Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

ΚΕΡΑΤΟ

      Είναι από τις λίγες φορές που βρίσκομαι σε απόγνωση. Σε βαθύ προβληματισμό και συλλογισμό. Σχεδόν σε αδιέξοδο. Δεν με βοηθούν τα ποτά, τα τσιγάρα, οι γκόμενες κι οι ψυχαναλυτές. Τόριξα και στην εργασιοθεραπεία αλλά κι αυτή δεν μου απάλυνε τον καημό. Χρειάζομαι λοιπόν την στήριξη του αναγνωστικού κοινού της στήλης. Ό,τι μπορεί να προσφέρει ο καθένας ανάλογα με την εμπειρία του ή την φαντασία του.
      Εδώ και κάμποσο καιρό, υποψιάζομαι ότι με απατά η γυναίκα μου. Η μάνα των παιδιών μου. Αυτή για την οποία θυσίασα την ελευθερία μου και τα καλύτερα μου χρόνια. Που την ανέχτηκα όταν είχε μείνει έγκυος κι είχε πάρει καμιά εικοσαριά κιλά και την φώναζα ακόμα κούκλα. Την ώρα που μου την παρουσίαζε ο γυναικολόγος σαν θαύμα της φύσης κι ένοιωθα εγώ το θαύμα της υπομονής μου. Την ώρα που καταλάβαινα την διαταραχή των ορμονών της, των μέσω αυτών εκνευρισμών της κι έκανα το κοροΐδο
      Ακόμα και σήμερα, που το κυρίαρχο δομικό συστατικό του κορμιού της είναι η κυτταρίτιδα και που ακόμα η μυωπία μου δεν είναι τόσο μεγάλη για να μην βλέπω και τις παρατρεχάμενες χαρές της ζωής, δεν έχω φερθεί άσχημα. Μου σηκώνεται βέβαια λίγο πιο δύσκολα. Τι να κάνω; Την βλέπω πια σαν πρώτου βαθμού συγγενή και αιμομιξίες δεν κάνω. Αξίζω να έχω τέτοιες ανησυχίες; Για όνομα του θεού, που έκανε εμένα πιστό και την κυρία τσιλιμπούρδω.
     Τέλος πάντων οι υποψίες μου είναι τεράστιες. Και δεν μπορεί να μου απαλύνει τον πόνο κι ο Γούναρης με τον παιάνα του « αυτός ο άλλος είναι ευεργέτης μου μεγάλος». Θέλω η κυρία να μου το πει στα ίσα. Γιατί με κρατάει αφού δεν της κάνω; Θα μου πεις ότι εγώ της το είχα πει όταν το έκανα; Όχι βέβαια, αλλά άλλο πράμα ο σέντερ φορ κι άλλο ο τερματοφύλακας. Και στο κάτω κάτω τι είναι το σημερινό; Η μεταχρονολογημένη τιμωρία; Δεν το μπορώ.
     Λοιπόν συνεχίζω τις φοβίες μου. Βλέπω τα κλασσικά σημάδια του κέρατου. Χτυπάει το σταθερό τηλέφωνο κι όταν το σηκώνω μου το κλείνουν. Όταν χτυπάει το κινητό της και είμαι μπροστά, όλο λάθος νούμερο έχουν καλέσει. Βλέπω κάτι λουλούδια στο σπίτι – σαν πίστα σκυλάδικου έχει γίνει – και κάτι καινούργια παπούτσια και συνολάκια που δεν τα θυμάμαι να τα είχα συναντήσει στην ντουλάπα μας.
     Επίσης άρχισε να βγαίνει κι έξω τα βράδια. Όταν τη ρωτάω με ποιαν θα είναι, μου απαντάει ότι θα είναι με κάτι φίλες από την δουλειά που μου τις έχει γνωρίσει αλλά δεν τις θυμάμαι διότι ποτέ δεν έδινα φράγκο γι’ αυτές. Όταν είναι αργά τη νύχτα κι είμαι ξύπνιος, κάθιδρος κοιτάω από το παράθυρο να δω πώς φτάνει, αλλά την βλέπω να περπατάει διότι πάντα οι φίλες της την αφήνουν λίγο παραπέρα για να μην κάνουν παράκαμψη, όπως μου εξηγεί.
     Κάποια στιγμή βούτηξα το κινητό της και μου το άρπαξε αμέσως από τα χέρια λέγοντας μου ότι προσβάλω την προσωπικότητα της και επίσης παραβιάζω και την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων. Εδώ πάγωσα βέβαια, αλλά τι; Να το μάθω όταν ο αντίζηλος αποφασίσει να μπει στην θέση μου; Να την πάρει φυσικά αν την θέλει τόσο πολύ, αλλά να το ξέρω πριν την ανακοίνωση. Πάνω απ’ όλα είναι ο εγωισμός. Για το κέρατο δεν μπορώ να κάνω πολλά. Μάλλον μου έλαχε κι εμένα.
     Ένα βράδυ λοιπόν που πάλι θα έβγαινε με τις φίλες της δεν κρατήθηκα. Πιστεύω να με καταλαβαίνετε. Ειδικά κάποιοι από εσάς που έχετε ζήσει παρόμοια περιστατικά. Η στήλη πλέον κάνει σαφέστατο άνοιγμα και στους κερατάδες και ζητά κι αυτών την συμβουλή.
     Βγήκα από το σπίτι με σκοπό να την παρακολουθήσω. Να δω τις φίλες της, πού την αφήνουν, αν τα ρούχα της είναι τσαλακωμένα, αν λείπει το μακιγιάζ από το πρόσωπο της κι αν τα μαλλιά της είναι ανακατωμένα. Προσπάθησα να το κάνω με κάθε διακριτικότητα. Να μη με δει και νομίσει ότι δεν την πιστεύω οτι μου λέει την αλήθεια. Αλλά κι αν δεν μου την έλεγε, οφείλω να παραδεχθώ ότι δεν ήμουν έτοιμος και να χτυπηθώ με τον γκόμενο της. Πού να ξέρεις τι είναι αυτός; Κανένας μπρατσαράς, κανένας μαχαιροβγάλτης, κανένας εφοπλιστής με μπράβους; Όχι και να φάμε και ξύλο. Και κερατάδες και δαρμένοι; Σαν πολύ πάει. Αλλά και κανένας χλεχλές να είναι και πάλι δεν θα εμφανιζόμουν. Να μου πηδάει την γυναίκα χειρότερος από εμένα; Και να καταλάβω πόσο μαλάκας είμαι; Και κερατάς και μαλάκας; Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
     Αλλά κι ένας νορμάλ άνθρωπος να ήταν, τι μου φταίει; Πού να ξέρω τι του έχει πει η κυρία προκειμένου να πηδηχτεί ή να χαμουρευτεί; Του έχει πει αλήθεια ούτως ώστε να έρθει ο κύριος και να μου ζητήσει στα ίσα το χέρι της ή τον έχει παραμυθιάσει κι αυτόν για να τα έχει με όλους καλά; Τον έχει προειδοποιήσει ή μόνος του διάλεξε να εισβάλει στα μονοπάτια του κινδύνου; Διότι μπορεί να ήμουν εγώ ο μπρατσαράς ή ο πλούσιος με τους μπράβους και τελικά να γινόταν αυτός ο δαρμένος γαμιάς. Μα τι μαλακίες λέω. Δείρω δεν δείρω, ο κερατάς είμαι εγώ.
     Παρακολουθώντας λοιπόν την κυρία που ερχόταν μόνη περπατώντας, κρύφτηκα πίσω από το αυτοκίνητο μου. Συγκεκριμένα πίσω δεξιά του. Δίπλα στη ρόδα. Κι ενώ περίμενα τα μέτρα της, παρατήρησα ότι ο θόλος του τροχού, έχει πιάσει σκουριά. Χάλια είναι. Κι εδώ ακριβώς θέλω την συμβουλή σας, αγαπητοί αναγνώστες της στήλης ή του blog:
     Να πάω το αυτοκίνητο σε φαναρτζή, ή να πάρω την γυναίκα μου να πάμε στο Praktiker να αγοράσουμε τα απαραίτητα υλικά και να το φτιάξουμε τα δυο μας ανανεώνοντας και την σχέση μας, ή να μην της πω τίποτα και να το επιδιορθώσω μόνος μου; Μπορείτε να με βοηθήσετε; Είναι ζήτημα ασφαλείας. Ζωής και θανάτου. Για το αυτοκίνητο μιλάμε που το χρησιμοποιώ καθημερινά.

42 σχόλια:

  1. Eγώ θα πήγαινα το αυτοκίνητο στο φαναρτζή, δεν θα της έλεγα τίποτα.
    Δεν θα έκανα καμία προσπάθεια να ξαναγίνουν τα πράγματα όπως πριν,γιατί πολύ απλά δεν γίνεται.
    Θα την πλήρωνα με το ίδιο ή χειρότερο νόμισμα (έξοδο με "φίλους" λούσα,αρώματα,το πρωί σπίτι,ταξιδάκια και άλλα τέτοια) και τέλος αφού θα είχα φροντίσει να έχω όλα τα στοιχεία, ότι πρώτος εγώ έφαγα το κέρατο,θα της έκανα και την χάρη για "λύση συμβολαίου κοινή συναινέση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προς απανταχού ΑΕΚτζήδες:Παιδιά υπομονή,την νέα περίοδο με νέα διοίκηση θα έχουμε 15 τουλάχιστον νέους ποδοσφαιριστές πρώτης γραμμής,ώστε επιτέλους ο προπονητής μας να μπορέσει να δείξει πάλι την αξία του και τις ικανότητές του.
    Φέτος αν δεν βγούμε ούτε ΟΥΕΦΑ δεν θα φταίει αυτός, αλλά οι παίχτες που είναι άμπαλοι (ενώ οι αντίπαλοι έχουν παιχταράδες) και η διοίκηση που του τους φόρτωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς Μάνο21: Καλώς τον. Φυσικά κατάλαβες το ανέκδοτο του κειμένου. Η γυναίκα μου έγινε τούρμπο, αλλά έτσι όπως συμπεριφέρεται η ΑΕΚ θέλουμε ξέδωμα.
    Τα έγραψα για τον προπονητή και συμφωνούμε πλήρως. Στο ούζο σε περιμένουμε. Στείλε μου το τηλ σου στο mail να τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. SOS ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΟΥΖΟ ΚΑΙ Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 5/12 ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν και δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου(απ'όσο γνωρίζω άλλωστε)θα έλεγα να το ρίξεις κορώνα –γράμματα. Εναλλακτικά τα αλλάζουμε και τα δύο…
    ΑΕΚ-ΠΑΟΚ είναι στις 19:00. Προτείνω καφέ πριν το γήπεδο
    Αν είναι καλύτερα στις 5/12,ώστε να είμαστε περισσότεροι εγώ είμαι μέσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διάβασε κανείς αυτό περί 3 Ελληνοαμερικάνων πίσω από τον Κοζώνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς Χαράλαμπο: Χάρη θα πάμε για 5/12. Στον Πανιώνιο βέβαια παίζουμε και θα το δούμε. Θα μιλήσουμε στο τηλ. Πού να διαβάσω για τους ελληνοαμερικάνους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το θέμα βέβαια δεν είναι ποιοι τον ακολουθούν αλλά εάν θα αναλάβει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα κέρατα έχουν ημερομηνία λήξεως, ο πόνος που προκαλούν δεν είναι ανεξίτηλος, εκτός αν ανανεώνεται τακτικά όπως ο πόνος που μας προσφέρει απλόχερα η ΑΕΚΑΡΑ...
    Αλλά πάλι, τα αυτοκίνητα δεν έχουν ψυχή (ενώ πολλές γυναίκες έχουν)και δεν είναι παρά σίδερα και λαμαρίνες.
    Ψηφίζω απνευστί να αναζητήσεις και να συναντηθείς με την ψυχή της γυναίκας σου και ν' αφήσεις και τους υπόλοιπους θόλους των τροχών να σκουριάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O Μπάμπης από την sporday,μου είπαν,ότι είπε προχθές, πως πίσω από τον Κοζώνη είναι ένας κολοσσός.
    Για κοίταξέ το αυτό Steven.

    Δεν θέλω να μου στεναχωρείς τα παιδιά του blog και την "πλειοψηφία" όπως λένε των ΑΕΚτζήνων που θεωρούν τον Νερετβίτη κορυφαίο και αλάθητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς Κωνσταντίνο: Ποτέ δεν θα αφήσω τους θόλους διότι το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, την γυναίκα όποτε μου σηκωθεί. Άσε δε που με την ψυχή της θα συναντηθώ σίγουρα εκ δεξιών. Εκεί που όλα συγχωρούνται. Αλήθεια αν εγώ δεν συγχωρέσω μήπως κάτσω σε καλύτερη θέση; Εξ αριστερών δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς Μάνο21: Θα το ψάξω άμεσα και θα σας ειδοποιήσω. Άρα σωστοί βγήκαμε οτι Κοζώνης δεν υπάρχει ( λέμε αν είναι frontman). Δεν στενοχωρώ κανένα παιδί διότι πιστεύω οτι όλοι βλέπουν αλλά θέλουν απο κάπου να κρατηθούν. Εδώ κάνουμε κριτική ασφαλώς σαν συστρατευμένοι αλλά όχι με συγκεκριμένα γυαλιά. Ο καθένας ακούει το μερίδιο της ευθύνης του. Για τον Ντέμη τι πιστεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς Χαράλαμπο: Άκουσες τον Μάνο; Αν είναι κολοσσός τι ψάχνει τα εκατομμυριάκια; Το είπε κι ο Μπάμπης της εφημερίδας του συνεταίρου. Βρήκαν άλλη λύση τώρα κι αρχίσαν τα παπαγαλάκια; Κρύβεται ο κολοσσός; ΝΑΙ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τον Ντέμη τον θεωρώ μέσα στους πέντε καλύτερους έλληνες επιθετικούς που πέρασαν από τα έλ.γήπεδα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πολλά ματς τα έπαιρνε μόνος του π.χ. δαφνοστεφανομένες,και πόσες κυριακές μας έκανε υπερήφανους για την ομάδά μας.
    Επί εποχής του η ομάδα μας έκανε μία από της μεγαλύτερες νίκες της (δεν θυμάμαι μεγαλύτερη, μην μου πεις με τη Ρεάλ στο ΟΑΚΑ) και έπαιζε πιστεύω αρκετά καλύτερα από ότι τώρα και με υλικό θεωρώ χειρότερο από το φετινό.
    Τα πράγματα δεν τα ξέρω από μέσα όπως εσύ,αλλά έχω την άποψη ότι καβάλησε πολύ το καλάμι σαν πρόεδρος, έκανε λάθη (5ετές Φερέρ,κόσμο)πολλά έξοδα περιτά και τέλος πιστεύω ότι έφαγε κάμποσα μύρια ευρώ.Γενικά τώρα που το καλοσκέφτομαι είναι ένας άνθρωπος που τρελλάθηκε με την εξουσία ,με πολλές αδυναμίες όπως χρήμα, δόξα και ότι άλλο συνεπάγεται από αυτά.
    Κρίμα αδίκησε τον εαυτό του,επαληθεύει και αυτός την παροιμία για τους κοντούς.
    Με απογοήτευσε.
    Πες μας και εσύ τη γνώμη σου,και κάποια γεγονότα από μέσα που εμείς δεν ξέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Steven αν είναι ένας μεγάλος επιχειρηματίας κορόιδο είναι να βγει μπροστά και να πληρώσει άλλων αμαρτίες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς Μάνο21 : Θα το πούμε απο κοντά σίγουρα, αλλά περιορίζομαι να πω οτι μεγαλύτερο κωλόπαιδο δεν έχει περάσει. Με τα τσιγάρα στην κωλότσεπη, χωρίς διάθεση να προπονηθεί και με τα να δίνει εντολές στους προπονητές. Θα σου φέρω τον Πετράν να σου πει. Εντελώς αντισυναδλφικός και με χοντρή υποστήριξη λόγω του τατουάζ. Να σου πω για μπράβους στην 18; Άστα και δεν τρελάθηκε στην πορεία. Τα έβλεπε ο γκάνγκστερ και χτυπηθήκανε. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΗΓΕ ΤΟ ΣΔΟΕ. ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΙΟΥ; Απο κοντά.
    ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΕΊΝΑΙ ΤΖΑΜΠΑ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΧΡΕΗ ΑΡΑ ΟΧΙ ΥΠΕΡΑΞΙΑ. ΤΑ ΧΡΕΗ ΕΊΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στήβεν έχουμε πολλά ακόμη να δούμε και να ακούσουμε…
    Τα πυρηνικά είναι ακόμη κάτω από την γη.
    Ως στεναχωρημένος θέλω να πω ότι και 100 να είναι τα χρέη από την στιγμή που κάποιος αγοράζει μαγαζί ‘’γωνία’’ ,είναι ένα εύλογο τίμημα.
    Ευελπιστούμε στην αξία που θα αποκτήσει η ομάδα από το γήπεδο, η εκμετάλλευση των τηλεοπτικών(και στο εξωτερικό), η υπεραξία νέων παικτών και εκμετάλλευση του σήματος στην Ελλάδα και στο εξωτερικό(ομογένεια)
    Τσάμπα την πουλάνε την ομάδα με χρέη 100. Μας πιάνουν αμερικανάκια …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. geia sou steven! etyxe na akousw to radio tin ekmpmpipu ekanes me karagiannidi kai apo tota diavazw to blog kathimerina .exoume piasei teleiws pato se ola ta epipeda .parakolouthw ta tis aek gyrw sta 25 xronia (ta teleftaia 15 apo exwteriko logw spoudwn -douleias) kai tetoi xali den thymamai pote.den yparxei tipota..dioikisi anyparkti , proponitis oxi aftos pou itan stin oktaetia 88-96 , paiktes tis fislakas , filathloi pu tsakwnontai metaxy tous , den vriskw tipota to thetiko...mipws itan kalytera na peftame sti D ethniki xwris na blekame me tous a-metoxous ? vasiko gia mena einai to thema gipedo (an einai filadelfeia akoma kalytera) kai i parousia entonou ellinikou stoixeiou stin endekada .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπερα και απο μενα. Κατ'αρχας να πω οτι χαρηκα για την μικρη μεταθεση της επικειμενης συναντησης μας.Στις 5-12 ειμαι διαθεσιμος,αν δεν συμβει κατι εξαιρετικο.Ελπιζω να τα πουμε.
    Αν μου επιτρεπετε και τη δικη μου τη γνωμη για τον Ντεμη,συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον Steven. Δεν αλλαξε στην πορεια. Αυτος ειναι ο χαρακτηρας του.Πως ειναι δυνατον να 'αλλαζει' καποιος σε μια ορισμενη ηλικια οπου πια ολα εχουν διαμορφωθει στον χαρακτηρα; Απλα,οταν συντρεξουν οι 'καταλληλες συνθηκες' τοτε βγαινει στον αφρο το προσωπο του καθενος.Και κυριως οταν υπαρξουν καταστασεις που δεν μπορει να ελεγξει. Δηλαδη πολυ απλα, "ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ" που λεμε.Εκει ξεβρακωνομαστε ολοι και παρουσιαζουμε τον πραγματικο χαρακτηρα. Στα γκολ,στις νικες,στο σκαρφαλωμα στα καγκελα,στα σουβλακια τους φραπεδες και τα ασειακια ειναι ολα καλα.Δειτε τις σχεσεις των ανθρωπων γυρω...ποσες φορες δεν ακουμε:'...εφαγα τα καλυτερα χρονια μου μαζι σου παλιορεμαλι(η παλιοκαριολα αντιστοιχα)...δεν εβλεπα ο μαλακας;Τωρα ομως ξυπνησα..." Ναι αλλα τωρα ειναι και αργα.
    Αλαζωνικος,γι'αυτο και δεν πολυμιλαει στα 'μεσα' και οχι απο ταπεινοτητα.
    Οι οποιες τασεις του για 'αρχηγια',δεν εκπορευονται απο γνωση και εμπιστοσυνη στις δυναμεις του,αλλα απο το ακριβως αντιθετο.Λογω υπερεκτιμησης, του 'τι ειναι' και 'τι μπορει να κανει' σαν ανθρωπος,υπερεκτιμηση που προερχεται βεβαια απο τον 'κομπασμο του αγραμματου',που νομιζει οτι επιδει βαζει γκολ,η φυτευει καλες ποικιλιες απο πατατες, η γιατι ψαρευει καλη καθετη,μπορει να κανει και οτιδηποτε αλλο το ιδιο πετυχημενα. Και οταν βεβαια 'σπασει τα μουτρα του' τοτε την κανει με ελαφρα πηδηματα....οχι βαρια,ελαφρα, να μη μας πολυκαταλαβουνε.Λιγοι ανθρωποι πια λενε 'δεν γνωριζω', 'δεν το ξερω το αντικειμενο', 'δεν μπορω να βοηθησω σε αυτο',η γνωριζω ΜΟΝΟ αυτο και ΟΧΙ εκεινο. Ολοι-σχεδον- στου 'κασιδη το κεφαλι' και στην πορεια-καταστρεφοντας-προσπαθουν να 'μαθουν'. Και αυτο που μαθαινουν βεβαια ειναι οτι δεν γνωριζουν.Και πισω τους, συντριμια.(τρανο παραδειγμα η διαρκης 'διακυβερνηση' αυτου του τοπου απο ασχετους επαγγελματιες ψευτες που μεταφερονται απο υπουργειο σε υπουργειο για να 'παραξουν εργο' λες και ειναι μικροι Da Vinci! Ελα ομως που δεν ειναι).
    Μεγαλο πισωγυρισμα ο 'κοντος'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς billy-modena: Γεια σου ρε billy. ; Όλα καλά τα λες κι έχεις δίκιο. Προσπαθούμε εδώ πέρα αλλά δεν βγάζουμε άκρη. Βέβαια θα τα καταφέρουμε αλλά όταν βρίσκεσαι στον πόλεμο περνάς διάφορα. Κι είσαι μια πάνω και μια κάτω. Είναι δυνατόν να κερδίσεις πόλεμο μόνο με μισθοφόρους; Λες να κάνουμε το ούζο στην πόλη σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς Χαράλαμπο: Τα 100 είναι λίγα; Αν είχα στην άκρη 2 δεν θα δούλευα και θα έκανα βόλτα στις τράπεζες. Σιγά τα μεγέθη που πάθανε έρωτα. Με το πρωτοδικείο έχεις σχέσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς Χρήστο Χ: Ρε φίλε βαράς στην καρδιά. Σα να παίζεις βελάκια και να βρίσκεις στόχο μόνιμα. Πίκρα πίκρα, εντάξει αλλά η γνωριμία θα γίνει και θα προχωρήσει. Πάνε τα μοντέλα που σπάνε τα γήπεδα και όλοι οι άλλοι λένε ή κλαίνε την αγάπη.
    Ποτέ δεν ήταν ΑΕΚ εκεί που ξέρουμε τι σημαίνει αυτό. ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΡΓΟ. ΟΧΙ ΣΤΑΧΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΜΠΕΡΙ. ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΙ ΟΦΕΙΛΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ.
    Όχι όλα. Άσε και κάτι σ' αυτό για το οποίο υπάρχεις; Την ομερτά με τον Κόκαλη γι' αυτό την έχασε. Τρελάθηκε ο Ρόκο. Σου λέει τι να κάνουμε αυτό το νούμερο που καταγγέλει και δεν καταλαβαίνει το συμφέρον του; Του έστειλε τον Κωστόπουλο με τον ψημένο σκύλο και τα άλλα που θα πούμε απο κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Τίγρης έδωσε για βάρκα 40,χασούρα δεν θα έχει…
    Βέβαια το τσάμπα είναι καλύτερο αν αυτό εννοείς…
    Μετά τον κοντό σειρά να την κάνει και κανένας άλλος ηγέτης με ελαφρά πηδηματάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιώργης ο Γαρατζέος22 Νοεμβρίου, 2009 23:45

    @ steven: ΠΟΛΥ ενδιαφέρουσες απόψεις για άλλη μία φορά εδώ. Μήπως πρέπει να κάνεις και μία ανάρτηση ειδικά για τον Ντέμη για να οδηγήσεις τα ρυάκια στο ποτάμι και το ποτάμι στην θάλασσα?
    Εδώ αφιέρωσες 4 στο Θανόπουλο, άπειρα στο Νερετβίτη, ως και τη γυναίκα σου χρησιμοποίησες αλληγορικά!
    Να το χοντρύνω λίγο? Μήπως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις κάποιον από τους γιούς σου, ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΑ ΠΑΝΤΑ, να τα πεις και για τον (γ)κοντό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. poly efxaristws na erthete stin poli mou .
    an kanete pantws ena allo ouzaki teli dekemvri tha exw adeia kai tha eimai athina .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαραλαμπε ειναι πολλα τα 100. Για την δυναμικη του Ελλ. ποδοσφαιρικου κοινου(οπως την καταντησαν καποιοι δηλαδη) αλλα και για τα μεγεθη αυτα καθ'αυτα των ομαδων μας. Αν υποθεσουμε οτι ο Bob αναλαμβανει την ΑΕΚ και με βαση το 'πλανο του' οπως λεει,ποτε θα αρχισει να εχει κερδοφορα δραστηριοτητα αυτη η επενδυση; Ειναι ηδη 65 χρονων. Ποτε θα 'δει' κερδη; Μαλλον θα τα 'δει' με τη μορφη μιας 'κοιμωμενης του Χαλεπα',πανω απ'το λευκο μαρμαρο που θα τον σκεπαζει. Η ομαδα-πιστευω-δεν χρειαζεται μια 'προσεκτικη και χρηστη διαχειρηση' ισα βαρκα-ισα πανια και σιγα σιγα να αρχιζει να αποδιδει....φεξε μου και γλυστρησα. Ο Μελισσανιδης το ειχε πει "...χρειαζεται ΓΕΝΝΑΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ..." Πως θα γινει αυτη και απο ποιον και ποτε,μη με ρωτας,δεν γνωριζω. Τωρα πρωτοακουω και εγω για 'κολοσσους' πισω απ'τον 'θειο'. Η αληθεια ειναι οτι περιμενα να το ακουσω...αργησαν.Καλο ειναι να λεμμε πολλα για οτι εγινε και οτι γινεται-παντα ειναι χρησιμο και πολυ λιγοτερα για αυτα που ΘΑ γινουν,δεν εχει νοημα. Μακαροι να ειναι κολοσσοι και να μην ειναι 'κωλοσοι'.
    Αληθεια,τωρα που μιλαμε για 'κολοσσους', σε μια αποστροφη του σε μινι-συνεντυξη του ο Μπομπ( στον Ασπρουλια της 'Εξεδρας αν δεν κανω λαθος) ειπε "...αυτη η επενδυση για τον εκσυγχρονισμο (!!!) του O Ηare Οffice Lake Park, θα μου κοστισει(κρατηθειτε) 1.4 δισεκατομυρια δολλαρια,λετε να εχω προβλημα με μια ποδοσφαιρικη ομαδα..."; Διαβασα 5 φορες το νουμερο και το διασταυρωσα και σε αλλα site. Τα διπλα στοιχισε η ανακατασκευη της μισης N.Ορλεανης μετα το περασμα του τυφωνα Katrina...μα τι διαολο Μπομπ; Ταλιμπαν και Μουτζαχεντιν εκπεδευεις εκει μεσα και στο εκαναν 'ισωμα';
    Απ'την αλλη βεβαια μας δινει και κουραγιο κατι τετοιο. Αν χρειαζονται τοσα χρηματα για την ανακατασκευη ενος 'παρκου' τοτε τα 3.5 εκ. γιουρο που στοιχιζουν τα κωλοχαρτα στις τουαλετες του Αριστοτελειου Πανεπιστημιου,τα 4 εκ. γιουρο για τα χαλια του Α.Σ.Ο.Ε., τα 2.5 εκ γιουρο η αλλαγη του 'σηματος' της Ε.Ρ.Τ. και τα10-11-12 δεν ξερω εκ. γιουρο για καφεδες στους Θρακομακεδονες, φανερωνουν τοσο αιματηρη οικονομια, που θα οδηγουσαν και Σκοτσεζο σε αυτοκτονια για τον εκλυτο βιο που εκανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς Γιώργη: Όχι βρε , δεν υπάρχει καμία αλληγορία. Το κείμενο γράφτηκε για τον Φ και μπήκε εδώ για να φύγουν και τα υπολείμματα των τυχαίων. Αυτοί που γράφουν σαν γυναικεία ονόματα και μετά εξαφανίζονται και επανέρχονται με άλλα. Νομίζοντας οτι θα συντηρήσουμε τη μαλακία " ΕΝΩΣΙΣ ΜΟΝΟ " αλλά απογοητεύθηκαν και το γύρισαν στον μπουζουκτσή.
    Μην παρασύρεσαι. Πάμε για την συνάντηση αλλά γράφω για υπαρκτούς. Ο Θανόπουλος είναι προσωπικότητα, ο άλλος δεν είναι. Και θα τον βγάλει διότι καλά τα αφεντικά αλλά όχι κι έτσι. Κι αν αυτός υποχωρήσει για να αποσυρθεί, πλέον είμαι εγώ. Και θα δούμε τότε τι γίνεται. Και δεν χρειάζομαι και στήριξη ούτε φοβάμιαι απο απειλές τύπου Τόλη21 που φυσικά είναι Αεκτζής αλλά χέζεται επάνω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι όμως πιστεύω φίλε μου Γιώργη ότι παρότι εμάς μας φαίνονται τεράστια κάποια οικονομικά μεγέθη θα συμφωνήσεις ότι για κάποιους άλλους δεν είναι.
    Με τις αλλαγές που έρχονται στο ποδόσφαιρο πανευρωπαϊκά θα μοιραστεί πολύ χρήμα και η ΑΕΚ έχει κόσμο πίσω της άρα δυναμική.
    Φέτος με το τίποτα, με μέτρια έως κακή ομάδα πήρε 5-6 εκ.
    Μην ξεχνάς την έλευση της ψηφιακής τηλεόρασης με την οποία μετά από λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν ελεύθερα κανάλια άρα θα πληρώνουμε για αυτό που τώρα είναι δωρεάν. Τα κανάλια θα ακολουθήσουν διαφορετική οικονομική πολιτική , άρα μεγαλύτερα οικ. Συμβόλαια συν κάνα C L στους ομίλους συν γήπεδο με εμπορικούς χώρους +εισιτήρια βγαίνουν άνετα τα λεφτά αυτά.
    Αλώστε στους βάζελους γιατί μπήκαν όλοι αυτοί; Γήπεδο κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς Χρήσο Χ: Ναι κι εγώ θα τα έβαζα σε ένα νοσοκομείο με πτέρυγα στο όνομα μου και οφέλη παράπλευρα απο τα εμβόλια ή τα μαγνητικά θεωρήματα. Τόσο καλος άνθρωπος για την ΑΕΚ; Και μπορεί και να είναι αλλά πραγματικά τόσα λεφτά πρέπει να πάνε αλλού και να πέσει η ομάδα υπερ του γενικού καλού. Και να μας βγάζουν το καπέλο. Ομάδα δεν έχουμε αλλά η πατρίς έχει σχολείο και νοσοκομείο. Πες κι άλλα και θα πει κι ο Μπάμπης κι άλλα και θα μοιράσει και βιβλία ιστορίας. Εκεί ζει, πού να ξέρει κι αυτός το μέλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προς billy- modena: Φίλε δεν γίνεται να έρθουμε εκεί. Μας άφησε κι ο έρωτας ( τον πήρε μπουζουκστής), άρα την βγάζουμε εδώ. Φυσικά θα ξαναβρεθούμε και σε περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προς Αμερικανούς: Παιδιά μην φοβάστε τον Τόλη. Κρύφτηκε στον κόρφο του ΔΧ. Μαζί σχεδιάζουν το πρωτοδικείο και το κλάμα οτι μας δόθηκε η ΑΕΚ και δεν ξέρουμε τι να την κάνουμε. Χοντρή αλήθεια ηλιθίων για την σωτηρία, ποιανού; Ημετέρων ή ημών; Θέλουμε την γνώμη σας. Είστε πολλοί κι απο παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γιώργης ο Γαρατζέος23 Νοεμβρίου, 2009 01:25

    Ώπα μπερδεύτηκα τώρα, γαμώ το ΕΜΠ μου, και εξέλαβα από την απάντηση σου στο Μάνο21 ότι μιλούσες αλληγορικά. Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ ότι εάν κι εφόσον παραμένεις νυμφευμένος μαζί της, είτε δεν βρήκες καμία απόδειξη περί του κεράτου είτε βρήκες και το κατάπιες. Ντούσαν φάση, λοιπόν. Το αμάξι εύχομαι να το έστειλες στο φαναρτζή. Μπορεί κι αυτός να είναι κερατάς και να έχει και καμιά συμβουλή!
    Καλη νύχτα, και συνέχισε να με στέλνεις αδιάβαστο! Κάνει καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Προς Χαράλαμπο: Και με τέτοια κρίση, θα πληρώνουν κάποιοι ψηφιακά κανάλια; Ρε εφημερίδα του τοίχου έχει να διαβαστεί. Πάνε τα μεγέθη που ξέρανε. Ο ΠΑΟ είναι άλλη ιστορία. Έχει μαζεμένους πολλούς ηλίθιους. ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΚΑΛΗΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Προς Γιώργη: Όλοι μπερδεμένοι είμαστε και γι ' αυτό θέλησα να το μοιραστώ με πολλούς. Όσο πιο πολλοί ξέρουν την αλήθεια, τόσο μεγαλώνει και το ψέμα. Για να κάνεις κέρατο, θέλει μαγκιά. Και ακόμα περιμένω την μάγκισα, που σίγουρα υπάρχει, να το φωνάξει. Αλλά βλέπεις το τραίνο δεν κάνει τεστ. Πατάει τα πάντα. Καλό το ΕΜΠ. Σε κάνει πολυτεχνίτη και τα φτιάχνεις όλα μόνος σου. Στείλε μου το τηλ σου στο mail για την συνάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Θα έχεις δύο επιλογές να ξεσκάς :Γηπεδάκι γι αυτούς που αντέχει η τσέπη ή τηλεορασούλα .
    Πάντως την κρίση εγώ την βλέπω κάθε μέρα στο δρόμο οδηγώντας,με προσπερνάνε κάτι Χάμερ…
    Ο Έλληνας έχει χρήμα(μαύρο ως επί το πλείστον ) διαχείριση δεν κάνει σωστή. Είδωμεν, εξάλλου θεωρητικά είναι όλα αυτά…
    Ο Μορφέας είναι εδώ δίπλα και με προσκαλεί….
    Στήβεν και λοιποί καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. To ονειρο του Χατζιχρηστου,υπαρχει μια πιθανοτητα-τετοια που δεν θελω να υπολογιζω-να γινει πραγματικοτητα. Αυτη η απολυτη ανθρωπινη μετριοτητα,διχως το χαρισμα ενος εστω μικρου ταλλαντου σε οτιδηποτε, αυτος ο ανεπαγγελτος-επαγγελματιας οπαδος,που ασχολειται, η μαλλον απασχολειται με την ΑΕΚ,γιατι τιποτα αλλο σημαντικο στη ζωη του εκανε γιατι πολυ απλα δεν μπορεσ, κανει τα παντα,χρονια τωρα, να φερει την ομαδα στα 'μετρα του'-τωρα ακομα περισσοτερο γιατι τον βολευουν και οι συγκυριες-Φυσιογνωμικα αλλωστε, 'μιλαει' ο ανθρωπος,τα λεει ολα. Και μη μου πει κανεις οτι ειμαι ρατσιστης γιατι θα παραπεμψω στο αρχαιο ρητο"..οτι ειναι η μορφη,ειναι και η ψυχη" ...και στο κατω-κατω δικαιωμα μου να γουσταρω τους ευμορφους και συμμετρικους απο τους 'κουασιμοδους.
    Αυτη η χρονια προσπαθεια του ιδιου και μιας ομαδας ομοιδεατων-ομοκομπλεξικων,με νευματα,σφυριγματα,απειλες,παγιδες και καθε μεσο,προσπαθουν χρονια να κατεβασουν τον αετο που πλαναται ελευθερος πανω απ΄τα κεφαλια τους και να τον κλεισουν στο κλουβι τους,να τον κανουν καρδερινα και να κελαιδαει για παρτη τους. Τι αλλο θα μπορουσε να πει κανεις για μια ομαδα ανθρωπων που 'αγεται' απο συνθηματα που καπελωνουν το ιστορικο Βυζαντιο,την Πολη,τους ταλαιπωρους και συναμα τοσο περηφανους Μικρασιατες και οι ιστορικες καταβολες της ομαδας κρυβονται επιμελως κατω απο πανο που γραφουν διχως ντροπη "τα κουρελια τραγουδανε ακομα". Χατζιχρηστο,αν αυτοαναιρεισαι-απο κομπλεξ βεβαια και οχι απο χρηστιανικη ταπεινοτητα-και προτεινεις να κατεβουμε τα σκαλια της επαιτειας-δεν θα σε ακολουθησω ΠΟΤΕ.Αυτο σου απαντουν ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 'ΕΣΑΣ'. Πως να σας ακολουθησει ενας τοσο διψασμενος για διακρισεις και πρωτιες κοσμος,οταν χρονια τωρα του προτεινεις να παρακολουθει το "δωματιακι", να διαβαζει το "εφημεριδακι" και να βλεπει το "κιτρινομαυρο μονοπατακι",βρε χρυση μετριοτητα Χατζιχρηστακη;
    Ερχεται ο καιρος που θα πωλεισαι σε σακουλακι με πασσατεμπακι ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗΠΕΔΑΡΑ ΤΗΣ ΑΕΚΑΡΑΣ 'ΜΑΣ'. Ειναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ και θα επρεπε αντι ολων αυτων των απιθανων ραδιουργιων που μετερχεσαι τοσα χρονια για να τον κανεις δικο σου,θα επρεπε να θετεις την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ. Αντι αυτου-σαν αλλος Salieri που δεν αντεχει την μικροτητα του μπρος στον μεγιστο Mozart, προτιμας να τον σωπασεις,να τον σκοτωσεις οικειοποιοντας τον,ωστε η μικροτητα σου να μην εχει μετρο συγκρισης, φωναζοντας "...μετριοτητες ολου του κοσμου ενωθειτε...ειμαι ο Αρχηγος σας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θεσσαλονικιός23 Νοεμβρίου, 2009 11:51

    Αυτή η ΑΕΚ δεν σώζεται με τίποτα.Κι ούτε θα σωθεί. Θέλει γήπεδο, περισσότερα χρήματα και ανθρώπους που θα νοιάζονται. Δεν έχει καν την αξιοπρέπεια του Μάκβεθ. "Το να γυρίσω πίσω θέλει τόσο αίμα και κόπο όσο και να προχωρήσω. Εδώ θα μείνω να πολεμήσω το σκυλολόϊ σαν αρκούδα.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Προς Χαράλαμπο: Μα το κράτος μας είναι χτισμένο πάνω στη μαύρη οικονομία. Εμείς είμαστε το κράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς Χρήστο Χ: Τα λες πολύ ωραία και γνήσια Αεκτζήδικα. Και να ξέρεις οτι σε διαβάζουν αλλά δεν ιδρώνει το αυτί τους. Είναι μια μειοψηφία
    - ενεργότατη βέβαια - που δεν μπορεί να καταλάβει τα λάθη της και δεν καλουπώνεται σε εταιρικές διαχειρήσεις. Σαν το ΚΚΕ που παίρνει μόνιμα ποσοστά της πλάκας, αλλά βγαίνει και μιλάει εξ ονόματος του λαού για το καλό του λαού λες και δεν ψηφίζει ο λαός. Αναλαμβάνοντας την ΑΕΚ θα επέλεγαν τον αυριανό επιχειρηματία και θα του έβαζαν και όρους. Όσο θα τους πήγαινε πάσο δεν θα έτρεχε κάστανο. Στην πρώτη λοξοδρόμηση εκ μέρους του επιχειρηματία θα είχαμε τα γνωστά περιστατικά φυσικά για το καλό της ΑΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Προς Θεσσαλονικιό: Καλώς ήρθες στην παρέα. Εντάξει μαύρα είναι τα πράματα ( κατά την γνώμη μου θα γίνουν χειρότερα) αλλά να διαλύσουμε αποκλείεται. Το μεγάλο πρόβλημα είναι οτι η υγιής μάζα των Αεκτζήδων απαξιώνει η ίδια την αγάπη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χτές βράδυ είδα ένα όνειρο.
    Η αγαπημένη μας ομάδα είχε επιτέλους σωθεί. Το τιμόνι να την οδηγήσει στο λαμπρό μέλλον είχε αναλάβει ένας επιφανής κύριος ονόματι Καραχρήστος.
    Είχε προηγηθεί βέβαια το πρωτοδικείο όμως αυτό καμία σημασία δεν είχε αφού όλα έγιναν για το καλό και ΜΟΝΟ αυτό της Ομάδας μας .
    Είχε αλλάξει λίγο και το έμβλημα της ομάδας, ο Δικέφαλος Αετός έγινε μονοκέφαλος καθότι ο επιφανής κύριος έκρινε ότι το δεύτερο κεφάλι αντιπροσωπεύει μια μειοψηφία του κόσμου που του αρέσει το γαλλικό φαγητό και συγκεκριμένα τα Βατραχάκια όπως τα ονομάζει χαϊδευτικά .
    Η μειοψηφία αυτή επίσης δεν βοηθούσε την ομάδα με τους συνήθεις τρόπους πχ σπάσιμο καθισμάτων, φωτοβολίδες στους αντιπάλους να βγάλουν αίμα, βρίσιμο Γονιών και συγγενών (μέχρι και τέταρτο ξάδερφο)
    Στην αγαπημένη μας ομάδα επιτέλους όλα τα τραγούδια είχαν σε κάθε στίχο το όνομα του σωτήρα της κυρίου Καραχρήστου. Ο αλτρουισμός άλλωστε που έδειξε,κάπως θα έπρεπε να αναγνωριστεί.
    Ε, και το όνομα της ομάδας μας άλλαξε λιγάκι αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά αφού γίνονται για το καλό της –και μόνο αυτό- εμείς πάλι Αυθεντική Ένωση Κωνσταντινουπόλεως θα είμαστε.
    Ύστερα ξύπνησα αφού με έπιασε κρύος ιδρώτας και μέσα στην παραζάλη μου σκέφτηκα ότι ήταν μόνο ένα όνειρο και δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί(;;;;)
    Μα καλά όλα αυτά αυτό το αυθεντική δεν χωνεύεται με τίποτα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝΕ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή