Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

ΜΗΛΟΣ 2011


Να μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω. Στα παιδικά καλοκαίρια. Πραγματικά μικρός όμως. Όχι σ’ εκείνη την ηλικία που υπήρχε άτυπος διαγωνισμός για το ποιος θα πηδήξει περισσότερες τουρίστριες. Ωραίο κι αυτό βέβαια, αλλά το άλλο ήταν καλύτερο. Τότε που ήσουν στην πλήρη κηδεμονία της μαμάς ή της γιαγιάς. Τότε που έπεφτες νεκρός από την κούραση μετά από το ολήμερο κολύμπι, την μπάλα και το ποδήλατο.

Χωρίς να σε νοιάζει τίποτα. Ένα μαγιώ κι ένα πονηρό βλέμμα ήταν το ντύσιμο. Τότε που γινόσουνα μασκώτ μεγαλύτερων, πρόθυμος να κολυμπήσεις χιλιόμετρα για να πας να μαζέψεις την μπάλα που τους είχε ξεφύγει στο αυτοσχέδιο θαλασσινό ποδόσφαιρο τους. « Πού θα πάει;» , σκεφτόμουνα. « Δεν θα μεγαλώσω κάποια στιγμή;» Φιλοδοξίες μικρών για στρογγυλά όνειρα, αφού δεν σε έπαιζαν με πρόσχημα μήπως χτυπήσεις.

Την γλύκα του είχε κι αυτό. Όπως όταν έμπαινες τρέχοντας στην θάλασσα αδιαφορώντας για την θερμοκρασία του νερού. Σαν να είχες χαλασμένο θερμοστάτη. Βέβαια κανά κλάμα έπεφτε όταν έβρισκε το ποδαράκι κανέναν καλοκρυμμένο αχινό ή καμιά κοφτερή πέτρα. Πόσο κράταγε όμως; Η γιαγιά ήταν απ’ έξω, ετοιμότατος τραυματιοφορέας, που πιο πολύ την ενοχλούσε λίγο πριν το μεσημεριανό φαγητό ότι τα δάχτυλα μου ήταν παπαριασμένα από το νερό κι ότι ποτέ δεν πείναγα.

Τα δάχτυλα όμως τα προσέχω σήμερα. Είναι σύμπτωμα που δείχνει πτώση της θερμοκρασίας του σώματος και δεν είμαστε για περιπέτειες εκεί στα νησιά που εξακολουθεί να μας οδηγεί η νεανική τρέλα. Βέβαια βαθειά δεν πάω πια. Έχω και μια έννοια τα ψάρια όσο φιλικά κι αν αποδειχθούν στην πορεία των γεγονότων. Ειλικρινά σας λέω, ότι αν ήμουν ξανοιγμένος στα άπατα και δίπλα μου έβλεπα κάποιον σκούρο όγκο, δελφινιού μιλάω, ίσα που το έμφραγμα δεν θα το γλύτωνα.

Και δεν το λέω τυχαία αυτό. Το έχει πάθει η πεθερά μου παλιότερα, όταν αποφάσισε μια θαλάσσια χελώνα να παίξει μαζί της σε ένα κολπάκι στην Βουλιαγμένη. Μην νομίζετε ότι η γυναίκα είχε πάει στον Ινδικό ωκεανό. Χάσαμε την μαμά; Όχι ρε παιδιά. Μην πηγαίνει το μυαλό σας στο καλό. Η παιχνιδιάρα χελώνα πάντως, πρέπει να πείστηκε ότι το νερό δεν είναι για κοινωνικές συναναστροφές με άλλα περίεργα θηλαστικά που πλέουν. Διότι έτσι όπως κουνούσε τα πόδια της η πεθερά μου, σχεδόν πεισμένη ότι είδε λευκό καρχαρία που ήθελε να την βιάσει και συνυπολογίζοντας ότι θα μπορούσε να θεωρηθεί μοιχός ως προς τον μακαρίτη σύζυγο της, σίγουρα το καυκαλοφόρο δεν πρέπει να το εξέλαβε σαν κίνηση φιλική.

Και σας διαβεβαιώνω ότι η μαμά δεν σκέφτηκε ποτέ ότι ο

« καρχαρίας» ήθελε να την φάει. Πράγμα που το βρήκα λογικό. Διότι η πεθερά μου όταν κολυμπάει, έχει παρέα και μια κολλητή της που στο σπίτι της έχει γεφυροπλάστιγκα κι όχι απλή ζυγαριά για την παρακολούθηση του βάρους της. Γιατί λοιπόν ο καρχαρίας να διάλεγε την δικιά μου; Μόνο αν ήταν σε πρόγραμμα δίαιτας. Το οποίο και το ανέφερα όταν άκουγα την διήγηση της Κουστώ-μαμάς , αλλά εκείνη δεν εξέλαβε και τόσο θετικά το σχόλιο μου.

Αλλά τέτοια αγωνία εγώ δεν περνάω. Λαμβάνω τα μέτρα μου. Δεν είμαι πλέον παιδί. Κι άρα υποχρεωτικά μαζί μου, υπάρχει ομπρέλα, καρέκλα, βιβλίο, εφημερίδες, ψυγείο για την πιθανή αφυδάτωση , δυο μαγιώ και δυο μπλουζάκια για ελλοχεύοντα κοιλόπονο και φαρμακείο για να είμαστε σίγουροι. Έτοιμοι για την θάλασσα. Σαν να κάνω μετακόμιση είναι βέβαια αλλά και γιατί παίρνουμε αυτοκίνητο στο νησί; Εμείς θα τα κουβαλάμε; Το πορτ μπαγκάζ νάναι καλά. Φυσικά πάντα υπάρχουν και μπάλες και ρακέτες, αλλά πιο πολύ με ντεκόρ μοιάζουν αφού το παιχνίδι της παραλίας είναι το τάβλι και το οφθαλμόλουτρο σε κανά ξέκωλο που πλήρωσε τον σκατοκόφτη σε τιμή αγγλικού κασμίρ. Και η σκέψη είναι πάντα μία: Εγώ αν ήμουν μαζί της, ακόμα και τώρα σε αυτήν την ηλικία, πιο καλά θα το έκανα από τον μαλάκα που έχει μαζί της.

Ε, κάποια στιγμή ξεκολλάω από την καρέκλα και την συζήτηση με την παρέα για τα σοβαρά θέματα από τα οποία ήρθα στο νησί για να διακόψω. Αποφασιστικά προχωρώ προς την θάλασσα. Με παπούτσια βέβαια μια που η γιαγιά μου είναι πλέον εκ δεξιών του μεγαλοδύναμου. Ναι, θα εισέλθω στο υδατόλουτρο. Σιγά σιγά όμως. Κάθε τρία εκατοστά που εμβαπτίζεται το λαχταριστό κορμί μου, που δεν το είδε ακόμα το ξέκωλο, στο ιώδιο και στο αλάτι αισθανόμενος ίσος με την παραπλέουσα τσιπούρα, περιμένω καχύποπτος τα μηνύματα του εγκεφάλου μου. Όσο νάναι το μυαλό δεν το έχουμε για διακόσμηση. Και το έμφραγμα το θέλουμε στεριανό. Όχι να μπερδευτεί η ιατρική από το τι πήγαμε. Καρδιά ή πνιγμό.

Κι εκεί μου συμβαίνει κάτι παράδοξο. Ρε και σαράντα βαθμούς να είχε εκεί που καθόμουνα κάτω από την ομπρέλα, με το που έχω βραχεί μέχρι το γόνατο, έχω δροσισθεί και δεν μου είναι απαραίτητο να βρέξω κι άλλο μέρος του ατέλειωτου κορμιού μου. Κοιτάω δεξιά κι αριστερά και δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι έχουν μπει μέχρι το κεφάλι. Τι παραπάνω απολαμβάνουν όλοι αυτοί; Ή μήπως ξεβγάζουν τα αντιηλιακά τους;

Γιατί να βραχώ κι άλλο; Κι ειδικά κι αν βρίσκομαι και σε καμιά παραλία που δεν έχει ντους και θα μου μείνει το αλάτι στους ώμους κι όταν ξαναβάλω το μπλουζάκι θα με πιάσει και φαγούρα. Αυτό βέβαια το έχω από παιδάκι. Τέλος πάντων. Μπαίνω ή δεν μπαίνω; Φυσικά και μπαίνω. Γιατί το κάνω; Διότι έχω παντρευτεί την κόρη της πεθεράς μου. Που θέλει να με βλέπει αθλητικό κι ότι δήθεν απολαμβάνω το νερό.

Που κι αυτή βέβαια δεν ξανοίγεται πια, αλλά κολυμπάει τον κόλπο κατά μήκος του. Σαν να βλέπεις το λιμενικό να κάνει περιπολίες ψάχνοντας Πακιστανούς λαθρομετανάστες είναι. Ενώ πρακτικά επιθεωρεί εμένα μήπως λουφάρω. Καλά κάνει όμως διότι σε ενδεχόμενη επίθεση ψαριών, υποθέτω ότι εκείνη θα τρώγανε πρώτη καθότι εγώ είμαι στα πιο ρηχά. Γυναίκα: Η ασπίδα του άνδρα.

Πάντως οι αγαπημένες μου παραλίες είναι εκεί στην Φλώριδα. Τίγκα στους καρχαρίες. Έχω επιχειρήματα για την σύζυγο. « Γαμώτο, τόσο ωραία θάλασσα και να είμαι υποχρεωμένος να κάθομαι έξω στο καφενείο; Κι εσύ αγάπη μου , τι χάνεις! Θα έκανες και κρόουλ και ύπτιο και πρόσθιο, αν δεν υπήρχαν τα γαμημένα τα ζώα. Κι εγώ χάνω το αγαπημένο μου στυλ , την πεταλούδα, που τόσο αποτελεσματικά σε βρέχω μέχρι να μπεις ολόκληρη στο νερό».

Ναι, η πεταλούδα είναι το στυλ μου δίπλα σε λουόμενο που μπαίνει σιγά στο νερό. Και τελικά πού είναι η διαφορά με τα παλιά; Πουθενά. Τώρα κάνουμε την σκανταλιά υπεύθυνα. Ακόμα μωρέ μικροί είμαστε. Και με καλή παρέα βγαίνει πιο καλά. Έχουμε και τα παιδιά να μας μαζεύουν τις μπάλες. Πού να τρέχεις τώρα;

Αρκεί που θα τρέχουμε φέτος να δούμε την Μήλο. Που σίγουρα θα την κάνουμε να μας φανεί πιο ωραία από ό,τι είναι. Άσχετα αν θα μου λείπει εμένα η γιαγιά και η λουλουδάτη σκούφια της. Πόσα καλοκαίρια θα αντάλλασσα να την είχα ξανά μαζί μου. Αλλά τώρα, έχω εγώ παιδιά. Που με φωνάζουν να παίξω βόλεϊ μαζί τους. Ρε να μην μπορούν να παίξουν χωρίς εμένα; Τελικά μόνο οι μικροί αναγνωρίζουν τις αξίες.

25 σχόλια:

  1. Καλημερα.
    Καλη συνεχεια σε οσους συνεχιζουν, η ξεκινουν τωρα τις διακοπες τους. Θαλασσιες η μη.
    Ωραιες οι μνημες σου. Παιδικες και γλυκες σαν γρανιτα.
    Η τιμωρια του ανθρωπου δεν ειναι οτι γερναει.
    Ειναι οτι απομακρυνεται συνεχως απο την παιδικη ηλικια. Δηλαδη απο την πηγη της χαρας.

    Αδικαιολογητοι οι φοβοι σου για τα ψαρια οπως λες.
    Πιο πιθανο ειναι να σε χτυπισει αστροπελεκι Αυγουστιατικα,παρα να σου επιτεθει "καποιο ψαρι".
    Ειδικα εδω στην Ελλαδα,δεν εχει αναφερθει ποτε κατι τετοιο απο οσο ξερω.

    Στην Φλοριδα βεβαια και σε αλλες ανοιχτες περιοχες με προσωπο σε ανοιχτους Ωκεανους και πανω σε περασματα των θυραματων των αγριων θαλασιων οντων, υπαρχει στατιστικα κινδυνος. Και εχει αποδειχθει δυστυχως. Με παρα πολλα περιστατικα.

    Βεβαια συνηθως οι ατυχοι λουομενοι που εμπλεκονται σε καυγα με καποιο καρχαρια την σκαπουλαρουν. Οχι γιατι "εδωσαν μαχη" η "καταφεραν να ξεφυγουν" οπως νομιζουν,αλλα γιατι ο καρχαριας σταματησε να ασχολειται μαζι τους,γιατι αλλα περιμενε και αλλα ειδε. Η μαλλον...γευτικε.
    Η κατοψη ανθρωπου πανω σε ιστιοσανιδα ειναι σαν εικονα ομοια με αυτη μιας φωκιας. Δηλαδη μοιαζει με γευμα. Πως να αντισταθει λοιπον ο οδοντωτος;
    Απλα, οταν αποφασιζει να κανει την επιθεση,με το πρωτο δαγκωμα, κανει ενα "φτου" διαπιστωνοντας οτι δεν ειναι λαχταριστη φωκια αλλα εκεινο το απαισιο διποδο που δεν τρωγεται με τιποτα.

    Η μερικες φορες για λογους αναγνωριστικους ριχνει καμια δαγκωνια. Για να διαπιστωσει τι ειναι αυτο που ειδε,η που οσμηστικε.
    Αν εχει σκοπο "να φαει", δεν υπηρχε περιπτωση να γλυτωνε κανεις απο τοσους εχουν πεσει θυματα επιθεσης του και εχουν επιβιωσει.
    Και την σκαπουλαρουν.
    Με μερικες λιβρες λιγοτερη σαρκα βεβαια. Σαν αλλοι Σαιλοκ που πρεπει να δωσει καποιο κομματι κρεας,για να πληρωσουν το τιμημα της εμπλοκης τους με το υγρο στοιχειο.
    Ε,πως αλλιως. Μπαινεις σε εναν κοσμο ξενο για σενα. Σε υγρα χωραφια που ανηκουν σε αλλους. Λογικο ειναι μερικες φορες να σε παιρνουν στο κυνηγι.

    Περα λοιπον απο αυτες τις -μακρυνες γεωγραφικα για μας- περιπτωσεις-δεν υπαρχει λογος να εχουμε σταθερο φοβο για καποια επιθεση.
    Ενας λογος ειναι αυτος βεβαια,καθ'οτι ο φοβος του ξανοιγματος στην θαλασσα και η υποψια οτι κατι μας περιτριγυριζει,ειναι αρχεγονος. Και δεν αποβαλεται ποτε. Απλα χαλιναγωγειται καπως εκλογικευοντας την κατασταση.

    Σκεψου λοιπον οτι ειναι πιο πιθανο να σου επιτεθει καποιος υπαλληλος του ΣΔΟΕ με μπουκαλες απο το βυθο,ζητοντας σου φακελακι "αλλιως θα τα καρφωσει ολα στην υπηρεσια",παρα καποιο πεινασμενο μεγαλο ψαρι.
    Οπως και ειναι πιο πιθανο να δει κανεις καποιον Παγκαλο η Βενιζελο να εχουν ξωκοιλει στην ακτη και να τους σερνουν με βιτσια οι της Greenpeace για να τους ξαναχωσουν στην θαλασσα,παρα καποια φαλαινα που τρελαθηκαν τα οργανα της και εχασε τον δρομο της.

    Η τον ΓΑΠ να κανει βολτες με καποιο κανο,γερμενος μπροστα,μπρουμυτα με την μιση μουρη χωμενη στο νερο και να μαζευει με μισανοιχτο στομα πλακγτον γιατι του εχουν πει οτι κανει καλο στην μνημη και την σεξουαλικη δραση.
    Εκει,αν κολυμπας καπου κοντα, μπορεις να ριξεις ενα χεσιμο και να του στειλεις πακετο μια καλη κουραδα στο στομα.
    Θα την φαει με χαρα. Ειναι μαθημενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μην ξεχασετε να ευχηθειτε στον προεδρο μας χρονια πολλα για τα γενεθλια του
    χρονια πολλα προεδρε και να μεινεις πολλα χρονια στην ομαδα μας να την εξυγιανεις και να βρεις εναν πλουσιο επενδυτη
    ο θεος να κοβει χρονια απο τα προβατα της οργανωσης και να τα δινει σε σενα και στον πνευματικο μας ηγετη τον τεραστιο ΔΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 'Γυναίκα: η ασπίδα του άντρα'

    χαχαχα..καλύτερα τοποθετημένα δεν έχω ξανα ακούσει αυτή την παγκόσμια και αιωνόβια αλήθεια!
    Έτσι είναι, πραγματικά. Είτε πρόκειται για τη γιαγιά με το λουλουδάτο σκούφο που κοιτάει τους κανακεμένους εγγονούς της, είτε για τη μάνα που κοιτάει το γιό της, είτε για τη γυναίκα που προστατεύει τον άντρα της, είτε για την ερωμένη που προστατεύει τον εραστή της, είτε για οποιονδήποτε συνδυσαμό. Η αλήθεια παραμένει χεχ..

    Καλοκαιρινές αναμνήσεις..
    Εμένα καθότι μεγαλωμένη σε βόρεια χώρα συμπεριλαμβάνουν ταξίδια σε εξωτικές νότιες μεσογειακές χώρες..Να κοιτάω αποσβολωμένη μαζί με τα αδέρφια μου μωσαϊκά με τρομερούς χρωματικούς συνδυασμούς σε τοίχους εξοχικών κατοικιών της νότιας Ισπανίας. Να γυρνάω τρέχοντας από την παραλία στην Τυνησία για να δω σε ποιά στάση τοποθέτησε η καμαριέρα την νυχτικιά μου πάνω στο φρεσκοστρωμένο κρεβάτι μου..την τοποθετούσε κάθε μέρα διαφορετικά μόνο και μόνο για να βλέπει τον ενθουσιασμό στο παιδικό μουτράκι μου. Την αγαπούσε τη δουλειά της, μου είχε κάνει εντύπωση αυτό παρολο που ήμουν εφτά χρονών.. Και τόσες πολλές άλλες αναμνήσεις, πιο ζεστά κλίματα, πιο εντονα χρώματα, πιο έντονη φύση..τρομερό.
    Τί μου θύμισες τώρα..

    Σήμερα, ξαναζώ καλοκαιρινές τρελες μέσα από τα παιδιά μου, με τις διαφορές που επισημαίνεις βεβαίως βεβαίως..αλλά ναι, είναι γεγονός πως στην θάλασσα ξαναγίνομαι παιδί μαζί τους. Και είναι φοβερά αναζωογονητικό αυτό.

    Εύχομαι καλό τριήμερο σε όλους, όπου και αν είστε. Εγώ, χαζεύω την πανσέληνο από το μπαλκόνι μου στην άδεια Θεσσαλονίκη αγκαλιά με μια μπύρα και κλασικά, το λάπτοπ. Έχει και αυτό τη χάρη του..

    Τους χαιρετισμούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ SPOTLESS MIND : ΑΓΑΠΗΤΗ, ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ. ΒΟΡΕΙΑ, ΝΟΤΙΑ, ΔΙΑΓΩΝΙΑ Ή ΚΑΤΑΜΕΣΗΣ.
    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΟΣΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ. ΚΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΣΟ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΩΡΑ... ΓΙΑ ΟΥΖΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΤΙ;
    ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΜΕΝΗ ΨΕΥΤΙΑ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ, ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΤΥΧΑΙΑ ΝΕΚΡΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΤΙ ΑΠΙΘΑΝΗ Η ΚΙΜΩΛΟΣ. ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΄50.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξενύχτης Νομικάριος14 Αυγούστου, 2011 02:03

    Χαιρετώ όλους τους κυρίους του blog! Ζητώ συγγνώμη που θα "χαλάσω" την ωραία καλοκαιρινή ατμόσφαιρα του χώρου, αλλά ελπίζω να μη σας κουράσω.
    Σας έχω συνηθίσει σε αγωνιστικές αναλύσεις και αυτές θα ακολουθήσουν σε επόμενη παρέμβασή μου. Ωστόσο η ΑΕΚάρα μας πάσχει δυστυχώς από ανίατη μορφή διοικητικού καρκίνου : Α-μέτοχοι θρασύδειλοι και κρυπτόμενοι, Διοίκηση όχι απλά ανίκανη, αλλά γραφική, κόσμος σε σύγχυση, γενικευμένη αμπαλίαση από γιουσουφάκια του δημοσιογραφικού ρεπορτάζ. ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΦΟΡΑ ΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...ΜΠΑΣΚΕΤ !! (Σοβαρολογώ !).
    Α-ΜΕΤΟΧΟΙ : Τα πράγματα είναι απλά, πολύ απλά : Πρέπει αυτές οι αδελφές χωρίς τσίπα είτε να πουλήσουν (να τσακιστούν να βρούν αγοραστή, και, για να πουλήσουν, είναι προφανές ότι πρέπει με δικό τους κόστος να σουλουπώσουν το μαγαζί τους που οι ίδιοι διέλυσαν σε τέτοιο βαθμό) είτε να πληρώνουν στην ΩΡΑ τους όσα χρέη οι ίδιοι αναλαμβάνουν (δέχομαι μικρότερο μπάτζετ, αρκεί να πληρώνουν στην ώρα τους) είτε , το κυριότερο, έστω και αυτά τα ψίχουλα που μας πετούν στη μάπα να αξιοποιούνται στο μάξιμουμ, στα μέτρα του δυνατού, με την επιλογή των ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΜΠΑΛΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΠΑΠΑΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ !!!
    Στο Εμπορικό Δίκαιο έχω κάνει Μεταπτυχιακό και δε θυμάμαι πουθενά να διάβασα ότι μια ΑΕ τη χρηματοδοτούν οι φίλαθλοι. Κι όμως αυτοί οι πουσταράδες βάζουν τη δοτή διοίκηση της Εταιρίας να εκβιάζει ουσιαστικά τον κόσμο της ομάδας ζητώντας χαρτζιλίκι μέσω του φαιδρού εφευρήματος των supporters ( το αγγλικό σας μάρανε πουστόφλωροι...)και να κραδαίνουν πάνω από τα κεφάλια μας την απειλή της πτώχευσης. ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΕΣ ΑΣ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ, από μένα τουλάχιστον εξασφαλισμένο όσο ζω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξενύχτης Νομικάριος14 Αυγούστου, 2011 02:38

    ΔΙΟΙΚΗΣΗ : Ό τι και να πεις για αυτούς τους άχρηστους είναι λίγο. Να πω μόνο ότι ομάδα που κάνει έντεκα (!!!!) μεταγραφές σε μια σεζόν και εξακολουθεί να έχει το λιγότερο πέντε με έξι κενά, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ, είναι εκ των προτέρων τελειωμένη. Οι δε παλινωδίες τους δεν έχουν ταίρι: Αφού φόρτωσαν την ομάδα ένα σωρό παιχτάκια της σειράς δικής τους έμπνευσης, αναθέτουν στον Χιμένεθ, στην πιο κρίσιμη χρονικά στιγμή και για τις νευραλγικές θέσεις των αμυντικών-κεντρικών μέσων να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Και βέβαια τους σώθηκαν τα όποια ψίχουλα με τη μεταγραφή του Γκούντι, με την οποία, όπως περίτρανα αποδεικνύεται, πήγαν να πιάσουν άλλη μια φορά κορόιδο τον ηρωικό κόσμο της ΑΕΚ, ο οποίος ευτυχώς αυτή τη φορά δεν τσίμπησε και τους γύρισε την πλάτη.
    Και ρωτώ το εξής : ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΕΞΙ MONO ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΙΡΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΣΕΠΩΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΟΚΟ; Τι θέλουν τις Τσίτες, τους Σιαλμάδες και τους Μπουγαϊδηδες. Μα και καλές μεταγραφές να είχανε κάνει, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΜΟΝΤΑΡΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ;
    Βέβαια οι Αδαμίδηδες και οι Ισλανδοί ασκούν Διοίκηση με τις ευλογίες των ψευτομετόχων ή έστω με την εγκληματική ανοχή, ή καλύτερα, παγερή αδιαφορία τους. Τότε όμως μη μας λένε αυτοί οι ρεζίλες ότι έχουν δώσει έναν σκασμό λεφτά για την ΑΕΚ (Λέμε τώρα...). Μου θυμίζουν κάτι χωρισμένους λεφτάδες που έχουν πιάσει γκόμενα ένα αχνιστό μουνάκι και πετούν με μίσος, αλλά χωρίς να πονάνε πραγματικά στην τσέπη στην τέως σύζυγο το ποσό της διατροφής. Ε, η μπάλα χρειάζεται και μεράκι, τα λεφτά πολλές φορές δεν είναι αρκετά, ιδίως όταν μιλάμε για ψίχουλα, για να καλυφθούν ληξιπρόθεσμες ΠΑΝΤΑ οφειλές...
    Όποιος γνωρίζει να μου πει : ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΦΤΕΣ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΧΑΦ ; ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ (ΝΤΙΟΠ, ΜΙΤΣΕΛ,) ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ; Εγώ θυμάμαι μόνο την περίπτωση του Τζόρτζεβιτς, που έφυγε και ο φευγάτος τότε Κόκκαλης κατήργησε τη θέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μολις μας τελειωσε ο προεδρος και ανημερα στα γενεθλια του.
    Κριμα ρε γαμωτο..
    Ηταν οντως απο τα πιο ωραια βραδυα του Αυγουστου, με το κρασι και την παρεα. Με ωραια κουβεντα και κυριως ουσιαστικη.


    Βεβαια δεν το ξερει ακομη, μιας και νομιζει οτι τα τηλεφωνα τα κανει στην Αμερικη, ενω ο ανθρωπος στη Χιο ειναι και απλα δεν το σηκωνει..
    Θα το σηκωσει μια και καλη ΒΛΑΚΑ..

    Ετοιμασου μονο να βρεις ΜΙΑ ΚΑΛΗ δικαιολογια για το 1,5 εκκ USD του Μαιου, γιατι αυτη που ειπες δεν πειθει ουτε πενταχρονο..

    Οπως ετοιμασου να πεις και ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ που εχεις κανει και εχεις φαει, μιας και νομιζεις οτι επειδη συνομιλησες 3 (και οχι μια) φορα με τον Μακη, ξαφνικα απεκτησες και τα ιδια ....κακαλα..

    Για παραδειγμα τα νοικια που τα περνας στα εξοδα και δεν εχεις δωσει ουτε σεντ.
    Η τα λεφτα των δανεικων περσυ, ξερεις τα 500 και καλα..
    Η ακομη τι εγινε με τα 6ΕΚΚ ΕΥΡΩ που θα εφερνες απο νεους επενδυτες και θα καλυπτες την MS που πλεον χτυπησε και ΑΛΛΕΣ ΠΟΡΤΕΣ που δεν πρεπει να ενοχλουνται..

    Γιατι καλη η μαλακια σου με τον μανωλη τον αρναρ την Ψ-ΩΡΑ και τα live με τα 365 που πληρωνεις για να σε στηριζουν αλλα βλεπεις ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ στο NY..

    Ασε που το φτυαρι και τα κολλητιλικια με τον ΔΧ για τον Παπα και τα ματια μας, ξεχειλισαν το ποτηρι.

    Ετοιμασου λοιπον γιε του Τζεπετο. Θεμα χρονου ειναι.

    Αν δε η ομαδαρα που εφτιαξες μαζι με τον αλλο τον αετονυχη, τη Πεμπτη αποδωσει τα αναμενωμενα, και χαθει ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΛΗΡΟ, βγαλε απο τωρα εισητηρια με τι φοιτητικες για Λονδινο.

    Αιντε ΝΟΥΜΕΡΟ και πολλα ΕΦΑΓΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξενύχτης Νομικάριος14 Αυγούστου, 2011 03:07

    ΄Ενα όμως με τρομάζει περισσότερο από όλα : Ο ΜΙΘΡΙΔΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ. Έχουμε φτάσει σε σημείο να μας πετάνε οι ρεζίλες κανά ψίχουλο, ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΧΡΕΗ, και πολλοί πλακώνονται στα ευχαριστώ και στα συχαρίκια. Λες και στη μπάλα τα λεφτά είναι πανάκεια. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΙΚΑΝΗ ΣΥΝΘΗΚΗ !! ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ, ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ; ΚΙ ΟΜΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΕΙ ΠΛΕΟΝ "ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ". ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΙΚΑΝΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΙΟ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. Όταν ο κόσμος μπασταρδέψει, χαιρέτα τη μεγάλη ομάδα !!!
    ΄Εχω διαβάσει σε διάφορες ιστοσελίδες μέχρι και νοσταλγούς του Φιλίππου και μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο. Ο ασυνείδητος γιαουρτάς, που τον κλέβανε οι δυσλεκτικοί κοντοπίθαροι τραμπούκοι Γιαννακόπουλοι κι αυτός δεν τους γαμούσε τα πρέκια, ο ηθικός αυτουργός του υποβιβασμού, αφού μια μέρα μας εγκατέλειψε στο έλεος του Θεού και σηκώθηκε και έφυγε, ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΙΤΙΑ ΤΗ ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΩΝ ΓΡΑΝΙΤΣΑ, για αρκετούς είναι μια γλυκιά ανάμνηση!!!!!
    Το ψάρι, κύριοι, βρωμάει από το κεφάλι. Και κεφάλι είναι οι μέτοχοι, ούτε οι supporters ούτε η δοτή Διοίκηση με τον ψαρά Άρναρ ούτε ο κόσμος της ομάδας, η συμμετοχή του οποίου εξαντλείται στην αγορά εισιτηρίων διαρκείας, κι αυτή με κριτική διάθεση, καθότι ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ ΚΙ ΟΧΙ ΤΡΑΧΑΝΟΠΛΑΓΙΑ. Και για αυτόν το λόγο βρίσκω για παράδειγμα εσφαλμένη την ΟΠΤΙΚΗ του φίλου DIMI, ο οποίος με τα δίκια του ξεχέζει τον Αδαμίδαρο ή παλαιότερα του φίλου Χαράλαμπου, ο οποίος με τα δίκια του επεσήμαινε τα μεγάλα λάθη της Διοίκησης Καραμανλή, τα οποία και οδήγησαν στο διασυρμό.
    ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ; ΜΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΟΛΙ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΕΣΤΡΟ, ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΗ, ΟΣΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σκουρα τα πραγματα μαγκες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ξενύχτη Νομικάριο, φιλε ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ σε ολα αυτα που εγραψες απλα να σου επισημανω μερικα θεματα.

    Το χεσιμο στον ΑΓΑΜΙΔΗ πεφτει για τους εξης λογους.

    1)Γιατι πρωτον , αποδεικνυει καθημερινα με το λογο και τις πραξεις του ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ, που λεει ΜΟΝΙΜΑ ΨΕΜΜΑΤΑ και εχει βαλει το χερι στο μελι και το χειροτερο ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΩΓΩΝΤΑΣ (και καλα) ολη τη πλεμπα αυτος.
    2) και σημαντικοτερον, σαν ανθρωπος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΗΘΙΚΟ ΦΡΑΓΜΟ.
    Ξεκινησε?? θετωντας γραπτα ορους για να αναλαβει την καρεκλα, για τους οποιους Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥΣ πριν ακομη κατσει (οσο ηταν εν δυναμει!!! τρομαρα του).
    Συναλλασεται καθημερινα με ατομα τα οποια απο την μια τα βριζει δεξια και αριστερα και απο την αλλη ΜΑΖΙ ΒΟΥΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ.
    Ειναι ΑΝΙΚΑΝΟΣ να φερει σε περας ακομη και απλες διαδικαστικες υποθεσεις ενος ΔΣ, και τελος κανει μια παγκοσμια ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ

    Ως ΔΣ εχει παρει το μερος (οχι μονον εταιρικα αλλα και ηθικα-χρηματικα) τους ενος μετοχου, ανοιγωντας ΛΑΜΟΓΙΑΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ με τον αλλον, ο οποιος χρηματοδοτει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τον δικο του και εμφανιζεται οτι ειναι και ΑΣΥΝΕΠΗΣ!!!

    Δεν θα μιλησω για ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ, ΚΛΕΨΙΕΣ, ΛΕΦΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ, ΜΑΚΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΡΕΝΑΡΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ, ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ASSETS ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (ακομη και στον ανταγωνισμο που ...τον πολεμαει) και τροπο διοικησης που παραπεμπει σε ρωμαιο αυτοκρατορα χειριστου ειδους.

    Και φυσικα ΚΑΠΟΙΟΣ τον εχει βαλει εκει και καποιος τον ανεχεται, και λεω ενας γιατι χθες ΕΠΙΣΗΜΑ παρθηκε η αποφαση καθαρισμου του απο τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ μεγαλομετοχο και οχι τον γιαλατζι ΑΥΤΟ-αποκαλουμενο ΒΛΑΚΑ

    Και εχεις δικιο ΝΑΙ οι μετοχοι ΦΤΑΙΝΕ για ολα.
    Οπως οι μετοχοι ΕΦΤΑΣΑΝ ΕΔΩ την ομαδα με χρεη γυρω στα 100 εκ ευρω (το 60 ειναι για παιδακια η ομαδα ειναι στα 100 για να γινει εταιρεια).

    Οπως και με την ανοχη τους αφησαν??? το γκοντο να γινει πολυ-εκκατομυριουχος, και μετα εστελναν την ΠΑΕ στα χερια του Κιντη του Θανοπουλου και του ΜΑΛΑΚΑ.

    Γιατι αμα σε 7 χρονια κανεις ενα μαγαζι και σου λειπουν 80 και θες αλλα 20 για να το συμμαζεψεις τοτε ποιος φταιει??

    Ο Αρναρ που παιρνει 120 το χρονο για να σου κουβαλαει τον Χελγκασον?

    Ο οποιος χελγκασον για να την βρει λεει κανει 2 με 3 προσπαθειες... με τον Κωστακη (φαντασου για τι επιπεδο μιλαμε) να δειχνει μπροστα του Νεστα..

    Τελος για το ΜΑΛΑΚΑ και για τον Μανωλη ισχυουν τα εξης: Αμα εισαι σοβαρος και βλεπεις οτι το μαγαζι ειναι υπο διαλυση ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙΣ.

    Λες κυριοι ηρθα περσυ προσπαθησα αλλα με αυτες τις συνθηκες ΕΓΩ δεν γινεται να δουλεψω, μιας και υποσχεσεις ακουσα πολλακις αλλα δεν ειδα καμμια. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    Δεν ανανεωνεις συμβολαια κ.Μυτογκα ΞΕΡΩΝΤΑΣ την κατασταση.
    Καθηστε λοιπον ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ, ΦΑΤΕ ΜΑΖΙ τα τελευταια ψιχουλα και μη μιλατε καθολου. Γιατι ο ενας διλκηγορακος υπαλληλος ηταν και ο αλλος ΑΝΕΡΓΟΣ, και βρηλαν τη κοτα με τα χρυσα αυγα.

    Η μηπως νομιζεις θα βρει ο μυτογκας και αλλου 1+ μυρριο και ο αλλος θα ξαναβρει 200 ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΥΤΑΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ αλλα τοσα?
    Γιατι ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ?
    Εδω εξαφανισε εμβασματα 1,5 μυριο δεν θα κανει αλλα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΡΟΣ ΔΙΜΙ¨: ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΑΧΩΡΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ.
    ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΛΙΣΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ, 3 ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟ, Ο ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διαβαζω "ονοματα" παικτων που απασχολουν την ομαδα μας και νομιζω οτι διαβαζω βιβλιο του Εριχ Βον Νταινικεν.
    Τάβαρες, Βάργκας, Ν'Ντο, Κάνιας, Λοθάνο, Γκουαρέντε, Πράδος, Σάλβαμ Χοσέ Κάνιας, Μπαρούσο.
    Μεσα απο σελιδες κιτρινισμενες ξεπηδησαν ηρωες διαγαλαξιακοι και ξεπεσμενοι αστροναυτες.

    "...και αιφνης ανοιγει ο καταπελτης του Βιμανας (διαστημοπλοιο των Ανουνακι) και κατεβαινουν αιωρουμενοι οι Μπελχεσκιρ, Στουκγαβαρ, Κγρατσλομερ, Νετιρκιρμ, Σιρβουμπερς, αντιπροσωποι του Δρακονιανου Ταγματος,φερμενο απο τον αστερισμο ΑΚ2307-Τεκοαπκελκουπεριναν.
    - "κλουεν,αβακουμι,γαρνιτουρ με μπεσαμελ σουγαμω κναμπεριμη ουλουφους χασογκολ.
    - Ντουιρις κεβουμαν ρλερ καραβοτσακισμεν, στριγκ,σλουρπ αλ-ντεντε μισκους"


    Τι ειναι αυτοι που μας κουβαλατε εδω περα ρε;
    Σε τι απυθμενα νερα τους ψαρευετε;
    Τι ξεχασμενα αμπαρια ανοιξατε;
    Που στηνετε ξωβεργες και τους βρισκεται ολους αυτους; Στη ζωνη του Λυκοφωτος;
    Τι ειναι αυτα τα πλασματα;
    Υπολοιματα απο γεωτρησεις στην Σηβηρια ειναι;
    Διασταυρωσεις αγνωστων χελωνων απο τα νησια Γκαλαπαγκος;
    Σε σπηλιες του Θηβετ τους ειχαν και τους αμολυσαν;
    Απο εργαστηρια της ΝΑΣΑ ξεπηδησαν σαν αποτυχημενα ειδη;
    Τι στο διαολο ειναι ολοι τουτοι;

    ΑΕΚ ειναι η ομαδα ρε μπακαλογατοι.
    Οχι "Αγνωστου Επιδρομης Καραγκιοζηδες"

    Υ.Γ. Μην απορει κανεις γενικα με τα "οικονομικα της ομαδας". Καθ'οτι και οι δικοι μας εδω χρησιμοποιουν την μαγικη "δημιουργικη λογιστικη". Αυτην ντε που χρησιμοποιουσε και η μαιμου του Κολωνακιου,ο Σιμητης.Αυτος ο ταρνανας. Μαζι με τον τυπο που ψωνιζε καλτσες μονο απο το Λονδινο οπως ελεγε. Τον Παπακωνσταντινου. Ε, λογικο ειναι. Οταν τα ποδια ειναι γυμνα ακομα και μετα τα 30, τοτε απαιτουν την μεγιστη ποιοτητα.
    Αυτη ειναι η οικονομικη μαγειρικη της Λωξαντρας.
    Λιγο αλατι εδω,λιγο πιπερι εκει, μερικες πατατες απο κατω.Και κατω απ'το χωμα το κρεας,για να μη μας το φανε. Το λεγομενο "κλεφτικο". ( ο Βαρδινακης κατι ξερει)

    Αυτα κανουν και οι δικοι μας λοιπον.Οτι εκαναν και οι πολιτικοι καλικατζαροι. Οτι κανει ολος ο καθως πρεπει κοσμος.
    Μεχρι να παρει χαμπαρι ο κοσμος τι τρεχει-αν παρει ποτε- και μεχρι να νουμερα να αρχισουν να βγαινουν στην επιφανεια και να βρωμιζουν τον τοπο,εμεις θα εχουμε φαει το θαμενο αρνι και ασε τους μαλακες να ψαχνουν μεσα στις λαδοκολες.
    Ελλαδαρα.οε-οε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λαθος ονομα. Ο ασημος πολιτικαντης με τις διασημες καλτσες ηταν ο Παπαντωνιου,ασφαλως.

    Αλλωστε ολοι οσοι θελουν να κρυφτουν πισω απο ρασσα δεν κρυβονται;
    Ειδικα με το "Παπα" μπροστα απο το ονομα,κανεις δεν θα σε παρει χαμπαρι.

    Ο δικος μας μετοχος Παπας στο ονομα αλλα και στην χαρη,κανει τις τουμπες του ανεμελα,αυτοπροσδιοριζομενος ως "βλαξ". Το κελυφος της πονηριας,αλλα κατα βαση της κουτοπονηριας,αρα της καθ'εξην βλακειας.
    Αρα μπορουμε να του αποδωσουμε τον χαρακτηρισμο Παπα-βλακας. Θα μπορουσε να ειναι- η να γινει και επωνυμο.

    Και τοσα αλλα ειδη "παπατζιδων"
    "Παπανδρεου", ας πουμε. Δηλαδη ο γιος του Παπα Ανδρεα.
    Δηλαδη καλο παιδι,ας το προτιμισουμε. Ακομα και να τον δεις να φευγει με το παγκαρι στην πλατη,δεν θα το πιστεψεις. ("ψευτιες. Κακιες. Ο κοσμος ειναι ατιμος.Μια μερα η αληθεια θα λαμψει. Το μαχαιρι θα φτασει στο κοκκαλο)

    "Παπαδοπουλος". Χα! Ακομα καλυτερα. Μπορει να μην ειναι απαραιτητα "παιδι του παπα" αλλα σιγουρα "παπαδοπαιδι". Οπως και να εχει,χρυσο παιδι μιας και γυροφερνει στο ιερο,αναμεσα σε εξαπτερυγα,θυμιατα κλπ. Καθολου τυχαιο το "Ελλας Ελληνων Χριστιανων". (εγω θα σας κανω Ελληνες ρε!)

    "Παπαχρηστος". Ο Παπα-Χρηστος. Η Παπα-αχρηστος, ο οποιος με μια αποροφηση του "α" ολα διορθωνονται. Και κανεις δεν θα μαθει οτι ουτε γαμας, ουτε ψελνεις καλα.

    "Παπαλαμπραινα". Η παπαδια της Λαμπρης. (Εκτος και αν-οπως υποψιαζομαι- πισω απο το "λαμπρον" υπονοειται το καυτο μουνι της παπαδιας).
    Παπαρης. Ο γνωστος.

    Και ου το καθ εξης. Τα ονοματα ειναι οπως τα προιοντα στα ραφια. Αγοραζεις ποτε μακαρονια με την φιρμα "Τεζα"; Η καποτες με την ονομασια "Μπαρμπα Σταθης"; Οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια πολλα σε ολους για την αυριανη ημερα και καλο υπολοιπο διακοπων.
    Στηβ απ οτι διαβασα εισαι με σκαφος στο Αιγαιο, του χρονου σκεψου το και ελα και προς τα εδω: Elba, Giglio, Mar Ligure.Καμια σχεση με το χαμο σε Σικελια, Lipari κλπ.Καλος κοσμος, καλο φαγητο και με την Κορσικη διπλα.
    DIMI καλα τα γραφεις αλλα δεν ενδιαφερεται ανθρωπος για την ΑΕΚ.Ο καθενας ειναι στον κοσμο του και η ΑΕΚ ειναι η τελευταια προτεραιοτητα.Ο Χιμενεθ που να βρει 720 χιλιαρικα το χρονο στην Ισπανια; Κατι Αλμεριες και κατι μικρομεσαιες τον καλουν και αυτες με τα μισα λεφτα απ οσα του δινει ο Αδαμιδης.Ξεκιναει πολυ μεγαλη εβδομαδα για την ΑΕΚ.Ηδη οπως ειμαστε βγαινουμε μεχρι το Δεκεμβριο-Ιανουαριο.Αν αποκλειστουμε και απο το Γιουροπα δε βγαινουμε ουτε μεχρι τελη Σεπτεμβρη.Η ΑΕΚ με τους Γεωργιανους παιζει ολη τη χρονια.

    Προτου σας χαιρετισω,να συγχαρω και τον conpater νομιζω για μια πολυ σοβαρη τοποθετηση που εκανε σε καποια προηγουμενη αναρτηση που διαβασα.Να γραφεις συχνοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πριν γραψω κατι που πιστευω πως ενδιαφερει,θα`θελα μια διευκρινηση απο τον Στηβεν οσον αφορα τα της Περαχωρας Λουτρακιου,αν θελει και μπορει βεβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ. ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΣΠΥΡΟΥΣ ΚΙ ΕΡΙΕΤΕΣ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ.
    ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΔΗΛΑΔΗ.
    ΑΠΟ ΤΟ ΒΕΡΜΙΟ, ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ. ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΟΣ ΖΑSTRO: ΑΔΕΡΦΕ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΤΩΣΚΑΝΗ, ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΑΚΡΗ. ΟΧΙ. ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ, ΣΤΑ ΣΑΤΩ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΡΟΣ CONPATER: ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ. ΞΕΡΩ ΤΟ ΕΜΒΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΗ ΤΗΣ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ. ΚΑΙ ΓΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΖΕΛΑ ΒΑΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΟ ΠΕΡΓΑΜΟΝΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ, με την γιαγιά της.
    Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ, μια χαρά αναφορά δίνει, ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΑΚΟΔΗΜΟΥ. ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ, ενώ δεν μου άρεσε, ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΓΥΝΑΙΚΑ.
    ΠΕΡΑΧΩΡΑ ΟΜΩΣ. ΚΑΙ ΣΕ TENDER ΣΚΑΦΟΥΣ.
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Η "ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ". ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ; Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗ, ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΗΔΑΕΙ. Φυσικά δεν κάνει τίποτα.
    ΠΑΛΙΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΜΩΣ. ΣΑΝ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αδερφε,οταν μιλαμε για Περαχωρα ξερεις γιατι πραγμα μιλαμε?
    Αν εχεις ωρα πηγαινε στα mail σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βαθαινουν τα νερά .. Και οι πληροφορίες πέφτουν βροχή. Ισχύει αυτο Steven στα είχα πει η άλλη έχει περάσει φουρτουνες, ο τζεπετακος είναι απλή λίμνη μπροστά τους... Τα έχουμε πει αυτά...
    Πνιγμενος είναι όμως και οι αναφορές καλπικες.
    Η μεγάλη φαπα έρχεται απο πέμπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θα εμφανιστει και ο προστατης οσονουπω μπας και σωσει το καμμενο..
    Μιας και βουηξε ο τοπος και ως βλακας πρεπει να υπερασπιστει το καμαρι του..

    Αλλα ραγισε το γυαλι μεγαλε.

    Και ο αλλος ΕΧΕΙ ΦΟΡΤΩΣΕΙ και δεν μασαει πλεον για ΄χρεη΄και αλλα γραφικα που βαζεις τους internetaκηδες και ποτιζουν σωτο το κοσμο.

    Ασε που εχεις και επιταγη τη Δευτερα.
    165 χιλιαρικακια ακαλυπτα ειναι.

    Δε λες του Βαγγελη να τα καλυψει? Τι διαολο 1,5 μυριο θα παρει (τοσο ειναι η τιμη πωλησης) απο το τσαμπα, μη βαλει τζουφια 200?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εσπασαν τα τηλεφωνα απ τη ευρυτερη περιοχη.Το γραπτο παει για αυριο,ο Ταξιαρχης ειναι σε εμπολεμη κατασταση πλεον με την αλλη ενορια."Απ`το Φλαμπουρο μεχρι Μυλοκοπη,οτι επιπλεει ελεγχεται...." μου`πανε.
    Στο χαρτη να το δεις,θες 2` με το δακτυλο,απο το ενα στο αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα και χρονια χαρουμενα στους εορταζοντες.
    Ενταξει...σε ολους. Μη φωναζετε.

    Αλλωστε οι ευχες εχουν συναισθηματικη και συμβολικη αξια και καθολου πρακτικη.Μακαρι να ειχαν. Σαν τις μετοχες της ΑΕΚ ειναι.

    Και μιας και ο λογος για την πολυπαθη ΑΕΚ να πουμε οτι κακως-κακιστα-αλλα αναγκαστικα- εχουμε ολοι μεταβληθει απο απλοι θεατες-φιλαθλοι-οπαδοι, σε οικονομολογους,δικηγορους και οτι αλλο ασχετο με αυτο που θα ηταν το φυσιολογικο.

    Και σε αυτο φταινε κυρια αυτοι που κατα βαση ειναι η δουλεια τους να ειναι αυτο. Δηλαδη μετοχοι-ιδιοκτητες.
    Αφου δεν μπορουν αυτοι να ειναι αυτα,τοτε ας ειμαστε εμεις.

    Και τι συμπεραινουμε: Οταν ζητας απο τους πελατες-οπαδους-καταναλωτες (εστω και με συναισθηματικο περιεχομενο) να συμβαλουν,να διασωσουν, η να διατιρησουν την εταιρεια σου στη ζωη,με το ζορι και αναγκαστικα δηλωνοντας οι ιδιοι οι ιδιοκτητες και κατοχοι του πληοψιφικου πακετου αδυναμια, τοτε μπορουμε να εξαγουμε ανετα το συμπερασμα οτι η ΑΕΚ σαν εταιρεια-γιατι σαν ιδεα με τιποτα ασφαλως- δεν τους ανηκει.

    Δεχονται την συγκυβερνηση,την συν-τηρηση,την συνευθυνη. Αρα,τι στο διαολο εταιρεια ειναι αυτη;
    Εσυ να κρατας το συνολο των μετοχων και να ζητας απο μενα λογαριασμο; Που ακουστικε;

    Θελετε πραγματικα να απεμπλακειτε οπως λετε γιατι η υποθεση σας εγινε βραχνας; Θελετε να μη συνεχιζετε αλλο να ματωνετε και να πετατε λεφτα σε εναν κουβα οπως λετε; Ωραια.
    ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΔΩΡΕΑΝ.( εφ'οσον πληρωσετε τα αναλογουντα χρεη)

    Ξερετε να διαπιστωνετε οτι "τα εταρικα μυστικα πρεπει να παραμενουν εντος" οταν αφορα ελεγχους-πιστοποιησεις,αλλα οταν ειναι να διαμοιραστουν βαρη, η να τεμαχιστουν εξοδα, η να αναπληρωθουν οικονομικα κενα, τοτε αποτινεστε στην αγαπη του κοσμου,στην "ηθικη του υποχρεωση" και αλλα τετοια.

    Δηλαδη ειμαστε συμμετοχοι στις υποχρεωσεις και στα βαρη,αλλα αμετοχοι στα εσοδα η αλλα κερδη (πανω και κατω απ'το τραπεζι).
    Εμεις Παπα τι θα παρουμε απο μερισματα κλπ; Τι θα παρουμε σαν εσοδα στο τελος της χρονιας,οντας συμμετοχοι; Τα παπαρια μας;

    Ο "τα ματια μας", οχι μονο δενε φυγε,αλλα ειναι πιο μεσα στην ΑΕΚ απο ποτε. Αποδειξη; Ειναι ακομα στην καρεκλα του προεδρου ο αχυρανθρωπος του.
    Εαν ο Παπας μας ειχε χαιρετισει-οπως λεει-και αρα ο Νοτιας ειναι ο μετεπειτα κυριος κατοχος,τοτε πως μενει στην θεση του ο τυπος που με ανακοινωσεις του και αλλες μαλαγανιες ζητα και απο τους "αλλους" αφαντους να κανουν αυτο που κανει ο καιμενος ο Παπας σημαδευοντας τον Νικολα;

    Ακομα και στημενη να ειναι η αντιπαραθεση,δεν μας απασχολει,εφ'οσον το ζητουμενο ετσι κι'αλλιως ειναι το απλωμα του χεριου στον κοσμο να πληρωσει λαθη,ατασθαλιες,διασπαθησεις (ωραια λεξη) κακοδιαχειρησεις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΟΨΤΕ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΑΚΡΗ ΕΣΕΙΣ.
    Μπορει και να "λυθει" η εταιρια,να υπαρξει και "επισημο πιστωτικο γεγονος". Τι σας πειραζει; Αφου ειναι λυση στην αιμοραγια οπως λετε. Γιατι δεν την πτωχευετε; Για λογους συναισθηματικους,οχι βεβαια.
    Γιατι η Ελλαδα ρε παιδια δεν πτωχευει επισημα;

    Τα παπαδοκολπα τυπου "sapporters ΑΕ" ειναι εκ'του πονηροτατου. Εφ'οσον το μαγαζι δεν κοστιζει πλεον μια,απεναντιας εχει χρεη που πρεπει να πληρωθουν εαν δεν θελουμε να χρεωθουμε μια πτωευσαρα και μια πτωση στην Δ κατηγορια,τοτε σκαρφιζομαστε μια εξωμητριο εγκυμοσυνη. Μια παραπλευρη εταιρεια που υποτιθεται θα αποροφησει το συνολο των μετοχων της ΠΑΕ.
    Και ας υποθεσουμε οτι μετα απο 1-2 χρονια μαζευουμε εμεις σαν κοσμος 5-6-7-8 εκ και μας αναλογει ενα 15%. ΕΡχεται μετα ο Παπας,βαζει αλλα τοσα και αυτοματα το ποσοστο μας πεφτει εκει που ηταν. Αρα παντιτινος ελεγκτης και κυριαρχος θα ειναι αυτος που εχει ηδη το 40% περιπου της συγκατοικησης ΠΑΕ-supporters.
    "Δηλαδη μας λεει ο Παπας: "εχω χρεη,βαλτε λεφτα".

    Ναι καλε μου,αλλα οταν εσυ και οι αλλοι μουσαφιραιοι ηρθατε στην ΑΕΚ,πηρατε γιγαντια ποσοστα μετοχων εναντι ποιου τιμηματος; Με 300-500 χιλιαρικα- η "δωρεες" γινατε μεγαλομετοχοι. Τζαμπα δηλαδη.
    Τωρα γιατι αποτιματε το μαγαζι,το οποιο στην παροδο του χρονων ξαναχρεωθηκε-περισσοτερα απο οσο οταν πρωτομπηκατε; Τι προστεθηκαν; Γηπεδο; Πρωταθληματα; Περιουσιακα στοιχεια ακριβα; Ανοδος του brand-name στην αγορα;
    Τι στο διαολο προσθεσατε εκτος απο χρεη,που ζητατε να πληρωσει ο κοσμος μενοντας εσεις στην απεξω;
    Τι θα πει "αρκετα δωσαμε"; Ε, τοτε κλειστε την. Τι περιμενετε;
    Ζητατε λεφτα απο τους πελατες ας οταν δεν παει καλα μια δουλεια σας;
    "μα εδω δεν ειναι δουλεια"
    Τον κακο σου τον καιρο. Για μενα και για τον κοσμο που αγοραζει και απολαμβανει το προιον,δεν ειναι δουλεια. Ειναι χομπυ,ειναι διασκεδαση.Ειναι μερακι,ειναι οτι θες.
    ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΕΝΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    Δικαιωμα στον ερασιτεχνισμο εχω μονον εγω που πληρωνω και κανω το κεφι μου.
    Εσυ που εχεις την ευθυνη της διακυβερνησης,πρεπει να εισαι κερβερος. Και οχι "μια παρεα ειμαστε". Τι παρεα; Για ψαρεμα σας καλεσε ο κοντοβρακης,η για πικ-νικ στο παρκο;

    Εαν ο πατηρ (ιδιοκτησια) ζητα συνεχεια απο τον υιο (κοσμος) να σταυρωνεται για να πληρωθουν αμαρτιες παρελθουσες και ετσι να διασωθει το πνευμα (ιδεα ΑΕΚ),δουλεια δεν γινεται.

    Η ειναι δικη σας η επιχειρηση και αναλαμβανεται ΤΑ ΠΑΝΤΑ,η την εχουμε μαζι.
    Και το "μαζι" θα μπορουσατε να το σκαρφιστειτε,οταν η ομαδα εχε πλυθει με το αρθρο 44 και ηταν με 25 χιλ. διαρκειας. Δηλαδη οταν το μασουλιμα και η δαγκωνιες εδιναν και επαιρναν επι κοντου και ο κοσμος νομιζε οτι κατι χτιζεται. Τοτε επρεπε να ζητατε "ανοιγμα στον κοσμο". Αλλο τοτε προφανως χωρος για τους μαλακες δεν υπηρχε.
    Ενω τωρα,φουλ στα χρεη,ασφαλως και υπαρχει χωρος για "καθε συνειδητοποιημενο, γνησιο, καθαρο και αποδεδειγμενα συμπαραστατη ΑΕΚτζη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή