Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ

          Η κατάσταση μια χαρά ελεγχόμενη είναι και δεν πρέπει να δραματοποιείται ένα τυχαίο περιστατικό. Πέσανε δέκα φάπες και τίποτε παραπάνω. Τις έφαγε ο προπονητής, κάποιοι ανέβηκαν στην ιεραρχία των μουτζαχεντίν, βρέθηκε και καλοκαιριάτικο θέμα για μας, τον Αδαμίδη και την αστυνομία που πλάκωσε τα βίντεο για να πάει στο Νικητιάδη και να πατάξουν την βία παρέα. ΜΙΑ ΒΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΙ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.
         Καμία Original   δεν βρίσκεται πίσω απο την ενέργεια που χάλασε το καλό κλίμα και την υπερομάδα που τρόμαξε τους πάντες στο παγκόσμιο στερέωμα εκτός απο την Καλλιθέα. 30 κάφροι δεν αντιπροσωπεύουν κανέναν. Ούτε την οργάνωση, ούτε τους αγανακτισμένους, ούτε αυτούςς που κάνουν υπομονή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΔΧ ΝΑ ΕΚΤΕΘΕΙ ΚΑΤ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΔΕΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.
         Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΘΑΡΑ. Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ. ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΕ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΦΑΕΙ ΜΙΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΙΧΥΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΑΝ ΑΣΠΙΔΑ. ΔΙΟΤΙ ΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥ. ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.
        Μια χαρά είναι η ΑΕΚ με την αριστερά της. Τα όργανα θα αρχίσουν αργότερα και θα είναι πραγματικά και ουσιαστικά. Και θα είναι εξουσιαστικά. Προς το παρόν είναι χαβαλές και φιλικά παιχνίδια. ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ Η ΓΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ Η ΓΙΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ. ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΤΑΓΟΝΙΔΙΑ ΤΟΥ 2004 ΠΟΥ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΣΑΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ.
        Η οργάνωση υπάρχει ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ; ΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ. ΔΙΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ. ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΤΕΛΑΛΗΔΕΣ ΚΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΕΛΙΕΣΤΕ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΑΡΙΑ, ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ.
         ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΚΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΝ. Ο ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ. Η ΔΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΥΛΑ.
         Για αυτό συστήνω ηρεμία και μπάνια. Τίποτα δεν γίνεται. Όλοι είναι στην θέση τους. ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝ, Η ΦΕΤΕΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ. ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΠΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΣΤΟΧΟ ΠΟΥ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΟΥΝ. ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ ΜΑΣ.

78 σχόλια:

  1. mi xalas to paramithi , exoun graftei tonoi malakies gia original kai mousia apo proxtes.
    (an ki egw prosopika GOUSTARW na to oikiopointhei n R to proxtesino)

    alla an itan ki organomeno sxedio , egw toulaxiston pou aniko sto antivatraxiko block , de tha mouna araxtos sta skorponeria me kamia 10aria allous pou episis de goustaroun to vatraxo na to akoume apo to radio sti paralia

    tha mouna kalithea ki apo tis 4-5 to mesimeri.

    kai o mousias einai kapou metaksy folegandrou - ikarias kai kastelorizou edw kai 3 vdomades

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pantos einai kalo to test

    metras adidraseis

    as poume mia apo autes , vgikan autoi pou theloun na ginoun xalifides sti thesi tou xalifi (patisia-loxagos) kai vgalane anakoinosi gia to mousia

    mathame oti yparxei o kurios servos pou tha mas eksafanisei kai tha mas vroun apo tous kunodontes me entoles anothen

    eidame anakliseis adeion tis sumpagis dusanofrouras lege me dimato-fournaro klp

    mexri kai o vouros thymithike oti einai AEK kai sundese to gegonos me tous katapeltes ton karavion kai tous ntalikerides


    genika metrame ta panta ola gia na ta apofigoume-polemisoume otan prepei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. steven
    θα μας τρελλανεις με αυτο που εγραψες,
    ο μπαγιεβιτς πισω απο αυτο το περιστατικο? υπαρχει κατι που ξερεις και δεν ξερουμε εμεις? αν ναι εισαι υποχρεωμενος να το πεις για να μην αιωρειται τιποτε στον αερα.
    εχει δει καποιος στην παγκοσμια ιστορια εναν θεωρητικο να δινει εκτελεστικες οδηγιες? απλως προετοιμαζει καταστασεις με τον λογο του, ετσι και ο χατζηχρηστος ευρισκομενος καπου στο αιγαιο
    ειχε προςτοιμασει ισως με τον λογο του το γεγονος
    φυσικα δεν ειναι μονος , οι γνωστοι δημοσιογραφοι και ολοι αλλοι που εγραφαν εναντιον του προπονητη ειτε φανερα ειτε συγγεκαλυμενα
    καλο θα ηταν να το εβλεπες το βιντεο της επιθεσης με ενα ειδικο στα θεματα της συμπεριφορας για να δει τις κινησεις του μπαγιεβιτς και ετσι θα καταλαβεις οτι ειναι λιγο εως αδυνατο να εχει οργανωθει απο τον ιδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απαραδεκτο να υπονοειται μεσα απο το συγκεκριμενο bloq οτι φταει για ολα ο ιδιος ο μπαγιεβιτς. Θα τα ξαναπουμε σε μια αλλη φαση -η ζωη-πιο αντικειμενικη
    Υγ: ηθιλοι αυτουργοι αυτων των επεισοδιων οσοι γραφουν κατα του προπονητη (φανερα η κρυφα) ψεματα και ανακριβειες. Φουστες κλαροτες φορανε οι φιλοι της οργανωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Molis exases ena taktiko anagnosti

    AEK-Londino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδιά εγώ άλλα κατάλαβα από το σημερινό άρθρο.
    Δεν νομίζω να ρίχνει ευθύνες στον προπονητή μας με το να γράφει εγκάθετοι του Μπάγεβιτς.
    Απλώς ειρωνεύεται νομίζω τις αντιδράσεις του κόσμου που κινείται γύρω του και ιδιαίτερα της διοίκησης.
    Έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε steven μας δουλευεις?δλδ αμα βγαινανε τα μαχαιρια τωρα τι θα ελεγες?εχεις παει ποτε σ αυτο το κολογηπεδο?φυσικα και δεν ειναι οργανομενο αλλα αυτοι που το κανανε ειναι ποτισμενοι απο την καραμελα του χατζιμουσια...τι προδοτης και τριχες κατσαρες και ρομαντισμοι και πεντοχιλιαρα και μπλε παπαρια?ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ.Και εμενα αμα δεν με πληρωναν καλα,οτι αξιζω,θα σηκωνομουνα να φυγω,τι να να κατσω να κανω?για την ψυχη της μανας μου?(για το 96)..Να κλεισει αυτη η μαλακισμενη οργανωση που πανε μας εχουν κανει ξεφτιλα....Η γνησια R21 γκρεμιστηκε μαζι με το γηπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 15:42

