Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

ΧΩΡΙΣ.. ΤΙΤΛΟ

            Η οργή είναι μεγάλη κι απόλυτα δικαιολογημένη. ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΟΧΙ ΠΑΝΙΩΝΙΟΙ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΒΛΗΜΑ ΚΑΤΙ ΔΙΧΡΩΜΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ. ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΑΙΟΘΗΚΗ, ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΤΙ, ΒΓΗΚΕ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟ. ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ, που κάποιοι τολμούν να μιλάνε για διατησία, ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΗΤΑΝ ΑΦΡΑΓΚΟΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΝΟΕΙΤΟ ΝΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ( Και του ) ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΛΟΧΑΓΟΙ ΤΥΠΟΥ ΠΑΠΑΧΙΤΖΙΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΛΙΑΡΕΛΗ.
           Σήμερα τι υπάρχει; Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ. ΑΛΛΟΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝ . ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΧ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ. ΓΙΑΤΙ; ΜΑΤΩΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΕ Η ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ; ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, που πιθανώς και να μην βγει. ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΤΣΙΠΙΚΑ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ. ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ: ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ. ΑΕΚ = ΕΛΛΑΔΑ.
           Και στο παιχνίδι αυτό, παίζουν ρόλο κάποιοι υπάλληλοι. ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΣΠΙΔΕΣ.  Αλλού τους λένε πρόεδρους, αλλού προπονητές κι αλλού παίκτες. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΕΣΟΔΩΝ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ  ΜΕΣΩ  ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΙΩΝ Η ΦΩΝΩΝ ΠΛΗΡΩΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ. ΛΑΟΣ ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΣ =ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ ΚΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
         ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ. ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ, ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ. ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΕΝΑ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΟΝΟΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ 2004, ΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΑΚΙ ΑΥΤΟ, ΑΝΗΚΕΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΥΝΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΡΒΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΕΚ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΠΟΥ ΑΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΑΙ , το κάνεις κατ' αγνώστων και θέλεις να καθαρίσεις ή να τους βρεις μόνος σου, Η ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΜΕΝΟΥ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ, που το ξέρουμε απο τα φοιτητικά μας χρόνια. ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΘΩΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ.
           Φυσικά κι εγώ παίζω στο παιχνίδι αυτό. Κι όταν παρασύρθηκα κι είπα τα μη ελεγχόμενα, ΒΓΗΚΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ. ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΑΝΤΡΕΣ ΜΙΛΑΜΕ. ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΟΤΣΑΚΙΣΜΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΒΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΑΠΟΒΛΗΤΟ ΒΥΡΣΟΔΕΨΙΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΟΥΝ. ΑΠΟ ΠΟΥ; ΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΒΑΡΕΣΕΙ ( κακώς ) ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΑΠΕΧΕΙ. ΚΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
       ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ. ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΕ Η ΤΟΥ ΔΝΤ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΚΙ ΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΕΔΩ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ.
        ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ; ΑΚΟΥΣΤΕ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΚΑΡΣΟΝΙ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ( ποιός τον ελέγχει τώρα ; )  ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ 5 ΑΔΕΙΕΣ.  ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΕΙ.
        ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ. ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟ. ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΒΟΥΤΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΛΙΑ. ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΏΝΕΙ ΚΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ. ΛΙΓΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΥΛΙ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΗΔΑΝΕ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ Η ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΛΕΤΣΑ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΕΙ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΓΙΑ ΜΟΙΧΟΥΣ. ΟΛΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΡΙΣΚΟΥ. Η TIMING.  ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.  ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Θα γινει πλήρως ελεγχόμενη. ΣΑΝ ΤΟ BIG BANG ΣΤΟ ΣΤΕΡΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΗΓΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ. ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ. ΣΑΣ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΜΑΤΙ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ:
            ΑΡΝΗΘΗΚΑ. ΖΗΤΩ Ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ. ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΝΑ ΒΟΥΡΛΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ. ΦΙΛΟΙ; ΝΑΙ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ. ΜΕΤΑ; ΕΤΑΙΡΙΚΟΣ ΛΑΜΟΓΙΣΜΟΣ  ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ. ΑΛΛΟ ΛΕΩ ΔΕΚΑ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΙΜΑ. ΣΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΧΑΝΑ Η ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Η ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΑ ΚΛΕΨΙΜΕΪΚΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟ.
       ΥΓ. ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ, ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΤΟ ΒΡΑΧΑΤΙ; ΓΙΑ ΠΑΤΕ.
              ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ Ο ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ;
                   Η ΜΙΖΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ, ΔΟΥΛΕΥΕΙ; ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΥΓΡΟ ΠΟΥΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ( ¨ασχετον )             

89 σχόλια:

  1. Το σπιτι της μαμας του κανακαρη,δεν ειναι στο Βραχατι.Ειναι στην Αλμυρη,με την μαντρα να ειναι 2 μετρα απο την θαλασσα,με πισινα και οτι αλλο "συνοδευει" μια τετοια κατασκευη,και η οποια ενιοτε χρησιμοποιειτε για κοινωνικες εκδηλωσεις,ασχετα αν οι κατοικοι δυσανασχετουν απο τα decibels...Συνορευει δε,και με την βιλα της Αλικης...που κι αυτη φτανει μεχρι 2 μετρα απο την θαλασσα,αλλα αυτη ειναι πιο "ησυχη".Στο Βραχατι εχουν βιλες αλλοι επωνυμοι και επωδυνοι για τον τοπο.Εχει βεβαια και ο Μικης,που μελωποιησε τον πονο που δημιουργησαν οι προηγουμενοι,μην αφηνοντας κι αυτος με την σειρα του ενα μετρο απο το οικοπεδο του,για να φαρδυνει ο δρομος,με αποτελεσμα σημερα να υπαρχει μονο ενας ΔΙΜΕΤΡΟΣ σε φαρδος δρομος για την εξυπηρετηση των αυτοκινητων που κατεβαινουν παραλια.Αυτα...τα ολιγα.......Τωρα,αν η Daisy,εχει και στο Βραχατι και μου διαφευγει,να μου το διευκρινισετε να στειλω τον "δικο μου" να κανει παρεα στα μπακαλιαρακια του κορινθιακου,τωρα που γεννανε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτα εκανε ο Σαλιαρελης,και αντι να παρει κανα 7αρι κατεληξε να παιρνει 3 και με το ζορι στο Λευκοκαστρο..
    Sawas,ο Χορχε τα`λεγε γιατι ηξερε.Εμας που τα διαβαζαμε,μας φαινοντουσαν περιεργα.Και να σου πω και αυτο,αν δεν ηταν ολιγο λεχριτακος,θα ειχε γραψει ιστορια.Αλλα δεν μπορεις να τα`χεις ολα...
    Steven,μεχρι την ανοιξη θαχουμε να λεμε,μετα τι γινεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδερφε, δεν καταλαβαινω κατι. Συμφωνουμε οτι παμε για ελεγχομενο τρακο. Σε αυτο συμβαλει-με τις ευλογιες του Δ.Μ ασφαλως και ο Μπαγεβιτς. Αρα υπαρχει λογος και σχεδιο στην τοποθετηση του σττον παγκο. Και μεχρι εδω ολα καλα και συμφωνουμε πληρως. (εκτος και αν ο προπονητης παρουσιαστηκε αυτοβουλως στον παγκο,διχως την συμφωνη γνωμη,το ο.κ., την στηριξη, η οτι αλλο θες πες, του Δ.Μ. Αν ειναι ετσι,τοτε αλλαζουν τα πραγματα.Που δεν το νομιζω.)
    Αλλα βλεπω μια αντιφαση. Αν ο συγκεκριμενος προπονητης ειναι ο ιδεωδης στο να συμβαλει στην ελεγχομενη καταρευση-η στην καλυτερη περιπτωση να μη διαφωνησει με αυτη-τοτε γιατι ψαχνουμε τα αγωνιστικα και τα ελατωματικα κοουτσαρισματα η τις "αστοχες επιλογες", η τις εμμονες του, αφου ολα αυτα ειναι στο κανονισμενο σχεδιο,στο οποιο ειναι ενημερος και συμφωνος;
    Προς τι ναναρωτιεται τοσος κοσμος εδω γιατι ακολουθει το ενα συστημα και οχι το αλλο, η γιατι προτιμησε τον ταδε απο τον δεινα;
    Τι νοημα μπορει να εχουυν αυτα;Αφου ετσι δεχομαστε οτι εχουν τα πραγματα, γιατι ζηταμε να φυγει; Δεν ειναι κοντρα στο σχεδιο που ηδη εφαρμοζεται;
    Αφου-και- αυτος,ειναι μερος του παιχνιδιου-το οποιο μαλιστα θα οδηγησει στην "σωτηρια",γιατι εμεις με τις φωνες και τα νευρα,να χαλασουμε την σουπα αυτη,ζητωντας την αντικατασταση του;
    Βοηθα με...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρηστος είπε...
    Αδερφε, δεν καταλαβαινω κατι. Συμφωνουμε οτι παμε για ελεγχομενο τρακο. Σε αυτο συμβαλει-με τις ευλογιες του Δ.Μ ασφαλως και ο Μπαγεβιτς. Αρα υπαρχει λογος και σχεδιο στην τοποθετηση του σττον παγκο. Και μεχρι εδω ολα καλα και συμφωνουμε πληρως. (εκτος και αν ο προπονητης παρουσιαστηκε αυτοβουλως στον παγκο,διχως την συμφωνη γνωμη,το ο.κ., την στηριξη, η οτι αλλο θες πες, του Δ.Μ. Αν ειναι ετσι,τοτε αλλαζουν τα πραγματα.Που δεν το νομιζω.)
    Αλλα βλεπω μια αντιφαση. Αν ο συγκεκριμενος προπονητης ειναι ο ιδεωδης στο να συμβαλει στην ελεγχομενη καταρευση-η στην καλυτερη περιπτωση να μη διαφωνησει με αυτη-τοτε γιατι ψαχνουμε τα αγωνιστικα και τα ελατωματικα κοουτσαρισματα η τις "αστοχες επιλογες", η τις εμμονες του, αφου ολα αυτα ειναι στο κανονισμενο σχεδιο,στο οποιο ειναι ενημερος και συμφωνος;
    Προς τι ναναρωτιεται τοσος κοσμος εδω γιατι ακολουθει το ενα συστημα και οχι το αλλο, η γιατι προτιμησε τον ταδε απο τον δεινα;
    Τι νοημα μπορει να εχουυν αυτα;Αφου ετσι δεχομαστε οτι εχουν τα πραγματα, γιατι ζηταμε να φυγει; Δεν ειναι κοντρα στο σχεδιο που ηδη εφαρμοζεται;
    Αφου-και- αυτος,ειναι μερος του παιχνιδιου-το οποιο μαλιστα θα οδηγησει στην "σωτηρια",γιατι εμεις με τις φωνες και τα νευρα,να χαλασουμε την σουπα αυτη,ζητωντας την αντικατασταση του;
    Βοηθα με...
    ------------

    exei vasi auto pou les

    to pisteua apoluta persy, mexri to genari

    oti oso na nai , auto to kriari ,gerase alla den einai dunaton na einai toso ma toso axristos

    isos kanei ti vrwmiki douleia kai ton kanoun proedro meta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Sawas,ξερεις ποτε μου την εσπασε ο Γεωργιου? Οταν καλεσμενος στην εκπομπη του Ζουγκλα για τα στημενα,τοτε που γινοταν της πουτανας,το μονο που βρηκε να πει ηταν οτι ο Tom Cruse,τον πηγε μεχρι την εξωπορτα του γραφειου του οταν τελειωσε μια συναντηση που ειχε μαζι του,Και το τονισε μαλιστα,οτι ολοκληρος Θωμας τον ξεπροβοδισε μεχρι το πεζοδρομιο...
    Να πω και κατι για αυτο που εγραψε ο Steven για τον Μελισσανιδη.Οταν ηταν στην ΑΕΚ,το μονο που ειχε ηταν η προυπηρεσια στον Ιωνικο,με τις υδροφορες κτλ.Οταν ο Νταιφας ελυνε κι εδενε,ηταν ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ,μιλαγαν τα λεφτα του και του Ευθιμιου.Το ιδιο γινοταν μετα με τον RINGO (μετεπειτα καπετανιος....).Ο Μελισσανιδης ηταν ακομα στα σπαργανα,κι οτι γινοταν στην καταπακτη (γινοταν κατι....????),γινοταν μονο με τον τσαμπουκα και με απ`ευθειας διαλογους χωρις την μεσολαβηση λουλουδιων,βαλιτσων κτλ.Και επειδη εκει στον Ιωνικο φωναζε συνεχεια λογω πολυκοσμιας,του`μεινε και μετα στην Φιλαδελφεια,κι οταν μιλαγε μεγαλοφωνος με τα "παιδια" στο ημιχρονο ,επηζε το τζατζικι στο σουβλατζιδκο στην γωνια.Αλλο το ενα,αλλο το αλλο λοιπον και συγκριση δεν γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλαδή ο Ντούσαν ή παίζει παιχνίδι στην πλάτη της ΑΕΚ ή είναι γερασμένο άλογο και δεν προπονεί-κοουτσάρει καλά?Και στη μια και στην άλλη περίπτωση γτπ ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρηστο,η πολλη αναλυση μπερδευει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. paixnidia paizei apo tote pou poulise to pio sigouro ki eukolo prwtathlima tis AEK gia na paei sto gavro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς Mike21hlk: Γιατι μεχρι τον Γεναρη; Τωρα δεν το πιστευεις πια; Και αν οχι, τι ακριβως πιστευεις;
    Για προωθησε την σκεψη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρηστος είπε...
    Προς Mike21hlk: Γιατι μεχρι τον Γεναρη; Τωρα δεν το πιστευεις πια; Και αν οχι, τι ακριβως πιστευεις;
    Για προωθησε την σκεψη σου.
    ----------------

    giati mexri tote kratise n kozoniada
    pou itan crash test

    diladi yparxei mia lusi kai kata poso ti dexete o kosmos
    meta tis apanotes agonistikes fapes , o kosmos mexri kai sullalitirio (300 grafikoi kleisane ti kifisias gia 10 min) ekane yper kapiou AGNOSTOU pou pote den eixe ksanakousei gi auton

    to perivallon tou vatraxou (ki exw idia apopsi) ekane agona olo to fthinoporo persy pros auti ti kateythinsi

    kai to test mallon itan petyximeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιαννη,απο το να αναλυουμε ασκοπα και αχρειαστα 4-4-2 και 4-2-3-1 η να αναρωτιεμαι γιατι παιζει με ενα η δυο αμ. χαφ,η γιατι ο Τζεμπουρ εριξε το πεναλτι στη αγκαλια του τερματοφυλακα και γιατι περπαταει ο Σκοκος το καλυτερο ειναι να αναρωτιωμαστε ποιος ο ρολος του καθενος εκει μεσα.
    Γιατι υπαρχουν περιεργες ανοχες απο ανθρωπους που δεν τις περιμεναμε,πως ανθρωποι που δεν αλλαζαν ματια,γινονται κωλος και βρακι,πως αλλοι που πολεμουν μια κατασταση,η θελουν να αλλαξουν μια αλλη,ξαφνικα βρισκονται πανω σε παπια κλπ.
    Αυτα νομιζω εχουν σημασια και οχι το καλαμι του Μπλανκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρηστο,εχεις δικιο,οντως συμβαινουν περιεργα πραγματα.Πιστευω ομως,χωρις να γνωριζω κατι,οτι ολο αυτο που παιζεται στην ΑΕΚ,ειναι θεατρο του παραλογου.Χρησιμοποιουνται ολα τα μεσα για να ξεβρωμισει ο τοπος,αφου η μακα εχει γινει μπετον αρμε.Και οπως συνηθως,παντα σε τετοιες καταστασεις υπαρχουν ασταθμητοι παραγοντες,παραπλευρες απωλειες,ξερα-χλωρα,ο καθενας δινει κι ενα ονομα...Ειμαστε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ομαδα που καλειτε ο κοσμος να διαλευκανει το τοπιο,κατι που θα πρεπε να το κανει η καθε επερχομενη διοικηση για την απερχομενη.Αλλα οπως βλεπεις,κανεις δεν κανει τιποτα εδω και χρονια,το μονο που τους νοιαζει ειναι να ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΝ την ΑΕΚ,Η ΚΑΘΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ,για να λαμογιαρουν.Πεστε με κολλημενο,σπασαρχιδι,οπως γουσταρει ο καθενας,οπως μεχρι το 2004 ετσι και μεχρι τωρα,ολοι τους ειναι διαχειριστες.Αυτο πιστευω,αυτο λεω,μεχρι ΚΑΠΟΙΟΣ να μου ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ το αντιθετο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνω οτι ηταν τεστ. Αλλα μονο τεστ.
    Δεν νομιζω να περιμενε οντως τον Κοζωνη και ανοιγε δρομο προς τα κει,ωστε ερχομενος ο Μπομπ να τον κανει επιτιμο προεδρο.
    Ηξεραν για την ανυπαρξια του Κοζωνη. Μονο που δεν το ειπαν στον κοσμο. Παραμονο τεχνιεντως- εδω συμφωνω-τον αφησαν να περιμενει και να "δινει μαχες" για τον ερχομο του μεσσια απο το Σικαγο.
    Αλλα τι να το κανεις. Ειτε ετσι,ειτε αλλιως, το αποτελεσμα ειναι το ιδιο. Οπως και στις δυο περιπτωσεις ο εμπαιγμος του κοσμου απο μερους τους,ειναι ο ιδιος.
    Ο Μελισσανιδης ειχε πει-για τον "αγνωστο οπως λες-Κοζωνη: Ειμαι με τον Κοζωνη".Θα το θυμασαι.
    Μιλαμε για αστεια πραγματα. Για ανεκδοτα. Και βεβαια δεν το ειπε τυχαια. "ειμαι με το ανυπαρκτο.Ειμαι με το μηδεν" δηλαδη. Μηλαμε για χοντρη πλακα.Που ομως τοτε,αυτα ειχαν την σημασια τους. Και τον ρολο του ο Μπομπ,τον επαιξε μια χαρα.
    Δεν νομιζω οτι ο Μπαγεβιτς οντως περιμενε "καποιον Κοζωνη". Ενταξει τωρα. Ολα μπορουμε να του τα καταλογισουμε,αλλα μαλακας δεν ειναι. Αυτα ειναι φως φαναρι.
    Ο Κοζωνης- η καλυτερα "η περιπτωση Κοζωνη"- επαιξε τον ρολο του "λαγου" στις μετεπειτα εξελιξεις.
    Αξιος ο μισθος του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kai o vatraxos to eipe , otan xasame sti tripoli
    tote pou kleistike stous thrakomakedones sto grafeio tou me opadouskai kanane tin olonuktia
    eipe "den yparxei tipota orthio,kathome giati elpizw sto kozoni"

    kai o mpougatsokumas tous emplekse
    legontas ena story pos ta xoune vrei sta 30m ki an vgoun ta xreh parapano , tha tsontarei o DM ti diafora (noembrio auta)
    kai o skiodis proedros ekeinou tou diminou elege ta idia

    o lagos ti evgale omos ?
    oti oi ametoxoi xanoune ta avga me ta pasxalia me ti paramikri anampoumpoula
    pios de thymate ta apeira dimosieumata pou o notias pigaine na sunantisei ton ANYPARKTO sti florida
    mexri kai gia pagetones sti florida eixame akousei
    poses fores syrthikane oi ametoxoi se diapseusi ?
    na ti evgale mani - mani o lagos

    ki ola auta gia ena agnosto , ama allaksoun ta cozia kai opou kozonis mpei kanas gnwstos ?

    kai kati allo , apo ti fotogrofia tis parousiasis tou vatraxou , pioi fygane amesos apo to kadro ?
    autoi pou ton eferan (koulis kanelos) kai sta kapakia o topotiritis tous , thanopoulos junior

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. kai ti exei apomeinei >?

    o papas pou den thelei na ksanapatisei gipedo
    kai o notias pou twra pou ekane ki autos ti sumvasoula tou , thelei na apemplakei

    kai fysika ta xreh

    tha sprwxtei o kosmos na piesei oste na ta plirwsoun autoi gia na epitaxinthoun oi ekselikseis?

    n' tha perasoume kai fetos sa tin elladitsa me to ΔΝΤ , low budget kai diorthosi kai mazema oti prolavoume kai dromo gia na erthei pio eukola o epomenos ?

    idou to epomeno quiz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. na prosthesw episi pos apo to maio exei xodrynei polu to paixnidi kai elegxonte polu kai oi pio mikres leptomereies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και μεσα σε ολα, η διοικηση (τι θα πει "ποια διοικηση; Δεν εθλω αηδιες) ανακοινωσε επισημα οτι
    - "ο Σκοκος δεν πωλειται...". Δεν προκαμαν να το δωσουν το λαυρακι. Και τωρα ειναι αναγκασμενοι να κανουν προταση ανανεωσης. Εκτος και αν τον εχουν ετσι,μεχρι τον Γεναρη. Δηλαδη και περπατητος και να φυγει τζαμπα. Ικανους τους εχω.
    Μα ρωταει ο αλλος: "γιατι δεν τους ανανεωνετε τα συμβολαια βρε παιδια,αφου ειναι απαραιτητοι στην ομαδα";
    - Εχουμε αναγκη τα χρηματα. Αλλωστε θα βρουμε αλλους,με λιγοτερα λεφτα."
    - Αμα ειναι να βρειτε αλλου ιδιους με λιγοτερα λεφτα,τοτε γιατι μας τους πασαρετε ρε λεβεντες; Για μαλακες ψαχνετε";
    - ε... για αγοραστες θελετε να πειτε"
    -"το ιδιο κανει"
    - Να σας δωσουμε μερικα επιλεγμενα dvd απο παιχνιδια τους,για να σχηματησετε γνωμη..."
    - "επιλεγμενα για να σχηματισουμε γνωμη"; Ετσι σχηματισατε γνωμη και εσεις βρε τουβλα; Να σου δωσω κσι εγω μερικες "επιλεγμενες σκηνες" απο πηδηματα που εκανα και οταν θα τις δειξεις στον Peter North να τον κανεις να κοκκινησει απο ντροπη; Ελα ομως που δεν μου σηκωνεται παραπανω απο 20 δευτερα και για 12 ποντους. Τι εχεις να πεις τωρα;"
    - Οτι υπαρχει σπρευ καθυστερησης και τρομπα μεγενθυσης"
    - Ακου να δεις τζιτζιφιογκο. Τα σαπακια σου να πας να τα πασαρεις αλλου. Και μη μου πουλας μουρη,γιατι εχω αριστες σχεσεις με τον Ντιοπ. Θα του πω να σε στριμωξει πουθενα στα λουτρα,θα βγαλει εξω την μαυρη μαμπα και θα καταλαβεις τι σημαινει "περισφυξη".
    - σσσ... μη φωναζεται γιατι ο Σκοκο ειναι καπου εδω γυρω..."

    Τωρα που το σκεφτομαι... απο τοτε που ηρθε ο Ντιοπ, ο Σκοκο πεταγε στην Αυστραλια και πιο πριν στην Ελβετια. Τωρα τελευταια κρεμασε παλι ο κωλος του και περπαταει συνεχεια. Τι γινεται; Να το παρακανε ισως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρηστος είπε...
    Και μεσα σε ολα, η διοικηση (τι θα πει "ποια διοικηση; Δεν εθλω αηδιες) ανακοινωσε επισημα οτι
    --------------

    stis diakopes vazame stoiximata ama tha polithei scoco-blanco ti mera pou eixe panselino

    mi viazese , sti tourkia argei akoma na liksei n metagrafiki periodos

    kai metaksy sovarou ki asteiou , mi fereis gia anti-scoko to gero ribo pou einai eleutheros kai steileis kai ligo apo to stock gia na ksexrewsei kai empire

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ενταξει,αποριες δεν εχουμε,ασφαλως και θα επελθει το γκρεμισμα και η εισοδος του σωτηρος στην Ιερουσαλημ. Αλλα απο τον κοσμο ΜΟΝΟ δεν γινεται τιποτα. Θα λειτουργησει ομως και αυτος προς τα εκει.Θα βοηθησει.Και το κυριοτερο,θα συμφωνησει. Αλλωστε χωρις αυτον συμμαχο,δεν πας πουθενα.
    Δεν βλεπεις τα γκαλοπς; Ο κοσμος παρολο που διαφωνει με τα μετρα και την επιβολη του ΔΝΤ,σε μεγαλο ποσοστο συμφωνει με την αναγκαιοτητα εφαρμογης τους.
    Οχι παιζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. file , to kosmo ton exoun gia malaka
    kai einai ki olas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τελος παντων. Αρκετα για αποψε. Και αυριο μερα ειναι.Και μαλιστα με πρωινo ξυπνημα.
    Καληνυχτιζω τους αδερφους που ειναι ακομα στο blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κοσμος γιατι πρεπει να χρειαζεται καπου,δεν το καταλαβαινω.Και ειδικα αυτος ο κοσμος των οπαδων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς Χρήστο και Mike: ΣΑΣ ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΗΔΗ. ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΥΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ.
    ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ( σίγουρο ), ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΤΑΒΛΑΔΟΡΟΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ki o opados giati na asxoleite me ola auta ?

    n kavla tou opadou einai na pigainei kamia ekdromi kai na kanei kamia xorografia stin eksedra

    mono edw stin AEK oi opadoi ginane arxitektones-dikigoroi-orkotoi logistes - diafimistes ki ena soro alles eidikotites

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ο κοσμος ειναι μαλακας, συμφωνουμε Μιχαλη Και πως να διαφωνησει κανεις σε αυτο.
    Και Γιαννη,ο κοσμος ειναι απαρατητος...γιατι ο βιασμος με το ζορι, σηκωνει την γειτονια στο ποδι και δημιουργει βαβουρα. Ενω το πηδημα με συναινεση ειναι- εκτος απο συνυπευθυνοτητα-και αρκουντως πιθανο να πηδηξεις και περα απο την γειτονια.
    Καλο βραδυ σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς Όλους: ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΙΑΣ: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ. ΟΜΩΣ, ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ, ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ. ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ.
    ΕΔΩ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ, ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΤΑ ΠΙΟΝΑΚΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Η ΟΜΕΡΤΑ.
    ΣΑΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΘΟΤΙ ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. ΑΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΘΕΟΥΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΕΝΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΚΟΚΑΛΗ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ, ΑΥΤΟΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΒΙΚΤΩΡΑ. ( Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ, άντε με το παρασκήνιο. ΕΝΑΣ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ ).
    ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΦΩΣ. Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΟΣΦΠ. ΒΙΚΤΩΡΑΣ= ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΙ Ο ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ.
    ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕ Ο ΚΟΚΑΛΗΣ ( ΧΟΝΤΡΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ) ΡΩΤΑΩ: ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΝ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ; ΔΗΛΑΔΗ Ο ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ. ΑΦΕΙΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ. ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΚΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ; ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΑΣΤΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΕΙΟ. ΛΟΓΩ ΑΞΙΑΣ Η ΤΟΝ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΦΕΥΓΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΓΡΑΦΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ. ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς Mike21hlk: ΑΔΕΡΦΈ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟΝ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΕΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νομιζεις..."Και γιατι να ειναι διπλα του,και να τον επιρρεαζει....????".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς Χρήστο και Μιχάλη: Ο ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΤΡΩΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΣ ΜΟΡΜΟΝΟΣ. Ο ΔΜ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ, Ο ΔΧ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΓΟΛΓΟΘΑ.
    ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΟΜΩΣ: ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ, ΑΛΛΑ ΝΕΑΣ ΚΟΠΗΣ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΑΛΑ ΤΙΤΟ , ΟΧΙ ΜΑΡΞ Η ΜΑΟ. ( προσέχτε το αυτό λίγο ) ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ ΚΑΙ ΦΟΙΒΟ. ΚΑΤΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΛΙΠΑΡΑ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΠΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΔΙ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΑΔΕΡΦΗ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ. ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.( Σε 2 εβδομάδες θα βγει το κείμενο μου " Πολωνός" ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. dekto auto

    oti o vatraxos pou einai kai egoistis , kinite apo monos tou

    apo to pago tou astera , irthe na paiksei ti teleutaia tou zaria gia tin ysterofimia tou

    kai profanos einai pleon prwin proponitis


    alla yparxoun kai kana duo kalokairina kai aneksigita pragmata pou xoune mpleksei polu ti katastasi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προς monegascos: ΓΙΑΝΝΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑΝ ΑΥΛΗ. ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΓΛΑΣΤΡΑ; ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΣΚΗΝΙΟ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ. ΚΑΤΙ ΣΑΒΒΕΣ ΚΑΤΙ ΓΟΝΤΙΚΕΣ ΚΑΤΙ ΑΔΑΜΗΔΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς Mike21hlk: AN O MAΛΑΚΑΣ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΘΕΡΑΠΕΥΘΕΙ. ΑΥΤΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΚΟΙΤΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ : ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΩ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΠΕ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΙΚΗ. ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΚΑΛΗ. ΑΝ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΕΓΩ, ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΑΚΩΝΟΜΟΥΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΕΝΤΕΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΡΑΣΑ ( σύνδρομο Μπλαχίν ). ΣΑΝ ΝΑ ΖΗΛΕΥΩ ΕΓΩ Η ΕΣΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ( να μην προχωρήσω άλλο )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπαρχουν και χειροτερα αλλα δεν ειναι της παρουσης.Εγω ειπα οτι επειδη οι δεσμοι φιλιας -απ`οσο ξερω- ειναι μεγαλοι και στενοι,εστω και για ταβλι να βρεθουνε,μην νομιζεις οτι καποιοι δεν θα πουν τις καλτσες τους...Απορια,τον αφηνει ακομα να κερδιζει για να μην εχει γκρινια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μπορει να μου πει καποιος ποιο παιχνιδι παιζει ο μπαγιεβιτς στην πλατη της αεκ
    να το πει με στοιχεια για να καταλαβω και γω μηπως αλλαξω σταση απεναντι του
    αν γραφτουν αμπελοσοφιες και υποθεσεις θα ειναι ακομη μια γραφικοτητα τσην πλατη της αεκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγώ πάντος άν είχα Κόκκαλη και Μελισσανίδη εργοδότες θα είχα αγοράσει την μισή Αυστραλία.

    Ο άχρηστος κλεφτοκοτάς γκρινιάρης άμπαλος και ανίδεος σαν προπονητής ήρθε στην χώρα μας που είμαστε όλοι τσακάλια εξυπνάδας και ικανοτήτων,ήρθε στην χώρα των 10 εκατ προπονητών και τους έφαγε την θέση κατακτόντας τους περισσότερους τίτλους απ όλους.Χώρια που έπιασε κορόιδα τον Μελισσανίδη και τον Κόκκαλη.
    Μα καλά ούτε ένας Ελληνάρας δεν βρέθηκε να τα κάνει αυτά;τον Σέρβο περιμέναμε;Αλλά ξέχασα,εμάς μας αδικεί η κοινωνία.
    Ποιο είπατε είναι το εθνικό μας σπορ;Το Μπάσκετ;Ή μήπως το πέταγμα λάσπης;
    Αντε να κοιταχτούμε σε κανένα καθρέπτη και να δούμε τον φταίχτη για την κατάντια της ομάδας.
    Τα άλλα είναι για τον Σπίλμπεργκ να φτιάξει καμιά ταινία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΓΜΤ ? ΤΗΝ ΑΕΚ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ Η' ΤΗΝ ΜΙΚΤΗ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ? ΤΟΣΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ,ΜΙΖΕΣ,ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΤΗΚΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ SIEMENS ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ..
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ , ΑΥΤΗ Η ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΙΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΠΟΙΟΝ,ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΖΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΙ,ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ Κ ΑΠΟ ΠΟΥ, ΠΟΙΟΣ ΕΦΑΓΕ Κ ΠΟΣΑ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ...

    ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ Κ ΑΠΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΚΑΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ Κ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ..ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ..ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ..Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ..

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΡΕ ΓΜΤ?
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ?
    ΠΟΙΟΝ ΤΙΜΑΕΙ ΑΥΤΟ?
    ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ Η' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ ..

    Η ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟΛΜΗ Κ ΑΗΔΙΑ.
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΑΣ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΗΔΕΝ ΧΕΣΤΗΚΑ..ΝΑ ΞΕΡΩ ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΟΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προς dimitri: ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΤΟΥΝ. ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑΙ. ΑΛΛΑ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΕΓΩ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ, ΑΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Προς THOMAS SILLYWIZARD: Εσύ σκέφτεσαι και μιλάς με τη λογική και τον τεχνοκρατισμό σου. ΟΜΩΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΝΙΚΑ. ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΝΕΟΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΙ ΛΕΝΕ; " ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ".
    ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑ: ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ. ΚΙ ΕΠΙΣΗΣ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΙΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς Χαράλαμπο: Αδερφέ για πες μας, ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ; ΔΙΟΤΙ ΚΟΙΤΑΧΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΙ ΕΙΔΑ ΕΜΕΝΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΝΩ. ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΤΟΤΕ ΑΠΑΛΛΑΣΣΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Προς Όλους : ΠΑΙΖΕΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ Η ΛΑΘΟΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Προς steven
    και αυτοι που πληρωνουν δεν το ξερουν? και αν το ξερουν το αφηνουν για να χανουν χρηματα?
    οσονν αφορα τον μπλανκο δεν στεναχωριεμαι, παικτης της σειρας ειναι οπως ο νιλσεν που ειχε βγει και πρωτος σκορερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημερα σε ολους.
    Ετσι ακουγεται. Οτι του διεμηνυσαν : " η υπογραφεις με αυτα,η μενεις οπως εισαι και εκτος ομαδας". Μαγκια στον Αραουχο,σουζα στις συληψεις. Μαγκια στον Μπλανκο,σουζα στο οακα.
    Το "παρτυ" τελειωνει,η θα περιμενουμε πολυ ακομα;
    Αντε, γιατι εκανε η μυγα κωλο και εχεσε τον κοσμο ολο.

    Συνεχιζεται με με εντατικο ρυθμο-ειναι αληθεια- ο νεος γυρος συνομιλιων με τους Μπλανκοτζιμπουροσκοκους. Και για να κρατιουνται απαντες σε φορμα αλλα και σε εγρηγορση,παρουσιαζονται με συστημα ροτεισον. Εναλαξ.
    Αλλα πιστευω, οτι το σχεδιο της πανουργας αυτης διοικησης ειναι αλλο. Τελικα σκοπος ειναι να τους απονευρωσουν,να τους διαλυσουν ψυχολογικα και να υπογραψουν με τα οσο το δυνατον λιγοτερα.Μη σου πω οτι πρεπει να και φερουν λεφτα για να υπογραψουν την ανανεωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δημητρη,συγνωμη που παρεμβαινω αλλα...
    Τι χρηματα να χανουν αυτοι που τον "αφηνουν";
    Αυτα που δεν βαζουν; Η αυτα τα ψυχουλα που βαζουν και η ομαδα εχει βγαλει τα 10πλασια; Τι εβαλαν φετος για να μαθω; Τα δικα μας διαρκειας,τα τηλ. δικαιωματτα,την χορηγια του οπαπ,η τα λεφτα της ουεφα; Θα τρελαθουμε τελειως; Εκαναν καμια επενδυση και δεν την ειδα; Μονο ο Νοτιας εκανε μια στα Σπατα και κανει σαν σκυλος για δ'αυτη.Η οποια ΔΕΝ ειναι και της ΑΕΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Προς dimitri: Κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις. Όταν υλοποιείται ένα budget, σημαίνει οτι δεν βγαίνει μαύρο χρήμα; ΗΤΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ.
    - Πόσα θές αγόρι μου για να υπογράψεις;
    - 100
    - Οκ θα γράψουμε 300. Εσύ θα υπογράψεις, θα πάρεις τα 100 σου, τον φόρο σου στα παραπανίσια και θα έχεις λύσει και το πιθανό πόθεν έσχες σου για μεθαύριο. Όλα τα άλλα δικά μου.
    Ο μέτοχος δεν το ξέρει; Βεβαίως αλλά κοιτάει το budget του. Και στο budget η συγκεκριμένη μεταγραφή είχε γραφτεί 300. Οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ 3 ΚΑΜΠΑΛΕΡΟΣ Κ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ,ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΗΝΑ, ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΧΡΟΝΟ Κ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ..

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΠΑΛΟΣ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ( ΛΕΣ Κ Ο ΣΙΣΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΠΑΛΑΔΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΑ ΜΥΡΙΑ ΚΑΚΑ, ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΑΣΤΕΛΩΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ..ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΑΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ , ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΔΕΞΙ ΧΑΦ Κ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ..
    ΑΛΛΑ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Κ ΟΧΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ Ο ΣΚΟΚΟ 1 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ Κ Ο ΜΠΛΑΝΚΟ 500 ΧΙΛ.?
    ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΣΚΟΚΟ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ 1 ΜΥΡΙΟ?
    ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ 800 ΧΙΛ.?
    ΝΑ ΤΟ ΧΕΣΩ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ..ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΤΡΙΠΛΑ..ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙΣ ΟΜΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ.ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ..
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΠΟΣΑ ΜΑΤΣ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΚΟΚΟ-ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΖΟΥΝ 500 ΧΙΛ. ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΠΑΛΟ ΜΠΛΑΝΚΟ?
    ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΠΗΡΕ Ο ΣΚΟΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ Κ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΧΟΡΤΑ..ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΛΑ ΜΗΔΕΝ..
    Ο ΜΠΛΑΝΚΟ ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΕΤΣΙ ΕΣΤΕΙΛΕ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ..

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΣΕ ΣΚΟΚΟ-ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ..

    ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΧΙΛ. ΣΑΝ ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σημερα καταθετει στην "ειδικη εξεταστικη επιτροπη"- δηλαδη στο αλλο ονομα του κουκουλωματος και της αφεσης, ο "Ροκο".
    ΚΑι θα παραστησουν τους αυστηρους οι εξεταστες,οι οποιοι ειναι ιδιοι με τους εξεταστες των οδηγων αυτοκινητων.
    Και πριν προλαβουν να κουνισουν-ταχα- το δαχτυλο στον σημερινο εξεταζομενο,αυτος θα κατεβασει τα γυαλια του χαμηλα στη μυτη και θα τους κοιταξει με "αγαπη" και "στοργη".
    Προβλημα ασχημων διαροων και μυρωδιων δεν υπαρχει ομως,καθότι και να χεστουν επανω τους,εχει φροντισει για αυτο ο αειμνηστος Ανδρεας. Τα παμπερς που βγηκαν -τοτε-απο τις κουτες για να χωρεσουν τα λεφτα,δωθηκαν σαν δωρεα στο δικαστικο συστημα και ολοι ειναι ασφαλεις και στεγνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΒΡΗΚΕ Κ ΔΕΚΑΡΙ.
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΝΧΕΤΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΚΕΡΕΙΡΟ.
    Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΤΕΧΝΙΕΝΤΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΜΠΑΛΟ Κ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟΥ ΥΠΕΛΑΜΠΡΟΥ ΡΟΣΤΕΡ, ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ , ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ..ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΗ..ΓΙΑ ΤΟΣΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΙΛΑΜΕ.ΨΑΧΝΑΝΕ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ..ΠΟΙΟΙ ? ΟΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΛΩΝ..

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΝΤΑΤΟΜΟ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ Η΄ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ Κ ΑΡ.ΜΠΑΚ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Παρεπιπτοντως,πολυ ευστοχος και διφορουμενος ο "μη τιτλος" της αναρτησης. Χωρις τιτλο αυτη,χωρις τιτλο και η ομαδα και φετος;

    Νεο ανακοινωθεν απο το μετωπο του Γραμμου : "ειτε συμφωνησει,ειτε διαφωνισει ο παικτης, θα παραμεινει κανονικα ως την ληξη του συμβολαιου του."
    Το να συμφωνησει το βλεπω χλωμο. Οποτε παραμενει περπατωντας και ετουτος ως το τελος του συμβολαιου του(δηλαδη ως τον Γεναρη). Και μετα τον αποχαιρεταμε με μαντιλι λευκο,μη αφηνοντας μια στα ταμεια; Δεν το βλεπω παλι αυτο,με αυτους τους καρμοιρηδες και Γερο-λαδαδες που εχουμε.
    Και εχουμε και λεμε: Λογικα,δυο τουλαχιστον απο τους τρεις καμπαλερος που ειναι να ανανεωσουν,δεν θα ειναι στην ομαδα του χρονου. Οπως και οι Καφες,Δελλας,Λυμπεροπουλος,Πατσατζογλου. Τουλαχιστον 6 μεταγγραφες ενδεκαδας για του χρονου δηλαδη.
    Σκοπος δεν ειναι οι "ανανεωσεις" αλλα οι πωλησεις,το ξεφορτωμα,το ελαφρυμα με οποιοδηποτε τροπο.
    Ποιες ανανεωσεις; Εδω εκαναν 3 ρντεβου με τον Παυλη, αλλα τοσα με τον Αραμπατζη,εκαναν σιριαλ τους δυο μικρους του Πανθρακικου για 50 χιλιαρικα,παζαρευουν -ταχαμου-ταχα μου που λεει και ο Ζηκος- μεταγγραφες και αστοχουν για 20-30 40 και 100 χιλιαδες. Ποιο ενα εκατομυριο το χρονο για σκοκο και 800 για Τζεμπουρ; Με τι; Με στραγαλια, η με βολους;
    Του χρονου,θεογυμνοι.Σαν τον Βεργη.6-7 παικτες ενδεκαδας θα χρειαζεται με την ληξη της φετινης σεζον.
    Και για να δεις προκοπη,μιλαμε για τουλαχιστον 2-3- μυρια ο καθε ενας που θα ερθει. Εκτος και αν βγουν απο τις ακαδημιες τιποτα παιδια θαυματα,μιας και αναδιοργανωθηκε και αυτη και μαζι με τους Ματετζιδη,Αργυριου,Παυλη,Ιντζογλου κλπ συνθεσουμε καμια ομαδα εκπληξη και ξεκινησει και αυτη με καλο κλιμα και φορμα του '90 να σαρωνει τα παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ Κ ΠΡΟΝΟΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Κ ΗΔΗ ΟΙ ΜΑΧΟΤΟ Κ ΑΓΙΡΙΜΠΑ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΠΑΡΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΕΝΓΚΕΡ ΣΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΕΙ ΓΑΛΛΙΚΑ Κ ΤΗΣ ΛΥΩΝ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΕΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΡΟΞΥΛΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΜΟΙΑΖΕΤΑΙ ΣΑΝ Ο 4ος ΜΕΣΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗ , ΤΟΝ ΝΙΝΗ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΩΣ ΤΟΝ ΦΕΤΦΑΤΖΙΔΗ ΚΑΙ 2 ΑΛΛΟΥΣ 16ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ, Η ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΝ..

    ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟΝ ΝΑΣΟΥΤΙ ΧΡΗΣΤΟ.
    ΔΑΝΕΙΚΟΣ ΜΕ ΟΨΙΟΝ 900 ΧΙΛ. ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ?

    ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΔΛΔ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ Κ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. steven
    θα με τρελανεις τελειως αυτο που λες γινεται απο αρχαιοτατων χρονων το σχεδιο εξοντωσης της αεκ απο τον Μπαγιεβιτς ειναι πολυ διαφορετικο
    Χρηστο
    αν τα πραγματα ειναι τοσο ευκολα παμε οι δυο μας να παρουμε την αεκ να επενδυσουμε ψιχουλα αφου θα τα παιρνουμε απο τα διαρκειας και να κανουμε και την λεζαντα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτο το πραγμα με τον Γκερειρο ρε Θωμα-ηθελα απο καιρο να το πω- τι ειναι; Τι γινεται;
    Οντως εχουν κανονισει 500 το χρονο;(100 κατα τον Steven και δεν εχω λογο να αμφιβαλω)
    Οσα και να ειναι τελος παντων,γιατι τετοιος παραγκωνισμος; Εχουμε την πολυτελεια να επιλεγουμε; Να βαζουμε στην ακρη εκ'των προτερων παικτες οι οποιοι δεν επαιξαν καν; Γιατι ο συγκεκριμενος με του που ηρθε τον εφαγε ο παγκος και η εξεδρα;Τα δυο τρια ματσακια στα οποια μπηκε αλλαγη,δεν λογιζονται.
    Πραγματικα κατανοητο. Υπαρχει προβλημα υγειας; Γιατι μονο αυτο θα μπορουσα να δικαιολογησω.
    Να κανουμε πειραματισμους και υπομονη με τα γυφτακια τον Χερσυ και τον Λεοναρντο και ο Γκερειρο εκτος συστηματικα;Γιατι;
    Και η πλακα ειναι οτι δεν ασχολειται κανεις. Ουτε απο την διοικηση,να πιασει απο τον γιακα τον προπονητη και να δωσει λογο για το πως παραμεριζει μια επενδυση. Ουτε ο ιδιος ο προπονητης εχει αναφερθει ποτε για τον συγκεκριμενο παικτη. Μιλαμε,ειναι σαν να μην υπαρχει.
    Και δεν λεω οτι ειναι σωτηρας,ουτε οτι οποσδηποτε τα πραγματα θα ηταν καλυτερα αγωνιστικα. Αλλα δεν το ξερω.Και γιατι να μην τον δω; Να μην επιμεινω και σε αυτον; Τα αλλα τα γιδια ειναι καλυτερα; Και απορω.
    Τι στο διαολο παιζει,ξερει κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Προς Χρήστο:Του χρόνου λήγει και το συμβόλαιο του Μπάγιεβιτς, άρα θέλουμε κι εκεί μεταγραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Προς Χρήστο: Έχω την εντύπωση οτι υπάρχει ένα θέμα υγείας που μοιραία κάνει την φυσούνα απαγορευτική. Δεν είμαι όμως γκαραντί γι' αυτό που λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΙΧΕ ΠΕΡΥΣΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΞΩ.ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ Κ ΩΣ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ.
    ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΑΝΕ ΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΕΛΥΝΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ..
    ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΑΞΙΩΣΗ Κ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΚΟΚΟΠΑΙΔΟ Κ Ο ΤΖΙΜΠΟΥΡΗΣ..
    ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΑΕΚ Κ ΣΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ..
    ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ..
    ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΧΑΝ 500 ΧΙΛ. ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ..
    ΑΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠ'ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕ ΜΥΓΑ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..
    ΑΣ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΕΣΤΩ Κ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ Κ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ Η' ΟΧΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γιατι, αμφιβαλεις οτι αν την παρουμε εμεις οι δυο δεν θα την παμε καλυτερα απο τους ηδη μη υπαρχοντες;
    Που ειναι το προβλημα; Τι εδωσαν αυτοι δηλαδη; Και οτι χρειαστικε να δωσουν το εκαναν για να βουλωσουν το κενο που δημιουργησαν απο την μη στηρηξη του κοσμου και με την αποστασιοποιηση του.
    Οταν το μαγαζι δεν προσελκυει πελατες(να μην ξενιζει σε πολλους η λεξη.Ενταξει ειναι το συναισθημα,αλλα ειναι και οι εισφορες μας.Οι αγορες μας. Και κατ'επεκταση τα τηλ. συμβολαια και οι χορηγιες,τα οποια αυξομειονονται μονο απο το ενδιαφερον του κοσμο,η μη.)τοτε το μαγαζι πρεπει να βαλει χερι στο ταμειο.Και κατ'οπιν να βαλουν το χερι στην τσεπι και οι ιδιοκτητες.Και εκει αρχιζει η γκρινια. Και ο κατηφορος.
    Τι παραπανω κανουν,η τι λιγοτερο θα εκανα εγω η εσυ; Στον χρονο που δεν διαθετουν; Στα χρηματα που δεν δινουν; Στην προσοχη που δεν δινουν; Στην προστασια που δεν παρεχουν; Στις προοπτικες που δεν αφηνουν περιθωρια;
    Η ΑΕΚ δεν θελει λεφτα. Θελει οραμα. Και οταν λεω "οραμα", δεν αναφερομαι σε αυτο του Αγιου Αντωνιου. Ξερουμε ολοι για τι μιλαμε.
    Αυτο το απεδειξε τρανα -και καταστροφικα τελικα- ο κοντος το '04.
    Ο κοσμος περιμενει στην γωνια με λαχταρα.
    Η ΑΕΚ μπορει να ειναι αυτοτροφοδοτουμενη. Και αυτοκινουμενη.
    Χρειαζεται η αναφλεξη. Και οι σημερινοι ειναι "τζουφιοι". Και το μονο που μπορουν να προκαλεσουν,ειναι αυτοαναφλεξη.Δηλαδη, καψημο εκ'των εσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. autoi einai anikanoi kai na vgaloun lefta

    poses omades kataferan na dwsoun europaiko paixnidi xwris kosmo enw den itan timorimenes ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @Steven
    1εκατ. λογιζόμαστε και θες να μιλησουμε προσωπικά;
    Να σου πω λοιπων πέρα τα χρήματα που "πληρώνεις,πληρώνω,πληρώνουμε''έπρεπε τα στοιχεία τα ανατριχιαστικά για τον προπονητή να τα βγάλεις στην φόρα.Να δούμε αν πράγματι κάνει κακό στην ΑΕΚ να φύγει μια ώρα νωρίτερα.Αν έχεις στοιχεία και τα κρύβεις ,τι κάνεις καλό;
    Η ευθύνη ξεκινάει και τελειώνει στα χρήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προς Μικe21hlk: Κι άκου και το άλλο. Είναι στον αέρα το ΟΑΚΑ για το πρώτο ματς με την Χάυντουκ. Ως εκ τούτου, αν δηλωθεί άλλο γήπεδο, ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΙΧΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΙΟΤΙ Η ΟΥΕΦΑ ΘΕΛΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΔΡΑ. ΚΙ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΧΟΡΤΟ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ. ΓΟΝΥΠΕΤΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΚΑΘΟΤΙ ΟΙ ΑΝΤΛΙΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Του χρόνου που κάνουμε μεταγραφή προπονητή θα βγάλει κι άλλη μίζα ο Ντούσαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Προς Χαράλαμπο: Άλλα ρώτησα κι άλλα μου λες. ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ. ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟ ΕΓΡΑΨΑ. ΕΚΕΙΝΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ, ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΩΝ SUPPORTERS ( που χρυσοπληρώνουν ) ΝΑ ΣΤΑ ΠΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
    Δεν μου είπες τι ευθύνη έχω εγώ για την ΑΕΚ όμως κι αφού κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Υποθέτω δε οτι κι άλλοι συνομιλητές πρέπει να κοιτάχτηκαν και να αναρωτιούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πολυ με γοητευουν ομως οι "ανακοινωσεις".
    Ειδικα οταν κουτουλανε μεταξυ τους. Που ναι μεν θα επρεπε να αποπνεουν μια απολογητικη, επεξηγηματικη, η διορθωτικη ταση, αλλα τελικα αποπνεουν μονο μειδιαμα,ειρωνια και φασκελα.
    "Και σε ελληνικη ομαδα ο Σκοκο"-"Δεν δινεται σε Ελληνικη ομαδα ο παικτης" - "Moνο προταση απο το εξωτερικο θα μας απασχολισει" - "...η προτασει απο τα εξωτερικα ιατρεια του Λαικου νοσοκομειου δεν μας ικανοποιουν,ο παικτης θα μεινει στην ομαδα" - "Δεν πωλειται ο Τζεμπουρ,παρα μονο στην Αφρικη" - "η τιμητικη προταση που μας εκανε το παρκο Σερεγκετι για φυλακας,την αποριπτουμε" - "Πωλειται ο Τζεμπουρ και σε Ελληνικη και σε ξενη,εκτος Αφρικης"- " επαναλαμβανουμε και ας γινομαστε κουραστικοι: Ο παικτης δεν παρεχωρειται με ανταλλαγμα 3 φελουκες στην Al Hauari της Αιγυπτου" - "δεν δανιζεται ο παικτης για βηθος μαγειρα στο hotel Grand Britain,αφου δαπανησαμε 3 εκ. να τον αποκτησουμε." - "Πωλειται ο Μπλανκο και σε ξενη χωρα και σε Λιβεριανης σημαιας καραβι για μουτσος" - "δεν πωλειται ο παικτης -1ος σκορερ επι διετια,-ακομα και αν ερθει προταση για καπετανιος στο "Queen Mary" - "πωλειται τελικα ο Σκοκο και στην Ελλαδα αλλα σε ομαδες εκτος Σουπερ Λιγκας" - " παρεχωρουμε τον Μπλανκο,μονο αν μεινει ο Σκοκο και δεν φυγει ο Τζεμπουρ" - " Δεν θα μεινει ο Σκοκο,αν δεν φυγει και ο Τζεμπουρ και δεν ανανεωσει ο Μπλανκο" - "αν δεν φυγουν και οι τρεις,θα ανανεωσουν σιγουρα".
    Ρε δεν παιρνετε καμια μεταγραφη ολοι σας για το παρκο Yellowstone παλιο σουρικατες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @Steven
    Σου απάντησα:
    Εαν έχεις στοιχεία για οποιονδήποτε(Ντούσαν,κοντός,Τίγρης,οι συμπάθιες που λέγαμε),που με τις πράξεις και τις ενέργειες του κάνει κακό στην ΑΕΚ,και δεν τα βγάζεις στην φόρα αυτό για μένα είναι ευθύνη.
    Στα δικαστήρια δεν πας όταν δεν έχεις στοιχεία.
    Για τους άλλους συνομιλητές κακός τους αναφέρεις γιατί εγώ έβαλα και τον εαυτό μου μέσα.Εσύ πειράχτηκες.Ευθύνη εξ άλλου μπορεί να θεωρηθή και το να κάθεσαι στον καναπε και να τους βρίζεις όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ειμασταν 40000 στο στάδιο και η ομάδα είχε κερδίσει στο 89'.Σχεδόν όλοι γιουχάραμε την ομαδα και τον Σαντος για την εμφάνιση.Φυσικά και έφυγε ο προπονητής.Όπως θα φύγει και ο τορινός και ο επόμενος.
    Άμα ρωτήσεις όλους αυτούς που φωνάζουν σπάνε καίνε βρίζουν απέχουν θα σου πούνε ότι δεν έχουν ευθύνη αν τα πράγματα δεν πάνε καλά.
    Φυσικά αν πάνε όλοι θα σου πούνε ότι είχαν συμμετοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. νομιζω οτι πρεπει να οργανωθει ουζο γρηγορα γιατι βλεπω ενταση εκτος και αν ειναι και αυτο δακτυλος του Μπαγιεβιτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Προς Χαράλαμπο: Γράφεις κάτι, ο άλλος σε μηνύει και πας στα δικαστήρια. Αυτό θα κάνω τώρα; Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος πρώτον και δεύτερον ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΝΟΜΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, ΘΑ ΤΡΕΧΩ ΕΓΩ; ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΟΧΙ ΕΓΩ ΑΓΑΠΗΤΕ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ OFF THE RECORD. TA ON RECORD ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ.
    ΤΕΛΟΣ, ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ. ΚΟΣΜΙΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ Η ΣΤΗΝ ΣΟΥΙΤΑ ΚΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΣΤΡΑΤΕΥΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Προς dimitri: Το ούζο σώζει τας ψυχάς κι επίκειται όταν βρεθεί λίγος χρόνος ( άσε που είμαι εκτεθειμένος σε σένα και τον Χρήστο ) διότι με έχουν φάει εκτός των άλλων και τα δοκιμαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ.
    ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΞΥΛΟΣΟΜΠΑ ΦΕΤΟΣ...
    Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΑΦΤΙΣΕ ΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΩΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ..
    ΜΑΣ ΠΗΔΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Κ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Κ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ Κ ΑΛΛΟ ΔΛΔ. ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Προς THOMAS SILLYWIZARD: ΦΟΒΕΡΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΣΟΣΙΑ-ΛΗΣΤΕΙΑ. ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΗΡΕ ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΥΓΓΑΡΙΑ; ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΜΕΤΡΑ. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΔΝΤ. ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΔΙΑ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΙΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΤΑΡΙΑ.
    ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΧΩΡΑΣ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ. ΤΕΤΟΙΟΣ ΞΕΥΤΥΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κωστας-Φλωρινα02 Σεπτεμβρίου, 2010 22:11

    Ρε μη μαζοχιζεστε τσαμπα και βερεσε.Στο φιναλε,ολοι θα την βγαλουν καθαρη-βλεπε μετοχους,διαχειριστες,πουρακηδες,κλπ-τι καθεστε και διυλιζετε τον κωνωπα,και ψαχνετε περι ειδους ευθυνης,και καναπεδες.Πιστευει κανεις πραγματικα το αντιθετο?Το εργο ειναι εδω και καιρο,πότε θα ερθει ο ποντιος.Το κακο ειναι οτι εχει γινει τριλογια ομως,και η ταινια εχει πολλες συνεχειες,και εχει γινει απλα κουραστικη.Στηβεν, μαλλον και συ δεν ξερεις ποτε θα σπασει η καποτα,ή σε περιοριζει(ορθως) η σχεση με τον ποντιο???Κοιταχτε το αγωνιστικο,να τσουλησει η ομαδα,εστω και με μεταγραφες ''χαμηλου ρισκου'',και ολα τα αλλα ειναι απλως μη ελεγχομενα και χωρις δυνατοτητα παρεμβασης απο τον απλο Αεκτζη.Δεν το βλεπετε ρε? Χοντρο παιχνιδι γινεται.Για τον Γκερειρο μου εχει μεινει και μενα η απορια ρε γαμωτο.
    Θωμα, η μαλακια ειναι οτι ουτε τζακι δεν αφησαμε στα σπιτια μας πλεον,και εμεις εδω πανω την γαμησαμε στην κυριολεξια.Ξερεις τι ειναι να πληρωνεις 1,20+ πετρελαιο στη Φλωρινα????Τρελλα σε λεωωωωωωωωω......Την καλησπερα μου,σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Προς Mike21hlk: ΑΕΚ = ΕΛΛΑΔΑ. ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΜΟΥ. ΚΙ ΑΣΕ ΤΑ ΟΡΝΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ.
    Ο ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ ΦΤΑΙΕΙ ΑΔΕΡΦΕ Η Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ. ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Το σχεδιο του Πουτιν για την αναληψη του χρεους μας απο την κοκκινη αρκουδα,δινοντας και κει βεβαια γη και υδωρ για βασεις και αλλα,πηγε περιπατο, με την ανατροπη του χοντρου με τα Βατοπεδια.
    Και η Αμερικη και μας αρπαξε απο τα νυχια τους και μας εβαλε στα δικα της.
    Αρα το -παρ'ολιγον-προφητικο τραγουδι του Μ.Λοιζου "...σε πηρε καποτε η Δυση,σε ξαναφερνει η Ανατολη..." δυστυχως η ευτυχως,δεν προκειτε να γινει πραγματικοτητα.
    Ειμαστε φιλετο. Και Αργεντινη δεν θα γινουμε.Αλλα θα πρεπει να επιστρεψουμε μερικες δεκαετιες πισω.Και μερικες νοοτροπιες πισω. Αλλα δεν θα μας παρατησουν. Κανεις δεν αφηνει στην τυχη της μια επενδυση του.(εκτος απο τους αμετοχους της ΑΕΚ)
    Να το παραδεχτουμε: Ειτε ο ενας μας "αναλαμβανε",ειτε ο αλλος-οπως ειναι πια φανερο- η επιλογη των προγονων να κατοικησουν σε αυτο το μερος του κοσμου,απεδειχθει σωτηριο για εμας, χιλιαδες χρονια αργοτερα.
    Ευχαριστουμε τον Δευκαλιωνα,αλλα και την Πυρρα. Κορη του Επιμηθεα και της Πανδωρας.
    Η μεγαλυτερη κιβωτος,ειναι η ιδια η χωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Προς Κώστας-Φλώρινα: ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΔΟΘΕΙ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ. ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΠΛΕΟΝ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΟΣ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗ ΩΡΑ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. ΓΙΑΥΤΟ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΑΘΛΟ ΑΜΙΣΘΙ. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟΥ. ΤΟΝΝΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΣΚΟΡ Η ΣΤΟΝ ΓΑΥΡΟ Η ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΚΤΖΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Προς Χρήστο : Ορθότατα αλλά η πουτάνα η Ουγγαρία γιατί πέταξε την μάπα στα μούτρα των πατσαβούρηδων; ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ. ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ; ΚΑΝΕ ΠΟΛΕΜΟ. ΕΧΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΩΣΤΕΤΣΟΥΣ ΝΑ ΓΑΜΗΣΩ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ. ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΙΝΩ ΟΛΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΦΙΑΛΤΗ. ΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ ΚΑΤΑ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Κωστας-Φλωρινα είπε...
    Ρε μη μαζοχιζεστε τσαμπα και βερεσε.Στο φιναλε,ολοι θα την βγαλουν καθαρη-βλεπε μετοχους,διαχειριστες,πουρακηδες,κλπ-τι καθεστε και διυλιζετε τον κωνωπα,και ψαχνετε περι ειδους ευθυνης,και καναπεδες.Πιστευει κανεις πραγματικα το αντιθετο?Το εργο ειναι εδω και καιρο,πότε θα ερθει ο ποντιος.Το κακο ειναι οτι εχει γινει τριλογια ομως,και η ταινια εχει πολλες συνεχειες,και εχει γινει απλα κουραστικη.Στηβεν, μαλλον και συ δεν ξερεις ποτε θα σπασει η καποτα,ή σε περιοριζει(ορθως) η σχεση με τον ποντιο???Κοιταχτε το αγωνιστικο,να τσουλησει η ομαδα,εστω και με μεταγραφες ''χαμηλου ρισκου'',και ολα τα αλλα ειναι απλως μη ελεγχομενα και χωρις δυνατοτητα παρεμβασης απο τον απλο Αεκτζη.Δεν το βλεπετε ρε? Χοντρο παιχνιδι γινεται.Για τον Γκερειρο μου εχει μεινει και μενα η απορια ρε γαμωτο.
    Θωμα, η μαλακια ειναι οτι ουτε τζακι δεν αφησαμε στα σπιτια μας πλεον,και εμεις εδω πανω την γαμησαμε στην κυριολεξια.Ξερεις τι ειναι να πληρωνεις 1,20+ πετρελαιο στη Φλωρινα????Τρελλα σε λεωωωωωωωωω......Την καλησπερα μου,σε ολους.
    -----------------

    aderfe ,to xorio tis manas mou, to armenoxori einai akoma elliniko n' to xasame ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. χρηστος:
    Ειμαστε φιλετο. Και Αργεντινη δεν θα γινουμε.Αλλα θα πρεπει να επιστρεψουμε μερικες δεκαετιες πισω.Και μερικες νοοτροπιες πισω. Αλλα δεν θα μας παρατησουν. Κανεις δεν αφηνει στην τυχη της μια επενδυση του.(εκτος απο τους αμετοχους της ΑΕΚ)
    Να το παραδεχτουμε: Ειτε ο ενας μας "αναλαμβανε",ειτε ο αλλος-οπως ειναι πια φανερο- η επιλογη των προγονων να κατοικησουν σε αυτο το μερος του κοσμου,απεδειχθει σωτηριο για εμας, χιλιαδες χρονια αργοτερα.

    ------------

    ta eipes ola

    allios , oi malakes pou katevainan apo to vora 4-5.000 xronia prin kai safestata, eixan kai ti dunatotita na dialeksoun , tha pigainan parakatw ,paradipla ,parapera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η Ουγγαρια εχει ακομη τους Εστερχαζυ στο αιμα της.
    Δεν ηταν υποδουλη και προτεκτορατο στην Ιστορια αλλα δυναμη και πολος.
    Εμεις ημασταν παντα κωλος. Ο Μεγας Αλεξανδρος ειναι πολυ μακρυα.
    Και αρα αναμενομενη η συμπεριφορα της κλαιουσας πουτανας στα καλντεριμια. Και η αναδειξη πολιτικων a priori δουλων και προδοτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κωστας-Φλωρινα02 Σεπτεμβρίου, 2010 22:38

    Μαικ,συνελθε.Γιατι να το χασουμε??? Με προβληματιζεις δυσαρεστα.Και το θεμα ειναι λεπτο,για να κανεις πλακα σε Ακριτες.Τα χαμενα ειναι 18 χιλιομετρα απο το σπιτι μου.Σε ενα τεταρτακι πας και τα βλεπεις στο προτεκτορατο της Βardarska.Eυτυχως εχουν κρατησει τοπωνυμια,οπως της αρχαιας Ηρακλειας.Κατα τα αλλα πηγα τις προαλλες στο Μοναστηρι,ειδα την πλατεια με την καινουρια διακοσμηση,και γελασα πικρα.Ασπιδες και δεκαεξακτινα αστερια σε αμερικανικα μεγεθη.Θα τριζουν τα κοκκαλακια του Αλεκου, αλλα πιστεψε με ,μονο με χιουμορ αξιζει να το αντιμετωπισεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αληθεια,εχετε περασει απο το "κεντρο" βραδυ,μετα την δυση του ηλιου;
    Εγω ειχα καιρο πολυ. Και με εφερε ο δρομος κατα κει βραδυ κατα τις 11-12. Επαθα πλακα. Σοκαριστικα.
    Παρ'ολο που την γνωριζα την κατασταση και μεμενα για ενα διαστημα στον Κολωνο με τον αδερφο μου και τις διαδρομες εκει τις εκανα καθημερινα. Και ενταξει ειναι-ηταν-ενα μαυρο χαλι και τα γωνσστα.
    Μιλαμε τρελαθηκα. Το κεντρο-και δεν μιλαμε η πλατεια μονο,αλλα ολη η ευρυτερη περιοχη,ειναι πλεον ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΗ. Εχει παραδωθει,εχει κατακτηθει,ειναι ενα απεραντο γκετο. Εννοειται οτι Ελληνας δεν υπαρχει ουτε για δειγμα στο δρομο,μια απιστευτη βρωμια,ενα αχουρι,ενας χαμος στους δρομους και τα πεσοδρομια που θυμιζει Βομβαη,Δελχι κατι τετοιο. Ενα χαος παντου, που παθαινεις την πλακα σου.Δεν τολμας να τραβηξεις χειροφρενο και βεβαια δεν σκεφτεσαι να κανεις βολτα στα περιξ της πλατειας.Ο ασθενης πληθυσμος-γεροι γυναικες,παιδια- ειναι κρυμενος και αμπαρωμενος στα -λιγα ακομα ειναι αληθεια-διαμερισματα που κατοικουνται ακομα εκει και τα παντα μοιαζουν σαν σε πολεμο.
    Να πανε να δουνε την κεντρικη πλατεια της Ουγγρικης πρωτευουσας τα εδω βρωμοαλογα που βουλευονται σημερα στα πρωην ανακτορα.
    Που θελουνε και "Συνταγμα".Με χεσμενη φουστανελα,σκισμενα γουρουνοτσαρουχα και κατουρημενα βρακια,ζητατε συνταγμα νομους,δικαιο,ισονομιες και ισοπολιτειες;
    Γεμισε το στμαχι σου πρωτα ρε γυφτο,πλυσου που ζεχνεις απο ενα χιλιομετρο,μαθε πεντε αραδες γραμματα,σταματα να δερνεις την γυναικα σου και τα παιδια σου,στασου στα δυο σου ποδια και επειτα βλεπουμε για "νομους".
    Που πεθυμησες ξαφνικα τον Πλατωνα, λιμασμενη πατσαβουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ...Εδω μεσα γινονται σομορα και γομορα...
    Η Ουγγαρια ειπε στο ΔΝΤ,ΠΑΡΤΕ Τ`ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ,λεφτα γιοκ...Και ο προεδρος της ο Ορμπαν(καπως ετσι)ειναι φασισταριο του κερατα.Ο δικος μας,ο γιος της μαμας,ο σοσιαλιστης,εχει κατεβασει τα παντελονια.Και καλα να κατεβαζε μονο τα δικα του,εδω εχει κατεβασει ολων των Ελληνων
    Της σχολης ΤΙΤΟ ο Μπαγιεβιτς,τυφλα να`χει ο Χρουτσωφ,ο Μπρεζνιεφ και τα αλλα παλικαρια.Και επειδη η ιστορια γραφεται μιση,ο ΤΙΤΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΧΟΡΤΑ.Και οποιος θελει αναλυση,τα πρωτα μαθηματα δωρεαν,μετα εχουμε και εξοδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Γιώργης ο Γαρατζέος02 Σεπτεμβρίου, 2010 23:25

    Ώπααααα, άπλωσε ο τραχανάς....Παιδιά, το οικοπεδάκι εδώ είναι φιλετάκι, ταίζει περίπου όσους έχει τώρα (φέρουσα ικανότητα για καμιά 10ρια εκατομμύρια ανθρώπους ή 500.000 max ΝΕΟέλληνες...), αλλά το θέμα είναι ότι η γη είναι γη. Πουλιά, μπεγκόνιες, πέτρες, πετρέλαιο, αγγούρια, σαύρες, θάλλασες και τα συναφή. Όλα αυτά ποσώς τα νοιάζει αν τους γαμάει τη ζωή ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ή ο τούρκος ή ο βαρδαριανός, ή ο κογκολέζος. Οπότε έχουμε, μεν, κληρονομήσει μία ιθαγένεια (τα "δικαιώματα" που λένε) η οποία όμως ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ιδιοκτησίας ή έστω χρήσης και στο μέλλον. Σε επόμενο ούζο μπορούμε να αναπτύξουμε κι αυτό το θέμα.
    Πάντως χρήστο, φιλέτο, ναι, αλλά τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους. Και από το 1913 και τούδε όλο μαλακίες κάνουμε. Η ΧΑΝΟΥΜΕ Η ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Εκτός άμα στο μπλογκ κυκλοφορούν εψιλον-ικοί, ελλοχίμ και αρχαιοπρεπείς, οπότε παρακαλώ να μου το πείτε να ξέρω που πατάω (διότι εγώ ΔΕΝ είμαι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Στηβεν,μπορει εγω να το καταλαβα ετσι.Και μου κανε εντυπωση γιατι δεν χτυπας κατω απο την ζωνη,οπως ας πουμε ο ΚΑΖΑΜΙΑΣ.Σορρυ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Γιώργης ο Γαρατζέος02 Σεπτεμβρίου, 2010 23:28

    Lebensraum είν' το θέμα. Πονάει που τα είπε ο εβραιομπάσταρδος με το μυξομούστακο, αλλά ει' αλήθεια. Αυτοί οι γερμαναράδες τα κωδικοποιούν όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Γιωργη δεν ειπα ποτε οτι αξιζουμε να ειμαστε εδω που ειμαστε. Καθε αλλο. Απλα ειμστε κωλοφαρδοι. Κανονικα επρεπε να κουβαλαμε κορμους δεντρων και να γδερνουμε μπαμπουινους καπου στα βαθη του Αμαζονιου.
    Τελος παντων.
    Αληθεια η Ριζουπολη "παιζει" δυνατα; Ναι φανταζομαι το διχως αλλο,αφου δεν εχει μεινει και αλλο γηπεδο πλεον.
    Τρεχουν αι γεοπονοι της ομαδος μας να ετοιμασουν το χορτο. Πρωιν καταδικοι,εχουν επιστρατευτει για να φτιαξουν τα κιγκλειδωματα. Η Αρση Μπιλιου και ο Λεφακης,παρατηρουν τα αστερι και προβλεπουν τις επομενες θερμοκρασιες και υγρασιες προκειμενου να μην υπαρξουν εκπληξεις με το χορτο. Ο Ντιοπ εχει επικοινωνισει με τον μαγο του χωριου του και τον παρακαλει να συμβαλει με βουντου για την ομαλη διεξαγωγη των εκει αγωνων.
    Πετραδες απο τη Μανη φτιαχνουν πωρινες αψιδες και προσοψεις απο πελεκημενη πετρα. Τηνιακοι μαρμαραδες ξαναορθωνουν "τα μαρμαρα των επισημων" σαν αλλο Ν. Γκουμας. Μεχρι και τεσσερις περιστερωνες θα κατασκευασουν στις κορυφες των προβολεων.
    Συγκροτηματα παραδοσιακων χορων θα ερθουν απο την Βορεια Ελλαδα και την Κρητη και θα ανοιξουν την συναυλια στην πρεμιερα του γηπεδου που θα δωσει ο Γιωργος Μαγκας.
    Και βεβαια ο παπα Τιμοθεος θα κανει τα θυρανοιξια. Ε, ρε πιενες! (εγραψα "πιενες" η "πεινες"; Για να μη παρεξηγηθω δηλαδη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Οταν δειτε Πακιστανο μεταναστη με το λαστιχο για τα τζαμια και τον κουβα στο χερι να ξαποστενει στο καφε Vizantinon του Hillton και να πινει κρασι Chateau Margaux του '88 στους 14 βαθμους c τοτε θα εχουμε απαλλαγει απο τα βασανα μας σαν χωρα ολοκληρωτικα.
    Μεχρι τοτε,θα παλαιυουμε για το καλυτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Προς monegascos: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ. ΒΑΡΑΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΝΗ; ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ : "ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ Η ΕΙΣΑΙ ΚΚΕ Η ΠΟΥΣΤΗΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ". ΒΑΡΕΙΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ. ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΥΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΔΕΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ; ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Προς Χρήστο: ΠΑΝΤΑ ΩΡΑΙΟΣ ΣΕ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΕ ΧΙΟΥΜΟΡ. ΠΑΝΤΑ ΑΕΚΤΖΗΣ. ΣΕ ΔΙΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΖΑΜΙΕΣ ΟΜΩΣ. ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ. ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΗΣΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.
    Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΒΓΕΙ.ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗ. ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ.
    ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή