Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

ΒΟΛΤΑ

     Πλατεία Συντάγματος. Περπατάω αμέριμνος. Ανηφορίζω την Όθωνος. Παράξενο πράμα. Της πουτάνας έγινε παλιά για να μας δώσει Σύνταγμα δικαιωμάτων κι ονομάσαμε δρόμο με το όνομα του. Τελικά, ήταν καλός ή κακός; Τρώω κι ένα καλαμπόκι. Κάνω διατροφικό τσιμπούκι.

     Σηκώνω το βλέμμα. Βαρέθηκα να προσπαθώ σε κάθε μου βήμα να βάζω τα παπούτσια μου μεταξύ των ορίων των πλακών του πεζοδρόμιου. Χιλιάδες περιστέρια μαζί με δυο εύζωνους με μίνι, για να καυλώνει κι η επισκέπτρια, φυλάνε το κοινοβούλιο. Τα περιστέρια πετάνε σαν τις Στυμφαλίδες όρνιθες κι οι τσολιάδες είναι ακίνητοι. Ήθελα να ήξερα μέχρι πού φτάνουν οι εντολές. Αν κάνω επίθεση με λεμόνια στην βουλή, θα αντιδράσει κανείς;
      Τι να γίνεται μέσα στο διευθυντήριο; Έχω μια περιέργεια. Θα μιλάνε, μου απαντώ. Ησυχάζω. Πιάνουν τόπο τα λεφτά μου. «Εν αρχή ην ο λόγος», κι ευτυχώς παρέμεινε. Θα πρέπει να γίνεται κομματικός πόλεμος για το καλό μου. Αυτό το πούστικο το καλό μου. Που προσεγγίζεται τόσο διαφορετικά, ιδεολογικά και κομματικά, και πάντα καταλήγει σε υδροκεφαλισμό του δημόσιου τομέα που εξακολουθεί να παράγει όλα τα δεινά του τόπου βάσει των εκθέσεων της ευρωπαϊκής ένωσης. Ρε να μην έχει έρθει μια έκθεση που να καταδικάζει τον ιδιώτη;
     Κοιτάω το κτίριο που παλιά ήταν παλάτι. Ακόμα μου μοιάζει αρχοντικό. Σκέφτομαι ποιοι είναι μέσα και παράγουν διακυβέρνηση. Μούρχονται στο μυαλό τα λόγια του Beverly Baxter :<< Πολλοί άνθρωποι μπορούν να γίνουν μέλη της βουλής χωρίς να χάσουν την ασημαντότητα τους.>>. Σκέφτομαι ότι τόσοι αστυνομικοί φυλάνε κάποιους, που ο λαός, αν δεν τους είχε εκλέξει, πιθανώς και να μην τους λέγαμε και καλημέρα. Τι φταίει κι ο λαός; Από συγκεκριμένο ελεγχόμενο δείγμα είναι υποχρεωμένος να υπερασπίσει τα αυθαίρετα του. Και πού να τρέχει με τόσες δουλειές εν μέσω κρίσης και γρίπης;
     Έχω σταματήσει πια, κι έχω μπει βαθιά στην ιστορία. Καλά, σ’ όλο αυτό το σπίτι ζούσε παλιά ο Όθων; Ρε μπας και τόχτισε μεγάλο διότι είχε προβλήματα
σχέσεως με την Αμαλία; Όπως και να το κάνεις, αν έχεις θέματα με την σύζυγο, ένα μεγάλο σπίτι είναι σωτήριο. Πιάνεις τις δυο άκρες του και μέχρι να φτάσεις στον άλλον, στα ιδιαίτερα του, αποφασισμένος να του κάνεις σκηνές, αν τον βρεις βέβαια, έχεις ξεθυμάνει.. Γι’ αυτό μάλλον λένε οι γιατροί ότι κάνει καλό το περπάτημα.
     Πάντως είμαι ανενημέρωτος περί των σχέσεων του ζευγαριού. Πρέπει να ρωτήσω κάποιον που ξέρει ιστορία. Κυρίως να τον ρωτήσω γιατί την έμαθε. George Bernard Shaw: « Αν η ιστορία επαναλαμβάνεται και το απροσδόκητο πάντα συμβαίνει, πόσο ανεπίδεκτος μάθησης από την εμπειρία είναι ο άνθρωπος;»
     Τέλος πάντων, τώρα με αυτά θ’ ασχοληθώ; Κουνάω το κεφάλι μου κι αγοράζω κι ένα λαχείο. Τι έκανα ο πούστης. Και βοήθησα έναν φτωχό άνθρωπο, ΚΑΙ το κράτος, αλλά ΚΑΙ εμένα. Άνοιξα την πόρτα στην τύχη μου. Μόνο από τύχη μπορεί και να σταματήσεις να άγχεσαι στην Ελλάδα. Ειδικά αν σου έρθουν τα εκατομμύρια ουρανοκατέβατα.
     Βέβαια, και τα χρήματα δημιουργούν θέματα. Δεν θα πάω να πάρω την επιταγή. Θα στείλω τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου. Τον εμπιστεύομαι όμως οτι δεν θα μιλήσει; Όχι. Μπορεί να με ζηλεύει. Σε όρκο θα βασισθώ; Κοιτάω γύρω μου, Κοίτα πώς με κοιτάνε. Σαν κοράκια. Μαύρισε η πλατεία από ανθρώπους που νομίζουν ότι κέρδισα το λαχείο και τους ροφάω το αίμα. Ησυχάζω ακαριαία. Ακόμα δεν έχω κερδίσει. Αν κερδίσω, θα το σκεφτώ τότε. Άσε που μπορεί να είμαι κι άλλο τυχερός. Μπαίνοντας στο σπίτι, να κοιμάται η γυναίκα μου, και τρέχοντας να την ξυπνήσω για να της πω ότι κερδίσαμε, να πάθει έμφραγμα. Άμα σε θέλει το πούστικο, σε θέλει.
     Ξαναηρεμώ. Αλλά πλούσιος πια, θέλω να συντρίψω την κοινωνική αδικία. Δεν αλλάζω τάξη. Παραμένω αγωνιστικά αριστερός με κεντρώες προεκτάσεις και δεξιός με καταθέσεις, που όποιος αρνηθεί το έργο που γουστάρω να κάνω, θα με κάνει ακροδεξιό δίπλα στον ακροαριστερό που δεν γουστάρει και λόγια.
     Την αδικία ξέρω πώς θα την λύσω. Θα ξεκινήσω από το κεφάλι. Βλέπω πια πολύ καχύποπτα την βουλή. Θυμάμαι την ατάκα του Ρούσβελτ : «Όποτε ζητούν παρουσίες στην βουλή, οι βουλευτές δεν ξέρουν αν πρέπει να απαντήσουν παρών ή αθώος». Και το σκέφτομαι λογικά. Πρώτα πρέπει να είσαι παρών. Μετά θα δούμε για το αθώος. Αν είσαι απών, εκτός του ότι σε πληρώνω άνευ λόγου, μου δημιουργείς αποχρώσες ενδείξεις ότι πλησιάζεις σε κάποια ενοχή. Τι, υπάρχει βουλευτική ασυλία; Ρε τα χρήματα αλλάξανε χέρια. Ήρθαν σε μένα πια. Που είμαι τέως κομουνιστής, τέως σοσιαλιστής και τέως καπιταλιστής. Τώρα είμαι πλούσιος, άβαφτος και θα κάνω και ίδρυμα για να παρέχω αγαθοεργίες. Όταν έχεις λεφτά, είσαι απολιτίκ και γουστάρεις να μπεις στον έλεγχο του κρατικού μηχανισμού.
     Πάρα πολύ αποφασιστικά αγοράζω λιόσπορο. Περνάω τον δρόμο σαν επαναστάτης που πάει να ζητήσει το λόγο από τους τριακόσιους που θα έπρεπε να είναι μέσα. Ακόμα απολαμβάνω τα χρήματα μου χωρίς μπράβους. Ακόμα δεν έχω γίνει γνωστός για να με φυλάνε. Και πλούσιος, και ελεύθερος. Δυο σε ένα. Ούτε σαμπουάν εναντίον της πιτυρίδας να ήμουν. Αλλά κοντοστέκομαι. Αν πάω να κάνω καβγά, μόνος μου δεν θα προκαλέσω την δημοσιότητα; Τι μαλακίες πάω να κάνω; Να με μάθουν όλοι, από δική μου πρωτοβουλία;
     Αφού έχω λεφτά, γιατί να προκαλέσω; Να μην γνωρίζει η δεξιά σου τι ποιεί η αριστερά σου, μου έλεγε παλιά η γιαγιά. Σταματώ. Η γιαγιά είχε δίκιο παρόλο που ήταν απολιτίκ κι αυτή, ενώ δεν είχε λεφτά. Βρε δεν πάει να γαμηθεί η κοινωνική παρέμβαση μου.
     Αποφασιστικά ανοίγω το φακελάκι με τους λιόσπορους και ταΐζω τα περιστέρια της πλατείας. Χοντρά τα βλέπω τα πουλιά βέβαια, αλλά τι να κάνω; Να τους κάνω Gili Diet; Ζώα είναι. Όσο τους δίνεις τρώνε. Ψάχνω να βρω τι διαφορές έχουν με τον άνθρωπο. Τα ίδια δεν κάνει κι αυτός;
Ρε παιδιά, όσο βλέπεις την βουλή προβληματίζεσαι. Μόνο πέριξ της παχαίνουν τα περιστέρια; Εντός της, τι γίνεται; Τι με νοιάζει; Όλα εγώ θα τα λύσω;
     Πετάω την χαρτοσακούλα κάτω. Γιατί το κάνω; Έτσι γουστάρω . Τον δήμο γιατί τον πληρώνω; Για να κάθεται; Ας κάτσει. Όλο και κάποιο ποντίκι θα περάσει και θα καθαρίσει την πλατεία. Με κοιτάει ένας τουρίστας. Να πάει να γαμηθεί ο μαλάκας. Αν δεν του αρέσει το πώς φέρομαι, να μην ξανάρθει. Εγώ έχω λεφτά, τι με νοιάζει η χώρα;.
     Κάνω μεταβολή. Φεύγω αμέριμνος. Όπως όταν ξεκίνησα την βόλτα. Με τα πόδια μου φυσικά διότι έχω κι οικολογική συνείδηση. Ώπα, στο αριστερό χέρι κρατούσα ώρα τώρα, ένα μπιτόνι. Θυμήθηκα. Πεζός: ο άνθρωπος που νόμιζε ότι είχε ακόμα λίγα λίτρα βενζίνης στο ντεπόζιτο του. Στην Ελλάδα και πεζός; Είμαστε σοβαροί; Μπα, μαλάκες. Γιατί μας βρίζω; Για να με βρίσετε.

22 σχόλια:

  1. Kωστας Φλωρινα.09 Ιανουαρίου, 2010 00:59

    Ρε συ....Γιατι κανεις copy-paste απο τα αρθρα στον φιλαθλο και με συφιλιαζεις βραδιατικα???
    Αφου εισαι ανεξαντλητος ρε γαμω την καταδικη μου!!
    Μπηκα μεσανυχτα να διαβασω και ξενερωσα.Τι εγινε??
    Ντεφορμε μετα απο τετοιο ασαλιωτο στην δαφνωστεφανωμενη? Να πακεταρω κανα καλο τσιπουρο ανευ γλυκανισου να ερθεις στα ισια?? Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Steven, ξερεις τώρα..όταν κερδίσεις το λαχείο,σαν Αβραμίδης και όχι Αδαμίδης, βάλε κάτι extra για πριμ με το συστεγαζόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα κατι ανησυχιες που εχεις και 'συ. Τα "Φωτα" σε βαρεσαν;
    Εβγαλε η BMW τριλιτρο βαρεας ελασεως; Και δοκιμαστης ενας Βεδουινος με T-shirt;
    Και αναρωτιεσαι γιατι ειναι φουσκωμενα τα περιστερια στο συνταγμα;Ζουν με τα σπορο-δανεια των τουριστων οπως και οι ενοικοι της οικιας του τεως Βασιλεως.Που καθολου τυχαια και πολυ συμβολικα διαλεξαν-και επιμενουν τοσα χρονια- να "βουλευονται" εκει μεσα. Ποτε δεν εφυγε το ανακτορο και η αυλη.Μονο κουστουμι φοραει.
    Κακως δεν κρυβεις τα πλουτη.
    Εμπα μεσα.Βγες στο παραθυρο και χαιρετα.
    "...Η εξουσια πρεπει να επιδεικνυεται φαντασμαγορικα,δειχνοντας την αγωνια της να κρατησει αυτα που με τοσο καταστροφικο μοχθο απεκτησε,μιμουμενη κατα καποιο τροπο την ιδια την Φυση που και εκεινη-νομοτελειακα- αλεθει στον μυλο της ολα τα πλασματα που γεννα..." οπως λεει ο Georg Sebald στους "Δακτυλιους του Κρονου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθεια αυτος ο Κοζωνης τι να γινεται; Χαθηκε.(δεν πιστευω να ειναι απο κει το πριμ;)
    Να ξενυχτησε αραγε βλεποντας "την αγαπημενη μας ομαδα σε αλλη μια εφημερη χαρα"; Η να γυρναγε πλευρο εχοντας το χερι του περασμενο στην δαχτυλιδενια μεση της Χαραλαμπαινας,οταν ο Σκοκο εβαζε τα υδραυλικα στον λαχανοκηπο του '"κηπουρου"; Μαλλον το δευτερο λετε; Και εγω το ιδιο.

    Σας χαιρετω και ευχομαι καλο ξημερωμα.
    Αυριο παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πια Βουλή και πλατεία Συντάγματος και παχουλά περιστέρια...
    Τα Περιστέρια τα Ατρόμητα(λέμε τώρα!) που έρχονται ΟΑΚΑ με το τραίνο την Κυριακή να μας αρπάξουν τον ηλιόσπορο μας να μας πείς Στήβεν!

    @Χρήστο:ποιός Κοζώνης,κερδίσαμε την Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς Κώστα Φλώρινα: Φίλε ευχές. Είσαι η πατρίδα μου και μου λείπει. Ο blog master μου κάνει κουμάντο. Κράτα τον Σακουλέβα και την προσδοκία μου οτι μου λείπουν οι εκδρομές μου του 2006. Η Ελβετία που θα μπει αύριο δεν θα σου έλεγε κάτι. Το θεώρησα περιττό. Συγνώμη πάντως. Πάντως παρεξηγήθηκα για το βρισίδι στην δαφνοστεφανωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς Άννα: Θα βάλω λοιπόν το ελενίτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς Χρήστο: Μιλάμε για Κοζώνη και σωστά. Χαμός γίνεται. Αν αγαπάς την ομάδα, την αγαπάς με ήττες. Να την σώσεις. Μιλάμε για μεσσίες, όχι παίξε γέλασε. Αν κερδίζει, ανεβαίνει η αξία κι αν έχεις λεφτά, τι να σώσεις και πόσο παραπάνω να πληρώσεις; Άνθρωπος είσαι, δεν είσαι μαλάκας, δηλαδή φώκεια καθότι αυτός ο χαρακτηρισμός απεδόθη στα συμπαθή θαλάσσια δίπτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικα καποιοι δεν χαρηκαν με την νικη της ΑΕΚ!(θυμαστε που το γραψα?).Και αυτοι,δεν ειναι αλλοι απο αυτους,που πολυ κομψα τους ειπε ο Μπαγιεβιτς...¨και τωρα αντε γαμηθειτε,καντε οτι γουσταρετε¨......!!!!! ρε,ουτε 150χιλιαρικα??? Που εισαι ρε...Ψωμιαδη με τις σακκουλες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια-δυο φορές τη βδομάδα διαβάζω αναδρομικά το blog του φίλτατου Steven και κάθε φορά το διασκεδάζω με την αμεσότητα και το χιουμορ του, ασχετα αν διαφωνώ με τις ακραίες για "δημόσιο χώρο" εκφράσεις που χρησιμοποιεί ενίοτε.
    Πάντως ως Παναθηναϊκός οφείλω να ευχαριστήσω την ΑΕΚ για το εξαιρετικό δώρο που μας έκανε για τη νέα χρονιά.
    Ευχές σε όλους τους steven's-blog φίλους για κάθε καλό στο 2010.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους
    Πάλι σοβαρός Κύπριος επενδυτής με μεγάλη(;)οικονομική επιφάνεια και όραμα ενδιαφέρεται για τηνΑΕΚ!
    ΟΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΚΥΠΡΙΟΥΣ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Χαράλαμπε, καλημέρα αγόρια.
    Η ΠΑΕ, η οποία φαίνεται ότι πίνει πολλούς καφέδες και κρατιέται ξύπνια, όχι μόνο το διεύψευσε, αλλά το θεωρεί και επικίνδυνο για την ομάδα. Δε γνωρίζει η αριστερά τι ποιεί η δεξιά...
    Ανώνυμε, ευχές και από μας. Μην ευχαριστείς και πολύ πάντως...γιατί μας αρέσει να πετάμε ψηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Ιανουαρίου, 2010 14:58

    Εννοείς η "δεξιά του Κυρίου", Άννα? Οι ζερβοδέξιοι, οι αριστερόστροφοι ή οι κουμουνιστοβασιλικοί (υπήρχαν στα μέρη μου!)? Οι α-δέξιοι, ή οι ζερβοκούταλοι? Οι της ριζοσπαστικής αριστεράς ή του κοινωνικού ριζοσπαστισμού? Πάντως σίγουρα μας λείπουν καμπόσοι επι-δέξιοι, αλλά ας συνεννοηθούνε πρώτα μεταξύ τους οι αμέτοχοι-κερατάδες και βλέπουμε. Φυσικά ορθά παρατηρείς ότι η έλλειψη ουσιαστικού σχεδίου και τακτικής -και χρημάτων-, σε συνδυασμό ότι, ακόμα και αυτοί, έχουν καταλάβει ότι όλοι θέλουν αν φύγουν πια, απαιτεί την παρελκυστική λειτουργία (αμερικανιστί smokescreen) σε καθαρά επικοινωνιακό επίπεδο. Ακούσαμε ότι ο τάδε δημοσιογράφος στο Τζιμπουτί έργαψε ότι εκλπάπησαν 3 κατσίκες από τα κοπάδια του Θείου του Τζεμπούρ στην Αλγερία? Ανακοίνωση στήριξης στον άσωτο υιό. Έντυπο από το Ιρκούτσκ συμπεριέλαβε την κάλυψη του Κατσαρού και του ΚΑραβίτη του αγώνα ΟΣΦΠ-ΑΕΚ 0-2 σε διαφημιστικό DVD βαρβιτουρικών? Κόντρα αδρά πληρωμένη διαφήμιση στη μεγαλύτερη εφημερίδα της Καμτσάκα με δώρο CD του ύμνου της "νέας ΑΕΚ" από τον Φοίβο με πρίμο σεγόντο το σαξόφωνο του μπαμπά Κατσαρού (τον οποίον επίσης πληρώνουμε αδρά). Μας είπανε ότι φυλλάδα στα νησιά Γκαλαπάγκος ανέφερε ότι ο Αδαμίδης έγινε γκολ σε Pub του Clerkenwell και ξέχασε να πλη΄ρωσει το λογαριασμό? Επίσημη δήλωση στο aekfc ότι ουδέποτε υπήρξε το Clerkenwell...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Ιανουαρίου, 2010 15:02

    Εν τω μεταξύ η ομάδα ψυχορραγεί, με μηδενική προοπτική (α ναι, τα playoffs...) χρέη στα ουράνια και....κάποιους να διαρρέουν στον τύπο σενάρια αντικατάστασης του νερετβίτη με...νέο, φιλόδοξο ευρωπαίο προπονητή. Εν όλίγοις της κοντής -*-*ς της φταίνε οι τρίχες...
    Τα πραγματικά και πλήρη αποτελέσματα του λογιστικού και διαχειριστικού ελέγχου να δω ν θα δημοσιευθούν ποτέ, με την ελπίδα ότι και ο έλεγχος θα είναι πραγματικός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ««Η ΠΑΕ ΑΕΚ διαψεύδει κατηγορηματικά το δημοσίευμα της διαδικτυακής ιστοσελίδας sportive.com, περί εισόδου επενδυτή στην ΠΑΕ εντός τριών ημερών. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι τουλάχιστον ύποπτο και μόνο κακό κάνει στην ομάδα μας τη δεδομένη χρονική στιγμή»

    Μήπως η είσοδος αυτή αναμένεται μετά τις 18 του μήνα;
    Μήπως έχει Αγγλικό διαβατήριο άρα δεν είναι Κύπριος;
    Ή μήπως τις διαπραγματεύσεις τις κάνει το γνωστό δύδιμο χωρίς να ενημερώνει τους ''άλλους'';
    Οπότε σκέφτομαι εγώ, με το φτωχό μου το μυαλό, οτι σωστά διαψεύδει η Παε ΑΕΚ,δεν υπάρχει ούτε καπνός,ούτε φωτιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς Χαράλαμπο: Τα διάβασα κι εγώ αυτά. Δεν ξέρω τι γίνεται. Πάντως η ιστοσελίδα αυτή είναι του κυρίου Αθηνή, τέως αντιπροέδρου μας, νυν μετόχου κι άρα δεν γίνεται να είναι εντελώς αβάσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στα ρεπορτάζ βγαίνει οτι ο Ατρόμητος έχει έχει πολλές απουσίες στο αγώνα της Κυριακής με την ΑΕΚ και κατεβαίνουν για ότι καλύτερο.
    Οι πληροφορίες που έχω,προερχόμενες απο το εσωτερικό της ομάδας του Περιστερίου, είναι τελείως διαφορετικές και μιλάνε για όρκους νίκης,ώστε ρεφάρουν ήττα από τον Αρη.
    Έρχονται στα μουλωχτά να κάνουν την ζημιά και καλά κάνουν,καμιά ομάδα δεν παίζει να χάσει.
    Το ερώτημα που τίθεται είναι εάν οι δικοί μας έχουν καταλάβει πόσο εύκολα μπορεί να την''πατήσουν''αύριο και να βρεθούν στην θέση που βρέθηκε προχτές ο γαύρος.Απο χαρές και πανηγύρια να έχουμε δράματα.Αντί να πετάνε ψηλά τον Δημητριάδη να του πετάνε μπουκάλια.
    Αγώνας ύψιστης επικινδυνότητας!Ειδικά μετά από μεγάλες νίκες που τα έχουμε δώσει όλα,που λέει και ο Στήβεν.
    ΥΓ:Για την Δευτεριάτικη συγκέντρωση της 1924 ακούσατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε Στήβεν,ευτυχώς που δεν περπατούσες σήμερα στο Σύνταγμα.Μόλις έσκασε μια μπόμπα!
    Λες να ήταν για σένα και υπολογίσανε λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εγω ειπα μηπως και την εβαλε ο steven!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ηθελα να ξερα κανενος το ματι δεν επεσε στο σχολιο του Στηβεν για τις μετοχες,χθες? παντως ο καινουργιος επενδυτης τα λεφτα θα τα βαλει σε λιρες και οχι σε ευρω...Παιδια,θα γινει πανηγυρι..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς Μάκη: Φυσικά κι εγω την έβαλα. Και τώρα πίνω βότκα με τον Χρυσοχοϊδη, που έπιασε την 17Ν. Και γελάμε παρέα. Μπαίνει στο blog σαν ανώνυμος. Τον Χρυ τον έχετε διαβάσει; Μιλάμε για πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προς Χαράλαμπο: Και σήμερα διαβάζετε την "βόλτα" και σήμερα σκάει η μπόμπα. Βρε όλα τυχαία είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή