Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

ΑΛΟΓΟΤΡΟΦΗ - ΑΕΚ

           Το σύστημα ήταν της υπομονής λόγω του δεύτερου παιχνιδιού. Κι ο Γιάννης να φοβάται το θεριό και τανάπαλιν. Κι υπομονή είχα κι εγώ, που κάθε τόσο στο Κονέξ αλλά και στο διαδίκτυο, νόμιζα οτι βλέπω κάτι εξωγαλαξιακό. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΝΤ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ , ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,  ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
             ΠΡΙΝ ΒΑΡΕΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΦΑΠΕΣ ΤΟ ΔΝΤ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΑΔΕΡΦΑΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ. ΚΑΡΑΠΟΥΣΤΑΡΕΣ.
            Στο παιχνίδι όμως, είδα ένα πάθος προτοφανές. ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ. Με πολύ ξύλο στο πρώτο ημιχρόνιο, ΟΡΘΟΤΑΤΑ,  αφού οι Μαρίνοι και οι Σιμάο αυτό γουστάρανε. Κι είναι σημαντικό ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΡΤΕΣ. ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΤΣΙΚΟΥΛΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΕΣΑ, ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, σαν διοίκηση δηλαδή.
            ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΔΕΙΧΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΙΣΗΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΑΔΕΡΦΙΣΤΙΚΗ. ΜΗΝ ΓΕΛΙΕΣΤΕ. ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΖ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΕ ΠΑΛΙΑ. ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΟΣΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.
              Φυσικά υπήρχε μια αρκετή δόση τύχης σε κάποιες φάσεις, αλλά όπως και να γίνει , Η ΑΕΚ ΗΤΑΝ ΑΕΚΑΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ. ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΝ ΝΑΣΟΥΤΙ, αυτό είναι ξύλο, ΤΟΝ ΓΙΑΧΙΤΣ, που κάποιοι μπαλαδόροι τον λέγατε άσχετο, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟ.  ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ  ΟΛΑ Η ΑΕΚ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΑΧΑ, που ήταν κέρβερος.
              Πολύ τρέξιμο, πολύ πρεσάρισμα και πολλές προσωπικές μονομαχίες. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. Ή ΔΙΑΛΕΓΕ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΕΙ ΑΛΛΟΙΩΣ  Η ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΠΟΥ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ ΤΩΡΑ. ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ. ΤΙ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ. ΔΕΝ ΤΑ ΧΑΛΑΜΕ ΕΚΕΙ.
                    ΚΙ ΟΣΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΑ ΔΥΟ ΓΚΟΛ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΟΥΤΣΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ. ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΦΑΝΗ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΤΟΝ  ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ ΑΛΟΓΟΤΡΟΦΗΣ, που απλά τα έκανε σαλάτα. ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΟΝΤΙΚΑ ή του καζαμία που έχετε διαβάσει και μιλούσα για 0-2. ΜΕ ΤΑ 2 ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ.
             ΚΙ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΟ.
       *******************    ΠΑΡΤΕ ΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΩΛΟΒΑΖΕΛΟΙ *****************
            ΥΓ. Ο ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚΠΛΗΞΗ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΤΗΚΕ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ , αλλά λογικά αφού τα κόζα αλλάξανε. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΡΕ ΑΔΑΜΙΔΗ.    

92 σχόλια:

  1. Αντε να δω τι θα μουρμουρισουν οι μουρμουρηδες.
    ΑΕΚΑΡΑ μουρμουρηδες!! ΟΥΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ξυπνιοι" συνομωσιολογοι μη πατε στη ρεβανς. Μην υποστηρηξτε μια σαπια κατασταση. Μη τυχον και πιαστητε κοροιδα. ΑΕΚΑΡΑ! ΟΥΦ Και μη παραλειψετε να υποδειξετε τα λαθη του Μανωλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ: ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ BLOG; ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΥΡΜΟΥΡΗΣ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΓΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΙΠΛΑΝΑ, ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ.
    Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ. ΑΥΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ. ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΕΝΕΙΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ Ή ΤΗΝ ΜΑΝΑ, ΒΑΣΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΝΤΑ. ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ. δηλαδή συστηματικά αν δεν ξέρεις τι είναι ο επαγγελματίας.

    ΜΟΥΦ ΚΑΙ ΜΟΥΦ ΚΑΙ ΜΟΥΡ ΚΑΙ ΜΟΥΡ, ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ. ΕΚΕΙ ΖΗΤΑΤΕ ΕΡΑΝΟ. ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΑΝΤΕΧΕΙ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ.
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ. ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ.
    Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ;
    ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΤΕ; ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΑ ΛΕΩ ΑΥΤΑ. ΑΦΟΥ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.
    ΖΗΤΩ Η ΑΕΚ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ.
    ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ, ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΓΑΜΗΤΟΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΑΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΚΙ ΑΝ ΘΑ ΠΑΜΕ; ΘΑ ΠΑΜΕ. ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΦΥΓΕ Ο " ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΣ".
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΗ: ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΟΞΑ ΒΥΡΩΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 3 ντερμπυ σερι.

    ΤΡΙΑ

    THREE

    3 γκολ συνολικα στην αλογοτροφη με μηδεν παθητικο.

    Λαρισα-Αστερας-Σερρας-Βαζελα με 1 γκολ παθητικο.

    Οι μπακ πατανε περιοχη.

    Διαλεγανε παιχνιδια, και τωρα ξεχασανε να ξεδιαλεγουνε....

    Με τις υγειες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη τσιμπας Steven. Αναφερομαι στους συστηματικα αρνητικους σχολιαστες οχι σε σενα. Αυτο για τη Δοξα Βυρωνα δε το πιασα μαλλον με μπερδευεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ21: ΑΥΤΟ ΛΕΩ. ΓΑΜΑΝΕ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕΣ;
    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ. ΜΑΛΛΟΝ ΚΙ ΕΣΥ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ.
    ΣΚΟΚΟ ΕΙΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ: ΣΥΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΟ ΛΕΩ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΒΥΡΩΝΑ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ, ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετά το Ντούσαν τι?ποιος?Ο Κωστένογλου?Ο Βλάχος?αυτός μας κρατούσε και τώρα το χάος.
    ......................

    Αυτά για να θυμηθούν μερικοί τι έλεγαν και πόσο υποτιμούσαν την ΑΕΚ και την ιστορία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Steven, χαναμε απο τους πουθεναδες ΚΑΙ τα ντερμπυ με το βατραχι.

    Μολις ηρθε ο Μανολο και μπηκε ο νεος χρονος μοιραζουμε ταριφες.
    Τοσο καιρο γραφανε "σιγα μωρε την ΑΕΛ", "σιγα μωρε τις Σερρες", "σιγα μωρε τον Αστερα"
    Σημερα ΠΑΕΙ και η Αλογοτροφη.

    3 ΝΤΕΡΜΠΥ σερι ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΙΝΕ ΠΡΟΔΟΤΗ δεν ΠΗΡΑΜΕ.
    Εκει δλδ τι εγινε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η σημερινη, μαλιστα. Ηταν οντως ΣΠΟΥΔΑΙΑ νικη.
    Και με σπουδαια εμφανηση.
    Και μεσα στην διοικητικη μαυριλα,αβεβαιοτητα και ανυπαρξια,μερικες τετοιες εμφανησεις,ειναι ξεδιψαστικες.
    Αλλα και αποπροσανατοληστικές. Πριν προλαβουμε να ξεφυλλισουμε τον διαχειριστικο και να καταμετρησουμε τα αισχη (οσα εμφανιζονται τελος παντων),ν'ασου μια μεγαλη οντως νικη και καποιοι θα πανιγυριζουν,περισσοτερο και απο τον ανοστο ανωνυμο παραπανω. Για διαφορετικο λογο ο καθενας βεβαια. Δεν πανιγυριζουν ολοι το ιδιο ανωνυμε.
    Που μου βγηκες πρωτος-πρωτος μες την καλη χαρα σαν την Κατινα στη ρουγα να μας πεις οτι κατουργθηκες απο την χαρα σου.
    Και να μου υποδειξεις κι'ολας το ποσο και το πως θα χαιρομαι και εγω.
    Δεν εισαι με τα καλα σου.
    Θα χαρω αν πληρωσουν αυτοι που πρεπει τακριματα τους και αν η ΑΕΚ παει σε ασφαλη και σιγουρα χερια.
    Εσυ μπορεις εντω μεταξυ να γκαριζεις για ολους μας "ΑΕΚ-οεοεοε...ΑΕΚ οεοεοε."
    Βλεπε εσυ μπαλα με την πλατη,για να μπορουμε εμεις να βλεπουμε την κανονικη.
    Γιατι νομιζεις οτι χρειαζονται οι "θυρες";

    Αυτο που θελω,δεν ειναι απλα,αλλη μια νικη-δικαιολογια που θα την προσφερουν οι παιχτες στα ανθρωπαρια που εχουν για προισταμενους,προκειμενου να μου κλεισουν τα ματια.
    Θελω ΑΛΛΑΓΗ.
    Με καθε κοστος ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ 10 ΗΤΤΕΣ ΑΠΑΝΩΤΕΣ. ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΥΧΩΝ ΜΑΣ-οπως βλακωδως πιστευεις-ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΡΟΙΑ ΕΝΟΣ ΤΕΛΜΑΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΟΥ (ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ) ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.

    ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ "ΑΕΚΑΡΑ"- ΛΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ- ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΗΤΤΕΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ.
    ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΕΣ.
    ΚΑΘΕ ΝΙΚΗ,ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ,ΒΕΒΑΙΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ ΕΣΥ.
    ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΑ ΠΑΕ (ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΜΙΛΑΩ,ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ) ΚΑΘΕ ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ,ΕΙΝΑΙ-ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ-ΠΩΛΗΤΕΣ- ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΑΠΟΔΟΓΥΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΛΕΨΥΔΡΑΣ,ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟ, ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΧΡΟΝΟΥ.
    ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙ; ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΤΙ; ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΟΥ; ΝΑ ΜΙΚΡΥΝΕΙ; ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ; Η ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ; ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ Η ΝΑ ΤΑ ΞΥΣΟΥΜΕ;
    ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ-ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ-ΑΕΚΟΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΟΡΙΣΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΩ.
    ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΑ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ,ΟΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ.

    ΑΠΟ ΧΘΕΣ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ,ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΦΑΝΤΟΣ.ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ. ΔΕΝ ΓΑΜΙΕΤΑΙ."ΟΕ-ΟΕ-ΟΕ"
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΕΚΛΕΨΑΝ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΥΝΟΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ.
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
    ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΦΛΟΣ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΑΔΟΣ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΒΛΑΚΑ ΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΑΡΗΚΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ.
    ΚΑΣΚΟΛ ΣΤΟ ΚΩΛΟ, ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΔΕΝ ΦΟΡΑΩ.
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ21: ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; Η ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΧΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ; ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ( είχε κοιμηθεί).
    κι αυτη τη νικη, ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, πώς θα κρατήσουμε τους νέους φιλάθλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παντως ας παραδεχτουμε οτι ο Μανολος εχει καταφερει πραγματα σε λιγο καιρο , που ο προδοτης δε μπορεσε 3 σεζον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ21: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΑΥΤΟ, εφόσον είναι ο Μανόλο.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ , ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΟΙ ΣΕΡΡΕΣ,ΚΑΦΕΝΕΙΟ Η ΛΑΡΙΣΑ, ΚΑΦΕΝΕΙΟ Η ΤΡΙΠΟΛΗ.ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΚΑΙ Η ΒΑΖΕΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ? ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΑΕΚ ΣΕΡΙ ΤΟΣΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ? ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΙΣΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ..ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΤΣ.ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Κ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ..ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΕ Κ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΩΡΑ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ Κ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ..ΝΑ ΤΟ ΧΕΣΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στις 2 Φεβρουαρίου να ολοκληρωθεί η μεγάλη πρόκριση. Μπράβο σε όλους. Δεν υπάρχει χώρος για αντιπαραθέσεις. Η ομάδα ανεβαίνει κι εμείς μαζί της. Έχω την εντύπωση ότι αλλάζει το κλίμα. Η μόνη μου πίκρα είναι ότι μπορούσαμε να συνεχίσουμε στην Ευρώπη. Στήβεν μιά απάντηση εάν γνωρίζεις. Ο Νασούτι -παικαταράς έτσι? , αυτός σε λίγο θα σκοράρει κιόλας - είναι για διώξιμο το καλοκαίρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έτσι, έτσι, τα ματσάκια με ομαδούλες τύπου Λα'ρσα, Σέρρες, Kουκουβάουνες, Άσπρα Xώματα, Παναθηναϊκό πρέπει να καθαρίζονται μπαμ - μπαμ, για να επικεντρωθούμε στο μόνο σοβαρό παιχνίδι της διοργάνωσης, τον τελικό με τον Oλυμπιακό Mπέου.

    Άντε να πάρουμε αυτό το κυπελλάκι γιατί πολύ ξεραΐλα έχει πέσει.

    Περί ελέγχου:

    H AEK είναι ιδέα και γαλαντόμα τροφός, αν δεν βγάλουν και τα παιδιά της ένα χαρτζιλίκι καήκαμε. Nα μην βοηθήσουμε τα παιδια; Αλίμονο.

    H AEK δεν χρειάζεται λεφτά, κερδάει μόνο με τις φανέλες ναούμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σαν ποντικια βγαινουν απο τα λαγουμια οι ανωνθμοι , οι 21 και αλλοι για να μας πουν ποσο καλη ομαδα ειμαστε
    steven
    το αρθρο σου το διαβασα 2 φορες και διακρινω ενα δισταγμο για το ποσο καλη μπαλα παιξαμε χτες και εχεις δικιο
    τελικα ο παο ειναι χειροτερος και απο εμας, για λυπηση ηταν αλλα δεν πειραζει ασ προσεχαν
    ωρισμενοι απο εμας που εχουν δει μπαλα με φαντροκ, τσαικοφσκι και μπαγιεβιτς ειναι πολυ διστακτικοι για την ποιοτητα του ποδοσφαιρου που παιζουμε σημερα
    αυτο που ειδα χτες ηταν μια σοβαροτητα στην αμυνα με τρεξιματα και η ομαδα εχει αναγκη τον ντιοπ με την ποιοτητα που εχει
    ο σκοκο απο την στιγμη που υπεγραψε ειναι ενας αλλος σκοκο, τιποτε δεν του βγαινει
    ενα αλλο πραγμα που με τρελαινει ειναι οταν ακουω οτι παιζουμε δυνατα, μου θυμιζει οταν ειμαστε πιτσιρικαδες που μας ρωταγαν αν η γκομενα ηταν ομορφη και απαντουσαμε εχει καλη καρδια και ειναι καλο παιδι και ο αλλος μας ελεγε καταλαβα τι μπαζο ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ω,ΩΩΩ!ΦΟΡΕΣΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΧΟΛΙΟ.ΛΙΜΕΝΟΠΙΘΗΚΟΙ-ΡΟΖΥ ΚΛΑΙΡΥ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ.ΡΕ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. για να πουμε την μαυρη αληθεια οσον αφορα τον διαχειριστικο ελεγχο η παε αεκ εκανε ενα λαθος και μαλιστα πολυ σοβαρο
    πεταξε τον ελεγχο στην βορρα των θηριων χωρις να δωσει εξηγησεις και οποιον παρει ο χαρος
    κανονικα δεν πρεπει να δωσει μια συνεντευξη τυπου και να μας εξηγησει τα γραφομενα του ελεγχου?
    δεν γνωριζω οσοι γραφουν εδω η αλλου ξερουν να διαβαζουν εναν διαχειριστικο και γι αυτον τον λογο χρειαζονται επεξηγησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ΟΜΑΔΑ ΕΠΑΙΞΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ..ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΛΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ..ΠΗΓΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΟΛΕΥΕ Κ ΤΟ ΕΚΛΕΨΕ ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ..

    ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΟΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΑΕΚ ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΧΤΗ ΕΩΣ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ..Η ΑΕΚ Κ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ..ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΡΕ ΓΜΤ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΓΑΜΕ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟ ?

    ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ..

    Υ.Γ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΞΥΠΝΑΝΕ Κ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ? ΑΝΙΑΤΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υ.Γ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΛΑΚΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπραβο στην ΑΕΚαρα που δινει την χαριστικη βολη στο (κατα τα αλλα συμπαθη) παπουλη και τον Βαζελακο.
    Το Ντου του καπετανιου αλλα και η μετεπειτα σταση του δειχνει ακριβως πως αντιλαμβανεται η 'οικογενεια' εμας τους υπολοιπους μπαμπουινους και την κακη συνηθεια να αναπενουμε τον ιδιο αερα με αυτους τους ανωτερους ανθρωπους.

    @ (αρχικος) ανωνυμος, ΑΕΚομετρο φιλε εισαι πολυ λιγος για να βαζεις σε ανθρωπους που δεν ξερεις καν και απλα γραφουν την εκαστοτε γνωμη τους.
    Βαλε για αρχη το ονομα σου εστω και αν ειναι ψευτικο η αν εχει καταληξη 21. Ειναι δυσκολο το ξερω αλλα προσπαθησε.

    Το ποσο και αν χαιρεται καποιος με τις νικες η τις ηττες της ΑΕΚ το ξερει ο ιδιος δεν χρειαζεται να μας το πεις εσυ. Δοσολογιες ΑΕΚοφροσυνης και καθοδηγηση μυαλων ειναι προνομια που διαθετει ο μεγαλος αρχηγος με το ΑΦΜ και τα εξασκει σε αναλογα προβατα τυπου 21.

    Συμφωνω με Χρηστο και με dimitri απλα dimitri ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ επιδιωκουν να ριξουν ολο το αναθεμα στον κοντο και οτι ΜΟΝΟΣ του χωρις και καλα οι αλλοι να γνωριζουν εγινε οτι εγινε.

    Ειναι τοσο βαρια αυτα που εχουν γινει ομως που μεσα στην πρεμουρα τους δεν λαμβανουν υπ οψιν τους 5 βασικα οτι π.χ το Δ.Σ καθε φορα που κλεινει χρηση εχει μια μικρη γραμμουλα κατω που απαλασει εαυτον και διαχειρηστη απο οτι εχει γινει την προηγουμενη χρονια.

    Ανθρωποι που εχουν κανει η εχουν δει ισολογισμο εταιρειας μια φορα στη ζωη τους και τον καταλαβαινουν τα ξερουν αυτα απ' εξω.

    Εξαιρουνται οι 21ακηδες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. DIMI
    σ αυτο που ειπες εχεις δικιο και θα προσθεσω οτι μια μεγαλη νικη μετα τον διαχειριστικο αλλαζει την ψυχολογια των διοικουντως πιστευοντας οτι γαμουν και δερνουν και οι επομενες κινησεις των μπορει και το ξαναλεω μπορει να ειναι καταστροφικες για το μελλον της ομαδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. θα μας παρουσιασουν και τον μιτσελ για μεταγραφη επιπεδου αν οχι μεσι σιγουρα ιμπραιμοβιτς και παει λεγοντας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ? ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΟΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΓΟΥΜΙΑ..
    ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΠΤΩΧΟΙ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ..ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΣΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. dimitri τα 3Κ-ακα της μοιρας μας και ο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ χτες εκαναν λες και πηραν ch.l

    ξερει ο πουθενας οτι με κατι τετοια κρατιεται στη ζωη και νομιζει οτι ειναι και καποιος..

    δεν υπαρχει φιλε μελλον ΔΥΣΤΗΧΩΣ πρεπει αν το καταλαβουμε.

    εκτος αν το μελλον ειναι να μας ξελασπωνει ο Νασουτι (δανεικος) ο Λυμπε στα 36 και ο Δελλας στα 35.

    Α ερχεται και ο Μισελ για να κανει εξετασεις και να παιξει τον μισο δευτερο γυρο να κλειδωσουμε??? την 3 θεση..

    Εκει πονταρει ο Πουθενας μπας και γινει το θαυμα και με 1 δανεικο παει για τα φραγκα της Ευρωπης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. thomas
    εγω εννοουσα τους ανωνυμους και τους 21, τωρα αν εχεις την μυγα και θεωρεις τον εαυτον σου ιδιον με τους παραπανω, τι να πω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 45 Δημήτρηδες ενός κοκόρου γνώση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. DIMITRI ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΣΕ Ε ?
    ΕΓΩ ΚΡΑΤΑΩ ΧΑΜΗΛΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΑΠΕΧΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ..
    ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ΠΡΩΙΝΗΣ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΕΠΙ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ , ΨΑΧΝΟΥΝΕ ΑΦΟΡΜΕΣ ΓΙΑ ΚΟΝΤΡΕΣ..
    Η ΑΕΚ ΨΥΧΟΡΑΓΕΙ Κ ΕΜΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΣΤΕ.. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. thomas
    ok δεν το παιρνω προσωπικα αν και γραφεις μονο εσενα
    μια νικη την εξεταζουμε απο ολες τισ πλευρες και καταθετουμε την γνωμη μας , που ειναι το κακο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. DIMITRI ΑΦΟΡΟΥΣΕ Κ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΘΕΣ.ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΓΝΩΜΗ..
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ..ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΛΑΓΟΥΜΙΑ Κ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΦΟΡΟΥΣΕ Κ ΕΜΕΝΑ ΟΣΟ Κ ΑΝ ΤΟ ΑΡΝΕΙΣΑΙ..ΟΠΩΣ Κ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑΣ.
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ''ΚΡΥΦΤΗΚΑΜΕ'' ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΑΣΧΗΜΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ..ΤΑ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΣΑΝΕ ΤΗΝ ΑΕΚ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΡΟΣ WW: Αδερφέ, από όσα ξέρω απο τα ρεπορτάζ και μόνο, ο Νασούτι έχει ρήτρα αγοράς 1,5 μύριο κι είναι για να φεύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΠΡΟΣ DIMI: Αδερφέ, καθώς γνωρίζεις, ναι μεν το ΔΣ απαλλάσσει κάποιον, αλλά αν υπάρχουν θέματα ποινικά που προκύψουν αργότερα σε έλεγχο, η απόφαση του ΔΣ δεν σημαίνει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. STEVEN ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 900 ΧΙΛ. ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ 2 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΤΗ.ΕΓΩ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΤΗ ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ..ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΣ Κ ΒΑΡΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σημερα γιορταζουμε το ΓΑΜΗΣΙ το ΑΝΕΛΕΗΤΟ στο παραδοσιακο και κλασσικο Ντερμπυ της Ελλαδος (και ας θελουν μερικοι να γραφουν για αθηνα-πειραια)...
    Το Αυθεντικο Αθηναικο ντερμπυ.

    ΓΑΜΗΣΙ λεμε στα μουνοπανα, τις πρασινες κουλες.

    Αφιερωμενο το τραγουδακι παρακατω σε ολους που χαλιουνται με το ιστορικο 21 διπλα στο ονομα μου.

    http://www.youtube.com/watch?v=pl3vxEudif8&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καινούργια φάμπρικα είναι αυτή με το 21?ΧΑΧΑ
    Περαστικά στους γραφικούς του blog dimitri,ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ steven σιγουρα δεν σημαινει τιποτα.
    Εννοειται οτι κανενα ΔΣ δεν ειναι υπερανω του νομου ιδιαιτερα σε ποινικα αδικηματα οπως ξεπλυμα μαυρου χρηματος και αλλα ομορφα..

    Το ΔΣ ομως απαλλασει της ευθυνης ενδοεταιρικα, δηλαδη οι μετεποιτα 'κατηγοροι' εχουν ηδη απαλαξει για τις πραξεις του τον ταπα..

    Μια αλλη ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του Δ.Σ ειναι:
    H παρακολούθηση και διευθέτηση τυχόν θεμάτων σύγκρουσης συμφερόντων μεταξύ των διευθυντικών στελεχών, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και των μετόχων, συμπεριλαμβανομένων και των περιπτώσεων κακοδιαχείρισης περιουσιακών στοιχείων ή συναλλαγών με συνδεδεμένα μέρη.

    Τι λεω τωρα ε? Κινεζικα ...

    Αυτα ως σχολιο της ΝΕΑΣ ΜΠΟΥΡΔΑΣ της καμαριερας που λεει ΑΝ βρουμε κατι και ΑΝ ειναι ποινικο και ΑΝ το ΜΠΟΡΕΙ και ΑΜΑ θα δουμε κλπ.

    Προφανως τα 5εκκ μαυρα για αρχη ΔΕΝ του λενε κατι του χασοδικη.

    Τι πιο φυσιολογικο σε μια εταιρεια να μην εχει 2 χρονια βιβλια και να ειναι καπου δοσμενα ετσι στο αερα ρε αδελφε ΚΑΠΟΙΑ λεφτα?

    5εκκ ειναι πως κανετε ετσι, τι παραλογα πραγματα ειναι αυτα??

    ΡΕ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕ αφου δεν το εχεις ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ.

    Την μια μπαρουφα πισω απο την αλλη αμολας και εισαι και δικηγορος τρομαρα σου...

    Υ.Γ Εγω πηγαινα στην 18 στο ναο. Δεν το βαζω ομως καθοτι μη ιστορικο και καθοτι μου αρεσει το ονομα που εχω απο μονος μου ως ανεξαρτητα σκεπτωμενος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ωστε εσενα σε φωναζουν ΝΤΙΜΙ εκει εξω? χα χα χα
    ΝΤΙΜΙ? οκ ρε ...ΝΤΙΜΙ τοτε...

    3 ΝΤΕΡΜΠΥ Σερι, ΝΤΙΜΙ. Εσυ ασχολεισου με τι εφαγε ο τακουνας και πως το κανε. Και αν θα μας φτασουν τα ...λεφτα.

    Εμεις ασχολουμαστε με το ΓΑΜΗΣΙ στην αλογοτροφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δημητρης ειναι το ονομα μου το dimi το γραφω εν συντομια.

    Αυτη ειναι η διαφορα μας φιλε μου. Εσυ χαιρεσαι εφημερα επειδη νικησες 3 ντερμπυ, εγω απο την μια χαιρομαι γι αυτο απο την αλλη λυπαμαι για την καταντια μας.

    Και επειδη δεν θα σου φτασουν τα λεφτα τεραστια σκεπτωμενε (επειδη στα ετρωγαν τα ινδαλματα σου τοσα χρονια) μπορει να μην υπαρχεις σε 1-2 χρονια.

    Η να υπαρχεις και να πανυγηριζεις 3-13-23 ντερμπυ οντως 10 και 15 βαθμους πισω απο ενα πρωταθλημα που εχεις να παρεις 18 χρονια..

    Εκει αλλωστε δεν εξαντληται και ολη σου η ικανοποιηση και τρεφεται ο εγωισμος σου?

    Η ομαδαρα ρε να γαμαει και δε πα να λετε ναουμ..

    Εμεις γαμησαμε (αληθεια ΕΣΥ ποιον γαμησες χτες??) την Αλογοτροφη και ολα ειναι super ναουμ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ναι να μη χαρουμε "εφημερα" επειδη νικαμε στα ντερμπυ, να σηκωσουμε πλερεζες και να τα βαψουμε μαυρα κιολας...
    ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΗΞΕΙ ΤΟ ΠΟΥΤΣΟ για το ροστερ του ΒΑΤΡΑΧΙΟΥ, και τωρα ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ παικτες, και μαλιστα χωρις τον Ραφικ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΑ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΑΡΙΦΕΣ. Και με κακες διαιτησιες παλι.

    Δλδ που να κανει και 2-3 προσθηκες σοβαρες ο Μανολος.

    ΧΑΣΑΜΕ 3 ΣΕΖΟΝ με τον ΚΑΡΓΙΟΛΗ που ξοδευε λεφτα και δεν εκανε δουλεια.

    ΧΑΝΑΜΕ και τα ντερμπυ, περσι ειμασταν ΕΚΤΟΣ κυπελλου, εκτος πρωταθληματος, εκτος τα παντα...

    ΚΑΙ ΗΡΘΕ Ο ΙΣΠΑΝΟΣ και σε λιγους ΜΗΝΕΣ, ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΜΠΑΚ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΠΕΡΙΟΧΗ...

    Να μη βελτιωθει δλδ η ομαδα, να μη νικαει στα ντερμπυ και τις μικρες πουτανιτσες, για να μην πανηγυριζουμε ....εφημερα.

    Εγω ειμαι οπαδος και γουσταρω να βλεπω ΝΙΚΕΣ απεναντι σε ομαδες που ξοδεψαν 60 εκ. και τους ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ φετος.

    Τωρα εσυ γραφε οτι θες να γραφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. O Ntemis ftaiei gia ola.
    Pame gia alla.
    Ta gamisame ta vazelia.
    Tha pame twra ston kapetanio na mas dwsei 80 ekatomuria gia na ksexrewsoyme. oe-oe-oe

    Mi ksexnas oti me tin eleusi toy Manoli pirame dyo dermpy kai meta pirame ta paparia mas.
    Ayto den shmainei vevaia oti tha exoyme ta analoga apotelesmata.Nten to kserw.
    Ayto pou kserw einai oti h PAE xrwstaei-souma- kamia katostara kai mallon tou xronoy tha exeis thn dynatotita na panigyrizeis perissoteres seri nikes stin B' Katigoria.

    "pali me xionia kai vroxes,pali dika mas th'anai"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φυσικα φταιει για ολα Ο Τακουνας.
    Ειχε δικαιωμα αποκλειστικης υπογραφης μεχρι τον Δεκεμβριο του 2008 (παραιτηθηκε το Νοεμβριο).
    Εκανε ανοιγματα και χοντρες σπαταλες, που γονατισαν οικονομικα την ΠΑΕ ΑΕΚ με μια τρυπα συνολικα 30 εκ.

    Τα χρεη της ΑΕΚ ειναι αυτη η τρυπα του Κοντου, οπως και τα 24 εκ που ειναι δομημενα μεχρι το 2017.
    Συνολο 59 εκ ευρω. Και αν φετος δεν μπουνε 5-6 εκ ευρω απο τους μετοχους (ΟΛΟΥΣ) θα ανεβει αυτη η τρυπα.

    Και ο Μανολο πηρε 3(ΤΡΙΑ) ντερμπυ. Μαθε να μετρας κυρ χαραλαμπη.

    Οσο για το πως μπορει να σωθει η ΑΕΚ, ειναι φανεροτατο και εχει απαντηθει 1000 φορες. Και επειδη δε ζουμε στο κρατος του ΜΠΑΤΣΟΚ του 2002, πρεπει να βαλει πλατη ο λαος της ΑΕΚ.
    Το τζαμπα χρημα-κρεντιτ εχει τελειωσει, εκτος του γαυρου που εχει Γκαγκατση και σια.

    Οσοι δε το δεχονται αυτο, και ονειρευονται να βρεξει εκατομμυρια , τους χτυπω φιλικα την πλατη.
    Το ΠΑΣΟΚΟΚΡΑΤΙΔΙΟ εχει τελειωσει. Τελειωσαν οι εποχες Κοσκωταδων, Ροκκο, εκατομυριων με την ουρα και αλλα ομορφα που γινανε στις μερες Ανδρεα-Σημιτη... Ετοιμαστειτε να δειτε τον γαυρο με Χαβιτους λες και ειναι ο Σκουληκις, τον Βαζελο να ξεπουλαει για να ξεχρεωσει, και την ΑΕΚ να πετσοκοβει συμβολαια οπως στα 80ς που ο Ταναλιας εκανε συμβολαια με 10 εκ δρχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρηστος είπε...

    O Ntemis ftaiei gia ola.
    Pame gia alla.
    Ta gamisame ta vazelia.
    Tha pame twra ston kapetanio na mas dwsei 80 ekatomuria gia na ksexrewsoyme. oe-oe-oe

    Mi ksexnas oti me tin eleusi toy Manoli pirame dyo dermpy kai meta pirame ta paparia mas.
    Ayto den shmainei vevaia oti tha exoyme ta analoga apotelesmata.Nten to kserw.
    Ayto pou kserw einai oti h PAE xrwstaei-souma- kamia katostara kai mallon tou xronoy tha exeis thn dynatotita na panigyrizeis perissoteres seri nikes stin B' Katigoria.

    "pali me xionia kai vroxes,pali dika mas th'anai"

    -------------------------------------------

    poy tha paei re xristako,tha xasei derby o poystis o ispanos kapoia stigmi k tha gelasei k to xeilaki soy. sti b ethniki tin AEKARA de tha ti deis poy na xtypas to kolo soy kato

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ok Και εγώ χάρηκα που κερδίσαμε χτές και ας ήταν πεθαμένοι αυτοί.Ενα ντέρμπυ εκτός έδρας είναι πάντα ντέρμπυ.Και απο θέμα ψυχολογίας ήταν μεγάλη νίκη διότι μην ξεχνάμε ότι και οι παίχτες διάβασαν τον διαχειριστικό.
    Να σηκώσω όμως παντιέρα στην κατάσταση που είναι η ομάδα δεν το κάνω.Αυτοί που θέλουν ας το κάνουν.Και μερικοί να φάνε και την μπανάνα τους.
    Ρε ανώνυμε γραφικός από τα άγραφα είμαι.σε νοιάζει;ή σου πηρα την προμήθεια από τα διαρκείας;Να σου πω ρε μαγκα κάτι να ούμε..Κάνε ένα τεστ DNA πατρώτητας και μετα θα καταλάβεις πολλά για τον εαυτό σου...
    Κόστας 21 σκέφτηκες ποτέ(τι ρωτάω τώρα;)ότι αν δεν έβαζες το 21 στο όνομα σου τι μικρούλης που θα είσουν;Με δανεικό όνομα κάνεις τον υπερασπιστή στην ΑΕΚΦΡΟΣΥΝΗ.
    Γλύψε λίγο τον Νοτιά που μας κάνει χάρη και μας παιρνει τα 700 χιλιάρικα το χρόνο σαν ευεργέτης που είναι.Και κοίτα, ο Μανόλο κάνει την δουλειά του,κάτι που δεν είχε στην Ισπανία.Ήταν άνεργος,θυμάσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Επιτηδες ειπα το εφημερα μιας και ηταν (μαζι με το ιστορικο βγαλτε τα κασκολ) μια απο τις πολλες ατακες του προεδρου-σωτηρα, μην πεφτεις στην λουμπα.

    Εννοειται να χαρω και να χαρεις, οχι μονο με τα ντερμπυ με ΟΛΑ τα ματς.

    Ο Μανωλης πηρε 3 ντερμπυ οντως και οντως εχασε βαθμους απο την Καβαλα την Κερκυρα κλπ.

    Δηλαδη στο Χ με την κερκυρα δεν ηταν Μανωλης και εγινε στο 0-2 χτες?

    Αυτο που λεω ειναι οτι καλο το ματς χτες αλλα εδω εχουμε ΘΕΜΑΤΑ ΣΟΒΑΡΑ που δεν κρυβωνται κατω απο κανενα χαλακι του 0-2.

    Το οποιο καλλιστα θα μπορουσε να ειναι αναποδα. Δηλαδη αν ηταν 1-0 η 2-0 δεν θα ηταν Μανωλης ο αλλος?
    Η θα εφταιγε παλι ο Βατραχος??

    Τα σοβαρα θεματα φιλε μου ειναι τα οικονομικα ΟΧΙ η νικη-ηττα χτες.

    Γιατι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ειναι μονο ο οικονομικα ανεξαρτητος.

    Γιατι ΟΣΑ ντερμπυ και να παρεις αμα εισαι στη ΦΑΠΑ συνεχεια σε ολα τα αλλα, το μονο που σου μενει ειναι η καζουρα και η πλακα που κανεις στους απεναντι.

    Μετα αυτοι σου πετανε ενα κοκαλακι να γλυψεις και πανε παρακατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πεθαμενοι λεει οι βαζελοι.
    Ολοι πεθαμενοι παιζουν με την ΑΕΚ.

    Οταν επαιζαν με τον Βατραχο, εφταιγε το ροστερ, τα λεφτα, ο παππας, ο νοτιας, ο βοριας, εκτος του βατραχιου.

    Τωρα φταινε οι πεθαμενοι.

    Μαζεψτε τον καποιος επιτελους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Για κάτσε δηλαδή,να τρελενόμαστε που κερδίσαμε τας Σέρρας;Πάτε καλα ρε;
    Για ΑΕΚ μιλάμε και αν κερδίσαμε τον βάζελο να συμφωνισω ήταν ντέρμπυ.Άλλα να μετράμε σερί νικών με τους πρώην Β΄εθνική;Και σε αυτούς τους αγώνες φαίνεται η δουλειά του προπονητή;
    ΡΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΤΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ;ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. THOMAS SILLYWIZARD είπε...
    Η ΟΜΑΔΑ ΕΠΑΙΞΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ..ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΛΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ..ΠΗΓΕ ΤΟ ΜΑΤΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΟΛΕΥΕ Κ ΤΟ ΕΚΛΕΨΕ ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ..

    ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΟΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΑΕΚ ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΧΤΗ ΕΩΣ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΗ..Η ΑΕΚ Κ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ..ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΡΕ ΓΜΤ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΓΑΜΕ ΓΚΟΛ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟ ?

    ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ..

    -------------------------

    swstos o thomas

    n omada epekse opos eprepe kai gamise sta isa kai palikarisa ti lagokoTOULA

    arxisa na katevazw ola ta euaggelia kai ta kantilia tou vatopaidiou otan evgaine o skokos alla prin prolavw na tsantisto mpike kai to 2o mpalaki

    kai fysika to panigirisa EKSALA kai st'arxeidia mou to basket kai oi isologismoi gia mia mera

    "apopse o pao tha pethanei - sto feretro tha valoume kai ton vardinogiani"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Προς Χαράλαμπο: Βρε συ Χάρυ, κάτσε τώρα. Δεν ήταν καθόλου πεθαμένοι και κάνανε και ευκαιριάρες. Τρείς τεράστιες αποκρούσεις ο Σάχα και τρεις χαμένες ευκαιρίες που τις κλώτσησαν. Πήραμε 5 κάρτες και τρέξαμε πολύ.
    Οτι έκανε κάποιες μαλακίες ο προπονητής τους εντάξει, αλλά όχι πεθαμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ferte na piw na ksimerwthwwwww

    popopooooopoopooooo

    ti tsimpouki itan autoo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. EMEIΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΡΕ , η ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΙΚΟΥΣΕ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΒΟΥΛΗ?

    ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ 4 ΜΑΤΣ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΣΕΡΙ, 3 ΣΕΖΟΝ ΠΡΙΝ ΛΕΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ ΤΟΝ ΚΩΛΟΣΕΡΒΟ...

    Που συμφωνα με τον διαχειριστικο, απο το 2004 μεχρι το 2005 ΤΣΙΜΠΗΣΕ 1.2 εκ ΕΥΡΩ ΣΕ 3 ΔΟΣΕΙΣ, και 3 σεζον τωρα ΤΣΙΜΠΗΣΕ αλλα 3 ΕΚ...
    ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΤΑΛΗΡΟ ΕΚ ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΑΚΟΥΠΟΣ ΕΝΩ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 5 ΣΕΖΟΝ.

    Ο ΑΣΤΕΙΟΣ.

    ΠΟΙΟΣ ΕΦΑΓΕ 3 ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟ? ΠΟΙΟΣ ΕΦΑΓΕ 2 ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΝΝΕ? ΠΟΙΟΣ ΜΑΖΕΨΕ 2 ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΛΑΧΟ?

    Και ΜΙΛΑΣ και απο πανω για ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΙ ΓΑΜΩ .... ΠΟΥ ΣΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ, ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΑΝΕ ΤΟΝ ΣΚΑΤΟΣΕΡΒΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΕΙ ΟΜΑΔΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΟΥΖΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ...

    ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ 90. ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΔΩΣΤΟΥ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΟΜΑΔΑ...

    ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΑΜΩ.

    ΑΙΝΤΕ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ. 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΚΑΨΕ Ο ΠΟΥΣΤΑΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kaneis den anaferei ton "vatraxo" edv mesa.
    Eisai monos soy.
    Einai to simeio anaforas soy.
    Eisai viasmenos apo Servo davatzi.
    San ton Kougia me tin Vatidou kaneis.

    Se paratise o servogomenos kai skoyzeis.
    Kane ton Manoli kainoyrio tairi.
    Kai meta,kapoin allon. "ton Mitso...ton Gianni...ton Leonida apo thn Sparti,ton Xerksi...ton Alefanto....ton agio patapio,ton Iordani ton Vaptisti... ton Navoyxodonosora.
    Ti tha ekanes an den erwteuosoun;
    Platwnika vevaia, kath'oti to kanoniko gamisi einai ligo duskolo na epiteyxthei.

    Tin AEK stin B' katigoria den tha tin paw egw alla oi prakseis-kai kuriws OI PARALEIPSEIS- toy epaggelmatia opadou me AFM.
    Τou kinitou tsirkou Medrano. Toy kolotoumpa.
    Pou kanei kai ekleiseis twra stous AEKAres pou exoyn fraga.
    Alitheia, pws na erthei o "leftas"? Me ekloges, opws tote, h me praksikopima?

    Kserizoma ta arxidia tou kai sto stoma.
    O dr Frankenstein pou kanei peiramata.
    Εmpros sto dromo pou xarakse to mpasket.!!

    P.S. Exeis paratirisei mipws,pws, oti exeis panigyrisei pio trela kai pio poly,auto einai poy to vrizeis kai to katariesai stin synexeia?
    Oti exeis latrepsei kai oti exeis fwnaksei ME TO ONOMA TOU twra den theleis na to vlepeis?
    Pragmatika ply tragiki katastasi.
    Se katalavainw apolyta (prospathw)
    Tin sympatheia moy. Opws kai se oloys toys xarikamenous, poy vlepoyn ta latremena tous proswpa na polountai,na prodidoun,na allaksopistoyn kai na afinoyn xeires kai orfana pisw tous.

    Ωιμε...Αλι και τρισαλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. http://www.youtube.com/watch?v=lPagj-O6TOk&translated=1

    de ksereteeeeee pion exete pateraaaa

    KAI TIS MAMA SAS TO MOUNIII

    TO MOUNI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΝ ΜΠΑΓΕΒΙΤΣ ΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΕΝΕΣ.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΙΚΗ Η΄ΗΤΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΤEΡΜΠΙ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.ΑΝ Κ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ K ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ela twra , einai asteies oi sugriseis vatraxou-manolo

    to xoume kseperasei auto to stadio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Παλικάρια είστε μακριά νυχτωμένα.
    Το πρόβλημα της ομάδας είναι αν θα κάνει πέντε ή δέκα σερί νίκες,ο Μπάγιεβιτς με τον Μπουρουζίκα ή ότι χρωστάμε καμιά 100άρα εκατομύρια;
    Και γω λέω τα δυο πρώτα και τα λύσαμε,ο Μπάγιεβιτς έφυγε και κάναμε και 15 σερί νίκες.Μπράβο.Περαστε να πληρωθήτε απο το ταμείο.Τι; είναι άδειο;Έλα μωρέ τώρα,η ΑΕκ είναι ιδέα!Τι χρέη και μαλακίες είναι αυτές.
    Εμάς μας νοιάζουν τα σερί μόνο.Γειά σας
    Στήβεν,τον αγώνα δεν τον είδα,τον άκουσα απο το ράδιο.Από αυτά που άκουγα κατάλαβα ότι ο βάζελος χτες ήταν όλο μπαλιές να βρουμε τον Σισέ.Τώρα αν οι πέντε ευκαιρίες τον κάνουν ομαδάρα,μαζί σου,έκανα λάθος.Εμείς πάντως παίζαμε με ένα σύστημα να χαλάμε το παιχνίδι τους.Μπορεί να φταιεί αυτό και το χρεώνουμε σαν σωστή τακτική στον Μανόλο...Εντάξη,όπως και να το δεις λέω ξανά,ήταν ένα ντέρμπυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δειτε παραληρημα χαραλαμπη.

    Ελα βρε Χαραλαμπη να σε παντρεψουμε, με τη Σερβοπουτανα να σε χορεψουμε.

    αιντε τραβα στον καιαδα που επρεπε να σε ριξουν απο νωρις.

    3 ΝΤΕΡΜΠΙ ΝΙΚΗΦΟΡΑ με το Βατραχι δεν ειδες ΠΟΤΕ ΡΕ ΚΑΗΜΕΝΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. kai ti na kanw egw gia ta xreh tis omadas ?

    na eixa mia 100stara myria sti mpanta ,na dwsw ta 95 na ksexrewsei

    dystixws DEN ta exw

    kai gia to basket pali , de mporw na kanw kai polla
    piga se mats pou imastan 50 atoma oloi ki oloi , pira ena diarkeias apo ta 100 pou diname ola ki ola ,kati parapanw DEN mporw na kanw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @kotsas21
    Η αλήθεια είναι ότι έχω στο πρόγραμμα ένα ταξιδάκι στην Κύπρο.Μπορεί να πιώ κανένα καφέ μαζί με το τεχνικό τημ,ξέρεις εσύ.Έμαθα λέει έχουν οχτώ νίκες και δυο ισοπαλίες στα δέκα παιχνιδια.Αλήθεια είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ante na pane ola kala sto deutero mats kai meta na pame kai sto eksoxiko mas mia volta

    http://www.youtube.com/watch?v=z6wkgRJwwO4&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Παρακολουθεις την ΑΚΕΛοΜονοια? χαχαχααχχαα ΠΟΣΟ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ εισαι ρε καψερε

    χααχαχχχαχχαχαχα εχει νικες λεει εναντια στο παραλιμνι και την αγια ναπα αχχααχχααχαχχαα
    Αντικατεστησε τον Λεμονη... Παλια του τεχνη κοσκινο του κωλογαυρου χαχαχαχαχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ο ΜΕΤΟΧΟΣ-ΑΜΕΤΟΧΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ?Η ΕΔΩ ΤΟ ΨΑΡΙ ΔΕ ΒΡΟΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ?ΑΙΝΤΕ ΜΑΘΑΤΕ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΤΕ.Ε ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΟΥΠΕΣ!ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΒΟΥΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @Kostas21
    Πλούσιο λεξιλόγιο έχεις και δεν σου φαίνεται.
    Θα σου πω κάτι τελευταίο διότι πολυ χρόνο ξόδεψα μαζί σου.
    Κατεβασε την αφίσα του πρίγκηπα που έχεις στο δωματιο σου.Μετά αυτή του ντέμη.Και μετά αυτή του ΔΧ ή ΧΧ.Βάλε εκεί του Μανόλο στο κέντρο,δεξιά του Παππά και αριστερά του Νοτιά.
    Μετά σκύψε βαθιά(ως συνήθως)και προσκύνα και αϊ ξεζάλα μας καημένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. O Ρέστης που κάποτε ήθελε την ΑΕΚ, αγοράζει τον ΠΑΟ;

    Το ιδιοκτησιακό αδιέξοδο του πολυμετοχικού Παναθηναϊκού οδηγεί στην αναζήτηση νέων λύσεων και νέων προσώπων! Η είσοδος κάποιου επενδυτή-έκπληξη στην μετοχική σύνθεση της ΠΑΕ δεν έπαψε να υφίσταται ως ενδεχόμενο, παρότι τους τελευταίους μήνες δεν εμφανίσθηκε άλλος μεγαλόσχημος επιχειρηματίας στον «πράσινο» ορίζοντα πέραν των γνωστών ονομάτων. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει μια κινητικότητα, αυτό τον καιρό, από την πλευρά του εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη! Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι εκδηλώνει ην πρόθεση του για την απόκτηση των μετοχών της πολυμετοχικής ΠΑΕ σε απευθείας επαφή που έγινε, ήδη, ή θα γίνει με την οικογένεια Βαρδινογιάννη, με την οποία διατηρεί άριστες σχέσεις. Από τις πρώτες σκέψεις, μάλιστα, αν ο Ρέστης αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και γίνει μεγαλομέτοχος της ήταν να προωθηθεί στην θέση του προέδρου, ένας άνθρωπος που στο παρελθόν κατείχε το ίδιο αξίωμα στην διοικητική ιεραρχία του συλλόγου, ο Άγγελος Φιλιππίδης, που συνεργάζεται με την τράπεζα του ομίλου Ρέστη στο Μαυροβούνιο.
    ---------------

    a pa pa

    ki allos apo to tilefoniko block paei se allothriskous ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Προς Χαράλαμπο: Δεν είπα οτι ήταν ομαδάρα η αλογοτροφή, όπως ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΝΑΜΕ ΟΜΑΔΑΡΑ. ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΑΔΑΡΕΣ. ΚΑΤΙ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ.
    Κοιτώντας το ματς όμως, τις ευκαιρίες τις έκανε. Δεν ήταν καθόλου πεθαμένος. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΑΓΙΑΞ. ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ Η ΠΑΛΙΑ ΟΜΑΔΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. μην ενοχλειται τον χαραλαμπο.
    Σαν Σερβοοπαδος, τωρα ειναι απο οπαδος-προπονητης, οπαδος-διακοσμητης. Δινει οδηγιες για αφισες και αλλα διαφορα. Εχει ξεμεινει απο καυσιμα.
    Χαλαρωσε ρε Χαραλαμπη, θα ερθει η ηττα και θα χαρεις. Και θα πεις "σας τα λεγα εγω" χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. O Ρεστης (γνωστος και ως κυριος 10% στο ΧΑΑ λογω της εμπλοκης του σε πολλες εταιρειες) ειναι λογικο να ενδιαφερεται να επενδυσει και να εμπλακει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εταιρεια εχει προπτικες να του αποδωσει.
    Αγορασε π.χ το MTV και το Nickelodeon και ΗΔΗ εχει ξεπερασει το MAD TV ΤΟΥ ΚΟΥΡΗ σε εσοδα και market share.
    Μπηκε στον ΔΟΛ και ηδη στηνει deals με online shops κλπ.

    Αμα ηταν ο καθενας στην μερια του (καθε) Ρεστη θα πηγαινε να κανει δουλεια με τον Βαρδινογιαννη η με τον Παππα και τον Νοτια?

    Πας να μιλησεις με τον 51% του ΠΑΟ η με τον 32% (που δηλωνει και βλακας) της ΑΕΚ?

    Ποιος εδιωξε τον Ρεστη και τον mr.Alapis μαζι με τον Μελλισανιδη απο την ΑΕΚ οταν κατεβηκαν?

    Κυριοι ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ οτι ΑΛΛΟ οι δουλειες και ΑΛΛΟ η ομαδα.

    ΕΚΕΙ ειναι το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ της ΑΕΚ οχι αν ο Νασουτι μαρκαρε καλα τον Σισε χτες η οχι.

    Ουτε αν ο καθε Μανωλης εκανε 3 ντερμπυ ενω ο Σερβος εκανε 3 πατατες.

    Στο κατω κατω ΚΑΠΟΙΟΣ τον εφερε τον Σερβο καποιος του ανεθεσε ΕΝ ΛΕΥΚΩ την ομαδα και καποιος μιλαγε για πρωταθλημα πριν 4 μηνες που ειναι βιτρινα-προεδρος.

    Οσο η ομαδα εχει την νοοτροπια ειμαι βλακας που εχω την ΑΕΚ, και διοικω μεσω ΑΣΧΕΤΩΝ κοιτωντας ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ την ομαδα αλλα να ΦΑΩ και να γλυτωσω οπως οπως οσα μπορω, ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και ας κανουμε οχι 3 αλλα 53 ντερμπυ.

    Γιατι πολυ απλα κερδιζουμε τον ΠΑΟ και κανουμε Χ με την καβαλα. Γιατι πολυ απλα η ομαδα ετσι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να εχει βλεψεις για κατι καλυτερο απο την 3 θεση. Αυτο ειπε και ο Μανωλης αλλωστε, φερτε μου 3 παικτες να βγω τριτος.

    Αν το ελεγε ο Σερβος θα ηταν προδωσια ομως τωρα που το λεει ο Μανωλης τι ειναι?

    Ξεκολλατε απο προσωπα και κοιταξτε ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

    Γιατι αυτο φιλοι που βελπουμε 21 και μη, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ.

    Οχι τουλαχιστον η ΑΕΚ που ξερω εγω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. as parei ti xtesini poutsa gia prokatavoli tote ki otan mpei , as erthei na parei kai ta resta

    kai tha tou kopsoume kai parastatiko gia na mi skouzei n BDO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ποτε ηρθε ο Ρεστης ο Αλαπις και ο Μελ, για να τους διωξει καποιος???

    Ηθελε ο Ρεστης να αγορασει μετοχες και να συνεργαστει με τον Πολυ Χατζηιωαννου και τον εμποδισε κανεις?

    Για να χουμε το καλο ερωτημα δλδ.

    Εκτος αν ο Ρεστης ειπε τον Βαρδη να βαλει 70 και θα βαλει και αυτος 70 απο το τηλεφωνο και του ειπε ΝΑΙ ο Βαρδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. auti n tilefoniki omada , o enas pige sto gavro

    o allos sto xwrio tis manu

    kai o tritos thelei na xwthei sto lago

    popooo ti eixame kai ti xasame !!!

    toulaxiston o rofos o kanelopoulos , exei paiksei kai ksulo gia tin AEK me ton aderfo tou ton mpaoktzi
    ahahaahahaahahaha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Και για να μην ξεχνιόμαστε,ο Παπαγιαννόπουλος,όχι ο ηθοπιός,ο άλλος ο λογιστής που δάνεισε στην ΑΕΚ 350χλκ,εκτός του Ντεμη και την ΑΕΚ ξέρετε σε ποιον πολιτικό ήταν λογιστής; Στον Βουλγαράκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Lol. και ο Τακουνας ετρωγε με τον ΓΑΠ και ειναι κολλητος του Λιανη. Ο Κιντης πασοκομουρη απο τις λιγες, και ο Κουλης δε παει πισω.
    Και συ μας λες για τον ...υπαλληλο του Ντεμη? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ande Steven soukana kalo sefte pandws!!! -)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. To "spiti tis manas mou" itan kalitero keimeno kai eixe mono 30 sxolia. Daxi voithise kai o Lybe de lew ;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Steven, ριξε κανα χοντρο μπινελικι με κανα ωραιο κειμενακι για την Τακουνοπαρεα (τακης-κουλης) που εχουν ΑΠΥΘΜΕΝΟ θρασσος να μιλανε ακομα, τα σουργελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Και για να μην ξεχνιόμαστε,ο Παπαγιαννόπουλος,όχι ο ηθοπιός,ο άλλος ο λογιστής που δάνεισε στην ΑΕΚ 350χλκ,εκτός του Ντεμη και την ΑΕΚ ξέρετε σε ποιον πολιτικό ήταν λογιστής; Στον Βουλγαράκη!!!

    ------------------------------------

    Οταν ψαχνεις και σερφαρεις και δε ξερω απο που το κολλησες αυτο, κοιταξες λιγο παραπερα εκτος του επωνυμου?
    Οτι αυτος του Βουλγαρακη λεγεται Παναγιωτης, και αυτος του κοντου Κωνσταντινος?

    ή απλα το σκεφτηκες γιατι ηταν βολικο για να πεταξεις περι βουλγαρακη κλπ αφου θιξαμε τη πασοκαρα? χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ( δις ): ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΚΑΛΟ ΣΕΦΤΕ, ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΒΓΑΖΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ; ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΡΟΣ ΚΟΣΤΑΣ21: ΑΔΕΡΦΕ, ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ, ΠΟΥ Ο ΔΧ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΠΙΤΑ. ΕΚΕΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΤΕΣ ΚΑΤΙ 'ΟΥ' ΒΓΑΛΑΤΕ ΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΩ. ΚΑΒΓΑΔΕΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΤ' ΙΔΙΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καθεστε και ασχολειστε με τον 21 και τους ανωνυμους, αυτοι μεχρι χτες εστηναν τον κολο τους στον μπαγιεβιτς κα τον νικολαιδη και τωρα βιαζοντε καθημερινα απο τον ΔΧ
    τελειωμενοι ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. mike
    αδελφε με ποια κριτηρια συγκρινεις τον μπαγιεβιτς και τον χιμενεθ? βαση τιτλων?
    να μην λεμε οτι θελουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Σιγα μη ματιασουμε τη σερβογκομενα σας.
    Που πηρε 5 εκ ευρω απο την ΑΕΚ και την αφησε στο χειλος της καταστροφης ο προδοταρος.
    Μη παθετε τιποτα, ενας-ενας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ
    ΜΗ ΛΕΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΠΡΟΔΩΜΕΝΟΙ.ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ
    ΜΗ ΤΟΝ ΦΟΡΤΩΝΕΙΣ ΠΑΝΩ ΜΟΥ.
    ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ,ΤΗΝ ΕΡΩΤΕΥΕΣΑΙ;
    ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΣΠΟΓΓΩΔΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΠΑΘΕΙΑ;

    ΚΑΙ ΑΝ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ- ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΚΑΑΡΑΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ-ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑ Α' ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΔΗΛΑΔΗ.ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ- ΑΥΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ,Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ,ΕΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΙΤΛΟ,ΣΥΝΦΑΓΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΜΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΣΗΣ ΚΑΠΟΙΑΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΖΕΛΟ Η ΓΑΥΡΟ,ΤΟΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ,ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ.ΚΑΠΟΙΟ ΖΩΩΟ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ. ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΤΟΜΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ,ΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΝΟΚΙΟ. (ΞΕΡΕΤΕ.ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΥΤΗ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗ-ΤΖΕΠΕΤΟ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ ΚΛΠ-ΚΛΠ)

    ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΝΩΛΗΣ.
    ΚΑΚΙΑ Η ΜΟΙΡΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΑΤΑΙ ΚΑΝ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΚΡΟΣ ΗΡΩΣ,ΑΛΛΑ Η ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΟΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ.

    ΚΑΘΕ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ-ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ,ΔΗΛΑΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ- ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΗΡΩΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ-ΑΡΓΟΤΕΡΑ-ΣΑΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
    Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΑΚΟΥΦΗΣΗ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΤΟ ΕΡΙΣΜΑ ΓΙΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ,Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ.
    ΕΙΝΑΙ-ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ-ΣΑΝ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΙΝΔΑΛΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ.
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΑΕΚ ΒΕΒΑΙΑ.
    ΕΙΔΙΚΑ Η ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΑΥΤΗ ΟΜΑΣ ΟΜΩΣ, ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΕΝΕΚΑ ΕΛΕΙΨΕΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΩΝ ΗΡΩΩΝ, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ ΠΑΓΚΟΥ,ΕΞΕΔΡΑΣ Η ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΠΛΑΚΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ "ΕΡΩΤΟΚΡΗΤΟΣ".
    ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΟΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ,ΤΗΝ ΔΙΧΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ.
    ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ ΤΡΙΤΩΝ-ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΕΡΑΥΝΟΠΛΗΚΤΩΝ ΕΡΩΤΟΧΤΥΠΗΜΕΝΩΝ-Η ΙΔΙΑ Η ΟΜΑΔΑ. ΕΣΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. dimitri είπε...
    mike
    αδελφε με ποια κριτηρια συγκρινεις τον μπαγιεβιτς και τον χιμενεθ? βαση τιτλων?
    να μην λεμε οτι θελουμε
    ------------------

    ta dika mou kritiria gia to vatraxo ta exw katathesei apo ti prwti mera edw pera kai den einai agonistika

    de ton goustarw prwta apo ola giati einai poustis kai skatanthropos

    kai meta erxete kai to agonistiko pou kai s'auto frontise na dikaiosei olous osous elegan pos o malakas , DEN KANEI

    kai de katalava kiolas dimitri , o vatraxos pera apo tous titlous pou pire me AEK , exei tipote allo na epideiksei ?
    n' tha mou nomimopoinseis ta gavrika gia na ton anevaseis ?

    kai to erwtima pou etheses ,einai ekseretika eukolo
    o enas exei diploma , o allos oxi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. steven είπε...
    ΠΡΟΣ ΚΟΣΤΑΣ21: ΑΔΕΡΦΕ, ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ, ΠΟΥ Ο ΔΧ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΠΙΤΑ. ΕΚΕΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΤΕΣ ΚΑΤΙ 'ΟΥ' ΒΓΑΛΑΤΕ ΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΩ. ΚΑΒΓΑΔΕΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΤ' ΙΔΙΑΝ.

    --------------

    ela re steven twra , kai sti nova pigane na ton kerasoun pasta tote pou diakopike n sunenteuksi kai kryvotane mesa stis gypsosanides?

    o koulis pige na faei mapes to 05 enw kratage stefani gia ti genoktonia

    kai se teliki ti kanane se autous oloi oi alloi pera apo to na tous entharunoune na kleisoune mesa tin original ?

    opos paliotera entharynan kai to psomiadi na steilei mpravous sto domatiaki

    ntaks , ta xoume zisei kai xilioanalusei auta .

    o kathenas ti party tou kai elpizw kapote na ginoume pari saint zermen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Οι τρεις καμπαλερος, ο κοντος ο Κουλης και ο Καννελοπουλος, εθυμηθηκαν οτι ηταν καποτε στρατιωτες.
    Εστειλαν εξωδικο στην BDO και ζητουν ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ- διευκρινησεις.
    "που βρηκατε τα στοιχεια" "τα θελουμε και εμεις" "γιατι η ΠΑΕ κρυβει τα αλλα" " τα μελη του Δ.Σ απαλλασονται απο προηγουμενες χρησεις" κλπ-κλπ.
    Ενα καρο αποριες εχουν τα αυτιστικα.
    Και γιατι δεν πηγαιναν στην ΠΑΕ μονοι τους;
    Γιατι δεν ζητησαν οι ιδιοι εναν ελεγχο;
    Γιατι δεν ετρεξαν οι ιδιοι να βοηθησουν τον υπαρχον ελεγχο;
    Τωρα εκαναν τριανδρια. Το τριο στουζες.
    Θυμηθηκαν οτι κατι ξεχασαν δηλαδη.
    Και βγηκαν απο τις τρυπες τους.

    ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΠΡΟΣ MIKE21HLK: ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΔΕΡΦΕ, και ξέρεις οτι το εννοώ - δεν φιλάω εύκολα άνθρωπο - ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ.
    ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΞΥΛΟ ΑΛΛΑ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ.
    ΕΓΩ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΜΑΣ.
    ΚΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΜΕ.
    ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ. ΓΙΑΤΙ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΟΥΡΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΑΚΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟΤΑΤΟΙ. ΦΥΣΙΚΑ Ο ΚΟΥΛΗΣ , ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕΤΟΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ela re steven , o kostas apo ta syfrazomena prepei na nai 7-8.000 km pio pera
    oute kan gnwrizomaste apo konta, pos na ginei n skatza pou les?

    egw imouna stin pita pou les , o kostas oxi

    kai kraksimo efage o kanelos apo arketous + tous peirates pou apoxorisan dyamartyromenoi gia ti parousia tou


    to oti de kanane , to kseroun oloi
    mono ena pragma kataferane , na mas piasoun koroido olous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. steven είπε...
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΚΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΑΚΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟΤΑΤΟΙ. ΦΥΣΙΚΑ Ο ΚΟΥΛΗΣ , ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΜΕΤΟΧΟΣ.
    -------------------

    sta paparia mou emena prosopika ama einai timioi

    stin AEK kanane kako, kai sa marionetes tou xafie kai epeidi ferane to vatraxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΠΡΟΣ MIKE21HLK: ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ.
    ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΞΕΡΙΕΣ ΤΙ ΕΙΜΑΙ.
    ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ 50 ΜΟΥ ( τα έφτασα ) ΝΑ ΣΠΡΩΞΩ ΘΕΛΩ. ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ. ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ.
    ΡΕ ΦΙΛΕ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΜΟΥ, ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΑΜΩΤΟ ΜΑΣ.
    ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ. ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Η αγάπη του Ντέμη για την ΑΕΚ τελικά δεν του βγήκε σε καλό. Ο sportdog θυμάται τα συνθήματα του κόσμου σε βάρος του και συγκεντρώνει τα σχόλιά σας για όσα του καταλογίζει ο διαχειριστικός έλεγχος.





    Πολλοί τους χαρακτηρίσανε χουλιγκάνους, άλλοι τσιράκια κάποιου άγνωστου Χ. Μιλάμε για τους οργανωμένους οπαδούς που κάποτε έπαιρναν εισιτήριο στη Σκεπαστή, μετά στη Θύρα 1 του ΟΑΚΑ και από τη φετινή χρονιά, τους στρίμωξαν πάνω στη 2…

    Η Original, αλλά και πολλοί άλλοι - οργανωμένοι και μη - φίλαθλοι της ομάδας, ήταν πάντα υπεράνω προσώπων, γι’ αυτό δεν ανέχονταν κανέναν όταν έβλεπαν πως τα πράγματα δεν πάνε καλά.

    Του Ντέμη του τα είχαν σούρει από την καλή και από την ανάποδη με πολλά συνθήματα:

    Το κυριότερο;

    «Κοίτα πως κατάντησες την ΑΕΚ ρε κοντέ!». Είχε ακουστεί σε μία εντός έδρας βαριά ήττα από τον Παναθηναϊκό. Τότε που ο Καπετάνος είχε μειώσει και πανηγύριζε σαν τρελός, λες και πέτυχε την ανατροπή…

    Δεν ήταν όμως μόνο εκεί!

    Υπήρχαν και άλλα συνθηματάκια: «Το χρήμα και η δόξα σε χαλάσανε, κοντέ!». Το τελευταίο είχε και απαγορευμένες …παραλλαγές.

    Ένα άλλο αξέχαστο σύνθημα ήταν το «σε βλέπει ο Αμπράμοβιτς και τρέμει, γεια σου Ντέμη, γεια σου Ντέμη», το οποίο είχε συνοδευτεί με ένα πανό που έγραφε: «Κοντός πρόεδρος, κοντή ομάδα».

    Στο μενού περιλαμβάνονταν και συνθήματα για τον χώρο που επιθυμούσε ο τέως πρόεδρος να χτίσει το νέο γήπεδο της ΑΕΚ, κάτι που δεν έβρισκε σύμφωνη τη μεγαλύτερη μερίδα των οπαδών, αλλά και των οργανωμένων. «Και στον ΟΔΔΥ, που θες να πας, εκεί θα βρεις μόνο εμάς. Γιατί οι πελάτες οι απλοί, με τι ψυχή θα πάνε εκεί;»

    Μπορεί να έχουμε ξεχάσει και άλλα πολλά συνθήματα, ωστόσο, αυτά ήταν σε γενικές γραμμές, αυτά που εξέφρασαν μία πραγματικότητα.

    Οι φανατικοί όμως γνώριζαν, ότι «the party is over»…

    ----------

    apo to 05 auta .-

    oi apantiseis itane "poutanas yioi olimpiakoi"
    "eksw-eksw" kai paei legontas

    tora pali , mas lene kolitous me tous 2004

    as skeftei o kathenas ti ekane tote

    ΑπάντησηΔιαγραφή