    Ώπα, τώρα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος...στείλτε στην unesco τις δηλώσεις του χατζηπαπάρα να κάνουμε έφεση για την πατρότητα του καραγκιόζη. Ο καραγκιόζης ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝ και μάλιστα προεδρεύει της παραάγκας της μάνας ΑΕΚ. Μαζί 2-3.000 κολλητήρια και μυρικόγκοι παρατάσσονται ο εις πίσω από τον άλλο και τραγουδούν "δε θέλω τζάκι δε θέλω σόμπα...". Φυσικά και δε θες.
    Διαβάστε τις δηλώσεις του ΠΡΟΕΔΡΟΥ της ερασιτεχνικής, λοιπόν, στις οποίες ο καραγκιόζης επαίρεται ότι τα "επιφανή κολλητήρια της οργάνωσης" ως νέοι βεληγκέκες πάνε και προστατεύουν το βάτραχο από τα νεφελίμ.
    Τι μας λες?
    Δηλαδή όλα αυτά που λέτε στα site, στους τηλεφωνητές, τα εφημεριδάκια και τους τοίχους εδώ και χρόνια δεν αποτελούν ηθική αυτουργία? Δεν υποδαυλίζουν? Δε συντηρούν και θεριεύουν το μίσος? ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΑ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΑ?
    Ναι, ξέρω είναι "γνωστοί άγνωστοι", "παρα-συναδεσμιακοί" κλπ κλπ.
    Μωρή παλιολουμπίνα, που κάθονται και τα κολλητήρια σου και κάνετε όλες μαζί και τις αξιοπρεπείς...τράβα άλειψε το γκώλο με γράσο για να κάνεις καλύτερες κωλοτούμπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαλλον δεν τα εννοεις ετσι οπως τα γραφεις.
    Ο ιδιος προκαλεσε το γεγονος-το οποιο μπορουσε να ειχε χειροτερες διαστασεις- αυτοεδαρει ελεγχομενα και προκαλεσε ο ιδιος την ντροπιαστικη εικονα για τον εαυτο του, που εφτασε στην ακρη του κοσμου,αυτος που δεν σκυβει να κοιταξει ουτε τα κορδονια του,να σχεδιασει την ασπιδα του, με το να τον τραβολογανε και να του ριχνουν φαπες κατι κωλοπαιδα;
    Και πως ανεβηκαν στη ιεραρχια των μουτζαχεντιν αυτοι που ψευτοεδειραν,εφ'οσον ειναι εγκαθετοι του Σερβου; Και πως αν μπορουσαν θα εδερναν και τον Μελισσανιδη οι μιλημενοι με τον Σερβο;
    Μηπως ειναι και προεδρος επι τιμη στην οργανωση και μας το κρυβει;
    Το οτι συνεβει εν αγνοια του "παπα",το καταλαβαινω. Και το θεωρω και το πιο πιθανο,αφου αλλος τροπος να στρατευτουν εναντιων του συγχρονισμενα ολοι αλλοι οργανωμενοι,δεν υπαρχει.
    Αν ηθελε καποιος να στριμωξει τον Χ'χρηστο στα σχοινια,αυτο επρεπε να κανει. Και εκεινος,αντι να καταδικασει με τι μια,για να προστατευτει, εσιωπησε ο ηλιθιος και στην ουσια συναινεσε λεγοντας "του εκανε καλο".
    Μα και ετσι να ειναι, το λες ποτε αυτο;
    Τι μυαλο κουβαλαει το γιδι;
    Ο μοναδικος χοντρα ζημιωμενος απο το προχθεσινο συμβαν-αν μπορουμε να παρακαμψουμε την ζημια στην ιδια την ΑΕΚ-ειναι ο μουσιας και μονο.
    Αυτο δεν αλλαζει σε τιποτα τα γκρεμισματα και τα χαλασματα που εχει προκαλεσει.
    Τα εχουμε πει και του τα εχεις σουρει και εσυ χειροτερα. Το οτι του την εστησαν τωρα,δεν αλλαζει τιποτα στο παρελθον και τα οσα αστοχα,ηλιθια, και εγωιστικα εχει πραξει με το μεριδιο του στο γκρεμισμα της ομαδας να εινα πολυ μεγαλο. Και γι'αυτο λεμε να ξεκουμπιστει. Οχι για το χθεσινο. Ας ειναι αυτο η αφορμη,η η αρχη.
    Οποιος σπερνει ανεμους,θεριζει θυελες του λεμε.
    Αλλα ειπε στο πρωτο του σχολιο περι "καλο του εκανε" και αλλα μετα, περι "αληθειας που θα λαμψει" κλπ. Μετα καταλαβε μαλλον το ρουα-ματ που του εκαναν.
    Ημουν στην Καλλιθεα.
    Εγω ο ιδιος εχθες μιλησα για προβοκατσια. Και εννοω ακριβως αυτο. Χρησημοποιηθηκε η χρονια αντιθεση,και τα περι προδωμενων φιλαθλων,προκειμενου καποιος να κανει ηρεμα την δουλεια του. Δεν μιλησα για τρικλοποδια στο καλο κλιμα και την ηρεμη μελλοντικη πρωταθλητρια. Αυτα ειναι τριχες. Εξ'ου και η "παγωμαρα" της αστυνομιας.
    Ο σκοπος ειναι αλλος.
    Και εχω και μια ιδεα αλλα δεν λεγεται.
    Αλλα θες να πεις μαλλον και αλλιως βγαινουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 17:44

    Είμαστε σε περίοδο διαχειριστικού ελέγχου που όλο και κάτι θα δείξει...η ομάδα κουτσά στραβά έδειχνε μία ελάχιστη αχτίδα αισιοδοξίας ότι δε θα πονάνε τα μάτια μας να τη βλέπουμε (δε μπαίζουν πρωταθλήματα άμεσα κλπ κλπ...χαλαρώνουμε)...οι υπαλληλοι παίκτες αποκτάνε σιγά σιγά αυτοπεποίθηση, ενώ δημιουργείται μία νέα γενιά ικανή να το παλέψει...ο υπάλληλος πρόεδρος δηλώνει έκπληκτος για το πως λχ η empire είναι επτάμισι χαρτιά μέσα...ο υπάλληλος προπονητής έχει πει ότι του χρόνου τιγκανά ούτως ή άλλως και έχει ζητήσει και συγγνώμη...ο αφεντικός χιώτης περιμένει την ομάδα να μπει -έναντι σημαντικού αντιτίμου φυσικά- στο προπονητικό ΤΟΥ...η κοπρίτζιναλ συνεχίζει το θεάρεστο έργο της στα ερασιτεχνικά τμήματα αφήνοντας πίσω πόλεις καμένες (και με προοπτική τα ομορφα τμήματα όμορφα καίγονται).
    Εγώ λέω ας μην κοιτάμε τους υπαλληλους. Ας κοιτάμε τους προέδρους και τους (πρώην) διαχειριστές, ε χρήστο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιωργη, ειναι αυτο που λενε,"σκαβεις τον λακο του αλλου και πεφτεις ο ιδιος μεσα"
    Η αλλιως : πασσαλος πασσαλω εκκρουεται.
    Μιλαμε για "ομοιοπαθητικη ιατρικη" επιπεδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα την κανει τελικα εκεινη την προταση ο Μαρινακης;
    Ετσι για να δουμε κι'αλλο ξυλο.Προς τα πανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aπορια. Γιατι το πρωτο και μοναδικο φιλικο κανονιστηκε να γινει με μικρη ομαδα σε περιεργο γηπεδακι; Στραβωσε με το ...Θρασυβουλο και βρεθηκε η ευκαιρη...Καλλιθεα;
    Χαθηκαν βρε αδερφε μεγαλυτερες ομαδες σε μεγαλυτερα και πιο ασφαλη γηπεδα;
    Τι απροσεξιες ειναι αυτες ρε παιδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εν αναμονή των εξελίξεων. Ο χρόνος κάποιον θα δικαιώσει. Πάντως βλέπω ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος της original έσπευσε να λάβει θέση και να απαντήσει μέσω του blog και πρώτος μάλιστα. Αλήθεια γιατί δεν το έκανε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της? Τι επισκεψιμότητα να έχει το συγκεκριμένο site εκπρόσωπε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οσο για το "προδοτης" το λεμε και το εννοουμε. Εγω προσωπικα.
    Προδοτης δεν μπορει με τιποτα να ειναι ενας εργαζομενος. Ενας υπαλληλος. Εστω και αναγνωρισμενος,εστω και λαοφιλης εστω και εχοντας δωσει χαρες. Δουλεια του ειναι.
    Προδοτης μπορει να ειναι μονο ο ιδεαλιστης. Αυτος που ξεστρατιζει, που ξωκοιλει,αυτος που λαθευει απο τους αρχικους του σκοπους, και με το χρονο κανει στροφη 180 μοιρες απο τους αρχικους του στοχους και καπηλευεται-ηθελημενα η οχι-την θεση του,την επιρροη του και προκαλει τελικα ζημια σε αυτο που υπηρετει.
    Δηλαδη με λιγα λογια προδοτης ειναι αυτος που πιστευει και αργοτερα αποτασει.
    Ο παραδοπιστος, η ο απιστος,δεν μπορει να ειναι.
    Και δεν απογοητευομαι ουτε ζηταω τιποτα παραπανω απο αυτον που εργαζεται με συμβολαιο και αυτο καποια στιγμη τελειωνει,η το τελειωνει αυτος πριν την ωρα του.
    Με πειραζει ομως ο φερομενος ιδεολογος και λατρης,να ειναι τυφλος, να παρεκλεινει,να θετει μπροστα τις εμμονες του,να προσωποποιει τον αγωνα στον οποιο συμμετεχει,εφ'οσον η ιδεα που υποτηθεται υπηρετει,δεν του ανηκει αλλα μετεχει εθελοντικα σε αυτη.
    Με λιγα λογια, οταν οι ωμμοι σου βλεπεις οτι τελικα δεν αντεχουν το μεγαλο βαρος αυτου που υπηρετεις, η οτι οι δυναμεις σου δεν ειναι για τοσο ψηλα, τοτε χαμηλωνεις τις αξιωσεις σου απο τον εαυτο σου και προσπαθεις να προσφερεις με οποιον αλλο τροπο,ωστε να μη φρεναρεις ολα τα αλλα.
    Και οχι να παριστανεις τον Ξανθοπουλο στο γιαπι και να σιγοτραγουδας κλαψομουνιαζοντας για την ακαρδη κοινωνια,τους απληστους πλουσιους και την κακη σου μοιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 18:53

    Χρήστο, +++++++++++++++++++++++++++++++.
    Δε μπορούσα να το θέσω καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μα τι λεω; Πως να φυγει ο Σκοκο για τον Πειραια;
    Δεν βλεπει τι τραβαει ο προπονητης του;
    Ειναι ωρα για τετοια;
    Κι'αλλο "καλο" απο το ξυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Savvas είπε...
    Εν αναμονή των εξελίξεων. Ο χρόνος κάποιον θα δικαιώσει. Πάντως βλέπω ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος της original έσπευσε να λάβει θέση και να απαντήσει μέσω του blog και πρώτος μάλιστα. Αλήθεια γιατί δεν το έκανε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της? Τι επισκεψιμότητα να έχει το συγκεκριμένο site εκπρόσωπε?
    -------------------

    emena enoeis ekprosopo ?

    epeidi egrapsa prwtos ?

    an enoeis emena , egw eimai ekprosopos tou eautou mou ,oute kan tou sundesmou tis xalkidas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Na analavei o lakis tin erasitexniki k o tiropitas to opadiko kinima.toso agwna ekane o vapsomalias min paei xamenos stin teliki.tosa lefta se fototipies gia na mi peiraksei o papas to vatraxo,tosoi sundetires k tosa stilo "ntoysan xryso kefalaio tis aek"
    tos kairo prokalei o vatraxos k as min exete parei myrodia ti exei ginei.me tous upaspistes galatsides pou apeilousane nisia tou aigaiou.
    tin ithele apo polyyyyy kairo tin kontra o vatraxos.einai gnwsto oti thelei na dialysei tin R giati mia zwi i R de ton afinei na paei to prama ekei pou thelei, opws ekane k me to papadimitriou.
    eytyxws poy yparxoyn akoma AEKTZIDES k ekanan ayto poy eprepe na xe ginei ap to 96, tote poy koynagate oloi pentoxiliara ston aera k vrizate to "xryso kefalaio" mesa sto nao.meta ksanagine epaggelmatias k amesws meta ksanagine aektzis k aekarxis.koypa m ayton i AEK de prokeitai na dei parte to xampari.giati o theos tin agapaei tin aek k de tha tis valei tin tafoplaka toy prodoti na sikwnei koypa k toys aylikoys na panigirizoyn apo katw.
    p.s. laki ksevapse to malli, kane kati

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "νησια του Αιγαιου"; Εκανες μπανιο σημερα;

    Ενω οταν ελειπε πηξαμε στις κουπες.

    Μα θα παει το πραγμα εκει που "θελει" η R. Δεν το βλεπεις; Γκαβος εισαι; Αλλα οχι κει που νομιζεις.
    Ποσων χρονων εισαι; 15-17-19; "Προδομενος" και εσυ φουκαριαρικο;
    Ελπιζω να μην αλλαξει δισκογραφικη εταιρεια ο Χατζηγιαννης,γιατι βλεπω να τον παιρνετε στο κυνηγι.
    Ρε τι πλακα που εχουνε τουτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ki egw eriksa kati vouties sto armirixi simera allo pragma

    gamo tis paralies , diakritiki kai sti pleura tou aigeou(me enimeromeni psarotaverna pano sto kima)

    to opoio agaio (aegean stin aggliki) exei mpei sti zwi mas edw kai kana 3mino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. kala malakas eisai? les oti eisai aektzis k moy grafeis "Ενω οταν ελειπε πηξαμε στις κουπες"??? Siniditopoiite ti grafete re malakes i tha trelathoume teleiws?
    Apofasiste telika.Einai k oi koypes toy kokali kathares i mono aytes poy pire o vatraxos forontas ti forma tis omadas toy?
    poso malakas eisai telika? poso sas exei tyflwsei to misos gia tin R k OTI k na ginetai prostateuete to vatraxo?poy katheste sa ta foykariarika k perimenete to tanalia kamia 5ara xronia k "twra tha mpei,natos strivei tora ap ti gonia,eklase o nikaiwtis-kati simainei gia tin AEK".
    elate sta sygkala sas re malakes k sovareyteite epiteloys.esy den eisai poy katigoreis tin R gia proswpolatriea? esy me to tanalia k to vatraxo ti kaneis? k me to moysia ti kaneis? kali i eirwnia k i sxoli mparmpika otan grafoyme sto internet.apo lyseis omws "perimenoyme na klasei o tigris gia na pame k emeis gia xesimo".
    twra vgazw dontia,agenitos imouna otan esy etrexes xarilaoy k smyrni na sikwseis ti simaia tis AEK psila.
    k enoeitai oti mono eseis mpikate skepasti k mono o loxagos k oi defenders theloyne to kalo tis AEK.
    asto re agoraki moy.asto to rimadi.den einai anagki na sxoliazeis pantoy eidika ama eisai asxetos me to thema.grapse ekei kana katevato gia ta dioikitika k ase ta opadika se kana psimeno.k poy sai..kati pire t ayti moy oti o tigris ksemparkare gia spetses.mpes mes sto ferry k pigaine tsimpoukwse ton gia na deikseis poso megalos aektzis eisai.
    p.s. wraios o xatzigianis.exei k ena tragoudi "to party".ganti tairiazei stin peristasi.k party xwris mpompes de leei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρηστος είπε...

    Ενω οταν ελειπε πηξαμε στις κουπες.

    ---------------

    otan eftiakse omadara o santos kai xtypage sta isa to gavro tou karempe kai tin inter , ton dioksame gia na feroume ton kseftiloprodoti na mas katastrepsei (kai na klevei o psom apo pisw)

    otan pali o ferer evgaze tin omada aneta ch-l ki exane sto cas ta prwtathlimata , tou vgalame mantilia kai pirame ton trenodoni mexri na apodesmeutei o vatraxos (pali provlimata sto tamio. tyxaio ? den nomizw)

    kai fysika apo ta 15 xronia ksirasias , ta 6.5 apo auta exoume to ramolimento sto pago
    pou trwei poutses apo to kathe cafeneio kai tis vaftizei "omada pou thymizei 90's " to grafeio typou , oi fylades kai oi gomenoi tou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. me tis karpazes pou mazepse o Le Frog, den asxolithike kai kaneis me to mats

    paiksame tipota ?
    deiksame tipota apo ta 90's ?
    metamorfothike toso polu to persino mpourdelo xwris na pesei oute ena euro ?
    enan arapi polutraumatia akousa oti pirame mono

    de ta eida ta filika logo wras (australia) kai paralias
    kai diavasw oti pigainame gia prwtathlima kai mas ekopse n R kai o mousias

    ta eide kamia mpaladofatsa antikeimeniki? giati tis fullades de tis empisteuome

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 20:52

    Ήμαρτον...δηλαδή ο χατζημούσιας και τα 2.000 κολλητήρια και μυρικόγκοι τους ξέρουν καλύτερα κι έχουν κάνει παραπάνω για την ΑΕΚ από το Μαύρο, το Νικολάου, το Νεστορίδη, το Μανωλά και το Μαύρο...τα πάντα όλα και ο κάθε ανθυποκαραγκιόζης στη χαλκίδα ή το αιγαίο μπαίνει σε μία "οργάνωση" και άξαφνα ίδε το φως το αληθινόν, βασιλιάς και κοσμοκράτωρ της ΑΕΚ, θεματοφύλαξ της αξιοπρέπειας και μύστης των πεπραγμένων του βατράχου. Όλοι οι προαναφερθέντες είναι ή μαλάκες ή τα παίρνουν φυσικά. Μαύρος? Νεστορίδης? Τι είναι αυτοί μπροστά σε ένα μιρικόγκο για την ΑΕΚ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό το παραμύθι σου.Το πιάσαμε το υπονοούμενο αλλά ακόμα και έτσι να είναι δεν μου καίγεται καρφί. Τα είχα γράψει από πέρσυ πως κάτι νούμερα που θέλουν να κάνουν διοίκηση και ξέχασαν το ρόλο των συνδέσμων και κάποιοι άλλοι που δεν είναι "οπαδοί" αποτελούν εμπόδιο σε υποψήφιους ενδιαφερόμενους για αγορά. Παρτο χαμπάρι άλλο πράγμα τα όνειρα και οι ιδέες και άλλο οι ΠΑΕ. Δεν υπάρχει ιδέα χωρίς φράγκα ούτε μέλλον χωρίς σχεδιασμό. Τώρα αν αποφάσισε να σας γαμήσει πριν να έρθει καλά θα σας κάνει γιατί ξεχάσατε τι αντιπροσωπεύεται και μέχρι που είναι το όριο σας όσο κι αν νοιάζεστε για το καλό (αλήθεια τίνος?).
    Βγάλε την τσίμπλα από τα μάτια και δες (ποδοσφαιρικά , οπαδικά και μόνο) τι καταφέρατε? Διαλύσατε τα πάντα και με βροχή και με κρύο ενώ θα μπορούσατε να είστε καβάλα στο άλογο. Αν όντως ισχύει το παραμύθι σου. Ο καιρός θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 20:55

    Δηλαδή όλοι ΔΕ βλέπουν ,δε έχουν την αξιοπρέπεια ή το μυαλό βρε παιδί μου και βλέπει η οργάνωση, την οποία ΠΑΝΤΑ διαβάλουν σκοτεινές δυνάμεις φυσικά...σας φτύνου και λέτε πως βρέχει...αλλά έχετε δίκιο, μη σας το πάρουμε αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. mpalara i AEK.thymise epoxes 90 me tsartes k batistes.meta to papakwsta to tsioli k to vazaka prostethike k o stathopoulos stoys proponites poy kseftilisan to "xryso kefalaio".k epaize k komple.toy ekopse to dromo i diaitisia omws k den ton afise na sikwsei tin koypa toy el passo opws ekane stin aystralia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 20:58

    Και να σου πω? Ναι είμαι βέβαιος ότι ο Νερετβίτης παίρνει μίζα από μεταγγραφέ. Δηλαδή οι φερέρ και οι ντούντου, οι σάντοι και οι παθιακάκηδες παγαίναν όλοι για την ψυχή της μάνας τους...ήμαρτον ξαναλέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προς Λονδίνο: Αφού δεν καταλαβαίνεις και σε έχασα, τώρα θα βάλω την γάτα μου να κλαίει. ΚΆΤΣΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΓΙΑ ΕΣΟΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γιώργης ο Γαρατζέος είπε...
    Ήμαρτον...δηλαδή ο χατζημούσιας και τα 2.000 κολλητήρια και μυρικόγκοι τους ξέρουν καλύτερα κι έχουν κάνει παραπάνω για την ΑΕΚ από το Μαύρο, το Νικολάου, το Νεστορίδη, το Μανωλά και το Μαύρο...τα πάντα όλα και ο κάθε ανθυποκαραγκιόζης στη χαλκίδα ή το αιγαίο μπαίνει σε μία "οργάνωση" και άξαφνα ίδε το φως το αληθινόν, βασιλιάς και κοσμοκράτωρ της ΑΕΚ, θεματοφύλαξ της αξιοπρέπειας και μύστης των πεπραγμένων του βατράχου. Όλοι οι προαναφερθέντες είναι ή μαλάκες ή τα παίρνουν φυσικά. Μαύρος? Νεστορίδης? Τι είναι αυτοί μπροστά σε ένα μιρικόγκο για την ΑΕΚ?

    ----------------------

    ta aksiomata tou karagiozi tha ta moirazeis se meli tis oikogeneias sou kai opou se pairnei

    to pios ta pairnei ki apo pou , pali na psaxteis allou

    n xalkida DEN pairnei eisitiria kai DEN vgazei oute mplouzes, anaptires klp mexri na fugei o kseftilas
    diladi den exei tin paramikri oikonomiki sxesi me tin AEK apo tote pou eixe POUSTI proedro kai KSEFTYLA proponiti

    opote mi ti pianeis sto stomataki sou
    opos kai to aigeo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς dimitri: ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΔΕΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΡΑ ΚΑΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Προς Χαράλαμπο: Αδερφέ, ό,τι θέλεις πες και ικανοποιήσου με την σύλληψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Και κάτι ακόμα. Με έχεις διαβάσει να ασχολούμαι με τον Μπάγιεβιτς? Στα αρχίδια μου δεν ασχολούμαι. Σας πρόδωσε ξανά στα αρχίδια μου. Εσείς τον κάνατε θεό εσείς και βάτραχο. Εγώ είμαι μόνο ΑΕΚ όσο κι αν θέλετε να μου το στερήσετε εσείς όλοι οι ψαγμένοι οι ξερόλες όσο κι αν θέλετε να με διώξετε Στα αρχίδια μου και εσείς μάγκες, δεν με αγγίζουν ούτε οι απειλές σας ούτε και οι κλανιές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος είπε...
    mpalara i AEK.thymise epoxes 90 me tsartes k batistes.meta to papakwsta to tsioli k to vazaka prostethike k o stathopoulos stoys proponites poy kseftilisan to "xryso kefalaio"

    ----------

    nomizw kai o soulis papadopoulos ton exei piposei

    den eimai sigouros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προς Μάκη: ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟΝ ΣΑΚΗ ΠΙΟ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. προς Mike:ποιον Σαντος; Τον τον ατιτλο απο γεννησιμιου;
    Ποιον Φερερ; Με το ιδιοκτητο ξενοδοχειο και την δικη του ομαδα; Δεν τα λυπαστε τα λεφτα σας ρε παιδια; Ημαρτον. Δεν σας νοιαζει; Ενα πρωταθλημα να παρθει και ας μας γαμισει ο αλλος ορθιους δηλαδη;
    ΑΕΚ σημαινει, γινεσαι καλυτερος ανθρωπος και προσπαθεις για το ηθικο υψος Και ΥΣΤΕΡΑ παλευεις για το πρωταθλημα.ΚΑΤΟΠΙΝ. Γιατι αν ειναι να το παρω οπως-οπως, να παει να γαμηθει. Τι νοημα εχει ενα περισσοτερο,ενα λιγοτερο; Για να πηδηξω στο συντριβανι απο τη χαρα μου;
    Και δεν πηδαω καλυτερα την γκομενα που δεν χρειαζεται και σοβαρος λογος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 21:22

    Σάββα, ούτε κι εγώ έδινα δεκάρα. Και από τον ΑΕΚτσήδικο περίγυρο μου κανείς άλλος. Άσε που δεν το θέλαμε πίσω (σούπα ξαναζεσταμένη και μανούρες). Ρώτα και το Χρήστο...Αλλά χάρη στην κοπρίτζιναλ και τα αξιοπρεπή κολλητήρια η ΑΕΚ θα γίνει 95% μπαγεβιτσικοί και 5% αξιοπρεπείς, πεφωτισμένοι μυρικόγκοι...Αν ρωτησεις σήμερα, χάρη στα γατόνια της οργάνωσης πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι μπαγεβιτσικοί κι από το '92...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. προς "ανωνυμο":Μην εξαπτεσαι. με την R δεν τα εβαλε κανεις.
    Παρα μονο με τον Χ"χρηστο. Αυτος ειναι η κυρια αιτια που η οργανωση εχει μικρυνει και εχει μπει στη γωνια. Ποιος φταιει; Εγω που δεν εγγραφηκα;
    Για προσωπολατρεια κατηγορω τον μουσια. Και αν δεν υπηρχε αυτος εκει, το θεμα θεων και ημιθεων, των ξοανων και των τοτεμ δεν θα υπηρχε επισης. Και ο κοσμος, ξερεις καλα, οτι μιμειται. Οτι βλεπει κανει ειδικα ο οργανωμενος. Και δεν χρειαζεται να λεμε παλι και παλι οτι υπαρχουν σωστοτατα παιδια και με πολλες θυσιες. Αλλα αυτο δεν σωζει την ενυπωση που δημιουργει η κεφαλη και την περνα εσκεμενα στην μαζα.
    Και δεν καταλαβαινω γιατι οταν καποιος τα εχει με τον Δ.Χ η με ενα club η δεν ξερω τι αλλο,πρεπει απαραιτητα να ειναι "Μελισσανιδικος" και να περιμενει τον μεσσια.
    Αυτη την λυση βλεπω,αυτην λεω. Τι να λεω; "να ανοιξω το σπιτι μου στον Κοζωνη" Αστιευομαστε;
    Αφου "ειναι πολυτελεια η ΑΕΚ να εχει εναν Μελισσανιδη" οπως εχει πει και ο μουσιας. Τι να τον κανουμε; Τι να πουμε; "Μεινε εκει που εισαι στην εξεδρα και θα την βγαλουμε εμεις με τον δισκο σαν ζητιανοι";
    Η επειδη ειναι φιλος του βατραχου,αρα ειναι εχθρος μας.Αυτα σας φαγανε και μαζι φαγανε και ολη την ΑΕΚ.
    Οσες φορες εγω εχω μιλησει για την οργανωση,το εχω κανει μιλωντας γενικα για τις καθε ειδους οργανωσεις πολιτικες ποδοσφαιρομπασκετικες θρησκευτικες κλπ. που σκοπο εχουν να μαντρωνουν τον κοσμο αλλα και την ελευθερη σκεψη.
    Τιποτα δεν εχει κανεις με την R παρα μονο με τον "παπα" που την εκανε σαν τα μουτρα του.
    Να σου πω. Σε χωριο μεγαλωσα.Και μαλιστα ΑΕΚτζιδικο. Αλλα club δεν ειχε. Αν ειχε,το λεω θα ειμουν μελος. Και αυτο μεχρι τα 20 γιατι μετα θα ξεγραφομουν λογω χαρακτηρα και δεν γουσταρω να με καπελωνει κανεις πονηρος ουτε να συμφωνω σιωπηρα αν και ισως αντιθετος με κατι και γενικα με το κουκουλωμα της ελευθεριας της αποψης και των κινησεων και να ακολουθω σαν παπι την παπια.
    Τελος παντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρηστος είπε...
    προς Mike:ποιον Σαντος; Τον τον ατιτλο απο γεννησιμιου;
    Ποιον Φερερ; Με το ιδιοκτητο ξενοδοχειο και την δικη του ομαδα; Δεν τα λυπαστε τα λεφτα σας ρε παιδια; Ημαρτον. Δεν σας νοιαζει; Ενα πρωταθλημα να παρθει και ας μας γαμισει ο αλλος ορθιους δηλαδη;
    ΑΕΚ σημαινει, γινεσαι καλυτερος ανθρωπος και προσπαθεις για το ηθικο υψος Και ΥΣΤΕΡΑ παλευεις για το πρωταθλημα.ΚΑΤΟΠΙΝ. Γιατι αν ειναι να το παρω οπως-οπως, να παει να γαμηθει. Τι νοημα εχει ενα περισσοτερο,ενα λιγοτερο; Για να πηδηξω στο συντριβανι απο τη χαρα μου;
    Και δεν πηδαω καλυτερα την γκομενα που δεν χρειαζεται και σοβαρος λογος;

    -----------------

    pion vatraxo ?
    auton pou itan proponitis prin apo 15-16 xronia?

    se lathos anthropo milas gia koupes
    tis grafw polu st'arxeidia mou

    imouna kai stous 500 pou pigane sto oaka sti revans tou podiki pou fagame ta 6 kai o xatzimousias eftyne opoion de fwnaze AEK otan trwgame to 6o kai mexri na liksei
    kai fysika imoun PIO POLU AEK tin epomeni mera

    ARISTI analisi gia to ti simainei AEK (apo tis liges fores pou tha sumfonisw mazi sou)
    apla stin aisthitiki mou (to kaluteros anthropos kai to ithiko upsos ) de kolaei o vatraxos

    kai ekei diafonoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Προς Όλους: ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΚΟΜΑ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΚΡΑΙΝΕΣΤΕ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΝΟΗΜΕΝΟ.
    ΤΥΧΑΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Η ORIGINAL ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
    ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΛΟ: Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΕΚ. ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΑ ΟΦΕΛΗ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΚΑΤΑ ΚΑΖΑΜΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πως να σου πω οτι δεν ειναι βατραχος γιατι δεν υπηρξε και ποτε πριγκηπας παραμονο στα κεφαλια πολλων; Που εχουν αναγκη απο ερωμενους,ερωμενες,γαμιαδες,πηδικουλες,νταβατζιδες,προστατες και ολα τα συναφη.
    Υπηρξε προπονητης-τεως παικτης- που εργαστηκε καποια χρονια,εφυγε οπως ειχε καθε δικαιωμα,και ξαναηρθε οπως εχει καθε δικαιωμα. Και τα σουρτα φερτα,ολα με συμβολαια. Οχι συμβολαια καρδιας που σε πεισανε οτι ειχε, αλλα απο τα αλλα τα κανονικα,με μισθους, ρητρες και υπογραφες.
    Οταν δεν αγαπησεις πολυ κατι,δεν μπορεις και να το μισησεις πολυ. Δεκτον.
    Εγω ξερω οτι ολα ερχονται και παρερχονται. Και δια παντος δεν διαρκει τιποτα. Και οι μεγαλοι ερωτες τελειωνουν στα δικαστηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρηστος είπε...
    Πως να σου πω οτι δεν ειναι βατραχος γιατι δεν υπηρξε και ποτε πριγκηπας
    ---------------

    sorry alla de mporw na anextw olo auto to strateuma apo ta koproskula ton 90's pou douleuan sto grafeio typou tis pae kai twra exoun posta apo dieythintes fyladwn mexri ta deltia eidisewn tis kratikis kai kanoun to aspro-mayro yper tou vatraxou kai kata tis AEK

    oute mporoun na me peisoun kserw gw pos auto to prama einai n AEK tous 96'

    to ksereis to paramuthi me to paidaki pou eide tin aorati foresia tou vasilia kai fwnakse "o vasilias einai gymnos" ?

    de se pligwnei esena auto pou legete oti to megethos AEK me ta 86 xronia istoria ,THA EIXE EKSAFANISTEI AMA DEN YPIRXE O PALAIMAXOS TOU OLIMPIAKOU? (H' O AKOUPOS NIKOLAIDIS)
    Emena auto me trelenei
    opos me trelenei kai to oti o mousias eswse tin erasitexniki

    de kserw ti tha ginei , makari na ksekoumpistei na pame parapera

    allios as malakizomaste sta internet sta dialeimata tis douleias kai tis paralias gia to pios einai pio malakas apo ton allo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Αυγούστου, 2010 22:16

    @ steven. Ο ευνοημένος από την προβοκάτσια είναι προφανής. Άρα, σύμφωνα με η λογική, είναι και αυτός που την οργάνωσε. ΓΕΙΑΣΑΝ ΤΟΥ ΜΑΓΚΑ, ΤΟΤΕ...διότι ο καραγκιόζης και τα κολλητήρια του με τον "ανένδοτο" και τα "αξιοπρεπόμετρα" ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ Α-Δ-Ι-Α-Λ-Ε-Ι-Π-Τ-Ω-Σ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ. Έτσι...πας στο δωματιάκι, φτιάχνεσαι, φωνάζεις, ρίχνεις και καμιά ψιλή και στο τέλος είσαι μία σέρβικη παλλακίδα...
    Τι θα ήταν ο χριστιανισμός χωρίς τον ιούδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @στιβεν
    Δεν ευχαριστιεμαι με τις συλληψεις αλλα με τις
    εκσπερματωσεις. Ειδικα οταν γαμαω την κολωοργανωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αληθεια, ποτε ειναι οι εκλογες; Τωρα κοντα νομιζω.
    Καθε δυο χρονια δεν ειναι;
    Ωραιο timing. Και αυτο τυχαιο ασφαλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρηστος είπε...
    Αληθεια, ποτε ειναι οι εκλογες; Τωρα κοντα νομιζω.
    Καθε δυο χρονια δεν ειναι;
    Ωραιο timing. Και αυτο τυχαιο ασφαλως.
    --------------

    egw pantws de psifizw mousia kai tou to pa kiolas

    an kai argoune akoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "πιο κοντα ηρθαν-λεει- Αδαμιδης και Μπαγεβιτς"
    Θα θυμαστε μια παλια διαφημηση γυναικειου αρωματος:
    Αν καποιος αγνωστος σας σταματισει ξαφνικα στο δρομο και σας χαρισει λουλουδια,ειναι γιατι τον αγγιξε το impuls. (οπου impuls βλεπε φαπες).

    - Σε εξορκιζω στον ονομα του ιερου ποταμου Νερετβα. Ποιοι ηταν αυτοι;
    - Τι μαλακιες ρωτα προεντρος;
    - Σε παρακαλω ειναι αναγκη...πρεπει για το καλο μου...εννοω για το καλο της ΑΕΚ μας, να τους εντοπισουμε και να συλληφθουν.
    "τι λεει ο μαλακας" σκεφτεται ο Σερβος. "τωρα τι να του πω...και πως να το φερω"
    - Αρκιγκο οριτζιναλ φταιει γκια ολα.Μπαμπη,Λοκαγκο.Ναυτη. Τι να πω; Ντουσαν ειναι ζαλισμενο. Τι ρωτας;
    - Εισαι βεβαιος. Γιατι εγω αλλα μυριζομαι.
    - Ειναι τα σουβλακια απ'εξω...
    - Σε παρακαλω. Ενημερωσε τον προεδρο και πες τι ξερεις.
    - Οταν τον δω θα του πω τι ξερω.
    - Εγω ειμαι ο προεδρος...αχ πρεπει να επαθε διασειση...γιατι γελας κε Μπαγεβιτς;
    - Τιποτα. Ειναι νευρα μου.
    - Λοιπον;
    - Τι να πω; Ντεν ξερω. Ντεν εχει και καλο σημα τηλεφωνο...δεν καταλαβα καλα και εγκω.Μπερντεμενος ειμαι.
    - 10 αλητες ειναι...πρεπει να βρεθουνε..
    - Ντεκα; οκι πεντε; Τα το γκαμισω...τι νομιζει ειναι ο Μπαεβιτς; ο Ζαμπιδης;" και κανει να σηκωθει.
    Εκεινη την ωρα μπαινει ο επικεφαλης της αστυνομικης δυναμης
    - Πως ειστε κυριε Μπαγεβιτς;
    - Καλα, ευχαριστω. Σπιτι ολοι καλα;
    -Μια χαρα.Ευχαριστω.
    - Παντα καλα.
    Ο Αδαμιδης εχει μεινει αναυδος.
    - Σας χτυπησαν και εσας; ρωταει τον επικεφαλης
    - Πως σου ηρθε αυτο ανθρωπε μου;
    - Νομιζω οτι επρεπε να αντιδρασετε πιο αμεσα και πιο αποτελεσματικα.
    - Αυτο καναμε.
    - Μα δεν τον ειδατε οτι ξαπλωσε κατω;
    - και οποιος πεφτει κατω σημαινει οτι κινδυνευει; Αν ηταν ετσι θα επρεπε να ημασταν ολες οι διμοιριες στις πλαζ. Λες να μη ξερουμε την δουλεια μας;
    - Νομιζω οτι το χειρηστικατε λιγο επιπολαια. Αν-λεω αν ( και σταυροκοπιεται φτυνοντας τον κορφο του)...αν συμβει ξανα στην ομαδα καπου αλλου με αλλους να ειναι τα θυματα;
    - Και ο Κιπλινγκ λεει καμια εικοσαρια "αν",αλλα τιποτα απο αυτα δεν γινεται.
    - Εχετε δικιο.
    Κρυος ιδρωτας λουζει το μετωπο του προεδρου. Ο Ντουσαν κοιτα επιτιμητικα τον Βασιλη που ειναι κρυμενος πισω απο μια ντανα εμφιαλωμενα νερα και κοντευει να λυθει απο τα γελια.
    -Βασιλη,πες σε παιντια, ετοιμαστουν γκια πουλμαν" του λεει, γλυτωνοντας τον.
    - Νομιζετε οτι μπορειτε να περπατησετε;
    - Ακου τι λεει! Εξηνταντυο κρονια αυτο κανω. Εσυ πως;
    Ο Αδαμιδης κουναει το κεφαλι του και κοιτα τον επικεφαλης που δαγκωνει τα χειλη του.
    -Τι γνωμη εχετε;
    - Δεν ειμαι γιατρος.
    - Οχι...για τα επεισοδια λεω. Πως τα βλεπετε; θα εχει και συνεχεια;
    - Για σημερα δεν νομιζω. Νυχτωσε πια.
    Καγκελο ο προεδρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ας απαριθμησουμε μερικα "καλα" απο το προχθεσινο 'ατυχες' συμβαν. Το οποιο συνεβει στην πρωτη κι'ολας εμφανιση της ομαδας στην Ελλαδα,ενω ακομα δεν εχουν συνελθει απο το τζετ-λαγκ οι παικτες,με πολυ καλες εμφανισεις στην Αυστραλια και καταμεσης του Αυγουστου,σε ενα μικρο γηπεδακι,καπου στην Καλλιθεα.Δηλαδη μιλαμε για βιασυνη.Το μονο που δεν πηγε "ρολοι",ηταν η μη αναμενομενη ηττα απο την τοπικη ομαδα.Ενταξει.Που να τα προβλεψεις ολα; Αλλωστε "καθε ηττα ειναι για καλο".
    1) Συσπειρωθηκε η συντριπτικη πλειοψηφια των συνδεσμων Και αρα πιο συμπαγης και με λιγοτερες εκπληξεις καθε τυπου.
    2) απομονωθηκε ο μουσιας.Για την ακριβεια, θαφτηκε.
    3) θα εξαφανιστουν τα πανο και τα χοντρα αντισερβικα συνθηματα,εφ'οσον πλεον σχεδον ποινηκοποιηθηκε καθε αντιδραση η διαφωνια,χωρια που κατι τετοιο,θα εχει και την κατακραυγη ακομα περισσοτερου απο περυσι κοσμου.
    4) εγινε ακομα πιο στενη η σχεση με τους παικτες.
    5) των οποιων ακυρωνονται οι οποιες αλλες βλεψεις και τα τερτιπια τους πηγαν ακομα πιο περιπατο. "εφ'οσον δερνουν αυτον,δεν μας σωζει τιποτα". Και ο αγιος φοβερα θελει.
    6) δεν εχουν κανενα λογο και καμια δικαιολογια για τιποτα λιγοτερο απο το 100%, οταν ο προπονητης τους τις τρωει "και για αυτους". Η και αντι για αυτους.
    7) ηρθε πιο "κοντα" ο προεδρος με τον προπονητη. Και οταν λεμε "κοντα" εννοουμε οτι οποιες βλεψεις για τρικλοποδιες και ασυνεπειες απο πλευρας διοικησης, ακυρωνονται και γινονται παιχνιδι στα χερια του Σερβου.
    8) Εγγρηγορση του φιλοΜπαγεβιτσικου τυπου και μουδιασμα του "αντι".
    9) Καμια πιθανοτητα να δεχθει ο Σκοκο να παει στον Ολυμπιακο,-μετα απο αυτο το εμμεσο μαθημα που πηρε απο τον προπονητη του,-ακομα και μετα απο πιθανη επισημη προταση.
    10) και ολα αυτα,διχως να πληγει τιποτα και κανενας αλλος. Εκτος βεβαια απο την ιδια την ΑΕΚ. Αλλα μαλλον,δεν γινοταν αλλιως. Μπρος στα καλη,τι ειναι ο πονος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Προς όλους: ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΗ Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ. ΚΑΤΑΝΝΟΩ ΟΤΙ ΜΕ ΠΙΑΣΑΤΕ. ΑΝΤΙΟ ΛΟΙΠΟΝ. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΣΑΣ.
    ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    ΠΑΝΤΑ Η ΑΕΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΒΡΑΜΙΔΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ.
    ΩΡΑ ΚΑΛΗ.
    []pk809vcd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Μιλας αντρικεια και χωρις παρωπιδες.
    Συνεχιζει να προκαλει ο πριγκιπας της προδοσιας και του διχασμου,της καταστροφης της ΑΕΚ με το να μην παραιτειται.Και επειδη ερχονται νεες "Καλλιθεες" θα ερθουν και νεα παρατραγουδα.
    Θα ηθελα να σχολιασεις ολους αυτους τους βαζελογαυρους "δημοσογραφους" απο ραδιοφωνα και φυλλαδες (το ΓΚΟΛ πχ) που λυσσαξανε να τον υποστηριζουν.Απο κοντα και ο συρφετος των αυλικων του (ψΩΡΑ,ο Νικολαου,ο "καραφλας").
    Οσο για τον Βουρο μισθοφορος ειναι ο ιδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τα αποκρουστικά για όλη την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ της ΑΕΚ γεγονότα του Σαββάτου στο γήπεδο της Καλλιθέας έδωσαν και πάλι τροφή σε όλους αυτούς που ψάχνουν ευκαιρία να μας σταυρώσουν για όλα τα δεινά της ΑΕΚ και να βγουν απ τα καβούκια τους σαν τα σαλιγκάρια μετά την βροχή. Το γνωστό Ιζνογούντ (που μια ζωή ονειρεύονται να γίνονται χαλίφηδες ) πλαισιωμένοι από γραφικούς συνδέσμους - σφραγίδες και αγνούς πλην ευκολόπιστους συνδέσμους της επαρχίας, για μια ακόμη φορά φρόντισαν να ρίξουν λάσπη στην ORIGINAL 21 και στον Δημήτρη Χατζηχρήστο.
    Προσπαθούν να στρέψουν όλη την ευθύνη των προχθεσινών γεγονότων επάνω μας, χωρίς προηγουμένως να έχουν βρεθεί οι αρνητικοί πρωταγωνιστές των επεισοδίων και να τους αποδοθούν οι ευθύνες, ενώ στο βίντεο εμφανίζονται πεντακάθαρα 3 παιδιά της ORIGINAL 21 να κάνουν τιτάνια προσπάθεια προστασίας του προπονητή της ομάδας, τρώγοντας όλο το ξύλο αυτοί (κάτι που τεχνηέντως δεν έχει αναφερθεί πουθενά ...) ! Αυτοί λοιπόν οι ΑΕΚαρες που διέλυσαν το τμήμα handball με τις ενέργειες τους εντός του γηπέδου ξεκινώντας τα επεισόδια που οδήγησαν τον αγώνα σε ματαίωση, αυτοί που είχαν γεμίσει την εθνική οδό με χυδαίες προσωπικές επιθέσεις, αυτοί που γυρνάνε πόρτα πόρτα τα κλαμπ της ORIGINAL 21 και ρίχνοντάς λάσπη παρακινώντας τον κόσμο σε αντιδράσεις και μπάχαλα, αυτοί τέλος με δικαιολογία τον ... Σκόκο διοργάνωσαν συλλαλητήριο με αποτέλεσμα τα επεισόδια στον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης και την τιμωρία της ΑΕΚ, δεν δικαιούνται να πουλάνε ΑΕΚοφροσύνη και να βάλλονται κατά της ORIGINAL 21. H OIKOΓΕΝΕΙΑ παρά τα ύπουλα χτυπήματα που δέχεται παραμένει Ενωμένη, Συμπαγής, Δυνατή και Έτοιμη να αντιμετωπίσει κάθε ενορχηστρωμένη επίθεση που της γίνεται.
    Χτυπώντας τον Δημήτρη, χτυπάτε όλη την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Κάθε προσωπική επίθεση, είναι επίθεση εναντίον όλων μας. Η αλήθεια και ο χρόνος είναι οι μεγαλύτεροι μας σύμμαχοι και η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ θα συνεχίσει να κάνει αυτό για το οποίο Εμπνεύστηκε, Ιδρύθηκε, και Υπάρχει!!! Να αγαπάει παθολογικά την ΑΕΚ, να υπερασπίζει με πάθος όλα τα κιτρινόμαυρα ιδεώδη και να Την ακολουθεί ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ.

    ΥΓ1. Όλοι εσείς οι υπόλοιποι που αποτελείτε αυτό το θλιβερό αντι-ORIGINAL μωσαϊκό και πλαισιώνεται το κλαμπ Ιζνογκούντ ένα έχουμε να σας πούμε. Να προσέχετε τις παρέες σας, γιατί όταν λάμψει η αλήθεια για τα προχθεσινά γεγονότα, θα βρεθείτε προς συνταρακτικών εκπλήξεων.

    ΥΓ2. Ερώτηση από το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν : από ποιόν σύνδεσμο ήταν αυτοί που με ανακοινώσεις τους έστηναν οδοφράγματα στην Δεκελείας για την επιστροφή του τωρινού προπονητή της ομάδας ? (για να βοηθήσουμε, δήλωσαν ότι επανιδρύονται).

    ΥΓ3. Προς ενημέρωση όλων των φίλων και εχθρών της ORIGINAL 21. Τα διαρκείας της Ερασιτεχνικης ΑΕΚ που επιστράφηκαν, όπως πρωτοσέλιδα διατυμπανίζουν οι υπέρμαχοι της αλήθειας , σας ενημερώνουμε οτι ακόμα δεν κυκλοφόρησαν. Όποιος είναι κάτοχος ενος τέτοιου εισιτηρίου διαρκείας και θέλει να το επιστρέψει να περάσει απο τα γραφεία της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ να πάρει πίσω τα χρήματα του!!!

    ΥΓ4. Τα λεγόμενα "ιδρυτικα" στελέχη της ORIGINAL 21 , μπορούν να μας θυμίσουν σε μια νυχτερινή συνάντηση στο δωματιάκι επι εποχής Τροχανά, εκτος απο την διαχείριση του ταμείου μας είχαν υποβάλει κάποιο άλλο αίτημα???

    Την ανακοίνωση υπογράφουν η κουστωδία του άγνωστου "Χ" και τα στεγασμένα κλαμπ της ORIGINAL 21 στην Αττική:

    Αγ.Παρασκευή
    Βύρωνας
    Εξάρχεια
    Καματερό
    Κορυδαλλός
    Κυψέλη
    Μαρκόπουλο
    Μαρούσι
    Μεταμόρφωση
    Μπραχάμι
    Νεα Ιωνία
    Νέα Μάκρη
    Νεα Φιλαδεφεια
    Παλαιο Φάληρο
    Περιστέρι
    Σεπόλια

    και τα στεγασμένα κλαμπ της Original 21 εκτός Αττικής:

    Αγιος Νικόλαος Κρήτης
    Αλεξανδρούπολη
    Άργος
    Άρτα
    Βόλος
    Γιάννενα
    Γιαννιτσά
    Διδυμότειχο
    Ηράκλειο Κρήτης
    Θήβα
    Καβάλα
    Καλαμάτα
    Καρδίτσα
    Κέρκυρα
    Κοζάνη
    Κομοτηνή
    Λαμία
    Λιβαδειά
    Melbourne
    Νέα Αρτάκη
    Ξάνθη
    Πάτρα
    Πτολεμαΐδα
    Σέρρες
    Σπάρτη
    Σύρος
    Τρίκαλα
    Χαλκίδα
    Χανιά
    Χίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. steven είπε...
    Προς όλους: ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΗ Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ. ΚΑΤΑΝΝΟΩ ΟΤΙ ΜΕ ΠΙΑΣΑΤΕ. ΑΝΤΙΟ ΛΟΙΠΟΝ. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΣΑΣ.
    ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    ΠΑΝΤΑ Η ΑΕΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΜΟΥ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΒΡΑΜΙΔΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ.
    ΩΡΑ ΚΑΛΗ.
    ----------------------------

    aderfe
    kala na pernas
    kai na diafonoume polles fores , kserw oti eisai AEKtzis ki arsenikos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΡΙΕΝΤΑΛ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ,ΚΟΛΗΜΕΝΑΚΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑ
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΒΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @ steven
    Απόλαυσε αδερφέ τις διακοπές σου ήρεμα και με το καλό κι άσε για λίγο το μπλοκ ορφανό.
    Δε χάθηκε ο κόσμος.
    Άσε το χρόνο να τα πάρει όλα και μη κοιτάς πίσω.
    Θα στρώσουν πάλι τα πράγματα.
    Όλα είναι της στιγμής.
    Και τα νεύρα και οι παρεξηγήσεις.
    Έλα με το καλό πίσω, με νέα διάθεση κι όρεξη.
    ΖΗΤΩ Η ΑΕΚΑΡΑ ΜΑΣ.

    Υ.Γ.
    Λογικά θα δεις και τον Θανάση Στουρνάρα.
    Πολλούς χαιρετισμούς να του δώσεις.
    Με την πρώτη ευκαιρία θα ξαναπεράσω σύντομα πες του,αν δε πάω Χαλκιδική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. mike21hlk είπε...
    Να αγαπάει παθολογικά την ΑΕΚ, να υπερασπίζει με πάθος όλα τα κιτρινόμαυρα ιδεώδη
    =============================================
    Πες στου συγγραφέα της ανακοίνωσης,ότι η παθολογική και υπερβολική αγάπη πνίγει αυτό που αγαπάς... και καταλήγει σε ολέθρια σχέση...
    ενώ ξεκινάει σαν τέλεια,ιδανική,ονειρεμενη σχέση

    Άνοιξε μεγάλο θέμα ο τύπος που το έγραψε...
    αλλά αποτυπώνει άθελά του όλη την αλήθεια,
    διότι άλλο υποννοεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Erotisi?
    Se posa alla blog stilate afti tin athlia anakinosi re florako agapitike toy dimitri?

    Ante na xathite palionoumera, pigenete na klapsete pouthena allou gia thn mizeri zoi sas. Den xreizomaste eksigisis oute allo kapeloma, paliomalakismena.Akous eki o dimitris...Oust reeeeeeeeeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 46 kataskeyastes anegefalon trampoykon synistoyn:
    i aek pethane,zito o dimitris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 46 club original * 50 malakes meso oro =
    2300 gnisia malakismena * 2 arxidia =
    4600 arximalakismena.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Διαβάζοντας το τελευταίο σου πόνημα, Στήβεν, μαύρισε η ψυχή μου... αλλά ηρέμησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Γιώργης ο Γαρατζέος10 Αυγούστου, 2010 11:13

    Βγάλαν τα κολλητήρια και οι μυρικόγκοι ανακοίνωση ότι όλα, μαζί κι η αγλαϊα είναι ενωμένα πίσω από το γκαραγκιόζη και ότι θα φερουν και το μπαρμπαγιώργο άμα λάχει...
    Ο μιχαλάκης από πάνω έκανε το κλασικό copy paste του (όπως και κάθε μέλος παντού) και τώρα νοιώθουμε όλοι πεφωτισμένοι...
    Φυσικά η ανακοίνωση έχει το κλασικό αριστερίστικο κι εξυπνακίστικο στυλάκι της οργάνωσης, το οποίο αυτούς (δηλαδή το γκαραγκιόζη) δεν τους έχει κουράσει ακόμα, ενώ όλοι εμείς οι πουλημένοι και οι φλώροι τρέμουμε...πω πω πω βρε...
    Ε ρε γλέντια...
    ΠΑΛΙ ΣΑΣ Γ-Α-Μ-Α-Ε-Ι Ο ΣΕΡΒΟΣ. ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ...
    ΥΓ: Ακόμα και αν αποδειχθεί ότι τα "παιδάκια" που τον δείραν ήταν τίποτα ξαδέρφια του, ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ. Μπράβω και στους 3 μυρικόγκους που τον προστατεύσαν. Αυτοί συνυπογράφουν τις ανακοινώσεις κατά του βατράχου στο site άραγε?
    ΥΓ2: Η αλήθεια πονάει όλους. Λχ οοοοολα τα κολλητήρια δεν κάνουν χρήση ή διακίνηση ουσιών, που αποτελεί ποινικό αδίκημα? Δεν έχουν προξενήσει ζημιές σε περιοχές και γήπεδα ποτεεεεεε? Είπαμε, ο βάτραχος είναι το πρόβλημα εδώ...
    ΥΓ3: Τουλάχιστον στα κεντρικά τους μπορούν να γράφουν τις ανακοινώσεις με ελληνικούς χαρακτήρες....μπράβο μπράβο! ΡΕ μιχαλάκη πες τους να σου κάνουν ένα installation τα greek fonts βρε παιδί μου. Ή απαγορεύεται στα κολλητήρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλημερα σε ολους.
    Το καλοκαιριατικο ξυπνημα του blog δειχνει τα ανακλαστικα.Αυτο ειναι σπιθα,ενδιαφερον.
    Ολοι ειμαστε ΑΕΚ και ο καθενας με τον τροπο του.
    Αυτο το τελευταιο ειναι που δημιουργει και τις ενδοεντασεις, αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο.
    Τι να λεμε δηλαδη; Οτι συμφωνουμε οποσδηποτε ο ενας με τον αλλον παντα και ολοι να λεμε ναι σε ολα;
    Υπαρχουν και διαφορετικες αντιληψεις και αντιδρασεις.Ακομα και εμμονες.Και πως αλλιως; Μα το σιγουρο ειναι οτι δεν υπαρχει κανενα συμφεφρον η καμια προσωπικη διαφορα. Αυτο ελειπε.
    Ζωντανοι ανθρωποι ειμαστε που ποναμε την ομαδα.
    Μας πεταξε απο τα μπανια και τα ουζα ο Δικεφαλος. Δεν ειναι κακο.
    Ας γυρισουμε σε αυτα,μεχρι το επομενο αγωνιστικο, η εξωαγωνιστικο γεγονος.

    Ανακοινωση της R,δηλαδη του "Δημητρη", τα μεσανυχτα,την ωρα που βγαινουν τα φαντασματα. Και σχεδον τρεις μερες μετα τα "Καλλιθεωτικα".
    Αργησες. Ισως εψαχνες να βρεις ποιος στην "εκανε". Ισως παλι,η οποια αμμεση προστατευτικη απαντηση,να λαμβανονταν ως κηλιδωμα στον ανενδοτο βατραχοαγωνα και να δημιουργουσε "ενδοοικογενειακες" παρερμηνειες.
    Το θεμα ειναι οτι εισαι στη γωνια. Και το να παραθετεις αλφαβητικα τα club στο τελος,σαν να φαινονται υποκαταστηματα της Εθνικης Τραπεζας σε καταλογο,δεν βοηθαει.
    Ενω οσο σε απασχολουσε ο βατραχοαγωνας, καποιοι αλλοι απασχολουνταν συστηματικα με την αποδομηση της οργανωσης.
    Οι καιροι εχουν αλλαξει και τιποτα δεν ειναι οπως πριν. Οπως πολυ πριν.


    Υ.Γ το πιο σημαντικο το ειπε ο Steven.Oτι "η μοναδικη οργανωση που υπαρχει-η που θα επρεπε να υπαρχει- ειναι η ιδια η ΑΕΚ".

    Καλες βουτιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Γιώργης ο Γαρατζέος10 Αυγούστου, 2010 11:58

    Χρήστο, ακόμα και το στιλάκι γραφής της ανακοίνωσης (μεταξύ ΕΑΑΚ, σύριζα με ολίγον από άδωνι με τα σκοτεινά σχέδια των νεφελίμ και τραπεζάκι πίσω δεξιά στο κτίριο της νομικής) είναι Δ.Χ. 30 χρόνια φούρναρης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ο Μιχαλης ειχε πει χθες αναφερομενος στον "βατραχο" οτι " εμενα με τρελενει το οτι πολλοι πιστευουν οτι αν δεν ηταν ο προδοτης η ΑΕΚ θα ειχε διαλυθει.Εσενα δεν σε ενοχλει;".
    Ασφαλως και δεν θα ειχε συμβει αυτο. Δεν μπορει να γινει κατι τετοιο,εφ'οσον υπαρχει απο πισω πολυς λαος. Και οτι εχει πολυ κοσμο πισω του,δεν πεθαινει. Αν ειναι δυνατον.
    Αυτο ομως,θα επρεπε να το πεις στον ιδιο τον Χ'χρηστο που ξεκινησε ανενδοτο αγωνα κατα του Σερβου με αυτο το σκεπτικο:Οτι εφυγε και διελυσε την ΑΕΚ.
    Η ας το δουμε διαλεκτικα: Αν θεωρησουμε -κατα την Χατζηχρηστιο αποψη- οτι οντως τοτε διελυθει η ομαδα,γιατι να μη πιστευω οτι κατι αναλογο θα συμβει και τωρα σε περιπτωση φυγης του Σερβου;(Δεν το πιστευω βεβαια,αλλα προσπαθουμε να μπουμε στο μυαλο του "μεσου ΑΕΚτζη")
    Μηπως τον φοβο της καταρευσης και την ολη καταστροφολογια,δεν την εχει βοηθησει και ο ιδιος τοσα χρονια; Και στην ουσια συντηρησε και γιγαντωσε τον μυθο του Μπαγεβιτς,με ολα τα επακολουθα;
    Ενω αν ηταν διαφορετικη η αντιμετωπιση τοτε και αντι για πεντοχιλιαρα και βατραχια και "αντρας χωρις παιδια" και "πουστης",φτιαχνοντας ετσι εναν μεγαλο αντιπαλο για να παιζει ο Δημητρακης,θα επρεπε να τον γειωσει, να αντιληφθει εγκαιρα οτι ηταν μισθωτος υπαλληλος με συμβολαιο και οχι ΑΕΚαρχης,οτι γουσταρε τα λεφτα η την ασφαλεια του Κοκκαλη και οχι την ανασφαλεια του τρελου με τα φαρμακα στην τσεπη,η οτι εξαναγκασθει σε κατι τετοιο, οπως λενε μερικοι, οτι αλλο τελος παντων νομιζε ο ιδιος που να εστεκε λογικα και να περνουνσε μια πιο βατη και με λιγοτερες αντιθεσεις και συγκρουσεις αντιληψη στο πλατυ κοινο,στον κοσμο της ομαδας που παρακολουθουσε αναυδος μια διαμαχη και θα επρεπε αυτοματα και με απολυτα δικαολογημενα κοινωνικα ανακλαστικα να "ταχθει" καπου. Υπερ η κατα. Και αφηνοντας την ιδια την ΑΕΚ στην ακρη,κανοντας "πολεμο" οι μεν στους δε, σηκωνοντας φλαμπουρα,με χαρακτηρισμους εκατερωθεν ανειπωτους,με χρονια εσωστρεφεια, με σπαρακτικη διχονια.
    Αυτο ειναι το μεγαλο λαθος,η μεγαλη γκαφα.
    Βαλε το Σερβο στην ακρη,τοοθετησε τον εκει που πρεπει,δηλαδη σχεση μισθωτου υπαλληλου με την ομαδα, που η σχεση εληξε, και δεν μας νοιαζει και παμε για αλλα. Και μη τον κανεις "ηρωα με παντουφλες".
    Αυτη ακριβως η εμμονη ειναι που ριχνει και τον ιδιο στο λακο με τα φιδια.
    Η ΑΕΚ ασφαλως και δεν διελυθει. Εδω ειναι. Ισως με τα χρονια και την φαγουρα να επεσε κανενα υποστηλωμα,η κανενα κομματι σοβας. Αντι να φωναξεις κανεναν οικοδομο η μηχανικο,καθοσουν τοσα χρονια με ψευτομερεμετια και καταριοσουν τον προηγουμενο χτηστη.
    Και αφου ησουν απο κατω τοσο καιρο,λογικο ειναι να σου πεσει στο κεφαλι.

    Σου αφιερωνουμε λοιπον το κατωθι ασμα:

    Τις αμαρτίες τις δικές μου
    αν χρειαστεί να τις μετρήσω
    από τα δέκα δάχτυλα μου
    μόνο τα πέντε θα κρατήσω.

    Μα το δικό σου αμάρτημα
    του κόσμου όλα τα δάχτυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Και οσοι μπαινουν εδω και μας κατηγορουν σαν Μπαγεβιτσικους, η βατραχολαγνους,ειναι βαθεια νυχτωμενοι.
    Η καλυτερα,εχουν κακως συνδιασει-μετα απο πληση βεβαια- οτι, οποιος εναντιωνεται στον "Δημητρη" πολεμαει την ΑΕΚ. Και τι ειναι ο "Δημητρης"; Εχει μεταφυσικη επαφη με τον Σπανουδη και τον Ιωνα; Η ειναι ο Μωυσης της ΑΕΚ,με τις 10 εντολες;
    Οπως γραφει και το μοτο στο site: "οποιος πολεμαει την οριτζιναλ πολεμαει την ΑΕΚ"
    Δηλαδη σωνει και καλα να συμφωνω, για να ειμαι καλος ΑΕΚτζης. Οπως ελεγε και ο Παττακος: "οι καλοι Ελληνες".
    Η ακομα και αν ψιλοδιαφωνω να κανω μοκο για την "γραμμη του κομματος". Και να γινομαι κανονικος, η λεκτικος bodyguard του "παπα"
    Και αν διαφωνισω φωναχτα, τελικα να γινομαι αποδιοπομπαιος τραγος και οποσδηποτε και με το ζορι να περναω στην αντιπερα οχθη και να ειμαι πολεμιος του "δωματιου",αρα και της ΑΕΚ (!!!)
    Καπελωμα κανονικο στην ομαδα δηλαδη,και τα σκυλια δεμενα.

    Η πιθανοτητα να συμβαινει και κατι αλλο, δεν περνα απο το μυαλο; Πρεπει να διαλλεξω στρατοπαιδο,για να βαυκαλιζεται ο "Δημητρακης";
    Το να μην εχω στρατοπαιδο,και να μη θελω να εχω,"δεν παιζει";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος είπε...
    Erotisi?
    Se posa alla blog stilate afti tin athlia anakinosi re florako agapitike toy dimitri?

    Ante na xathite palionoumera, pigenete na klapsete pouthena allou gia thn mizeri zoi sas. Den xreizomaste eksigisis oute allo kapeloma, paliomalakismena.Akous eki o dimitris...Oust reeeeeeeeeeeeeee
    -------------------

    mexri indonisia ti steilame

    kai opou allou ftasane oi karpazes tou vatraxou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. χαχαχαχα.ετσι. ολα τα σχολια για το σερβο μισθωτο. για τα αφεντικα και τα αλλα τα προηγουμενα τα καλοπαιδα που κανανε παρτη μεσα στο σπιτι μας και τωρα γλεντανε εισ υγεια των κοροιδων , ακρα του ταφου σιωπη.
    με κουταλοπηρουνα τσιμπησανε το μυαλο μας τοσα χρονια και μεινε αδειο το καυκαλο σα γκαζοντενεκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ετσι. Συνεχιστε. Θαφτε τον τελειως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Κωστας-Φλωρινα10 Αυγούστου, 2010 18:34

    Πατριδα,εισαι ξανα σε φορμα.Αληθεια.Καλη συνεχεια στις διακοπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Φορέστε τσίγκινα,θα μας γαμήσει ο Χαράλαμπας!Βρε ακατάλληλε πότε θα μάθεις να γράφεις?
    Εγώ το βιολί μου.Ξέχασα να σας πω ότι απο τότε που πέσανε οι μάπες μέχρι σήμερα δεν σταματάω να τον παίζω.
    Όλοι λέτε για την οργάνωση που μικραίνει και άλλα τέτοια αλλά με αυτήν ασχολείστε όλη μέρα.Και ο λόγος είναι απλός.Είστε ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ-ΔΕΣ.Καληνύχτα,τα καλύτερα έρχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανωνυμε,σκετος ξερολας εισαι και πετας την μια μαλακια μετα την αλλη.Τον ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ τον ξερεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Όχι,θα μου τον γνωρίσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ποσα χρονια εισαι στην οργανωση? Και απαντα στην καινουργια αναρτηση μην παμε μπρος-πισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τι εγινε τωρα ρε ΑΕΚαρες;
    Τωρα που ο Αβραμιδης κανει την ΑΕΚ... Αστερα Τριπολης ξεπουλωντας η απαξιωνοντας τους καλυτερους παικτες της δεν θα κανετε κανενα συλλαλητηριο,καμια καταληψη, καποιο ψΩΡιΑρικο ξεσηκωμο;Οι παλαιμαχοι καταπιαν τη γλωσσα τους;Μονο εκεινος ο γραφικος ο Βουρος (με την πασοκικη ψευτοκλανια) σας εμεινε πια;Α και ο πιο αποτυχημενος προεδρος στην ιστορια της ΑΕΚ ο γιατρος του γαυρου ο ΛΑΚΗΣ ΛΑΛΑΚΗΣ.Αλλα τι σημασια εχουν ολα αυτα αφου ο βατραχος ειναι παλι ο προπονητης της ΑΕΚ.Οταν θα πεφτουν οι τεσσαρες και οι πενταρες απο τους γαυρο-βαζελους τοτε θα τα πουμε....βατραχια.Σε ποιο βουρκο θα ξανακρυφτειτε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Προς sunred5: Είσαι σίγουρος οτι το έκανε ο Αβραμίδης ή έχεις πάθει ηλίαση ρε μαστουρωμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Γιώργης ο Γαρατζέος17 Αυγούστου, 2010 12:18

    Γιατί, εγώ δεν είδα καμιά κοπρίτζιναλ να σκούζει κιόλας...κι αυτοί τουμπεκί...με το αζημίωτο φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή