Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ

          Δεν θέλω μπερδέματα. Ούτε τοποθετήσεις, πριν γίνουν δηλώσεις. Είμαστε προκατειλημμένοι, το καταλαβαίνω, αλλά μια ευκαιρία χρειάζεται. Δηλαδή ο ΔΧ δεν ξέρει; Που προσκάλεσε τον επαγγελματία στο βόλευ, ο άλλος αρνήθηκε κι όλοι θα πάρουν τον δρόμο τους; Όλοι ξέρουν κι ο καθένας το παιχνίδι του. Ό ένας οτι θα τον φτύσουν κι ο άλλος οτι σαν την θεούσα στο μοναστήρι, οτι έκανε την προσωπική δουλειά του.
          Λοιπόν κάποια χρόνια πριν,  έπινα ούζο με τον πεθερό μου. Σε κάποια φάση, πάει και κοιμάται και μένω μόνος. Βουτάω το αυτοκίνητο και πάω για εξερεύνηση. Και φτάνω σχετικά εύκολα στο μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου πάνω απο τα σύννεφα, στο χωριό Μύλοι της Πελασγίας του νομού Φθιώτιδας. Έβρεχε πολύ, με το ζόρι έφτασα και με κόπο μπήκα. Το επισκεπτήριο είχε τελειώσει. Ταλαιπωρημένος ταξιδιώτης εγώ ( των τριάντα λεπτών ), βάρεσα τα κουδούνια, φόρεσα κάτι παντελόνια του 1930, βγήκαν οι θεούσες ( το μοναστήρι ήταν γυναικών ), μπήκα. Το επισκεπτήριο είχε τελειώσει.
         Κοίτα τι γίνεται τώρα. Εγώ να θέλω να μπω και ψυχαναιμιζόμενος τη μαλακία, να λέω τι ανάγκη έχω. Που δεν είχα καμία. Οι άλλες, οι θεόπνευστες, να θέλουν να με περιποιηθούν λόγω της ταλαιπωρίας και της επιμονής μου. Με το αυτοκίνητο είχα φτάσει, όχι με το μουλάρι. Όμως έγινα δεκτός, είδα το εκκλησάκι και με πήγαν στο αρχονταρίκι. Κι έφαγα και περγαμόντο. Και συζήτησα. Αν σας πω τώρα οτι το μοναστήρι έγινε σταρ λόγω της επισκέψεως μου, μάλλον θα το έπαιζα μετριόφρων και δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Διότι πιστεύω, οτι η μετριοφροσύνη είναι προσόν των μετρίων. Συγχώρα με Παναγιά μου με την σεμνοτυφία σου. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΗΔΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ. ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΙΝΟ, ΘΑΜΟΥΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ  ΤΑΒΕΡΝΕΣ.
         ΑΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΜΙΝΙΜΟΥΜ Η ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΤΑΙ ΜΑΞΙΜΟΥΜ, ΤΟΤΕ  Η ΘΗΡΣΗΚΕΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ. ΒΕΒΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΟΡΙΑ.
        Και τα βρήκα στο μοναστήρι, όταν ρώτησα τη μοναχή Θεαγέτη, " εσείς γιατί υπάρχετε;" Και μου απάντησε. Πάντα οι οργανώσεις απαντούν σαν κομμένες κεφαλές και σαν άχρηστοι οργανισμοί: Σεις θέλετε μια μεσιτεία για τον θεό με τον οποίον λόγω δουλειάς δεν μπορείτε να έχετε σοβαρή επαφή. Εμείς λοιπόν υπάρχουμε για σας. Για την διαμεσολάβηση. Και πρέπει να μας υποστηρίξετε στην προσπάθεια μας, που γυρίζει σε σας τελικά, για μας που θυσιασθήκαμε."
        Και σκέφτομαι: Και για μας και για αυτάς. Κάτι σαν αρνί του Πάσχα. Δεν φταίει σε τίποτα, τον ζέστανε με τα χνώτα του και μετα κατεσφάγη. Οποία ανθρώπινη αναλγησία, οποία τποποθέτηση του άπιστου εναντίον του μοναστηριού που ο κάθε πιστός ρίχνει ένα τάληρο, αλλά δεν γουστάρει το παιδί του να πάει εκεί στο σοβαρό έργο, ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΒΑΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΩ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΩ ΚΙ ΑΛΛΟ.
          ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ  ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΒΟΛΟ ΤΟΥ ΑΠΙΣΤΟΥ. ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.
           ΕΙΜΑΙ ΑΠΙΣΤΟΣ ΚΙ ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΑ. ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ ΤΟ ΑΛΦΑ. ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ Η ΑΕΚ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ. ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΑΝΑ ΤΕΣΣΕΡΑ. ΜΕΤΡΕΙΣΤΕ ΤΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ. ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ. ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΣΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΟΣ. ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΡΧΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
          Πολλά λέω βέβαια και δεν έχει σημασία. Το αντιλαμβάνομαι. Σημασία έχουν οι συμφωνίες ισχυρών παραγόντων κι όχι αν θα δώσει λεφτά ο ΟΠΑΠ στις ομάδες κομπάρσους του ελληνικού γίγνεσθαι. ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ, ΚΙ ΑΝ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΠΗΔΑΕΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΒΟΜΒΙΣΤΗ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ. ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΟΝΥΠΕΤΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ. ΑΠΟΛΙΤΙΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.
       ΓΙΝΕΤΑΙ; ΑΜΕ. ΕΔΩ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ. ΗΡΩΕΣ. ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΑΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΟΚ.
       ΚΙ ΑΝ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ HOT DOG, θα είχε φαγητό κι εσοδα. Όλα απο τους supporters, καθότι αγάμητοι,  θα θέλανε ένα σπιτικό φαγητό. Κι εγώ μια συμβουλή απο το μοναστήρι. Δηλαδή; ΤΙΠΟΤΑ.
    

8 σχόλια:

  1. Γιώργης ο Γαρατζέος30 Μαρτίου, 2010 10:02

    Καλόν καίτοι αλληγορικόν το γραπτόν σας.
    Οι λύσεις βρίσκονται στη σύνθεση. ΠΑΝΤΑ. Είτε αυτή ακολουθεί μία ρήξη (μπόμπα) είτε μία σταδιακή προσαρμογή (τανάλια).
    Στην ίδια την ανάρτηση συνθέτω και προτείνω:
    Μήπως το Αδαμίδι πρέπει να πουλάει περγαμόντο στα μπαρ και τις κερκίδες μπας και βγάλει τα εναπομείναντα μαρούλια μέχρι τα 12.000 διαρκείας?
    Πάντως η μοναχή θεαγένη δε μπορεί να πουλάει χοτ ντογκ...ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργης ο Γαρατζέος30 Μαρτίου, 2010 10:08

    Καημένο αδαμίδι, πόσο γρήγορα σε ξεβρακώσαν μπρε. Ένα τσ-ύρκο χρειαζόταν και τσάμπα οι δηλώσεις, τσάμπα τα σχέδια, τσάμπα οι έγκαιρες πληρωμές. Πίθος των Δαναίδων. Δε γκανονίζεις με τον τεχνικό Διευθυντή μπας και πουλάνε μπακαλιάρο παστό στα μπαρ? Θα πάει ταμάμ πριν το περγαμόντο (αλμυρό - γλυκό). Κονέ έχει, νοοτροπία έχει, τίμιος είναι και δε θα σε ρίξει στο ζύγι, θα επανέλθεις δριμύτερος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργης ο Γαρατζέος30 Μαρτίου, 2010 10:12

    Μετά τη σύνθεση η αντιστροφή...
    Άμα νικάμε μπακαλιάρο - περγαμόντο. Να φεύγουν οι supporters γλυκαμένοι. Άμα δε νικάμε, περγαμόντο μπακαλιάρο, να φεύγουν οι supporters με την αρμύρα...
    Και με δίχως ανακοίνωση φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "ΕΙΜΑΙ ΑΠΙΣΤΟΣ ΚΙ ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΑ. ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ ΤΟ ΑΛΦΑ. ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ Η ΑΕΚ."

    Έτσι Στήβεν, έτσι, μετά την AEK δεν υπάρχει τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς polsemannen: Ε, μην τρελαθούμε κι εντελώς, αλλά το στερητικό άλφα υπάρχει. Εξ άλλου απο αυτόν τον πλανήτη είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς Κάποιον: Αυτά που λες, που είναι σεβαστά, να τα λες στον χώρο αυτό. Για να δέχεσαι γενικά την κριτική. Εμένα με λες μαλάκα και μπορεί και να είμαι. Η μάλλον είμαι για να πιάσουμε το δεδομένο σου. Μετά; τι γίνεται;
    Μετά είσαι εσύ. ΟΚ. Ακούω τις προτάσεις σου. Βγάλτην έξω και μίλα. Και είδες απο διακριτικότητα, δεν λέω ποιός είσαι. Σε περιμένω αρχιξάδερφε του Αυνάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ρε Steven πολυ το φιλοσοφεις το θεμα και με πχ τις μοναχουλες, αστα τωρα αυτα και δες το ΑΕΚ, πιστευε και μη ερευνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς Θάνο: Ίσως και νάχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή