Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΡΑΛΛΗΣ

      Έχουν χάσει το νόημα και τη σημασία τους ακόμα και οι λέξεις στην Ελλάδα; Όταν πέθανε, ονομάσθηκε ευπατρίδης από τη βουλή των Ελλήνων. Ευπατρίδης σημαίνει ότι ασχολήθηκε με το καλό της χώρας. Κι όμως, ο τότε υπουργός παιδείας και μετέπειτα πρωθυπουργός Γεώργιος Ράλλης, την απόφαση έκτρωμα για την γλώσσα, την πήρε. Σ’ αυτήν τη χώρα που τα πάντα επιτρέπονται , έγινε κι αυτό. Όπως το νερό στον καταρράκτη δεν σταματιέται, όπως το ποτάμι δεν γυρνάει πίσω, έτσι και η ελεύθερη πτώση της χώρας είναι αδύνατον να ελεγχθεί.
      Τον θυμόμουνα για την ρητορική προτροπή του προς τους μαζεμένους κάφρους κάτω από το μπαλκόνι της Μεγάλης Βρεττανίας. "Δεν θέλω OY", είχε πει. Κι ενώ είχα ησυχάσει από άλλον έναν βασιλικό , άρχισε πάλι να με τσιγκλάει σήμερα. Με το εκπαιδευτικό μπουρδέλο, που αντιμετωπίζω και τις καθημερινές σχολικές ανάγκες των παιδιών μου.
     Ο κύριος Ράλλης λοιπόν, κατάργησε το πολυτονικό σύστημα της γλώσσας μας. Πάνε οι τόνοι και τα πνεύματα. Καλώς ήρθες δημοτική. Τέρμα η απλή καθαρεύουσα. Ήρθαν μετά τους μπλέ και οι πράσινοι, κι ολοκλήρωσαν την διαδικασία: Ολόκληρες γενιές μεγαλύτερων, θεωρούνται πια ανορθόγραφοι και τεράστιες γενιές νεότερων, γίνονται αμόρφωτοι και άξεστοι. Το έργο δεν έχει τελειωμό διότι οι μετέπειτα εκλεγμένοι ή ρουσφετολογικά διορισμένοι φωστήρες, επανέφεραν την διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας – σωστό αυτό- και μάλιστα με ανάγνωση και γραφή από το αρχαίο κείμενο . Με φουλ πολυτονικό σύστημα. Αυτό είναι καλό ή κακό;
      Ασφαλέστατα και είναι καλό για τους υπηκόους μιας χώρας που αν επιβιώσει και στο μέλλον, θα το οφείλει μόνο στην αρχαία ελληνική παιδεία της. Και μάλιστα μιά παιδεία, που το μόνο που έχει να κάνει ο νεοέλληνας, είναι να την συντηρήσει. Ούτε να την φτιάξει , ούτε να την διευρύνει . Κακά τα ψέματα ο νεοέλληνας δεν είναι για δύσκολα και πνευματικά. Δώστου να φάει, να πιεί και να χέσει. Αστον να νομίζει ότι είναι πανέξυπνος και ανώτερος. Αστου και το στόμα ανοιχτό να μιλάει για δημοκρατίες και παπαρδελοποιήσεις της ιστορίας κι όλα εντάξει.
     Χάσαμε την αναγέννηση, την μεταρρύθμιση και την βιομηχανική επανάσταση λόγω τουρκοκρατίας, θα πουν κάποιοι. Μαλακίες. Ευτυχώς που στην Ελλάδα είχαμε Τούρκο κατακτητή και όχι Γερμανό. Τίποτα δεν θα είχε μείνει. Ο μεγαλύτερος φιλέλληνας απεδείχθη ο Τούρκος. Τα πάντα διέσωσε στην Ελλάδα. 4 χρόνια γερμανική κατοχή είχαμε και παραλίγο να διαλυθούμε.
Όμως εγώ αναρωτιέμαι ακόμα: Με τον πιο γνήσιο τεμπέλη λαό του πλανήτη είναι δυνατόν να γίνει βιομηχανική επανάσταση; Τι, τώρα χάλασε; Τότε ήταν δουλευταράς; Δεν κόβουμε την πλάκα καλύτερα!
Για τον Ελληνα λοιπόν, βιομηχανίες βαριές και λοιπές χειρωνακτικές αγροτικές εργασίες τύπου βιοτεχνίας, απαγορεύονται δια ροπάλου. Μένει μόνο η παροχή υπηρεσιών με όπλο την παιδεία, την γνώση και βέβαια την ευγένεια και την φιλοξενία. Άλλη μπαρούφα αυτή για την ελληνική φιλοξενία. Φουκαραδισμός και φοβία για τους ξένους ναι. Φιλοξενία σαν αποτέλεσμα ψυχικής διάθεσης; Ποτέ. Ας μην ξεφύγουμε όμως.
     Τα παιδιά μας, σε όλο το δημοτικό σχολείο, μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα χωρίς κανένα κανόνα και κανένα επίσημο βιβλίο γραμματικής. Μέχρις ένα σημείο αυτό είναι λογικό διότι μαθαίνουν τη γλώσσα του πεζοδρομίου. Δεν μπορεί να υπάρχουν κανόνες στη γλώσσα που μεταχειρίζεται ο αχθοφόρος, ο λιμενεργάτης και ο πεζογλέντης γενικότερα, ή ο ρεμπέτης ειδικότερα. Τα παιδιά μας όμως, τα στέλνουμε σχολείο για να μη γίνουν έτσι. Ναι ή όχι; Για να γίνεις ρεμπέτ ασκέρ, πρέπει να τελειώσεις σχολείο;
Και τα παιδιά μπαίνουν στο γυμνάσιο αργά ή γρήγορα. Και με το καλημέρα πέφτουν σε μια τρομακτική εκμάθηση διγλωσσίας. Άλλα ισχύουν στα αρχαία, και άλλα στα νέα ελληνικά. Άλλες κλίσεις ουσιαστικών και άλλες ρημάτων. Τα ίδια δηλαδή αλλά με άλλους κανόνες. Ένας χαμός γενικότερος. Νευρική αστάθεια στους γονείς που βγαίνουν ψεύτες, και νεύρωση στους μαθητές που δεν ξέρουν ποιο είναι το σωστό. Μαθαίνω τους κανόνες της ελληνικής γλώσσας από τα αρχαία που είναι η μητρική . Αν όμως γράψω με αυτούς τους κανόνες στη νέα ελληνική, θα θεωρούμαι λάθος;
     Τι να σκεφτείς και τι να πεις; Αντί τα παιδιά να μάθουν το αυτονόητο, για μια απλή συνέχεια και –έστω και κακή- εξέλιξη της γλώσσας , με ετυμολογία και φιλοσοφία όμως σταθερή , ένα "γιατί" πλανάται στα στόματα όλων. Μικρών και μεγάλων. Μιλώ πάντα για παιδιά που με την καθοδήγηση των γονιών για το εκπαιδευτικό καλό τους , ενδιαφέρονται. Για άλλα , δεν ασχολούμαι. Κι όλα αυτά διότι κάποιος φωστήρας του υπουργείου, ενώ επανέφερε την σωστή ελληνική παιδεία στο γυμνάσιο, ξέχασε την αντίστοιχη προϋπηρεσία του δημοτικού.
     Διγλωσσία λοιπόν, που έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα το μίσος του Έλληνα μαθητή προς την γλώσσα του. Και σαν φυσική άμυνα από μέρους του, την αντικατάσταση της ελληνικής γλώσσας από τους γνωστούς βρυχηθμούς της αγγλικής. Απλά και μόνο διότι δεν διδάχτηκε το πλούτο μας σαν παιδεία λόγω λάθους κάποιου δήθεν παιδαγωγικού συστήματος και αποδέχτηκε την αμεσότητα και την φτώχεια μιας άλλης κουλτούρας πιο κατανοητής τουλάχιστον.
      Το πανηγύρι όμως συνεχίζεται και σ’ αυτούς που κατόπιν θα συνεχίσουν και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εκεί έχουμε και την τρίτη πλευρά της ελληνικής γλώσσας. Κανονική καθαρεύουσα , όπως είναι και το σωστό. Οι επιστήμες δεν μπορούν να υποβαθμισθούν σε κάποια χωρίς κανόνες μαλλιαρή γλώσσα. Και μιλάω για όλες τις επιστήμες είτε είναι θεωρητικές είτε εφαρμόσιμες στην πράξη. Φαντασθείτε έναν γιατρό να σας μιλάει για τη διάγνωση του ή ένα δικαστή για την ετυμηγορία του ή ένα μαθηματικό για τον συνειρμό του όπως μιλάμε στο γήπεδο. Μάλλον θα πηγαίναμε σε άλλον ειδικό.
     Ο Έλληνας λοιπόν, ανώτερης ή ανώτατης εκπαίδευσης, έχει βάσει συστήματος, σίγουρα κατοχή διπλώματος τριγλωσσίας . Άχρηστο βέβαια αλλά αναγκαίο για να τη βγάλει. Το σύστημα δεν είναι φιλικό αλλά πρέπει να σε φέρει σε κατάσταση αδιέξοδη και προσωπικής κρίσης για το ποιο είναι το σωστό και το λάθος. Το τι θα χρησιμοποιήσεις στην καθημερινότητα σου εξυπαγορεύεται από τη δουλειά σου. Είσαι όμως υποχρεωμένος να χάνεις χρόνο έτσι για πλάκα και ποτέ για την ουσία. Γι’ αυτό είμαστε τόσο πίσω. Ποτέ να μη γίνεις μαθητής και επιστήμονας και πολίτης. Να γίνεις όμως, φοβισμένος μαθητής και φοβισμένος επιστήμονας και φοβισμένος πολίτης. Και πάντα να ’σαι παρατηρητής των εξελίξεων και πολύ πίσω.
     Αυτό δεν είναι μορφωτικό επίπεδο. Παλινδρόμηση στην ξεροκεφαλιά και ασυνειδησία κάποιων . Αφού δεν κατείχαν τη γνώση και το στόχο, γιατί μπήκαν στο παιχνίδι αυτό το τόσο κρίσιμο; Αντί να αναβαθμίσουν την παιδεία που ήταν πανεύκολο, την τράβηξαν προς τα χαμαιτυπεία . Προφανώς χώρους που μεγάλωσαν. Και "εκπαιδεύτηκαν" και διορίστηκαν από τους αδιάφορους υπουργούς, που ήθελαν, όχι ελληνική παιδεία αλλά τουρκικό πήδημα.

31 σχόλια:

  1. Σχεδον παντα,χρησιμοποιουσα τα βιβλια των αρχαιων για τακους στα θρανια.Χωρια που στο σπιτι δεν ειχαν περασει την πορτα ποτε.Ξεκαταρισα τον Σοφοκλη,οταν θα διναμε εξετασεις,κανα μηνα πριν,και τα δακτυλικα μου αποτυπωματα βρεθηκαν και στις μεσα σελιδες του βιβλιου.Και επειδη για τους περισσοτερους απο τους λεχριτες της γαλαριας φαινοντουσαν κινεζικα,ανελαβε ο Ραπτης ο καθηγητης να μας πει δυο πραγματα,απλα,καθαρα και ξαστερα.Τα αρχαια,δεν ειναι μονο γλωσσα,ειπε.Ειναι τροπος σκεψης,εκβαθυνση της λογικης,που σε συνδυασμο με τα μαθηματικα,εκαναν το μυαλο του αρχαιοελληνα να δουλευει στα "κοκκινα".Ειπε κι αλλα,μπουρου-μπουρου κτλ.Εντατικα,μας εκανε τοτε μεσα στην ταξη,αφου τα μπροστινα θρανια ηταν οι αριστουχες,και στις εξετασεις γραψαμε απο 15 εως 17 και οι 8 του "υπονομου".Και ηρθε τωρα η σειρα της κορης μου (Α` Γυμνασιου),η οποια εχει συνηθησει και γραφει "εις την φαρμακευτικην",να ΜΑΘΕΙ οτι καποτε υπηρχαν οξειες,περισπωμενες,βραχεα,μακρα,και θα πρεπει να συνδυασει δυο γλωσσες κοινης καταγωγης αλλα τοσο διαφορετικες μεταξυ τους.Ασε που`χει αρχισει τις μαγκιες και πεταει κατι του στυλ..."κανω τιποτα" κτλ,και διαβαζει τον Καραγιαννιδη στην τουαλετα μη την δει η μανα της...Ο Θεος να βαλει το χερι του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mpourdelo to xortari

    paizei na xe 80.000+ simera sto oaka
    parolo pou to eixane kalupsei me skliro tapita , mallon duskola tha nai etoimo se liges meres

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο οποιος Γεωγιος Γαλης, στα στεγνα του και λιγο πγιν παιθανει,επεγαδεχθει το ολεθγιο λαθος του να καταγγισει την αγχαια Ελληνικη απο τα σχολεια.
    Εσυ μπογει να μην ηθελες "ου", παγιστανοντας τον μετγιοφγωνα,δηλαδη τον μετγιο σκετο,αλλα εμεις σου στελνουμε απο εδω ενα "φτΟΥ σΟΥ".
    Οταν οι αλλοι που κυβερνανε τον κοσμο την εχουν σε πρωτη ζητηση,οταν ολοι οι γλωσσωλογοι εχουν παραδεχθει οτι ειναι το τελειοτερο ανθρωπινο δημιουργημα,οταν τα think tank αυτων που σε κυβερνουσαν και χθες και σημερα βγε Γαλη,ειναι γνωστες της Ελληνικης,οταν απαντες οι διανοητες, εφευρετες ηταν-και ειναι- μυστες της -φανερα η κρυφα,-οταν υπαρχουν απειρες εδρες για εκμαθηση της παντου,οταν η επιστημη εχει δεχθει πλεον οτι η γνωση της και η εξασκηση της,ανοιγει διαυλους,δημιουργει νεες συναψεις και "οργωνει" τον εγκεφαλο, ερχοσαστε βρε προδοτες ακουσιοι η εκουσιοι και την πετατε στα σκουπιδια.
    Ποσο πιο καθαρα και ξεδιαντροπα να σου πουν λοιπον οτι "δεν την μπορουμε,δεν μας επιτρεπεται και στο τελος-τελος δεν την γουσταρουμε βρε αδερφε και θελουμε να ειμαστε δουλοι και υπηρετες των αφενταδων μας στους οποιους δινουμε παντα και για τα παντα λογο".
    Και το εγκλημα ασφαλως δεν ειναι στιγμιαιο αλλα διαρκες,με συνεχη ανακατωμα των κανονισμων και των θεσεων που αφορουν στην παιδεια,με αποτελεσμα τα παιδια καθε γενιας να χορευουν πανω στο ταψι της ημιμαθειας και της βλακειας με την συνοδεια νομων που λειτουργουν σαν ακορντεον.
    Και με αυτον τον αριστουργηματικο τροπο δημιουργουνται οι στρατιες των τυφλων και αγορασμενων "ψηφοφορων" των τριων-τεσσαρων οικογεννειων που σουλατσαρουν στην αθλια πολιτικη ζωη του τοπου τα τελευταια 50 χρονια,με την συνοδεια βεβαια αυλικων σφογγοκωλαριων (μερικοι τους λενε και "τζακια", αλλα μη φωναδεται γιατι μπορει να μαθ ακουθει ο Καδαμιαθ)και λυμενονται την δυσμοιρη χωρα,μεχρι που την εφτασαν στο τερμα.
    Ευγε, μουργοι.
    Η Ελλαδα καταστρεφεται συνεχως και συστηματικα απο τους Ελληναρες της και τους απατριδες ευπατριδηδες της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι φταιει κι αυτος ρε Χρηστο.Ανκορμαν ηταν κι αυτος οπως και ολοι οι αλλοι,που φουσκωναν απο υπερηφανεια οταν ανακοινωναν στον υπεροχο αυτο λαο,κατι που αλλοι ειχαν αποφασισει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να κοψει το λαιμο του και να αρνηθει.
    Και ας τον πυροβολουσαν στο κεφαλι.
    Τι νοημα εχουν μερικα χρονια ζωης πανω-κατω;
    Τι "30, τι 40 τι 50", συμφωνουμε, αλλα οχι για να παριστανουμε τους κωλογερους. Αλλα δειχνοντας την απαραιτητη "αυθαδεια" και υψωνοντας το πεισμα.
    Κανεις δεν μπορει απο μονος του να σωσει τον κοσμο. Ενταξει. Αλλα οφειλει να πει και να πραξει "τα δεοντα" και να δεχθει τις συνεπειες.
    Αλλα τι καθομαι και λεω νυχτιατικα.
    Η κωλοτρυπιδα και το πορτοφολι να ειναι γεματα και "δεν βαριεσαι αδερφε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα
    Πρόσφατα αποφασίστηκε στα βρετανικά δημόσια δημοτικά σχολεία να διδάσκονται τα Αρχαία Ελληνικά από την 1/9/2010. Την απόφαση αυτή σχολίασε ευνοϊκά ο βρετανικός Τύπος όπου, μεταξύ άλλων, γράφτηκε ότι τα Αρχαία Ελληνικά «θα βελτιώσουν τις δεξιότητες των παιδιών στην αγγλική γραμματική και θα τα εισαγάγουν στον ελληνικό πολιτισμό – το λίκνο του δυτικού πολιτισμού».
    Επίσεις παρατηρείται σε ολόκληρο τον κόσμο έντονο ενδιαφέρον για τα Αρχαία Ελληνικά. Παρά τις λίγες καταργήσεις εδρών Ελληνικών, κυρίως για οικονομικούς λόγους στις ΗΠΑ και σε μια - δυο ευρωπαϊκές χώρες, παράλληλα ιδρύονται νέα κέντρα εκμάθησης της Ελληνικής από τη μια άκρη της γης (Χιλή και Αλάσκα) στην άλλη της άκρη (Βλαδιβοστόκ και Νήσοι του Ειρηνικού)!!!!!.
    Εμείς φυσικά δεν είναι απίθανο να εισάγουμε στην εκπαίδευση μας τα ΓΚΡΡΡΡΡικλις για να είμαστε cool και να μπορούμε να epikinonoume kalitera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο την μια διαβάζεις οτι επιχειρείται Ελληνοποίηση της ΑΕΚ και απο την άλλη οτι οργανώνεται scouting την Ευρώπη.
    Τόσες βορειοευρωπαίες βρίσκουν χαρά στα σκέλια τους κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα,όλο και κανένα μπάσταρδο θα έχει γίνει ποδοσφαιριστής να τον φέρουμε εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώργης ο Γαρατζέος04 Σεπτεμβρίου, 2010 10:50

    Μεγάλη συζήτηση το γλωσσικό.
    Δεν είμαι ΚΑΤΑ της κατάργησης των πνευμάτων, το θέμα θέλει βαθύτερο κοινωνικοπολιτικό ψάξιμο.
    Η καθαρεύουσα (με τα πνεύματα της) ήταν κατασκευασμένη γλώσσα, που συνέβαλε και σε κοινωνικοπολιτικό διαχωρισμό.
    Οι αρχαίοι ημών (ή υμών) πρόγονοι δεν είχαν πνεύματα, αυτό ήταν μεταγενέστερο καπέλο.
    Οπότε δεν κρίνω αυτή την απόφαση του Γάλλη ως λάθος.
    Από την άλλη, ξεκίνησε τη διαδικασία εκάλειψης των αρχαίων ελληνικών (και τον ελληνικών γενικότερα...) από το διδακτικό πρόγραμμα, το οποίο είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.
    Το να μάθεις τη χρήση πνευμάτων έστω και στα πλαίσια των αρχαίων ελληνικών, ΑΛΛΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ, θα ήταν επαρκέστατο.
    2 θέματα ακόμα:
    1. Ως διπλωματούχος ΕΜΠ και Α'δεσμίτης βίωσα κι εγώ την εμπειρία των παλιών του "πρακτικού". Στο λύκειο, αν και σε άλλη δέσμη, έπεσα σε καλούς καθηγητές και παρατήρησα ότι εγώ και 1-2 ακόμα Α'δεσμίτες "κοντράραμε" τους Γ'δεσμίτες στα ίσια! Ειδικά σε συντακτικό τους ρίχναμε κιόλας. Τελικά ΟΛΟΙ καταλάβαμε πόσο άρρηκτα συνδεδεμένη είναι η λογική των αρχαίων και τον μαθηματικών....Βασικά θα έπρεπε να μας τα διδάσκουν και στα πολυτεχνεία, αλλά τέσπα...Σήμερα, αρκούμαι στο να διαβάζω κουτσά κουτσά αρχαίο και μετάφραση στο πλάι από τον "Κάκτο" και να γουστάρω...
    2. Φυσικά στα παιδικά μυαλά μπήγουν ΕΞ ΑΠΑΛΩΝ (που λέει κι ο jeffrey) τις εικόνες της ΠΑΛΑΙΑΣ διαθήκης με το εκδικητικό Γιαχβέ και τον περιούσιο και πως τιμωρούνται όλοι οι λοιποί αμαρτωλοί. Ενοχικά από πολύ νωρίς λοιπόν και οι νέοι ξέρουν από νωρίς ΚΑΛΥΤΕΡΑ τη μυθολογία κια ιστορία ενός άλλου λαού, παρά τη δικιά τους. (και δε σας το λέει ελλοχίμ, ούτε υπερασπιστής της φυλετικής καθαρότητος μας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα σε ολους.
    Υπηρχαν "πνευματα" στην αρχαια Ελληνικη,αλλα οχι με την μορφη της καθαρευουσας,δηλαδη τις μικρες στροφες πανω απο τα φωνηεντα,αλλα ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ. π.χ ΧΕΛΕΝΗ ΧΕΚΤΟΡ κλπ.Απλα μικρυναν στην πορεια και στο τελος βεβαια τα εξαφανησαν.
    Οι Σαξονες που αποφασησαν να υιοθετησουν και την Ελληνικη μαζι με τους βριχυθμους τους,καθ'οτι αυτοι δεν εφταναν και δεν μπορουσαν να δημιουργησουν ενα επαρκες οργανο επικοινωνιας. Και ετσι πηραν ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ κατευθειαν τις λεξεις. HELEN,HEKTOR,HERCULES κλπ. Και αυτο το εχουν υιοθετησει ολες οι Ευρωπαικες γλωσσες.
    Δηλαδη τα γνησια Ελληνικα τα μιλουν πλεον εκεινοι περισσοτερο και οχι εμεις.
    Οταν δεν ξεγεις τι εχεις και εισαι δουλοπγεπεις και κωλογλυφτης,αποτασεις το βαγυ σαν πανοπλια παρελθον σου και πγοτιμας να αναλαφγα δυτικα στγιγκακια.
    Τελος παντων,ας ασχοληθουμε και λιγο με την ομαδα μας,την ενδοξη πγοην αυτοκγατογισσα που βολοδεγνει μεταξυ του τιποτα και του μηδενος.
    Και με την υπεγοχη Ελληνικη προδοσφαιγικη πγαματικοτητα.
    "...Ωστόσο μία... τυπική έρευνα του ΣΔΟΕ στα βιβλία του γνωστού μάνατζερ Α.Τ. αποκάλυψε έναν "άγνωστο" κόσμο. "Μαύρο" χρήμα, μίζες και συμμετοχή σε παράνομο στοίχημα. Το θέμα αποκάλυψε η εφημερίδα "Τα Νέα" στην έκδοση του σαββατοκύριακου.

    Ο εν λόγω μάνατζερ που βρίσκεται πίσω από ηχηρές μεταγραφές Ελλήνων και ξένων ποδοσφαιριστών στις ομάδες της Superleague έχει τραπεζικές καταθέσεις ύψους 26.000.000 ευρώ. Φυσικά τα ποσά που δήλωνε στην εφορία ήταν εικονικά.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της έγκυρης εφημερίδας η υπόθεση δεν εμφανίζει μόνο φορολογικό ενδιαφέρον αλλά και σοβαρές ενδείξεις για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, καθώς και υποψίες για συμμετοχή σε στοιχήματα σε προκαθορισμένα παιχνίδια ποδοσφαιρικών ομάδων.

    Τα 26.000.000 ευρώ έχουν αποκτηθεί τα τελευταία δέκα χρόνια. Όπως αναφέρει η εφημερίδα "από αυτά, τα περίπου 4 εκατ. ευρώ προέρχονταν από καταθέσεις ποδοσφαιριστών καθώς και γνωστών παραγόντων μεγάλων ομάδων της Σούπερ Λιγκ. Πέντε εκατ. ευρώ αποδίδονται σε καταθέσεις τρίτων προσώπων στους λογαριασμούς του, ενώ επιπλέον 5 εκατ. ευρώ προέρχονταν από κέρδη που είχε ο συγκεκριμένος μάνατζερ από τη συμμετοχή του στο ποδοσφαιρικό στοίχημα. Για τη συγκεκριμένη πτυχή της συμμετοχής του σε παιχνίδια του ποδοσφαιρικού συστήματος, ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε στους ελεγκτές της υπόθεσης το γεγονός ότι στις φορολογικές δηλώσεις τριών ετών (2001-2003) ο μάνατζερ Α.Τ. είχε συμπεριλάβει βεβαιώσεις από πρακτορεία ότι κέρδισε αρκετά μεγάλα ποσά από τη συμμετοχή του σε παιχνίδια του ποδοσφαιρικού στοιχήματος. Σύμφωνα με τις βεβαιώσεις, στο διάστημα των ετών αυτών ο μάνατζερ κέρδισε από το στοίχημα του ποδοσφαίρου 3 εκατ. ευρώ! Ποσό που θεωρείται ιδιαίτερα μεγάλο, γι΄ αυτό και οι ελεγκτικές αρχές υποψιάζονται όχι μόνο ξέπλυμα μαύρου χρήματος αλλά και συμμετοχή σε "προκαθορισμένο" στοίχημα".

    Γνωστά ονόματα του ελληνικού ποδοσφαίρου βρίσκονται στη λίστα των πελατών του συγκεκριμένου μάνατζερ. "Παράγοντας μεγάλης ομάδας με τα αρχικά Γ.Λ. φέρεται να έχει καταθέσει στους λογαριασμούς του μάνατζερ 236.000 ευρώ τη διετία 2001-2002.

    Γνωστός ξένος ποδοσφαιριστής που έπαιζε τα προηγούμενα χρόνια σε μεγάλη ελληνική ομάδα με τα αρχικά Ρ. Dj. φέρεται να είχε καταβάλει στον μάνατζερ το 2000 και το 2003 συνολικά 175.000 ευρώ. Αλλος ποδοσφαιριστής που έπαιζε σε μεγάλη ομάδα της Θεσσαλονίκης με τα αρχικά Π.Κ. από το 2003 έως το 2007 είχε καταθέσει 135.000 ευρώ. Σε άλλη περίπτωση, ποδοσφαιριστής μεγάλης ΠΑΕ της Κεντρικής Ελλάδας από το 2000 έως το 2004 είχε καταθέσει στον μάνατζερ 121.000 ευρώ.

    Επίσης το μεγαλύτερο ποσό, 460.000 ευρώ, φέρεται να έχει δώσει στον μάνατζερ από το 2000 έως το 2007 ο ποδοσφαιριστής Σ.Κ. που έπαιζε σε μεγάλη ομάδα της Κεντρικής Μακεδονίας".

    Με το πέρασμα του χρόνου ο γνωστός μάνατζερ με "διαβατήριο" γνωστό ποδοσφαιριστή, μπήκε γερά στο παιχνίδι σε σημείο να ελέγχει τρεις ομάδες. Είναι γνωστό άλλωστε ότι σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ οι ομάδες "ψωνίζουν" από συγκεκριμένους μάνατζερ".

    Υπεγοχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γ.Λ=Γιώργος Λούβαρης P.Dj=Πέτραγκ Τζώρτζεβιτς και ο φτωχός μάνατζερ είναι μάλλον ο Τραυλός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Πνευμα" κυριολεκτικα ειχαν οι λεξεις αφου με τις ανασες για την εκφορα τους, περνα και ο εσωτερικος κοσμος μας μεσα τους.Γι'αυτο και γραφονταν κατ'αυτον τον τροπο.
    Αυτα στο αρχαικα χρονια. Στα επομενα κλασσικα χρονια δεν χρησιμοποιουνταν στον γραπτο λογο τα "πνευματικα" γραμματα,αλλα ειχαν περασει στον τροπο εκφορας τους. Αλλωστε ο "λογος" ηταν το "α" και το "ω".
    Η συστηματικη αποψιλωση της, η ανωμαλη και στρεβλη μαθηση της και το πετσοκομα της απο τους μεταγενεστερους φωστηρες της τρεισηλιθιου θεοτητος,εχουν σαν απο τελεσμα τα παιδια να βολευονται με 187 λεξεις στο πλουσιοτατο λεξιλογιο τους.
    Αλλα δεν μπορει να εχουν λαθος ο Γαλης,η Διαμαντοπολυλου,ο Γιωργακης,ο Αρσενης κλπ και να εχουν δικιο ο Ομηρος,ο Αριστοτελης η ο Πλατων. Καποιο "σχεδιο" θα υπαρχει". Δεν μπογει.
    Τελος παντων.
    Προτεινω το μνημειωδες εργο της Αννας Τζιροπουλου-Ευσταθιου "πως η Ελληνικη γονημοποιησε τον παγκοσμιο λογο"
    Εκει, θα θαυμασουμε, θα μεινουμε μα ανοιχτο το στομα, αλλα και θα μουτζωσουμε προς τα τεσσερα σημεια του οριζοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ίνα μην ξυγγράψω σεντονιάδα, δύο ρητούλια περί αρχαίας και νέας Ελλάδας:

    "Τα πάντα ρει, δις εις τον αυτόν ποταμόν ουκ αν εμβαίης" - Ηράκλειτος

    "Όποιος αναπαύεται στις δάφνες του, γίνεται στιφάδο" - Κάρολος Πολσεμάνογλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η κατάργηση των αρχαίων Ελληνικών έχει τον σκοπό της.Το 1986 βρέθηκε τυχαία ένα έγραφο με όνομα ονομάστηκε «Σιωπηλά όπλα για έναν αθόρυβο πόλεμο», Αυτό το εκτενές και λεπτομερές έγγραφο που χρονολογείται από το 1979 περιγράφει μία πολιτική που επιβλήθηκε από το 1950. Το έγγραφο λέει πως: «ο αθόρυβος πόλεμος …κηρύχθηκε από την Διεθνή Ελίτ σε μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα 1954». Το 1954 όμως είναι το έτος που για πρώτη φορά συναντήθηκε η λέσχη Μπίλντερμπεργκ.
    Παρακάτω διαβάστε μια μικρή περίληψη:

    «Η εμπειρία έχει αποδείξει πως η πιο απλή μέθοδος για την εξασφάλιση ενός σιωπηλού όπλου και η απόκτηση ελέγχου του κοινού, είναι να τους διατηρούμε ανεκπαίδευτους και αδαείς όσον αφορά τις αρχές των βασικών συστημάτων αφ’ ενός, ενώ αφ' ετέρου να τους κρατούμε σε σύγχυση, να τους έχουμε αποδιοργανωμένους και αποσπασμένους σε θέματα που δεν έχουν καμία πραγματική σημασία.
    Αυτό επιτυγχάνεται με:
    1. Τον χωρισμό των εγκεφάλων τους την υπονόμευση των πνευματικών τους δραστηριοτήτων την παροχή ενός προγράμματος χαμηλής ποιότητας στην δημόσια εκπαίδευση, τα μαθηματικά, τον σχεδιασμό συστημάτων και τα οικονομικά αλλά και την αποθάρρυνση τους στον τομέα της τεχνικής δημιουργικότητας.
    2. Την εξάρτηση των αισθημάτων τους και την αύξηση της αυτοϊκανοποίησής τους αλλά και της ικανοποίησης τους σε συναισθηματικές και σωματικές δραστηριότητες με:
    α) Άσχετες συναισθηματικές προσβολές και επιθέσεις (πνευματικός και συναισθηματικός βιασμός) μέσω μιας μόνιμης επίθεσης σεξ, βίας και πολέμων στα μέσα ενημέρωσης -κυρίως την τηλεόραση και τις εφημερίδες.
    β) Την ικανοποίηση κάθε επιθυμίας τους -σε υπερβολή- «σκουπιδοτροφές για τη σκέψη» και με την αποστέρηση όλων αυτών που πραγματικά έχουν ανάγκη.
    γ) Την επανεγγραφή της ιστορίας και του νόμου και την υποταγή του κοινού σε μία παρεκκλίνουσα δημιουργία, έτσι ώστε να μπορεί να ανορθώνει τη σκέψη του από τις προσωπικές ανάγκες σε ιδιαίτερα κατασκευασμένες εξωτερικές προτεραιότητες.
    Τα σιωπηλά όπλα της τεχνολογίας κοινωνικού αυτοματισμού θα παρεμποδίζουν τα ενδιαφέροντα του και τις ανακαλύψεις του.
    Όσο περισσότερη σύγχυση, τόσο περισσότερο όφελος. Άρα η καλύτερη προσέγγιση είναι να δημιουργούμε προβλήματα και μετά να προτείνουμε λύσεις.»
    Περιληπτικά:
    ✓Στα μέσα διατηρήστε την προσοχή του ενήλικου κοινού μακριά από τα πραγματικά κοινωνικά θέματα και αιχμαλωτίστε το με θέματα που δεν έχουν καμιά πραγματική αξία.
    ✓ Στα σχολεία κρατήστε το νεαρό κοινό σε άγνοια όσον αφορά τα πραγματικά μαθηματικά, τα πραγματικά οικονομικά θέματα, τον πραγματικό νόμο και την πραγματική ιστορία.
    ✓Στη διασκέδαση διατηρήστε την διασκέδαση του κοινού κάτω από το πνευματικό επίπεδο της Στ' δημοτικού.
    ✓Στην εργασία διατηρήστε το κοινό απασχολημένο ... απασχολημένο ... απασχολημένο ... για να μην έχει χρόνο να σκεφτεί φέρτε το πίσω στο αγρόκτημα με τα άλλα ζώα.
    Το πλήρες κείμενο διαβάστε το εδώ:
    http://www.lawfulpath.com/ref/sw4qw/index.shtml

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. giati den vriskw na diavasw auto Το 1986 βρέθηκε τυχαία ένα έγραφο με όνομα apo ton xaralampo

    e.m

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γ) Την επανεγγραφή της ιστορίας και του νόμου και την υποταγή του κοινού σε μία παρεκκλίνουσα δημιουργία, έτσι ώστε να μπορεί να ανορθώνει τη σκέψη του από τις προσωπικές ανάγκες σε ιδιαίτερα κατασκευασμένες εξωτερικές προτεραιότητες.
    Τα σιωπηλά όπλα της τεχνολογίας κοινωνικού αυτοματισμού θα παρεμποδίζουν τα ενδιαφέροντα του και τις ανακαλύψεις του.
    Όσο περισσότερη σύγχυση, τόσο περισσότερο όφελος. Άρα η καλύτερη προσέγγιση είναι να δημιουργούμε προβλήματα και μετά να προτείνουμε λύσεις.»
    Περιληπτικά:
    ✓Στα μέσα διατηρήστε την προσοχή του ενήλικου κοινού μακριά από τα πραγματικά κοινωνικά θέματα και αιχμαλωτίστε το με θέματα που δεν έχουν καμιά πραγματική αξία.
    ✓ Στα σχολεία κρατήστε το νεαρό κοινό σε άγνοια όσον αφορά τα πραγματικά μαθηματικά, τα πραγματικά οικονομικά θέματα, τον πραγματικό νόμο και την πραγματική ιστορία.
    ✓Στη διασκέδαση διατηρήστε την διασκέδαση του κοινού κάτω από το πνευματικό επίπεδο της Στ' δημοτικού.
    ✓Στην εργασία διατηρήστε το κοινό απασχολημένο ... απασχολημένο ... απασχολημένο ... για να μην έχει χρόνο να σκεφτεί φέρτε το πίσω στο αγρόκτημα με τα άλλα ζώα.
    Το πλήρες κείμενο διαβάστε το εδώ:
    http://www.lawfulpath.com/ref/sw4qw/index.shtml

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ούτε το Θρασύβουλο Φυλής του Αντώνη Μανίκα και του Μουστόγιαννη δεν μπορούν να κερδίσουν τα παληκάρια μας και ο Ντούσαν!

    Και εις ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τετοια χαρα απο διαφορους γραφικους ισως γνωστους ανωνυμους οταν χανει η αεκ δεν μπορω να την καταλαβω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα σε ολους.
    Ενταξει, φιλικο ειναι,δοκιμες γινονται,αλλα μη τρελαθουμε,το πρωταθλημα εχει ΗΔΗ ξεκινησει και δεν ειμαστε στις αρχες Ιουνιου.
    Οταν στα διαφορα τεστ και τις αλλαγες των συστηματων,των θεσεων κλπ. δεν προκυπτει ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ 90' τοτε κατι τρεχει στο "βασιλειο της Σφαλιαρας".
    Και αντε να δεχθουμε οτι η ομαδα προστατευεται και δινει το φιλικο κεκλεισμενων,για να αποφευχθουν και νεες σφαλιαρες.
    Η και οτι μπερδευει τους αντιπαλους,τους κατασκοπους και κατ'επεκταση και τον εαυτο της Η οτι "φιλικο ηταν, τα παιδια το ειδαν σαν αγγαρια(τοσο πολυ που να καθεσαι να χασεις απο τον Θρασυβουλο διχως μια εστω ευκαιρια;)και οτι εχουν διαχωρισει πληρως μεσα τους τα "κανονικα" απο τα "αλλα" παιχνιδια και αναλογως προσαρμοζονται.
    Ολα καλα.
    Μια απορια μονο εχω: Αν την Κυριακη ερθει καμια ηττα απο τας δυναμικας- οπως απεδειχθει εις την Τουμπα- Σερρας,τοτε τι γινεται;
    Ακριβως αυτο,σωστα μαντεψατε.
    Και αφου εβαλαν δυο γκολ μεσα στην Τουμπα,γιατι να μη μπορουν και μεσα στο...επομενο γηπεδο που θα παιξουμε,απουσια του Μανωλα,του Δελλα καθως φαινεται,του Πατσα,αρα παμε με τον Γιαχιτς αλλη μια φορα,τους Καραμπελες και τους Γεωργεες.(αν και ο τελευταιος ειναι ξανα τραυματιας απο οσο νομιζω.Τελικα ειρθε η ωρα μου. Θα παιξω εγω. Να μου πουν μονο σε ποιο γηπεδο,για να προλαβω την κινηση).
    Οι ακριβοθωρητοι και "κωλοπαιδα" της ομαδας, το εχουν βαλει στοχο να τον διωξουν;Και οχι λειτουργωντας αυτονομα;
    Προς τι η μη ανανεωση των συμβολαιων τους και τα συνεχη ραντεβουδακια; Λεφτα δεν υπαρχουν,ο.κ. αλλα εστω με εναν θα επρεπε να ειχαν συμφωνησει.
    "Περιμενετε λιγο,μη φευγεται,σε λιγο φευγει αυτος" ελεγαν περυσι,αν θυμαστε. Τελικα "αυτος" εμεινε και για τον επομενο χρονο. Και χωρις αλλαγες στο ροστερ,χωρις ξεσκαρταρισμα.Μονο κατι "λιμα" εφυγαν. Τωρα πρεπει με αυτους που γινοταν πολεμος 1/2 χρονο,να συνεργαστει και για τον επομενο,να "φτιαξει ομαδα"
    Πειτε μου σας παρακαλω με τι "μαγια", με τι "παρελθον", με τι "δεσιμο" και με τι προυποθεσεις μπορει να γινει κατι τετοιο;
    Αρκουν οι δυο προσθηκες Δελλα-Λυμπε για να ξαναπαρεις τα αποδυτηρια;
    Μακαρι να συμβει,αλλα οι δυο τσελικες δεν νομιζω οτι μπορουν συνεχεια να καθαριζουν τα τζαμια.

    Απορια: doping control στο τουρνουα των καγκουρο υπηρχε;

    Του Αγιου Ζαχαρια σημερα,μεγαλη η χαρη του.Ο οποιος περασε τα πανδεινα κοντα στο 1800 και εμαρτυρησε για την πιστη του.
    (Το "Ζαχαριας" δεν προερχεται απο την "ζαχαρη",αλλα ειναι λεξη Εβραικη που σημαινει "εκεινος που ενθυμειται τον Κυριο και ο Κυριος τον ενθυμειται)
    Μνησθητι μου Κυριε λοιπον, οταν ερθεις εν τι βασιλεια σου.
    Οχι,δεν τρελαθηκα.Θα κανουμε συχνα αναφορες σε εκκλησιαστικα προσωπα και γεγονοτα,ετσι για να ξεφευγουμε απο την ποδοσφαιρικη λαιλαπα που προσφερει η ομαδα. Αλλα και για να παιρνουμε κουραγιο για αυτα που ερχονται.
    Αλλωστε αμειγως ποδοσφαιρικα,εναι αδυνατον να μιλησουμε,καθ'οτι δεν υπαρχει αντικειμενο.
    Μη λυγατε αδερφια.
    Ο Θεος ειναι μεγαλος.
    Αμην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μετα το θαυμα της "Αστραλιας", εχουν δωσει ηδη 5 αγωνες και ολοι ειναι με μετριοτατη αποδοση.
    Και με μετριοτατους αντιπαλους.
    Να δεχθω οτι σε εναν-δυο απο αυτους δεν ειχες καλη αποδοση-και σταθερη κυριως-λογω προεοιμασιας.
    Αλλα σε τεσσερα παιχνιδια εντος Ελλαδας με υποδεεστερους και παρουσιαζεις αυτην την εικονα;
    Μηπως η ομαδα "θα ειναι πληρως ετοιμη κοντα στον Νοεμβρη" οπως ειχε ειπωθει και περυσι; Και μεχρι τοτε τι γινεται; Θα ειμαστε 10 βεθμους πισω και θα κυνηγαμε τον Αρη και τα play-off;
    Δεν θα επρεπε να ημασταν ετοιμοι απο την πρωτη αγωνιστικη; Δεν ειμαστε ΑΕΚ; Παμε για "καλη πορεια στο πρωταθλημα" απλως;
    Να κανουμε τον σταυρο μας που η-συμφωνηθεισα-κληρωση δεν εβγαλε 2-3 ντερμπυ στην αρχη και ετσι μπορουμε να προετοιμαστουμε τις πρωτες 10 αγωνιστικες; Και μετα θα παμε για μια νικη σε ντερμπυ-διχως αγχος πλεον- και αν επικρατισωμεν, επιτελους να επανιγυρισωμεν;
    Δεν επατε να εγαμηθειτε εκαλυτερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Βαραβας-κατα κοσμον Γ.Νικητιαδης,-εδηλωσε οτι "δεν βοηθησε ο Μπαγεβιτς και γι'αυτο δεν εγιναν(ειναι τελειωτικο δηλαδη)οι συλληψεις".
    Και γιατι στις πρωτες μερες-και διχως να "βοηθησει" ο Μπαγεβιτς- λεγατε με καμαρι και στομφο οτι " κλειδωνει" τους υπαιτιους των γεγονοτων η αστυνομια" και "ειναι θεμα ωρων,το πολυ ημερων η συλληψη τους";
    Δηλαδη, θελω να πω, ρε εκδορεα κροκοδειλων,γιατι δεν ελεγες αυτο το αληθινο ψεμα απο την αρχη,παρα βρηκες μια δικαιολογια; Κρατα τα ψεματα και τα προσχηματα.
    Και μη δεσμευεσαι. Εκτος και αν εννοεις οτι εισαι για δεσιμο.
    Κανεις δεν πιστεψε οτι θα γινουν συλληψεις.
    Ειμαστε στην Ελλαδα,στη χωρα με τα κοκκινα φαναρια στην πορτα. Μη μας ταραζεις και νομιζουμε οτι ζουμε στη Σουηδια. Μας δημιουργεις προβλημα,δεν το καταλαβαινεις;

    Ειπε ακομα ο Φιλισταιος πολεμαρχος :
    Για τα στημενα: «Eίναι θέμα της Δικαιοσύνης και της βραδύτητας με την οποία λειτουργεί. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι πολύ γρήγορα θα υπάρξει εξέλιξη, αλλά αντιλαμβάνεστε ότι η ελληνική δικαιοσύνη είναι πνιγμένη στις υποθέσεις».
    Γελαστε,αν δεν εχετε ηδη βουτιξει απο το μπαλκονι σας.
    Για τις ριτρες βιας του οπαπ και της χορηγιες του :
    "Αν δεν θέλουν, δεν υπογράφουν (οι ΠΑΕ)και δεν παίρνουν χρήματα. Το ελληνικό Δημόσιο όσο του πέφτει λόγος με τη συμμετοχή που έχει στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΠΑΠ, δεν διαπραγματεύεται τέτοια ζητήματα».
    Μη ρωτατε πως και ο οπαπ θα διαφημιζεται ταυτοχρονα απο τρεις τεσσερις μεγαλες ομαδες στις φανελες τους. Ειναι η επιβραβευση για την εξαλειψη της βιας και το "ευ αγωνιζεσθεαι".
    Για τον οικονομικο ελεγχο στις ΠΑΕ-ΚΑΕ ειπε ο Ναβουχοδονοσορας:"...Δική μας θέση είναι ότι δεν μπορούμε να ασχολούμαστε με θέματα αδειοδοτήσεων των ΠΑΕ και ΚΑΕ, αν πάνε καλά τα οικονομικά τους και τα ασφαλιστικά τους. Υπάρχουν αρμόδια υπουργεία για να ασχοληθούν».
    Ειπε ομως και μια αληθεια. Να το πουμε. "...Δεν είναι δυνατόν το κεντρικό κράτος να ασχολείται με την καταλληλότητα των γηπέδων. Πρέπει να καταλάβουμε ότι τα γήπεδα είναι χώροι που πρέπει να παράγουν κέρδος"
    Νομιζω δεν χρειαζεται επεξηγηση.
    Και στο τελος, ετρεξε σαν την Μαγια την μελισσα να μας πει με χαρα και βεβαιοτητα οτι " το χορταρι του οακα,θα ειναι σιγουρα ετοιμο για τον αγωνα με την Χαιντουκ".
    Μπορει οντως να μην εισαι Υφυπουργος Αθλητισμου αλλα εισαι μια χαρα γεοπονος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιώργης ο Γαρατζέος05 Σεπτεμβρίου, 2010 18:18

    Έχω πάθει πλάκα με τις δηλώσεις νικητιάδη...Τελικά τους καρπαζωτές του νερετβίτη δε θα τους πιάσουμε...διότι δε θέλει αυτός!
    Η ομάδα ΣΑΡΩΝΕΙ στο γήπεδο, χρήστο περίμενε και τον Απρίλη-Μαη θα φορμαριστούμε, ώστε να μπορούμε να κερδίζουμε και τις μπυραρίες και τα ποντικονήσια...
    Βέβαια υπάρχουν άλλες κούπες να σηκωθούν: Κύπελλο παλαιμάχων, special olympics, ελπίδων (αιωνίων), τύπου, πρωτάθλημα ρεματος ποδονίφτη, φιλικό τουρνουά τασμανίας, premier league των ινουίτ και πάει λέγοντας...πεδία δόξης λαμπρά, στα οποία μπορούμε να πάρουμε με μηνιαίο συμβόλαιο το ρίμπο μπας και πουλήσουμε καμιά φανέλα και να ετοιμάσουμε το νταντόμο που τον βλέπω πολύ με στα down του...χρειάζεται χρόνο κι αυτός...
    ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν βιαζομαι καθολου.
    Και κανεις στην ομαδα, οπως γλεπουμε. (με "γ" του ρηματος "γλεπω".)
    Χρειαζομαστε τον χρονο μας. Ειμαστε αργης ωριμανσης.
    " ...ΦΕΕΕΤΑΑΑΑΑΑ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mnimeio agnotitas o servos portofolas ,

    pou plakose ton ofitzi sto aerodromio

    pou kinigage ena mparmpa sta episima persy

    pou apeilise oti tha skotosei diaforous se mia sunenteuksi typou

    kai ena soro alla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς Mike21hlk: Τώρα βγάζω την ανάρτηση. Αυτή η " αθωότητα " και μένα με κλόνισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. i malakia se pai karotsaki paliomalaka mike21hlk
    gamo to mouni pou se ksepetage

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μνημειο αθωότητας οι μαστουρ-ορίτιναλ.Αυτοί που βγάζουν χαρτιλίκι από τα εισιτήρια και βάζουν στα διαρκείας καπελάκι....Καλά σας πλακώσανε τα παόκια στο ξύλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Χαράλαμπος

    Κοιμήσου αγγελούδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Ανώνυμο
    ¨οταν καπνίζει ο λουλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φανατικός της καθαρευούσης στο Λύκειο και άριστος γνώστης της αρχαίας ελληνικής – τότε- σήμερα ( βοηθούντων και των ΗΥ με την αυτόματη διόρθωση και τα λεξικά) δυσκολεύομαι να γράψω ορθογραφημένα αρκετές λέξεις και τις διορθώνω ανατρέχοντας στην ετυμολογία τους.
    Ήταν έγκλημα η καθιέρωση αυτής της άνευ κανόνων δημοτικής γλώσσας.
    Το κατάλαβα και αισθάνθηκα πολύ άσχημα όταν πριν μερικά χρόνια συνάδελφοι καθηγητές ξένων πανεπιστημίων (Ολλανδοί, Βέλγοι και Γερμανοί) σε κάποιο συνέδριο, αφού διάβασαν με ευκολία κάποια κείμενα στα ελληνικά, με παρακάλεσαν να τους θυμίσω πότε έμπαινε υπογεγραμμένη. Τα περί τόνων και πνευμάτων τα θυμόντουσαν καλά από τα μαθητικά τους χρόνια. Και βέβαια να τονίζω πως οι περισσότεροι ήταν μηχανικοί ή φυσικοί.
    Η αρχαία ελληνική γλώσσα είχε δομή και λογική. Και καταργήθηκε.
    Η ελληνική κοινωνία εδώ και 30 χρόνια δεν έχει ούτε δομή ούτε λογική.
    Τυχαίο ; Δεν νομίζω.
    ΚΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή