Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

ΤΖΟΥΛΙΑ

       -Κορίτσι  μου γλυκό, έφτασε η ώρα να μιλήσουμε για το μέλλον σου.
       - Και τι συμβουλές ρε μπαμπά να δώσει ένας άνδρας σε μια γυναίκα;
       - Δεν υπάρχουν πια αυτά. Έχουμε ισότητα.
  • Μα εσύ τόσα χρόνια δεν μας τσαμπουνάς ότι το αρσενικό είναι ανώτερο είδος από το θηλυκό;
  • Επαγγελματικά μιλάω. Συμφωνώ ή όχι, αυτός είναι ο νόμος. Τέλος πάντων. Τι θα επιθυμούσες να κάνεις στη ζωή σου; Ποιο ταλέντο σου, θέλεις να το κάνεις βιοπορισμό; Κούκλα είσαι με καταπληκτικό κορμί.
  • Για τη δουλειά που θα κάνω, δεν πάμε να μιλήσουμε; Τα τελευταία που είπες, τι σχέση έχουν;
  • Γυναίκα είσαι.
  • Το μυαλό δεν μετράει; Εκείνο το αριστείον προόδου που πήρα στα θρησκευτικά είναι λίγο;
  • Βεβαίως μετράει και, το μυαλό. Ένα πτυχίο λοιπόν θα το πάρεις, δεν το συζητάμε αυτό, αλλά επειδή εγώ βλέπω και πιο μακριά, σκέφτομαι και ποιος θα σε παντρευτεί . Ωραία βυζάκι, ωραίο κωλαράκι, πικάντικο προσωπάκι, μαζί με έναν τίτλο ανώτατων σπουδών, μέχρι και Μπερλουσκόνι χτυπάμε.
  • Συγνώμη για το μυαλό μιλάμε τώρα;
  • Φυσικά. Για συνέχισε μου λοιπόν την σκέψη σου.
  • Είπαμε έχω άριστα στα θρησκευτικά. Αν σκεφτώ λογικά, μάλλον εκεί είναι η κλίση μου. Στα άλλα μαθήματα τσαλαβουτάω μέσα στη μετριότητα.
  • Τσαλαβουτάω. Τι ωραία λέξη χρησιμοποίησες. Νομίζω ότι με λίγη παραπάνω προσπάθεια και στην έκθεση θα μπορούσες να ήσουν πολύ καλή.
  • Μα είμαι.
  • Κόρη μου, δεν φαίνεται αυτό στον έλεγχο που πήρα από το σχολείο. Αλλά τα θρησκευτικά, ξέχασε τα. Τι θα γίνεις δηλαδή; Καλόγρια; Ή θεολόγος; Τρίχες. Άσε που έμαθα ότι η καθηγήτρια σου έβαλε αυτόν τον βαθμό διότι την ημέρα του διαγωνίσματος είχες φορέσει εκείνο το μίνι, που έχουμε πει να το φοράς μόνο μέσα στο σπίτι.
  • Γιατί; Τι έχει εκείνη η φουστίτσα; Η μαμά μου την πήρε.
  • Και πολύ καλά έκανε. Αλλά τα εν οίκω, μη εν δήμω. Να βλέπουμε εμείς. Όχι και οι άλλοι. Να σου κολλήσουν καμιά ρετσινιά; Το έβαλες την ημέρα της εξέτασης κι η λεσβία που σε διδάσκει είδε το τατουάζ στα ωραία σου μπουτάκια. Ξέρεις ποιο λέω. Εκείνο με το βέλος που δείχνει προς το ξυρισμένο οργανάκι σου που γράφει από κάτω «ο δρόμος προς τον δημιουργό.»
  • Τι λες τώρα; Το εικοσάρι μετράει όπως κι αν το πήρα. Πάντως ακόμα και την ώρα του τατουάζ, στα θρησκευτικά είχα το μυαλό μου. Είμαι ψυχή και μπούτια δοσμένη προς αυτήν την επιστήμη.
  • Μαλακίες. Θα χάσω εγώ το κορίτσι μου σε κάνα μοναστήρι; Εκεί να δεις λεσβίες μάλιστα. Μέχρι και στη μάνα σου, μια φορά που είχαμε πάει να προσκυνήσουμε, την είχαν πέσει. Και μπροστά μου κιόλας.
  • Εντάξει μπαμπά. Θα ασχοληθώ με την έκθεση λίγο παραπάνω, όπως σωστά με συμβούλεψες.
  • Με την έκθεση… Για να δω μέχρι πού μπορείς να φτάσεις.
  • Γνωρίζω πατέρα.
  • Τι παιδί μου; Μίλα μου. Μου αρέσει να βλέπω τα χειλάκια σου να κουνιούνται.
  • Λοιπόν, θα εκθέσω τη φωνή και το πρόσωπο μου. Μετά θα εκθέσω το κορμί μου. Μόλις τα έχουν δει όλοι όλα, σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τους κάβους του δημιουργού.
  • Ποιοι είναι αυτοί οι κάβοι;
  • Αυτοί καλέ που σέρνουν τα καράβια. Υποθέτω ότι οι άνθρωποι σέρνονται πιο εύκολα.
  • Και τι σημαίνει αυτό;
  • Μιλάμε σαν φίλοι;
  • Ναι, βέβαια.
  • Μπαμπά άκου με. Το μέλλον είναι δικό μου. Η show biz μου αρέσει πολύ. Όπως μου αρέσει και το γαμήσι.
  • Μην μιλάς έτσι.
  • Γιατί καλέ; Εσένα δεν σου αρέσει; Γιατί να μην το χρησιμοποιήσω για βιοπορισμό; Σκέφτομαι μάλιστα να πηδιέμαι δημοσίως γυρνώντας ταινίες σεξουαλικής υποβοήθησης για τα ζευγάρια που αντιμετωπίζουν προβλήματα, αλλά να κάνω και ιδιαίτερα μαθήματα όπως οι καθηγητές των σχολείων.
  • Μωρή τα λένε αυτά στο πατέρα τους;
  • Δεν είπαμε να μιλάμε σαν φιλαράκια; Τόσος κόσμος έξω θέλει κάπως να χύσει. Να μην προσφέρω κάτι στο κοινωνικό σύνολο; Να μην κονομήσω κι εγώ πιο γρήγορα; Ασε δε που το ελληνικό πορνό είναι και σε ύφεση. Να μην βοηθήσω λίγο κι άλλη μια βιομηχανία της χώρας μας; Μόνο η τρόϊκα θα γαμάει στην Ελλάδα;
  • Μου ανακοινώνεις ότι θέλεις να γίνεις πουτάνα;
  • Γίνεσαι χυδαίος. Ένα επάγγελμα πρόκειται να κάνω. Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή. Το έμαθα στα θρησκευτικά. Να πάνε χαμένα τα προσόντα που έχω; Ηθοποιός αισθησιακών ταινιών λέγεται η σκέψη μου. Και με επιλεγμένους παρτενέρ και ρόλους. Και στα παρελκόμενα, επίσης διαλεχτή πελατεία. Με αυτοκίνητα, σαμπάνιες, ωραία ξενοδοχεία, εξωτικούς προορισμούς. Και πάνω από όλα μια απέραντη ευτυχία ότι το χόμπυ μου το έκανα επάγγελμα. Γεμάτη μπαμπά από όλες τις απόψεις κι από όλες τις τρύπες.
  • Καλά οι ταινίες. Και βίζιτες; Σοβαρολογείς;
  • Πλάκα κάνουμε τώρα; Τι, να παίρνω τρεις κι εξήντα σαν εσένα; Κάθε σπίτι κι ένα βιντεάκι μου. Κάθε χωριό κι ένα φαν κλαμπ μου. Κάθε πόλη και δέκα βιομήχανοι δικοί μου. Σκέψου να μου κάτσει ο Ομπάμα. Εσύ έλεγες για τον Μπερλουσκόνι, αλλά πάντα κοιτούσες χαμηλά. Οι κάβοι μπαμπά, είναι για να χρησιμοποιούνται όταν τους έχεις. Όχι να μένουν φυλακισμένοι μέσα σε μια κοντή φούστα ή σε ένα κολλητό παντελόνι.
  • Μωρή ξεκωλιάρα, θα γαμιέσαι σε κοινή θέα; Πριν λίγο ήθελες να γίνεις μοναχή.
  • Ε, γι’ αυτό μιλήσαμε και μ’ έβαλες στον σωστό δρόμο. Συνδυασμός θρησκευτικών και έκθεσης. Θεϊκό κορμί σε πράξη ευλογημένη. Γιατί να ανήκω μόνο σε έναν άνδρα; Για να με φωνάζει πουτάνα όταν χύνει; Ρε με πολλούς, να με λένε έτσι κι εγώ να βγάζω περισσότερα. Πολυθεσίτης μπαμπά. Και τι καθίσματα! Με το ίδιο σχήμα και τον ίδιο στόχο.
  • ……
  • Γι’ αυτό λέω ότι έχω μάγκα πατέρα. Προοδευτικό. Που θα γηράσκει διδασκόμενος. Όλα τα ήξερες για την κόρη σου εκτός από το πώς το κάνω. Τώρα θα έρθουμε πιο κοντά. Ουδέν κρυπτό υπό την μηχανή του dvd.
  • Ρε συ, πώς θα εμφανιστώ έξω αύριο;
  • Α, μπαμπά τώρα μιλάμε για το δικό μου μέλλον. Όχι για το δικό σου. Αλλά, αφού δεν πάω εγώ στο μοναστήρι περισσεύει μια θέση. Μπορείς να πας εσύ.
  • Θα σε χαστουκίσω.
  • Ράπισον μεν, άκουσον δε. Ποιος το είπε να δεις; Δεν θυμάμαι. Βλέπεις στα αρχαία δεν είμαι δυνατή. Στα νέα που δεν λένε και τίποτα πια, είμαι πιο καλή. Έκθεση. Αυτό μου αρέσει μπαμπά. Το βρήκαμε. Πάω να αλλάξω όμως τώρα. Να ξαναβάλω το μίνι ή σ’ ενοχλεί ακόμα; Αλήθεια τη μαμά την πηδάς ακόμα; Έλα χιούμορ κάνω. Μην απαντάς. Η κρίση όμως δημιουργεί ευκαιρίες. Και μεις αρχίσαμε να μιλάμε ανοιχτά επιτέλους σε αυτήν την οικογένεια. Και θέλω να είσαι αυστηρός κριτής με τις ταινίες μου που θα βλέπουμε παρέα. Να με διορθώνεις για να βελτιώνομαι. Κι η μαμά να μιλάει. Βοήθησε την να ξεπεράσει τα ταμπού, όπως το έκανες κι εσύ. Μπαμπούκο μου…

1 σχόλιο:

  1. Έτσι, έτσι, να έχει κανείς μια κοράκλα σαν την Ιουλία για να έχει εξασφαλισμένη πολυτελή γηροκόμηση!!!

    Μη σου πω ότι μπορεί και να τσοντάρει στον Αδαμίδουλα για να έρθει το διάσιμο χαφ Κονστάνζο Ελ Παλτουδέιρο στην ομάδα (Ο Βούδας να την κάνει έτσι όπως έχει γίνει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή