Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΤΖΗΜΕΡΟ


Από το ταχυδρομείο είναι αυτό το οποίο δημοσιεύω. Επαναλαμβάνω οτι δεν υιοθετώ ή διαφωνώ. Και φυσικά δεν ξέρω αν τα στοιχεία του αποστολέα είναι σωστά. Αυτήν την δουλειά δεν πρόκειται να την κάνω.  Αυτό που πρόκειται να συνεχίζω να κάνω είναι να μάχομαι την ρουφιάνικη και ρουσφετολογική ελληνική κοινωνία με τους διορισμούς των τεμπέληδων αλλά ποτέ να μην τσουβαλιάζω τους πάντες, όπως έκανε ο Τζήμερος που τον ενόχλησε ο Βαλιανάτος και δεν θα συνεργαζόταν με πολιτικούς αλλά ο Μάνος είναι οκ μια που δεν είναι πολιτικός αλλά μάγειρας ή αθλητής της ενοργάνου γυμναστικής και ψάχνει ακόμα κάπου να στεγαστεί. ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΜΑΖΩΞΗ ΦΟΒΙΣΜΕΝΩΝ ΤΕΩΣ ΠΑΣΟΚΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ. ΚΙ Ο ΤΖΗΜΕΡΟΣ ΤΗΝ ΜΑΖΩΞΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΕΛΕΙΑ.

**********************************************************************************
Κοινοποίηση.΄΄Εξοχοτάτη κ.Μέρκελ΄΄!!!

Δημιουργικότατε, κύριε Τζήμερε, της ΄΄Δημιουργίας,ξανά΄΄
Πήρα το θάρρος να σας γράψω την παρακάτω επιστολή ως ένας φανατικός,μέχρι πρότινος, υποστηριχτής σας.Ήθελα νάξερα,που σας βρίσκω.Από το κακό στο χειρότερο πάω.Καταρχήν θα ήθελα να σας ....
παρακαλέσω,επειδή είστε πολύ φίλος με την Sehr Geehrte Μέρκελ, αφού ανταλλάσσετε γράμματα και ευχητήριες κάρτες,όπως μεταφέρετε,μαζί με τους ψυχρότατους χαιρετισμούς μου και μερικές, ακόμα,επιπρόσθετες πληροφορίες,που πιθανόν διέφυγαν της προσοχής σας,στην ,εντυπωσιακά, πρωτότυπη επιστολή σας.Πέστε την σας παρακαλώ, ότι ζητώ ταπεινά συγνώμη που καθυστέρησα να επικοινωνήσω μαζί της, και εγώ..Δεν φταίω εγώ αλλά η ζαλάδα μου ευθύνεται, από την κατάσταση και, τις συνεχείς αυτοκτονίες που, αδικαιολόγητα, συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στην Πατρίδα μου.Ίσως μας έχει πιάσει μια ομαδική υστερία που δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, απέναντί της.Τέλος πάντων,σήμερα,μέρα που είναι,του ΑΓΊΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, αποφάσισα να σας γράψω.

Πρώτα από όλα, υπενθυμίστε την Εξοχοτάτη πως, το αίμα που ζητάς να μας προσφέρει, για να βγούμε από την εντατική,μας το χρωστάει, μιας και εμείς,ως λαός, συνηθίζουμε,ιστορικά τσεκαρισμένο,να τους το δίνουμε εθελοντικά.Σε κάθε έκτακτη ανάγκη,παγκοσμίως και διαχρονικά,όποτε χρειάζεται,είμαστε από τους πρώτους αιμοδότες.Σε βαθμό θανάτου!Θύμισέ την λοιπόν πως, και στον πρώτο και στον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο για τους οποίους η ανωτέρα όλων των φυλών Αρία φυλή της ευθύνεται,δώσαμε χιλιάδες φιάλες αίμα που φυσικά δεν το ζητήσαμε ποτέ πίσω.Νέοι,γέροι,μικρά παιδιά,άνδρες και γυναίκες,δώσαμε,καθώς και πόδια και χέρια και κεφάλια και ψυχές.Φυσικά ούτε αποζημιώσεις ζητήσαμε για όλες τις υπόλοιπες καταστροφές που μας προκάλεσαν οι γονείς της και οι παππούδες της ούτε ανταποδοτικά οφέλη.Ένα συγνώμη θα μας αρκούσε.
Καλά τα λές,κ.Τζήμερε για την κατάντια μας, στην μία απο τις δύο Ελλάδες,που αναφέρεις,πράγματα όμως που είναι αυτονόητα και εσύ απλά περιγράφεις, σαν ένα παιδάκι του δημοτικού που ΄΄καρφώνει΄΄τους συμμαθητές του στην δασκάλα, επειδή κάνουν αταξίες.Γιατί; Επειδή ήθελες να κάνεις,όπως εσύ λες,καλή εντύπωση.Εσύ, ο φρόνιμος και τακτικός,υπάκουος μαθητής από σπίτι με αρχές,αυτός που δεν τον ΄΄παίζουν΄΄οι άλλοι και θέλει να μπεί στο παιγνίδι.Μπράβο σου,κ. Τζήμερε.Το κατάφερες.Έκανες την δουλειά σου.Ξεγέλασες πολλούς.Άλλωστε,εδώ που φτάσαμε,μαυτούς που έχουμε,πολίτες και πολιτικούς,δεν ήταν και δύσκολο.Όμως αγαπητέ μου δεν έχεις τον Θεό σου.Όποιον πιστεύεις και, άν έχεις, ποσώς με ενδιαφέρει.Πες όμως στην φίλη σου ότι, αυτά που έγραψες δεν τα εννοούσες όλα, καθώς επίσης,τα κίνητρά σου ήταν άλλα.Ήθελες να σε μάθουν.Ήθελες να κάνεις ντόρο.Πες της ακόμα ότι της είπες τα μισά.
Είπες πολλά, για όλους και για όλα,για τους αγρότες,για την παιδεία,για τους δημόσιους υπάλληλουςγια την Δικαιοσύνη,για τα γρηγορόσημα,για τα γραμματόσημα,για τις μίζες,για τις Μερσεντές και για τα γλέντια.Μίλησες για κτηματολόγιο,για αυθαίρετα,για συνάφειες για τα πάντα και τους πάντες.Όλους μαζί, τους έβαλες σε ένα τσουβάλι και, τους έστειλες στον Διάολο!!Δεν αμφιβάλω πως αρκετοί Έλληνες, αξίζει πραγματικά να αποσταλούν, ομαδικά, στον ΄΄αγύριστο΄΄.Φυσικά,δεν αντιλαμβάνομαι πως ,στον κόρακα ζητάς,σήμερα ψήφο από όλους αυτούς που διαολοστέλνεις;Στην επικοινωνία όμως αγαπητέ μου,μιας και είσαι ειδικός,δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από τις κακές γενικεύσεις.Άλλωστε δεν της είπες και τίποτα καινούργιο.Ο χαρακτήρας μας , το ταπεραμέντο μας και οι συμπεριφορές μας, είναι γνωστά στοιχεία της ταυτότητας μας,αναντάν μπαμπαντάν.Έτσι πορευτήκαμε μέχρι σήμερα και είναι λίγο δύσκολο , από την μια μέρα στην άλλη, να γίνουμε δυτικοευρωπαίοι.Δεν ξέρω μάλιστα αν μας αρέσει να γίνουμε.
Αγαπητέ μου αγνότατε πανελεύθερε επιχειρηματία,αγωνιστή του καινούργιου και του νέου, που πήγες και συνεργάστηκες με, τον αμέσως μετά τον Μητσοτάκη,ηλικιακά,Μάνο αλλά και τον ακτιβιστή του Ελσίνκι,Βαλιανάτο(έκανες και ΄΄σκηνή΄΄, τάχα μου δεν τον ήξερες,για να δημιουργήσεις εντυπώσεις)θέλω να σου υπενθυμίσω ότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.Σε χρόνο dt έγινες ομοτράπεζος του ομόφιλού σου!Σε πήραν μυρωδιά και οι κολλητοί σου και την κοπάνησαν νωρίς-νωρίς.Γιατί δεν εξηγείς τι έγινε με τον Αγησίλαο;Πόσοι τραπεζίτες μπήκαν στην ομάδα,μόλις μυρίστηκαν ζουμί;Μετά το 2,2% των εκλογών,τι έγινε με την κρατική επιδότηση;Εσύ που φώναζες προηγουμένως για τους άλλους,τώρα τι έκανες;Την γύρισες πίσω;Κατηγορούσες κάποιους,ακροδεξιούς και φασίστες!Επειδή κατάλαβα, από τα σημερινά λεγόμενα σου, ότι έχεις άκρες,μπορείς να μου στείλεις καμιά τριανταριά αλλοδαπούς,με 10 ευρώ μεροκάματο,για να σκάψω ένα χαντάκι αρδευτικό;
Επειδή εκτός από διαφημιστής είσαι και, παρά τρίχα τελειόφοιτος ΑΣΟΕ,είσαι και μουσικός,γιατί δεν αλλάζεις σκοπό και να ρωτήσεις την Εξοχοτάτη να σου πει τι έγινε με τις δίκες, με τις SIEMENS και σια;Με τον Χριστοφοράκο,όλα καλά;Αυτός ο Γιόακιμ Έγκερ,ο Δικαστής του Μονάχου,στην δίκη για τις μίζες των υποβρυχίων της Πίζας,γιατί έβαλε πρόστιμο,140.000.000ευρώ στην FERROSTAL;Ο άνθρωπος είπε πως ,΄΄δεν αποτελεί δικαιολογία για την Γερμανική βιομηχανία να δωροδοκεί κάποιους που τα αρπάζουν εύκολα΄΄.Μήπως άκουσες πόσες καταθέσεις έχει ο μαλΆΚΗς;Μιλούν για 850.000.000 ευρώ!!Εσύ που είσαι η γάτα της αγοράς μήπως γνωρίζεις πόσα λεφτά μπορεί να κερδίζει κάποιος επιχειρηματίας που θέλει να πουλήσει και που δίνει μίζα,κοντά, ένα δις ευρώ;
Επειδή ο δικός μου περιπτεράς φέρνει μόνο λίγες Ελληνικές εφημερίδες,ρώτα την Εξοχοτάτη τι έγραφε η Γερμανική ZEIT για τα Fregatten,τα Panther,τα U-Boot,τα πολεμοφόδια;Το 2010 μας βάλανε και πήραμε με το ζόρι 283 αυτοκινούμενα πυροβόλα και ένα υποβρύχιο που δεν βυθίζεται πιο βαθιά από 7 μέτρα,για 403.000.000 ευρώ.Γιατί μας ανάγκασε να κόψουμε τον 14ο μισθό και συντάξεις,για να κερδίσουμε,ντεμέκ,1,8 δισ ευρώ και με το έτσι θέλω, μας φόρτωσαν με όπλα 4πλάσιας αξίας;Ξανά,ρώτα την αν διαβάζει,Frankfurter Allgemeine Zeitung,επειδή εγώ είχα Βουλγάρα νταντά και τα Γερμανικά μου δεν είναι καλά σαν τα δικά σου,πως γίνεται η Ελλάδα να αγοράζει από την Γερμανία πιο πολλά όπλα από την Σαουδική Αραβία, τα Εμιράτα,που έχουν έναν Ειρηνικό πετρέλαια,και την Ινδία με 1,5 δισεκατομμύριο πληθυσμό;
Επειδή ήλθα στο σπίτι σου,καταπληκτικό το παραδέχομαι,να είσαι γερός να το χαίρεσαι,φαντάζομαι ότι το έκανες με τον ιδρώτα σου,ρωτάω από περιέργεια,εκεί γύρω στα βόρεια προάστια,στις γειτονιές της Εκάλης,της Πολιτείας,στο Χαλάνδρι,στο Ψυχικό,ποιοι μένουν;Οι δημόσιοι υπάλληλοι, που κατηγορείς;Πως γίνεται εγώ να δουλεύω 35 χρόνια και άλλα τόσα κοντά,η γυναίκα μου,έχω και 10 χρόνια ΤΕΒΕ περίσσευμα και,ένα σπίτι αγόρασα 100 τετραγωνικά και αυτό θα το ξεχρεώσω όταν γίνω 75 χρονών;Το Πανόραμα, η Πυλαία,το Ωραιόκαστρο είναι γεμάτα βίλες, τραπεζικών, αξιωματικών,νοσοκόμων,δημοτικών υπαλλήλων;;;Παραδέχομαι πως υπάρχουν μερικές βίλες που ανήκουν σε επίορκους,εφοριακούς, τελωνειακούς,υπαλλήλους ΔΕΚΟ και άλλους που τα άρπαξαν.Τους ξέρουμε όμως όλους με τα ονοματεπώνυμα τους.Είναι αυτοί που παραλάβανε 30 ηλεκτροκίνητες μηχανές έλξις και 100 βαγόνια για τον ΟΣΕ απο την ΝΕΟPLAN, που δεν χωρούσαν στις γραμμές!Έκανες τίποτα για αυτά; Κατήγγειλες κανέναν;Ήρθες κόντρα με κάποιους για να διορθωθούν;Αντιθέτως,τα είπες στην κυρία Δασκάλα!Για ξαναρώτα,με όλο το θάρρος,την Εξοχότατη,αυτοί δεν ήξεραν τι παρέδιδαν;Την εταιρία ΜΑΝ που μας πούλησε 142 άχρηστα τρόλεϊ γιατί της έριξαν πρόστιμο 200.000.000ευρώ;Μήπως πήρε το αυτί της για 6.500 στρατιωτικά τζιπ που μάς έστειλαν πεσκέσι και πληρώσαμε γαμισιάτικα,ένα φορτηγό ευρώ,της DAIMLER BENZ,τι εθνικότητας εταιρία είναι;
Επειδή ξέρω ότι την έχεις θάρρος,και επειδή εγώ ντρέπομαι,ξαναρώτα την, γιατί μας τα γυρνάει πίσω,με το ίδιο δρομολόγιο,όταν βρίσκει ένα κιλό σάπια μήλα μέσα σε 100.000τόνους,ΟΛΑ,με το ίδιο τραίνο;Δυο τσαμπιά σταφύλια ήταν λίγο ξινά τις προάλες και έκανε φασαρία και επέστρεψε όλη την παραγωγή της Κορίνθου, ζητούσε μάλιστα πίσω τα λεφτά της, συν την αποζημίωση.Τις προάλλες για ένα τελάρο,λίγο χτυπημένα ροδάκινα,μας γύρισαν πίσω,με το ίδιο εισητήριο,15 νταλίκες φορτωμένες, γιαρμάδες Πέλλας.Ενώ τα υποβρύχια που γέρνουν,τα τανκς που δεν έχουν πυροβόλα,τα 40 Fantom, που δήθεν τα αναβάθμισαν για 350.000.000 ευρώ, τα οποία όπου νάναι αποσύρονται,οι φρεγάτες που ούτε για παραγάδια δεν αξίζουν,γιατί δεν τα παίρνουν πίσω;Η Hochtief που πήρε το αεροδρόμιο,με το έτσι θέλω για ένα κομμάτι ψωμί,ξέρει ότι έχει 10 χρόνια να πληρώσει ΦΠΑ;Μήπως τις διαφεύγει κανένα λεπτό από την περίφημη συμφωνία 8002 του ΟΤΕ από την οποία η SIEMENS είχε όφελος 632.451.856 ευρώ;Μήπως έχουμε πάθει,όλοι μας VERTIGO και δεν αντιλαμβανόμαστε αυτά τα τρελά νούμερα;Μας έχουν φλομώσει με ότι σαβούρα διαθέτουν,ότι άρρωστο προϊόν έχουν,στα MAKRO,στα LIDL,στα PRAKTICER τους.
Πανφιλελευθεροποιημένε κ. Τζήμερε,μιας και μένεις στην Αθήνα και ξέρεις καλύτερα,τα μεγάλα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων,ποιές εταιρίες ανέλαβαν τις κατασκευές;Ο Ρόμπολας ,ο Νόμπολας,ο Μπούμπουλας,η ΑΚΤΡΩΡ,η ΛΕΚΤΩΡ,με ποιους συνεργάστηκαν;Με Τανζανούςή με Αμαζώνιους;Για ξαναρώτα την Μαντάμ μήπως ξέρει;Μια εταιρία ,Bundesverband der Energie und Waslecwitschaff (ουφ,στράβωσα την γλώσσα μου)τι ρόλο παίζει;Τι ζόρι τραβάνε με την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΔΑΘ;Ένας George Weiher της SIEMENS τι παρτίδες έχει με το Μπούμπουλα,την Ελακτωρ και καμιά δεκαριά σταθμούς του μετρό;Ο ΄΄Γιωρίκας και ο Κωστίκας΄΄οι δύο μετροπόντικες του Μετρο της Θεσσαλονίκης,τι μάρκα ήταν;Μογγολίας;
Κοίταξε λεβέντη μου Τζήμερε,αυτή η φιλενάδα σου,θέλει, ντε και καλά, να βάλει χέρι όχι μόνο σε μας αλλά, και στον αέρα μας,στην θάλασσα,στα νερά και στον ήλιο μας!Με τσαμπουκά και νταηλίκια θέλουν να μας τα πάρουν, τζάμπα.Την άλλη φορά που θα ξαναμιλήσετε για ρώτα από περιέργεια η WPD AG τι νταλγκά βαράει;Ως μουσικός,ρώτα την ο Andreas First μήπως έχει σχέσει με όπερα ή με φωτοβολταϊκά;Η ABACUS SOLAR, η SHUKO τι βιολί παίζουν;Δεν γνωρίζω αν σκαμπάζεις τίποτα από αεροπλάνα αλλά,τα Eyrofighter είναι καλά;Να τα πάρουμε;Να κόψουμε λίγο ακόμα από μισθούς και συντάξεις και αν μας δώσουν μερικά δισ. ευρώ ακόμη, δανεικά,με 10% επιτόκιο, συν τους τόκους υπερημερίας,ας τα αγοράσουμε, ντέφι να γίνει.Γιατί όμως,στην Κορέα τα πουλάνε 25.000.000 ευρώ και σε μας 45.000.000;Έχουν ακριλικό χρώμα;
Α καλά που το θυμήθηκα!Εκείνο το περιβόητο το C4I που το παραγγείλαμε μαζί με την αναβάθμιση του ΟΤΕ,είναι έτοιμο;Πες την σε παρακαλώ ότι οι Ολυμπιακοί στην Αθήνα έγιναν πριν 8 χρόνια οπότε, μάλλον δεν θα το πάρουμε.Δεν το χρειαζόμαστε.Αν θέλει ας το δώσει στην Αγγλία που έχει αναλάβει τους φετινούς Ολυμπιακούς,του 2012.Χαλάλι τους.Ας κρατήσει και τα λεφτά που δώσαμε.
Πάντως παλικάρι μου θέλω να σε ευχαριστήσω που με βοήθησες σε μια δύσκολη στιγμή.Είμαι στην φάση που ξέρω πολύ καλά τι ΔΕΝ πρέπει να ψηφίσω.Τα κόμματα της μεταπολιτευτικής εξουσίας,τα ακραία, τους γραφικούς και, την Δημιουργία ξανά.Ξανά,δεν την ξαναπατάω.Θα δώ τι θα κάνω.Άκου και το τελευταίο.Εμείς οι Έλληνες,μια ζωή,έτσι είμαστε.Μαλώνουμε μεταξύ μας,σκοτωνόμαστε,κάνουμε εμφύλιους, πραξικοπήματα,αλλά πάντα στο τέλος, την βρίσκουμε την άκρη.Τι να κάνουμε; Αυτή είναι η μοίρα μας.Ερχόμαστε από μακρυά και πρέπει να πάμε μακρύτερα.Μέχρι και στου Διαόλου την μάνα θα φτάσουμε,αλλά,μόνοι μας.Κανείς δεν θα μας αναγκάσει.Ούτε εσύ ούτε η φιλενάδα σου,η Εξοχοτάτη.

Περιμένω νέα σου,σύντομα
Χαιρετισμούς στην Εξοχοτάτη
Δημήτρης Τσιπίδης
Σμήναρχος ιπτάμενος ε.α, απόφοιτος Σχολής
Ικάρων. 

56 σχόλια:

  1. Το "ειναι δικος μου" Χρηστο,δεν μεταφραζετε ετσι οπως νομιζεις η οπως το γραφεις τοτλαχιστον...
    Εδω ο Κασιδιαρης,εκει ο Κασιδιαρης,που ειναι ο Κασιδιαρης? Τα λαγωνικα της ΕΛΑΣ δεν ξερουν ? Εγω θα τους πω? η περιμενουν πληροφοριες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 00:43

    Αξιος ο Σμηναρχος και λιγα ειπε. Η μαλλον ειπε πολλα.
    Θα αρκουσε να του πει: ΠΑΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΤΖΙΜΕΡΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕΙ Ο ΜΕΡΚΕΛ.

    Και απορω αυτος ο ανθρωπος-δεν τον ξερω-πως ψηφησε Τζιμερο.Δεν ρωτησε; Κανεις δεν ειναι απο παρθενογενεση. Ποθεν; Απο που; Πως; Πως εσκασε μυτη αυτη η λιγδιαρα των Β.Π.;
    Πως επεσε στα ποδια μας αυτη η πυγολαμπιδα ο Τζιμερος; Ρωτα πεντε πραγματα χριστιανε μου Σμηναρχε. Μαθε, πριν απλωσεις χερι και λερωθεις.

    Ενα καρο πουστρακια καλοθρεμενα που αρνουνται την Βαυαροκρατια,αφου ασφαλως με τον ενα τροπο η τον αλλον ευνοουνται. Ολες οι αποικιες και τα προτεκτορατα ειχαν Τζιμερους. Δεν ειναι ενας. Ολοι ιδιοι ειναι. Ειτε "διαδημιστες" ειτε "δημοδιογραφοι" ειτε "αναλυτες" ειτε "πανεπιστιμιακοι" ειτε "κομματοσκυλα"...ειναι παντου τα ατιμα.
    Συντηρουν κοσμο οι αυτοκρατοριες. Τι νομιζες;

    Μα οι ιδιοι και οι ιδιοι χρονια.Ειτε μιλαμε για τους ΦΑραω,ειτε για Ρωμ.Αυτοκρατορια η Βυζαντινη,ειτε Βρετανικη,ειτε Αμερικανικη Πρωσικη Βαυαρικη κλπ. Απαραιτητοι διασκεδαστες αλλα και ρουφιανοι οι "Τιζμεροι".
    Ετσι δουλευουν οι αυλες. Με Τζιμερους.
    Με Ευνουχους. Δηλαδη με στειρους και αρα ακινδυνους γλυφοκωλιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 00:54

    Προς conpater: Α...εκτος και αν το εννουσες "αλλιως".
    Οτι τον εχει βαλει στο ματι.
    Οποτε ενταξει.
    Φτανει να μη την δουμε σε καμια φωτογραφια με μαγιω,οπου στο δεξι κωλομαγουλο θα εχει κανει "τατου" εναν "μαιανδρο" που λεει και ο Μηχαλολιακος.

    (δεν εχουνε το θαρρος,ουτε το -καταντημενο πια-Ναζιστικο εμβλημα να κανουν σημαια.
    Κρυβονται πισω απο αρχαιοελληνικα συμβολα.
    και παρ'ολα αυτα , η "μεγαλη σημαια" τους εχει μεν τον μαιανδρο,-παραλλαγη και αυτος-αλλα με μαυρο περιγραμμα με φοντο μια κατακοκκινη σημαια. Καργα Χιτλερικη δηλαδη. Την ξεχωριζει και ενα νηπιο.
    Αλλα αμα ερωτηθουν,σου λενε "ειναι μαιανδρος κυριε"

    Τραβατε να βρειτε τον Κασιδιαρι βρειτε το δρομο ολοι μαζι για το νταμαρι του Στρεφη,παρτε φορα και σκαστε με δυναμη χαμω.
    Ετσι για να δουμε τι εχουν τα κεφαλια σας μεσα.
    "Μαιανδρους" ευρω,δολλαρια,σκατα,σαπουναδες.
    Τι στο διαολο εχει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 00:58

    "...που αρνουνται να αφησουν την Βαυαροκρατια.."
    ηθελα να γραψω στο πρωτο σχολιο.
    Οχι να κανουμε και ηρωα το σκυλακι το Κανις.
    Ανεβα στο καναπε Τζημερε και γλυψε τα αρχιδια του Γερμανικου ποιμενικου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω διάφορα στην ατζέντα, μη-ποδοσφαιρικά, αλλά γουστάρω ν΄αρχίσω με το τόπι.

    Τα σημερινά αποτελέσματα ηταν όπως τα φανταζόμουν, κι όπως τά είχα και γραπτως φανταστεί εδώ στο μπλογκ.

    Η θλιμμένη φάτσα τού Σάντος σε αναγκάζει να πάς ν΄ακούσεις κάνα φάντο μπάς και καταλάβεις την Πορτογαλική άβυσσο. Γιατί τόση νταουνίλα? Καλά, δεν συζητάμε για το κόντραστ μεταξύ Οττο και Φερνάντο. Ισα με δύο γαλαξίες μακριά ένας απ΄τον άλλον. Κυττάς πάντως την γκριμάτσα τού Σάντος και λές, οκέι, είμαι εγώ παίκτης, και περιμένω να πάρω τά πάνω μου, ν΄ανέβω ρε παιδί μου στο κρίσιμο μισάωρο πρίν το μάτς. Και κεί πού φτιάχνομαι κι αυτοπορώνομαι σκάει ο Σάντος στ΄αποδυτήρια. Πάει. Μού ξέσκισε την ψυχολογία και τα Φρουδικά μου.

    Απ΄την άλλη όμως, όταν ξέρεις ότι στον ύμνο τής Πολωνίας υπάρχει ο στίχος "κουράγιο Πολωνία, δεν χάθηκαν όλα ακόμα", καταλαβαίνεις ότι έχεις σύγκρουση 2 ψυχοπλακωμάτων. Οπου ο λιγότερο αυτοκαταστροφικός απ΄τούς δύο μπορεί και να τολμήσει να χαμογελάσει.
    Απίστευτη νίλα τών Πολωνών σήμερα. Με το 1-0 στην κωλότσεπη, εμείς με 10, με ευκαιρίες γιά να έχει γίνει πορνό το μάτς απ΄το πρώτο μισάωρο, και με τον διαιτητή να σε σπρώχνει καραμπινάτα με την γελοία κόκκινη, περιμένεις ως Πολωνία να κάνεις την ζωή σου στο 2ο ημίχρονο.

    Κι αντ΄αυτού σε πολιορκούνε οι Καρακούνηδες με τούς Κατσουράνηδες στα 35 τους? Γάμα τα. Να είσαι δηλαδή κι ικανοποιημένος ως Πολωνός στο τέλος πού γλύτωσες με ισοπαλία? Ειχα δεί τούς Πολωνούς κι είχα πεί ότι μπροστά είναι πολύ καλοί αλλά πίσω είναι μιά μετριότατη ομάδα. Κι αυτό θα το πληρώσουν ακριβά γιατί την Τρίτη έρχεται κι η ήττα απ΄τούς Ρώσους.

    Οι οποίοι Ρώσοι είναι για πλάκα μιά απ΄τίς ποιοτικότερες ομάδες τού τουρνουά. Μπροστά άσ΄το, μπουκιά και συχώριο. Κι αν είχαν έναν πιο ικανό σεντερ-φόρ απ΄τον Κέρζακοφ οι Τσέχοι θα μετράγανε μισή ντουζίνα σήμερα.
    Μπάζουνε βέβαια πίσω κι έχουνε και κενά στο τέμπο, αυτό είναι ολοφάνερο, και ένας καλύτερος αντίπαλος απ΄τούς Τσέχους θα το εκμεταλλευτεί αυτό. Ομως πόσοι είναι οι καλύτεροι αντίπαλοι? Τρείς ουσιαστικά, Γάλλοι, Γερμανοί, Ισπανοί. Ε, στο ένα μάτς οι Ρώσοι έχουν ελπίδες και με τούς τρείς.
    Οι Τσέχοι έδειξν καρδιά αλλά τίποτα άλλο. Κι η σκέτη καρδιά με τούς Ρώσους προφανώς δεν αρκεί.

    Πίσω στην Εθνική, τραγικοί σήμερα ο Χόλεμπας κυρίως κι ο Νίνης (συμφωνώ με τον Στήβεν). θα έβαζα μέσα και τον Χαλκιά για την φάση τού γκόλ και μόνο, αλλά μιλάμε για τον Χαλκιά. Δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις όταν ξέρεις τί επιπέδου τερματοφύλακας είναι ο Χαλκιάς.
    Μού άρεσε πολύ ο Μανιάτης και σε κάποια σημεία τού μάτς ο Σαμαράς πού κράτησε πολλές μπάλλες μπροστά αλλά και βοήθησε στην ανάπτυξη. Και το λέω αυτό παρ΄όλο πού δεν γουστάρω καθόλου τον Σαμαρά. Πάντως, ακόμα κι αν ο αντίπαλος αυτοκτονεί, λέει πολλά το να σώσεις την παρτίδα όταν παίζεις με παίκτη λιγότερο επί 50 λεπτά και με το σκόρ εις βάρος σου.
    Κλείνοντας, πλέον όλα θα κριθούν από το πόσα μπορούμε να βάλουμε στούς Τσέχους. Αλλά και απο το αν η Ρωσία κερδίσει (αναμενόμενα) την Πολωνία ώστε να κατέβει με Β΄ομάδα στο τελευταίο μάτς εναντίον μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://logioshermes.blogspot.com/2012/06/blog-post_7778.html
    είναι ένα 12λεπτο βιντεάκι με απόψεις που ποτέ δεν ακούσαμε (από τα ΜΜΕ)στην Ελλάδα.Νομίζω αξίζει τον κόπο!

    Η θλιμένη φάτσα του Σάντος,αυτή είναι πάντα ,δεν αλλάζει.Δηλαδή εαν είσαι ποδοσφαιριστής του ,ξέρεις τι θα βλέπεις όταν κοιτάς τον πάγκο,οπότε άλλα περιμένεις για να ανέβεις!
    Για τον Χαλκιά τι να πεις,στο γκολ έμεινε Προκόπης !!! ο Νίνης απογοήτευση (4φορές τακουνάκι στο πουθενά).Νομίζω ο Κυριάκος Παπαδόπουλος θα αφήσει εποχή !!!
    Με Τσεχία θα δούμε ποιοι θα είναι κέντρο,αφού πιστεύω ο Κατσουράνης θα μείνει πίσω με τον πιτσιρικά,ποιός θα είναι ο τρίτος στους Καραγκούνη και στον τρέχω και για τους άλλους Μανιάτη.
    Ελπίζω να μην δούμε βασικό ξανά τον Γκέκα,δεν έχω δει άλλο παίκτη να κρύβεται τόσο πολύ στο παιχνίδι και το κάνει πάντα!!!
    Όλες μας οι ελπίδες (αν υπάρχουν τέτοιες) πιστεύω είναι το ματς με την Τσεχία,με τη Ρωσία δεν νομίζω πως έχουμε τύχη με όποιους και να κατέβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ CONPATER: ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΓΕΛΟ Ή ΤΡΙΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ, ΘΑ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ; Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΠΟΛΗ ΠΙΣΩ;
    ΣΙΓΑ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ STREET FIGHTER. OYTE O ΜΑΚΑΡΕΖΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν αυτο που φοβηθηκε.Ηταν το οτι εντελως ξαφνικα,βρεθηκε σε θεση αμυνης ΜΟΝΟΣ του.Εχουν συνηθησει να χτυπανε πρωτοι,απροειδοποιητα,εντελως ξαφνικα ακομα και ΕΝΑΝ μονο του.Σ`αυτη τη θεση βρεθηκε ο αντρακλας,ο πολλα βαρυς,ο κουτσαβακης για αυτο και πηρε τηλεφωνο να μαζευτουν 100 να πανε διπλα του.Φαινεται ο ανθρωπος πως εχει ψυχολογικα προβληματα,γυαλιζει το ματι του,αλλα μολις ειδε την Δουρου που τεντωθηκε του γυρισανε τα ματια.Ετσι ειναι οι αγαμητοι,που να ξερουν απο πλησιασμα.Αφου δεν το`χω -σου λεει- το θεμα,ας πλακωσω τα μπουνιδια.Κατι τετοιους,αν θες να εχεις αποτελεσμα,τους βρισκουν μετα απο χρονια σε πηγαδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 03:22

    Προς Χρηστο_new: Μιας και παμε προς τα κει την κουβεντα και μιας και λιγο-πολυ οι περισσοτεροι μυριζομαστε οτι καποιοι πουστιδες γεροι μας εχουν βαλει στο ματι τους παντες για να μας κατακτησουν,να την παμε την κουβεντα παραπερα.Η μαλλον ας ενωσουμε τα ακρα για να ξαναφτασουμε στο "0".

    Διαλεκτικα:
    Αν-υποθετουμε "αν"- εχουν σκοπο να αγορασουν τα παντα και να τα κανουν δικα τους,ΜΕΤΑ,ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΚΛΕΒΟΥΝ;ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ; (γιατι αποκλειεται να μη κλεβουν και να μη καταχρωνται οτι βρουν.Ειναι θεμα dna)
    Αν τα κανουν κτημα τους ολα,μετα τι ακριβως θα ζητουν να υπερχρεωσουν ωστε να το παρουν κοψοχρονια; Την περιουσια τους;

    Ασε που ολη αυτη η υπερτατη "τεχνολογια" και η "τρομερη μαγικη δυναμη που παραλυει", πραγματα δηλαδη τα οποια εσκεμενα αφηνουν να διαρεονται απο "Λιακοπουλους" και "ALex Jones" ανα τον κοσμο,μια χαρα βολευει στον πολλαπλασιασμο του μυθου τους και στην ψευδη γιγαντωση των γερων σε μεγεθος αστροπλοιου.
    Μεχρι και ολογραμματα στον ουρανο με "μαχες" θα μας δειξουν. Μιλαμε για ΚΑΠΗ που τα εχει χαμενα.

    Κατα βαση,μιλαμε απλα για γυφταριο με πολλα λεφτα. Παρα πολλα. Αυτο ειναι αληθεια. Με τρομερα μεσα πιεσης. Και αυτο ειναι αληθεια.
    Και απολυτως αδιστακτοι. Αυτο και αν ειναι αληθεια.
    Και πολυ βουλιμικοι και αρρωστοι,και αυτο ειναι αληθεια.
    Και φυσικα απολυτως αδυναμου στο να διαχειριστουν οι ιδιοι,ακομα και περιπτερο,αυτο και αν ειναι αληθεια.
    Τι δεν ειναι; Δεν ειναι γεναιοι. Αυτο που χρειαζεται δηλαδη για να επιβιωσει κανεις στην ιστορια.
    Αυτο δεν ειναι.Δεν ειναι "Ρωμη" η "Πολη" η "Λονδινο" να σου πουν: εδω ειμαι,αυτος ειμαι,σε γαμω και αμα σου αρεσει". Ποτε.

    Δεν περιφερονται απο καποια "καταρα" οπως λενε. Οχι. Ειναι τακτικη.
    Ειναι τροπος επιβιωσης.
    Οταν εισαι σκηνητης απο την φυση σου και περιφερεσαι με τετζερεδια-οχι γιατι εισαι βλακας,αλλα γιατι εισαι δειλος και θες να περνας απαρατηρητος απο τους ισχυροτερους (οπως ενας λαγος,φροντιζει να μην αφηνει "ιχνη"στο δασος,εν αντιθεσει με ενα λιονταρι πουθ αφηνει επειτιδες)-τοτε ειναι απολυτως λογικο και αναμενομενο να σε παρουν χαμπαρι και να επιστρεψεις με κλωτσιες εκει απο οπου ξεκινησες.

    Αν χαθουν τα Εθνη-κρατη ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΚΑΙ ΓΙΟΥΡΟ; ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΓΕΝΙΚΑ; ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ; (η ΑΕΚ που θα παιζει ρε πουστη μου;)
    Μη φοβου αδερφια.
    Εχουμε να κανουμε με ενα ματσο παγκαρογυφτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 03:37

    Προς conpater: Το ιδιο λεμε. Ποια "θεση αμυνης"; Δεν τον ριξανε απο αεροπλανο στην Νικαραγουα.
    Σε ενα στουντιο ητανε,και απεναντι του ειχε 5 γυναικες. (συνολικα λεμε)

    ΑΣφαλως εχουν μαθει αλλιως.
    Και βεβαια δουλευουν ομαδον απεναντι σε εναν. Και τι "εναν". Εναν αλλα "λυκο".
    Κατι τλειωμενους,κατι πεινασμενους,κατι σακατεμενους πανε και αποτελειωνουν.

    Εχετε δει κανεναν σημαινον ανθρωπο,να εχει φαει τις μπουνιες τους; Εναν πειτε μου. Να πανε "100" που λεει και ο Κασιδιαρης,να κανουνε τοπι την φρουρα του "ταδε" πολιτικαντη που ειναι υπευθυνος για τοσα δραματα,να του σπασουνε και αυτουνου τα παιδια, να τους πουμε μπραβο.

    Γιατι δεν εχουν κανεναν εχθρο επιχειρηματια; Δεν κλεβουν και δεν εκμεταλευονται αυτοι τους "ΑγιοΠαντελεημονητες";

    Γιατι κανενας μεγαλοδημοσιογραφος-τρομοκρατης,δεν εχει παθει ποτε τιποτα απο αυτους; Ποιο πιθανο ειναι να δειρω εγω η εσυ τον Πρετεντερη η τον Παπαχελα,παρα η "δυναμη Δελτα" του Αγιου Παντελεημονα. Απο μακρυα οι εκπροσωποι των -κατα τα αλλα-τσονοτκαναλων. (στα οποια βρηκαμε βημα και περνουμε σβαρνα τα στουντιο σαν τον Τσακα και τον "κουμπαρο" του big brother. Ψωνια δηλαδη).

    Γιατι δεν την πεφτουν σε ΜΑΤατζιδες που σπανε τα κεφαλια των συνταξιουχων παρα μονο-ταχα- με τοση προσοχη μεταφερουν απο το ΑΤΜ στο σπιτι και τουμπαλιν;

    Και βεβαια φοβηθηκε. Οι συμμορητες δρουν με ασφαλεια της ομαδας. Εξω,ξεμοναχιασμενοι,ισως και να κρυβονται κατω απτο τραπεζι,ετσι και βγαλει το ενα της βυζι εξω ο Δουρου.
    (ααααααχχ.. Καθενας με τον πονο του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 04:02

    Τι θα πει "ισως εχει ψυχολογικα προβληματα";
    Τον κοβεις να ειναι στα καλα του;
    Για να εισαι υπο τις προσταγες του Μηχαλολιακου, η "χαλασμενος" εισαι,η πολλα υποσχομενος νταβας στην Βαθης.
    (δεν μιλαω για τους "ψηφοφορους". Αυτοι ειναι αλλο θεμα)

    Σε καθε περιπτωση,αεργος απο θεση.Δηλαδη τεμπελης.

    Κατω στη Μανη, ο "μαιναδρος" σκιζει. Δευτερο κομμα ειναι. Μιλαω με αρκετους. Χαμος.
    Οι Αλβανοι πλεον εχουνε γινει κατι σαν τους "ληστοσυμορητες" το 40. Εχουνε παρει τα βουνα και ζουν σε σπηλιες. Αραια και που, οταν εχει ησυχια,ακουγονται απο το χωριο κατι "μπαμ" απο τους προποδες.Καραμπινες ειναι.
    Σημειωση: η κυνηγετικη περιοδος,ειναι ασχετη με την κουβεντα μας.

    "Δεν υπαρχει κανεις. Εχουν φυγει. Μονο μερικοι που εχουν υπογαψει κατι χαρτια..." μου λεει ο αδερφος μου ο μικρος. Ωχ καταλαβα.

    "να πανε να γαμηθουνε" μου λεει. "δεν τους δινουμε δουλεια. Οπου και οποτε εχει δουλεια,τωρα οι Ελληνες προτιμανε Ελληνες. Υπαρχει αλληλοστηριξη"

    -ναι.Καλα τους ηπιατε το αιμα και ετσ περισευε χρημα στην τσεπη για να αγοραζετε BMW μουργοι και να παιζετε μπαρμπουτι και να ξενυχτατε στα κωλαδικα της Καλαματας. Τωρα που σφυξανε οι κωλοι ανακαλυψατε την Ελληνικη ομονοια. Μαλακες και εσεις." του λεω.

    "Ρε να πανε να γαμηθουνε. Λαος-τιμη,Χρυση Αυγη" μου λεει αυτος.
    - βρε παιδακι μου του εξηγω. Ειναι πιο πιθανο να σπασουνε τη μουρη την δικη σου-απο κακη πληροφορηση-παρα να δεις καποιον απο αυτους να δερνει και να κλωτσαει καποιοιν απο αυτους που πολυ σωστα απεχθανεσαι.Με τα τηλεφωνα δουλευουνε. Παραγγελιες περνουνε. Απλα στο διαλειμα,βαρανε κανενα πεινασμενο λαθρομεταναστη. Η μεταναστη σκετο. Η μπορει και Ελληνα καταλαθος, αν εκεινος ειναι λιγο παραπανω μαυρος. Μονο η ταυτοτητα σε σωζει. Εχεις ταυτοτητα η την εχασες παλι; Γιατι δεν σε βλεπω καλα,ετσι που γινεσαι μαυροτσουκαλο το καλοκαιρι. Σε βλεπω απο μαυρο,μπλε μαρε.

    -Εισαι καλα ρε. Με ξερουνε.Ρε να πανε να γαμηθουνε. Ντου ρε.Μαζι τους. Να τους σακατεψουνε".
    Τι να πεις...
    Δεν βγαζεις ακρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για αυτο σου λεω...
    Εναν - εναν στο πηγαδι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και μια που ειπες για Μανη.
    Για δεν μαζευονται εκει κατω οι αντρακλες,απογονοι της Τρουμπας,να πιασουν τους Γερμανους που αγορασαν τα σπιτια των "περηφανων και αδουλωτων Μανιατων" και να τους πεταξουν απο τα highlands του Δυρου?
    Η απο την Αεροπολη κατω στο Λιμενι σε ευθεια,μην χαλανε και βενζινη?Ρε φιλε,μην παρεξηγησεις αυτο που λεω για την Μανη.Δεν γενικολογω.Ετυχε να εχω φιλο ενα πολυ καλο παιδι που ο πατερας του ηταν Μανιατης.Ειχε τρεις λεσχες στο κεντρο,και εφτα αδειες κρεωπολειου στην Βαρβακειο.Ο πατερας οχι το παιδι.Παντρευοταν το παιδι,και πηγαμε στο σπιτι στο κεντρο.Μεταξουργειο...
    Σκαει μυτη ο πατερας,δυο μετρα,μουστακι τσελιγκα,ελατε φιλοι του γιου μου να σας δειξω την συλλογη μου.Τρια Λουγκερ,δυο στολες SS,κατι ξιφολογχες,και δυο κασελακια σκωροφαγωμενα.Περηφανος μας εξηγησε,πως ειχε βοηθησει να πιασουν οι Γερμανοι κατι ανταρτες πανω απο το Οιτυλο,ΜΕΣΑ ΚΑΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,και για δωρο οι Γερμανοι του`καναν δωρο τα δυο κασελακια.Τα αλλα 8 τα πηραν οι ιδιοι.Εικοσι πεντε χρονων ανεβηκε στον Πειραια γιατι κατω δεν τον χωραγε ο τοπος με την ληξη του πολεμου,και εκανε τα παραπαναω.
    "Φτωχεια,πεινα,και να εχεις τους βρωμιαρηδες (ανταρτες),να σου κανουν πλιατσικο στις κοτες και στα ζωντανα.Χιλις φορες οι Γερμανοι που ηταν και αξιοπρεπεις παρα αυτοι οι ληγουρηδες...Ευτυχως τους ξεπαστρεψαμε,κοιτατε εδω,ειμαι τσολιας, και η Μανη θα παραμειναι αδουλωτη....!!!!!!" Βγαλε συμπερασμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 19:06

    Προς conpater: Και που να σου πως για ιστοριες με κρυμενες λιρες,οπου αργοτερα "βρεθηκαν" και ξεθαφτηκαν απο καποιους οι οποιοι σημερα εχουν κοτερα.
    Πω το γνωριζαν οτι Γερμανοι και καταδοτες ειχαν αφησει "προικα" κρυμενη, μπορεις νομιζω να φανταστεις.

    Η σχεση Γερμανων-Μανης,ειναι κατι παραπανω απο δεσμοι τουριστα-ταβερνιαρη,οπως ισως συμβαινει σε αλλες περιοχες.
    Ειναι σχεδον δεσμοι "αιματος". (εδω σκεψου τον ρολο των ακροδεξιων,των ΕΠΕΝιτων,των χουντικων των ασφαλιτων κλπ)

    Και σε αλλες περιοχες της Ελλαδας υπηρχε στενη επαφη 3ου και 4ου και 5ου τυπου,μεταξυ Ελληνων και Γερμανων κατα την διαρκεια της κατοχης Το 40% του κοσμου,ηταν-και παραμενει "Μπαμπηδες" "Καψηδες" και "Τζημεροι". Υπαρχει μια παραδοχη του Ελληνα (δεν μιλω για ολους,επαναλαμβανω,αλλα για μια πολυ καλη μεριδα) οπου ο ΓΕρμανος "γλυστρησε" κατα λαθος και εγινε "εχθρος". Δεν ηταν προορισμενος για τετοιος. Αναγνωριζοντας οι μεν στους δε μια σχεση "δουνε και λαβειν".
    Ποτε αλλος λαος, ειτε ο -φερομενος φιλος Γαλλος,η ο καλος Αμερικανος, η ακομα και ο ομοδοξος Ρωσσος,δεν θα μπορουσε να αναπτυξει αυτην την-συμφεροντολογικη με δοσεις ετεροαναγνωρισης- σχεση ζωης με τον μεσο Ελληνα.
    Και αυτο κραταει απο την εποχη της Βαυαροκρατιας. Η οποια ποτε δεν απεκτησε το σκληρο προσωπο που ανεπτυξαν αλλοι μηχανισμοι αλων χωρων, οι οποιοι αναπτυχθηκαν εδω και αυτο ηταν η αιτια να αναπτυχθουν πολυ γερες βασης σιωπηρης μεν,αλλα πολυ κραχτης "διαπλοκης".
    Γιάυτο και σημερα, ειναι η χωρα που συνεχιζει να κρατα τα πρωτεια στις "συναλλαγες" με τους Ελληνες,πραγμα που δεν συμβαινει με αλλη χωρα,η σε αλλη χωρα.

    Οταν σηκωναν οι Χανσεν, Τσιλερ κλπ τα υπεροχα κτηρια στην Αθηνα,οταν οι "βασιλοπληκτοι" ελληνες της εποχης εβλεπαν τον νεαρο και ευγενη Οθωνα να τους σκεπαζει με φτερουγες και πολλα-πολλα δανεια βεβαια, η οι αρχαιολογικες τους εταιριες τριγυριζαν και ανεσκαπταν αρχαιοελληνικους θυσαυρους,(εχουν κανει γερες μπαζες ειναι αληθεια,αλλα μονο επι κατοχης. Δηλαδη επι Χιτλερ. Ο οποιος και αυτος μας θαυμαζε. Ρε τι εχουμε παθει... Οι μεγαλοι κλεφτες ομως, οι διαχρονικοι,ειναι οι Αγγλοι. Αυτοι ειναι ΟΙ Λησταρχοι ΟΛΩΝ)ο-πραγματικα ειλικρινης θαυμασμος τους για τον "παλιο πολιτισμο", το ξεσκονισμα και η μελετη "ξεχασμενων" εως τοτε κειμενων και γραφων, και η αθλια εικονα απο την αλλη των καταντημενων-τοτε- Ελληνων,ολα αυτα εδεσαν μια σχεση ζωης αναμεσα στους δυο λαους.
    Στρεβλη μεν σχεση-αφου ο Γερμανος θεωρει-και σωστα- οτι ο "σημερινος" νεοελληνας ειναι παααρα πολυ μακρυα απο αυτα που οι προγονοι εππινοοησαν και "κατασκευασαν",και με χαρα ειδαν οτι πλεον και επισημα μπορουν να ειναι οι ιδιοι πνευματικοι κληρονομοι του πολιτισμου εκεινου ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ,ΟΙ ΘΕΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΦΑΝΩΝ ΠΛΕΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ( Η Γερμανικη "συμπαθεια" για τον νεοελληνα,εχει μετατραπει "σημερα" σε επικαιροποιημενο μισος,αλλα οχι με τους ιδιους να ειναι υπαιτιοι.Τα εχουμε πει αυτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 19:08

    Η Γερμανοελληνικη διαπλοκη και "συνεννοηση" κρατα απο τον Οθωνα.
    Αρα, μια χαρα μιλαει την ιδια γλωσσα ο Μανιατης (ειδικα) με τον Γερμανο,ακομα και αν δεν ξερει ουτε φραση.Κοινος εχθρος και των δυο,ειναι οι -φερομενοι ως-αριστεροι.

    Εχουν μοιρασει" την Μανη μεταξυ τους. Αγαστη συνεργασια.
    Γι'αυτο λεω οτι γνωριζω απο την "καλη" τους Γερμανους. Και δεν το λεω ειρωνικα. Αλλα κυριολεκτικα. Εχω τις καλυτερες εντυπωσεις.
    Εχουν σεβαστει το τοπιο,την αρχιτεκτονικη και την οικιστικη παραδοση,οσο δεν θα μπορουσαν ουτε οι ιδιοι οι κατοικοι.

    Αυτο το λεω,οσο αφορα σε μερικες αντιπαραθεσεις που τυχε να εχω με τον ALbert_AEKstein.
    Λαμπουν τα ματια τους οταν μιλουν για Ελλαδα,για Μανη,για αρχαια και για Μεσαιωνικα του τοπου. Και σεβονται τα παντα.

    Και να σου πω κατι; Αυτον τον Ελληνα "σεβεται" ο Γερμανος. Αυτον που ειναι αψης,σκληρος και παραλληλα μπορει να αγινει και "συνεργατης". Αντειμετωπιζοντας τον κοινο εχθρο ασφαλως. Τους κομουνιστες. Το οτι αγαπηθηκαν στην Μαναη παρ'ολο που δεν εισχωρισαν βαθεια σε αυτην την περιοδο του πολεμου,αυτο δειχνει πολλα. τους αναγνωριζουν μια ιδιοτυπη "λεβεντια".
    (μεταξυ κατεργαραιων κατανοηση)

    Δεν αντεχουν τον νεοφιλελευθερο τουρλοκωλο. Τον απολυτα ταμενο, τους "ΓΑΠ" δηλαδη και τους "Τζημερους".(Το οτι τους ξευτιλιζουν τοσο οι Σταλινικοι Σοιμπλε Μερκελ και ολο αυτο το κακο συναπαντημα δεν ειναι τυχαιο. Και μαλιστα ειναι μια χαρα ευκαιρια με αφορμη τους Ακηδες και τους ΓΑΠ, να δημιουργησουν και ομαδικες,συλλογικες ευθυνες και ενοχες σε ολοκληρο τον λαο. Πραγμα που-για την Ελλαδα- δεν θα εκανε Ουτε ο Χιτλερ.

    Υπαρχει μια "κλωστη" συνεννοησης μεταξυ Μανης και Γερμανων. Η οποια ειναι ισως δυσκολονοητη για πολλους.
    Και ολα ξεκινουν απο την κοινη παραδοχη εκατερωθεν οτι ειναι "ανωτεροι". Και οι δυο. Αρα "τι δουλεια εχουν οι αλλοι στα χωραφια μας";


    Μακρυγορησα παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρηστος Χοντζεας09 Ιουνίου, 2012 19:09

    Η Γερμανοελληνικη διαπλοκη και "συνεννοηση" κρατα απο τον- πολυ συμπαθη στον νεοελληνα- Οθωνα.
    Η βασιλεια Βαυαρων και Δανων (μια οικογενεια ειναι) στην Ελλαδα,απο τον Οθωνα εως και τον "εξαδαχτυλο" Γλυξμπουργκ ,ποτε δεν ειχε μεγαλες αντιπαθειες. Αντιθετως ειχε μεγαλες λατρειες.

    (η μεσολαβηση της Βασιλειας του Αγλλικου οικου, με τον Γεωργιο και τον Κωνσταντινο Α',ηταν μμια "κακη παρενεθση" η οποια ναι μεν ειχε και αυτη συμπαθειες μεγαλες,αλλα πολεμηθηκε απο τους Βενιζελικους τοσο πολυ που τελικα ξανακαταληξαμε σε Γερμανοκρατουμενους. Μας τραβανε απο δυο και τρεις μεριες.Χρονια τωρα. ειμαστε φιλετο. Αυτα λεμε εδω περα. Και αυτα θα πρεπει να εκμεταλευονται οι αντιπρσωποι της ΒΟυλης,αν δεν ειναι τελειως "ταμενοι" και πουλημενοι.

    Δεν με ενοχλει αυτος που "συνενοειται" με τους "ξενους". Αυτο πρεπει να κανει. Και να το κανει σωστα. Ουτε κωλο να δινει ασκαρδαμυκτι,αλλα ουτε και να φωναζει "αερα" ασκοπα η πουστικα,ωστε να στελνει τον κοσμο στα χαντακια και να βαφονται οι υπολοιποι ζωντανοι με μαυρα.

    Το θεμα ειναι: "συνεννοειται" με βαση ΚΑΙ τα συμφεροντα της χωρας που εκπροσωπει,Η ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΦΑΜΕΛΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΗΣΗ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ;
    ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ.
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.
    Δηλαδη για τα διπολα "Ρουλα-Ελενη" "Οσφπ-Παο", "Βανδη-Βισση", "Δεξια-Αριστερα" και λοιπες αηδιες,που κρατουν το ποπολο σε συνεχη διχαστικη καταστολη,δινοντας εναλλαξ της ψευδαισθηση της επιλογης και της "νικης"
    Ρε δεν γαμιομαστε ξανα και ξανα και ξανα...

    (μακρυγορησα παλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΑ ΦΤΕΡΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΜΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρήστο, έχω προσπαθήσει να σού πώ για μιά τρομερή σημαντική παράμετρο τής Γερμανικής κουλτούρας, τόσο σημαντικής πού χωρίς γνώση αυτής δεν μπορεί να εξηγηθεί το γιατί λειτουργούν όπως λειτουργούν: τής θρησκευτικής παραμέτρου και δή τού ότι οι Γερμανοί κάτω απ΄την επίσημη θρησκευτική επιδερμίδα (τό ότι δηλαδή είναι κατ΄ανάγκην χριστιανοί, πρόσεξε πώς το θέτω) είναι βαθύτατα παγανιστές.
    Τώρα, αφού δεν το έχουμε συζητήσει αυτό, δεν ξέρω πώς ηχεί στ΄αυτιά σου και τι καταλαβαίνεις διαβάζοντας τον όρο "παγανιστές".
    Πάντως:
    -ο σεβασμός τών Γερμανών για την φύση και την αρμονία με το περιβάλλον δεν έχει παρατηρηθεί μόνο στην Μάνη. Κάνω μιά σφήνα εδώ, και σού θυμίζω ότι επειδή έχω κολλητούς φίλους Μανιάτες, τα έχω ξανακούσει (σε διαφορετικές συχνότητες) αυτά πού καταπληκτικά περιγράφεις. Η συμπεριφορά τους στην Μάνη δεν είναι κάποιου είδους μυστηριώδης εξαίρεση. Ετσι λειτουργούν όπου κι αν βρίσκονται, όπου κι αν εδραιώνονται, χωρίς καμία διαφορά με το αν είναι ο τόπος τους η ξένος τόπος.

    Στίς συχνές έρευνες πού γίνονται για τίς πόλεις με την καλύτερη ποιότητα ζωής (και μπορείς πανεύκολα να βρείς τέτιες γκουγκλαροντας το) οι γερμανόφωνες πόλεις (πρόσεξε, όχι οι Γερμανικές μόνο) είναι ΠΑΝΤΑ στην πρώτη εικοσάδα παγκοσμίως. Πολλοί θεωρούν, ρηχότατα, ότι αυτό είναι θέμα.."οργάνωσης".
    Δεν είναι. Ειναι καθαρά θρησκευτικό θέμα στο βάθος του, είναι η θεοποίηση τής φύσης πού πάει πολλούς αιώνες στο παρελθόν, ο απόλυτος και σχεδόν καρμικός σαν κόνσεπτ σεβασμός σ΄αυτή, και η εναρμόνιση τού ανθρώπου σε υψηλή αισθητική μ΄αυτήν.
    Ο τρόπος λειτουργείας τους λοιπόν στην όποια Μάνη δεν μού κάνει προσωπικά καμία εντύπωση, το αντίθετο ναι.

    Βεβαια, διάβαζα τα πολύ ενδιαφέροντα πού αναφέρεις ενώ βλέπω με το ένα μάτι και την Ολλανδία να χαροπαλεύει με τούς Δανούς, κι εννοείται ότι αυτά πού λέω με την σειρά μου είναι ΠΟΛΥ αποσπασματικά. Σού είχα αναφέρει πρόσφατα ότι ακόμα κι η άνοδος τού Ναζισμού στην Γερμανία πριν ένα αιωνα (κι όχι πριν 70 χρόνια) είχε βαθύτατες θρησκευτικές ρίζες, διαστρεβλωμένες κάργα, αλλά πάντως θρησκευτικές.
    Προσπαθώντας, μάλλον ματαίως, να γλυτώσω τα σεντόνια πού το θέμα ΑΠΑΙΤΕΙ, σού δίνω το εξής λίνκ για προεργασία:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Neopaganism_in_German-speaking_Europe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστη παρατηρηση - θα σου προτεινα να διαβασεις αν τυχον δεν το εχεις ηδη διαβασει - το "Kαι σαν σκιές επιστρέφουμε" του Paco Ignacio Taibo II. Λογοτεχνικη προσεγγιση αλλα απολαυστικη στο θεμα που θιγεις.

      Διαγραφή
  19. Δεν έχει τελειώσει ακόμα το μάτς βέβαια, αλλά αν η Δανία δεν χάσει τον έκανε πουτάνα τον όμιλο.
    Και δεν μπόρεσε να κρύψει τίποτα η Ολλανδία.
    Το ότι δηλαδή μπορεί πολλά μπροστά αλλά είναι "ύποπτη" πίσω.
    Κι ότι όσο προχωράει σε διάρκεια το μάτς τόσο καίει λάδια στο κέντρο.
    Αναρωτιέμαι πώς θα επιβιώσει απέναντι σε μάτς-φωτιά με Πορτογάλους και Γερμανούς είδικά όταν έχει γκελάρει με την Δανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νευρικοί οι Γερμανοί με Μίλλερ και Οζίλ εκτός κλίματος, συνεπώς ανούσια υπεροχή χωρίς φάσεις στην περιοχή τών Πορτογάλων.
    Και το δοκάρι θα πρέπει να ξύπνησε τον Λέβ πού έχει μιά χαρά λύσεις στον πάγκο (Ρόις, Γκέτσε) και πού είναι υποχρεωμένος να ξεκινήσει με αλλαγή-ές το 2ο ημίχρονο για να συνεφέρει την ομάδα του.
    Οι Πορτογάλοι κάνουν το αναμενόμενο και το κάνουν σωστά και πολύ καλά ως τα τώρα.
    Περιμένω να αλλάξει πολύ η εικόνα τού μάτς στα επόμενα 45΄.
    Α, κάτι ακόμα: η κομμώτρια αποδυκνείει για μιά ακόμα φορά ότι εκεί πού μετράει φαίνεται ότι είναι απάτη.
    Και μην ρωτήσει κανένας ποιόν εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θες να χαλαρωσεις λιγο και δεν μπορεις...Αμα χτυπαει το τηλεφωνο μετα τις 12 το βραδυ,τρεις στις τεσερις φορες για καλο δεν θα ειναι.Με παιρνει γνωστος απο τα κεντρικα εδαφη της Πελ/νησου,και μου λεει πως τους ενημερωσαν οτι στις 16 Ιουνιου πρεπει να δηλωσουν ποιοι εχουν πηγαδια και ποιοι ποτιζουν τα κτηματα τους απο Λουσιο,Αλφειο,και κανα δυο παραποταμους.Παιρνω κανα δυο τηλεφωνα σε κατι "αρμοδιους",και η απαντηση καταπελτης.
    " Αφου ειναι περσινη υπουργικη αποφαση,η 150559 της 10/06/2011,απλα εγινε μια τροποποιηση στις 11 Απριλιου,τι καθεσαι και ασχολεισαι τωρα...".Στο Λυγουριο ηταν ο "αρμοδιος" ετρωγε χοντρο,προβατινα στην γαστρα για οσους δεν κατεχουν το θεμα...
    Ελεγχος στους υδατινους πορους ειναι η Κοινη Υπουργικη Αποφαση 150559 της 10/06/2011.Με αυτην θα ελεγχονται οι πηγες,οι καλλλιεργειες,οι αρδευσεις,μεχρι και ποσο νερο θα σου επιτρεπεται να πινεις.Στο ονομα της δημοσιας υγειας ολα αυτα φυσικα...Ποσοι απο εσας το ξερατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΡΟΣ CONPATER: ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΚΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑ ΤΙΣ " ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ " ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Ή ΤΑ ΑΓΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
    ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΡΟΥ, όπως και επισημαίνεις.
    ΣΠΟΡΟΥΣ Η ΜΟΣΑΝΤΟ ΚΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΔΕΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ.
    ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ: ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΛΑ. ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ; ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ. ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΙΣ.
    ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ Η ΔΥΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
    ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ. Ή κυριαρχεί στον φόβο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν ειναι θεμα εμπιστοσυνης...
    Εχει να κανει με την χρηση γης σε συναρτηση με το νερο.
    Για οσον αφορα την προσωπικη χρηση,σκεψου οτι τωρα ανοιγεις την βρυση και τρεχει ειτε για να πιεις, ειτε για να λουστεις,ειτε να ποτισεις.Δεν ειναι σιγουρο αν θα το εχεις αυτο αργοτερα...
    Κι αν το εχεις,ποσο θα σου στοιχιζει ?
    Δεν ειναι τυχαια η τροπολογια που ψηφισαν στις 12 Απριλιου.Τρεχει σχεδον παραλληλα και με κατι αλλο πολυ σοβαρο,που θα συναντηθουν σε βαθος χρονου οχι πολυ μακρινο.Και εχει να κανει με την αξιωση -ψιθυριστη μεχρι τωρα - του απεγκλωβισμου του δημοσιου απο την ζημιοφορα ΑΤΕ.Εχουμε αναλυσει τι θα συμβει αν πουληθει η ΑΤΕ,ολη η γη ειναι υποθηκευμενη σε αυτην,οποτε αυτοματως περνουν ολα τα δανεια και οι εγγυησεις στον αγοραστη.Οταν "συναντηθουν" λοιπον αυτα τα δυο στο αμεσο μελλον,νερο και ΑΤΕ,κανενας δεν θα εχει την γη του να την καλλιεργησει και να μπορει να την ποτισει.Ολα θα ειναι με ενοικιο,με francise σπορους της Μοσαντο,οπως λες,η της Dupont.Και με τι θα πλενεσαι στο σπιτι,και τι θα πινεις? Αμα σου στοιχιζει 2 ευρω το λιτρο,θα κανεις μπανιο μια φορα την βδομαδα,και θα πινεις δυο ποτηρια νερο την ημερα.
    Το θεμα ειναι πως περασε στο ντουκου,οπως και πολλα αλλα.
    Οι αγροτες δεν εχουν παρει χαμπαρι τιποτα,και νομιζουν οι περισσοτεροι πως θα συνεχιζουν να ποτιζουν απο τα πηγαδια τους,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΦΡΑΓΙΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρηστος Χοντζεας10 Ιουνίου, 2012 13:30

    Μην ανησυχειτε. Ολα γινονται για το καλο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟ: Σκέψου να έχεις ένα πηγάδι και νάρθουν να στο σφραγίσουν. Και μετά να σε φυλάνε μην τυχόν και το ξανανοίξεις. Ε ρε γλέντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρηστος Χοντζεας10 Ιουνίου, 2012 13:55

    Κατι ειρωνιες ξεστομιζε προχθες ο Ερντογαν- ο οποιος τα κακαρωνει οσονουπω και μαλλον αυτο του εχει φερει εναν φυσιολογικο εκνευρισμο -οτι "η Ελλαδα ειναι για γελια" "χρωσταει παντου σε αντιθεση με εμας..." και κατι τετοιες μαλακιες.
    Του ειπαν "σκασε μαλακα,εαν θες να μοιραστεις κανενα κουβα πετρελαιο και εσυ απο τον διαμοιρασμο που θα γινει και μην εγειρεις αντιθεσεις του κωλου" και αμεσως την γυρισε την πλακα. "ειμαστε διπλα στην Ελλαδα" και λοιπες μαλαγανιες.

    Βρε μαλακα,εδω μοιραζονται τα ιματια και τα κυμματα του Αιγαιου. Βγαλε το σκασμο και περιμενε την μεριδα σου.Χαμενος δεν θα βγεις.
    Εχει φαι για ολους δω απο κατω.
    Ερχεται ο Αλεξης,πισω απο τις λεξεις "καταγγελια-διαμαρτυρια-επαναδιαπραγματευση-παρδοχη-μοιρασμα."
    Εμπρος "Αντρεα" για μια Ελλαδα Νεα. Στην κυριολεξια ομως.

    Δεν ειμαι κατα της συνεκμεταλευσης του Αιγαιου. Να το ξεκαθαρισω. Γιατι πολυ απλα, η Ελλαδα εκ των πραγματων,απο θεση δηλαδη, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΥΕΣΗ.
    Εδω σου απαγορευαν να βγαζεις ουτε κουβα πετρελαιο και να σφραγισεις ολες τις τρυπες και ξαφνικα αξιωνεις απο τους παντες την αποκληστικη εκμεταλευση;
    Με τι "κακαλα"; Με τι δυναμεις; Με τι ισχυ; Με τι αυτονομια; Με τι ανεξαρτησια;
    Με κοροιδευμαστε. Αυτα ειναι για τον Πλευρη,τον Καρατζαφερη και τον Κασιδιαρη.
    Εαν ποτε-και πολυ συντομα- υπαρξει καποιου ειδους απαντληση του ορυκτου-η αλλου- πλουτου,τοτε αυτο θα γινει ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΠΑΝΤΩΝ.
    Εκει ειναι και το "παπλωμα". Αι μεγαλαι δυναμεις παλευουν για τα κομματια. Της Ελλαδας,της Συριας, του Ιραν,της Κυπρου.
    Και οι δυστυχες αυτες χωρες,νοιωθουν στο πετσι τους τις ειπετωσεις.
    Ελπιζομεν να τα βρουν,πριν αποστεωθουμε πληρως, η πριν αναπτυχθουν εσωτερικα εξαμβλωμτα στι χωρες, που ισως τις συρουν σε περιεργες λυσεις.

    Τελειωνετε μαλακες. Εχουμε και δουλειες.

    Δεν εχω προβλημα με την-οποια- "συνεκμεταλευση". με την Εκμεταλευση εχω ενα θεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρηστος Χοντζεας10 Ιουνίου, 2012 14:12

    Ηθελα να γραψω επιπτωσεις και εγραψα "ειπετωσεις".
    Δημιουργουμε και νεες λεξεις εδω περα καθως βλεπετε.
    Ο καθενας κρυβει εναν Ελυτη μεσα του.

    Προς Sτeven: Θα τα φυλαμε με καραμπινες.
    Οπως εκαναν οι Τεξανοι με τα πετρελαιοπηγαδα.
    Ρε λες να απαγορευουν τις γεωτρισεις για νερο, μπας και πεταχτουν πιδακες παυρου χρυσου;
    Ρε κοιτα που κατι ηξεραν οι Αμερικανοι που μας προπαιδευσαν τοσες δεκαετιες με "Μarlboro" τζιν παντελονια, γουεστερν, "Νταλας" και Ντιουκς".

    Εκει θα παμε. Ο μπαρμπα-Γιαννης θα φορα καρο πουκαμισο και καουμποικο καπελο,και θα καθεται στο υποστεγο του σπιτιου, στην κουνιστη πολυθρονα,με τον σκυλο και την καραμπινα επιβλεποντας την εξοριξη απο τον κινδυνο των πακιστανοινδιανων,ενω οσο η καυτη ανιψια του θα γαμιεται στον σταυλο με τον "σεριφη" του χωριου.

    Της μοδας ειναι παντα τα αυτοκινητα του '60
    Απο ενα ford taunus και δυο αλογα θα εχουμε ο καθενας.
    Τα καφενεια θα ανακατασκευαστουν σε Σαλουν.
    Θα μασαμε ταμπακο και πινομεν νερο που καιει.

    Κουιζ: Ποιος σκοτωσε τον Τζευ-Αρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟ: Αν δεν κάνω λάθος, η Αλέξις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μετά τίς άκαρπες, πλην όμως...αγωνιώδεις προσπάθειες τής ελλ. αστυνομίας να βρεί τον Κασιδιάρη (μη γελάτε εκεί πίσω), ο δραστης εμφανίσθηκε μετά την λήξη τού αυτόφωρου. Και αποκάλυψε την νοσηρή συνωμοσία εις βάρος του.
    Διότι σού λέει, τυχαία με βάλανε στο ίδιο στούντιο με την Κανέλλη και την Δούρου? Οχι. Τυχαία συνχρονίστηκαν κι οι δυό τους για να με εξοργίσουν? Οχι. Τυχαία μοντάρανε μετά το βίντεο ώστε να φαίνεται ότι την λιάνισα την Λιάνα αντί τού πραγματικού πού ήταν ότι αυτή μού την έπεσε με ένα καλοδιπλγμένο Ριζοσπάστη? Οχι.
    Ο Κασιδιάρης ξεμπρόστιασε το βρώμικο σύστημα πού επιχείρησε να σπιλωσει τον δίκαιο αγώνα του.

    Και έτσι, μπορεί πλέον να ξεχυθεί απερίσπαστος στα σοκάκια και να κυνηγ..., εννοώ να εκπληρώσει τούς ιερούς του στόχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΟΣ ALBERT_AEKSTEIN: Τα πάντα δούλεψαν ελληνικά: Αφού δεν μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα, άστο και θα λυθεί μόνο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παρεπιπτόντως, τι μού λέτε για Δούρου και Μούρου και Τότες και λοιπές Β΄Εθνικές.
    Δύο λέξεις εχω για σάς:
    Μαρία Σαράποβα.
    Οσοι δεν ξέρουν περί τίνος πρόκειται καλούνται να αυτο-αποκλειστούν μ μιά βδομάδα αποχής από το μπλόγκ.
    Δεν μπαίνω καν στον κόπο να σάς καταγγείλλω.
    Μπαίνω όμως στον κόπο να δώσω λινκ:
    http://greenobles.com/maria-sharapova.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. H οποία Σαράποβα δεν έχει το τσουλέ στυλάκι πού είχε η Κουρνίκοβα πρίν λίγα χρόνια (υποθέτω ότι ξέρουμε την Κουρνίκοβα, ημαρτον).
    Εκτός τού θανατηφόρου κορμιού, και τού άπαικτου προσώπου (τυφλώνεις κοριτσάρα μου, τυφλώνεις) είναι και αξιοπρεπέστατη όταν ανοίγει το στόμα της για να πεί 2 κουβέντες.
    Τεράστια κλάση λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΡΟΣ ALBERT_AEKSTEIN: Η Ρένα ΜΑΣ είναι πιο καλή. Μόνο στο τένις υστερεί αλλά κι αυτό θα το μάθει.Η δε Σαράποβα υστερεί σαφέστατα σε πολιτικά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κι η οποία κέρδισε το Ρολάντ Γκαρός. Και μ΄έβαλε να δώ γυναικείο τένις μετά από 30 χρόνια, απ΄την εποχή τής Κρις Εβερτ Λόιντ.
    Οχι για το τένις ομολογώ, αλλά διότι κάθε τέντωμα τής Μαρίας για να αποκρούσει το σερβίς ήταν σκέτη ποίηση. Κάθε βογγητό πού ακολουθούσε το κάθε της backhand ήταν πρόκληση/πρόσκληση σε φαντασίωση.
    Κάθε φορά πού στηνόταν για να δεχθεί σερβίς μπορούσες να εφεύρεις θρησκεία για πάρτη της.
    Κι ο φουκαράς ο καμεραμάν δεν μπορούσε ούτε τα προσχήματα να κρατήσει. Πλάκα κάνουμε?
    Ποιός μπορεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στήβεν,
    είναι σαν να συγκρίνουμε τον Μέσι με τον Καραγκούνη. Υβρις.
    Σε καλώ να επανέρθεις στην πραγματικότητα.
    Μαρία-Ρένα 6-0 (με το χέρι στο χειρόφρενο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κάνω παρένθεση απ΄τα Σαραποβικά, διότι βλέπω στην γερμανική τιβί αφιέρωμα στο ντερμπάκι Ισπανίας και Ιταλίας.
    Οπου χτές, είμαι σε διάλλειμα απ΄την δουλειά, και πίνω καφεδάκι στον Ιταλό πού έχει ένα καφέ δίπλα. Ρωτάω λοιπόν τον Τζουζέπε, τί βλέπεις για το μάτς αύριο?
    Απάντηση θρύλος: εξαρτάται τί τό΄χει παίξει ο Μπουφόν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εχω πάντως ένα προαίσθημα ότι δεν θα΄ναι καθόλου εύκολα τα πραματα σε κάνα μισσάωρο για τούς Ισπανούς.
    1. είναι το πρώτο μάτς τού ομίλου, και παραδοσιακά το πιό δύσκολο.
    2. οι Ισπανοί είναι τόσο ξεζουμισμένοι όσο κι οι Γερμανοί.
    3. οι Ιταλοί μπορεί να αποτελούν ένα ερωτηματικό αλλά το δεδομένο είναι ότι τόσο χάλια όσο παρουσιάστηκαν τα τελευταία 2-3 χρόνια αποκλείεται να είναι.
    Πολλά, εννοείται, ότι θα κριούν κι απ΄την ροή τού μάτς. Ευχομαι να σκοράρουν πρώτοι οι Ιταλοί για να δούμε θριλεράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΡΟΣ ALBERT_AEKSTEIN: ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ, ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΜΑΡΙΑ; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΝΩ Η ΡΕΝΑ ΜΑΣ, ΕΚΑΝΕ ΜΗΝΥΣΗ. ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΘΑΡΑ.
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΙΤΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εξαιρετικοί οι Ιταλοί στο πιο καλό μάτς πού έχουμε δεί ως τα τώρα. Οχι μόνο αμυτικά αλλά και επιθετικά, δικαιούνται το γκόλ και θεωρώ ότι θα το βρούν απέναντι σε μιά Ισπανική άμυνα πού μπάζει.
    Οι Ισπανοί έχουν μεν φτιάξει φάσεις (αναμενόμενο) αλλά δεν έχουν περάσει ούτε ένα σούτ. Κι ίσως η επιλογή τού να ξεκινούν χωρίς σεντερ-φόρ να μην είναι και τόσο λογική τελικά. Φαίνεται δηλαδή αυτό απ΄το τραγικό τελείωμα φάσεων πού έχουν.

    Διαπιστώσεις τροχάδην:

    α. υπάρχει πιο γραφικό επιθετικό δίδυμο στο τουρνουά απ΄αυτό τών Κασάνο και τού λατρεμένου Μπαλοτέλι?

    β. ο Μπαλοτέλι θα τελειώσει το μάτς χωρίς κόκκινη?

    γ. Ο Κιελίνι δεν είναι Ο κλασσικός Ιταλός αμυντικός? Δηλαδή στα δύσκολα έχει και την χειρουργική αγκωνιά αλλά και το ψαγμένο χτυπηματάκι στον αστράγαλο.

    δ. το πλάνο απ΄την εξέδρα με τον Ισπανό πού΄χει πάρει αγκαλίτσα την Ισπανίδα και τής ξηγιέται παράφορο ερωτα με φιλάκια, την είδαμε?

    Πάμε για το 2ο με τρέλλα. Γουστάρω, να πορωνόμαστε σιγά-σιγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. M-α-τ-σ-ά-ρ-α!
    Τα σέβη μου στούς Ιταλούς πού διέλυσαν όλα τα προγνωστικά, όχι με το αποτέλεσμα, αλλά με την αρχιδάτη εμφάνιση πού έκαναν.
    Ακεκδιήγητος ο Τόρρες, άμα τα βλέπεις αυτά καταλαβαίνεις γιατί ο Ντελ Μπόσκε επιλέγει να παίζει χωρίς σέντερ-φόρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΡΟΣ ALBERT_AEKSTEIN: ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ Χ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΟΥΠΕΡ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ. ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΕΤΑΛΛΟ Η ΙΤΑΛΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΥΣΕΙΣ ΤΟ ΓΑΛΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ.
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕ ΤΟ Χ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΣΟ ΤΗΣ ΔΑΝΙΑΣ. ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΟΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΚΟΜΗ: ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΙΤΑΛΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΑΥΡΟ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ; ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΒΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΛΟΓΙΚΑ. ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΦΩΝΙΑ ΚΙ ΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΙΤΥ ΚΙ ΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΚΑΛΑΚΤΙΚΟΣ.
    ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑΔΟΦΑΤΣΑ ΤΗΣ ΚΡΟΑΤΙΑΣ.ΑΛΑΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ. ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αντιθέτως εγώ έχω πάει στον κουβά στα πρώτα 5 ματσάκια πού έχω παίξει. Ειχα την Γερμανία με 2 γκόλ διαφορά (το μπούλο), αλλά και νίκη τής Ισπανίας (πάλι το μπούλο). Και να σκεφτείς ότι ξεκίνησα δυναμικότατα, είχα δηλαδή το Χ το δικό μας, αλλά και τα 3 γκόλ διαφορά τών Ρώσων (σωστός ο παίκτης).
    Δε μπειράζει, θα πιάσουμε την επόμενη πεντάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΑ. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ: ΤΑ ΣΚΕΠΑΣΤΡΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΤΕΙΑΞΑΝΕ ; ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ; Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΕΠΑΣΤΡΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ;
    ΡΕ ΚΙ ΟΙ ΠΟΛΩΝΟΙ ΚΙ ΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ, ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ολοι μαζί τα τρώμε, Στήβεν. Παγκοσμίως αμα λάχει αλλά και γαλαξιακώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΡΟΣ ALBERT_AEKSTEIN:ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ, να παίζεις το μικρότερο δυνατό στοίχημα. ΜΗΝ ΔΕΝΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΨΙΛΟΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ. ΜΕΤΑ, ΑΣΤΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΣΑ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΣΑ. ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 90.
    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΟΜΙΛΟ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑ. ΣΤΑ ΧΥΜΑ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τσάάαάάάάάκ, το χώσανε το γκολάκι οι Ιρλανδοί. Ρε γι΄αυτό είναι το Γιούρο το αγαπημένο μου τουρνουά. Ποιό ΤσουΛού και ποιο Μουντιάλ.
    Γιούρο.
    Κάθε μάτς και ντέρμπι λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγγνώμη ρε παιδιά, μόνο εγώ το βλέπω αυτό η κι εσείς?
    Απ΄την μακρινή κάμερα (όχι δηλαδή στα κοντινά πλάνα) το πράσινο τών Ιρλανδών και το μπλέ τών Κροατών είναι μπερδέψιμα.
    Ως θεατής ταλαιπωρείσαι να παρακολουθήσεις κινήσεις τών παικτών ειδικά στα μπουλούκια λόγω τών χρωμάτων.
    Η λέω μαλακίες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Φοβερό σχόλιο τού Γερμανού εκφωνητή:
    -"...οι Ιρλανδοί δείχνουν να έχουν εμπεδώσει πλήρως τον Τραπαττονισμό".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σε κρίσιμο σημείο κάνουν το 2-1 οι Κροάτες.
    Θα καταρρεύσουν τώρα οι Ιρλανδοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΡΟΣ ALBERT_AEKSTEIN: ΣΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΝΤΙΝΟΙ ΛΑΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΩΣΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΟΓΟΝΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. ΕΝΝΟΩ ΤΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟΥ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΕΚΦΩΝΗΤΗ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΤΗΣΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΎΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ( το ίδιο έχετε κι εσείς ) ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΟΣΤΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΡΑΚΑΡΗ ΕΚΦΩΝΗΤΗ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΑ ΛΟΥΚΙΑ ΟΤΑΝ ΒΡΕΧΕΙ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΥΠΟΥ " θα το δούμε ", αλλά εμείς δεν μπορούμε να το δούτμε σε δεύτερη φάση. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΘΟΛΟΓΟΑΝΑΤΟΜΟ. ΑΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕΥΜΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΓΕΡΑΚΑΡΗΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΙΣΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΣΕΙ ΚΕΡΑΥΝΟΣ, ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ.
    Είναι όμως έτσι; Μήπως ο κεραυνός ήταν οφσάϊτ; ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΑΡΓΗ ΚΙΝΗΣΗ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΙ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ. ΚΙ Η ΚΑΝΕΛΛΗ ΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ. ΚΙ Η ΔΟΥΡΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΛΙΑΝΑ ΠΗΡΕ ΔΡΟΜΟ ΑΝΔΡΟΚΑΤΟΧΙΚΟ. ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΟΡΓΑΝΑ. ΚΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΙΑ ΤΗΝ ΒΙΣΣΥ; ΚΙ Ο ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΑ ΒΙΑΓΚΡΑ; ΚΙ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΑΥΓΕΙΕΣ; ΚΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ; ΚΙ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ; ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙΑ ΠΙΑΣΑΜΕ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΑΦΤΗΚΕ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΟΚΚΙΝΗ;
    ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ. ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝΕ 500 ΚΙΛΑ ΚΟΥΤΣΟΜΟΥΡΕΣ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΕΔΏ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΖΩΟΥ Ή ΤΟΥ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΑΦΜ. ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, που ακόμη δεν έχετε καταλάβει γιατί ζείτε.
    ΒΑΡΕΙΑ ΦΑΝΕΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ; ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΛΥΓΙΣΡΙ. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ; ΜΕ ΤΟΝ ΝΩΕ. ΠΟΥ ΣΑΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ, ΚΥΡΙΑ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΡΤΟΥΝ, ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΓΙΝΕΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Ή ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΔΑ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο,ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ DISNEYLAND.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΡΟΣ ALBERT_AEKSTEIN : ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΑ, προσωπικό βγήκε. Sorry.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ολα τα γκόλ πού δέκτηκαν οι Ιρλανδοί ηταν σε σημεία πού σού κόβονται τα πόδια.
    Το 1ο στο τρίτο λεπτό τού ματς, το 2ο λιγο πριν το ημίχρονο και το 3ο με το πού ξεκίνησε το Β΄ημίχρονο.
    Στήβεν, το 2ο γκόλ τών Κροατών είναι κανονικό. Η μπάλα έρχεται από αντίπαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πρός Στήβεν: no problems, sir.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πεντακάθαρο πέναλτι πνίγει το κοράκι υπέρ τών Ιρλανδών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή