Τρίτη, 17 Απριλίου 2012

O ΜΗΤΣΟΣ

              Από τους ελάχιστους δίσκους που υπήρχαν στο σπίτι μου, τότε παλιά, ήταν κι εκείνος ο μεγάλος σε μέγεθος του Μητροπάνου με την Χριστιάννα. Παράξενα πράματα. Νάμαι παιδί και να μου αρέσει το " ταξίδι στα Κύθηρα ". Μετά να καταλήξει το Τσιρίγο να γίνει το αγαπημένο μου νησί. Ήταν τότε οι εποχές που ο Μήτσος ήταν παντρεμένος με την κόρη του Σταμάτη, υπουργού της ΝΔ. Παράξενα πράματα για Τρικαλινό αριστερό, που σήμερα τον διεκδίκησαν και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ. Τι να κάνουν κι αυτοί προεκλογικά; Άμα δεν έχεις πρόγραμμα, κουτί σου έρχεται κι ένας θάνατος. Βγαίνεις σαν κονφερασιέ και φωνάζεις οτι υπάρχεις.


             Έλαχε να τον γνωρίσω μόλις πέρσι, μέσω ένος κοινού φίλου που του πήγε ένα κείμενο που είχα δημοσιεύσει στον Φ ( αυτό που θα δείτε από κάτω δημοσιευμένο ). Για την ακρίβεια το ζήτησε εκείνος, λόγω του κειμένου,  ρωτώντας αν πηγαίνω στα μπουζούκια. Πού να ήξερε ο άνθρωπος οτι δεν βλέπω κινηματογράφο, δεν πηγαίνω στο θέατρο και δεν πατάω πλέον το πόδι μου στα μπουζούκια, ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ΜΙΑ ΕΞΟΔΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ. Κι ο Μητροπάνος ήταν λόγος να τον βλέπω κάθε χρόνο σαν εγγύηση φωνής, " τα δίνω όλα στην πίστα ", επιλογής τραγουδιών και μακριά από κινούμενες χοντρομπούτες ή γελοίους ελληνάρες που τα τσιφτετέλια τα χορεύουν καλύτερα από πούστηδες.
            Μιλήσαμε κάμποση ώρα στο καμαρίνι. Όσο καταβεβλημένος σου φαινόταν από την περιπέτεια της υγείας του, τόσο θέριεψε μετά στην πίστα. Αυτός ο γνήσιος αριστερός, εγκατεστημένος πλέον στο Ψυχικό δίπλα στην τούρκικη πρεσβεία και προετοιμάζοντας να στείλει τα δισκάκια του στον Γκουαρντιόλα ! Αυτό το σεμνό παιδί , ο γιός του κλητήρα της Ελευθεροτυπίας , ΠΟΥ ΕΜΕΛΛΕ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ. Ένας  από τους τέσσερις καλλιτέχνες που ακόμα ακολουθώ και που την Πέμπτη πηγαία θα είμαι εκεί καρτερώντας , όχι να τραγουδήσει ξανά αλλά να μας βγάλει τρελούς και να συνεχίσει να είναι κοντά μας. Διότι χάσαμε έναν μεγάλο άνθρωπο και μια προσωπικότητα που θα μπορούσε να βοηθήσει την ολική ανατροπή, ακόμα και σαν μέλος της ομάδας μου, του Αστέρα 2004, που αμέσως αγκάλιασε.
                   Δεν σας ζαλίζω παραπάνω με διθυράμβους κι απλά ξαναδημοσιεύω το κείμενο. Παρακαλώ την προσοχή σας στο υστερόγραφο.


1987. Μήνα δεν θυμάμαι. Πάντως ήταν Παρασκευή, σ’ εκείνο το υπόγειο μπουζουκτζίδικο της Αστόρια της Ν. Υόρκης. Εκεί γνώρισα τον Δημήτρη Μητροπάνο. Εκείνος ούτε καν θα το θυμάται. Εγώ φοιτητής στα μεταπτυχιακά, εκείνος μπαρουτοκαπνισμένος επαγγελματίας. Πήγα να χαιρετήσω και να αποδώσω τα εύσημα. Στην Ελλάδα δεν είχα τολμήσει να το κάνω. Δεν ξέρω γιατί, αλλά εκτός έδρας παίζω πιο δυνατά.
Πλησιάζοντας το τραπέζι του , μου έκανε εντύπωση ότι έτρωγε το ίδιο φαγητό μ’ εμένα . Μπριζόλα και ουίσκι . Ήταν μόνος , όπως κι εγώ. Όταν κάθισα μαζί του, με πλημμύρισε η σεμνότητα , η σοβαρότητα και η τιμιότητα ενός γνήσιου μάγκα. Μαγεύτηκα ακόμα πιο πολύ.
Χθες κλείστηκα στο σαλόνι του σπιτιού μου, παρέα με τα δύο μου παιδιά. Για άλλη μια νύχτα χάζευα τον αγαπημένο μου πίνακα στον απέναντι τοίχο. Μεγάλος καμβάς ρομαντικού ρυθμού. Στο πρώτο επίπεδο νεκρά περιστέρια . Στο δεύτερο, αγωνιστικά περιστέρια μπας και ελευθερωθούν από το δίχτυ. Στο τρίτο , δραπέτες πουλιά, ελεύθερα πλέον, να ξαναμπούν στην καθημερινότητα τους, την φυλακή των πιο μεγάλων διαστάσεων .
Το βλέμμα μου στον πίνακα. Τα χέρια ανοιχτά , αγκαλιάζοντας τους γιούς μου. Αισθάνθηκα χαρούμενος που δεν είμαι πολύτεκνος. Με σειρά προτεραιότητας θα διοχέτευα τη θαλπωρή; Το απόσταγμα του Μπαμπατζίμ στο τραπέζι, κι όλες οι αισθήσεις κορεσμένες. Η ακοή μας γέμιζε με την θεϊκή φωνή του Μητροπάνου. Τραγούδαγα δυνατά. Τα Λαδάδικα, τη Ρόζα, τα Κύθηρα. Τα παιδιά με κοίταζαν σα να ήθελαν κι αυτά να ξέρουν τους στίχους. Καταλάβαιναν ότι κάτι σημαίνουν τα λόγια. Αισθανόμουν μειονεκτικά που η βραδινή μας περιπλάνηση ήταν ελαφρώς μονομερής . Συνέστησα υπομονή.
Το παιχνίδι βέβαια ήταν στημένο. Από μένα. Να δω αν μπορούν να δουν την ποιότητα του στίχου. Αν μπορούν να διακρίνουν το μεγαλείο της φωνής. Έτσι πρέπει να κάνεις με τα παιδιά. Να τα εκθέτεις και να τα αφήνεις να αντιδράσουν. Αν ας πούμε εκείνη την ιερή στιγμή για σένα , πλακώσουν τις ερωτήσεις για αυτοκίνητα, για ποδόσφαιρο , ή για το πάρτυ που έρχεται, ξέρεις με τι έχεις να κάνεις. Τα παιδιά δεν είναι ίδια με σένα. Ευτυχώς. Αν οι απόγονοι γινόντουσαν ίδιοι με τους προηγούμενους, ήθελα να ‘ξερα πόσα 1821 θα ξαναχρειαζόντουσαν .
Σιωπηλά ακούγανε το « για να σ εκδικηθώ» και το « όσοι με το χάρο γίναν φίλοι». Εδώ έριξα και δύο βόλτες. Ξαφνικά μπήκαμε στο γήπεδο.
« Ποιος είναι αυτός;», με ρώτησαν.
Και πήρα μπρος. Ο Δημήτραρος . Ένας από το πάνθεον των φωνών . Γνήσιος λαϊκός και ανεξάντλητα ποιοτικός. Το αηδόνι του ζεϊμπέκικου. Ένα κόσμημα για την νεοελλάδα. Η μύγα μέσα στο γάλα. Στο μουσικό χώρο και στο νυχτερινό μαγαζί, που έχει γίνει ένα μπουρδέλο. Εκεί που είναι ενωμένες οι πουτάνες , οι αδερφές, και κάτι μισοριξιές, κατ’ επίφαση αρσενικοί, που ο Θεοδωράκης τόλμησε να δώσει τραγούδια του.Κάτι τύποι, που ο Άκης Πάνου θα τους είχε καθημερινούς στόχους σαν ανθρωποειδή καρτούν.
Μεγάλη η περιπέτεια του Δημήτρη. Δύο χρόνια γύρναγε στην κόλαση . Η φαρμακευτική αγωγή που του χορηγήσανε οι Έλληνες γιατροί, του κατέστρεψε τα νεφρά. Μπήκε στην αιμοκάθαρση μαζί με την εντολή ότι δεν θα ξανατραγουδήσει πια. Η αδερφή του, του έδωσε το νεφρό της που ήταν συμβατό με τον οργανισμό του. Οι Έλληνες γιατροί δεν κάνανε τη μεταμόσχευση διότι υπήρχαν ασβεστώματα στο κυκλοφορικό του σύστημα! Πήγε στο Παρίσι. Ξενιτεύτηκε. Ξεμπέρδεψε κι είναι πάλι κοντά μας. Υγιέστατος.
Ευτυχώς, γι ‘αυτόν κύρια, κι ευτυχώς και για μας. Διότι δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε πολλούς, με τέτοια θωρακική δύναμη, τέτοια ανάπλαση ψυχής , τέτοιο καθαρό ύφος και χροιά φωνής. Τέτοιας επιλογής ποιοτικών λαϊκών τραγουδιών, που προτείνουν λεβέντικες στάσεις και ανατάσεις απέναντι στη μίζερη καθημερινότητα. Διότι ο Μητροπάνος, στο τραγούδι που εκλέγει να ερμηνεύσει, ή ο τρόπος με τον οποίο το δίνει, πρακτικά το απογειώνει.
Και αναπλάθει το χαρακτήρα του. Δεν είναι κλάψας , ούτε μόνιμα αδικημένος από την πουτάνα την κοινωνία. Δεν είναι ζογκλέρ με τα μικρόφωνα, ούτε και καίει τα σπίτια διότι μια γκόμενα τον άφησε, ή δεν του κάθισε . Κι επίσης δεν πηγαίνει να ζητιανέψει τραγούδια μπας και βγει κάπου, και μετά να προσποιηθεί τον ποιοτικό. Τα τραγούδια, από μόνα τους τον ζητάνε. Και πάντα δείχνει το μεγαλείο του και την συστηματική δουλειά του. Το τραγούδι είναι βέβαια καλό, απλώς μεταμορφώνεται σε πολύχρωμο πολυαρωτισμένο τριαντάφυλλο.
Κύρια παλικαρίσιο. Το ξανακατάλαβα χθες με τα παιδιά, όταν στο τριπλό CD με τις ζωντανές ηχογραφήσεις του, άκουσα την «Πιρόγα» , το τσιγάρο του Μάλαμα και τα στενά του Θεοδωράκη. Τραγούδια όχι πρωτογενώς δικά του. Ακούστε τα. Θαυμάστε ξανά την πάντα αντρίκια παρουσία του, μακριά από τα τσιφτετέλια και την βιαστική ερμηνεία που επιλέγουν οι άφωνοι. Ακούστε την κρυστάλλινη φωνή σε τραγούδια του Μαχαιρίτσα , του Πλέσσα, του Σπανού, του Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ.
Ωραία τελείωσε η νύχτα . Γεμίσαμε όλοι και οπλίσθηκε το μέταλλο. Με γνησιότητα. Με βιολί και με δοξάρι. Τα παιδιά πήγαν για ύπνο και είπαν αύριο να κάνουν μια εκκαθάριση σε κάτι βλακείες που τους είχε πείσει το σύστημα ότι πρέπει να ακούν. Ονόματα δεν αναφέρω , διότι θα ήταν σαν να συγκρίνω την Παλαιά με την Καινή Διαθήκη. Σαν να συγκρίνω επαγγελματίες με χομπίστες. Διότι όλοι τραγουδιστές είναι, αλλά, άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας .
Ευτυχώς ο Δημήτρης είναι καλά και θα τραγουδήσει ξανά. Παλιά, καινούρια, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει να μην χάνουμε την αξία. Και την κρίση μας. Και τη σεμνότητα και τη σοβαρότητα στην μουσική της Ελλάδας. Δηλαδή στο μοναδικό τομέα που μπορεί ακόμα να είναι ενεργή.
Δημήτρη μου, δεν σε ξέρω , όμως εκεί θα είμαι . Χωρίς να σε συναντήσω. Όταν όμως πάρεις το μικρόφωνο, θα σιωπήσω . Τη φωνή σου θέλω ν’ ακούω . Όχι να σε σκεπάζω , όπως κάνω με… Ασε να μην πω ονόματα. Κρίμα πια που δεν μπορώ να χορέψω. Σκίστους τους κι άσε το Θεοδωράκη να ψάχνει τον λαϊκωτό τζαμπατζή. 



           ΥΓ1. Ο Μήτσος ήταν στο νοσοκομείο από το πρωί. Το πνευμονικό οίδημα το έπαθε μέσα στο ίδρυμα και κατά την γνώμη μου οφείλεται σε παύση λειτουργίας του νεφρού που είχε πάρει από την αδερφή του. Για γαστρεντερίτιδα πήγε κι όταν άρχισε η δύσπνοια, ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΑΤΑΞΙΜΗ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ. Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ " ΥΓΕΙΑ " ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ. ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΕΦΡΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΖΩΗ. Οποιαδήποτε, κι όχι μόνο του Μητσάρα. Εδώ συμβαίνουν δύο τινά: Ή το ίδρυμα είναι άχρηστο και δουλεύει μόνο με φοιτηταριό, ή σε άλλη κατάσταση μεταφέρθηκε ο Μητσάρας εκεί. Ένα ιατρικό ανακοινωθέν περί ανακοπής καρδιάς, θα ήταν πιο λογικό. Ούτε αυτό δεν μπορούν να σκεφτούν οι εμπορευάμενοι την υγεία; Αν δεν φταίει κάτι άλλο, τότε καλό είναι να σκέφτεστε ακόμα την δημόσια υγεία που μεθοδικά γαμεί ο Λοβέρδος.
                                ΑΘΑΝΑΤΟΣ Ο ΜΗΤΣΟΣ κι όσοι βρεθούμε στο Α' μεθαύριο, καλό είναι να πιούμε κι ένα ποτήρι παρέα.
        ΥΓ2. Πνευμονικό οίδημα, σημαίνει ασφυξία. Έλεος δηλαδή, αν είχε τις αισθήσεις του. Τα ηλεκροχημικά, ΔΕΝ με καλύπτουν. Αυτά είναι αποτέλεσμα της ανεπάρκειας του να βγει μια στοιχειώδης διάγνωση. Ούτε κι οι γιατροί με καλύπτουν. Ειδικά αυτοί που έχουν βγει μετά Αρσένη. 

27 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣ ΤΑΚΗ: Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑ. ΤΕΡΖΗ ΘΕΛΕΙΣ; ΠΑΡΤΟΝ. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΠΑΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΛΟΓΩ ΚΑΡΔΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ.
    ΠΟΥ; ΕΛΑ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ: ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΑΝΤΗΧΕΙΟ Ή ΛΑΡΥΓΓΙ ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ. ΣΤΟ ΑΦΗΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ: ΦΥΣΙΚΑ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΦΩΝΗ ΠΛΕΟΝ, ΕΙΝΑΙ 0 ΜΑΚΗΣ. ΣΤΑ ΛΑΪΚΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΠΡΙΝ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ. ΤΥΠΟΥ ΒΑΣΙΛΗ Ή ΚΟΡΑΚΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ: ΦΥΣΙΚΑ ΟΚΤΑΒΑ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ, ΑΛΛΑ Ο ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΘΑ ΣΤΗΝ ΠΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ απολύτως για τον Κορακάκη. Και για τον Βασίλη φυσικά. Εκπληκτική η ανάρτηση. Μακάρι να διαβαζόταν την Πέμπτη εκεί. Αλλά το πιθανότερο είναι να διαβάσουν εκείνους τους φριχτούς, όμοιους, λίγους επικήδειους. Επειδή υπήρξε παλικάρι, θα ήθελα να τον συνοδεύσουν μόνο με ένα τραγούδι: όσοι με τον χάρο γίναν φίλοι με τσιγάρο φεύγουνε στα χείλη....
    Η Ελλάδα πεθαίνει μαζί με τις φωνές και τις γραφές της... Σημειολογικοί φαντάζουν οι θάνατοι τελευταία... Ρασούλης Παπάζογλου Μητροπάνος... Ζει η Ελλάδα μόνο στο πρόσωπο του Μικη πια... Ρέκβιεμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος προς ανώνυμο. Γιατί να μου την πέσει; Έχουμε να χωρίσουμε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΑΝΤΗΧΕΙΟ Ή ΛΑΡΥΓΓΙ ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ.
    ΣΤΟ ΑΦΗΝΩ."

    ΣΤΗΒΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΙ;

    ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΣΩ,
    ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟ.
    ΑΝ Ο ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΔΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΚΑΙΓΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρηστος Χοντζεας18 Απριλίου, 2012 00:33

    Πολυ χαρακτηριστικη η φραση "θωρακικη δυναμη", η οποια ειναι και το χαρακτηριστικο των οχι μονο λαρυγγικων τραγουδιστων.
    Το λαρυγγι,ειναι για το "ειδος",για την χροια της φωνης.
    Η οποια παιρνει και διορθωσεις, και βελτιωσεις, με αποτελεσμα να υπαρχουν και κατασκευασμενοι τραγουδιστες, οι οποιοι απλα καλλιεργησαν την χροια,αφου δεν ειχαν την προικα της εσωτερικης δυναμης.
    Χαρακτηριστικο παραδειγμα, ο σπαγγοραμενος γυφτος Νταλαρας.
    Που χρειαζεται και αφωνια για να μη χασει αυτο που εχτιζε σαν κλεφτης με κοπο,ενω ο Μητσαρας επινε και καπνιζε 3 πακετα; τσιγαρα την ημερα για δεκαετιες. Και η φωνη του,ομορφαινε και "γεμιζε" χρονο με το χρονο.

    Αυτη ειναι και η διαφορα του κλεφτη,απο τον γνησιο.
    Του πραγματικα προικισμενου,απο αυτον που θα ηθελε να ειναι κατι και τελικα κλεβει τεχνοτροπιες και στο τελος ζει πλουσιοπαροχα απο το υπουργειο πολιτισμου.
    Και θελει και ανοιχτες συναυλιες ο πυθαροκρυμενος. Ο Νενεκος. Ο Γενικα Τιποτας. Ο Πουστης. Φαε τα γιαουρτια σου και κατσε να γνεθεις το μουνι της Αννας.)

    Αυτη ειναι λοιπον η λαρυγγικη φωνη.
    Η δυναμη της ομως, ειναι οι πνευμονες.Κατι που δεν το εχουν ολοι. Η μαλλον,το εχουν ελαχιστοι.
    Ολοι ξερουμε καλλιφωνους ανθρωπους, ακομα και στον κυκλο μας. Αλλα δεν "αντεχουν" να τραβιξουν εναν γολγοθα 2-3 ωρων. Ουτε καν 20 λεπτων. "Ξεψυχανε στο δρομο,πολλες φορες ακομα και απο το πρωτο τραγουδι,εχουν ανεβασει πιεση και νοιωθουν αποκαμωμενοι.

    Εκει ειναι το "μεγαλο μυστικο" της πραγματικα μεγαλης φωνης.Στο στερνο.
    θεμα σωματοδομης,ασφαλως το τραγουδι.
    Οπως ο Στελιος, ο Στρατος και ο Μακης,οι οποιοι (ειχαν) εχουν σπηλιες ολοκληρες στα σπλαχνα τους.(η η Μαρινελα,η Βανου, η Διαμαντη, απο γυναικες)

    Δεν μπορει κανεις να φανταστει μια μισοριξια να τρανταζει εναν χωρο. Το πολυ-πολυ να τσιριζει σαν τους Βερτιδες και τους Τσαλικιδες.

    Απο το κεφαλι, ηδη και απο τον λαιμο,φαινεται καποιος αν μπορει, η οχι. Απο τον τροπο δηλαδη που η φυση εχει επιλεξει να στησει τα μερη του σωματος του.

    Καμαρωτος ανθρωπος, με δακρυ περιφανο,τραγουδαγε παντα κοιτωντας ελαφρα ψηλα και σχεδον ακινητος,αφηνοντας το "οπλο" του να κανει τα υπολοιπα.
    Ετσι ειναι,αμα ξερεις τι εχεις.
    Αμα δεν εχεις, βγαζεις τα τατουαζ και τις ζαρτιερες σου.

    Σχετικα νεος. Μολις 64. Βεβαια για την μεση Λοβερδια ηλικια, μια χαρα εφτασε ως εκει. Ειχε πολυ υλικο ακομα. Κριμα.

    Τον θυμαμαι νεοτατο στο χωριο μου,(1977-1978 νομιζω),οταν ειχε ερθει μετα απο προσκληση να τραγουδισει σε εγκαινια ταβερνας. Ο ταβερνιαρης,ειχε "τα μεσα". Σημερα,αυτη δεν υπαρχει.

    Οπως και ο Μακης,απο εκει περνουσε με τον πατερα του και πουλουσαν την πραματια τους και τα τραγουδια που σκαλιζε.
    "Τι φωναρα εχει το παιδι" λεγαν στον πατερα του. Εκεινος καμαρωνε και παραλληλα λοξοκοιταζε.
    Ειμαι τυχερος που τους ειδα ακμαιους,δυνατους, γεματους,νεους και χειμαρωδεις και σε "ασχετο χρονο". Εξω απο μαγαζια,στο δρομο,σαν "κοινους θνητους".

    Το συνασθημα ολων,ειναι οτι "χαθηκε ενα μελος της οικογενειας. Καποιος απο το σπιτι". Αξιαγαπητος.

    Βεβαια η ζωη ειναι ωραια.Και ειναι λιγη. Γι'αυτο ειναι ωραια.
    Ολα καποτε τελειωνουν. Το "πως",ειναι μια αλλη,πονεμενη ιστορια.
    Αλλα δεν τρεχει τιποτα. Περνας,ριχνεις ενα χαμογελο,λες ενα αστειο,κλαις με καποιον η με κατι, αγκαλιαζεις,φιλας,σφουγγιζεις τα ματια και μεχρι να το καταλαβεις, εχεις φυγει. Τοσο απλα.
    "παντα γελαστοι και γελασμενοι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρήστο η τελευταία παράγραφος είναι όλα τα λεφτα
    Μπράβο φιλε.. Μεγάλη κουβέντα κ όμορφη...

    Υγ δεν είμαι των ελληνικών γενικώς. Δε μου κολλάνε πολυ. Μια φορα με έχουν τραβήξει πριν καμμια 15 άρα ; Χρονια στο διογενη
    Μοσχολιου με πανταζη Αν θυμάμαι, αυτο που μέ άφησε χαζο είναι που βγήκε η μοσχολιου κάνει Πέρα τα μικρόφωνα και αρχίζει ... Είπε 2-3 Μονή της, η ορχήστρα πίσω ίσα που ακουγωτανε
    Ακόμη και τα όρκ που πανε σε τρτοια μαγαζια ειχαν λουφαξει...

    Υγ2 ρε τι φαπα ήταν πάλι αυτη σήμερα;; Εξαφανίστηκε ο special πάλι όπως φυσικα και ο σαμπουαν ..
    Όσο για το σύστημα με τις κλωτσιες όπου βρουμε τι να πω.. Και όμως υπάρχει κόσμος που αυτη την ομάδα με αυτο το προπονητη την υποστηρίζει ... Ο κορντραο έπρεπε να είναι με κόκκινη απο το 20 μη πω για τους μαρσελους και τα λοιπά γιδια... Μέχρι και αυτός ο πουστοφλωρας ο βρίσκεται μαρια κλάδευε...
    Άντε και το Σάββατο είναι κοντα και έχουμε και επαιτιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε Χαρε,δεν βαρεθηκες με την Τεχνη ? Υπαρχει και η πολιτικη.....
    Παιρνεις τα καλυτερα παιδια,και αφηνεις πισω σου τα συντριμια και τα μπαζα...
    Γυρω στο `83,15 χρονων,καθομασταν μια παρεα στο πεζοδρομιο με το νυχτολουλουδο να μοσχοβολαει,και ακουγαμε ραδιο.Επαιζε το "Σ`αγαπω σαν αμαρτια...",και γω περιμενα να βγει η Βικυ απο το σπιτι στην γωνια που ειχαμε τσακωθει πριν κατι ωρες.Καρφωθηκε στο μυαλο και ο Μητροπανος και το νυχτολουλουδο απο τοτε.Κρατανε μεχρι και σημερα,και θα κρατανε.Γιατι παντα τα αληθινα και αυθεντικα,κρατανε μια ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εριξε πολύ ξύλο η Ρεάλ σήμερα. Απίστευτο το ότι τελείωσε το μάτς με 11...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οταν τραγουδαγε,εβγαινε ολος ο εαυτος του στην φωνη.Ολη η ψυχη,ολο το μεσα του,ολα τα παραπονα του,οι στεναχωριες του,οι πικρες του,οι λυπες του περναγαν απο το λαρυγγι και εβγαιναν απο το στομα του.Μπασα,βαρια φωνη,καθηλωνε στο ακουσμα της.Σαν ανθρωπος,ΚΥΡΙΟΣ.Οταν συνδυαζονται αυτα τα δυο,τοτε εχεις τον Μητροπανο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΩΣΤΟΣ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ,ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΘΩΡΑΚΑΣ
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ.
    ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΥΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ.

    ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ
    ΓΝΗΣΙΟ ΛΑΙΚΟ ΒΑΡΔΟ,ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΦΩΝΗ,
    (ΣΤΕΛΙΟΣ,ΜΑΝΩΛΗΣ,ΜΗΤΣΑΡΑΣ,ΣΤΡΑΤΟΣ,ΠΑΣΧΑΛΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
    ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟΥ.
    ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΙΣ "ΧΑΜΗΛΕΣ".
    ΔΕ ΝΟΕΙΤΑΙ ΓΝΗΣΙΟ ΛΑΙΚΟ ΛΑΡΥΓΓΙ ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ.
    ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΕΔΩ ΤΟ ΣΤΕΛΙΟ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΧΑΜΗΛΕΣ.ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ.
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΕΙΔΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ
    ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΛΑΡΥΓΓΙΟΥ.
    ΚΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΔΙΑ.
    (ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ,ΒΕΡΤΗΣ,ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ).
    ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΟΝΘΥΛΕΥΜΑ
    ΔΗΘΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 20ΕΤΙΑΣ,
    ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ
    ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΥ ΑΣΧΕΤΟ ΚΟΣΜΟ ...ΟΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ.

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΚΗ,ΕΙΝΑΙ ΦΩΝΑΡΑ,ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ,
    ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΕΣ.
    ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
    ΥΣΤΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟΥ,ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ
    ΤΣΙΓΑΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΟΥΞΕ ΤΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ 'Η ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ "ΣΧΟΛΗ",
    Η ΟΠΟΙΑ ΔΕ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΑΛΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΛΑΡΥΓΓΙΩΝ,
    ΑΛΛΑ ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΔΕ ΤΟ ΕΧΟΥΝ.ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ.

    ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΑ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ.
    ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΟΤΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΠΩΣ Ο ΠΑΣΧΑΛΗΣ
    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ,
    ΕΣΤΩ ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΣΗ.
    ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ,ΠΗΓΑΙΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ,
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.
    AKOΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ PLAYBACK.

    http://youtu.be/3yIVfBHRZQ4

    http://youtu.be/ig_Tsuz57CQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποιος "Πασχαλης"; Δεν πιστευω να λες για τον "Λαθος";
    Ελα πλακα κανω.
    Ο Τερζης ειναι σημαντικος τραγουδιστης. Αλλα δεν νομιζω οτι ειναι μεγαλος τραγουδιστης.
    Επιασε αγκαλια τον Μητροπανο,γιατι παντα ενοιωθε μειονεκτικα απεναντι του. Και οταν κανουμε παρεα με μεγαλους,μεγαλωνουμε και οι ιδιοι. Ψευδως μεν,αλλα κατι γινεται.
    Θεωρω οτι ειναι καλυτερος στα δημοτικα απο οτι στα ζειμπεκικα.

    Ο δε Μακης,ειναι φωναρα. Ειναι μια κατηγορια απο μονος του,οπως σωστα λες.
    Εχει πολυεπιπεδη φωνη και αυτο ισως δεν βγαινει και τοσο καλα,δεν αναδεικνυεται τοσο καλα στα ζειμπεκικα,γιατι αυτα τα τραγουδια απαιτουν "ισια"φωνη. Καθαρη,βαθια,αλλα ισια.
    Η φωνη του Μακη "κυμματιζει". Ειναι κηπος.

    Οποιος τον εχει ακουσει να ψελνει,αποκλειεται να μην εχει δακρυσει.
    Και βεβαια ειναι και αυτος,εξαιρετος ανθρωπος.
    Και αυτο τελικα το "εξαιρετοε", η το "πολυ καλος" η το "ωραιος" ανθρωπος,δεν ειναι και τοσο πολυπλοκο. Συνισταται σε δυο κυριως πραγματα: Κιμπαρης και ντομπρος.
    Αυτα ειοναι τα δυο κυρια χαρακτηριστικα,τα οποια "φτιαχνουν" εναν ωραιο ανθρωπο.
    Οι επιμερους "ατελειες" του χαρακτηρα,τα πιθανα παθη η "συνηθειες" που ισως εχει,ειναι δευτερευουσης σημασιας και λιγο απασχολουν. Αλλωστε ουδεις τελειος. Ακομα και ο Χριστος, οταν του εδωσαν το ποτηρι,στην αρχη ειπε: "οχι,ευχαριστω,δεν θα παρω".

    Σωστη η παρατηρηση επισης του conpater,οσο αφορα στην προτιμηση που δειχνει ο μεγαλοδυναμμος στην τεχνη.
    Τι διαολο. Ταβερνα φτιαχνει εκει πανω και θελει να κανει απαιχτο σχημα; Δεν καταλαβαινω.
    Οι πολιτικοι,ειναι απολυτως αχρηστοι,ακομα και για τον θανατο.
    Δεν τους θελει κανεις. Φυρα. Ζημια. Χωρο πιανουν,μονο.
    Και τι να τους κανουμε εδω περα βρε θεε; Να τους δεσουμε με αγκυρες και να τους σουρνουμε με τιποτα ποσταλια στα πελαγα,μεχρι να τουμπανιασουν;

    Καλη ιδεα. Δωσε το "Ο.Κ." οτι δεν θα θεωρειται αμαρτια,και ευθυς αμεσως στους κανονιζουμε.
    Και οσο αφορα στην αποστολη,δεν θα στους στειλουμε εκει πανω. Θα τους παραχωσουμε εδω, σε μαντεμενιο βοθρο. Να μη περναει τιποτα.Για παντα.
    Εως της συντελειας του κοσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και τελος να πουμε,οτι ο ερμηνευτης, ξεγυμνωνεται και αποδεικνυει τι ψαρια πιανει,οταν τραγουδαει a kapela. Χωρις οργανα και μικροφωνο.
    Μονο με το σωμα.
    Ακομα και καλλιφωνοι,δεν μπορουν ολοι να τραγουδισουν ετσι. Μελωδικα.
    Ο Μπιθικωτσης,με την "ξυλινη φωνη" οπως ελεγε ο Μικης, δεν ακουγοταν πολυ καλα,χωρις τις μελωδιες,τοσο του λαικου,οσο κα αυτες του Μικη.
    Αντιθετα, ο Στελιος,δεν χρειαζοταν οργανα. Αυτα απλα τον ακολουθουσαν.
    Το εχουν ακουσει ανθρωποι να τραγουδα μονος του καταμεσης της θαλασσας, βραδυ και εχουν σπαραξει.

    Υπεροχες φωνες,για τραγουδι συρτο και ερωτικο,εχουν ο Barry White και ο Leonard Coen.
    Αλλα, ο πρωτος,δεν θα ηταν τοσο καλος "σκετος",διχως την συνοδεια της πολυ στολισμενης,εξαιρετικης μουσικης που συνοδευει τα τραγουδια του. Ο δε δευτερος,θα ακουγονταν απαισια,εαν τραγουδουσε. Μονο μιλωντας,θα μπορουσε να σε παρασυρει. Το εχει πει αλλωστε και ο ιδιος.
    Παρ'ολα αυτα,ειναι εξαιρετικοι και οι δυο.


    Μια αλλη περιπτωση εξαιρετικης φωνης,ειναι η αγαπημενη μου Ofra Haza. Με την Γιεμενιτικη καταγωγη,την Ισραηλινη υπηκοοτητα και το "παραξενο" τελος της.
    Κελαιδουσε. Δεν εκανε καν προσπαθεια να φτιαξει την φωνη της,ακομα και χωρις συνοδια οργανων. Ηταν ομορφη,αρμονικη και συγχορδη,απο μονη της. Απο κατασκευη της. Απο "μαμα" που λεμε.

    Φυσικα-γυρνωντας στους δικους μας- ο Μακης το εχει αυτο το προνομιο. Οπως και ο Γαιτανος,που ακουγεται σαν χορωδια απο μονος του.
    Εχουν υπαρξει φωνες, οι οποιες ειναι συνυφασμενες με ενα τραγουδι,η με ενα ειδος μουσικης και παρ'ολα αυτα ναι ειναι ασχημες. Ο Μικης ειναι απαισιος σαν τραγουδιστης. Το ιδιο και ο Ζαμπετας. Η ο Μαχαιριτσας. Αλλα προτιμαμε να ακουμε απο την φωνη τους ορισμενα τραγουδια,γιατι ετσι "γεννηθηκαν" αυτα.

    Οπως ακριβως μια μανα βλεπει ωραιοτατο το κακομουτσουνο παιδι της.
    Το ομορφο,μερικες φορες δεν συνισταται απο την αρμονια,αλλα απο την συνηθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιώργης ο γαρατζέος18 Απριλίου, 2012 11:51

    Τάκη, όπως λέει και ο Χρήστος, ο Τερζής είναι ένας πολύ καλός τραγουδιστής. Από τους τοπ της γενιάς του ΑΛΛΑ...ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΟΣ.
    Μία κλάση κάτω είναι και το να τον τοποθετείς στο ίδιο επίπεδο με μητροπάνους και τους στέλιους αποτελεί σφάλμα στα όρια της ιεροσυλίας.
    Και ρεπερτοριακά είναι σαφέστατα φτωχότερος από τους μεγάλους.
    Ο Μάκης, αν και λόγω νύχτας και ηλικίας έχει σπάσει πια η φωνή του, ανήκει στους μεγάλους. Με τσάκισμα τσιγγάνικο και βαλκανοανατολίτικο, καμία σχέση με το δωρικό ύφος που απαιτείται, όντως, για ζευμπέκικο. Αλλά και μια εκπληκτική έκταση στα νιάτα του και ικανότητα ερμηνείας βυζαντινών μορίων.
    Συμφωνώ στις παρατηρήσεις σου περί χαμηλών στους νέους "τραγουδιάρηδες" που είναι για τις αρκούδες με τα ντέφια.
    Γενικά, από οργανοπαίκτες πάμε μιά χαρά ακόμα. Από φωνές, δυστυχώς, γινόμαστε όλο και φτωχότεροι. Και από τραγουδοποιούς.
    Οι σημαντικότεροι λόγοι? Πρώτον η μουσική βιομηχανία και οι κάθε λογής μανατζαρέοι της νύχτας που προωθούν τους προκατ βέρτηδες, δεύτερον η πολιτισμική γενοκτονία των τελευταίων 60 χρόνων που μας έχει στερήσει από νέους που να ασχολούνται σοβαρά με λαική και παραδοσιακή και τρίτον (ειδικά για τις φωνές)....η έλλειψη...ψαλτών που περνάνε από τη βυζαντινή στο πάλκο. Δε σου κάνω πλάκα. Σε όλες τις μουσικές κουλτούρες καλύτερο σχολείο για φωνή είναι η εκκλησία/τζαμί/ναός/συναγωγή κλπ. Μεγάλη κουβέντα, πάντως φτωχαίνουμε, γαμωτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ Ο ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ.
    ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ.

    ΔΕ ΘΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ
    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΙΩΡΓΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ
    ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΠΑΝΑΞΙΑ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ
    ΜΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ.
    ΤΑ ΚΑΡΝΤΑΣΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
    ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟΣ,
    ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ,ΜΕ ΤΟ ΜΗΤΣΑΡΑ ΝΑ
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΣ,ΑΛΛΑ ΚΙ Ο ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΕΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χειμωνας ξανα. Και ξανα...και ξανα.
    Ντρεπεται ο ηλιος να φωτισει τους πουλημενους; Μαλλον.
    Φτωχοτεροι ακομα περισσοτερο λοιπον,ας καταπιανομαστουμε με τα καθημερινα,ισα για να ξεχναμε τα μεγαλα.

    Στην ΑΕΚ ψαχνουν 80 χιλιαρικα. Τοσο ειναι το υπολοιπο χρεος. Οριστε. Τι φωναζετε; Γιατι χαλατε τον κοσμο; 80 χιλιαρικακια και τελος τα βασανα.
    Το που θα βρουν τα...ρεστα των υπολοιπων 10 η κατα αλλους 15 εκατομμυριων ωστε η ομαδα απλα να συμμετασχει στις επομενες διοργανωσεις,αυτο ειναι μια λεπτομερια.
    Θα την ξεπερασει ομως ο κοντος θαυματοποιος. Θα δεσμευσει,οτι περιουσιακο στοιχειο υπαρχει και οτι μελλοντικο εσοδο,ακομα και το "δωματιακι",θα συνεννοηθει με τον αλλο "Μητσο",τον Δ.Χ να υποθηκευτει.
    Και ετσι θα βρεθουν.

    Σαν να πουλας το αυτοκινητο σου στον βενζινα και μετα να του ζητας να στο φουλαρει για να πας ταξιδι. Που να πας μετα και με τι;
    Δεν πειραζει ομως,αφου γυριζει ο "Γκουντι". Χαρες και πανιγυρια για τον Dimi.

    Αδημονουμε να δουλεψουμε με Ελληνοπουλα. Δεν εχουν και μεγαλο περιθωριο κερδους βεβαια. Ουτε και "μεταφορικα". Αλλα θα την παλεψουμε τη δουλεια. Αμα καποιος θελει να βγαλει κερδος απο μιζα,το βγαζει.

    Αδημονουμε .
    Αδημονουμε να ξεκινησει η νεα χρονια. Να ξαναανταμωσει ολος μαζι ο συρφετος στα επισημα. Και για match program να μοιραζονται αντιτυπα απο το "Mein Kampf" ( Ο Αγων μου) του Αδολφου.
    Mπορει να ξαναδουμε και Δωνη του χρονου ξανα στον παγκο.Ποτε δεν ξευρεις.
    Οι εποχες ειναι σαν τις κλανιες.
    Ιδιες και βρωμανε.

    Ιδια φαρα ειναι ο Αδαμιδης, ο κοντος, ο Δ.Χ. ο Θανοπουλος, ο Κομνηνος, ο Σταθης, ο Κιντης κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν υπαρχουν φραχτες.
    Οπως δεν εχουν φραχτες τα δυο κοτετσια, Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ. Και ειναι ενα μεγαλο χωραφι. Συμπιλιδης ξανα.Θυμαστε. Ο ακολουθων τον μικρο "αποστατη" Σαμαρα στην εξοδο απο την κυβερνηση της Ν.Δ του αλλου "αποστατη" και μεντορα του μικρου "αποστατη" Αντωνη. Στα ιδια εδρανα,συμπορευομενος με τον γιο του Μητσοτακη και με την κορη του (οσονουπω).

    Μια χαρα εφερε ο "δεξιος" Καραμανλης τον "σοσιαλιστη" Αντρεα.
    Μια χαρα ο Βενιζελικος Μητσοτακης "εφυγε" απο το κεντρο και πηγε "δεξια".
    Και ο Βενιζελος-ο νεοτερος- ηταν "αντιπαλος" του ΓΑΠ,αλλα μια χαρα πορευτικε κατοπιν μαζι του στο ωραιο ταξιδι του ΔΝΤ.
    Μπενιζελοι και Μπενακιδες.

    Και μια χαρα εκανε παυση ο Ραλλης και εδωσε "ανασες" στο ΠΑΣΟΚ,ωστε να ξανακυβερνησει.
    Και ο Παγκαλος επισης-ο βαπιτσθεις στους "αγωνες" του ΚΚΕ επνεε μενεα κατα του ΓΑΠ,αλλα μια χαρα εβαλε μπροστα την κοιλια του,για να προστατεψει τον καραφλο σακατη.
    Και μια χαρα η Δαμανακη ειναι χωμενη χρονια, καπου στις Βρυξελες και οχι στη Μοσχα.
    Παγκαλοι και Ραλληδες.

    Και τον παρολιγο προεδρο του ΠΑΣΟΚ και παρολιγο πρωθυπουργο Ακη,μια χαρα κανουν ολοι οτι δεν τον ξερουν,αλλα διχως και να σκιζουν και τα ρουχα τους εναντιον του.

    Και ο γαλατας,μια χαρα πηρε απο το χερι τον Σαμαρα,και τον πηγε ως την συγκυβερνηση,ωστε να καταδειχθει το "αναποφευκτον" του πραγματος. Και μια χαρα δυο υποτακτικοι του,πηγαν και αυτοι στην Ν.Δ.
    Και μια χαρα ο Κυρτσος ο "δεξιος" και καργα "αντιμνημομιακος", πηγε στο υποματρι του γαλατα και σφυριζει αδιαφορα.
    Βουδουριδες και Βοριδηδες.

    Και μια χαρα οι εκπροσωποι τυπου των "δυο" "μεγαλων" κομματων,ειναι υπαλληλοι του ΔΟΛ.
    Και μια χαρα ο γιος του προσωπαρχη του ΔΟΛ,του "αριστερου" Ψυχαρη,κατεβαινει σαν υποψηφιος βουλευτης με την "δεξια" Ν.Δ.

    Και μια χαρα για ενδιαμεσο "κρικο", χρησιμοποιειται ενας που παριστανει τον τραπεζιτη,με θητεια διοικητη επι των ημερων ΚΑΙ των δυο κομματων.
    "επιτελους,ποιος κυβερνα αυτον τον τοπο". Τα τρικυκλα.
    Λαμπρακιδες.

    Μπερδευτηκατε; Δεν νομιζω. Γιατι; Ολα καλα καμωμενα.
    "Δυο εις σαρκαν μιαν" Ους ο "θεος" συνεζευξε,ανθρωπος μη χωριζετω".

    Σχολειο πηγατε; Ναι. Τα συγκοινωνουντα δοχεια,δεν τα μαθατε; Ναι. Ε, τοτε...

    "Αναπαντητο" το ερωτημα-απορια του αφιλου φρυδια. Του εραστη των ανακτορων.:"επιτελους,ποιος κυβερνα αυτον τον τοπο".
    Η απαντηση ειναι: Τα τρικυκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απορια: Ξερει κανεις να μου πει γιατι το προ-πο της Τεταρτης,το σημερινο δηλαδη,δεν εχει κανεναν αγωνα απο την σουπερ λιγδα την Ελληνικη,παραμονο ειναι γεματο απο ξενα πρωταθληματα. Κατι Αργεντινες και κατι κλαοσουρες και κατι Αμερικανικα.

    Δεν ειπαμε να προτιμουμε τα Ελληνικα προιοντα βρε ΟΠΑΠ; Γιατι; Ειναι μεταλλαγμενο το συγκεκριμενο προιον;Ειναι δηλητιριωδες; Ξερετε κατι; Το εχει απαγορευσει ο ΕΦΕΤ;
    Φουλ αγωνιστικη σημερα και κανενα παιχνιδι απο αυτα δεν υπαρχει στο Προ-Πο,αλλα ομως ειναι στο στοιχημα;
    Giati parakalw;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρηστο σε βλεπω ανησυχο. Γιατι?
    Αφου το ειπε ξεκαθαρα ο ΓΛΑΣΤΡΕΛΟΣ:

    Πλέον οι προθεσμίες για την αδειοδότηση από την UEFA έχουν λήξει. Όσα χρήματα και να βρεθούν δεν πάει να πει ότι θα υπάρξει μια λύση του προβλήματος της αδειοδότησης.

    Βεβαια ειχε πει και το αλλο, οτι δηλαδη αν δεν εχω την στηριξη των μετοχων θα παραιτηθω. Πανε 2 μηνες σχεδον απο τοτε.
    Και χθες μας απεικονησε ΠΛΗΡΩΣ τη στηριξη:

    Μάλιστα, πριν από το Πάσχα στείλαμε e-mail σε όλους τους μετόχους και ζητούσαμε βοήθεια. Όμως από όλους πήραμε αρνητικές απαντήσει για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.

    Ειναι προφανεστατο οτι εχουμε να κανουμε με ενα νεο τερας ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ και ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ.
    Ενα νεο ειδος αρπακτικου εχει ευδοκιμησει στο Σπατο resort εδω και μερικα χρονια.

    Ο Gatsonikous Kareklious ο προεδρευων.
    Σαν κυριο χαρακτηριστικο εχει την μεγαλομανια. Επισης μολις δει καρεκλα και δη προεδρικη, γατζωνεται απανω και χρειαζεσαι οξυγονα για να το ξεκολλησεις.
    Τελος εχει και ενα αλλο χαρακτηριστικο: Ειναι ΨΕΥΤΗΣ εκ γεννετοις (γι αυτο και προκαλει θυμηδια) και ΚΛΕΦΤΗΣ (συγκαλυπτωντας τους κλεφτες>Δεν είναι στιγμή να ρίξουμε ευθύνες στον Α ή στον Β αλλά αν κάποιος παρατηρήσει τα στοιχεία, μπορεί να καταλάβει ποιος έχει την ευθύνη)

    Η τελευτεα δε μεταλλαξη του εχει και ενα αλλο χαρακτηριστικο:
    Πηγαινει καθημερινα σε δημοσιους οργανισμους (ΣΔΟΕ/ΕΦΟΡΙΑ/ΙΚΑ κλπ) και κλαψομουνιαζει μεχρι αηδιας.

    Μετα βεβαια ο ΓΛΑΣΤΡΕΛΟΣ εκλεισε με το επικοΓΙΑ ΝΑ ΚΟΛΟΓΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΕΔΡΟ:

    Διαβάζω ότι το 2004 ήταν 27 εκατ. ευρώ. Τώρα είναι περίπου 32 από το 2004, αλλά η διαφορά είναι ότι τα τελευταία χρόνια έπεσαν χρήματα τα οποία όμως δεν κάλυπταν κάποιες από τις ανάγκες των παλαιότερων ετών και δεν κάλυψαν τις τρέχουσες.

    Ρωταω εγω ο αφελης: Πως γινεται απο το 2004 που ηταν 27 να πληρωνες (κατα τα λεγομενα σου) μεχρι το 2011 Σεπτεμβριο χανωντας ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΔΟΣΗ 1,2ΕΚΚ (ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΔΗΛΩΝΕΙΣ) και οχι μονο να μην εχουν κατεβει τα ρημαδια τα 27, αλλα να εχουν γινει 32???

    ΒΛΑΚΑΣ ΨΕΥΤΗΣ Η ΓΛΑΣΤΡΑΣ?

    ΥΓ Κατα την επιστροφη ειδα τις δηλωσεις του special ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ:
    Φταει η διαιτησια (πρωτοτυπο!!) για το πρωτο γκολ της Μπαγερν.
    Βεβαια ο special ΝΟΥΜΕΡΟ μαλλον δεν ειδε κατι το μεμπτο τα κλαδεματα του Κοεντραο (μιλαμε για μεγαλη γιδα οχι αστεια)και μαλιστα ΕΚΤΟΣ ΦΑΣΗΣ κατι που ειναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΗΣ στο 20-25', του ΠΕΠΕ του Ιγκουαιν και του Μαρσελο...
    Εκει ο διαιτητης ηταν μια χαρα..καραγκιοζακο

    Αιντε 3 και σημερα. Ετοιμασε το σβερκο παλι, ξερεις εσυ..

    ΥΓ Αυτος ο παικταρας που μας λενε ΟΛΟΙ οι συμπαικτες του, αυτος ο κλοουν των γηπεδων, αυτο το ΓΕΛΟΙΟ παικτακι της σειρας που διαφημιζει σαμπουαν και το παιζει γκομενος στα κοριτσακια ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΧΤΕΣ?
    ΠΑΑΑΑΑΑΑΛΛΛΙΙΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕΣ σε μεγαλο ματς ρε τεραστιε? Ρε τι μανια ειναι αυτη μολις βλεπεις απεναντι σου φανελλα μεγαλυτερη της ....Λεβαντε και της .....Μαγιορκα να ΧΑΝΕΣΑΙ?
    Γιατι οταν εχεις τιποτα κακομοιρηδες απεναντι σου κανεις τις (και καλα) μαγκιες σου με τις λομπες και τα τακουνακια.

    Χτες φατσα τερμα πλασαρες αλα Σιαλμα κανονικα.

    Α ναι εριξες και 2-3 βουτιες-κολοτουμπες και ζηταγες ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΚΑ σα το προπονητη σου, φαουλ..

    ΑΙΩΝΙΟΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ LOOSER..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εχεις δει ποτε πουστη να παιρνει τα οπλα και να κανει ντου; Το του ζητας;
    Που να βρει τα κουραγια η αδερφη του Μαρακαιμπο;

    Λουσα και χωριστρες. Σαν την αλλη τον Μπεκαμ. Αλλο απολυτο μηδεν.
    Τι κανουν και οι δυο; Κανενα φαουλ και μορφασμους.
    Αλλοι ειναι οι Μεσι και οι Ζινταν,στα πουστακια ομως τα προβολια και τα πρωτοσελιδα.
    Μια χαρα δουλευει το συστημα των παραχαρακτων και των πουστιδων.
    Οτι φερνει χρημα,το λατρευουμε. Ακομα και μια κουραδα με ποδια.

    Ουτε στον Αγιο κοσμα δεν επρεπε να παιζουν αυτοι οι τσογλανοι.
    Η Ρεαλ, οπως την εχει καζαντισει αυτος ο πολυ πρακτικος για την παρτυ του ανθρωπος,ειναι μαυρα χαλια. Σετρες απο πισω απο τον Πεπε,για να βγει καποια μπαλια μπροστα στον Μπενζεμα.
    Καταλαβαινει κανεις ποσο σοβαρο ειναι και το Ισπανικο πρωταθλημα. Οταν αυτη η ομαδα βαζει 5 γκολ σε καθε αγωνα και σαν βρει αντιπαλο της προκοπης απλα,δεν κανει ουτε ευκαιρια.
    Με Μαγιορκες και Λεβαντες και Εσπανιολες,ειμαι και εγω πρωτος,αν μου δωσεις 200 εκατομμυρια για να αγορασω παικτες.
    Μεγαλος σαλτιμπαγκος. Τεραστιος κλεφτης. Ριφιφι.

    Θα περασει απο το ποδοσφαιρο και δεν θα εχει προσθεσει ουτε ενα λιθαρι. Ουτε ενα ποντο μπροστα. Τιποτα.
    Στα αρχιδια του βεβαια.
    Δεν ειναι αυτος ο στοχος του. Αλλα να λατρευτει και να παιζει με τις καμερες. Ξερει ποσο μαλακας ειναι ο κοσμακης και τους δουλευει ολους,σχεδον.
    Μαγκια παντως αυτο,δεν ειναι.

    Ειναι και φρεσκοκουρεμενος. Εχει κανει σβερκαδα μουρλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για τον Μουρινιο μιλαω στο δευτερο μισο του παραπανω σχολιου. Για να μη μπερδευομαστε.

    Για τον "special one" που λενε και οι δημοσιογραφες. Οι "Καρπετοπουλοι" οι "Σωτητακοπουλοι" και λοιποι που τους αρεσει να λατρευουν τοτεμ,να γλυφουν κωλους και επισης να το περνανε και αυτο στον κοσμο,ο οποιος πρεπει να ζει στον virtual κοσμο των speakers και των αναλυτων.
    Που "αγαπανε Μουρινιο". "Αγαπανε Μπεκαμ". "Αγαπανε Ρουνευ". "Αγαπανε Σερ". Και οτι αλλο ερθει σαν εντολη να αγαπησουνε οι ξεκωλιαρες της μονης Leagαριστων.
    Οτι τους βγει μπροστα και τους πουν οτι ειναι "must" το τροφοδοτουν χαρουμενες.

    Να πατε να κανετε ενα "τρενακι" απο εδω ισα με τον Ισθμο της Κορινθου,και σαν φτασετε εκει,να πεσετε μια-μια μεσα να πνηγειτε.
    Λουγκρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παντως χθες δεν πηγε να βγαλει το ματι του Χαινκες ο special.
    Ουτε καν μια επιθεση στον αντιπαλο παγκο, ενα κολοδαχτυλο, ενα μπουγελο κατι ρε παιδι μου.
    Μονο κατι δηλωσεις οτι ο πεπ ειναι λεει εξυπνος προπονητης και ξερει να παιρνει τα παιχνιδια...
    Με τη Μπαγερν επαιζε, ο πεπ του εφταιγε!
    Ο Γκομεζ το καρφωσε, η Μπαρτσα φταει.
    Εμ βεβαια ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟ ΣΕ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΚΩΜΑΤΑ?

    Βιωματα ειναι αυτα. Απο τοτε που κοροιδευες στη Τσελσι τον αλλον και του βουταγες τα εκκατομυρια και υποσχοσουνα ch.l, μεχρι που ηρθε ο Ρονι και σας εδειξε τη νεα τριπλα: σβηνω τη γοπα εξω απο τη περιοχη, σε καρφωνω με το μυτακι και σε αφηνω να σκουζεις..

    Τι τεσσαρρες τι πενταρες τι τριαρες.
    Τι φτου ξελεφτερια, τι ολοι κατενατσιο, τι βαρατε στο ψαχνο ολα τα εχεις δοκιμασει.

    Μεχρι που προηγηθηκες και νωρις νωρις στο χαφιεδογηπεδο του ΦΡΑΝΚΟ (αληθεια τη συνηθεια με τους ταγματασφαλιτες την εχουν ακομη στο Μπερναμπεου η πλεον μπορει καποιος να παει χωρις ταυτοτητα του Φρανκο??).
    Προγηθηκες μεν ΤΡΙΑΡΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕΣ ΔΕ.

    Μετα πεταξες την εντολη στα Μαρσελοπεπε να βαρανε στο ψαχνο. Ειναι δε τοσο μαλακες που κλωτσιουνται και μεταξυ τους πλεον.

    Τι να αφησει πισω του? Τα offside που του δωσανε κουπα με την Ιντερ? Εκει βλεπεις τα 2 ακυρωθεντα γκολ της Μπαρτσα ηταν σωστα. Αν του τα ειχανε κανει αυτουνου θα μας τα ειχε κανει τσουρεκια με τη κλαψα..
    Τι αλλο ν αφησει πισω του? Το τελικο που ηταν επιπεδο ΑΛΑΝΑΣ βαλτε ενα γκολ και γυριστε ολοι πισω, οχι απο τη σεντρα, αλλα απο το περιοχη?
    Να αφησει πισω τη μπαλαρα που επαιζε η Τσελσι που ηταν πιο βαρετη και απο την ΑΕΚ του 'προπονητη μας'??

    Ναι αλλα πηρε λεει κουπες. Και ο Μπιγκον εχει παρει κουπες θα σου πω εγω. Και ο Σεγκουρα. Εδω επαιξε τελικο η ....Μονακο πλακα κανουμε?

    Οσο για τον εταιρο πορτογαλο τον ΑΙΩΝΙΟ LOOSER τον κ.εξαφανιζολ χτες εμαθα οτι ειχε προβλημα με τη χωριστρα.Ειχε πεσει πολυ ζελε στο μαλι και δεν ισιωνε η χωριστρα με αποτελεσμα να μη πιανουν τα μαγικα που κανει στη Χεταφε και στη οσασουνα.
    Και δωστου τουμπα και δωστου βουτια και δωστου κλαψομουνιασμα..
    ΜΠΑΣ και μας δωσουν κανα φαουλ κανα πεναλτυ κατι τελος παντων.

    Εχεις δει ποτε το Μεσι να χτυπιεται σα χταποδι για κανενα φαουλ?
    Εχεις δει ποτε να κανει γκριματσες και ειρωνιες?
    Εχεις δει ποτε να βγαινουν οι συμπαικτες του να κανουν δηλωσεις ποσο παικταρας ειναι, ποσο γαματος και οτι ειναι ο καλυτερος?

    Χρειαζεται να τα πει καποιος? Οχι φυσικα, ματακια εχουμε και βλεπουμε..

    ΥΓ Σημερα εχει νεα παρασταση του 'προπονητη μας'. Ολοι γηπεδο γιατι βγηκε λεει μια βρωμα οτι ΜΑΛΛΟΝ αν δεν εχει λεει κοσμο 10,000+ δεν βγαινουν τα εξοδα για την επομενη εβδομαδα.
    ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ.

    Εγω παντως για να ενισχυσω τον ΓΛΑΣΤΡΕΛΟ θα παω να παρω 5 εισητηρια και αμα βγαλει και μινι διαρκειας ΚΑΙ ΕΚΕΙ θα παρω.

    Τι μονο ο προεδρος θα λεει μαλακιες? Εμεις δεν εχουμε δικαιωμα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακουτε γελια:
    Μολις πριν λιγο,ζητηθηκεν απο καποιον ακροατη της εκπομπης του Γεωργιου,να σχολιασει ο Γωγος τον χαμο του Μητροπανου και να κανει μια μικρη μνεια σε αυτον.
    Ξεκινα λοιπον ο ροκας που δεν πινει ουτε μπυρα,με το ενα δοντι και απο τα Πετραλωνα και λεει: Δεν τον ηξερα...σαν ανθρωπος που φαινοταν σπαθι..αντρας (για προχωρα) ΑΛΛΑ οπως μου εχουν πει,οπως λενε μουσικοι που εχουν δουλεψει μαζι του, (δεν το παιρνει πανω του ο πονηρος. Βαζει "αλλους")ειχε την πιο φαλτσα φωνη!

    ΟΙ ΑΛΛΟΙ λοιπον-μας λεει ο Γεωργιου- οτι ειπαν,οτι ο Μητροπανος ηταν ο πιο φαλτσος τραγουδιστης που συνεργαστικαν.
    Και αφου δεν διαφωνει και εκεινος με αυτο,αρα συμφωνει εμεσως πλην σαφως. Αρα δεν εχει τα αρχιδια να πει κατι τετοιο φορα-παρτιδα,γιατι θα τον παρουν με τις λεμονοκουπες,αλλα προτιμα,σαν κατινα το μικρο στενο καντουνι της γνωμης καποιων τριτων και ετσι να "χωθει".
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΚΡΑΝΤ ΜΑΛΑΚΑ.Μιλαμε για ψευτομαγκα. ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΠΑΝΟ.

    Οχι μονο γιατι δεν μπορει να αξιολογησει τον Μητροπανο-και τον καθε Μητροπανο-αφου τα μουσικα του ακουσματα ειναι μονοπαντα,σαν καραβι στην ξερα- μακρυα και περα απο τις προτιμησεις του.
    Αλλα κυριως γιατι βαζει αλλους να λενε αυτο που θελει να πει.Βγαζει μεσω αλλων την γνωμη του.
    Καιτο παιζει και "αντι". Και εναντια στο ρευμα.
    Νομιζει οτι αρνουμενος να βαλει μασελα και παρουσιαζοντας μια αποκρουστικη εικονα,οτι σπαει τα ταμπου.
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΚΡΑΝΤ ΜΑΛΑΚΑ.

    Πες ρε μαλακα: "Ηταν αχρηστος. Κακοφωνος. Υπερτιμημενος".
    Δεν εχεις γνωμη; Μονο για τους Stones,την BMW εχεις και για τον Ρουνει;
    Οταν οι ανασες ειναι καυτες γυρω σου,πας στη Λαμια μεσω Θεσσαλονικης;
    Πες το ρε, γαμω το δοντι σου μεσα, μικροκαμωμενε.
    Ακου λεει, "ειπαν οι αλλοι".
    Οτι κανουν δηλαδη οι κατινες στη ρουγα.

    Και εγω σου λεω-χωρις να το πουνε οι "αλλοι": "να πας να γαμηθεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απο εξομολογησεις μουσικων:
    Στις περισσοτερες ηχογραφησεις του Καζατζιδη,στα στουντιο παραπονουνταν οι μουσικοι και οι τεχνικοι,οτι δεν μπορουσαν να "σταμπιλαρουν" την φωνη του με αποτελεσμα και τα οργανα να τρελενονται και ορισμενα μουσικα οργανα να "κρυβονται" κατω απο αυτην.
    Και επαιρενε αρκετο χρονο μεχρι να ρυθμιστουν τα μεν με την δε.
    Αρα ο Καζατζιδης ειναι-ηταν-ενα κακοφωνος τραγουδιστης που ταλαιπωρουσε τους μουσικους.

    Αρα κατα Γεωργιου-και αυτος-θα ηταν, το διχως αλλο,ενας Κακοφωνιξ.

    Οπως ειναι "κακος",ενας ζωγραφος ο οποιος δεν υπακουει στις τρεχουσες τεχνοτροπιες, η οπως ειναι τρελος καποιος που θελει να παει πιο περα απο εκει που συνηθως πανε οι πολλοι.

    Δηλαδη,οποιος δεν χωραει καπου,δεν φταει ο χωρος,αλλα ο ιδιος που ειναι μεγαλος.

    Μιλαμε για ΓΚΡΑΝΤ ΜΑΛΑΚΑ.Το λεω ξανα.

    Γιατι δεν μπορει να πει το απλο:
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΩ.

    Η τουλαχιστον ας πει: "ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΑΛΕΦΑΝΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ".

    ΡΕ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή