δεν έχουν καταγραφεί στα χρέη (στα έσοδα γράφονται). Έχουμε λοιπόν 22+10+4+19+έκτακτη εισφορά+ζημιές μέχρι τέλους χρήσης που υποχρεωτικά θα προκύψουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Προς iojik: Το παιχνίδι είναι πιο χοντρό. Ξετυλίγω το νήμα. Όλοι οι σημερινοί εμπλεκόμενοι είναι παλιοί. Αύριο τη νύχτα- χωρίς υπερβολές- θα ξέρω παραπάνω. Θα το μάθετε πρώτοι. Σου λέω απλά οτι ο χρόνος είναι το πρώτο που κερδίζεται και η υστεροφημία οτι προσπαθήσαμε τα πάντα, αλλά ο άλλος έκανε πίσω. Όπως τα λες δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ Μάνο στην Ορίτζιναλ δεν ήμουν ποτέ..φίλους και γνωστούς που ανήκουν έχω.Είναι γνωστό ότι όλοι ξέρουν όλους εκεί αν όχι ονομαστικά,φατσικά σίγουρα.Δέν γνωρίζετε θες να μου πείς ποιοι είναι πχ αυτοί που λένε συνθήματα για την γυναίκα του Μπάγιεβιτς ή ποιοι είναι αυτοί που ΄σπάσανε το καράβι γυρνόντας από την ΄Κρήτη;Και άλλα πολλά.Είναι κοινό μυστικό πλέον η τρομοκρατία που ασκείτε μέσα στην Ορίτζιναλ ώστε να μην μιλήσει κανείς για κανένα,κανω λάθος;Μόνοι σας πρέπει να καθαρίσετε τον χώρο.Ή μήπως ο κάθε Κοζώνης δεν τα μαθαίνει αυτά;Φυσικά όχι μόνο της ορίτζιναλ.Εδώ τα παληκάρια μας τα είχαν τσουγκρίσει χρόνια τώρα, και οι Σαμπράκοι Κεσετζόγλοι Τσακίριδες και όλο το συνάφι έκαναν ότι δεν ήξεραν..Και ο κάθε κοντός,τιτάνας κλπ έκαναν τους μάγκες και σαν σοφοί μάνατζερ διαχειρίζονταν τα λεφτά του κόσμου ...και ο Φερέρ πίνει Πίνα-Κολάντα στην Μαγιόρκα και εμείς οι μαλάκες τον πληρώνουμε ακόμα.Μου λείπουν 130.000,λες να γρ΄ψω κανα τραγούδι να τα πάρω από την ΑΕΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς Μιχάλη - chem : Το chem τι σημαίνει;
    Τα χρέη είναι 22 διακανονισμένα, 10 τρέχουσας χρήσης, 4 της empire. Αυτά αναγράφονται (36). Τα 19 του Ψωμιάδη είναι απαιτητά κι αναφέρονται στα μελλοντικά έσοδα φυσικά δεν θα πάρουμε τίποτα). Ο Θανόπουλος λέει δυο πράματα: Τον ισολογισμό και τι του λέει το νομικό τμήμα. Σαν οικονομικός είναι σωστός. Σαν ουσία κάνει λάθος, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΤΙ ΑΚΡΕΣ ΕΧΕΙ. Και δεν ξέρω τι ακριβώς έχει ειπωθεί στο Σικάγο.
    Λες αν ο επόμενος ήταν ο Μελισσανίδης να μην τα παίρναμε απο τον Ψωμιάδη; Και δεν μιλάω δικαστικά. Καταλαβαίνεις. Σαν δωρεά ας πούμε.
    Δεν θα κριθεί σαν ανυπόληπτος. Αν τα έλεγε έτσι - δηλαδή οτι μας χρωστάει αλλά δεν ελπίζουμε τίποτα - θα ήταν σαν να κατέλυε το κράτος, την δικαιοσύνη κλπ. Ευχαριστώ για τις ευχές και κουράγιο. Όλοι πονεμένοι είμαστε και ζητάμε νέο ΑΦΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς Χαράλαμπο: Συγνώμη που επεμβαίνω στην συνομιλία με τον Μάνο, αλλά όλοι έχουμε καταλάβει και έχετε καταλάβει το ναυάγιο μας σαν ΑΕΚ, ομάδα και εταιρεία. Για τα χρέη δεν έχει καμία σχέση η Original. Τα λάθη της είναι δεδομένα σε διάφορα θέματα - θα τα ξαναπούμε με το καλό - αλλά λεφτά δεν έχει φάει απο τα ταμεία του ποδοσφαίρου. Αυτό μπορώ να το πω. Το μεγαλύτερο λάθος έγινε τότε στην ερασιτεχνική, που χάνεται πλέον. Τώρα συσπειρωνόμαστε για την εταιρεία. Πλάνο υπάρχει, το έχω παραδώσει εκεί που πρέπει, θα γίνει αργά ή γρήγορα, αλλά θα πονέσουμε πολύ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΞΑΝΑΜΠΛΕΞΟΥΜΕ ΜΕ ΚΥΠΡΙΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπερα σε ολους.πραγματικα ειναι μπερδεμενα τα πραγματα και κανεις δεν μπορει να ξερει το υψος των χρεων,τι γνωση υπαρχει για αυτα και απο ποιους.Ποιοι εκπλησονται,ποιοι γνωριζουν πραγματι,κτλ. Μυλος!
    Εχω την εντυπωση οτι οσα και να ειναι τα χρεη,μεγαλο μερος τους απλα θα τα φορτωθουν οι 'παλιοι'-οι οποιοι ουτε καν μετοχοι ειναι-εφοσον θα εκδωθουν νεες μετοχες,απο νεο Δ.Σ.Μια μικρη αλλαγη σηματος(καπου στα νυχια του αετου) και νατη η καινουρια ΑΕΚ.Και ασε τους 'αλλους' να βγαλουν ακρη με την Morgan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ Χαράλαμπε αυτοί που βρίζανε την γυναίκα του Μπάγιεβιτς σε πληροφορώ ότι ήταν το 10-15% από αυτών που ήταν στο πέταλο,αυτοι που σπάσανε το καράβι ήταν το πολύ 40 και όλοι λιώμα.
    Αν αυτά περί τρμοκρατίας στα έχουνε πει οι φίλοι σου, τότε να τους πεις να σταματήσουνε το γήπεδο γιατί τους κάνει χαλάει.Να ξαναπώ ότι όπως σε όλες τις κοινωνικές ομάδες έτσι και στην ΟRIGINAL υπάρχουν και οι μαλάκες που βγάζουν άσχημη εικόνα,και στο κάτω-κάτω,γιατί βλέπω ότι έχεται πρόβλημα η ORIGINAL είναι μόνο ο Δ.Χ.
    Ξέρεις πόσοι δεν έρχονται γήπεδο λόγο προπονητή;
    Μην το τραβάμε άλλο γιατί δεν αξίζει να τσακονώμαστε,για ρώτα τον Steven να σου πει πόσοι προπονητές υπήρχαν στην 3 στην 5-6-7 και στην 18.
    Όσο για τους δημ/φους που ανέφερες και όχι μόνο αυτοί,το πολύ να έχουνε παίξει μπάλα 10 φορές και αυτό τώρα τελευταία σε 5Χ5.Έχει τεράστια διαφορά το βλέπει το ποδόσφαιρο ένας που έχει παίξει με έναν μυρωδιά.
    Τον κοντό όταν τον έβριζε η ΟRIGINAL το μισό σχεδόν γήπεδο φώναζε το όνομά του,το ξέχασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φυσικά και δέν φταίει για τα χρέη της ΠΑΕ.Μόνο για τι ότι θεοποιούν κάποιους που δεν πρέπει(πχ Νικολα'ι'δης.
    Υπάρχει ενδεχόμενο να μπλέξουμε ξανά με κύπριους;;Αθήνης και σια θέλαν να πάρουν κοψοχρονια την Ομάδα να κάνουν και αλλες εταιρείες...Συμφωνώ για την συσπείρωση,η μόνη λυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προς Στήβεν
    Πες μας καμιά ιδέα-μέσες,άκρες-για το πλάνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εχω δυο νεα.1ον: Δημοσιευθηκε ο ισολογισμος της Π.Α.Ε. και τα νουμερα δεν αποκλεινουν απο αυτα που ξερουμε.30-32 εκ. και ενας διακανονισμος 5ετιας για το χρεος (που βαφτιστηκε 'εσοδο'περυσι του 'αγαπουλα 22 εκ.) 2ον:τραυματιστηκε ο Nemeth στον αγωνα της Εθνικης του με την Ιταλια και φοβουνται ριξη συνδεσμων. Τα βουντου συνεχιζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιώργης ο Γαρατζέος13 Νοεμβρίου, 2009 23:48

    Εντάξει Steven, δεν είμαι λογιστής (ακόμα), αλλά τα 60 τα έχεις βγάλει με τα 19 του Don. Κάτσε όμως. Το ότι δεν θα τα πάρουνε, που ΔΕΝ θα τα πάρουνε, δε σημαίνει ότι παιρνάνε στην στήλη εξόδων του ισολογισμού. Απλά είναι μη εισπρακτέα έσοδα. Φυσικά πονάει το κάθε επενδυτή που δε θα μπουν στην τσέπη του, αλλά, ακόμα κι ο Μπομπ είναι αρκετά υποψιασμένος ότι δεν παίζουν. Πίσω στα 36, λοιπόν, με τα 4 να ρίχονται στην Empire και είμαι βέβαιος ότι οι παρόντες μέτοχοι, κάπως, θα τα φορτωθούν. Είπαμε, είναι άλλη εταιρία. Άρα 32. Την πρόσθετη χασούρα από τη σεζόν θα την καλύψει η πώληση (εύχομαι) κανενός από τις 3 "αγάπες" μας/"παιχταράδες". Άλλο θετικό: Πολλά ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ συμβόλαια (Λαγοί, Χουανφράνηδες, Μαίστροι και Πουνέντηδες) λήγουν το καλοκαίρι, Άρτσι-Μπούρτζηδες και λουλάδες δε μπαίζει να αγοραστούν. Φυσικά, με αυτά που σου λέω ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ότι η ΑΕΚ θα παίζει και του χρόνου για τα ίδια, εν ολίγοις είσοδο στα play-offs, αλλά τι να κάνουμε... Φυσικά περιμένω με ανυπομονησία τα επόμενα post σου να δω για "κρυμμένα" χρεη που υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ..με καλύπτει η απάντησή σου...όμως..
    ο δικηγόρος του Κοζώνη, ο Μαυρομάτης που είναι γνώστης των πραγμάτων της ΑΕΚ, δε τα ξέρει αυτά???
    ..ο Κοζώνης τελικά είναι μόνος του ή κρύβεται και κάποιος άλλος πίσω του???
    ΥΓ1 Δυστυχώς χτύπησε ο Νέμεθ
    ΥΓ2 Το chem έχει σχέση με τη χημεία...τυχαίνει να είμαι και πελάτης της εταιρείας που εργάζεσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Προς Χρήστο Χ: Φίλε τα χρέη της αγαπούλας δεν είναι διακανονισμένα. Αναφέρονται στα έσοδα. Οι θυγατρικές κάνουν χωριστό ισολογισμό και μετά κυνηγάνε εμάς. Το να αλλάξεις το σήμα, έστω και στα νυχάκια, σημαίνει αλλάγή του ΑΦΜ κι όλα τα άλλα, και η Morgan μαλάκας δεν είναι. Θα είχε κλείσει πολλά χρόνια τώρα και πολλές φορές αφού με απατεώνες συναλλάσσεται. Φίλε, θα πληρώσουμε χοντρά, τα πράματα είναι πραγματικά δύσκολα. Και ευνοημένοι, έχοντας χαλάσει το όνομα μας, και γαμημένοι.
    Για το Νέμεθ: Πρώτη φορά ακούω οτι μια αγγλική ομάδα στέλνει για ευκαιρίες παίκτη της σε ελληνική και πρώτη φορά ακούω οτι αυτός είναι τρισευτυχισμένος εδώ παρά στη Λίβερπουλ. Κρίμα πάντως για το παιδί αν έπαθε κάτι. Οι τραυματισμοί πάντως μας φέρνουν πιο κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς Χαράλαμπο: Το οργανόγραμμα το έχω δώσει. Είναι αρτιότατο - ούτε στην μεγαλύτερη πολυεθνική δεν υπάρχει- φυσικά με οικονομία κλίμακος και σταδιακή αύξηση των εσόδων αλλά με απόλυτη κάλυψη των εξόδων , άρα και κερδοφορίας για την εταιρεία ή μοιρασιά μερισμάτων προς τους μετόχους. Την εταιρεία την έχω φτιάξει, δεν υπάρχουν οι άνθρωποι για να την στελεχώσουν. Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ Σ' ΑΥΤΟ ΚΩΛΩΝΕΙ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΝ ΠΙΛΑΒΙΟ Η ΤΟΝ ΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ. ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΔΗΛΑΔΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προς Γιώργη: Γιώργη μου, τα 36 είναι υπαρκτά και αναγράφονται. Τα άλλα θα αναγραφούν του χρόνου σαν επισφαλή ή διαγραφέντα, κυρίως το δεύτερο. Όταν κάτι τελικά δεν εισρέει σαν έσοδο, το χάνεις απο την μοιρασιά των μερισμάτων, δηλαδή δεν το πληρώνεις μεν κάπου αλλά δεν το παίρνεις και στην τσέπη σου. Έβαλες 100 και πρόκειται να πάρεις 10 μετά φόρων, αλλά επειδή δεν πήρες τελικά κάποια 8 που πούλησες αλλά δεν τα εισέπραξες και δεν έχεις τρόπο διεκδίκησης, η εταιρεία δεν τα γράφει ζημιά εις νέον, αλλά απώλεια δικών σου κερδών. Επενδύεις για να βγάλεις κάτι, όχι για λιγότερα. Αυτή τη δουλειά κάνω σαν επιχειρηματίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Με άλλα λόγια πάλι Μελλισανίδη θα περιμένουμε,όταν πάρει σύνταξη και βρεί χρόνο!!!Το΄θέμα είναι σε ποια κατηγορία θα παίζουμε τότε και τυχόν λεγόμαστε Νεα ΑΕΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αν τα χρέη είναι πράγματι 60 μύρια, τότε δεν υπάρχει διέξοδο για την ομάδα, πάμε για βρούβες με την καμία.
    Δεν έχω λόγους να μην πιστέψω αυτά που λες, άλλωστε φαίνεσαι καλά ενημερωμένος, απλά να πω ότι για τα χρήματα του Μάκαρου, οι μέτοχοι αποφάσισαν στη γενική συνέλευση στις 30 Ιουνίου του 2009 ότι η εν λόγω απαίτηση θα αποσβεστεί τμηματικά από το ενεργητικό της ΠΑΕ σε τέσσερις ισόποσες δόσεις των 4.211.362,23 ευρώ κατ’ έτος και για τα επόμενα πέντε χρόνια.
    Δεν ξέρω αν είσαι ενήμερος γι' αυτό.....
    Θα ήθελα όμως την γνώμη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημερα σε ολο τον κοσμο..Στηβεν,σε αλλο επιπεδο μεταφερθηκε το blog σου σημερα,λες και ολοι καταλαβαν ξαφνικα οτι βριζοντας δεν βγαζεις ακρη! Θα ελεγα οτι ο Θανοπουλος ειναι ο μοναδικος απο οσους θυμαμαι,που ειπε αληθειες.Οχι ολες βεβαια,αλλα ειπε πολλες.Αφου ξεμπροστιασε ολους τους "ιδιοκτητες",εβαλε τα πραγματα σε μια σειρα,για να ξερουμε ποιοι ειμαστε και τι κανουμε.Εγω πιστευω οτι σαν προεδρος δεν ηταν κατι δυνατο για την ομαδα.Ομως δεν μπορεις να μην του αναγνωρισεις την λυσσαλεα προσπαθεια του για τα οικονομικα.......Ο Σαλλονικης επεστρεψε δρυμιτερος,γιατι το παιδι του χανει λεφτα!!!! Ο μοσχομαγκας,ο πολλα βαρυς,ο Σαλλονικης ανελαβε να συνετησει οποιους αδικουν τους κολομπαραδες της τρουμπας.Αντε με το καλο να γυρισουν και οι Καγιαδες,να εχουμε και λιγο σασπενς!Να κατεβει κι ο Γιδοπουλος με τον Μπεο απο τον Βολο,ο Τιγρης ουτως η αλλως εδω ειναι,κι ο Σπανος κατι θα θυμαται απο τον πατερα του.!Οι Μητροπουλοι βοσκουν περιξ του λεκανοπεδιου,μια χαρα ειμαστε σας λεω...Στηβεν,ξεχναω κανεναν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Προς Μιχάλης chem : Όλα τα ξέρει ο δικηγόρος και μεσολαβητής και διαπραγματευτής. Σε καλύπτει να σου πω οτι πάει να σώσει την ΑΕΚ, δηλαδή την σημερινή διοίκηση κι οτι το σχέδιο θα αποτύχει; Φίλε- πελάτης πώς;- έχεις δει πολλούς αποφασισμένους να πηδάνε την ιδέα τους ή το όραμα τους; Μπαρούφες και κουζινομάχαιρα στο κορμί μας. Κοζώνης; ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΒΑΖΕΙ ΚΙ ΕΝΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ. ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΥΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Προς billys: Οι αμέτοχοι ψάχναν τάλληρο με το ντουφέκι για να πουν στον μπαμπά τους οτι πέτυχαν. Φυσικά ο μπαμπάς γέλαγε. Ξέρεις οτι για να φαίνονται πολλοί, μέτοχος έβαζε υπάλληλο του να εμφανίζεται σαν μέτοχος; Φίλε, τα χρέη είναι τόσα κι αν έχουν πάρει τέτοια απόφαση όπως την λες - τα πρακτικά απο την εφημερίδα της κυβερνήσεως τα έχω εδώ και δεν βρίσκω κάτι τέτοιο - είναι λαμογιά καραμπινάτη διότι αποσβένονται μόνο τα πάγια ( πενταετία τα άψυχα, στη λήξη των συμβολαίων τα έμψυχα) και σημαίνει οτι ο Θανόπουλος περίμενε την "απόσβεση", άρα και τα χρήματα να δοθούν. Δεν δόθηκαν (γιατί άραγε, ποιοί τα πήραν απο κάτω;). Εγώ ξέρω τα απλά. Τον ισολογισμό. Έχουν εμφανισθεί σαν διεκδικούμενα, απαιτητά, χρέη ανείσπρακτα που είναι ζημιές για τους μετόχους, καμία εφορία δεν τα αναγνωρίζει και φυσικά δεν υπάρχει καμία απόσβεση, παρά μόνο διαφυγόντα κέρδη ή στην τελική, παραπάνω χρέη ή πλήρωσε παραπάνω κορόϊδο μια που επένδυσες εδώ. Γι' αυτό δεν βγήκε η εγγυητική. Χρέη δεν αποσβένονται, μόνο πληρώνονται ή σε πάνε σε άλλο ΑΦΜ ή σε άλλη κατηγορία. Φυσικά με περηφάνεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προς Μονεγάσκο: Το blog, χάρει στα σχόλια σας( δοτική γιατί είμαι κι αμερικανάκι) είναι δικό σας. Φίλε Γιάννη, πάμε δυνατά και Αεκτζήδικα. Φυσικά η οργάνωση απέχει αλλά έτσι είναι οι μεγάλες αγάπες. Σου απαντώ επιγραμματικά: Ο Σαλονίκης είναι για προστασία της πλάκας. Φάγανε στο Χίλτον με τον Πιλάβιο και πραγματικά διαφώνησε στον τρόπο ψησίματος του φιλέτου. Στα πρακτικά δεν αναγράφεται παρά μόνο σα μοσχόμαγκας. Κρατώ το μόσχος μόνο, δηλαδή σαν μυρωδάτος. Ο Καγιάς ξαναγύρισε, ξέρεις που. Οι άλλοι που ανέφερες, παίζουν σε κάτι κατηγορίες για να σώσουν την εφημερίδα ( τώρα που δεν υπάρχει Φιλιππίδης ) ή το μεροκάματο για να το παίζουν άνδρες. Αδερφάρες του ελέους, παρακαλετές θεούσες της λαμογιάς. Και χοντρές οι μεν, και γκομενίτσες οι άλλες δε, μέχρι τα μπιφτέκια του Τουφεξή. ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ. Ε Λ Λ Α Δ Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Στηβεν,γραψε καποια στιγμη για αυτα τα πιστολια...,και να γραψεις και τιποτα ωραια σκηνικα που γινονταν καποτε για να μαθαινουν οι νεοι.Τωρα,οσον αφορα τα χρεη,αν ειναι πραγματι 50-60 εκατομμυρια,τοτε φιλε μετα απο χρονια βρηκαμε τελικα τον πατο του βαρελιου(που λεει κι ο Καραγιαννιδης).Τωρα τι γινεται ειναι το θεμα,γιατι καλος και αγιος ο Κοζωνης αλλα το βλεπω χλωμο να ερθει κατα δω...Πεσε με παλιομοδιτη,πεσε με κολλημενο,εγω πιστευω οτι κανεις εκτος Ελλαδος δεν μπορει να κανει κατι για την ΑΕΚ.Κι αυτο γιατι η ΕΛΛΑΔΑ δεν προσφερεται για σοβαρη επενδυση.Αν ηταν αλλιως,οι ΑΡΑΒΕΣ που εχουν εισβαλει στην Αγγλια θα ειχαν ερθει εδω και με πολυ λιγοτερα λεφτα.Πρεπει να βρεθει ακρη με τον ΤΙΓΡΗ.Ενταξει,δεν προλαβαινει να φτυσει,αλλα ειμαι σιγουρος πως ακρη μπορει να βρεθει.Στο κατω κατω εδω εχει βαλει "δικους του" και τρεχουν την AEGEAN απο την Τζαμαικα μεχρι την Σιγκαπουρη,δεν εχει 2-3 ανθρωπους να τρεξουν την ΑΕΚ? Μην τα κανουμε κι ολα ισωμα....Τα 60 ειναι πολλα,αυτοματως πανε στα 100 χοντρα χοντρα.Αλλα επειδη και σκατα να πιασει,χρυσαφι γινεται,χωρια που οι 20αρηδες ΔΕΝ τον ξερουν,ας σκεφτει την υστεροφημια του.Εγω ρε Στηβεν δεν βλεπω φως στον οριζοντα,εκτος κι αν ο Κοζωνης το σκεφτει καλα και πονταρει στο γηπεδο,που φυσικα ολοι για αυτο το γηπεδο γαμησανε αυτη την ομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ..καλημέρα αγαπητέ steven..
    ...καταλαβαίνω με την απάντησή σου, ότι είσαι αρκετά ενημερωμένος...όμως μπλέκομαι....
    ..γιατί ο Μαυρομάτης προσπαθεί να σώσει την ΑΕΚ με ένα σχέδιο που θα αποτύχει???
    ..γιατί να βγαίνει στα ραδιόφωνα και να δηλώνει αισιόδοξος για το deal ???
    ..δε θα μπορούσε να μην κάνει δηλώσεις δημοσίως???
    ΥΓ. πελάτης πως? ...απλά,είμαι ελ.επαγγελματίας χημικός και αγοράζω διάφορα προιόντα(αντιδραστήρια κ.λ.π.) από την εταιρεία που εργάζεσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γεια σε όλους.
    O monegaskos έχει δίκιο.Κανένας από το εξωτερικό δεν πρόκειται να επενδύσει στο βόθρο που ζούμε.
    Όσον αφορά τα 22 του μάκη,δεν είναι χρέη.Είναι απαιτήσεις που δεν θα εισπραχθούν.Θα γίνουν δηλαδή ζημιές(που όμως δεν αναγνωρίζονται από την εφορία ,όπως είπε ο Στηβ) οι οποίες μειώνουν το κεφάλαιο της εταιρείας.Το οποίο κάποια στιγμή θα πρέπει για αντιστάθμισμα να αυξηθεί με καταθέσεις από τους μετόχους.
    Δηλαδή το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
    Δ εθνική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Συμπέρασμα:Ο σώζον εαυτόν σωθήτω. Κάποιοι καταλάβανε που πάει το πράγμα-πιθανόν τα πήραν υπογείος- και την κοπάνησαν νωρίς,κάποιοι αργότερα και ο Νοτιάς(ο μόνος ΗΘΙΚΟΣ της παρέας)να σώση την κατάσταση...
    Στήβεν,ακόμη και με τόσα χρέη(40ή60)πιστεύω ότι υπάρχει πιθανότητα να τα αναλάβει ο Κοζώνης,για δικούς του λόγους(πχ ξέπλημα,γήπεδο,πολιτικά σχέδια).Παρατηρώ ότι δεν είναι μόνο από την μεριά μας το άγχος πώλησης της εταιρίας.Κάτι ανάλογο φαίνεται και από την μεριά του Κοζώνη(σε μικρότερο βαθμό)να αγοράση...Κάτι λέει αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γιώργης ο Γαρατζέος14 Νοεμβρίου, 2009 11:43

    Λυπάμαι που θα το πω αυτό, διότι είμαι και πολιτικά κατά των κρατικοδίαιτων, αλλά για να μην πάμε Δ' Εθνική και να μπει ο Μπομπ ο Μάστορας, πρέπει να είναι έτοιμος για μεγάλες χασούρες αρχικά, με προοπτική να χτίσει το στάδιο και να τα βγάλει σε βάθος χρόνου. Θα έχουμε ομάδα φτηνή με 20χρονα, μικρά συμβόλαια (που έτσι θα είναι από το καλοκαίρι εκ των πραγμάτων) και στόχο τα play offs για 3-4 χρόνια. Και θα πρέπει να του δωθούν εγγυήσεις ΚΑΙ από το μπουρδέλο που λέγεται ελληνικό κράτος ότι, μέσω της ΑΕΚ θα κάνει κι άλλες μπίζνες που θα του καλύψουν τη χασούρα, ων σε φορολογική και νομική ασυλία (σαν τους προεδράρες της δαφνοστεφανωμένης και της ομάδας του παλατιού). Τέλος, εφόσον (που είναι δύσκολο) μπει ο Μπομπ ο μάστορας, θα προσπεράσει η ΑΕΚ την πολυμετοχική περίοδο "τρεις λαλούν και δυό χορεύουν" και θα μπορεί ΕΝΑΣ να βρει εγγυητές και πιθανούς συμπαίκτες / επενδυτές (τίγρηδες, ρέστηδες και δεν ξέρω ποιόν). Νομίζω ότι η λύση θα πάρει χρόνια, εφόσον μπει ο Μπομπ. Αλλιώς Δ.
    Α, ναι, καιρός για μετακόμιση Ριζούπολη. 14.200 χωράει, είναι σίγουρα φθηνότερο και φτάνει για Ελλάδα. Ευρωπαϊκά και ντέρμπυ στο Ολυμπιακό στάδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σέβομαι τις πληροφορίες όλων των παιδιών εδώ, αλλά οι δικές μου άλλα λένε, το ντηλ έχει ήδη ολοκληρωθεί, η είσοδος του Μπομπ είναι πλέον γεγονός, και είναι ενήμερος για την οικονομική κατάσταση της ομάδας.
    Οι "παρεούλες" που διοικούσαν την ομάδα τα τελευταία χρόνια δεν μπορούν πλέον να σταματήσουν αυτό που πρόκειται να συμβεί.
    Όσο για τα χρέη που λέτε ότι είναι κοντά στα 60 είμαι σίγουρος ότι κάτι θα έχουν στο μυαλό τους για να το αντιμετωπίσουν, αν και εγώ δεν έχω πειστεί ακόμα ότι τα χρέη έχουν φτάσει σε τόσο μεγάλο ύψος, πιστεύω ότι κυμαίνονται κοντά στα 35 εκ. χωρίς να υπολογίζονται σε αυτά τα χρέη της empire.
    Σε αυτό που δεν μπορώ να βρω πληροφορίες είναι στην ιδέα που μου έχει κολλήσει στο μυαλό τον τελευταίο καιρό, ότι υπάρχει και κάποιος άλλος πίσω από τον Μπομπ, εν αναμονή μιας και δεν μπορούμε να κάνουμε και κάτι άλλο εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το 2004 ο Μελλισανίδης είχε πει ότι όποιος αναλάβει την ΑΕΚ είναι ή τρελός ή λαμόγιο.
    Προτείνω να κάνουμε ένα γκάλοπ σχετικά με τί πιστεύουμε εμείς για όλοι αυτή την παρέα,λαμόγια ή τρελοί;;
    Πίστη παιδια ότι θα βρεθεί λύση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Προς Μιχάλη: Καλημέρα και σε σένα. Επιγραμματικά σου λέω οτι ο Μαυρομάτης είναι ο διαμεσολαβητής, προσφέρει έργο για την εταιρεία και για την άλλη πλευρά και προχωράει την ιστορία. Αν πετύχει το deal, έκανε κλά την δουλειά του. Αν δεν πετύχει, τότε εισαγγελέας και κάλυψη της άλλης πλευράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Προς billys: Αγαπητέ μακάρι να είναι όπως τα λες. Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τις πληροφορίες σου, δεν ξέρω κάτι παραπάνω αλλά πιστεύω οτι σήμερα κάτι θα μάθω για τους πισινούς (αν υπάρχουν). Τα χρέη είναι όσα σου λέω και υπάρχουν κι άλλα που κρύβονται πίσω απο τα 22. Πλέον η 7/12 είναι πτο των πυλών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προς Χαράλαμπο: Έχεις δίκιο οτι η συνέλευση είναι πλέον προ των πυλών κι εκεί θα δούμε τα πάντα. Δεν νομίζω οτι ο Νοτιάς θα καλύψει την αύξηση. Θα το είχε ήδη κάνει στην προηγούμενη. Χώρια που η καινούργια συνέλευση, έχει όρο τον αποκλεισμό των παλαιών μετόχων. Προβληματισμό μου δημιούργησε το σημερινό κείμενο του Μπάμπη Κατσούλη που βεβαιώνει 50 και μιλαει και γι' άλλα κρυφά. Είναι πολύ σοβαρός δημοσιογράφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Προς Γιώργη και billys (ξανά): Όπως θα πληροφορήθηκες σήμερα, τα χρέη φτάνουν στα επίπεδα που λέγαμε. Τα 50 πλέον είναι σίγουρα και μακάρι να κάνω λάθος εγώ και ο Κατσούλης και να είναι τόσα μόνο(!) και να μην υπάρχουν κι άλλα. Η συμφωνία θα υπογραφεί κι ο έλεγχος θα ξεκινήσει. Από τον έλεγχο ίσως χαλάσει η μεταβίβαση. Ξαναλέω οτι δεν έχω πληροφορία, αλλά όταν ακούω για εισαγγελείς και δυσφορία για την Γ.Σ. απο την πλευρά Κοζώνη( ορισμός πριν ολοκληρωθεί ο έλεγχος) ενστικτωδώς κάτι δεν μου αρέσει. Τελείως προσωπική άποψη εκφράζω και δεν θέλω να πανικοβάλω κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Προς Χαράλαμπο: Όταν είχε κάνει εκείνη τη δήλωση ο Μελισσανίδης, δεν ήξερε για το άρθρο 44. Σήμερα όμως που δεν υπάρχει αυτό, μήπως η συγκεκριμένη δήλωση έχει κάποια αξία; 50 χρέη ας πούμε, καμιά δεκαριά για ενίσχυση, και κάμποσα για το γήπεδο, πώς δεν είναι κροίσος ο άνθρωπος; Γιατί πρέπει να έχει και μερικά ακόμα για να ζήσει. Δεν θα τα βάλει όλα στην ΑΕΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή