Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Α Ε Κ - ΠΑΟΚ

             Δύσκολο ούτως ή άλλως ξεκίνημα. Και να έχω κι έναν αγαπητό φίλο από τα παλιά δίπλα μου. Ναι ο διευθυντής του ΙΤΕ στην Κρήτη στον τομέα της φυσικής στερεάς κατάστασης, φανατικός Αεκτζής, ήρθε από το σπίτι για να δούμε τον αγώνα παρέα. Όσους αγώνες έχουμε δει παρέα, όλους τους έχουμε χάσει. Τον έχω βγάλει γκαντέμη πια. Αλλά είναι τόσο φίλος, που η καζούρα διαρκεί κανά πεντάλεπτο. Χώρια που πάντα υπάρχει η ελπίδα να αλλάξουν κάποια στιγμή τα κόζα. Οψόμεθα λοιπόν.
              Και τι είδαμε στο πρώτο ημιχρόνιο; Το γνωστό γήπεδο με την ωραία ατμόσφαιρα και τον μπόλικο κόσμο που μακάρι να μαζέψουμε κι εμείς τόσο στα παιχνίδια της Αθήνας. Μια ΑΕΚ υποχρεωτικά στημένη σαν ποντίκι απέναντι στον αναμενόμενο γάτο. Μια ΑΕΚ που μπήκε για να κλέψει κάποιο αποτέλεσμα με αντεπιθέσεις. Με πολύ χλωμό κέντρο όμως, που δεν βοήθαγε σε ανάπτυξη παιχνιδιού αλλά ούτε και σε κατοχή μπάλας. Ήταν σοβαρή απώλεια ο Βάργκας κι ο Φουντάκος αρκετά λίγος.
             Όπως λίγος ήταν κι ο γάτος, δηλαδή ο ΠΑΟΚ. Σαν πιασμένος μου φαινόταν και σαν να ήθελε να πάει το παιχνίδι στο κουβεντιαστό. Που εκεί πήγε τελικά. Και γι΄ αυτό πήγε και περίπατο η στατιστική. 64 % κατοχή ο Θεσσαλονικιός και πιο πολλές τελικές η ΑΕΚ; Δύο εκατέρωθεν κλασσικές ευκαιρίες. Πιτσικουλιές παίζανε επομένως παρά ποδόσφαιρο. Αυτό που έπαιζε ο Λεονάρντο, που δεν έλεγε να φιλοτιμηθεί από την σούπερ εμφάνιση του Λυμπερόπουλου και την πολύ εμφάνιση του κεντρικού μας δίδυμου. Κόντρα και στα ακούσια χέρια που τα έδινε φάουλ ο Κάκος ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ, και το κορυφαίο λάθος του στο 45ο λεπτό που δεν απέβαλε τον Αθανασιάδη.
          Τι μπορείς να περιμένεις στο δεύτερο ημιχρόνιο. Να δυναμώσει λίγο το κέντρο με τον Καφέ λίγο πιο πίσω για να υποστηρίξει τον Φούν και να ανεβούν λίγο τα άκρα. Λύσεις από τον πάγκο δεν υφίστανται  κι άρα από τον προπονητή δεν περιμένω κάτι το ιδιάιτερο. Οπότε βγαίνει εκτός κριτικής από τώρα. Και φυσικά ελπίζω να συνεχιστεί η σούπα από μέρους του ΠΑΟΚ, μπας και τσιμπηθεί ο πόντος, που είναι πλέον μόνο για θέμα ψυχολογικό αφού ο Δώνης - όπως λέγαμε - έφερε το χηναράκι του.
          Το δεύτερο ημιχρόνιο δεν άλλαξε κάτι στην γενική εικόνα. Οι καλύτεροι ήταν οι ίδιοι κι ομοίως οι χειρότεροι. Εκτός εαυτού ο Μπόλονι, βάσει αυτών που βλέπαμε κι έβλεπε, και με την ΑΕΚ αρκετά βελτιωμένη στην ανάπτυξη, αλλά άσφαιρη στην τελική προσπάθεια. Και το ένα γκολ θα το πετύχαινε η εξέδρα, που επειδή δέν ξέρει μπάλα, ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ. Η γνωστή μοίρα της ΑΕΚ, που όταν κλέβει αποτέλεσμα δεν το οφείλει στην τύχη της αμυντικής λειτουργίας της. Κι αυτό αποδεικνύεται από το οριστικό νούμερο  των τελικών προσπαθειών.
          Παιχνίδι όμως που αφήνει προσδοκίες εν κατακλείδι. Διότι τα πάντα θα κριθούν από τα προσεχή παιχνίδια στην Αθήνα. Φόβητρο δεν υπάρχει απέναντι ακόμα και σ΄αυτήν την ΑΕΚ. Που στάθηκε μια χαρά, λαμβάνοντας το ρόστερ και το κίνητρο. Και που δεν μπορεί να μιλήσει για κάποια αδικία , αλλά περισσότερο για τα δύο νέα παιδιά που αναδεικνύονται σιγά σιγά και μπορούν να προχωρήσουν.
          Είπαμε ότι και σήμερα, παρέα με τον φίλο μου, δεν μπορέσαμε να ανατρέψουμε την παράδοση. Αλλά πού θα πάει; Κάποια στιγμή θα γίνει κι αυτό. Εξ άλλου ο τύπος αύριο γυρνάει στην Κρήτη, οπότε άνετα πάμε για καλύτερα.
          Υγ. Ο Λεονάρντο είναι για πολλές σφαλιάρες. Προκλητικότατος.
                                       ΖΗΤΩ Ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ .

64 σχόλια:

  1. ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ Ο ΛΕΟ Ο ΚΑΚΟΣ ΤΙ ΗΤΑΝ?
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΑΟΚΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ.ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΕΧΑΣΕ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΗΜΕΝΗ Η ΟΜΑΔΑ?ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΝΓΚ?ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΟΥΛΑ?ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.
    ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ Ο ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ-Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.ΑΠΟ ΤΟ 80 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΕ ΑΛΑΓΕΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙ?ΤΟ Χ?ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ Χ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ?ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ?Η ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ?
    ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΕΙ?
    ΡΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΚΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρηστος Χοντζεας02 Μαΐου, 2012 22:32

    Απορω με το κουραγιο σου να γραφεις για αυτην την ΑΕΚ. Απορω και με το δικο μας να γραφουμε παλι,σχολια. "Απορω με την καρδια μου..."

    Ας καταπιαστουμε και με κατι ομως,στο περιθωριο των εκλογων. Μιας και καθομαστε στην αιθουσα αναμονης του μαιευτηριου του υπουργειου Εσωτερικωνε και περιμενουμε να δουμε τι παιδι θα μας φερουν να αγκαλιασουμε. Μαυρο,θα ειναι; Κινεζακι θα ειναι; Οτι και να'ναι, ειναι καλοδεχουμενο.
    Τα "παιδια" ειναι ευτυχια.

    Δεν ηταν και ασχημη η ομας,δεδομενου και του ροστερ αλλα και της χρονικης περιοδου. Και κυριως της γενικης καταπλακωτικης ψυχολογιας.
    Τα κουρελια παιζουν ακομα. Οχι κατι σοβαρο βεβαια,αλλα τουλαχιστον αξιοπρεπως.
    Και συμφωνω οτι και οι αλλοι δεν απεχουν μακρυα απο εμας. Αλλωστε ειναι ομοιοπαθεις. Εκτος του Σπανου.

    Ενα καζανι λοιπον,το ποδοσφαιρικο, και η ΑΕΚ μια πατατα μπλουμ. Οπως και οι αλλοι. Ενα μικρο κομματακι κρεας εκει σε μια γωνια,απο τον Περαια,που σιγοβραζει μοναχο του.

    Ο Λεοναρντο,απο τοτε που πληρωθηκε,αρχισε να την βλεπει CR7. Τελικα οι Βραζιλιανοι,μονο πεινασμενοι αποδιδουν; Οταν χορτασουν,αφηνουν το δρεπανι και πιανουν την κιθαρα. Ρε τι ειναι τουτοι.

    Κουραγιο στα παιδια να τελειωσει και αυτο το μαρτυριο. Και να τους παρει ο παπα-Νικολας και να πανε μια βολτα,μερες ζεστες που θα ερθουν,μεχρι την Εκατονταπυλιανη στην Παρο. Να αναψουν κανενα κερακι,να εξομολογηθουν. Να ξεκουραστουν.

    Το κοινο μελον ΑΕΚ και Ελλαδος συνεχιζεται φυσικα με την ιδια αταλαντευτη ομοιοτητα και παθογενια.
    "Σαμαρας" η "Μπενιζελος"; "Μπενακης" η "Τουρκογλου"; Θα δουμε κεραμιδι στο κεφαλι μας και καμια χαρα,σαν ομαδα και σαν χωρα,η θα συνεχισουμε να παιρνουμε τους δρομους σαν "μπαλαμοι";
    Ιδωμεν.
    Ορκιζεται και ο Πουτιν την επομενη των εκλογων μας. 7 Μαιου αναλαμβανει.
    Ρε τι συγχρονισμοι ειναι αυτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα
    ρε τον 'προπονητη μας' με το 4 στα 4 (ηττες) το 8-0 (γκολ) και τη μπαλα που παιζει η αρμαδα.

    που φυσικα δεν εχει βοηθειες απο το παγκο. ναι αυτο ειναι μαλλον.κριμα ρε γαμωτο με τον 'προπονητη μας΄που ειναι αβοηθητος..
    τον θυμαμαι και οταν ειχε βοηθειες..

    Αμα τα εκανε ο αποτυχιμενεθ αυτα με 19 ποντους σε 14 ματς και ΑΠΑΝΩΤΑ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ θα τον ειχαμε περασει γεννεες 14.

    αλλα τωρα τον 'προπονητης μας΄απλα τον περναμε στο ντουκου..

    το υπολοιπο σχολιο για τον 'προπονητη μας' που ΟΥΤΕ ΜΙΖΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΣΟ, οποιος δεν βαριεται ανατρεχει σε οποιοδηποτε σχολιο μιας οποιαδηποτε Κυριακης..

    Εχει φαει ΤΟΣΗ ΠΟΥΤΣΑ Ο 'προπονητης μας' που πλεον δεν περιμενουμε κατι..

    ΥΓ. Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΦΤΑΙΕΙ που εστησε το 'προπονητη μας'

    ΥΓ2 Ο ΠΕΠ ΦΤΑΙΕΙ που ειναι κολοφαρδος και ανεδειξε ενα ΜΕΣΙ ΣΤΑ 19 ΤΟΥ...Ενω αμα ηταν special θα τον ειχε αγορασει..

    ΥΓ3 Ο SPECIAL του χρονου (γιατι φετος πηρε μια πουτσα μεχρι απεναντι απο καποιον Μπαστουμπερ) θα τα σαρωσει ολα

    ΥΓ4 Το ΣΑΝΟ συνεχιζεται. Οψομεθα εμεις που δεν βλεπουμε μπαλλα, αλλα το κανονικο προγνωστικο το ειπαμε το πρωι, ας ειναι μαλακας ο αθανασιαδης που δεν μπορει να σπρωξει τη μπαλλα σε κενο τερμα...
    Πιασαμε τον ασσο στο 1.65 δε γαμιεται με 200 ευρω μεσα μας γυρισε 130 κερδος..

    Ζητω ο δικεφαλος (φετος μας εχει δωσει κανα χιλιαρικακι ο 'προπονητης μας')
    Βλεπεις ματς κατω ραχουλα-αεκ και τον εχεις σιγουρο τον ασσο.
    μονο στη λιβαδεια μας το χαλασε το τεραστιος...

    ΥΓ5 Επειδη βλεπω την ερωτηση: τι εκανε λαθος ο ...'προπονητης μας' δινω την απαντηση:

    ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ, ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΕΝΑ ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΟ ΝΑ ΒΑΖΑΜΕ 19 ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΕ 14 ΜΑΤΣ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΥΑΜΕ

    ΥΓ6 Ζητω ο 'προπονητης μας' τα ματς στη αθηνα μετρανε. μη κοιτατε που παιζουμε και εκτος. για το χαβαλε παμε...δε μετρανε αυτα..
    ρε τι αλλο θα ακουσουμε..

    ΥΓ7 ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΠΡΙΝ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΛΛΛΛΛΥΥΥΥΥ ΑΚΟΜΗ
    ΠΟΡΒΛΕΨΗ: 3-6 ποντακια ΣΥΝΟΛΟ θα κλεισει ο 'προπονητης μας'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μια σκέψη για τα πολιτικά που διαβάζω μιας και ανέβηκα στο west end για μια τρομερή συναυλια τη Κυριακή κ γύρισα σήμερα (Γιώργο άλλη πόλη το Λονδίνο γίνεται για τους αγώνες πλεον πολλούς έλεγχος)
    Ρε παιδιά πολυ κλαψα και Σορρυ κιόλας
    Εδω είναι οι κάλπες τραβάτε να ψηφίσετε
    Τι συνομισιολογια είναι αυτη ;
    Και στο τέλος οποίος 'βγει' ας τρέξει το μαγαζι.
    Εγω το μόνο που εύχομαι είναι να υπάρχει μια σταθερή εκπροσώπηση που να μπορει να μην εκβιαζεται απο 3-4 έδρες
    Τώρα οποίος δεν έχει καταλάβει το νόημα κακο του κεφαλιού του...
    Ας κάτσει να πλαθει σενάρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΡΕ DIMI ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΜΑΙ.
    ΤΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ;
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ.
    ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.
    ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ,ΚΑΛΠΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΝΟΥΝ
    ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ
    ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΡΕΣΚΙΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ.

    Ο ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ
    ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.

    ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ
    ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,ΣΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ.

    Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΗΣ ΜΟΧΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ
    ΓΝΗΣΙΑ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΙΧΩΣ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ.

    Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΜΑΤΑ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ
    ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΑΚΑΡΙΑΙΑ
    ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΨΥΧΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

    ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΑΧΗ,
    ΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,
    ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΥΠΙΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ
    ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.

    ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ
    ΔΙΑΡΚΩΣ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ
    ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ,ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΥΝΘΗΜΑ "ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ,
    ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟ,ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΣ".

    ΚΑΙ ΤΙ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟ ΠΟΛΙΤΗ;
    ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.
    ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ
    ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ.
    ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ,ΟΛΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ.
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ,ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ
    ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

    ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗ ΚΛΑΨΑ ΚΑΙ
    ΣΤΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ ΛΕΜΕ.
    ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

    ΑΝΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ,ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΣΤΗ ΠΑΕ ΑΕΚ.
    ΣΑΝ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ.
    ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τακη επειδη ακριβως τα ιδια λεμε: τη κυριακη εδω ειναι οι καλπες

    Ψηφιστε αναλογα για τους πολιτικους τους τραπεζιτες τους δικαστες τους δικηγορους κλπ κλπ.
    Απλα ειναι τα πραγματα.

    ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ? ΜΗ τους ψηφιζεις.

    Σου αρεσει?Τους ψηφιζεις.

    Δεν σε εκφραζει κανενας? Ψηφισε Τζουλια και κορμορανους πρασινους.

    Δεν σου αρεσει το πολιτευμα? Ψηφισε χρυση αυγη. Φερε μια χουντα.

    Εδω ειναι οι επιλογες σου, κανε οτι νομιζεις.

    Αλλα basta με το κλαψομουνιασμα, τους κακους πολιτικους που διορισαν με το ζορι 1εκκ Δ.Υ, και μοιραζαν τις επιδοτησεις στους ανηξερους..
    Basta και με τους κακους Γερμανους που μας δανειζαν με το ζορι και ενω εμεις δε θελαμε
    Basta με το ποπολο που το χειραγωγουν και δε καταλαβαινει και μονιμα ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ..

    Ο καθενας εχει αυτο που του αξιζει και αυτο που δουλευει να εχει.

    Τα υπολοιπα ειναι παπαριες καμαρωτες και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ενος ΤΕΜΠΕΛΗ λαου που κοιταει να λαδωσει και να λαδωθει, να παρει μιζα και να δωσει φακελακι, να χτισει αυθαιρετα και μετα να παιρνει νομιμοποιησεις απο τους 'πολιτικους' που βριζει..
    Να παιρνει διακοποδανεια απο τους κακους τραπεζιτες για να παει στη Μυκονο και να παρει ΜΕΡΣΕΝΤΕ..

    Καλο το παραμυθι αλλα εχει μεγαλο δρακο πλεον...

    Κανενας δε σε δανεισε με το ζορι, κανενας δε σε εβαλε να παρεις πραγματα με το ζορι ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΣΟΥ, κανενας δε σε υποχρεωσε να ζεις στη fantasy land.

    Κανενας δε σου εβαλε με το ζορι τους παγκαλους και τους σαμαραδες στο κεφαλι.

    ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ το αλλαζεις με τις πραξεις..

    Τα υπολοιπα ειναι απλα καλψομουνιασμα και κουβεντες να γινωνται.

    Οπως η ΑΕΚ εχει τον 'προπονητη μας' και ολο το συμπαν εχει χτισει μια σκοτεινη πλεκτανη για να μην αναδειχθει το εργο του
    Μ-Α-Λ-Α-Κ-Α..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 13:31

    Προς Dimi: Διαφωνω καθετα και οριζοντια. Το θα πει "κανενας δεν σε υποχρεωσε"; Οτι "δεν σου εβαλαν το πιστολι στο κεφαλι"; Ευχαριστω πολυ. Δεν πηγαν οι Ελληνες στις τραπεζες να ζητουν στην ουρα δανεικα.ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ.
    ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ. ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ.ΜΕ ΕΠΙΣΟΛΕΣ,ΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ,ΜΕ SMS,ΜΕ ΣΩΡΙΔΟΝ ΡΑΒΑΣΑΚΙΑ ΜΕ ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΑΝΕΙΑ.ΒΟΥΝΑ.Ατελειωτα. Επι σιερα ετων.Με μηχανισμο εξαθλιωσης απο πριν ετοιμο. Κωστοπουλος ο Τραπεζιτης,Κωστοπουλος και ο προωθητης με τα περιοδικα. Ο ενας παρουσιαζε και ο αλλος δανειζε.
    Αυτο λεγεται ΠΟΥΣΤΙΑ. Εσυ δεν ξερω πως το λες. Μπορει να το λες "περιθωριο κερδους".

    Ασφαλως και δεν σε "υποχρεωσαν". Αν εσυ αυτο το λες "ελευθερη αγορα",να την χαιρεσαι.

    Το πιστολι στο κεφαλι μπαινει ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥ ΔΟΛΙΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ.ΠΡΙΝ,ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΣΑΙ. ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣΑΙ. Αλλα διαβαλεσαι,διαφθειρεσαι.Παρασυρεσαι (αφου λεμε οτι ειναι παιδι ο κοσμος,πως του ζηταμε να φερεται ωριμα; Δεν καταλαβαινω)
    Εχει μεγαλυτερη ευθυνη αυτος που δεν γνωριζει απο οικονομικα, Η Ο ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΚΑΡΓΚΑΝΑΣ,ΝΑ ΒΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ;
    Αν μπορουσαμε να αυτοπροστατευτουμε,τοτε ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ;
    ΘΑ ΠΑΛΑΒΩΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;

    Γιατι οι λαοι χρειαζονται τους ηγετες; Γιατι νοιωθουν ανημποροι.Αν ενοιωθε δυνατος ο λαος και ετοιμος να απαλλαχθει απο κυβερνοντες,τοτε δεν θα τους ειχε. Για να τους εχει σημαινει οτι υπαρχει "χωρος" για αυτους.
    Και ποιος πρεπει να ειναι ο στοχος; Η ΑΝΑΝΗΨΗ.Η ΦΩΤΗΣΗ του κοσμου.Και αυτο ειναι δουλεια αυτων που ΗΔΗ ξερουν. Και εχουν την πρωτη ευθυνη.
    Προοδος ειναι το να ανεβει ο λαος "σκαλοπατι". Αν ειναι να διαπιστωνουμε οτι "δεν μπορει" "ειναι μαλακας", "ειναι ασκεφτος" και να τον κλωτσαμε παρακατω,τοτε δεν κανουμε δουλεια.
    Τοτε δηλαδη και ο Χιτλερ μια χαρα εκανε,που εδινε λυσεις για τους "κατωτερους" και μαλισα με ακομα πιο "προοδευτικο" και "αμεσο" τροπο.

    Γιατι μεσα στο λαο,υπαρχει ενα ποσοστο ικανων να αναλυσουν και να μετρησουν,αλλα ΠΑΝΤΑ υπαρχει και ενα μεγαλο μερος "αδυναμων". Για "Χ" λογους. Αυτους τι θα τους κανουμε; "Να πανε να πεθανουν; Να ψοφισουν"; "Να υποφερουν";
    Ε,τοτε τι διαφορα μπορει να εχει αυτη η αποψη απο αυτη που πανε να επιβαλουν οι Ελιτιστες; Το ιδιο πραγμα ειναι."οι ικανοι θα ζουν, η λιγοτεροι ικανοι θα ψοφανε". Και εγω που νομιζα οτι η γνωση και η πειρα ειναι για να απλωνονται και να διαχεονται. Και οχι να παραμενουν ενα οπλο για μια μικρη καστα πονηρων.
    Νερο στο μυλο τους θα κουβαλισουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 13:33

    Την ευθυνη για μια πανδημια,την εχουν οι υπηρεσιες υγειας, οι οι κατοικοι που δεν προβλεψαν την εκταση και δεν γνωριζαν το φαρμακο;
    Αν μπουν "εχθροι" στην Ακροπολη και φτασουν στο Ντα-Καπο,ποιος θα φταιει; Περισσοτερο ο "Μητσος" και ο "Μπαμπης" και οχι ο ΑΓΕΕΘΑ η ο ΑΓΕΝ;

    Αν το παιδι σου το παρασυρουν με υποσχεσεις και παιχνιδια μεχρι το αλσος,τι θα πεις μετα στο δικαστηριο; "Αθωοι οι παιδεραστες αφου δεν χρησιμοποιησαν βια και ενοχο το παιδι που εχει στραβο χαρακτηρα και κακης ποιοητητας dna";
    Τι ακριβως λεμε εδω περα; Θα τρελαθουμε;

    ΠΟΙΟΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΛΑΟΣ; πεφτεις και εσυ στην παγιδα των πουστιδων;
    Δεν βλεπεις τα ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Τι λεει η Γιουροστατ; ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΕ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΕΑΤΗ. ΠΟΙΟΣ ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΛΟΙΠΟΝ;

    Εχουμε δωσει 450 ΔΙΣ ΓΙΟΥΡΩ ΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΤΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ.
    Και σε λενε "μπαταχτση" και απατεωνα; ΥΠΕΡΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ"; δεν γαμιουνται λεω εγω.

    Ειναι κριμα να αναπαραγουμε τοσο ακριτα το σκατο που μας σερβιρουν. Να αυτοχαρακωνομαστε και να κανουμε οπλα τα...κουταλομαχαιροπιρουνα.

    Τι ηταν ο ελληνας μεχρι την δεκαετια του 80; Ενας ανθρωπος μετρημενος,σχετικα λιτοδιαιτος "μαζεμενος" οικονομικα με ισχυρη αποταμιευτικη δυνατοτητα. Ενας που προνοουσε για την οικογενεια του και το σπιτι του. Που δεν ξεφευγε. Που παντα δουλευε και συνεχιζει.
    Τι αλλαξε; Τρελαθηκε; Επαθε ηλιαση; Δεν ηρθαν οι μαγοι με τα δωρα;
    Και αν επρεπε εκεινος να δει τον κινδυνο και να προσεξει (συμφωνω) ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙ;
    ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΦΘΑΡΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΟΙ "ΤΣΟΥΚΑΤΟΙ" ΚΑΙ ΟΙ "ΜΑΝΤΕΛΙΔΕΣ",ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΦΘΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΚΑΤΩ;
    ΚΑΙ ΓΙΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗ Ο ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ (οχι μονο εδω. Παντου αυτη η δουλεια γινεται)ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ;
    Ξερεις κανενα νομο η κανενα δικαστηριο που να τιμωρει πιο αυστηρα την πουτανα απο τον νταβατζη;

    Οταν ενα σχολειο,απο χωρος γνωσης,εργασιας, και προοδου,με ασφαλη "ορια" και "συνορα" μετατρεπεται σε αντρο διακινησης ναρκωτικων,οταν μπουκαρουν οι μαστρωποι και πλησιαζουν κοριτσια,οταν οι ντιλερς σουλατσαρουν ελευθεροι και προσεγγιζουν αγορια,οταν τελικα αυτος ο χωρος μετατρεπεται σε ενα μπουρδελο,ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ; ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ; Η ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ, Ο ΛΥΚΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ;
    (στην αρχαια Αθηνα,εισοδος σε σχολειο,ασχετου, σημαινε αυτοματα θανατος Ουτε καν περνουσε καποιο δικαστηριο. Ηξεραν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 13:43

    ΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ-Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΜΟΣ- ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ "ΕΤΟΙΜΟΣ", ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ,ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΕ "ΕΠΙΔΡΟΜΕΣ" ΠΟΥ ΤΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ,ΤΟΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΙΔΕΣ.ΘΑ ΑΥΤΟΚΥΒΕΡΝΙΟΤΑΝ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΤΙ ΛΕΜΕ ΔΩ ΠΕΡΑ; ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΟΝ ΛΕΜΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΗ "ΠΑΡΑΣΕΙΡΕΤΑΙ" ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΧΟΝΤΡΑ ΛΑΘΗ;

    Το οτι "εγω" η "εσυ" μπορουμε-ισως- να εχουμε αυτην την δυνατοτητα,λογω καποιων συνθηκων,δεν σημαινει οτι αυτοματα ετσι θα επρεπε να συμπεριφερονται ολοι.

    ΕΠαναλαμβανω-ισως γινομαι κουτραστικος: Δεν λεω οτι δεν εχει ευθυνη. Εχει. Αυτην που εχει ομως. Οι ξεροντες,οι κατεχοντες και αυτοι ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΛΑΡΜ.εχουν μεγαλυτερη ευθυνη.ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ.
    Αν ο λαος πρεπει να "τιμωρηθει" με μικροτερους μισθους και επαναξεκινημα σχεδον απ'το μηδεν (σωστα) ΤΟΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ,ΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ;
    ΜΑ, ΠΑΛΟΥΚΩΜΑ ΒΕΒΑΙΑ.
    ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΣΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ,ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΑΔΙΑΤΑΣΟΝΤΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.
    ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΟΜΩΣ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΕΣ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ,ΠΩΣ ΤΗΝ "ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ";
    ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ.

    Πες μου αληθεια. Σου αξιζει αυτη η εικονα; Ειναι ανταξια των "δεινων" που προκαλεσες; Τι προκαλεσες; Ποσο πια κακο εκανες σαν Ελληνας και εχουν πεσει πανω σου φωτα,σκατα και τσεκουρια.
    Τι εγινε πια μωρε; Που ειναι το μεγαλο δραμα; Το 0.50% της γης,ειναι ο μεγαλος θυτης; Και το λενε αυτο ποιοι; Οι αθωες περιστερες που σκαβουν με μπομπες καθε λιγο την ηπειρο για να ξαναφυτρωνουν καλυτερα κοροιδα καθε φορα;
    Οι μεγαλοι ενοχοι σε εχουν σε θεση απολογουμενου; Και απολογεισαι κι'ολας;
    Και δεν παιρνεις φορα να τους φας το λαρυγγι; Δεν παιρνεις ενα σιδερο να τους περασεις απο το κωλο,παρα τους ακους και κοιτας και τα νουμερα τους και την "απογοητευση" τους και τον "θυμο" τους με την Ελλαδα;

    Οχι απλα να πανε να γαμηθουνε. Να τους περασουν απο το λαιμο με συρμα και να τους κρεμασουν στην απλωστρα.
    Που εχουν μουτρα και ξαναβγαινουν στη σκηνη.
    Τα παλιοτομαρα.
    Και πριν απο αυτους,χρειαζεται παλουκωμα η εδω 5η φαλαγγα.
    Ο "κακοι τραπεζιτες" και οι "αμοιροι πολιτικαντιδες"
    (ειδικα οι πρωτοι αλλα και και το τραπεζικο συστημα-ακριδα εν γενει,θα επρεπε να αντιμετωπιεται-απο μια κοινωνια της προκοπης βεβαια-σαν βουβωνικη πανωλη.Σαν χολερα. Μετρα εκτακτα και εθνικα,συρματοπλεγματα επρεπε να υπαρχουν. Και να φορα στολες χημικου πολεμου καποιος οταν πλησιαζει τραπεζιτη.
    Για τετοια κωλοφαρα μιλαμε. Δεν ειναι συστημα. Δεν ειναι απλα μεθοδος. Δεν ειναι καν Οικονομικο φαινομενο. Ειναι κοινωνικη γαγραινα.
    Ανηκει στην ιατρικη βιβλιογραφια. Ειναι ΑΡΡΩΣΤΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΟΣ.
    Θα επρεπε να θαβονται κατω απο τονους ασβεστη.Για σιγουρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αντι συνωμοσιοσεντονιού μερικές σλογκανοπαραφράσεις (και μή) για σήμερα (αν και ποτέ δεν ξέρεις, αργότερα μπορεί να φάω κάνα σεντονοφλασάκι):

    1. Αν εφαρμόσεις καπιταλισμό στην Σαχάρα σε 3 μήνες θα έχεις έλλειμα άμμου
    2. Ενα κοπάδι πρόβατα πάντα εκλέγει λύκους
    3. Η πολιτική είναι το δεύτερο αρχαιότερο επάγγελμα. Κι έχει πάρει όλες τίς αρχές του από το πρώτο.
    4. Ο Κωλλέτης ηταν ο μόνος Ελληνας πρωθυπουργός πού δεν μπόρεσε να ισχυριστεί ότι παρέλαβε καμμένη γή απ΄τον προηγούμενο.
    5. Η αλήθεια δεν αποφασίζεται απ΄την πλειοψηφία.
    6. Το μόνο πού καταφέρνεις ψηφίζοντας είναι να τούς ενθαρρύνεις.
    7. Ο πολιτικός είναι κάποιος μπού υπόσχεται ότι θα δώσει και την ζωή ΣΟΥ για την πατρίδα σου.
    8. Αν ο τελικός τού ΤσουΛού ήταν σαν τίς εκλογές θα παίζανε μόνο το πρώτο εικοσάλεπτο και θα κάνανε "projection" για το υπόλοιπο.
    9. Κατά την διάρκεια μιάς πολιτικής καμπάνιας ο αέρας είναι γεμάτος ομιλίες και το αντίθετο.
    10. Μην πιστεύεις οτιδήποτε κι αν λέει η κυβέρνηση εκτός κι αν διαψευστεί επίσημα (ισχύει και για διοικήσεις ομάδων).
    11. Never mind the ballots (για ροκάδες).
    12. Κάθε φορά πού η ιστορία επαναλαμβάνεται οι τιμές ανεβαίνουν.
    13. Οι νόμοι είναι σαν τα λουκάνικα. Ειναι καλύτερα να μην βλέπεις πώς φτιάχνονται.
    14. Καπιταλισμός χωρίς χρεωκοπία είναι σαν χριστιανισμός χωρίς κόλαση.
    15. Μιά απ΄τίς πολλές ψευδαισθήσεις τού καπιταλισμού είναι ότι είναι συνώνυμος τής αγοράς. Η αλήθεια είναι ότι είναι ο χειρότερος εχθρός τής αγοράς.
    16. Δημοκρατία είναι να πιστεύεις στην αθροιστική σοφία τής ατομικής άγνοιας.
    17. Ο κομμουνισμός είναι η εκμετάλευση ανθρώπου απο άνθρωπο. Ο καπιταλισμός είναι ακριβώς το αντίθετο.
    18. Στίς χώρες τής πρώην ΕΣΣΔ ο καπιταλισμός νίκησε τον κομμουνισμό. Στίς χώρες τής δύσης ο καπιταλισμός νίκησε την δημοκρατία.
    19. Η ιστορία έδειξε ότι το σημείο πού διαφέρει ο σοσιαλισμός απ΄τον καπιταλισμό είναι οι πιστωτικές κάρτες.
    20. Εχω βάσιμες ελπίδες ότι οι καπιταλιστές θα καταστρέψουν τον καπιταλισμό ακριβώς όπως οι κομμουνιστές κατέστρεψαν τον κομμουνισμό. Υπό μία έννοια ζούμε σε Υπάρκτό Καπιταλισμό. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα τούς περιμένω να το κάνουν κιόλας.

    Καλημέρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρηστο αυτα πες τα σε αυτους που καταστραφηκαν.
    Και επειδη παρωμοιαζεις με μικρα παιδια ενα ολοκληρο ΤΕΜΠΕΛΗ λαο ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ.

    Εγω προσωπικα δεν πηρα κανενα δανειο που ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΠΛΗΡΩΣΩ, δεν ετρεξα να ψηφισω κανενα να με βολαψει στο δημοσιο, δεν εχτισα κανενα αυθαιρετο, δεν λαδωσα κανενα γενικο και κανενα γραμματεα για να υπερτιμολογησω τα προιοντα μου (ισως και γι αυτο ΔΕΝ κανω δουλειες με το δημοσιο..), δεν εθαψα τη παραγωγη μου για να παρω την επιδοτηση, ουτε εβαλα το χωραφι μου η τα προβατα μου να τα μετρησουν 5 και 10 φορες για να παρω αντιστοιχα την επιδοτηση..

    Οταν εφυγε ο πατερας μου ΔΕΝ ελαβα τη συνταξη του παριστανωντας το ζωντανο.
    Δεν παιρνω επιδομα τυφλου, δεν ειμαι αναπηρος (προς το παρων τουλαχιστον) ουτε η 'γνωστη μου' μου εγραψε 3 επιδοματα ΙΚΑ..

    Δεν ψηφιζα επι χρονια ΩΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, για να νομιμοποιησω το αιθαιρετο, να κανω τη 'δουλεια' μου, να βαλω το μπατζανακη μου στο δημοσιο, να καθομαι στο καφενε με τη μερσεντε να καμαρωνω.

    το μερσεντε που εχω το δουλεψα και το δουλευω ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ και το εχω βγαλειμε την αξια μου, οχι επειδη υπερτιμολογησα ενα νοσοκομειο με 500% η δηλωσα εξαγωγιμα προιοντα για να καρπωνωμαι το ΦΠΑ..

    Οποτε μη μπερδευεις τις εργατοωρες που οντως ειναι απο τις πιο βαριες με τα καφενεια που ειναι γεματα..

    Χεστηκα αμα η καθε τραπεζα με βομβαρδιζε να παρω δανειο, ΔΕΝ ΠΗΡΑ και τελος. Οποιος πηρε ΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΓΩΤΟ και ας πληρωσει 450 δις τοκους.

    Και εγω αμα μπορουσα να δανειζα το Γερμανο 5 φραγκα και να του επαιρνα και τα σωβρακα μετα θα το εκανα.
    Το οτι ο καθε Γερμανος με επιασε κοτσο ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΕΙ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

    Αρκετα με τη αφελεια που ειχαμε εμεις οι κακομοιροι οι Ελληνες που σαν Τσοχατζοπουλοι δεν ξεραμε δεν ειδαμε και ολα εγιναν τυχαια.
    Οπως τυχαια μας κυβερνουσαν, κανωντας βεβαια αυτα που εμεις θελαμε με το αναλογο λαδακι..

    Και βεβαια δεν μου αξιζει αυτη η εικονα, ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΜΕ.

    Ας βγουν λοιπον να το ανατρεψουν ολοι οι αγανακτησμενοι (και εγω μεσα) και ολοι αυτοι που κοπτονται.

    Το στυλ να πανε να γαμηθουνε οι Γερμανοι (και εγω μαζι σου να πανε) sorry αλλα για ΕΜΕΝΑ δεν πουλαει.

    Πρωτα να παμε να γαμηθουμε ΕΜΕΙΣ που ανεχωμαστε να μας φερωνται σα προβατα και μετα αυτοι που την ειδανε ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΜΑΣ, τσοπανηδες.

    Ας ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ να αρχισουμε ΕΜΕΙΣ να στρωνουμε πρωτα και μετα λεμε για τους αλλους.

    Υπαρχει αλλωστε η γνωστη παροιμια, της κοντης ψωλης οι τριχες τις φταινε.

    Ε ας κοιταξουμε να φτιαξουμε εμεις το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΓΕΘΟΣ και οι τριχες ευκολα καθαριζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι μας λες ρε Dimi?
    Δηλαδή ο εργαζόμενος που είχε κάνει τους υπολογισμούς του πολύ σωστά και οργανωμένα και πήρε ενα δάνειο για να αγοράσει ενα σπίτι και ξαφνικά βρέθηκε χωρίς δουλειά ; φταίει; Σοβαρά μιλάς τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ανωνυμε διαβασε τι λεω. Μιλαω για ΓΕΝΙΚΕΣ καταστασεις.

    Οποτε μη μπερδευεις τις εργατοωρες που οντως ειναι απο τις πιο βαριες με τα καφενεια που ειναι γεματα.

    Λεω για ενα λαο, που σωστα λεει ο Χρηστος, που απο μετρημενος και νοικοκυρης, ξαφνικα 'ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ' με διακοποδανεια,γεμησε τα καφενεια και τα μπουζουκτσηδηκα, πηρε 2-3 αυτοκινητα και εξοχικα και φυσικα ΝΟΜΙΖΕ οτι ειναι εξυπνος.

    Και φυσικα τους πηρε η μπαλα ολους.

    Απλα δε μπορω να δεχτω οτι παρασυρθηκαμε, δεν ειδαμε και οι υπευθυνοι μας κοροιδεψαν
    οταν σε μια νυχτα το κατοσταρικο εγινε ευρω, σε κανενα δε φανηκε παραξενο απλα πηγαμε ολοι εμεις οι αφελεις και χτυπησαμε απο ενα μυκονο-δανειο και ολα καλα..

    Και φυσικα φταινε και αλλοι και οχι μονο εμεις.
    Αυτο λεω, αντι να βριζουμε γενικα, ας δουμε τι μπορουμε να κανουμε για να σταθουμε στα ποδια μας..

    sorry αλλα πιο πολυ υποτιμα τη νοημοσυνη μου να βριζω τους κακους Γερμανους παρα την ελλειψη ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ λογικης σε ενα λαο που ειχε στοχο ποσα παραπανω θα ξοδεψει απο το διπλανο του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΡΟΣ DIMI: Αδερφέ, ο συντηρητικός νεοφιλελευθερισμός που αναδεικνύεις, είναι σωστός αλλά μόνο θεωρητικά. Πρακτικά, δεν θα μπορέσει να λύσει τα εξής δύο προβλήματα :
    - Το δικό μας, που όταν ο διπλανός σου θα πεινάσει πραγματικά, θα σου γαμήσει τα πάντα ασχέτως του τι ενέργειες έχεις κάνει στην ζωή σου ΚΑΙ
    - το γενικό πρόβλημα, αφού οι πάντες ανα τον πλανήτη χρωστάνε τριπλάσιο ποσό από το παγκόσμιο ΑΕΠ. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. DIMI TOYΣ ΤΖΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ
    -ΟΠΩΣ ΛΕΣ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΟΥ,ΠΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ;
    ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ,ΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΣΟΥ;
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΖΗΤΩ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
    Η ΕΡΩΡΗΣΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ steven μα φυσικα το προβλημα ειναι σε ολους. Απλα λεω ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ οτι ουδεποτε μπηκα στο πειρασμο του διακοποδανειου.
    Το οτι επεσε ολη η ελλαδα στη λουμπα, φυσικα και με επηραζει οπως ολους μας.
    Απλα εγω δεν επηρεζωμαι τοσο ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΜΕΣΑ μιας και ΔΕΝ εχω να πληρωσω καμμια 'ΔΟΣΗ' για τιποτα.
    Εμεσα, οπως και ολους μας, με εχει διαλυσει ολο αυτο μιας και οι τζιροι και φυσικα ολα εχουν παει στο πηγαδι.

    @ Τακη ΕΙΔΕΣ πουθενα να μιλαω για την επιχηρηση μου? Μιλαω για προσωπικες ενεργειες και οχι επιχηρηματικες.
    Οι πελατες του καθενα ειναι ο απλος κοσμος. Το αν πουλαει καποιος σε ενα supermarket η direct δεν εχει καμμια σημασια.
    Στο τελος της ημερας οι αγοραστες που αναφερεις ειναι ο κοσμος. Και επειδη γινεται οτι γινεται οι τζιροι εχουν παει απατοι.
    Και φυσικα με κραταει το γεγονος οτι ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ σε τραπεζες.
    Βλεπεις δεν πηγα να παρω δανεια για εγκαταστασεις και για χαιλικια.
    Εκανα παντα οσο εβγαζα.

    Καμμια σημασια δεν εχει το προιον. ειτε πουλας τροφιμα ειτε ρουχα ειτε φαρμακα οι βουτια εχει την αναλογια της.
    Δε θαμπω σε κατηγοριες οπως σπιτια αυτοκινητα κλπ γιατι ειναι αλλο ευαγγελιο.
    Μιλαμε για καθημερινα πραγματα και αναγκες.

    Οταν μειωνεται η αγοραστικη δυναμη 30-40-50% μειωνωνται και οι πωλησεις, ειτε χονδρικης ειτε λιανικης.

    Και φυσικα σωστα αναφερει ο steven οτι απαντες δανειζωντουσαν μιας και ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ειναι δομημενο πανω σε ενα προιον που λεγεται ΤΟΚΟΣ.

    Δεν ενοχοποιω κανεναν, ουτε απενεχοποιω, απλα τονιζω τη σημασια ενος θεματος.

    Πριν πανε να γαμηθουν ολοι (και αμα θετε που ελεγε και ο Γκιωνακης και εγω μαζι να τους γαμησουμε) καλο θα ειναι να αρχισουμε να κοιταμε τη καμπουρα μας και να στρωνουμε,αυτο λεω.

    Υπαρχουν πολλα που μπορουμε να κανουμε και αργα αλλα σταθερα βλεπω οτι γινωνται.

    Ας αρχισουμε να στεκομαστε στα ποδια μας πρωτα και μετα μιλαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΙΛΕ DIMI ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΤΟ ΑΠΛΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,
    ΟΤΙ Η ΜΕΡΣΕΝΤΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ-ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ-ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΚΑ.
    ΟΧΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΣΟΥ.
    ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ
    ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΟΥ,ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 18:19

    Δηλαδη ρε Dimi, επειδη εσυ δεν πηρες κανενα δανειο να πανε να γαμηθουνε οσοι πηραν; Μονος σου ζεις; Σε ερημονησι;
    Τι κουβεντες ειναι αυτες; Να τιμωρηθει ο φοιτητης,ο γερος και γρια που τους εσυραν στον γκισε,ο αγραμματος που δεν ξερει παραπανω απο τα οικιακα οικονομικα,η ο μισθωτος που ειδε καποια ευκαιρια να εκμεταλευτει την τραπεζα;
    Δηλαδη αν καποιος δεν ξερει κολυμπι και πηδηξει μεσα να δοκιμασει το νερο,τι κανεις; Πηδας μεσα, η του κουνας το μαντηλι;
    Ρε θα τρελαθουμε εδω περα.

    Ο.κ. Να ψοφησουν. Και να ζησει ο Προβοπουλος, ο Σαλας, ο Κωστοπουλος και ο Γκαργκανας, και αυτοι οι μαγκες που καταφεραν και επιασαν κωτσο τους μαλακες. Και εδιναν δανεια 50 χιλιαδων σε ανεργους στεγαστικα σε υπεργηρους και ενεκριναν απανωτα καταναλωτικα σε ανθρωπους με φορολογικες δηλωσεις που ακουμπουσαν το οριο της φτωχιας. Δεν φταινε τοσο αυτοι. Φταινε οι μαλακες που δεν προσεξαν .Ας πεθανουν τωρα.

    Οπως και επι χρηματιστηριου. "ελατε να επενδυσετε και να δειτε κερδη" ελεγε ο σκατοσιμητης. Οταν εσκασαν ολα στον αερα ειπε απλα "ας προσεχαν". Ε,τοτε τι ακριβως μηχανισμους εχεις. Αν ειναι ετσι να γινουμε ζουγκλα. Ο πιο βαρυς και ο πιο μαγκας να γαμει τον αλλον και ο καθενας να λαμβανει την θεση του στο κλαδι του.
    ΕΠαναλαμβανω: Ειναι παραλογο και ανακολουθο απο την μια να αποκαλεις μαλακες και ασκεφοτους και απο την αλλη να απαιτεις την λογικη και την κριση. Η το ενα η το αλλο.
    Η ο αμορφωτος, ο ασκεφτος θα πρεπει να μορφωθει και να μαθει,ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ Η ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΖΗΤΑΜΕ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ,ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΤΟΥ.

    Και ωραια λοιπον.Αφου δεν "παρασυρθηκαμε" τι αλλο συμβαινει; Αυτο που μπορουμε να υποθεσουμε ειναι οτι το dna του Ελληνα ειναι κατωτερο απο των αλλων.Ειναι δηλαδη εν δυναμει λαμογιο και κλεφτης απο την μητρα της μανας του. Οποτε καλα να παθει. Οποτε δεν με νοιαζει. Οποτε να παει να γαμηθει.
    Λαμπρα. Ετσι "λυνω" και εγω τα προβληματα.

    Και επιμενεις να τον λες τεμπελη. Ενω ξερεις τα νουμερα και το ποσο εργαζεται. Και μαλιστα σου ειπα οτι ειναι ΕΠΙΣΗΜΑ. Δηλαδη δεν χαλκευονται,αν και θα βολευε πολλους.
    Και επιμενεις οτι τα καφενεια ειναι γεματα. Και τοτε ποιος δουλευει; Η Πακιστανοι στα φαναρια μετριουνται μονο;

    Η πιθανοτητα να δουλευει και μετα να πηγαινει στο καφενειο η στην ταβερνα οπως εχει μαθει και οχι να πινει τσαι στο σπιτι σαν τους Αγγλους δεν σου περνα απο το μυαλο;
    Το οτι πινω καφε 3 ωρες στο καφενειο,δεν σημαινει οτι δεν δουλευω. Το οτι ακομα και με μισο μισθο,θελω να πηγαινω στην ταβερνα με φιλους και να πινω ενα κρασι,δεν σημαινει οτι ειμαι τεμπελης,εισοδηματιας,ανετος και τα λεφτα τρεχουν απ'τα μπατζακια.
    Αυτη ειναι η νοοοτροπια και η ψυχοσυνθεση.Αιωνες τωρα. Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο;

    Δηλαδη τι να κανουμε; απο 3 δουλειες ο καθενας και μετα στο σπιτι πεθαμενοι να περιμενουμε την αλλη μερα για να παμε στο εργοστασιο; Ο νοτος,χρειαζεται λιγοτερο κοπο και χρονο για να αποκτησει τα προς το ζειν. Μη λεμε τα ιδια. Ολα ειναι θεμα διαχειρησης. Οταν τον κοπο σου τον νεμονται μια χουφτα ανθρωποι και σε εσενα παραμενει μια μπουκια ψωμι μονο,αυτο που πρεπει να κανεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ ΠΟΥ ΤΑ ΤΡΩΕΙ.
    200 δισ ΑΕΠ εχουμε. Ποια τεμπελια;
    Ηθελα να ηξερα σε ποια χωρα ζεις. Εδω, η στα Γκαλαπαγκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 18:46

    Τελος παντων. Παρακατω ακολουθει ενα μικρο κειμενο,το οποιο αναφερει κατι που ολοι μας-φανταζομαι- θα το εχουμε σκεφτει.
    Ποιες "δημοσκοπησεις"; και "μα ποιους ρωτανε τελος παντων";
    Λογικες αποριες και μαγειρεματα,πριν το σκασιμο της χυτρας.

    "Εντελώς ΑΝΟΙΧΤΟ το εκλογικό αποτέλεσμα! Σχεδόν για όλες τις δημοσκοπήσεις που είχαν βγεί στη δημοσιότητα, το 80% των πολιτών έκλεινε το τηλέφωνο ενώ τα αποτελέσματα αφορούσαν μόνο όσους απαντούσαν! Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες... για την δημοσκοπική συμπεριφορά των πολιτών, υπάρχει ένα στοιχείο που όχι απλώς σοκάρει, αλλά δημιουργεί τεράστια ερωτήματα για την πιστότητα των αποτελεσμάτων που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, τουλάχιστον για τις....
    δημοσκοπήσεις που έγιναν μέχρι την περασμένη Κυριακή αλλά και τις μυστικές (που τυπικά τώρα απαγορεύονται). Σε τηλεφωνική δημοσκόπηση που διενεργήθηκε από μεγάλη εταιρεία, έγιναν συνολικά 8,000 τηλεφωνήματα (που απαντήθηκαν). Ξέρετε πόσοι δέχτηκαν να απαντήσουν, όταν ενημερώθηκαν ότι πρόκειται για δημοσκόπηση; ΜΟΛΙΣ ΟΙ 2,000 ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΕΣ! Οι υπόλοιποι 6,000 έκλεισαν το τηλέφωνο!

    Και όμως η δημοσκόπηση δημοσιεύθηκε με αυτά τα δεδομένα. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι από το 100% του δείγματος, τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν μόλις το 25%! Επί αυτού βλέπουμε τα ποσοστά των κομμάτων στην πρόθεση ψήφου, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία δεν προσμετρήθηκε. Είναι σίγουρο ότι παρόμοια θα είναι τα ποσοστά συμμετοχής και στις άλλες δημοσκοπήσεις αλλά πέραν από κάτι μισόλογα ουδείς το έχει αποκαλύψει. Την ίδια στιγμή, οι διαδικτυακές δημοσκοπήσεις αφορούν μόνο τους χρήστες του διαδικτύου που δεν μπορούν να εκπροσωπήσουν με πιστότητα όλο την κοινωνία, παρόλο που εξασφαλίζουν μαζικότερη συμμετοχή. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος της έντασης από όλες τις δυνάμεις του πολιτικού σκηνικού αφού γνωρίζουν ότι βρίσκονται κυριολεκτικά στο σκοτάδι… Ουδείς γνωρίζει με ασφάλεια τι θα βγάλει η κάλπη την Κυριακή το βράδυ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παρεμπιπτόντως 250 δις το ποσόν της διαφθοράς στη Γερμανία το 2011. Επίσημα στοιχεία Dimi.
    Όλοι οι λαοί ίδια συμπεριφορά έχουν σε αντίστοιχες συνθήκες. Ίσως ο έλληνας να είναι πιο ηθικός επίτρεψέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 19:32

    Ακριβως αυτο λεμε εδω περα. Οι λαοι ειναι τα; κοροιδα της ιστοριας. Με καθε τροπο.
    Ειτε ειναι ο Ελληνικος λαος "στιγμα" (και ειναι πραγματικα εξοργηστικο και απογοητευτικο να βλεπεις ανθρωπους να πεφτουν στην παγιδα του Σοιμππλε και του Στρος Καν,οτι ειμαστε αγυρτες και κομπογιανητες. Ποιοι μιλανε; ΟΙ Αγυρτες και ΟΙ Κομπογιανητες)
    Ειτε ειναι ο Γερμανικος, ο οποιος ζει μια επιπλαστη-και χαλκευμενη- ευημερια η οποια βασιζεται στην προσκαιρη λαμαρινα. (το χρεος της Γερμανιας, μαζι με την προικα που ελαβε μετα την συνενωση με την Ανατολικη ΓΕρμανια,ειναι το τριπλασιο του επισημου. Αυτοι οι τυποι τωρα σου μιλανε για ψευδη στοιχεια και για απατες. ΟΙ Απατεωνες. (δεν μιλαω για τον λαο. Αυτο ειναι θυμα. Μη λεμε τα ιδια)

    Ειτε αφορα τον Λαο της Κινας. Ειτε της Ρωσσιας.
    Κρεατομηχανες ειναι οι κοινωνιες που συντηρουν τους στομαχαδες του συμποσιου.

    Με το να ψαχνουμε να βρουμε "ποιος λαος ειναι λιγοτερο η περισσοτερο κλεφτης η μπαταχτσης" ειναι λαθος και οδηγει σε εσφαλμενα συμπερασματα.
    Ειναι σαν να θετουμε την μια κοινωνικη ταξη εναντι της αλλης. Αυτο που κανουν και οι πολιτικαντιδες απαταιωνες.
    Δεν ειναι εκει το προβλημα.

    Το κυριο προβλημα ειναι οι διαφθορεις. ΚΑΙ ΟΧΙ αυτοι τους οποιους διαφθειρουν. Μη βαραμε το σαμαρι.
    Στην πλατεια,πρωτα διωχνεις τον γυφτο με τον παγκο και τον μαστρωπο και κατοπιν κανεις ελεγχο στους περαστικους. Οχι αναποδα. Αλλιως εισαι η μαλακας, η εγκαθετος.

    Οι χωρες οφειλουν να εχουν μηχανισμους προστασιας. Να εχουν κλιβανους που αποτεφρωνουν τους "Χριστοφορακους" και τους "Φουχτελ". Να μην αφηνουν να διαχεονται με την μεθοδο της "αλυσιδας" η βρωμικες μεθοδοι μεχρι το μεδουλι της κοινωνιας. Προκειται για αρρωστια. Πρεπει να αντιμετωπιζονται ως ιωση.

    Οσο περισσοτερο διαχεονται σε μια κοινωνια,τοσο πιο "εκθαμβωτικα" ειναι τα αποτελεσματα τους. Τα οποια μπορουν και να αλλιωσουν και τον χαρακτηρα ενος κρατους.
    Δηλαδη, η διαφθορα στην Ελλαδα-και συμφωνων με τον "αναωνυμο- δεν ειναι μεγαλυτερη απο οτι στην Αμερικη η την ΓΕρμανια.
    Τι γινεται ομως. Ενω εκει ειναι εξαγωγιμο προιον,εδω ειναι εισαγωγιμο.
    Και οτι εισαγεται κατι,δεν σημαινει οτι υπαρχει και περιθωριο. Ουτε οτι εγινε απαιτητο απο τους κατοικους.
    Οπως κανεις ποτε δεν πεθιμισε χουρμαδες και σκορδα κινα η πατατες Αιγυπτου,ετσι και κανεις δεν πεθυμισε να μοιασει στον Χριστοφορακο,τον Βουρλουμη η τον Μαντελη. Η τον Ακη.
    Εκπεδευμενοι ηρθαν εδω. Ετοιμοι. Με σκοπο τον εκμαυλισμο.

    Αυτο θελω να πω τοση ωρα, η τοσες φορες που αναφερομαστε σε αυτα και γι'αυτο "χτυπιεμαι"

    Το οτι τα πηρε ο Ακης, η η οικογενεια του ειναι λουσμενη στις αρπαχτες,αυτο δεν μπορει να ειναι και "φωτογραφια" για την Ελληνικη κοινωνια.

    Δεν ειναι δυνατον να τα; παιρνουν οι πολιτικαντιδες απο τα αφεντικα τους και μετα σηλλυβδιν και οι δυο να δειχνουν σαν φταιχτη τον κοσμο. Το μαζι τα φαγαμε του αλητη χοντρου,ειναι προσπαθεια συλλογικης συνενοχης.
    Αλλο να γλυψω το μελι για να με κανες συνενοχο και αλλο να παρεις το βαζο και να τρεχεις στα νησια Κειμαν και να μενω εγω εδω με τις ευθυνες μου αλλα και τις δικες σου κρεμασμενες στους ωμμους μου.
    Εχει μια διαφορα.
    Πισσα και πουπουλα στους διαφθορεις. Παλουκωμα.
    Η κοινωνια εκπαιδευεται αμεσως. ΤΑχυστα. Διορθωνεται στο "πιτς φιτυλι".
    Δεν ειναι εκει το προβλημα.
    Το προβλημα ειναι η γαγραινα των Ρομπαιδων, των Μπαροζιδων. των ΓΑΠ,των Τσουκατων, των Βεστερβελιδων και λοιπον μουλων.
    Γιατι ολοι αυτοι-καθως πλεον ολο και περισστοεροι θα διαπιστωνουν- οτι ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Προφανεστατα και εχουμε διαφορετικη αποψη.
    Πισσα και πουπουλα λοιπον σε αυτους που μας τα εδωσαν και εμεις οι αφελεις τα πηραμε.
    Κριμα στο κακομοιρη ΔΥ που επαιρεν επιδομα εγκαιρης προσελευσης στην εργασια και επιδομα μη καταβολης επιδοματος!!!
    Ναι μη γελατε υπηρχε επιδομα μη καταβολης επιδοματος, δηλαδη οποιος δεν επαιρνε καποιο αλλο επιδομα επαιρνε επιδομα που ηταν ριγμενος..

    Κριμα στο κακομοιρη που εβγαζε 10 αλλα ηθελε να ζει με 100 γιατι οι τραπεζιτες τον επιασαν κοροιδο..
    Ρε τι αφελεις που ειναι οι Ελληνες.

    Ναι το χρεος της Γερμανιας ειναι τεραστιο αλλα ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΣ.
    Εγω μιλαω για την Ελλαδα οχι για τη Γερμανια
    Εγω μιλαω για τη ελληνικη παιδεια του Ανδρεα και του δωστα ολα.
    Του Σιμητη που μοιραζε εκκ σε ολους ΔΑΝΕΙΚΑ

    Αυτους ηθελε ο λαος αυτους ψηφιζε αυτους ανεχωταν και επιβραυεβε και αυτους εβαζε στα ποστα για να του δινουν ζεστο ΔΑΝΕΙΚΟ χρημα.

    Πως λοιπον θα κανεις μηχανισμους προσταστιας ΟΤΑΝ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ να ζεις με δανεικα με επιδοτησεις με αυθαιρετα με μιζες με φακελακια με λαδωματα με με με..??

    Πως Ο ΙΔΙΟΣ ΛΑΟΣ που οπως λες ηταν μετρημενος μεσα σε μια νυχτα ΕΠΕΛΕΞΕ το κουτσογιωργα το ανδρεα και τον γιανοπουλο να τον κυβερνησει για να μοιραζει δεκαδες επιδοτησεις και να θαβει τα προιοντα του?
    Απο που και γιατι εγινε το πρασινο νησι η Κρητη??

    Ναι η Γερμανια εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΡΕΟΣ αλλα παραγει και κατι.

    Ναι το ιδιο εχει και η Ιταλια και η Αγγλια και η Αμερικη

    Εμεις ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ? Τι εχουμε να αντιταξουμε σε αυτα τα καθικια που μας γυαλισαν τα καθρεπτακια και εμεις τα πηραμε?

    τον ηλιο τη θαλασσα και το αγορι μας??

    Γιατι ο μεχρι το 81 μετρημενος λαος εγινε ενας ΤΕΜΠΕΛΗΣ επιδοτουμενος λαος με μιζες χρηματηστηρια ομολογα κλπ κλπ?

    Γιατι ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ τους Ακηδες? ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΜΕ Η ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕ??

    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ απλα αναφερω πραγματα, που καταλαβαινω οτι μας τσουζουν, αλλα καποια στιγμη πρεπει να τα παραδεχτουμε και να τα διορθωσουμε.
    Πρεπει να αρχισουμε να αρνουμαστε να δινουμε φακελακιαπο τη στιγμη που πληρωνουμε εισφορες.
    Πρεπει να σταματησουμε να χτιζουμε αυθαιρετα.
    Πρεπει να καταλαβουμε οτι το να δουλεψεις με ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ (παγκοσμιο φαινομενο) στο δημοσιο ΔΕΝ ειναι ονειρο ζωης.
    Πρεπει να καταλαβουμε οτι με ενα χωραφι ΔΕΝ γινεται να παιρνουμε επιδοτηση 5 και 6 φορες και να μη παραγουμε τιποτα.
    Πρεπει να καταλαβουμε οτι πρεπει να παραγουμε και κατι, οτι μπορουμε, αγροτικα προιοντα, τουρισμο, υπηρεσιες
    Πρεπει να καταλαβουμε οτι εργοστασια που διωχθηκαν λογω ΚΛΑΔΙΚΩΝ (PIRELLI, NISSAN,ΜΙSKO, KΛΩΣΤΗΡΙΑ, ΠΕΙΡΑΙΚΗ κλπ κλπ) πρεπει να υπαρχουν για να υπαρχουν δουλειες, εξαγωγες και ΕΙΣΡΟΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ.

    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ.

    Mε λιγα λογια πρεπει να καταλαβουμε οτι το να εκτρεφουμε το αυγο του φιδιου με ΔΑΝΕΙΚΑ των τραπεζιτων και των πολιτικων, ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.

    Αυτο λεω απλα.

    ΥΓ Πρωτη ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ειναι στη διαφθορα η Ελλαδα, δευτερη η Iσπανια (50% λιγοτερο απο εμας) και τριτη η Ιταλια.. ολος ο 'περηφανος' νοτος..
    Οποτε, και μιαλω για μενα παντα, το παραμυθι με το κακο Βορειο (που οντως ειναι μαλακας και δεν εχει τιποτε σε σχεση με την ποιοτητα ζωης που ΔΥΝΗΤΙΚΑ μπορουμε να εχουμε εμεις) σε μενα δε περναει.
    Ειδικα τωρα που υποτιθεται οτι ξυπναμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 20:21

    Και μιας ο λογος για "εργασια" και "ωρες", ας δουμε κατι φρεσκο. Αφορα στοιχεια της Eurostat gia το ετος 2010. Φρεσκα κουλουρια.
    Δημοσιευμενα στην Bild,στο γνωστο κατακαθι,το οποιο κατα καιρους μας "υμνει".

    "Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ρουμανία με 2095 ώρες εργασίας, στη δεύτερη η Ουγγαρία με 2012 ώρες, στην τρίτη η Μάλτα με 1983, στην τέταρτη η Βουλγαρία με 1976, στην πέμπτη η Πολωνία με 1975, στην έκτη η Ελλάδα με 1971, στην έβδομη η Εσθονία με 1846, στην όγδοη η Λετονία με 1945, στην ένατη η Σλοβακία με 1930 και στη δέκατη η Λιθουανία με 1928 ώρες.

    Tα συμπερασματα νομιζω ειναι αβιαστα.
    Οι μαλακες της ιστοριας δουλευουν,περισσοτερο. Οι "τεμπελιδες". Οι υπερδανεισμενοι τεμπελιδες. Οι υπερδανεισμενοι με λεφτα των κεντρωευρωπαιων "τεμπελιδες". Και πολλοι απο αυτους απο το "πρωην αναατολικο μπλοκ" οπως βλεπετε Που παλευουν αν βγαλουν τους τοκους των τοκων των τοκων των δανειων των κεντροευρωπαιων.Νυν και αει και εις τους αιωνας των αιωνων αμην.

    Και λεγοντας κετροευρωπαιων,δεν αναφερομαι στους λαους. Σε αυτους απλα εχουν εξασφαλησει μια γενικη εικονα ευημεριας,ωστε να μπορουν να κινουνται και οι ιδιοι αναμεσα τους και ετσι να χανονται τα "ιχνη" τους.
    Αλλωστε οταν κλεβεις τοσα,καπου πρεπει να τα πας. Και τα "πας" εκει που ειναι η φωλια σου. Αναποφευκτα η φωλια λοιπον θα εχει ενα υψηλοτερο οικονομικο και κοινωνικο στατους απο τους κατωτερους "τεμπελιδες" που ομως δουλευουν περισσοτερο και πρεπει να υπερδανειζονται γιατι ειναι μαλακες.
    Ενω δηλαδη λογικα θα επρεπε να χρειαζεται δανεικα ο λιγοτερο εργατικος,εδω βλεπουμε το εξης ξεκαρδιστικο: Να χρειαζονται "βοηθεια",δηλαδη δανεικουρα, αυτοι που δουλευουν περισσοτερο.
    Δηλαδη ο λιγοτερο εργατικος δανειζει αυτον που δουλευει και κοπιαζει περισσοτερο.

    Κατι τρεχει; Οχι. Τι να τρεχει. Ολα καλα καμωμενα.
    "και θα κανωμεν τα εθνη να εργαζονται δια λογαριασμο μας και ημεις μονον θα νεμωμεθα τα κερδη της εργασιας τους. Θα τρωμεν απο τις αποθηκες τους και θα κοιμομαστε στις κλινες τους..."
    Aleluia.

    Πουθενα Γερμανοι,Αγγλοι, Ολλανδοι,Αυστριακοι.Ελβετοι,Δανοι στο καδρο.
    Γιατι ειπαμε. Δεν χρειαζεται. Φροντιζουν οι καλοι "πατερουλιδες" να τα παιρνουν απο αλλου και να τα ακουμπανε εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΡΟΣ DIMI: Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες, όπως και καταλαβαίνω όλη την κουβέντα που είναι χωρίς τέλος. Η οπτική γωνία του καθενός συνάδει με πιθανή ιδεολογία ή λογικό προσωπικό συμφέρον - ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ.
    Δεν ξέρω αν θυμάσαι μια ανάρτηση μου με τίτλο Μοσάντο. Πιστεύω οτι σε κάποιο αντίστοιχο σπιράλ έχει μπλεχτεί όλη η δύση. Φυσικά αυτός που δεν έχει δομές κι έχει " ανοιχτές πόρτες " είναι ο πρώτος που την πληρώνει ( βλέπε β' παγκόσμιο πόλεμο και την τακτική του ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιατί; Λίγο είναι το κρασί η θάλασσα και το αγόρι μας; Φυσικά γουστάρω να με ακριβοπληρώνουν για να τα χαίρονται. Και να μου πληρώνουν τα πνευματικά δικαιώματα κάθε φορά που ανεβάζουν Αισχύλο στη Μετροπόλιταν Όπερα. Επίσης να μου τα σκάνε όποτε χρησιμοποιούν τη Σούδα. Και να μου αποδώσουν τα κέρδη από τα εισητήρια που πούλησαν στους θαυμαστές τησ Άπτερου Νίκησ και του Θεόφιλου στο Λούβρο και των Ελγινείων στο Βρετανικό Μουσείο. Έτσι γουστάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 20:51

    Βρε χρυσε μου ανθρωπε,τι λεμε;
    Τα επιδοματα δεν τα ζητησε ενα πρωι απο μονος του ο υπαλληλος. Του δωθηκαν. Τα ανηκουστα και παραδοξα,εχουν υπογραφη απο κατω.
    Εντολη διοικητικη ειναι. Υπογραφες πεφτουν για να γινουν αυτα.
    Δηλαδη ΚΑΠΟΙΟΣ,ΚΑΠΟΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΕΝΩ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ;
    Το οτι ο κοσμος επρεπε να γνωριζει τα παντα και να ειναι περιβαλλοντολογος,οικονομολογος,γεοπονος,πολεοδομος,συνταγματολογος,ιατρος,δικηγορος αρχιτεκτονας ωστε να τα αποτρεψει ολα αυτα,δεν το ξεραμε.

    Η ελευθερια των παρανομων κτησματων,απο καπου δωθηκε.
    Το φακελακι,απο καπου εχει ανοχη.Μηπως ο κοσμος δεν αφηνε τον "κο υπουργο" να κανει το εργο του;

    Να σταματησουμε μονο να καταναλωνουμε αλλα και να παραγουμε Σωστα. Αλλα ποιοι εφεραν ττις επιδοτησεις για να κοβονται δεντρα,να κλεινουν εργοστασια και να σπαζουν καικια και να παραχωνουν φρουτα; Εγω πηγα στις Βρυξελες; Η εσυ;

    Να παραξουμε.Σωστα.ΠΟΙΟΙ ΡΙΜΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ; ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ; Η αυτοι που ηθελαν να επενδυσουν;
    Ποιοι διωχνουν ακομα και σημερα οσους θελουν να επενδυσουν εδω; Εγω η εσυ; Δεν υπαρχουν νομοι αποτρεπτικοι; Ποιος τους θεσπιζει; Εγω;

    Να μη συνδεουμε τον "Ακη" και τον "Χριστοφορακο" η τον "Σιμητη" η τον ΓΑΠ με την Ελληνικη κοινωνια.
    Εδω μαλλον ειναι η παρεξηγηση. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ "ΑΡΡΩΣΤΗΣ". ΕΙΝΑΙ ΦΕΡΤΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΕΝΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΠΟΣΟΤΟΛΗ.
    ΠΡΩΤΟΥ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΖΙΒΑΓΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ, ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΞΩ.
    Ειναι κανενα απο τα 3 κομματα κατασκευασμενο στην Ελλαδα; Δεν ειναι και τα τρια απο την Αμερικανικη πρεσβεια; Πως ηρθαν οι ηγετες τους και τα παιδια τους; "Απο τον λαο" γεννηθηκαν, η ο ενας ηρθε απο την Αμερικη και ο αλλος απο την Γαλλια; Που "κατασκευαστικε το ΠΑΚ; Οχι στην Γερμανια και μαλιστα στην κανονικη,δηλαδη την Ανατολικη; Δεν αρχουν ανατολικογερμανοι και εδω και στην Γερμανια; Ποιο το παρελθον των Σιμητιδων των ΛΑμπρακιδων του Κοκαλη και ποιο της Μερκελ η του Σοιμπλε. (σε ενα καροτσι ειναι ο μαλακας. "Ενθυμιο" απο καποιον πολυ "ευχαριστημενο" Ανατολικογερμανο,αν δεν το ξερεις)
    Τι λεμε εδω περα;

    ΑΠ'ΕΞΩ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΞΩ "ΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ".
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣ ΠΟΛΗΣ,ΕΔΩ. ΛΑΘΟΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΕΞΩ.
    ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ. ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ. ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΚΕΛΩΣΕΙ ΑΠ'ΕΞΩ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ. ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ.ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΣΠΤΩΣΕΙΣ. ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ. "ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 70. ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ. ΠΑΙΔΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑΝΑΚΑΤΩΣΑΝ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΝ 10ΕΤΙΑ ΤΟΥ 80.ΣΑΡΩΣΑΝ ΤΗΝ 10ΕΤΙΑ ΤΟΥ 90. ΑΠΛΩΣΑΝ ΤΟ ΔΥΧΤΙ ΤΗΝ 10ΕΤΙΑ ΤΟΥ 2000 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ...ΧΡΩΣΤΑΜΕ. ΤΡΟΜΕΡΟΙ!

    ΙΣΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΜΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΗΡΘΑΝ,ΜΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΑ ΦΕΥΓΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ.

    ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΥΤΟ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ.
    ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΣ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ "ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ" ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΣΕ ΚΡΑΤΑΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ,Ε ΤΟΤΕ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ. ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΡΔΑΡΣΙΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δυστηχως το τι γουσταρουμε, απο τη στιγμη που δεν ειμαστε καποιοι που μπορουν να επιβαλουν, δεν εχει καμμια σημασια με το τι γινεται
    @ steven κουβεντα κανουμε και ΦΥΣΙΚΑ ο καθενας βλεπει τα πραγματα απο τη μερια και απο το πως τον 'συμφερει'.
    εμενα (και φανταζωμαι πολλους) ΔΕΝ με συμφερει να μη μπορουν να αγορασουν τα προιοντα μου, ετσι οπως εχει παει η αγοραστικη δυναμη του ελληνα.

    θες ενα παραδειγμα ΠΟΣΟ μαλακας ειναι ο ελληνας? Ανοιξε και κοιτα ΠΟΣΟΙ κουνανε σημαιακια στο σαμαρα τον μπενιζελο και τη αλεκα .
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ που του χωνουν ΧΑΡΑΤΣΙΑ, ΤΟΥ ΚΟΒΟΥΝ 30-40% το μισθο, τον εχουν πηδηξει με ανεργιες και υποτιμησεις και ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΝΑΕΙ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ!!!!

    ΔΕΝ μιλαω για ιδεολογια, αν τη πω θα μου τη πεσετε ολοι μιας και ειμαι αλλου.

    μιλαω για αυτονοητα συγκεκριμενα πραγματα που πρεπει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κοινωνια να εφαρμοσει για να μπορει να επιβιωνει ανεξαρτητα απο τις ορεξεις αυτων που την επιβουλεωνται.

    ΟΥΤΕ μιλαω για συμφερωντα προσωπικα, εχω επιλεξει ΣΥΝΗΔΗΤΑ ΝΑ ΜΗ ΛΑΜΟΓΙΑΡΩ αν και μπρουσα οπως και εσυ.
    Ολοι μπορουμε να φερουμε (στα μετρα του ο καθενας) 80.000 φανελες Ριμπο.
    Ειτε παιρνεις επιδομα εγκαιρης προσελευσης στην εργασια σου, ειτε ξεφορτωνεις το τανκερ στο βολο ενω λες οτι παει ουκρανια (ξερεις που αναφερωμαι...) ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΝΕΙΣ.
    Το μικρη η μεγαλη ειναι το θεμα?

    Ναι η επιπτωση δεν ειναι ιδια, αλλα σε μια Ζακυνθο με 17.000 τυφλους!!!!! μιλαμε ακομη για τους κακους Γερμανους και τον καθε Κωστοπουλο που τα ετρωγε??

    Ειμαστε εμεις δηλαδη σωστοι και απλα μας δαγκωσαν (εστω και εν αγνοια μας) οι κακοι μονο και φτασαμε εδω?

    το πιο δυσκολο πραγμα για μενα ειναι να καταλαβουμε τα λαθη μας και να αρχισουμε σιγα σιγα να τα στρωνουμε.

    πιστευω οτι θα παρει 1-2 γενιες ΑΝ ΓΙΝΕΙ. Μακαρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρηστο αμα σου κοψουν ενα επιδομα ΤΥΦΛΟΥ θα καταδεχτεις να πας να το παρεις?
    απλη ειναι η ερωτηση. δεν θα το εχεις ζητησει.απλα θα στο δωσουν...

    αν σου ερθει απο το ΙΚΑ ενα επιδοματακι αναπηρου θα το δεχτεις?

    θα στο δωσουν οπως ΣΩΣΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ οι απατριδες κοκαλοσημιτηδες.

    εσυ γιατι το δεχεσαι?

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΦΛΟΣ?

    ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΜΦΩΝΩ

    ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, απλα δεν αποποιουμαι δικες μου ευθυνες σα λαος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μιλάμε ακόμα για τους κακούς γερμανούς φυσικά! Δύο φορές ισοπέδωσαν την Ευρώπη και λόγω μαλακίας των υπολοίπων - και δικής μας επίσης- υπάρχουν ως δύναμη ακόμα και μάλιστα επιχειρούν ξανά να μας υποτάξουν. Να πάνε να γαμηθούν οι φασίστες. Αφού μας δώσουν πίσω ό, τι μας βούτηξαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 21:06

    ΤΟ "ΒΟΛΕΜΑ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΝΟΧΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΚΗΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ.Ξερεις πολλους που να αρνουνται το ευκολο,ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ-ΟΡΑΤΕΣ- ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ;

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑΡΧΕΣ,ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ,ΠΟΙΝΕΣ,ΜΠΟΝΟΥΣ,ΕΛΕΓΧΟΙ, ΚΛΠ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ,ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ,ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ,ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ;
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩ ΡΙΣΟΥΜΕ.

    ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑΞΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΟ "ΒΟΛΕΜΑ"; ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΞΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΠΟ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΗΠΟ;
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ ΩΡΙΜΟΣ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΝ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΔΡΟΜΟ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΟ ΙΣΙΟ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΠΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ.

    ΤΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ;

    ΓΙΑΤΙ Η ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ,ΛΟΓΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ, Η ΓΕΝΝΕΤΙΚΗΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ,ΑΡΑ ΜΗ ΕΥΘΥΝΕΣ,Η ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ,ΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΑΡΕΣΥΡΜΕΝΟΣ.

    ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΤΟΙΜΗ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ "ΦΤΙΑΧΤΕΙ"

    ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ "ΤΕΜΠΕΛΗΣ" ΚΑΙ "ΚΑΝΑΓΙΑΣ",ΤΟΤΕ ΤΙ ΤΟΥ ΖΗΤΑΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ,Η ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ;

    Διχως τελος η κουβεντα αυτη,οντως. Αλλα οχι και χωρις σημασια.
    Τελος παντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρήστο θεωρώ άχρηστη όλη αυτή την φιλολογία που έχει αναπτυχθεί για την εργατικότητα του έλληνα. Αυτή η κουβέντα αφορά τους δημόσιους υπάλληλους-οι οποίοι σε καμιά χώρα δεν δουλεύουν. Θα είδατε τον συνταξιούχο Γερμανό δημόσιο υπάλληλο που δήλωσε την περασμένη εβδομάδα πως 40 χρόνια τα έξυνε και πληρωνόταν-.. Αλλά ως προς τον ιδιωτικό τομέα ποιός έλληνας δεν δουλεύει; Όχι μόνο δουλεύει, αίμα φτύνει για να του πετάξει το ψίχουλο ο εργοδότης. Πλάκα κάνουμε τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 21:30

    Δεν εχει καμια σημασια τι θα εκανα εγω στη θεση καποιας προσφορας "τυφλης" συνταξης.
    Δεν κρινουμε εξ ιδιων τα αλλοτρια.
    Ισως εδω ειναι το λαθος.
    Εγω ειμαι ενας. Μοναδα. Μιλαμε για το συνολο.
    Και το συνολο υποκειται σε ΑΛΛΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ.

    Η κανονες μπαινουν απο αυτους που μπορουν να τους εφαρμοζουν. Η απο αυτους που τους φτιαχνουν για να αθετουνται.
    Ειναι θεμα ΠΡΟΘΕΣΗΣ.
    Δυστυχως ατυχησαμεν και επεσαμεν σε αληταμπουρες.

    Τα κινουμενα σημαιακια,οντως ειναι ενοχλητικα. Ειναι πολλοι ομως αυτοι που πλεον εχουν δεσει την μοιρα τους με τον δικομματισμο.
    Αυτο και παλι ειναι κατορθωμα των κατασκευαστων.

    Ο ανθρωπος,ειναι ταυτοχρονα ετοιμος για δυο πραγματα:η να δουλεψει και να ειναι υπευθυνος,υπακουοντας σε κανονες σεβομενος 5 πραγματα η να ξαπλαρει και να λαμογιαρει,ζωντας εις βαρος του διπλανου του.
    Και προσεξε: Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.


    ΤΟ ΤΙ ΑΠ'ΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ.(δεν αναφερομαι μονο στους πολιτκους. Μιλαω για τους δασκαλους του. Ακομα και για τ τους γονεις του. Αρα εδω η μπαλα πρα;γματικα χανεται αφου παμε στο "αν εκανε η κοτα το αυγο η το αντιθετο").

    Τωρα το πως οι σωστοι αρχοντες,(εκ του "αρχω",δεν μιλαω για τους τσιφλικαδες) θα εκλεγούν απο ενα κοινο απροετοιμαστο,η το πως οι ακριτοι με τα "σημαιακια" θα εκλεξουν καποιον της προκοπης αφου και ο ιδιοι ειναι ανεπροκοποι,αυτο ειναι ενα μεγαλο ερωτημα που απασχολησε πολυ μεγαλυτερα μυαλα απο τα δικα μας και τεικα ακρη δεν βρεθηκε.
    Ο αγωνας συνεχιζεται.

    Τελεια κοινωνια δεν υπαρχει και ουτε προκειται.
    Αυτο που ενοχλει και τα;υτοχρονα ειναι αρρωστια,δεν ειναι η υπαρξη της πουστιας, η της φαυλοτητας, η της κλεψιας, η της ξαπλας. Οχι
    Παντα και παντου υπηρχαν και υπαρχουν.
    Το ποσοστο ειναι το θεμα. Ο ογκος του προβληματος. Το μεγεθος.

    Εαν καπου σε 100 ατομα σε ενα χωρο,σε μια επιχειρηση,σε μια ομοσπονδια,οπουδηποτε, υπαρχουν 4 κλεφτες,5 τεμπελιδες και 10 ντιπ μαλακες,το προβλημα μπορει να διορθωθει. Αλλωστε τα ποσοστα αυτα ειναι σχεδον αναμενομενα.
    Οταν ομως αυτα γινουν 30 κλεφτες, 30 μαλακες και 30 τεμπελιδες και μενπυν 10 "κοριδα" να βγαλουν την δουλεια,τοτε πας σουμπιτος.

    Αυτη ειναι η μεγαλη συνεισφορα της μεταπολιτευσης.
    Ενα εκτροφειο γραψαρχιδιδων και μπαγαποντιδων εφτιαξαν. Να το χαιρονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 21:41

    Προς "ανωνυμο": Δεν τιθεται καν θεμα φιλε μου για το αν ο Ελληνας δουλευει η οχι.Αυτο ελειπε να το θεσουμε και σε κουβεντα.
    Το μονο που μπορει να τεθει,ειναι το αν εργαζεται μεθοδικα. Αν δηλαδη μπορει να "σωσει" κοπο και χρονο και να γινει πιο λειτουργικη η εργασια του και αρα πιο παραγωγικος.
    Μονο αυτο μπαινει.

    Το αν εργαζεται η οχι,αυτα ας τα βρουν εκεινοι που δεν εχουν δουλεψει ποτε και ζητανε μετρα.

    Ποιος εφερε αυτον τον τοπο "βολτα"; Πως αυτος ο γεματος πετρες και βουνα τοπος εγινε προσβασιμος και καρπερος; Πως χτιστικε οτι χτιστικε τοσους αιωνες; Πως και το παραμικρο πετραδακι εχει υποστει επεξεργασια. Πως εγινε και το παραμικρο εργαλειο και τα παντα ειναι λαξεμενα; Πως ημερευτικε αυτος ο τοπος;Πως και απο το παραμικρο,απομιζαται καθε του ικμαδα,προκειμενου να γινει αποδοτικο και ευχριστο.
    Πως παλευεις με τα κυμματα και τα μαρμαρα; Με τα ματια;
    Δουλοι δουλευαν;

    Δεν γαμιουνται μωρε οι πουστιδες, που καθομαστε και ασχολουμαστε κι'ολας. Οι μπινεδες. Οι αιωνιοι αναζητητες κοροιδων και θυματων.
    Οι κλαψομουνιδες του κοσμου.
    Οι εραστες των ξυλινων ξοανων,που στο τελος καθε τελετης καθονταν επανω τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΡΟΣ DIMI: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΟΥΝΑΝΕ ΤΑ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ; Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ; ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΥ Ή ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΥΣΣΙΤΙΟ. ΔΕΣ ΤΟ ΠΕΤΑΛΟ ΔΗΛΑΔΗ. ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΟΣΗΝ ΩΡΑ; ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ: ΑΓΑΠΗΤΕ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ...ΑΦΟΥ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΙΔΙΟΥΣ, ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΠΑΛΙΑ ΕΞΟΥΣΙΕΣ, ΤΑ ΒΑΖΑΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΚΤΙΡΙΑ.
    ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: Η ΙΟΥΛΙΤΑ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ; ΤΟΝ " ΦΑΤΑΟΥΛΑ " ή ΔΗΜΌΣΙΟ ΒΥΤΙΟ; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΧΟΝΤΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 22:46

    Και για να "ξεφυγουμε" λιγο (ωωωχ) ας δουμε λιγο απο το-πιθανο- μελλον.
    Μετρα. (για την κασα) της επομενης 3ετιας:

    - Σταδιακή κατάργηση 13-14ου μισθού και στον ιδιωτικό τομέα

    - Νέα μείωση του βασικού μισθού σε επίπεδα Βουλγαρίας στα 200€ καθαρά, μαζί με όποιες μειώσεις επιφέρει σε μισθούς, επιδόματα ανεργίας κλπ.!

    - Νέα μείωση βασικών και επικουρικών συντάξεων

    - Μείωση κατά 10 ημέρες της ετήσιας αδείας

    - Μείωση των προσαυξήσεων (από 75% σε 50% ή και 25%) με τις οποίες αμείβεται η απασχόληση σε Κυριακές και αργίες.

    - Πλέον ευέλικτες σχέσεις εργασίας , κατάργηση συμβάσεων και δικαιωμάτων

    - Άμεση απόλυση 50 χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων το 2012. 200.000 απολύσεις σε βάθος τριετίας

    - Σταδιακή κατάργηση του ΕΦΑΠΑΞ στο δημόσιο τομέα - Άμεση περικοπή 30% αναδρομικά

    - Σταδιακή κατάργηση της αποζημίωσης στον ιδιωτικό τομέα είτε απο απόλυση είτε απο σύνταξη.

    - Πλήρης κατάργηση των φοροαπαλλαγών και των ειδικών καθεστώτων φορολόγησης. Προβλέπεται κατάργηση των εκπτώσεων φόρου όπως για τόκους στεγαστικών δανείων α΄κατοικίας, ενοίκια, δίδακτρα, ασφάλιστρα, ιατρικές επισκέψεις, εξετάσεις, νοσήλια ή και ασφαλιστικές εισφορές.

    - Αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από 6,5% σε 13%

    - Κατάργηση μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ που ισχύει στα νησιά

    - Υπαγωγή των αγροτών σε ΦΠΑ

    - Νέος ειδικός φόρος κατανάλωσης σε ποτά/τσιγάρα

    - Νέα αύξηση τέλους ταξινόμησης σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

    - Νέα αύξηση τελών κυκλοφορίας

    - Επιπλέον μείωση ή κατάργηση του αφορολόγητου ορίου

    - Αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών ακινήτων κάθε χρόνο

    - Εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης με αυτό της κίνησης

    - Άρση της απαγόρευσης της κατάσχεσης της πρώτης κατοικίας λόγω χρεών

    - Μονιμοποίηση του έκτακτου φόρου ακινήτων μέσω της ΔΕΗ και ενοποίηση όλων των φόρων επί της ακίνητης περιουσίας, σε μόλις δύο: σε ένα φόρο θα ενωθούν οι 33 φόροι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και σε άλλον έναν όλο οι φόροι του κράτους.

    - Φόρος ιδιοκατοίκησης (Ουσιαστικά θα είναι ενα είδος ενοικίου για όσους μένουν σε δικά τους σπίτια)

    - Κατάργηση της μισθοδοσίας του Κλήρου

    - Χαράτσια εφορίας ακριβώς μετά τις εκλογές: (Φόρος εισοδήματος, Έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, Τέλος επιτηδεύματος, ΕΤΑΚ 2009, Έκτακτη εισφορά ακινήτων, ΦΑΠ 2010, ΦΑΠ 2011, Ειδικό τέλος ακινήτων (χαράτσι) για το 2012)

    - Ιδιώτες φοροεισπράκτορες

    - Πλήρες ξεπούλημα της εθνικής περιουσίας ακόμη και στην... Τουρκία!

    "ευτυχως που βρισκομαστε υπο ελεγχο".Κτηνος.
    "το μνημονιο ειναι ευλογια,ειναι ευτυχια για τον τοπο". Βοθροπαγκαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΑΥΤΟΣ Ο ΓΛΕΖΟΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΣΗΜΕΡΑ; ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΑΒΕΡΝΑ; ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ; ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΕΙ; ΡΕ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟ.
    ΡΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς Χρήστο: Πού σε τρομάζουνε αυτά; Αυτά είναι γραμμένα. ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΚΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ. Αυτά είναι πιο τρομερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έλα ντε! Θυμίζει ΠΑΣΟΚ του Αντρέα το όλο κόνσεπτ της συγκέντρωσης του Σύριζα. Και οι συγκεντρωμένοι το ευχαριστιούνται δεόντως καθώς το δούλεμα έχει γίνει πρώτη φύση του έλληνα-παλαιότερα ήταν η δεύτερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Το 81 οι Πασόκοι φώναζαν εδώ και τώρα αλλαγή (: αλλαγή βάρδιας στα πόστα της εξουσίας). Το 2004 οι νεοδημοκράτες φώναζαν, σεμνά και ταπεινά(: μην πέσετε με τα μούτρα, κρατάτε τα προσχήματα). Τώρα ο Σύριζα φωνάζει , έχουμε όραμα (: να φάμε επιτέλους κι εμείς)
    Και παραληρεί η μακαρία φυλή με τα σημαιάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρηστος Χοντζεας03 Μαΐου, 2012 23:16

    Νεος "Αντρεας" ο Τσιπρας; Μαλλον.
    Το "εξω οι βασεις" εγινε "εξω το μνημονιο" και το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ιδιο συνδικατο εγινε "Τροικα και ΔΝΤ"

    Εγω συνεχιζω και απορω και ας μου λυσει καποιος την απορια: Γιατι επετρεψαν εκλογες τωρα και μαλιστα με την προαναγγελια φρεσκων μετρων τον αλλο μηνα; Θα μπορουσαν να πανε πολυ αργοτερα.

    Μηπως το απευκταιο για εμας,ειναι το ιδιο απευκταιο για αυτους,αλλα για διαφορετικυος λογους βεβαια;
    Βρε μηπως συμφωνουμε σε ολα και απλα δεν τα εχουμε βρει στις λεπτομεριες;

    Σαν να θελουν να ξεφορτωθουν τον παλιο δικομματισμο και να φερουν εναν αλλον με αλλα ονοματα. Καμενος-Τσιπρας πχ.

    Η ολομετωπη επιθεση του ΚΚΕ σε καθε τι αντιμνημονιακο (περα βεβαια απο το οτι καταδεικνυει τον πραγματικο του ρολο που ειναι το φασιστοσκυλο που προστατευει τον κοινοβουλευτικο δικομματισμο)μηπως ειναι και η χαραυγη ενος νεου κυκλου νατιπαραθεσης με τους δυο "Μανωλιους" που θα "αλλαξουν" απλα φοροντας απλα νεα ρουχα;

    Σταθερη αξια παντως το ΚΚ. Οι κυβερνησεις πεφτουνε μα η Σπιναλογκα μενει.
    Ειναι σταθερα. Κατι σαν το μετρο, η το κυβικο. Ειναι για το μουσειο μετρων και σταθμων.

    Y.Γ. Ο ΓΛεζος,καλα θα κανει να μας πει την γνωμη του για την αναγκη της απελευθερωσης της Σλαβομακεδονιας" απο τους κατακτητες-καταπατητες Ελληνες και την δημιουργιας ανεξαρτητου κρατους. Με πρωτευουσα την Θεσσαλονικη.
    Επιμενει η εχει αλλαξει γνωμη;
    Επισης να μας πει το ονομα της γυναικας που εδωσαν "βορα" στο τμημα φυλαξης της σημαιας στην Ακροπολη,ωστε να "απασχολησει" τους φρουρους.
    Ρε δεν γαμιουνται ενας-ενας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ: ΚΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΝ ΜΠΟΥΖΟΥΚΤΖΗΔΙΚΟ: ΠΡΩΤΑ Η ΓΛΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΣΤΑΡ. ΑΡΧΙΔΙΑ. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΩΝΗ ΕΙΧΕ Ο ΠΡΙΝ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ.
    ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΦΩΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΓΛΑΣΤΡΑ. ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΝΩΡΙΣ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ας πώ και γώ τη μαλακία μου. Συμφωνώ εν γένει με τίς πιο πολλές απ΄τίς θέσεις τού Χρήστου βρίσκω όμως ότι και η εστίαση τού Dimi στον έλληνα δεν πρέπει να αγνοηθεί. Υπάρχουν αλήθειες κι εκεί.
    Δεν θα πώ ότι "η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση" γιατί αυτό είναι ένα κλισέ πού σιχαίνομαι.

    Καταρχή ενώ είναι αλήθεια ότι ο Ελληνας δουλεύει πολύ είναι, θεωρώ, επίσης αλήθεια ότι δουλεύει μαλακισμένα. Οτι ενώ δηλαδή ξοδεύει πολύ περισσότερες εργατο-ώρες στην χώρο δουλειάς απ΄ότι ένας Γερμανός η ένας Σουηδός τα αποτελέσματα τής δουλειάς του είναι τραγικά.
    Απ΄την άλλη, αν κάνουμε αυτή τη κουβέντα σ΄αυτά τα πλαίσια πέφτουμε στη λούμπα τής "παραγωγικότητας".
    Κι εγώ τουλάχιστον είμαι εντελώς ενάντια σ΄αυτήν την λογική.

    Ομως, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πάνω σε ποιά λογική μιλάμε, ποιά λογική μάς ενδιαφέρει.
    Ειναι σημαντικόττατο αυτό.
    Η λογική τής παραγωγικότητας δεν έχει ντρίπλες. Ειναι χάρντκορ. Και είναι απάνθρωπη και παρανοική.
    Αν όμως, αποδεχόμαστε (επαναλαμβάνω, εγώ όχι) να μιλήσουμε σε βάση "πρέπει να είμαστε περισσότερο παραγωγικοί" τότε μιλάμε συστημικά. Κι αν μιλάμε συστημικά τότε να μην παριστάνουμε ότι έχουμε πρόβλημα με τα μνημόνια.
    Διότι το σύστημα ΑΥΤΟ είναι.
    Δεν μπορείς δηλαδή να μιλάς για παραγωγικότητες, για ξεζούμισμα στην πραγματικότητα, αλλά να περιμένεις και έλεος. Διότι έλεος στα πλαίσια τής παραγωγικότητας δεν υπάρχει.
    Σε οποιον δεν είναι ξεκάθαρο αυτό μετά χαράς να το συζητήσουμε.
    Δεν πρέπει να είναι στόχος η παραγωγικότητα.
    Και ξέρω ότι είναι μεγάλο θέμα αυτό.
    Το θέτω πάραυτα.

    Πάμε παρακάτω.
    Διαφωνώ με την θέση ότι η διαφθορά είναι ίδια παντού. Δεν είναι. Υπάρχουν σημαντικές διαφορές και τίς έχουμε ξανασυζητήσει εδώ.
    Η διαφθορά σε μιά Ολλανδία η σε μιά Γερμανία ΔΕΝ είναι ίδια μ΄αυτή τής Ελλάδας. Καμία σχέση θα έλεγα. Οι ομοιότητες διαφθοράς μιάς Ελλάδας και μιάς Γερμανίας είναι στα υψηλά κλιμάκια. Εκεί ναι. Κ-α-μ-ί-α διαφορά.
    Οχι όμως και σ΄αυτό πού ονομάζουμε "καθημερινότητα".
    Εκεί η διαφορά τής διαφθοράς είναι μεγάλη.
    Και φυσικά είναι θέμα "ανατροφής" αλλά και κουλτούρας.
    Το θέτω κι αυτό στο τραπέζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ε φυσικά Albert ! Η Ολλανδία δεν έχει διαφθορά. Αν εξαιρέσεις τους άντρες με τις φούστες στους δρόμους, αν εξαιρέσεις την παιδοφιλία που την έκαναν και επίσημο κόμμα αν εξαιρέσεις και μερικά άλλα τέτοια... Έχουν παιδεία και ανατροφή βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μιά ακόμα διαφωνία.
    Αν και βρίσκω εξαιρεικά ανατρεπτικό αυτό πού λέει ο Στήβεν, ότι δηλαδή ο Τσίπρας είναι νέο ΠΑΣΟΚ, υποψιάζομαι ότι πιο πολύ μοιάζει με νέους Πράσινους (το Γερμανικό κόμμα) και λιγότερο με το κατασκεύασμα τού Αντρέα.
    Γιατί το λέω αυτό?
    Γιατί ο Τσίπρας δεν εκμεταλεύεται κάποιο προσωπικό χάρισμα (πού ο Αντρέας είχε) αλλά γιατί εκμεταλεύεται συγκυρίες προάγοντας θέσεις πού δείχνουν ηθικές, σωστές, σχεδόν αυταπόδεικτες για πολύ κόσμο.
    Αλλά πού δεν είναι δυνατόν να είναι αληθινές γιατί είναι συστημικές.
    Και λύσεις μέσα απ΄ το σύστημα ΔΕΝ υπάρχουν.
    Ξεχάστο το όσοι το νομίζετε αυτό.
    Ε, αυτή ηταν κι η ιστορία τών Πράσινων πού καταξεβρακώθηκαν όταν βγήκαν στην εξουσία μαζί με τούς σοσιαλδημοκράτες.
    Εχει σημασία αν ο Τσίπρας είναι νέο ΠΑΣΟΚ η νέοι Πράσινοι?
    Σημειολογικά έχει, ναι.
    Κι εγώ θεωρώ την σημειολογία τρομερά σημαντική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμε,
    ξαναδιάβασα αυτό πού έγραψα και δεν βρήκα πού λέω "οτι η Ολλανδία δεν έχει διαφθορά".
    θα μού κάνεις τήν τιμή να μού το υποδείξεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συμπλήρωσα. Απλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "Συμπλήρωσες απλά"?
    Καλά, ας κάνω μιά ακόμα πιθανώς μάταιη προσπάθεια.
    Μπορείς να μού υποδείξεις πού εγώ λέω ότι η Ολλανδία δεν έχει διαφθορά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Με αφορμή το σχόλιό σου , ανέφερα την κουλτούρα των Ολλανδών. Τι δεν καταλαβαίνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τίποτα, ασ΄το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρηστος Χοντζεας04 Μαΐου, 2012 00:10

    Ειπαμε οτι η διαφθορα των μεν και των δε εγκειται στην διαδρομη. Οι μεν την εξαγουν οι δεν την εισαγουν. Με χαρα.Και οι δυο.
    Και μια χωρα που εξαγει διαφθορα,για να συνεχισει να εξαγει και προιοντα βιομηψανικα,δεν πρεπει επ'ουδενει να επιτρεψει την καθετη διαφθορα. Μονο την οριζοντια. Ψηλα. Αν αυτη περασει σαν σαρακι και κατω,τοτε το οικοδομημα καταρεει.

    Τι θελω να πω; Οτι η διαθφορα αντιμετωπιζεται.
    Οταν θες την εχεις,την εχεις. Οταν δεν σε βολευει,της γαμας τα πρεκια.
    Εδω βολευει να ειναι διεφθαρμενος ολος ο ιστος. Απο πανω εως κατω.
    Πως θα γινονται οι υπερκοστολογισεις, πως θα αγοραζεις λαμαρινες τυφλα,πως θα εξαφανησεις την παραγωγη σου και οποια δυνατοτητα επενδυσης,ωστε να συνεχισεις να εισαγει το σκουπιδαριο του "λιγοτερο διαφθαρμενου",πως θα ερχονται ανετα οι βαλιτσες και αυτες με την σειρα τους πρεπει να φτανουν στα "αυτια" και του τελευταιου Ελληνα κλπ.
    Θεμα πρακτικο ειναι.

    Το προταγμα λοιπον των κεντροευρωπαιων ειναι:Διαφθορα εξω. Οχι εδω. Εδω μονο οι επανω. Οι κατω,εαν πραξουν τα αναλογα, θα γαμηθουν.

    "αυτο εχουμε σαν συστημα. Σου αρεσει; Καλως. Δεν σου αρεσει; Τραβα σε αλλη χωρα." Αλλος τροπος διαφυλαξης των κεκτημενων δεν υπαρχει.
    Εαν αφησεις την διαφθορα να σε υποταξει, κατεληξες "Ελλαδα".

    Ας πουμε,ειναι καλυτεροι οπαδοι οι Αγγλοι η οι Γερμανοι; Ποιο νουνεχεις και νομοτυποι στα γηπεδα. Η επειδη ξερουν οτι θα εξαφανιστουν απο τον χαρτη και θα κλειστουν σε μαυρα κελια,δεν κουνιουνται στα γηπεδα;
    Τους βλεπουμε και στο Φαλιρακι και στα μαλια,οταν "απελευθερωνονται".

    Δεν προκειται για καποια παιδεια. Προκειται για σκληρο εξαναγκασμο.

    Αυτο που θα επιθυμουσαμε και εδω,μινιμουμ. Εστω.
    Αλλα αυτο δεν γινεται εδω,αφου το μπουρδελο για να παραμενει ανοιχτο,πρεπει και να δεχνει οτι ειναι τετοιο.
    Μη ξεγελαστει κανεις και το περασει για σοβαρο κρατος.

    Οι εξω κρατανε τα σκατα τους και χεζουν στην Ελλαδα. Στις "Ελλαδες" καλυτερα.
    Οι εδω κατοικοι παλι δεν τα κρατανε. Χεζουν εδω μεσα και οταν βγαινουν εξω,ειναι κυριοι.
    Πουθενα δεν υπαρχει απορια.
    Ολα καλα καμωμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κύτταξε, το τι κάνουν η δεν κάνουν οι Ολλανδοί οπαδοί και γιατί, είναι ενδιαφέρουσα κουβέντα, αλλά δεν έχει σχέση με την διαφθορά. Οπως επίσης και το πώς συμπεριφέρονται "εκτός έδρας" ως τουρίστες.
    Πάλι άλλο πράμα και πάλι ενδιαφέρον.

    Η διαφθορά όμως αντιμετωπίζεται όπως λές?
    Θα έλεγα ότι στην καλύτερη τών περιπτώσεων κουλαντρίζεται.
    "Αντιμετωπίζεται" όμως είναι βαριά κουβέντα.
    Αν με το "αντιμετωπίζεται" εννοούμε την λογική τής ανελέητης πάταξης με Σιγκαπούρεια η έστω Γερμανική λογική αυτό δεν είναι "αντιμετώπιση".
    Θα μού πείς ότι έχει καλύτερα αποτελέσματα απ΄την Ελληνική η την Ιταλική προσέγγιση, ίσως?
    Να το δεκτώ.
    Αλλά δεν είναι "αντιμετώπιση".
    Ειναι πάταξη και για να φτάσεις στο σημείο να πατάσεις για να λειτουργήσει κάτι σημαίνει ότι αυτό το "κάτι" στην πραγματικότητα δεν λειτουργεί.
    Η κάνω λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρηστος Χοντζεας04 Μαΐου, 2012 01:35

    Θελω να πω,οτι "παταξη" για πρακτικους λογους και οχι "πνευματικους" η ηθικους", συμβαινει.
    Το να φτιαξεις κοινωνια να μη χαλαρωνει οχι απο φοβο αλλα απο θεση,αυτο ειναι παρα πολυ δυσκολο.
    Στις χωρες οπου οι αποτρεπτικοι μηχανισμοι λειτουργουν,βλεπουμε οτι τα ποσοστα διαφθορας ειναι ασφαλως μειωμενα σε σχεση με τις χωρες-πελατες.Οχι γιατι οι κατοικοι εχουν εφεση στην τιμιοτητα,ουτε γιατι εγιναν πνευματικα παιδια του Πλατωνα.
    Απλα τους περιμενει καποια συγκεκριμενη τιμωρια,ενος μηχανισμου και αυτο λειτουργει αποτρεπτικα.

    Καμια φορα και ο παραδειγματισμος,ειναι μια λυση. Η παρουσια δηλαδη φαινομενων οπου καταδυκνειεται το "αδιαβλητο" και το "απορθητο". Πουτσες μπλε.
    Ο Αγγλοσαξονισμος, προκειμενου να κρατησει "χαμηλα τους τονους" οσο αφορα στι βλεψεις των υπηκοων του, δεν εχει προβλημα να θυσιασει καποιο καλο ονομα για χαρη του συνετισμου των υπολοιπων.
    Πιανουμε εναν "μοναχο" με το "λουκανικο" στο στομα,τον στηνουμε στον τοιχο και ετσι η "μονη" συνεχιζει και δουλευει ρολοι με τον φοβο των ποινων.

    Στις χωρες αυτες,που ειναι παραγωγες και αρα εχουν και χωρες "πελατες" για τα προιοντα,ειναι αναποφευκτος ενας μηχανισμος διαφθορας προς τα εξω.
    Αν οι χωρες προς τις οποιες απευθυνονται τα προιοντα,εχουν ισχυρες ασφαλιστικες δικλειδες και αμυντικους μηχανισμους,αντιστασεις δηλαδη,αυτο δεν συμφερει καθολου τα παιδια με τα βαλιτσακια τα οποια ξαμολουν οι εταιριες γιγαντες, οι οποιες αναζητουν με τα λαδωτηρια τους απεγνωσμενα λαδοποντικους.

    Η Ελλαδα ειναι μη παραγωγος χωρα και αρα εισαγει. Για να εισαγει "οτι να'ναι" και "οσο-οσο" θα πρεπει να μην εχει μηχανισμους ελεγχου η "παταξης" διαφθορας. Οχι μονο σε υψηλα κλιμακια,αλλα θα ηταν ευχης εργο να μην εχει πουθενα,σε κανενα σημειο του ιστου της.
    Εαν ειναι δυνατον απαντες να λαδωνονται. Αυτο ειναι η ιδανικη τοποθεσια αποθεσης των προιοντων τους για χωρες-παραγωγες Και οχι μονο.
    Πιο ευκολα αποκτας προσβαση στον ορυκτο τους πλουτο,πιο ανωδυνα αποκτας βασεις,πιο ευκολα παιρνεις το "ο.κ" για οτιδηποτε.

    Η βιομηχανικη διαθφορα,ειναι σε ηψιστο βαθμο,στις χωρες αυτες.
    Εδω,δεν εχουμε βιομηχανικη διαφθορα,γιατι πολυ απλα δεν εχουμε βιομηχανια!
    Εχουμε ομως αγοραστες και προωθητες προιοντων (μεταπρατες δηλαδη) οπου εκει να δεις τι γινεται. Της πουτανας το μαγκαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρηστος Χοντζεας04 Μαΐου, 2012 01:44

    Αρα εκ των πραγματων,δεν μπορει να φαει το ιδιο του το κορμι,το τερας που γενα και συντηρει την διαφθορα. Ειναι αδυνατον

    Σε συνδοιασμο με την μεταπρατικη συμπεριφορα των κομματικων μηχανισμων,(τα οποια κομματα ειναι σχεδον απολυτα ελεγχομενα απο τις χωρες παραγωγους) οι οποιοι μηχανισμοι επιμενουν-και "καλα" κανουν" να παραγουν με την σειρα τους κομματοσκυλα τα οποια μαθαινουν την "σειρα των πραγματων" και το πως δουλευει το συστημα και ενστερνιζονται αυτην την πραγματικοτιτα του "δουναι και λαβειν" ως πλεον κανονικη φυσικη ταξη πραγματων.

    Αυτο φυσικα εδραιωνεται στα κυβερνητικα κομματα τα οποια "σιωπηλα",αλλα πολυ τρανταχτα,το "φωναζουν" σε ολη την ηδη ετοιμη απο καιρο να διαφθαρει κοινωνια και γινεται πλεον παγιωμενη αντιληψη στα τρισβαθα της. Οχι μονο την συντηρουν,αλλα τν ενθαρινουν και την ενισχυουν,αφου αυτος ειναι ο δρομος προς την οικονομικη η πολιτικη επιβιωση.

    Αυτο πια εχει γινει ενας αγραφος μεγαλος Νομος.Οτι "εαν δεν εχεις δοντι", "εαν δεν εχεις μπαρμπα", "εαν δεν λαδωσεις", "εαν δεν φακελωσεις", δεν προκειται να δεις προοδο στην δουλεια η στην υποθεση σου. Και βεβαια οτι ο τιμιος ειναι κοροιδο και ο μπαγαποντης ειναι ο καταφερτζης και ο μαγκας της παρεας.
    Ειναι πλεον σαν εθιμο. Γινεται δευτερα και πρωτη φυση. Αναποσπαστο μερος της πραγματικοτητας.

    Αυτο οντως παρα πολυ δυσκολα αλλαζει. Θελει γενιες.Πρεπει να αλλαξουν εκ βαθρων οχι μονο οι λαδωμενοι,αλλα και να εξαφανιστουν τα λαδωτηρια. Οχι μονο να παψουν να μαθαινουν οι Ελληνες να πηδανε την σειρα και τα εμποδια με το "επι κοντο", αλλα και στην δικαιοσυνη πχ. να ανεξαρτητοποιηθουν οι δεμενοι και κατουρημενοι δικαστες, οι οποοι απλα παρακολουθουν τον αγωνα,αντι να επιβαλουν την τιμωρια η να ενθαρυνουν την αδιαβλητη διαδικασια.
    Και βεβαια να αλλαξεις τα πολιτικα σκυλια,τα μπασταρδα,με αλλα. Εστω του δρομου.

    Δηλαδη κυριως αυτο που λεμε "πολιτκη βουληση". Δηλαδη γαματα.
    Τι βουλιση να ζητησεις απο τους κρεμασμενους απο τα αρχιδια απο Ανατολικογερμανικα και Αμερικανικα τσιγκελια πολιτικαντιδες;
    Σωσμος,δεν προβλεπεται.
    Πως να αλλαξει τον πολιτικαντη του ο πολιτικαντολαγνος ψηφοφορος;

    Γιαυτο λεω. Ολα τα εκαναν οι ξενοι εδω. Με ολα σχοληθηκαν.Ξεχορταριασαν μαρμαρα,ξεσκονισαν γραφες. Μετεφρασαν κειμενα. Αναπαλαιωσαν σπιτια. Ενα πραγμα "ξεχασαν". Να φτιαξουν κρατος. Και δεν το "ξεχασαν"
    Δεν ετυχε. Πετυχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Νομίζω πως και οι δύο διίσταντες απόψεις έχουν σωστά στοιχεία μέσα τους. Σίγουρα δεν σταυρώνεις την πουτάνα και υμνείς τον νταβατζή, αλλά από την άλλη η πουτάνα πουλιέται.
    Για τους δικούς της λόγους φυσικά. Είτε επειδή γουστάρει έτσι, είτε από δική της χαζομάρα, και νωθρότητα, και αυτολύπηση = χαμηλή αυτοπεποίθηση. (Μεταφορικά μιλάω πάντα, ας μην ανακατέψουμε το human trafficing).

    Θα μπορούσε ας πούμε η πουτάνα έαν είχε σώας τας φρένας και ένοιωθε εκμεταλλευόμενη να αντιδράσει. Μεταφραζόμενο στην άποψη του Dimi. ΔΕΝ ΑΠΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ ΣΟΥ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΚΕΠΑΣΕΙ Η ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΣΟΥ. Να, ο σοφός κατά τα άλλα λαος τα έχει πει όλα αυτά. Ή περίμενε, ποιά γενιά του σοφού μας λαού τα έχει πει αυτά; Αυτή της οποίας οι άνθρωποι πηγαίνουν σήμερα και αυτοκτονούν μπροστά στη Βουλή. Η γενιά που έζησε την Κατοχή και ένα σωρό άλλες εξαιρετικά δύσκολες μέρες. Αυτή η γενιά που δούλεψε σαν σκυλί χρόνια ολόκληρα για να τα δώσει μετά όλα έτοιμα στα παιδιά της, τους σημερινούς γονείς μας. Τα κατοχικά σύνδρομα βλέπεις. Όταν δίνεις τα πάντα έτοιμα σε ενα παιδί, σπίτια, εξοχικά, λεφτά, σπουδές στα εξωτερικά, μετοχές, ο,τιδήποτε ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ να δουλέψει το παιδί για να τα αγοράσει τί ακριβώς του μαθαίνεις; Του μαθαίνεις οτι το χρήμα είναι κάτι που δεν έχει αξία, κάτι που μπορεί να το κάνει το παιδί ο,τι θέλει και που έρχεται εύκολα. Κάτι που δεν έχει υποχρεώσεις.

    Τίποτα ρε παιδιά, οι έλληνες ξέσπασαν, αυτό είναι όλο. Μετα από χρόνια εσωτερικών αναταραχων, μιζέριας και καταπίεσης ξέσπασαν. Σαν ενα μικρό παιδί που έχει μια έκρηξη θυμού επειδή του στερείς κάτι που νομίζει οτι χρειάζεται και θέλει. Και χωρίς να το συνειδητοποιούν λόγω της ενθουσιώδης νότιας φύσης τους κιόλας, υποθήκευσαν τους εαυτούς τους, τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους ντεφακτο. Όλα για το όνειρο, όλα για το χρήμα και την πλούσια ζωή. Όλα ενα ψέμα.

    Ήρθαν οι μάνες εξ'ουρανού (ουρανού του καπιταλισμού) και τους τα έδωσαν όλα με το ανάλογο τίμημα βεβαίως βεβαίως γραμμένο με εξαιρετικά ψιλά γράμματα στον πάτο της σελίδας του εκάστοτε συμβολαίου. Γιατί βρήκαν εύκολα θύματα εδώ, γι΄αυτό. Μέγας φταίχτης επίσης όλης της ιστορίας: ο Σημίτης φυσικά. Και όλο το τότε team του από τους οποίους αρκετοί συνεχίζουν να είναι ενεργοί στην 'πολιτική' και να μιλάνε σήμερα σα να μην τρέχει τίποτα.

    Συμφωνώ με το Χρήστο επίσης, γιατί υποτίθεται οτι είχαμε ηγέτες εκλεγμένους να μας προστατεύσουν από τη λαίλαπα, οι οποίοι πρόδωσαν οικτρά την ψήφο που πήραν. Οι οποίοι όλοι όχι μόνο δεν έκαναν αυτό το οποίο εκλέχτηκαν να κάνουν αλλά έγιναν χειρότεροι απο τα μικρά και άμυαλα παιδιά που δεν μπορούν να ελέγξουν τις παρορμήσεις τους. Γιατί ο έλεγχος των παρορμήσεων είναι κάτι με το οποίο δεν γεννιέσαι, είναι κάτι που το διδάσκεσαι. Καποιος πρέπει να σε οδηγάει με ασφάλεια μέσα από τις εξελισσόμενες καταστάσεις και αυτός φέρει μεγάλη ευθύνη των αποτελεσμάτων της διδασκαλίας/ηγεσίας. Όταν αυτός ο κάποιος αποδεικνύεται άχρηστος δάσκαλος, προδότης δάσκαλος, και δάσκαλος που έκανε την αίθουσα ξέφραγο αμπέλι, τί περιμένεις;

    Αλλά και αυτοί οι σημερινοί μας ηγέτες είχαν γονείς που ανήκαν στη γενιά που σήμερα ζει με πενιχρές συντάξεις. Απλώς οι δικοί τους γονείς ήταν λαμόγια και προδότες της εθνικής συνείδησης.

    Πολύπλευρες οι ευθύνες του αίσχους που ζούμε. Γι'αυτό και θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξαναγίνουν όλα από την αρχή. Γιατί ό,τι ζούμε σήμερα είναι το αποτέλεσμα ενός ντομινο που άρχισε 70 χρόνια πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλημέρα,
    Χρήστο, υπάρχει κι η πολιτισμική σχέση τού ελλάντα με την ανατολή.
    Πού επηρεάζει πολλά ειδικά στην καθημερινότητα.
    Αλλες οι διαδρομές τής δυτικής κοινωνίας κι άλλες αυτές τής Ανατολής, κι αν μιά κοινωνία έχει βρεθεί στο σταυροδρόμι αυτών τών δύο, ε, σίγουρα παίζει το ρόλο του.
    Ειδικά αν έχουν υπάρξει και 4 αιώνες...συνύπαρξης.
    Δεν χρειάζεται να γράψω για το πώς χειρίζεται η ανατολή την καθημερινή διαφθορά, την κάθετη δηλαδή, στην ελλάδα το ζούμε κάθε μέρα, αυτό ακριβώς είναι.
    Η κάθετη διαφθορά πού έχουμε δηλαδή είναι αποτέλεσμα και τής ιστορικής διαδρομής πού έχουμε κάνει.
    Κάποιο άλλο μεγάλο ποσοστό της είναι ξεκάθαρο αποτέλεσμα τού καπιταλισμού.
    Δηλαδή κάθετη διαφθορά θα υπήρχε και στην Κ. Ευρώπη αν υπήρχε ατιμωρησία, είναι σίγουρο αυτό, και η μόνη διαφορά πού θα υπήρχε τότε θα ηταν ποσοτική κι όχι ποιοτική.
    Ετσι κι αλλιώς, όταν το μόττο είναι "κέρδος με οποιοδήποτε τίμημα" δεν μπορείς παρά να έχεις ως αποτέλεσμα την διαφθορά.

    Τελικά δηλαδή, αυτό πού μένει είναι το πώς το εξ΄ορισμού διεφθαρμένο κράτος (ως μηχανισμός, μην το ακούς "ελληνικά" αυτό και σκέφτεσαι όλη την κοινωνία) στέκεται απέναντι στην διαφθορά πού δεδομένα θα επιχειρήσουν να γευτούν κι οι πολίτες του.
    Μιλάμε για Κ. Ευρώπη η για Σκανδιναβία? Οσον αφορά στην διαφθορά τού μέσου πολίτη υπάρχει αυστηρότητα. Σε τσακώσανε? Σε σκίσανε.
    Ο μέσος πολίτης ξέρει βέβαια τι γίνεται "επάνω" στα ψηλά.
    Και ναί, κάποιες φορές θα διασύρουν και κάποιον επώνυμο "υψηλό" για το θεαθήναι.
    Κι ίσως τον κάνουν και ταινία.
    Αλλά για τον μέσο κεντροευρωπαίο αυτό πού αποδέχεται είναι ότι "για μάς τούς κάτω" δεν υπάρχει ανοχή ακόμα κι αν είμαστε το πάνω-πάνω κομμάτι τής μεσαίας τάξης, κι ότι επάνω γίνεται τής πουτάνας.
    Κι αυτό το έχει αποδεκτεί.
    Σε μάς, κάτω στο νότο, είναι αλλιώς τα πράματα.
    Πρός θεού δεν μιλάω για DNA και λοιπές τέτιες μαλακίες. Μιλάω για ιστορικές διαδρομές, μιλάω για πολιτισμικές αναφορές και σχέσεις, μιλάω για συστημικά αποτελέσματα.
    Το διευκρινίζω γιατί όλο και κάποιος ανώνυμος θα βρεθεί να μού χρεώσει κάτι πού ΔΕΝ λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πρός Spotless Mind,
    θεωρώ ότι δεν είχαμε ηγέτες πού θέλανε να μάς προστατεύσουν απ΄τη λαίλαπα.
    Ειναι αδύνατον να είχαμε ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ, κανένας δεν έχει, και ούτε η αποστολή τους είναι να σε/με "προστατεύσουν".
    Μ΄αυτήν έννοια καμία ψήφο δεν πρόδωσαν.
    Ισα-ίσα την...τίμησαν αν με εννοείς.
    Αυτό δηλαδή πού ενέχει η αποστολή τους αυτό ακριβώς έκαναν!

    Ειναι τεράστια αυταπάτη (πού συνεχίζεται γαμιώντας κιόλας) να πιστεύεις ότι σ΄αυτό το σύστημα μπορείς να "επιλέξεις" (αυταπάτη μεσ΄την αυταπάτη) "ηγέτες" (κι αλλη αυταπάτη μεσ΄την αυταπάτη τής αυταπάτης) για να σε...προστατεύσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ελευθερος ο Βαργκας μιας και δεν ανανεωθηκε η οψιον για το ....εξωφρενικο ποσο των 230,000!!! ευρω.
    Ναι σωστα διαβασατε
    ο ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟΣ με διαφορα παικτης της ομαδας μενει ελευθερος για 230,000 ευρω.

    εχει βλεπεις πιασει δουλεια το ΓΚΟΝΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΖΑΡΕΙ καμμια 80αρια 'κομματια' παλι.

    ο δε 'ΓΝΗΣΙΟΣ' ΑΕΚαρας αυτο το ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΕ ΧΕΡΟΥΛΙΑ Ο ΓΛΑΣΤΡΕΛΟΣ ντε ο προεδραρας ο ανιδιοτελης δεν ειδε δε καταλαβε δεν ηξερε

    Για το ΜΑΛΑΚΑ στο παγκο δεν εχω λογια. Απο ΜΑΛΑΚΑ δε περιμενω τιποτε σοβαρο. ΜΑΛΑΚΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΜΕΙΝΕ ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.
    Αντε ΜΑΛΑΚΑΣ με μανουαλι στα καλυτερα του.

    Ε βεβαια που να περισεψουν λεφτα για κατι παικτακια τυπου Βαργκας ε ΓΛΑΣΤΡΕΛΟ?
    Εχεις να ξεχρεωσεις ΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΤΟ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟ πρωτα με 400!!! ΚΑΘΑΡΑ (πανω απο 600 δηλαδη....) για να ΣΠΙΟΥΝΕΥΕΙ τα αποδυτηρια στο αφεντικο σου.
    Ψυχαρα ο ΒΑΖΕΛΟΣ ειδικα οταν βαζει τη κουκουλα και δινει αναφορα ποιος ειναι ετοιμος για προσφυγη και ποιος ειναι 'δικο μας' παιδι..

    Γι αυτο λοιπον και ο Βαργκας μετα τη ΘΛΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ που ειχε παθει εκει στις γιορτες για κανα διμηνο (και μου λεγανε εδω μεσα οτι ειναι λεει....τραυματιας) τωρα επαθε ενα 'τραβηγμα' στη τσεπη την ωρα της προθερμανσης.
    Εκει που εκανε ζεσταμα εβαλε το χερι στη τσεπη και επιασε καλτσα.

    Τετοιο τραβηγμα λεμε, τοσο βαρυ.

    ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΠΑΤΕΡ βεβαια ως μια απο τα ΙΔΙΑ ΣΤΗ ΛΑΜΟΓΙΑ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ και καλυπτει τα αφεντικα του.

    Δεν αναφερει οτι με 5 συμμετοχες με minimum χρονο 45 λεπτα πιανει τις 26 και γινεται αυτοματη ανανεωση..

    Τα ξεχναει αυτα Ο ΜΑΛΑΚΑΣ που σαν γνησιο παπαδοπαιδι νομιζει οτι ολοι εχουμε το IQ-ΡΑΔΙΚΙΟΥ που εχει αυτος.

    Ρε τι πονηρακηδες ειναι ο ΜΑΛΑΚΑΣ και το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ Ο ΑΓΑΜΙΔΗΣ..

    Τα βλεπει αυτα ο αλλος και αναλογα τραβαει ΘΛΑΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ για να βρει την ησυχια του..
    Και επειδη 5 συμμετοχεςδεν μπορει να κανει τωρα που .....τραυματιστηκε,παει και αυτος στο καλο ετσι απλα και δωρεαν..

    Εγω αμα ειμουνα Βαγγελας θα εδινα 3 κατοσταρικα και θα τον επαιρνα μονο και μονο για τη φωτογραφια στο ροστερ.
    Με τη συμφωνια παρε 300 και ελα να παιζεις αλλαγη οποτε γουσταρεις.
    Μονο σε 2 ματς θα σε βαλω βασικο-μαντεψε σε πια μονος σου.

    Να κανεις κατι Φραπεδομακους να γυρισουν εκει που πραγματικα πρεπει να εχουν δελτιο.
    Μεταξυ Α Τοπικου και Δ Εθνικης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @Albert νομίζω πως σε εννοώ, αλλά διαφωνώ.
    Η αποστολή τους είναι και αυτή, της προστασίας του λαού που κυβερνούν. Όπως και της ασταμάτητης προσπάθειάς τους για την ευμάρεια του τόπου, για τη σωστή λειτουργία της δικαιοσύνης, για την παιδεία, την υγεία, την οικονομία και κυρίως τη διαφύλαξη και συντήρηση των βάσεων που τα κρατούν όλα αυτά όρθια και που στηρίζουν τους πυλώνες της κοινωνίας της οποίας ανέλαβαν την ευθύνη να οδηγούν.
    Θεωρητικό επίπεδο; μπορεί τη σήμερον ημέρα να κατήντησε να είναι. Από τη θεωρία στην πράξη τεράστιο το κενό. Φαντάσου όλο το χρήμα της γης, εικονικό και μη, μαζεμένο σε ένα κενό ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη. Κάπου τόσο τεράστιο είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ηττα στα πλέι-οφφ? Ερχονται οι Κινέζοι.
    Σε οργασμό είναι το ντεμοτεχνείο.
    Κι αν τα κάνει αυτά τώρα, πού καλά-καλά δεν έχει κάτσει στη καρέκλα ακόμα, σκέψου τι έχει να γίνει μόλις κάτσει κι αρχίσει τίς...προγραμματικές δηλώσεις.
    Καταιγίδα σότου θα΄χουμε πάλι όπως πριν 8 χρόνια.

    Πριν 8 χρόνια, το "πρόγραμμα" περιελάμβανε
    -πρότυπα Αρσεναλ
    -η πιό νεανική ομάδα τής Σούπερ-Λιγκ (αυτό ίσως τού βγεί αυτή την φορά λόγω ανάγκης βέβαια...)
    -γήπεδο στον ΟΔΔΥ γιατί δεν μάς χωράει η Ν.Φ.
    -πάταξη τής βίας (ας μην σχολιάσω..)
    -διαφάνεια κι εξυγίανση (ας μην σχολιάσω...)
    κι άλλα πιο δευτερεύοντα πού επίσης δεν τηρήθηκαν.

    Τώρα?
    Τώρα, ξεκινάμε με Κινέζους κατασκευαστές γηπέδων έτσι για απετάιζερ και γλέπουμε.
    Περιμένω πώς και πώς τίς νέες προγραμματικές δηλώσεις τού γκοντό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Το νεο προγραμμα θα ειναι μια μιξη παλιων και νεων.

    Θα εχουμε καμμια δεκαρια 'μεταγραφες' + 3-4 κελεπουρια απο τη χωρα του καφε, του τανγκο, κανα δυο ΜΙΓΚ, και φυσικα αφρικανικα διαμαντια...

    Το γηπεδο το εχει παρει αγκαλια ο ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑΣ, ΝΥΝ ΜΠΑΤΣΟΚΟΒΟΛΕΥΤΗΣ, και προεδρος!!!! του κυρ Μιχαλη..

    Για τη παταξη και εγω δε ξερω ακομη σε πιο σταδιο ειμαστε.Ξεκινησε απο ανθρωπος μας και υπευθυνος διωδιων λιμνης (παντα εχει μια μανια με το ταμειο αυτο το παιδι)
    Τελευταια φορα ηταν χαφιες. Τωρα?? Ας μας διαφωτησει ο χατζηπουστας η κανενας αγγραματος ΜΠΙΧΛΗΣ της οργανωσης γιατι εχω μπερδευτει

    Οι...κινεζοι (πως λεμε κανω το κινεζο?) μαλλον εκστασιαστηκαν απο τα οικονομικα στοιχεια και αποφασισαν να κανουν το ΑΓ.ΣΟΦΙΑ-DEMOSTADIUM AEK.PLC-FC-CHINA στη καρδια της ΟΔΔΥ-ΝΦ...

    Το τι μακετα, αφρικανικα διαμαντια, μιγκ, χτισιμο ομαδας που θα χανει δυσκολα, εξυγιανσεις, λιμνες, ολοι μαζι,σεμνα και ταπεινα,μαθαμε απο τα λαθη κλπ εχουμε να δουμε θα ειναι ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΦΕΤΟΣ.

    ΟΡΕΞΗ να εχουμε να διαβαζουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 茉莉花

    好一朵茉莉花,
    好一朵茉莉花,
    满园花开香也香不过它;
    我有心采一朵戴,
    又怕看花的人儿骂。

    好一朵茉莉花,
    好一朵茉莉花,
    茉莉花开雪也白不过它;
    我有心采一朵戴,
    又怕旁人笑话。

    好一朵茉莉花,
    好一朵茉莉花,
    满园花开比也比不过它;
    我有心采一朵戴,
    又怕来年不发芽。
    我有心采一朵戴
    又怕来年不发芽。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Απ΄το σοτολόγιο τής ημέρας:

    - δόθηκαν λέει στην δημοσιότητα επιστολές τού Μπιν Λάντεν. Και γιατί τόσούς μηνες μετά τον "θάνατο" του? Τόσο καιρό τούς παίρνει εκεί στην...υπηρεσία να γράψουν μερικά γράμματα? Κι αφού τα γράφετε πού τα γράφετε, γράψτε τα και πειστικά ντέ. Εντάξει, ο Μήτσος κι ο Τζόνι θα πειστεί. Θα πεί κι ένα γουάου. Οι υπόλοιποι?

    - Ανησυχούν λέει οι τραπεζικοί κύκλοι καθώς και υψηλόβαθμοι πολιτικοί τής Ε.Ε για το εκλογικό αποτέλεσμα τής Ελλάδας διότι αυτό ενέχει τον κίνδυνο εξόδου τής Ελλάδας απ΄το ευρώ. Και γιατί ακριβώς είναι "κίνδυνος" αυτό? Και για ποιόν?

    -Ο Σπέσιαλ κάρφωσε τούς επικριτές του. «Υπάρχουν, όμως, κάποιοι πεφωτισμένοι που πιστεύουν ότι μόνο ένα είδος ποδοσφαίρου υπάρχει στη Γη. Αλλά αυτά τα άτομα γνωρίζουν το ποδόσφαιρο μόνο μέσα από το Google. Καταπίνουν γνώση, αλλά δεν ξέρουν τίποτα» είπε. Μα κανείς δεν είπε Ζοζέ ότι υπάρχει μόνο ένα είδος ποδοσφαίρου. Υπάρχει το καλό όμως και το κακό. Το δυσκοίλιο και το ποδόσφαιρο πού ρέει. Το κυνικό και το έντιμο. Κι άλλοι ξέρουν κι όχι μόνο εσύ. Πολλοί κιόλας. Εντάξει, η μάζα σε προσκυνάει, αλλά η μάζα προσκυνάει πολλούς. Μην το κάνει και μετάλλιο αυτό.

    - ΓΑΠ σε...βαρυσήμαντο άρθρο του: "....το ΠΑΣΟΚ είναι η μόνη πολιτική δύναμη πού κράτησε την χώρα όρθια". Το άρθρο διαβάζεται πιο αποτελεσματικά μέσα σε σύννεφο από μπάφους, μουσική υπόκρουση Massive Attack, και κατά τίς 4 τα ξημερώματα για έξτρα τριπάρισμα. Αποποινικοποίηση τού ΓΑΠ τώρα!

    -H Κίνα ξεπέρασε τίς ΗΠΑ σε πωλήσεις αυτοκινήτων Πορσε. Κάπα-Κάπα-Καγιέν το κόμμα σου λαέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή