Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Ο ΑΔΑΜΙΔΕΙΟΣ ΤΙΤΛΟΣ

          " Είναι το ματς της εικοσαετίας". ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΗΡΕ, ΚΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΑΡΤΑ και μετά από εδώ. " ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΝΤΡΙΚΕΙΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ". ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ. ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΤΣ. ΜΕΤΑ, απλά καταδίκασε την βία για την οποία όμως είχε προειδοποιήσει.
             ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΛΕΧΡΙΤΙΣΜΟ. ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΦΑΙΔΡΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΑΕΚ ΣΕ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΘΩΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΧ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΟΣ ΦΛΟΥΔΑΣ, που πλέον δεν είναι δυνατόν στα μάτια κάποιου Αεκτζή να βρίσκει σεβασμό. ΔΙΟΤΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΓΡΑΒΑΤΩΜΕΝΟΙ.
             Και τα μαζεύω: " Ο άνθρωπος είναι περαστικός κι ούτε δικό του γραφείο δεν θα αποκτήσει κάποτε." ( Μαρινάκης)
                                      " ....υπάλληλοι ΚΑΙ ΦΛΩΡΟΙ να διοικούν ιστορικές ομάδες..." ( Μπέος )
                                      " Τόσο μίκρυνε η ΑΕΚ ( η ομάδα μου )" ( Σπανός )
                                      " Είναι αξιοσέβαστο το έργο κάποιων νέων ανθρώπων..." ( Πατέρας )
             Και πάμε παραπέρα. Σε εκείνη την συνάντηση με κάποιον, σταχυολογώ 2 ατάκες:
                   -  " Στην MS χρωστάμε 7 μύρια. Με 1,5 το κανονίσαμε."
                   -  " Στο κράτος χρωστάμε 15 μύρια. Με 3,5 το σβήσαμε. Η κατάσταση είναι αντιστρέψιμη."
                     ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΟΜΑΓΚΑ; ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΡΕ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ; ΚΑΝΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΜΕΤΑ.
                   ΑΝΤΡΙΚΕΙΟΣ ΤΙΤΛΟΣ; ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΑΝ ΑΕΚ ΑΛΟΓΟΤΡΟΦΗ Ή ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΩΜΕΝΗ, ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΚΛΕΙΤΟΡΙΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΚΑΝΑ; ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΙΚΕΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ; ΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ.
                 Η ΝΙΚΗ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ, που τον ανέβασες στα μάτια μου πλέον, ΚΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΩΝΙΚΟΥ. ΤΟΤΕ, ΝΑΙ ΤΟΤΕ, ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΒΡΕ ΠΟΥΣΤΟΦΛΩΡΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΕΡΔΙΖΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ;
               ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ: ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΔΕΡΦΙΣΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ. ΤΟΥ ΕΜΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΘΕΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟ, ΑΦΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΚΙΑΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ. Ο ΚΙΑΜΟΣ ΕΡΙΞΕ ΠΟΡΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ Α(Η)ΟΙΔΟΥΣ.
                     ΑΠΛΑ ΔΕΙΧΝΩ, ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΑΝ ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΠΟΥ. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΕΣ
 ΣΤΟΝ ΑΔΕΙΟ. ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ λόγω γνωριμιών.
             Αλλά το πλέον ενοχλητικό ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ, είναι και η ανακοίνωση, Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ , ΤΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ, που ξεκάθαρα πάσχει από υαλίτιδα ( νόσος της τηλεόρασης ή του τίποτα από την πολλή προβολή ), ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΤΟΝ "ΑΤΡΟΜΗΤΟ Ή ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ, ή όπως θα ονομάζεται μεθαύριο...", ΟΜΑΔΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.
           ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΥΣΤΗ.  Πού έχει λάθος ο Σπανός ( με τον Δώνη δεν ασχολούμαι ) βρε παπάρα; ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΕΚΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ, ΕΝΩ ΕΣΥ ΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ; ΠΟΥ ΣΕ ΕΣΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΟΤΑΝ ΣΟΥ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΤΑΝ Ο ΚΑΚΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΣΟΥ.
                ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ, κι είχες δήθεν τρελαθεί.
        ****** Το τελευταίο είναι για όσους πέρσι το καλοκαίρι μου κάνανε κριτική όταν ξεκάθαρα είχα γράψει : " ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΕΙ  ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΝΑ ΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ."***********
                ΤΟΥΣ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΡΡΙΞΕ Ο ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ Ή ΟΙ ΗΠΑ ( άσχετον);
             Να συνεχίσω όμως: ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΑΔΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ Ο ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ; ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑ; ΛΕΣ ΝΑ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΜΠΕΟ ( 0-4, γνωρίζεις τίποτα για το σκορ;) ΤΥΧΑΙΑ; ΕΧΕΙΣ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ; ΤΡΑΒΑ ΒΡΕ ΑΡΧΙΠΑΠΑΡΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΛΣΥ Ή ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΚΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ
 ( " για το κύπελλο ήρθα",  ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ).
                ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ.
                ΚΑΙ Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΔΟΞΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ.
                Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ, ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΣΤΕΛΛΑ.
       ******************
                   ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ, ΑΝ Η ΑΕΚ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΣ; *************
              " ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ." ( ΔΩΝΗΣ )
                   ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ. ΕΓΩ, ΣΑΝ ΑΠΛΟΣ ΟΠΑΔΟΣ, ΣΑΣ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΛΟ. ΓΙΑΤΙ; ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ. ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑΣΕΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΟΥΜΠΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ, όχι τόσο πολύ για μένα αλλά για τα παιδιά μου. ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΑΝ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΙΤΛΟ ΚΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ( όμως πρώτη φορά και τα 2 στο γήπεδο ) ΜΕ ΤΟΥΣ " ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ" ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΓΑΜΗΣΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ.
                      ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ ΑΕΚ. ΚΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ ΠΟΥ ΤΑΊΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ Ή ΤΗΣ ΝΔ. ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
                ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ, γιατί τον έχεις τον κώλο; ΑΛΛΟΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ  ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΖΕΙ, ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΜΕΣΑ ( ωσάν χυτά ) Ο,ΤΙ  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΡΔΥΝΕΙ.
              ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ , ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, ΣΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ. ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΚΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑΡΑ Ο ΣΠΑΝΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ , ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΩ ΜΕ ΛΑΜΟΓΙΑ; ΕΠΕΙΔΗ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΓΟΥΣΤΑΡΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗ; ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΣΤΑ 2 ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΠΟΡ;  ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ.
                               ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΟΚ. ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΝΔ. ΠΙΣΤΕΥΑΝΕ ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΣ , ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΙ.
          ΥΓ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ SUPPORTERS, ΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ; ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΣΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ; Α ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΗΣΟΥΝ. ΚΟΥΡΑΓΙΟ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΧΑΠΑΤΑ. ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΤΙΑ.
                    ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΑΕΚ; ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΗ, ΚΟΙΤΑΕΙ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΡΙΑ, τον διαιτητή, ΤΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ. ΤΟΝ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙ Ο ΜΠΕΟΣ ΚΙ ΑΝΕΒΗΚΕ Ο ΚΟΥΓΙΑΣ.

97 σχόλια:

  1. Moνο και μονο για αυτο το "ματς της 20ετιας" που ξεστομισε, θα επρεπε να ειχε εκδιωχθει με κλωτσιες. Απο ποιους; Απ'τον κοσμο.
    Μα, ποιος δεν προσεβληθει;

    Ξερει που ειναι και θελει να φερει την ΑΕΚ στα μετρα της κωλοτρυπιδας του, η πραγματικα ο ανθρωπος,δεν εχει συναισθηση που βρικσεται;
    Μπα. Μαλλον ειναι σε συρικνωση η ομαδα και ετσι εχει τον καταλληλο ανθρωπο στην καταλληλη θεση.

    Ποιος ξερει; Στα αρχιδια μας λεω εγω.
    Επρεπε να ειχε πεταχτει στο δρομο,μονο και μονο για αυτο.

    Ασε το αλλο περι "ο πιο αντρικιος τιτλος".
    Μαλλον στην Καζαμπλανκα, εκτος απο αφαιρεση πεους του εκαναν και λοβοτομη.

    Ειναι γνωστο γενικα οτι ο πουστης αγαπαει τον αντρα. Αρα, μερικες φορες θελει να μπαινει στο παντελονι του για να δει πως αισθανεται.
    Αδικος κοπος βεβαια αλλα συμπαθητικη η προσπαθεια.

    Το πουστριλικι δεν μας ενοχλει,καθ'οτι ειναι παναρχαιο,σαν τις χελωνες.
    Η πουστικη σκεψη και συμπεριφορα,ομως,ειναι το θεμα.

    Ομαδα γειτονιας; Και τοτε, ποιο κυπελο πανηγυριζεις βρε Αγγλικο γυφτακι;
    Ουτε καφεδες σε μαουνες του Ταμεση δεν εισαι ικανος να φτιαξεις, αρχιδοφαγε.
    Απο που και ως που αρπαξες το κρεβατι του Προκρουστη και τους μετρας κατα το δοκουν;
    Δεν σου αρκει το δικο σου,η μηπως πλεον γαμιεσαι οπουδηποτε αλλου εκτος απο αυτο;

    Μεγαλυτερη καταντια δεν υπαρχει. Δυστυχως ηταν επομενο και αποκυημα των τελευταιων ακαρπων χρονων.
    Και επαναλαμβανω. Η Αδαμιδη,δεν ειναι το κυριο συμπτωμα. Ειναι παρενεργεια.
    Αυτα παθαινει κανεις οταν δεν γαμαει για πολυ καιρο,σαν ομαδα. Το γυριζει απο πισω.
    Και λογικα,θα εχει και αναλογη αντιπροσωπευση.
    Εχουμε μπλεξει με μια "Παολα".
    Υπομονη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oute mats 20etias itane alla de tha sevastoume kai kamia poutana soinikiaki

    ws edw kai mi parekei

    piran ena xeirokrotima ,oxi gia to opoio theama proseferan oute giati apekleisan to mpeo gia na ftasoun teliko alla epeidi dextikane POUSTIKI epithesi apo merikous kamenous
    kai telos ekei .-

    apo kei kai pera kamia poutana den tha vazei sto stoma tis tin AEK
    eidika donides kai spanoi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσυ τους εδωσες το δικαιωμα,δεν το πηραν μονοι τους,να λενε για την ΑΕΚ.Και οσο για τους καμμενους που αναφερεις...ΚΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.Οσο δινεις τροφη για σχολια,τοσο θα βγαινει ο καθενας να λεει οτι θελει.Και μην ξεχνας,Ο ΣΠΑΝΟΣ Ο ΑΕΚΤΖΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ,ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΩΣΕ ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eleos me auta ta grafika, imarton gamw ta euagellia

    egine kai to atromitoxalkidonaki sevastiki omada pou xei vgalei kai to laki nikolaou

    pote re mages ? prin 5 xronia dimiourgithike

    ama exete skaloma me ton adamidi , min anakateuete tin AEK

    pios einai o spanos kai o donis pou tha milisoun gia xartino kai mpourdelo ?
    gia atmosfaires kai gia kosmous

    les ki autoi de mpikan mesa ?\
    pou skasane kai to prwto pani pou vgalane elege kati gia lefteries stous pirines tis fwtias kai kati alla anarxoautonoma
    autoi de kanane soulatso se olo to mats ,de plakothinkane me olous ekei apenanti?

    pio xartino kai poustiko kupelo tis AEK ?

    apokleisame oli tin A'ethniki enw n xalkidona epekse me deuteri kai triti ethniki kai apo A' epekse mono me to mpeo

    kai tha kanoume kouventa gia xartino ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. monegascos είπε...
    Εσυ τους εδωσες το δικαιωμα,δεν το πηραν μονοι τους,να λενε για την ΑΕΚ.Και οσο για τους καμμενους που αναφερεις...ΚΑΨΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.Οσο δινεις τροφη για σχολια,τοσο θα βγαινει ο καθενας να λεει οτι θελει.Και μην ξεχνας,Ο ΣΠΑΝΟΣ Ο ΑΕΚΤΖΗΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ,ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΩΣΕ ΤΟ ΦΙΛΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ..........
    -------------------

    kala ntaksei , to kupelo to pira sti toumpa
    ekei eixe ginei n aponomi

    to mono pou me neuriazei einai oti to oneireutike gia ligo o spanodonis anti na perimenei na metrisei kamia 7ara sa to apolonaki

    auti einai n malakia ,oti n fetini AEK edwse dikaioma se kati anuparkta mounia na oneireuonte koupes eis varos tis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε mike,τελειωσε το παιχνιδι? Και αν αυριο τιμωρηθει η ομαδα με τρεις αγωνιστικες,εσυ θα πας να κανεις ενσταση οπως εκαναν οι αλλοι?
    Καμια απονομη δεν εγινε στην Τουμπα,και το ξερεις.Ηταν καραμπινατο οφσαιτ το γκολ του Λυμπε? Μπηκαν μεσα οι καμμενοι,οπως τους λες",και τα`καναν μπορδελο? Ο Σπανος σε πειραξε που εχεις καταντησει σαν ομαδα του κλωτσου και του μπατσου? Η επαιξες καλυτερα? Και ο Αδαμιδης,ειναι προεδρος της ΑΕΚ,αρα αυτα πανε μαζι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. monegascos είπε...
    Ρε mike,τελειωσε το παιχνιδι? Και αν αυριο τιμωρηθει η ομαδα με τρεις αγωνιστικες,εσυ θα πας να κανεις ενσταση οπως εκαναν οι αλλοι?
    Καμια απονομη δεν εγινε στην Τουμπα,και το ξερεις.Ηταν καραμπινατο οφσαιτ το γκολ του Λυμπε? Μπηκαν μεσα οι καμμενοι,οπως τους λες",και τα`καναν μπορδελο? Ο Σπανος σε πειραξε που εχεις καταντησει σαν ομαδα του κλωτσου και του μπατσου? Η επαιξες καλυτερα? Και ο Αδαμιδης,ειναι προεδρος της ΑΕΚ,αρα αυτα πανε μαζι....

    ------------------

    safestata teleiose to paixnidi sti goalara tou kafe

    ki egw sti toumpa etsi upegrapsa to fullo agonos ki efuga xwris polla - polla


    kamenoi mpikan ki apo tis duo plevres mesa


    eilikrina de to katalavainw auto to anousio automastigwma pou xete ksekinisei edw mesa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. twra gia to an dilonei o spanos AEKtzis, st'arxeidia mas kai duo avga toyrkias na poume

    ki o gampierakis AEKtzis einai kai malista einai akoma kai proedros ton sundesmon AEK ektos original

    kai o barlos itan arianos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφου μπηκαν καμμενοι κι απ`τις δυο πλευρες τοτε OK!!!!Για την ταμπακιερα βλεπω ουτε λεξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150284782628986&set=a.390956973985.207630.720058985&type=1&theater

    oriako off-side ki ama itane kiolas

    ki o epoptis se mia akrws oriaki fasi , exei duo somata akrivws mprosta tou enw einai stin eutheia

    de mporw na akouw malakies gia 2 metra ki ena soma ki arxeidia mple

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τους καμμενους και τον Αδαμιδη.Ποσο πιο τυχασπαρτοι ειναι ο Σπανος κι ο Δωνης,απο οτι ο Αδαμιδης? Ο πρωτος παει στρωτα την ομαδα-εταιρεια του,τον δευτερο τον εφερε στην ΑΕΚ ο Νικολαιδης.Οσο για το οφσαιτ,σαν γνησιος γαυρος μιλας.Και οι καμμενοι,στην δικια σας παρεα ανηκουν οχι στην δικια μου.Που παντα χρειαζονται τα μαλακισμενα.Και που φυσικα ουτε που τους ξερετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. eides ti fotografia me ti grammi katw ?

    to penaltu sto della giati to kaneis avava ?
    duo kokines alla pepe giati tis kaneis avava?
    tis mpoukes ton atromitaion giati tis kanete avava ?

    kai mou lete malakies gia spanous ki atromitous
    me tous 400.000pou oute 5.000 den irthane sti megaluteri stigmi tis istorias tou

    ela twra me ti komodia ,kourase


    ps : oso gia tous kamenous , as asxolithei o eisageleas, oi mpatsoi ki opoios allos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. oso gia ton adamidi, egw ton exw xreomeno apo to kalokairi pou den ediokse to vatraxo opos eixe pei persy kai epeidi paiksame xwris kosmo sto tigani europaiko mats

    sto mpourdelo tou atromitou ,ta eipe mia xara

    apo kei kai pera na kanw ti me ton adamidi ?
    otan pigame na ton steiloume , lussakse polus kosmos
    kai gi auton kai gia ton vasilopoustaro

    de mporw na kanw kati allo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σιγουρα ειναι καμμενοι μονο αυτοι που μπουκαραν?
    Διατηρω αμφιβολιες και για "αλλους"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα σε ολους.
    Ασφαλως και δεν περιμενε τους προχθεσινους 300 μαλακες το Ελληνικο μπουρδελο για να αναχθει σε τετοιο. Μπουρδελο ειναι ετσι κι'αλλιως.
    Απλα μπουρδελο ειμαστε και εμεις αφου ανεχομαστε να κουμανταρουν το 99.99% ενα ματσο κατευθυνομενοι καφροι.
    Και αφου ενορχιστρωνεται απο μια πουστικη διοικηση μια κτιτρινομαυρη ριζουπολη, η καραισκακη,η τουμπα.

    Και καλα να ειναι αντιπαλος σου ενας γαυρος,ενς βαζελος. Ενας ανταγωνιστης,ενας αμεσος αντιπαλος δηλαδη.
    Αλλα μαγκιες στον Ατρομητο; Στους 5 χιλιαδες (ακομα και αν ηταν μεσα τους και βαζελοι οπως λενε η γαυροι) Οχι οτι ειναι η αθωα περιστερα η ομαδα του Περιστεριου. Καμια δεν ειναι τετοια και καμια δεν πρεπει να αντιμετωπιζεται σαν τετοια.
    Αλλο λεω. Στηνεις ενα σκηνικο τρομαρας, σαν να λες σε ολους γυρω οτι "αν δεν το παρουμε, ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΑΦΟΣ"
    Χα-χα. ΓΕλασαμε.
    Ηθελα να ηξερα και ρωταω ξανα: ΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ,ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ; Στις γραμμες; Ετοιμοι για μπουκα; Η στην εξεδρα; Η πιστευεις οτι θα περναγε το παραμυθι του Αδαμιδη;

    Ασφαλως και εφτασε παναξια στον τελικο,ασφαλως και απεκλεισε την μιση Α Εθνικη μεχρη να φτασει εκει,ασφαλως και παναξια θα το επερνε.
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΜΩΣ; ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ν'ΑΧΕΙ; ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ;
    Ρωταω. Αν το σκορ ηταν 1-0 υπερ του Ατρομητου,τι ακριβως θα γινοταν εκει μεσα; Θα τελειωνε; Εδω δεν τελειωσε με 0-3. Θα υπηρχαν νεκροι; Κουτσοι; Παιδια με βγαλμενα ματια; Τι ακριβως;

    Επειδη σε γαμαει ο γαυρος στο τιγανι, η επειδη αυτα τα κανει και ο ΠΑΟΚ στην τουμπα,αυτο δεν σου δινει κανενα δικαιωμα να το κανεις και εσυ.
    Χανεις καθε δικαωμα να μιλας ρε μαλακα; Γινεσαι ιδιος. Η καλυτερα δειχνεις οτι εισαι ιδιος.
    Ακομα και αν δεν εισαι.
    Γιατι θα πρεπει ενας κοσμος ολοκληρος που ηρθε απο καθε γωνια της γης,να πρεπει να δει,να γινει μερος και μαρτυρας αυτου του νταβατζιλιστικου μπαχαλου;
    Γιατι χαλας την γιορτη στην συντριπτικη πλειοψηφια,των φιλων της ομαδας; Γιατι τον κανεις να αισθανεται μαλακας και συνενοχος; Γιατι τωρα πρεπει να γραφω,να λεω, να δικαιολογω τα αδικαιολογητα και να μπαινω σε συμψηφισμους με τους αλλους τους οποιους κατακρινω οτι εχουν κανει το πρωταθλημα και το ποδοσφαιρο γενικα μπουρδελο; Γιατι με βαζεις στην ιδια σειρα,στο ιδιο ραφι;
    Γιατι θα πρεπει δηλαδη,να μην τελειωσει το παιχνιδι αν "κατι παει στραβα";
    Που ανηκει η ΑΕΚ τελικα; Στον κοσμο της η σε χιλιους καριμπου;
    Στον λαο της, η στην γαγγραινα ΚΑΠΟΙΩΝ ορ-γανωμενων;
    Ειναι η φωτογραφια του κοσμου της, η ενα πουστικο εξαμβλωμα;
    Αν το μπουρδελο που συμμετεχεις δεν σου αρεσει, η αποχωρεις-αυτο δεν γινεται- η το πολεμας. ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΙΔΙΟΣ. ΔΕΝ ΠΛΕΝΕΙΣ ΤΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ Η ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ. ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΗ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.

    ΚΑΙ Ο ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΘΕΣ ΝΤΡΑΠΗΚΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΔΡΕΣ,ΕΙΔΕ 300 ΧΑΣΙΚΛΙΔΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΠΑΤΟ.
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΑΝΕΧΘΕΙ-Η ΔΕΧΘΕΙ- ΑΣΥΛΗΠΤΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ,ΒΡΗΚΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΛΙΓΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ.

    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ. ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΣΚΟΛ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ,ΕΙΤΕ ΜΕ ΓΡΑΒΑΤΕΣ. ΤΗΝ ΑΕΚ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΣΑΤΕ.

    ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΣΕ ΓΑΜΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ". ΟΧΙ ΓΥΡΩ Η ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. THOMAS SILLYWIZARD02 Μαΐου, 2011 08:32

    eides ti fotografia me ti grammi katw ?

    to penaltu sto della giati to kaneis avava ?
    duo kokines alla pepe giati tis kaneis avava?
    tis mpoukes ton atromitaion giati tis kanete avava ?

    _______________________________________________


    απο χθες τα λεω σε διαφορα site και εχω γινει γραφικος με τους βλακες...οριακο οφσαιντ με την αμφιβολια υπερ του επιθετικου..τα αλλα ειναι για τυος καρπετοπανουτσους κ λοιπα μουνοπανα...

    μπραβο ρε μιχαλη..ημαρτον πια..καλπικα κ μαλακειες απο τον πικραμενο που πηρε 1 μυριο για να διαλυσει την ΑΕΚ σε 2 μηνες μεσα..τον πουστοφλωρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 100% Δίκιο έχει ο mkl21
    Για να μην πω ότι τα επισόδεια ξεκίνησαν απο την πλευρά των Περιστεριωτών.
    Άντε με αυτή την μανία να βγάλουμε κάλπικο το κύπελλο.
    Το αξίζαμε 100% και ας πάει η πολιτία να ψαχτεί γιατί μπουκάρουν όλοι αυτοί μέσα και πλακώνονται με την αστυνομία.Δεν είναι θέμα της ΑΕΚ αυτό.
    ΥΓ: Να ψάξετε στο διαδυκτιο να δείτε κατά πόσο είναι καραμπινάτο οφσάιντ το γκολ του Λύμπε.Δικιο έχει ο Τομας.
    Τώρα τους έπιασε όλους να εξαγιάνουν το ποδόσφαιρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνθμος ΑΕΚτζής02 Μαΐου, 2011 09:43

    Κερδίσαμε την Χαλκηδονα στο ματς της 20ετιάς, και με τις ειρωνιουλες αρχίσαμε και βεντετα. Καπακι προβλεπω ανακοινωση για την κατασκευη γηπεδου 28000 θεσεων στη Φιλαδελφεια και μετακόμιση μεχρι τοτε στο 'καμίνι' της Ριζουπολης, οπου ο τερματοφυλακας θα κανει κεφαλι απο τους μπαφους των οργανωμενων.

    Και μετα λεμε ότι ο 'κοντοχαφιες' μας εκανε μικρη ομαδα.

    ΥΓ Ολοι αυτοι οι 'καμμενοι' που είναι η σκοτεινη εξαιρεση στον υπεροχο λαό μας (Μώραλης), είχαν ή δεν είχαν εισητήρια απο την Παρασκευη, ΠΡΙΝ δηλαδη απο τους κατοχους διαρκείας, ενώ οι υπολοιποι ΜΑΛΆΚΕΣ επρεπε να στηνομαστε στα AEKSHOP απο το πρωι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΠΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΠΌΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΧΑΜΠΑΡΙ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΑΝ ΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ ΗΤΑΝ ΟΡΙΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημερα,

    Το οριακο offside μου θυμιζει το λιγο εγκυος... Πλακα εχει.
    Οριακα ειναι λοιπο offiside καποιος (δηλαδη ειναι η δεν ειναι τελικα?)
    αλλα επειδη ΔΕΝ το ειδε ο εποπτης που ειχε δυο μπροστα του ε ας καει και το παλιαμπελο.

    Το ακουσαμε και αυτο! Οτι επειδη δεν το ειδε ο εποπτης αρα ειναι υπερ του επιτιθεμενου!

    Και λεω εγω τωρα. Στο κολλαγε ο Τζιμπουρ (για να εχει και γελιο) ΙΔΙΟ ακριβως γκολ. Θα λυσαγες με τη παραγκα το Βαγγελα το Μπεο το Εποπτη (που επρεπε να ειναι σε θεση να δει) κλπ?
    Μα φυσικα οχι γιατι θα ηταν ολιγο εγκυος, sorry οριακο ηθελα να πω..

    Οπως τα επεισοδια που μια ειναι μεμονωμενα μια γενικευμενα μια εντος γηπεδου μια εκτος μια ειδικης φυσεως μια εκτεταμενα κλπ κλπ.
    Πλουσια η Εληνικη γλωσσα αλωστε για να βρισκουμε λεξεις να αποφευγουμε τη τιμωρια ως υποτροποι.

    Μια τιμωρια που ερχεται με 1000 βεβαια και θα δουμε ποσο θα κοστισει και σε χρημα αλλα και σε βαθμους στον αγωνα του ch.l (ελα μη γελατε).
    Το πρωτο προστιμο με το βαζελα ηταν 100.000 ευρω. Τωρα?

    Το αρθρο του steven με καλυπτει ΑΠΟΛΥΤΑ εξαλου για το αγαμιδι τα λεψ απο την πρωτη μερα.


    Σας προκαλεσαν οι 5000 Ατρομητοι? Ωρε τι λετε?Τετοιο πληγμα στον ανδρισμο σας εκαναν?

    Και εσεις ω καμενοι (αλλη μια νεα εκφραση) 40.000 νοματαιοι τα βαλατε με 5000 ατρομηταιους? (χρησιμοποιω τα απολυτα νουμερα μιας και μιλαμε για μαχη οπως Ελληνες-Περσες).

    Να ρωτησω και κατι αλλο? Tα πολεμοφοδια πυροβολαρχιας που ειχαν οι καμενοι ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΜΕ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ, τα ειχαν γιατι γνωριζαν οτι θα τους προκαλεσουν?

    Στους προκληθεντες μετρανε οι γυναικες του Τατου και του Νεμπεγλερα?

    Μετραει και ο γιος του steven?

    To αντριλικι μπορει να επιδειχθει ΧΩΡΙΣ κουκουλες και μαντηλια η στην οργανωση σας εχουν και dress code?

    Στο handball σας προκαλεσαν οι Βολιωτες? Οι οπαδοι της Παρτιζαν μηπως?
    Στον επαναληπτικο με το Βαζελο που εγιναν λιγοτερα (ελειψεως αντιπαλων Περσων) ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑRΧΗΓΟΥ ποιος σας προκαλεσε?


    Υ.Γ Ο Σπανος προς τιμην του ΔΕΝ εκανε καμμια ενσταση για το ΔΙΑΚΟΠΕΝ ματς.

    Και κατι αγαμιδια και λιγουρια τυπου ΔΧ και μανας ΑΕΚ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΣ και μαζευουν sms!!!για να ζησουν, ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΤΕΙΟ να τον ειρωνευωνται.

    Ο ανθρωπος με την συνοικιακη ομαδα εχει ενα budget 3εκκ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ. Τοσα μπορει τοσα θελει τοσα κανει.

    ΚΥΡΙΟΣ

    Ειναι τουλαχιστον αστειο τα αγαμιδο-ΔΧ ΛΑΜΟΓΙΑ που κοιτανε να κλεβουνε και ζουνε με εφεσεις και ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΦΑΚΕΛΛΟΥΣ ΑΔΕΙΟΔΩΤΗΣΕΩΝ, να τον πιανουνε στο στομα τους.

    Οσο για το πως λεγεται η ομαδα ΜΑΛΑΚΑ ΑΓΑΜΙΔΙ, μαθε οτι στην ΑΕΚ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

    Και μη βαζεις το χερι σου στη φωτια (γιατι το κωλο σου τον βαζεις οικιοθελως παλιοπουστα) οτι και εσυ δεν θα λεγεσαι ΝΕΑ ΑΕΚ σε 1-2 σαιζον..

    Αιντε ξεβρακωτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. o κοντοχαφιες σας ρουφιανεψε? Και σηκωσατε και πανω ε?
    Για σου ρε επαναστατη Χατζηπουστη.
    Ορε τι λετε?

    Tελικα τι ειναι κοντοχαφιες η ο ανθρωπος σας?

    Τελικα ειναι ρουφος η ενας απο εσας?

    Ο αλλος ο γιαουρτας τι ειναι αυτος?

    Εσεις δεν φαγωθηκατε να φυγει? Εσεις δεν λυσαξατε να σας αφησει την μανα ΑΕΚ να μεγαλουργησετε?

    Τωρα τι μια μου λετε πορτοκαλαδα μια λεμοναδα τελικα τι θετε? (που λεει και ο Γκιωνακης)

    Και εκει πανω? Με απειλες?

    Πηγες που αναφερουν οτι ο γιαουρτας με την χτεσινη κινηση κλαιει (απο τα γελια) ελεγχωνται...

    @steven τον bin laden μετα απο 10 χρονια τον φαγανε τελικα. Το δικο μας το ποστομουσατο να δουμε ποτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ποιος μιλαει η αναφερει το αν ηταν λιγο-πολυ- η καθολου ενα οφσαιντ ρε παιδια;
    Θα τρελαθουμε εδω μεσα.
    Εδω εκανες τα ιδια με αυτα που φωναζες μεχρι χθες και λεμε για καποιο οφσαιντ;

    Το ολο θεμα ειναι δηλαδη οι 10 η 20 ποντοι;
    Ποιος μιλησε για δ'αυτο;
    Τι γαυροι και βαζελοι; Τι διαφορα εχουν;

    Υπαρχει ενα κρατος μπουρδελο και αρα ενα ποδοσφαιρο αδιαφορο, που ασχολουνται μαζι του μονο λαμογια,παραδωμενο στους αλητες.
    Ποιος διαφωνει σε αυτο;
    Επειδη το ειπε ο Δωνης; Ενταξει δεν το ειπε αυτος. Το ειπε ενας αγνωστος στο δρομο. Που διαφωνεις; Ειναι κατι λαθος; Δεν εισαι σκατα στο ιδιο φτυαρι των αλλων;

    Ζηλευω. Βλεπω γηπεδα γεματα με θεατες που ανασαινουν πισω απ'τον σβερκο τον παικτων και δεν κουνιεται φυλο.
    Βλεπω Ρεαλ Μπαρτσα η το αντιθετο,απανωτα,με μισος απυθμενο, με 100 χιλ. κοσμο και ουτε ενα διαχωριστικο.

    Εκει πως διαχειριζονται τα "κρισιμα παιχνιδια";
    Γιατι δηλαδη, τι ειναι αυτοι; Απο αλλο πλανητη;
    Να παρω τον αδερφο μου,τον ανηψιο η οτι αλλο,στο γηπεδο και να φυγω τυφλος κουτσος επειδη τα μπαχαλακια εχουν βρει μποσικο ενα κρατος δυαλυμενο και βοσκουν ανενοχλητα και ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ;

    Γιατι συμπεριφερθηκε η ΑΕΚ σαν να παιζει ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΗ ΣΕ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΗΜΠΟΡΗΣ Ε.Π.Ο;
    Να σου πω γιατι. Γιατι ακριβως η ΕΠΟ οπως και οι υπολοιποι "συναρμοδιοι" ειναι αδιαφοροι. Στο μουνι τους.
    Οπότε; Τι "οπότε"; Οπότε αναλαμβανουν οι "δυναμεις κατοχης".

    Και εσυ τωρα μου λες για την "γραμμη του οφσαιντ"; Τι να κανω, να κλαψω η να κλασω;

    Τιποτα. ΔΝΤ. ενα χρονο χωρις εγχωριες διοργανωσεις και καμια τριετια χωρις Ευρωπη.
    Αποφασεις απ'εξω. (αλλωστε μονο τετοιες εφαρμοζονται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Οι εδω παραινεσεις και "αποφασεις" ειναι για τον πουτσο.Μονο αν σου επιβαλουν οι πραγματικοι αφεντες σου,εκει που καθεσαι σουζα παλιορεμπεσκε,αποφασεις και κυρωσεις, θα γινει δουλεια.
    Γκρεμισμα ολα.

    Τι "οφσαιντ" και μαλακιες; Ποιος ασχολειται; Γαυροι γινατε;
    Ολα γκρεμισμα. Κλεισιμο. Λουκετο. Λαιμιτομος.

    Αν θεωρουν οτι μπορει να υπαρξει κατι ενδιαφερον σαν επενδυση και σαν εσοδο απο δ'αυτο. Ας το γκρεμισουν και ας το επαναλειτουργεισουν με ΕΞΩΘΕΝ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. Οπως γινεται παντα.

    Αλλιως,ας το καταργησουν. Εκτος και αν υπαρχει μονο και μονο για να εκτονωνουν την οργη τους οι χασικλιδες και να μη στρεφουν το "ενδιαφερον" τους κατα την Βουλη. Καψτε τα γηπεδα,μπας και γλυτωσουμε δηλαδη.

    Οπως και να εχει,δεν ειναι κατασταση αυτη. Ειναι ενα αισχος.
    Ψαχνω να βρω,τι, τωρα; Αν ειναι η δεν ειναι οφσαιντ; Αυτα ειναι για τους πιτουρες.

    Εξω οταν πας ρε καριολη και τρως 4 και 5 γιατι πανυγιριζεις μεχρι το τελος και δινεις την εικονα του "τελειου οπαδου" και εδω μεσα παραμονευεις για ενα κωλοοφσαντ η ενα φαλτσοσφυριγμα για να κανεις τα τρελα σου και να τα σπασεις;
    Να σου πω εγω γιατι. Γιατι εισαι σε ενα μπουρδελο γεννημενος και ανανθρεμενος. Γι'αυτο.
    Γιατι τιποτα και κανεις δεν σου εκοψε τον κωλο. Γιατι ειναι κρατος-τσιφλικι. Ποσο μαλλον οι ομαδες του. Για τον μπουτσο. Για τα μπαζα. Για πεταμα.
    Οπου σε παιρνει μονο. Εδω σε παιρνει,εδω τα κανεις.

    Κλειστε τα ολα να ησυχασουμε,αν δεν βλεπετε καποιο κερδος απ'το ποδοσφαιρο,κυριοι μαλακες.
    Ποιοι θα χασουν,τι; Εμεις το θεαμα, η οι καφροι την ασχολια τους;
    Να πανε εθελοντες στο Ιρακ, η στο Αφγανισταν,αν εχουν αντερα. Και εκει πληρωνουνε.

    Αντε να γαμηθουνε τα σιχαματα. Και πρωτα πρωτα οι τρυπιες κυλοτες της Βουλης. Οι ανημποροι. Οι δουλοι των παντων. Που συνεχως-καλη ωρα σαν και σημερα,ΠΑΛΙ,ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ- συνεδριαζουν εκτακτως, λεει.

    Αυτο ειναι το κολπο,αν καταλαβες. Συνεδριασεις,συμβουλια,διασκεψεις,συσκεψεις,διαβουλευσεις,επιτροπες. Γιατι δεν λετε απλα οτι "δινουμε παραταση στο χαος,αφου μας συμφερει;
    Ποια "αποφαση" να παρεις ρε πουληταρι; Ρε αστοιχειωτοι και αμορφωτοι που εχετε ακολουθους μουλαρια και χασισωμενους.
    Παιρνει ποτε "αποφαση" ο δουλος; Ο καθοδηγουμενος; Ο στημενος;

    Εισαστε Τουρκογυφτοι νεοεληνες. Και σας αξιζει μονο σχοινι στο λαιμο,καταβοθρα και πηδημα.
    Αντε μαλακα γιατι πολυ ασχοληθηκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. THOMAS SILLYWIZARD02 Μαΐου, 2011 11:26

    Το οριακο offside μου θυμιζει το λιγο εγκυος... Πλακα εχει.
    Οριακα ειναι λοιπο offiside καποιος (δηλαδη ειναι η δεν ειναι τελικα?)
    αλλα επειδη ΔΕΝ το ειδε ο εποπτης που ειχε δυο μπροστα του ε ας καει και το παλιαμπελο.
    ____________________________________________

    οχι ας καει το παλιαμπελο DIMI.. ο κανονισμος ειναι σαφεστατος. η αμφιβολια ειναι υπερ του επιθετικου..εκτος αν θεωρεις οτι ειναι τοοοοοσ καταφανεστατο οφσαιντ που δεν χωρα καμια αμφιβολια..γιατι εγω ακομα κ τωρα δεν ξερω αν ειναι ο ωμος ή το γονατο του Λυμπε ακαλυπτο..μην λεμε οτι θελουμε πια...
    για την αγκαλια 10 δευτερολεπτων στον Δελλα ομως δεν βλεπω να μιλας..ουτε για τα 2 τακλιν του μαυρου πανω στον Καραμπελα με τις ταπες..
    τελικα καταληγουμε στο οτι η ΑΕΚ πηρε πετσινο κυπελλο..

    καποιοι λεγανε οτι η ΑΕΚ οχι δεν θα φτασει στο τελικο ,αλλα δεν θα περασει ουτε καν τον βαζελο..
    τελικα χαλασε τοσο πολυ την μανεστρα που οι ιδιοι παμε να το βγαλουμε καλπικο για να κανουμε το χατηρι του μαλακα που μας διελυσε σε 2 μηνες κ εφαγε ενα μυριο και του αλλου μαλακα που λεει οτι η ΑΕΚ πηρε πετσινο τιτλο..
    και ας περασαμε 2 καλυτερες ομαδες για να φτασουμε εδω, ενω ο ατρομητος περασε κατι σαπακια της β' ..

    τιτλο με την μαγκια της πηρε η ΑΕΚ κ οχι με δεκανικια..κανεις δεν την εσπρωξε..και στον τελικο λογικο ειναι να εχουμε εμεις 40χιλ και αυτοι 10χιλ..αφου τοση ειναι η διαφορα μας και μεγαλυτερη..ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ του στυλ φοβομασταν οτι αν βαλουμε γκολ θα μας σκοτωσουν ειναι απλα κλανιες..για αυτο εχασε την ευκαιρια ο τατος δλδ ? γιατι φοβηθηκε? τι αλλες μαλακιες κ δικαιολογιες θα ακουσουμε..

    πολυ καλα τα λεει ο Χαραλαμπος..
    και στην τελικη για τα αθλια επεισοδια γιατι πρεπει να εχει ολη την ευθυνη η ΑΕΚ?
    αν παιζαμε πρωταθλημα εντος εδρας να δεχθω οτι ειχαμε την ευθυνη για την ασφαλεια των ομαδων κ του κοσμου..
    σε μια διοργανωση σε ουδετερη εδρα οπως ειναι ο τελικος με ευθυνη της ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΕΠΟ δεν θα επρεπε να γινει ο αγωνας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. e to oligo egkuos kai to oriako ,den einai 2 METRA kai KARAMPINATO opos skizeste apoo proxtes

    mia xara kanonikotato itan to kupelo ki opoios exei provlima me ta epeisodeia ,as valei na dei to teliko gavros-aris ,pao - aris, gavros-AEK klp

    se olous eixe ginei mpaxalo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνθμος ΑΕΚτζής είπε...
    Κερδίσαμε την Χαλκηδονα στο ματς της 20ετιάς, και με τις ειρωνιουλες αρχίσαμε και βεντετα. Καπακι προβλεπω ανακοινωση για την κατασκευη γηπεδου 28000 θεσεων στη Φιλαδελφεια και μετακόμιση μεχρι τοτε στο 'καμίνι' της Ριζουπολης, οπου ο τερματοφυλακας θα κανει κεφαλι απο τους μπαφους των οργανωμενων.

    Και μετα λεμε ότι ο 'κοντοχαφιες' μας εκανε μικρη ομαδα.

    ΥΓ Ολοι αυτοι οι 'καμμενοι' που είναι η σκοτεινη εξαιρεση στον υπεροχο λαό μας (Μώραλης), είχαν ή δεν είχαν εισητήρια απο την Παρασκευη, ΠΡΙΝ δηλαδη απο τους κατοχους διαρκείας, ενώ οι υπολοιποι ΜΑΛΆΚΕΣ επρεπε να στηνομαστε στα AEKSHOP απο το πρωι;

    ------------------

    akoupos tzanetakos - adamidis 0-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Thomas η κουβεντα ΔΕΝ ειναι στο αγωνιστικο. Ακομη να το καταλαβεις?

    OK κερδισες το κατσαρολι με την αξια σου. Μπραβο.

    Αξια σε περασε ο Καρνεζης και αξια κατατρωποσες τον Ατρομητο στο τελικο.

    ΟΚ? XAROYMENOΣ ΤΩΡΑ?

    Οπως και αξια ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ μαγεψες με τη μπαλλα που επαιξε ο μανωληθ:

    Eλευθερο ο Σαχα η μπαλλα να κατεβαινει απο 30 με 40 μετρα υψος ΜΠΑΣ και πηδηξει πρωτο το δικο μας κατσικι να παρει κεφαλια να στρωθει η μπαλλα στο Σκοκο.

    Γαμω τα συστηματα. 2 εβδομαδες αυτο εκαναν προπονηση...

    H κουβεντα ειναι για το ΑΙΣΧΟΣ της ΑΕΚ.

    Και θα σου πω και κατι τελευταιο.

    Το ματς ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Ο ΣΠΑΝΟΣ το εχανες αερα. Και δεν θα μπορουσες να πεις και κουβεντα ΝΟΜΙΚΑ.

    Γιατι το ματς ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ουτε ΚΑΝ οπως τελειωσε (ο θεος να το κανει) στη Τουμπα.

    ΔΙΕΚΟΠΗ το ματς με υπαιτιοτητα της ΑΕΚ.

    Ξερεις τι σημαινει αυτο?

    Ποιος μιλησε για πετσινο και καλπικο? Ειδες πουθενα στα γραπτα μου αυτες τις λεξεις?

    Υ.Γ Τα σαπακια της Β ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ο ατρομητος στον ημιτελικο σου εχουν ριξει ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ 4 στην εδρα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ DIMI
    Έχεις την τάση να διαστρεβλώνεις αυτά που λέω, ή δεν τα διαβάζεις όπως τα λέω αλλά όπως θες εσύ να είναι.
    Για ποιους 40.000 χιλιάδες μιλάς τα βάλανε με 5.000;
    Ποιος είπε κάτι τέτοιο; Εγώ ανέφερα ότι τα επεισόδια ξεκίνησαν από την μεριά των οπαδών του Ατρόμητου από φωτοβολίδα που ρίξανε στους ΑΕΚτζήδες και που πέτυχε κάποιον δίπλα στο μάτι.
    Οι 40.000 που ήταν στο γήπεδο κάνανε τα επεισόδια;
    Οι οικογένειες με τα παιδιά κάνανε επεισόδια;
    Οι 40.000 που οι περισσότεροι από αυτούς πληρώσανε οι μεροκάματα για να δούνε ένα κύπελλο και τους γιουχάρανε αυτούς που μπήκανε μέσα κάνανε τα επεισόδια;
    Οι 40.000 είχαν μήπως αντιπρόσωπους αυτούς τους 200ή 400 ή 1000 στην τελική;
    Ή μήπως ο Αδαμίδης με τις μαλακίες που κάνει και λέει αντιπροσωπεύει τους 40.000 και όλο το λαό της ομάδας μας;
    Εμείς οι υπόλοιποι δηλαδή, που ήμασταν στο γήπεδο ‘’γουστάραμε’’ τα σπασίματα και τις μπούκες; Ή μήπως το αντίθετο;
    Τι λέω δηλαδή;
    ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΜΟΝΩΝΩ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΜΠΑΛΑ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ 3- 0 ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΜΠΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΟΚΚΟ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ. ΤΙ ΑΛΛΟ;
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΣΥ Ή Ο ΔΩΝΗΣ Ή ΣΠΑΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ;
    ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ.
    ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΙΖΌΝΤΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ 7 ΛΕΠΤΑ. ΘΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΤΡΙΑ ΓΚΟΛ; ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ; ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ;
    Η ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΤΡΟΜΗΤΟΥΣ;
    ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ;
    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΠΩ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΦΟΥΛ ΑΠΟ ‘’ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ’’ ΔΩΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΜΕ ΠΑΙΧΤΗ ΚΑΡΑ ΝΤΟΠΑΡΙΣΜΕΝΟ. ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΟ ΒΑΖΕΛΟ ΞΕΧΑΣΕ ΠΩΣ ΠΗΡΕ ΚΥΠΕΛΛΟ, ΜΕ ΜΑίΜΟΥ ΠΕΝΑΛΤΙ.
    ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    Ή Ο ΣΠΑΝΟΣ Ο ΑΕΚΤΖΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΑΥΡΟΥ –ΒΑΖΕΛΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
    ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ 100%
    ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ –ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΙ- ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Τελειώνω λέγοντας ότι αγωνιστικά κατακτήσαμε ένα κύπελλο αποκλείοντας ομάδες που θα θελαν πολύ να είναι κυπελλούχοι στην θέση μας.
    Γι αυτό χαίρομαι.
    Στα παπάρια μου αυτοί που κανανε ντου. Τους φόρους όλους τους πληρώνω και απαιτώ από τους υπευθύνους- ανεύθυνους- να κάνουν σωστά την δουλειά τους.
    Και στο παιδί μου ξέρω πολύ καλά άμα με ρωτήσει για όλα αυτά που γίνανε, από αυτούς τους συγκεκριμένους που γίνανε , τι θα απαντήσω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. sostos o xaralampos

    edw n 34 pou itan eisitiria pou fygane apo to domatiaki , fwnaze "ki allo ki allo" ....sta mat..!

    kai pios eipe diladi pos n katharsi tis ellinikis koinonias tha arxisei apo tin AEK?

    n' ta tmimata tou mpourdelou donis kai spanos tha vgoun na kraksoun emena kai tha to faw?

    opos esy upegrapses gia tous mpougatsokumades pou riksane ti fotovolida sto saha kai to diakopsane ki autoi , etsi ki o spanos sa kalo paidaki ypegrapse xtes
    ki eprepe na toumpekiastei kiolas afou einai ki AEKtzis opos lete

    de tha spasei n omerta ton mpourdelon sti kampoura mas ki auti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. THOMAS SILLYWIZARD02 Μαΐου, 2011 12:06

    DIMI ας τα παρω ενα ενα..

    Δεν περασα τον Καρνεζη αλλα τον βαζελο με 4-3 συνολο..εσυ με ειχες αποκλεισει ηδη..μετα περασα τον Παοκ με 1-0 συνολο..εσυ με ειχες αποκλεισει ηδη..μετα πηγα τελικο με την Χαλκηδονα..εσυ την εδινες φαβορι..
    ας ειχαν την τυχη κ την ικανοτητα να ηταν οι αλλοι εκει..

    χαρουμενος που πηρα το κυπελλο ειμαι..δεν θα επρεπε μηπως?δεν το χαρηκα οπως θα ηθελα ομως λογω των επεισοδιων..

    μπαλαρα δεν επαιξα..σημαινει κατι αυτο? περιμενα ενα τελικο που για την ΑΕΚ σημαινε τιτλο μετα απο 9 χρονια , για να δω μπαλα ? κανεις λαθος φιλε μου..δεν με ενοιζε να δω μπαλα..να παρω το κυπελλο με ενοιαζε..λες κ ειδαμε μπαλα πουθενα φετος για να ειναι η ΑΕΚ η εξαιρεση..

    ποιο ειναι το αισχος της ΑΕΚ δλδ ? ΑΕΚ ειναι οι 40000 χιλ. που πηγαν να δουν μπαλα ? ΑΕΚ ειναι οσοι στεναχωρεθηκαν με τα εκτρωπα..ΑΕΚ δεν ειναι τα 300 μαστουρια ουτε ο αγαμιδης...δεν αγγιζουν αυτοι το μεγαλειο της ΑΕΚ..

    και το ματς το εληξε ο Κακος..σφυριξε την ληξη..δεν πηγε τις ομαδες στα αποδυτηρια..το σφυριξε νωριτερα στο 92 κ αυτο ειναι θεμα δικο του..καμια σχεση με την τουμπα που ο διαιτητης ειπε 3 φορες οτι θα το διακοψει κ τελικα δεν εκανε τιποτα..που λεει οτι διεκοπη το ματς? στο φυλλο αγωνος? το εχεις διαβασει ?
    και γιατι ο Σπανος υπεγραψε? ας ελεγε οτι δεν το δεχεται..

    πετσινο δεν ειπες..αλλα δεν χρειαζεται κιολας..για οφσαιντ καραμπινατο μιλας 2 μερες τωρα..αρα πας στα λογια του σημαδεμενου κ του σπανου..

    ο βολος δεν ειναι σαπακι της β' κ δεν μιλησα για αυτον..δες το συνολο της πορειας του ατρομητου ομως..δεν περασε μονο μια ομαδα..πας συνεχεια την κουβεντα οπου σε βολευει..
    ουτε ο βαζελος κ ο παοκ ειναι β' ε ?

    περυσι σκοτωθηκαν στο οακα στο κυπελλο..
    στην πατρα μαχαιρωσαν φιλο μου αρειανο οι γαυροι κ παραλιγο να μεινει αναπηρος..
    παντα τα ιδια σκατα γινονται κ εμεις κανουμε σαν να ανακαλυψαμε την ιθακη προχθες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με τον όρο «όριο» νοείται η διαρκής προσέγγιση ενός σημείου ή, διαφορετικά, η διαρκής μείωση μιας απόστασης, χωρίς όμως ποτέ αυτή να μηδενίζεται. Επιστημονικά.
    Οπότε όταν λέμε οριακό οφσάιντ(εκτός γραμμής) στέκει.
    Το οριακά έγκυος , που έχει να κάνει με την μητέρα φύση δεν στέκει Διότι η εγκυμοσύνη είναι μια πολύ σοβαρή πράξη που δεν έχει να κάνει με μαθηματικά, πόσο μάλλον με ποδόσφαιρο.
    Απλά την χρησιμοποιούμε την έκφραση για να δείξουμε στην παρέα τον βαθμό του ‘’πνεύματος’’ που έχουμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ χαραλαμπο, μα συμφωνουμε σε πολλα αλλα οχι σε ολα:

    Και ποιος σου ειπε οτι τα γραπτα μου ειναι απαντηση σε σενα προσωπικα?


    ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΙΖΌΝΤΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ 7 ΛΕΠΤΑ. ΘΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΤΡΙΑ ΓΚΟΛ; ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕ; ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ;

    Οχι φιλε μου δεν θα αλλαζε τιποτα. Απλα (ετσι γι αλλαγη) θ τηρουνταν ο νομος και καποιες διαδικασιες. Που λεει οτι ενα ματς τελειωνει και δν διακοπτεται για παραδειγμα.
    Αλλιως να το ληγουμε οποτε πιτσευουμε οτι δεν εχει αλλο νοημα. Στο 88 ας πουμε που εγινε το 3-0 ας φευγαμε. Ελα μωρε τωρα τι νοημα εχει?

    Οσο γι αυτους που κανανε ντου και ειναι στα παπαρια σου σου λεω απλα οτι ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

    ΔΕΝ εχω μαθει να κερδιζω με ΝΤΟΥ. Δεν εχω μαθει να τρομοκρατω αντιπαλους για να επιβαλω την ανωτερωτητα μου, αλλα γαυρος.
    Ποσο μαλλον οταν ο αντιπαλος ειναι πολυ κατωτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. AKOUPOS TZANTAKOS η ανθρωπος μας?

    Χαφιες η ταμιας (παντα ειχε μια ροπη προς το ταμειο αυτο το παιδι) της original?

    Ρουφιανος η ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ στο ψηφοδελτιο της ΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. DIMI είπε...
    AKOUPOS TZANTAKOS η ανθρωπος μας?

    Χαφιες η ταμιας (παντα ειχε μια ροπη προς το ταμειο αυτο το παιδι) της original?

    Ρουφιανος η ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ στο ψηφοδελτιο της ΕΡΑ?

    --------------------------

    mipos thes na pame kai pio pisw ston adam kai tin eua?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος W.W.02 Μαΐου, 2011 12:21

    Το θέμα είναι το γκόλ του Λύμπε? Τρία βάλαμε. Και να μην μετρούσε πάλι θα κερδίζαμε. Και να ισοφάριζε ο Ατρόμητος το κύπελλο εμείς θα το παίρναμε παρά τις "εμπνεύσεις" του Ισπανού. Μήπως είναι ο συμπλεγματικός Δώνης? Όχι βέβαια. Εμείς του δώσαμε το δικαίωμα να συμπεριφέρεται ως ποδοσφαιρικός "μάρτυρας".
    Το θέμα είναι ότι μία αηδιαστική - θρασύδειλη συμμορία θέλει να κάνει κουμάντο στην ΑΕΚ. Είναι αυτοί που χτύπησαν τον Σέρβο, που χτύπησαν παίκτες της ομάδας, που βάζουν γκαζάκια, και που δημιούργησαν τα επεισόδια στον τελικό. Μπορεί να μην είναι τα ίδια φυσικά πρόσωπα, προέρχονται όμως από το ίδιο οπαδικό πλαίσιο. Που εάν χρωστούσαν 50 € στην Εφορία, θα τους έβρισκαν την επόμενη ώρα. Τώρα όμως που απειλούν ζωές, καταστρέφουν ομάδες, θεσμούς κλπ ο ευειδής κ. Νικητιάδης ακόμα τους "ψάχνει". Μην κουράζεσαι υπουργέ. Εάν πραγματικά θέλεις να τους βρείς πάρε τηλέφωνο τον Μάκη Ψωμιάδη. Αυτός τους γνωρίζει (και τον γνωρίζουν).
    ZHTΩ Η ΑΕΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. THOMAS SILLYWIZARD02 Μαΐου, 2011 12:25

    δλδ ξαναρωταω ο τατος εχασε την ευκαιρια μονος του γιατι τρομοκρατηθηκε κ ο αναστασακος την κεφαλια επισης?

    οκ τοτε..

    αν ολο το ζητημα ειναι τα 7 λεπτα ε τοτε τι να πω..γιναμε πολυ υπερανω οι αεκτζηδες τελικα..μεσα στην λασπη και στον βουρκο οι αεκτζηδες νομιζουμε οτι ειμαστε διαμαντια..

    ενδιαφερθηκε κ ο μαρινακης για το τι εγινε ? ανησυχησε..στο καραισκακη τα παιδια πανηγυριζαν..τωρα ειχαμε αισχη..

    ο μαλακας βουτας προεδρος του πσατ μετα το καραισκακη του πηρε 1 εβδομαδα να κανει μια δλσ.
    μετα το κυπελλο πεταχτηκε σαν την κλανια αμεσως..

    δεν πανε να χεστουν ολοι οι υποκριτες που βρηκαν τωρα την αιτια του κακου οτι λεγεται ΑΕΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. OFFSIDE η εισαι η δεν εισαι.

    Αμα προεξεχει 1 ποντος απο τον αμυντικο εισαι.
    Αμα σε καλυπτει δεν εισαι.

    Τα οριακα και τις μαλακιες τις εχουν ανακαλυψει στο Ελλαντα.

    Εκτος αν ο κανονισμος της FIFA λεει πουθενα για οριακο offside, πιθανο φαουλ, λιγο πεναλτυ και μισο κιλο πλαγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παραιτήθηκαν μέχρις ενός οι αστυνομικοί της ΔΕΛΤΑ
    Πριν από λίγη ώρα υπέβαλε παραίτηση και ο τελευταίος από τους περίπου 300 αστυνομικούς που στελεχώνουν την Ομάδα ΔΕΛΤΑ. Λειτούργησαν όπως ακριβώς επιτάσσει η στρατιωτικού χαρακτήρα διάρθρωση και φιλοσοφία της συγκεκριμένης Ομάδας. Όλοι, μέχρι ενός θέλοντας έτσι...


    να στείλουν ένα μήνυμα από τα κάτω προς τα πάνω. Αρκεί το μήνυμα να διαβαστεί σωστά. Γιατί αυτό που κατ' ουσίαν λένε κάτω από τις ομαδικές παραιτήσεις, είναι δύο συνοπτικά κοφτές λέξεις προς...τις ηγεσίες τους. "Βρείτε τα".

    Υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για μία Ομάδα το ηθικό της οποίας δεν κάμφθηκε όταν τραυματίστηκαν σοβαρά δύο συνάδελφοι τους στις 3 Απριλίου του 2009, από τα πυρά δύο αδίστακτων κακοποιών στην Κυψέλη. Ούτε δείλιασαν όταν τελικά υπέκυψε μετά από εφιαλτικές τεχνητές συνθήκες διατήρησης του στη ζωή του αστυνομικού συμβόλου πλέον για την Ομάδα, Σπύρου Θεοδώρου, δύο μήνες αργότερα.

    Αντί να διαλυθούν, συσπειρώθηκαν. Αντί να υπάρξουν διαρροές κι άλλοι φρουροί κι άλλοι αστυφύλακες ζήτησαν να ενταχθούν σ' αυτή και υπήρξε το πρόπλασμα και το πρότυπο, πάνω στο οποίο δημιουργήθηκε η ΔΙΑΣ. Στην Αστυνομία έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα, κανείς δεν περισσεύει. Ούτε ΔΕΛΤΑ, ούτε ΖΗΤΑ, ούτε κανείς. Αρκεί να το καταλάβει έγκαιρα η άτολμη ηγεσία και να πάψει να εθελοτυφλεί.
    newsit


    Read more: http://www.trelokouneli.gr/2011/05/blog-post_1238.html#ixzz1O6piMt2q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. DIMI είπε...
    OFFSIDE η εισαι η δεν εισαι.

    Αμα προεξεχει 1 ποντος απο τον αμυντικο εισαι.
    Αμα σε καλυπτει δεν εισαι.

    Τα οριακα και τις μαλακιες τις εχουν ανακαλυψει στο Ελλαντα.

    Εκτος αν ο κανονισμος της FIFA λεει πουθενα για οριακο offside, πιθανο φαουλ, λιγο πεναλτυ και μισο κιλο πλαγιο.

    --------------

    ki otan agaliazoun to dellla kai ton petane katw mesa sti perioxi tou atromitou , einai mars penalty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ mikee

    Μπα οχι τοσο πισω. Μπορουμε να παμε μεχρι το 2007 ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ο ανθρωπος μας να μας δινει το μεροκαματο και δεν υπεγραφε το μνημονιο...(δηλαδη τα φραγκα..)

    Αυτοματα ο δικος μας ανθρωπος, εγινε ρουφ. Και ας στηριζαμε μαζι την προσπαθεια να μεγαλωσει η λιμνη.

    Βεβαια τα αποτελεσματα των ΜΗ ΡΟΥΦ τα βλεπουμε..


    Γιατι μετα την εξαρα ο αγαμιδις (και αυτος) επρεπε να παραιτηθει αλλα μετα ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ εδωσε ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ απο οσο δικαιουταν και εμφανιστηκε μεχρι και στην εκδηλωση για τα sms.

    Οποτε ολα μελι γαλα παλι ε?

    Ειδες τι δυναμη εχει το ευρω? ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. eidika to 2007 mas ekane doro to kouvouklio me to A/C stin eisodo tou basket gia na ta poulame pio eukola

    olokliro ekdotirio doro mas ekane to 07

    vres tipote allo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. THOMAS SILLYWIZARD02 Μαΐου, 2011 12:40

    DIMI στο ξαναλεω και αν θες το δεχεσαι .. οι εντολες ειναι ως εξης :

    η αμφιβολια στο πεναλντι ειναι υπερ του αμυντικου και η αμφιβολια στο οφσαιντ ειναι υπερ του επιθετικου..αυτες τις εντολες εχουν οι διαιτητες..

    εσυ με 2 ατομα μπροστα σου θα ησουν σιγουρος για αυτο το οφσαιντ? σε λιγο θα ακουσουμε οτι ειχαν κ δολο..για αυτο κ δεν δωσανε το καραμπινατο πεναλντι στο Δελλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Tωρα λοιπον Μιχαλη εξηγηται γιατι δεν ειναι offside ο Λυμπε.
    Γιατι μετα απο μια ωρα αγκαλιασαν το Δελλα..

    Προφανως εχεις την εντυπωση
    1) οτι δεν ειμαι ΑΕΚ
    2) οτι ειμαι κανα παιδακι που θα μου κανεις κουβεντα αλανας 15χρονου του στυλ μου πηρες τη μπαλλα πριν μια ωρα, σου παιρνω τη κοκα κολα.
    3)στεναχωτηθηκα που πηρε η ΑΕΚ το κυπελλο.

    Τιποτε απο αυτα δεν ισχυει πιστεψε με

    Απλα ηθελα να παρω μια κουπα, ΠΟΥ ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΑ, ηρεμα ομορφα και να τους χτυπαω φιλικα στη πλατη την ωρα που θα παιρνουν τα μεταλια τους.

    Χωρις μανουρες ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΩΝΗ να με πιανει στο στομα και να αμφισβητει οτι πετυχε η ομαδα.

    Πολλα ζηταγα μαλλον ε?

    Aμα δεν εκανε το καμποσο αυτο το αρχιδι που λεγεται και προεδρος ΔΕΝ θα βαζαμε 3 και 4 γκολ?
    Αμα απουσιαζαν οι καμενοι οπως λες θα μας εκοβε αντεπιθεση 3 γκολ ο νεμπεγλερας?

    Πολλα ζητησα η πειραζει που ξενερωσα (για αλλη μια φορα)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γνωριζεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ για το 2007 και ποια ΑΚΡΙΒΩΣ περιοδο μιλαω.

    Μιλαω για τον ΝΟΕΜΒΡΙΟ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ του 2007 τοτε που σηκωσε ξαφνικα ανταρτικο η οργανωση ΚΑΙ ΚΑΛΑ με αφορμη τον Φερερ... και το συμβολαιο του

    Τελικα δεν μου πες ανθρωπος σας η ρουφ?

    Χαφιες η ενας απο εσας?

    Προσεχε μονο γιατι παιζει (οχι πολυ) ενα σεναριο να ξαναγινει ανθρωπος σας και μαλιστα ΠΟΛΥ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ...

    Ο steven ξερει.

    Αλλωστε οι γνωμες (οπως εχεις δει) αλλαζουν ευκολα 100%.
    Οπως φυσαει ο ανεμος ενα πραγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @DIMI
    Και να ξέρεις ότι πολλοί από αυτούς που μπήκανε μέσα το κάνανε από ηλιθιότητα και βλακεία. Για να πανηγυρίσουν και να πάρουν ένα τρόπαιο από τους παίχτες πριν τους άλλους.
    Αλλά μην τα ισοπεδώσουμε όλα. Άλλο μπαίνω για να σπάσω κι άλλο για να πανηγυρίσω.
    Στην Ρ2 που ήμουν ο Σεκιούριτι τους άφηνε να περνάνε για να βρεθούν μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Μάλιστα ήξερε(!) αρκετούς από αυτούς.
    Αυτοί μπήκαν μέσα και που δεν έχουν ακριβώς σχέση με την ΑΕΚ αλλά πιο πολύ με τα ιδεολογικό τους κομμάτι, τις προάλλες στην Ριζούπολη με τις Σέρρες πλακώθηκαν μεταξύ τους για το ποιός έχει το πάνω χέρι.
    Αυτοί κάνανε τις καταστροφές. Αυτοί πήγανε να χτυπήσουν τον ΑΕΚτζή Μιχαηλίδη. Αυτούς έκραξε όλος ο κόσμος. Και δεν ήταν μόνο από την μεριά της ΑΕΚ αλλά και του Ατρόμητου.
    Και ο ‘’πεπειραμένος’’ στο θέμα προπονητής Δώνης άρχισε τις χειρονομίες προς τον πάγκο μας, όπως κάνει συνήθως. Να τον κοιτάνε δηλαδή;
    Μια από τα ίδια ο Σπανός στην κερκίδα και μάλιστα δίπλα στον Πιλάβιο.
    Αυτοί το έχουν τακτική να ξεκινάνε φασαρίες.
    Αλλά μην τα ισοπεδώσουμε όλα. Άλλο μπαίνω για να σπάσω κι άλλο για να πανηγυρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. http://ksipnistere.blogspot.com/2011/05/binteo.html

    Θαυμάστε. Έπος....
    Τελικά βρε πατριώτες ήταν οριακό το οφσάιντ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γενικά η οργάνωση από την ΕΠΟ ήταν τόσο κακή που 2 ώρες πριν τον αγώνα ο κόσμος που πήγαινε προς τις θύρες 25 27 κ 29 έπεφτε πάνω σε αυτούς που πήγαιναν γύρω γύρω σε όλες τις άλλες θύρες μέσα σε μια αποπνικτική από δακρυγόνα ατμόσφαιρα!
    Για μένα η ΕΠΟ είναι κυρίως υπεύθυνη για το προχθεσινό θέαμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. THOMAS SILLYWIZARD02 Μαΐου, 2011 13:00

    και για μενα το ιδιο Χαραλαμπε .. κυριως υπευθυνη η ΕΠΟ για την ανοργανωσια της. Και μετα ξεχωριστα καθε βλαμενο που δεν ξερει τι του γινεται ..
    η ΑΕΚ σαν συλλογος τι θα επρεπε να κανει δλδ ? να βαλει δικα της σεκιουριτι ? ηταν γηπεδουχος ? ειχε ευθυνη για την ομαλη τελεση του αγωνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γιατι ρε παιδες ΠΡΕΠΕΙ ντε και καλα να εχει ευθυνη καποιος για να πραξει τα αυτονοητα?

    Δηλαδη ρε φιλε Θωμα και Χαραλαμπε εσεις δεν μπηκατε να πανυγηρισετε επειδη καποιος σας ειπε να μην η επειδη καταλαβενετε οτι ειναι λαθος?

    Και τι σημανει μπαινω να πανυγηρισω? Που μπαινεις ρε μεγαλε?
    Στο σαλονι σου?

    Οι αλλοι 40,000 ειναι μαλακες δηλαδη?

    Τι θα πει ειχε την ευθυνη η ΕΠΟ η αστυνομια το κρατος?

    Μονοι μας δηλαδη ΔΕΝ μπρουμε να εχουμε την ευθυνη των πραξεων μας?

    Θελουμε αRχηγο για να μας πει τι θα κανουμε η μπατσο για να μας κανει ντα?

    Μηπως τελικα (που σαι ρε Χρηστο???) θελουμε ενα χωροφυλακα απο πανω μας?

    Και τι με νοιαζει εμενα αν ο Δωνης εκανε λεει χειρονομιες? Η ο Σπανος?

    SO FUCKING WHAT? για να καταλαβαινεις και εσυ που διαβαζεις..

    ΑΕΚ ειμαστε και ειναι Ατρομητος.

    ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΣΚΟΥΖΟΥΝ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ 3 ΤΕΜΑΧΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΣΑΙ.

    Ασε το βλογιοκομμενο να οχι χειρονομιες αλλα να κατεβασει τα βρακια του να σου δειχνει το κολο του.

    Ποιος τον γαμει το μαλακα?

    Τωρα που 'απαντησες' δηλαδη και του εδωσες πατημα να μιλαει ειναι καλυτερα?

    ΑΕΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ ΞΥΠΝΑΤΕ.

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΖΩΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΟΥΤΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ.

    Εκει που χρειαζεται να κανεις το μαγκα ειναι εκει που πραγματικα ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μετρανε.

    Αλλα εκει ειτε δεν εμφανιζωμαστε ετσι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ενω στους αλλους αγωνες που εχει την ευθυνη της "τελεσεως του αγωνος" η ΑΕΚ τα παει περιφημα.

    Η λουμπα, η λακουβα που πεφτουμε,ειναι οτι νομιζουμε οτι τα δικα μας χασισωμενα,ειναι διαφορετικα απο τα αλλα τα πρασινοκοκκινα.

    Ποσο κοσμο εχασε η ΑΕΚ απο το χθεσινο παιχνιδι; Στο οποιο μαλιστα δεν ειχε και την ευθυνη της "τελεσεως" του; Κερδισε η εχασε;
    Εχασε λεω εγω. Ποσοι ορκιστηκαν να μη ξαναπατησουν; Ποσοι χορηγοι εκλεισαν οριστικα την πορτα και ποσοι πιθανοι αιμοδοτες-συμπαικτες-επενδυτες η οπως θες πεστους, επαψαν να κανουν οποιαδηποτε σκεψη για εμπλοκη;

    Αυτα που ζημιωσαν,αυτα που χαθηκαν ειναι πολυ περισσοτερα απο ενα κωλοκυπελο. απο μια τσιγγινη μαλακια.

    Τι θα γινει; Τι να γινει; Να την δωσουν-αναγκαστικα πλεον και με καθε δικαιωμα- στον ΔΧ και στους δικους του εκει, θα γινονται ολα τα ματς μπουρδελο,θα ακολουθουν καμια χιλιαδα την ομαδα στο γηπεδο-αλα μπασκετ- και θα τον περιμενεις να σου παρει μια κουπα-απο το Μοναστηρακι- για να νοιωσεις το μονοπατι της χαρας.

    Μα ηθελα να ηξερα τι σκεφτεστε ρε γαμωτο. Το στριμωγμενο πειθαναγκαστικο σημερα, η το μαυρο και αραχνο αυριο;

    Τι ρωτας και ξαναρωτας ρε Θωμα για τον Τατο;
    Να σε ρωτησω εγω: ετσι και ηταν 1-0 το σκορ,υπερ Ατρομητου το ματς θα τελειωνε; Ποσοι θα πεθαιναν;
    Εγω λεω καμια δεκαρια. Εσυ τι λες;

    Ενα ματσο καριολια, ελεω ανυπαρκτης και χειραγωγημενης διοικησης,εχει αναλαβει τα ηνια.
    Χαρειτε την.
    Βρε αντε γαμηθειτε. (δεν το λεω σε εσας εδω...μη παρεξηγηθω)
    Παρτε τες ολες τις κουφαλες με τα χρωματιστα σωβρακα και πεταξτε τες στην θαλασσα.

    Ο μαλακας, ο δουλος ο Πιλαβιος ειπε να γινει το επομενο κυπελο στη Γερμανια.
    Και γιατι δεν πας εσυ ο ιδιος ρε μπινε στην Κουβα να κανεις καμια βιζιτα;

    ΑΠΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ) ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ (ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΒΕΒΑΙΑ)
    Ασφαλως απο του χρονου. Τωρα καλοκαιριαζει ρε εληναρα του βοθρου.
    Ο αλλος ο μαλακας, ο ευειδης που λεει και ο ανωνυνος W.W. λεει "δεν μπορει το κρατος να παψει την διοργανωση του ποδοσφαιρου
    Και γιατι να μπορει. Εδω δεν μπορει να μετρισει τους δημοσιους υπαλληλους, η να βρει το χαμενο κτηματολογιο,με το πρωταθλημα θα ασχοληθει; Εχουμε πιο σοβαρα.Οπως τα γερμενα υποβρυχια και τις αναθεσεις των δρομων και των λιμνων.

    Βρε αντε και γαμηθειτε ξανα. Ποια Γερμανια; Στα βαθη του Αμαζονιου και πανω στα δεντρα πρεπει να πατε.
    Αρχιδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. THOMAS SILLYWIZARD02 Μαΐου, 2011 14:28

    ρε παιδια εγω δεν δινω δικιο σε αυτους που καναν ντου ουτε τους δικαιολογω..

    εγω μιλαω για το ποδοσφαιρικο παιχνιδι καθαρα κ για τα καλπικα κ πετσινα που ακουω..

    αν ειναι δυνατον να επικροτω κ τα ψευτονταηλικια..

    εγω απλα λεω οτι η ΑΕΚ πηρε ενα κυπελλο μαγκικα γιατι εκανε συνολικα την καλυτερη πορεια..

    και βεβαια δεν ευνοηθηκε πουθενα για εμενα..


    Χρηστο το σκορ δεν ηταν υπερ του Ατρομητου ομως..δεν μπορω να μιλησω υποθετικα ,αλλα φανταζομαι οτι θα γινοταν της μουρλης..
    αν το φανταζεσαι εσυ,εγω, και ολοι εδω τοτε τι σκατα κανει η ΕΠΟ ? και γιατι στο κατω κατω κατεβηκε ο Ατρομητος να παιξει αφου ηταν σιγουρος οτι θα χασει? κατεβηκε για να χανει ευκαιριες?η΄κατεβηκε για να εχει μετα τις δικαιολογιες περι τρομοκρατιας ?
    ουγκαντα ειμαστε κ το παραδεχομαι αν κ προσβαλλω το κρατος της αφρικης


    αλλα το κυπελλο δεν γουσταρω να το βγαζουν πετσινο..και ας μην παιξαμε κ την μπαλα που παιζει η μπαρτσελονα , το πηραμε καθαροτατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Και για να παμε και στα αγαπημενα μας νουμερα:

    300,000 ευρω bonus θα εισπραξει βαση κανονισμου η ΠΑΕ ΑΕΚ για το κυπελλο απο την ΕΠΟ, δηλαδη ΕΜΑΣ.

    Τον Ελληνα φορολογουμενο. Εσενα και εμενα.

    Το αγαμιδι θα παρει και 3 κατοσταρικα (δηλαδη 100εκκ δραχμας) για το ηθος το ηφος και την αψογη τελεση του αγωνος.

    Που φυσικα και δεν εχει ευθυνη γιατι ηταν διοργανωση της ΕΠΟ..

    Βεβαια απομενει να δουμε την υπερασπιστικη γραμμη στη σιγουρη τιμωρια της ομαδας για χαρη των 'οπαδων' της.

    Θα ειναι μεμονωμενα? Εκτεταμενα? Γενικα η ειδικα?
    Λιγα η πολλα? Πορτοκαλαδα η λεμοναδα?

    Θα παμε να πουμε οτι και ο Βαγγελας τα ιδια εκανε και εφαγε 1 αγωνιστικη?
    Η θα θυμηθουμε την επιστολη στον ΓΑΠ για τις πρακτικες του ελληνικου ποδοσφαιρου?

    Θα ειμαστε υποτροποι, επειδη τα ιδια καναμε με το βαζελο, η οχι επειδη τοτε δεν ηταν η γυναικα του Καρνεζη να της πεταμε φωτοβολιδες?

    Υπαρχει ζωη στον ΑΡΗ? Who gives a shit?

    ΠΑΕ ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2010-2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Με απόφαση-βόμβα του Ποδοσφαιρικού Εισαγγελέα της ΕΠΟ η υπόθεση των «κασετών» μπαίνει στο αρχείο! Σύμφωνα με τον Εισαγγελέα, κ.Φάκο τα αδικήματα έχουν παραγραφεί, καθώς οι καταγγελίες του Αλέξη Κούγια έγιναν μετά από το χρονικό διάστημα που προβλέπει ο Πειθαρχικός Κώδικας.

    Στηστε ματς, σπαστε καψτε βριστε κλεψτε.
    Βαλτε μπραβους, βαλτε χαρτινους, βαλτε προεδρους οποιους μαλακες θελετε.

    This is Greece ρεεεε.

    Αρκει να εχετε υπομονη λιγο και ΟΛΑ θα παραγραφουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΡΟΣ DIMI: ΣΥΓΝΩΜΗ, ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΤΣΟΥΞΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΥΠΕΛΑΚΙ... ΓΟΥΣΤΑΡΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @steven ελα πες μου οτι δεν ξαφνιαστηκες..

    @ ανωνυμος

    AKΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΣ

    ΚΥΠΕΛΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εγω που το ειχα παιξει σκορ 0-4 σηγουρα με ετσουξε,ποιος θα μου δωσει τα λεφτα μου πισω?
    ο κακος?,οι 300 καφροι? η οι ασχετοι της ομοσπονδιας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Kymiotis είπε...
    http://ksipnistere.blogspot.com/2011/05/binteo.html

    Θαυμάστε. Έπος....
    Τελικά βρε πατριώτες ήταν οριακό το οφσάιντ;;;;;;
    ------------------

    kathe fora pou vlepw tetoies malakies , thewrw pos einai seminariako goal gia tis topothetiseis pou prepei na exei enas epithetikos stin antipali perioxi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. "Στο αρχειο". Στον πουτσο μας.
    Σαφως και εφτασε παναξια εδω. Και το λεγαμε πριν τον τελικο. Δεν περιμεναμε την αναμετρηση με τον ατρομητο.

    Αλλα το οτι λειτουργει σαν προκαλυμα,σαν χαλι για τις σκονες που θα επεφταν στα μουτρα καποιων.

    Κο οτι - ετσι οπως εγινε ο τελικος της πλακας και του χαβαλε,δεν αξιζει μια και εχει επιφερει ζημια,περισσοτερη απο οφελεια,λεμε επισης.

    Κανεις δεν ειπε οτι ευθυνεται η ΑΕΚ για τα χαλια.
    Ουτε και οτι ειναι το χειροτερο κομματι του κοσμου.

    Αλλα οταν φωναζουμε για "απαραδεκτα" για "ζουγκλες" οταν μας πηδανε, να μη λεμε και τιποτα απολυτως τωρα. Μοκο.
    Αυτο λεω.


    300 χιλιαρικα θα παρει για το κατορθωμα ο μαλακας,και αλλα τοσα θα δωσει σαν προστιμο χρηματικο.
    Οποτε "μια η αλλη". Αυτη ειναι διαχειρηση ρεεεεε.
    Ξυπνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Διαβασατε την δηλωση του φυλακα των Αρχαιων;
    Ευτυχως που γελαμε και λιγο ρε πουστη μου και ξεχνιομαστε.
    Μιλησε για "εργαλεια". "Εργαλεια" που εχει στα χερια της η "μεθυσμενη πολιτεια" στα χερια της.
    τι "εργαλεια" λεω ρε πουστη μου; Τι εννοει; fukcing machines; dublehead dildos; Εργαλεια bdsm; Τι ειδους εργαλεια εχει στα χερια του ο εραστης των Καρυατιδων;

    Τι γλωσσα ειναι αυτη; Τι "και καλα" γλωσσα χαρτογιακα ειναι τουτη; Τι γιαπικη αντιμετωπηση ειναι αυτη; Τι ριζογαλα ειναι αυτα;

    Λεει λοιπον ο γιδοβοσκος της Αναμπελ: "Δεν έχουμε εξαντλήσει τα όρια μας, το σύνολο των ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ, δεν μιλάμε μόνο για τα χρήματα, αλλά και για τα δημόσια γήπεδα, για την κάλυψη από την δημόσια τηλεόραση, αυτά είναι όλα τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ στα χέρια της Πολιτείας που πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν φέτος. Αυτά τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ πιστεύουμε ότι μπορούν να μας πάνε πολύ μακριά..."

    (που θελει να παει, δεν ξερω, θα σας γελασω. Μπορει μεχρι το Λουβρο. Η στο paradise στη Μυκονο για γυμνισμο και πιπες. Ειπαμε. ΕΡΓΑΛΕΙΑ.)

    Και κλεινοντας, ο "σαν με κοιτας,ειναι τα ματια σου μια θαλασσα πλατεια" ειπε: "Είναι απαράβατος κανόνας, εάν δεν πάρουμε αυτό που θέλουμε για να δούμε αλλαγές στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν θα πάρουν και εκείνοι αυτό που θέλουν. Η χρηματοδότηση θα είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ (αντε παλι) που θα χρησιμοποιήσουμε σε όλες του τις διαστάσεις για να πετύχουμε την αυστηροποίηση που θέλουμε"

    Οπως λεμε "για να πετυχουμε την ζημωση που θελουμε". Η για να πετυχουμε το χρωμα που θελουμε"

    Παρεπιπτωντως, φιλε Βογλη του υπουργειου τουρισμου (κυριολεκτικα) να σου πω οτι ερχεται οπου να'ναι η Τροικα. Ετσι,μια επισκεψη.

    "ΕΛΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ,ΕΛΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟ: Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΡΙΑΝΗ ( θα γελάσεις ). Το επόμενο για τον πρόεδρο, υποχρεωτικά θα πάει για Τετάρτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: SOS SOS SOS SOS
    PROSOXH PROSOHI ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΧΤΟΥΝΓΚ
    ο Μπέος κινείται υπούλως και με περισταλτικές κινήσεις που θυμίζουν έυσωμο βόα ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ Η ΑΕΚ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ.
    SOS SOS SOS SOS SOS
    ΣΤΕΙΛΤΕ ΑΕΚ ΣΤΟ 696969 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. sososososososos

    Δεν μας νοιαζει, ειμαστε κυπελουχοι ελλαδος 2010-2011.

    Στα παπαρια μας ο κοσμος.Και ας εχει πληρωσει και διαρκειας, χεστηκαμε ας προσεχανε.

    Εμεις κουπα πηραμε. Στα play-ωχ τι να παρουμε?
    Να βγουμε στα προκριματικα του ch.l με τον Φουλη?
    Η να μου ζητατε και μεταγραφες?

    Ρε πατε καλα?

    Καλυτερα με κλειστες πορτες. Γιατι με ανοιχτες αμα ο μανωληθ παιξει το ιδιο συστημα-καμιναδα βλεπω τα σουλατσα να μεταφερθουν στα επισημα.

    Δικηγορος ειμαι και ενα πραγμα ξερω: ουδεις αχαριστος του ευεργτηθεντως..

    Ειδες το γκοντο? Απο ανθρωπος μας χαφιες.

    Απο ενας απο μας, ρουφιανος.

    Απο ταμειας-κλεφτης.

    Πολυ θελει να θυμηθουμε σκηνες 6-0?

    Που να τρεχεις με τις γοβες στα χωραφια...

    Y.Γ Το μονο που θελω ειναι να δω αν ο ανδρισμος του ΚΟΥΡΑΔΟΜΑΓΚΑ θα βγει και στον Αχιλλεα.
    Γιατι με κανα δυο χιλιαδες ταλιμπαν σε αποσταση αναπνοης, εγω πουλαω μαγκια και στο ζαμπιδη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρηστο:

    Ποια ομαδα κανει χρηση ΔΗΜΟΣΙΟΥ γηπεδου και τα εκανε λαμπογυαλα?

    Ποια ομαδα εχει βαλει ΦΕΣΙ δημοσιο γηπεδο και θα το εξοφλησει ΜΕΡΙΚΩΣ με την χορηγια του ΟΠΑΠ δηλαδη του δημοσιου?
    Δηλαδη ο ενας δημοσιος οργανισμος πληρωνει τον αλλον, και στη μεση η ομαδα κανει το κομματι της??

    Ποια ομαδα ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ να πληρωσει τις ζημιες που εκαναν οι οπαδοι της στο γηπεδο?

    Αντε να σε βοηθησω λιγο:

    Ειναι η ιδια ομαδα που περσυ το καλοκαιρι ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ 40,000 για να αλλαχτει ο ταπητας στην ωρα του, αφησε την αναθεση στο ελεος του θεου, και μετα ετρεχε να παρακαλαει καποιους που προτιμησαν να σκαβουν το γηπεδο τους απο το να μας το δωσουν.

    Ειναι η ιδια ομαδα ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΦΕΣΙ ΤΩΝ 40,000 ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ.

    ΠΑΕ ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2010-2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Το γκολ του Λύμπε είναι οφ σαιντ.
    Το πέναλντυ στο Δέλλα είναι καραμπινάτο
    Εάν η ΑΕΚ έχανε θα καιγόταν το στάδιο και θα διαλύοταν η ΑΕΚ αλλα αυτο καθόλου δεν ένοιαζε τον ατρομητο και τους παίκτες του (μάλλον θα το ευχαριστιόντουσαν) και μάλλον ήταν ενα επιπλεον κίνητρο για τον Δώνη και τους παίκτες του. Το σίγουρο είναι πάντως οτι δεν τους εμπόδισε να παίξουν.
    Η ΑΕΚ όμως κέρδισε και πάλι τα πρεζάκια που δεν ξέρουν τι συστημα παίζει η ομάδα βρήκαν ευκαιρία λογω της αδυναμίας ή της αδιαφορίας της Αστυνομίας και της παρωδίας που λέγεται SECURITY να χαλάσουν τη γιορτη των παικτών και των 35.000 που δεν έχουν καμία ευθυνη για τα παραπάνω.
    Ο Αδαμίδης ο πιο λίγος πρόεδρος στην ιστορια της ΑΕΚ, βρήκε ευκαιρία να κάνει το κομμάτι του και να μας στεναχωρίσει ακόμα πιο πολυ.
    Απο όλα αυτα προκύπτει κάπου οτι το Κύπελλο είναι κάλπικο και οι παίκτες που μόχθησαν αλλά και ο κόσμος που τόσο το λαχταρούσε δεν έχουν δικαίωμα να πανηγυρίζουν?
    Αλήθεια έχει σκεφτεί κανείς οτι ενδεχομένως να κάνουμε πολλά χρόνια να ξαναδούμε τίτλο?
    Υ.Γ. Ο Αδαμίδης είναι αυτος που είναι. Να φυγει σήμερα μαζί με τον Αλέφαντο της Ισπανίας. Υπάρχει κάτι για μετά? Οι SUPPORTERS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Κύριε Αβραμίδη, αναφορικά με το χθεσινό σας κείμενο έχω να σας κάνω τα ακόλουθα σχόλια.

    Η ΑΕΚ από μόνη της δεν θα έπαιρνε το κύπελλο αν εμείς οι της Original Original δεν είχαμε καταστρώσει το ιδανικό πλάνο για τον αγώνα με τον Ατρόμητο.
    Ολοι οι άσχετοι και οι αδερφάρες του μπλόγκ σας από την μία χαίρονται που πήραμε την κούπα και από την άλλη μας βρίζουν λες και εμείς δεν ήμασταν ο δωδέκατος παίχτης της ομάδος. Επειδή λοιπόν είστε όλοι άσχετοι επιτρέψτε μου να σας περιγράψω με κάθε λεπτομέρεια πώς εμείς βάζοντας σε κίνδυνο τις ζωές μας λειτουργούμε κατά την διάρκεια του αγώνα.
    Όταν εσείς και το σινάφι σας απλώς βλέπετε το παιχνίδι εμείς δουλεύουμε κύριε Αβραμίδη για την επίτευξη των στόχων της ΑΕΚ. Δεν μπορεί εγώ να τα βάζω με 10 των ΜΑΤ και εσείς να παραπονιέστε για μια κροτιδούλα που έπεσε δίπλα σας. Αυτές τις τρώμε για πρωινό. Αίσχος!!!!

    Η στρατηγική μας όπως όλοι θα έχετε ήδη παρατηρήσει ήταν απλή.

    1ον Να έχουμε πάντα πίσω από τον επόπτη καμιά 200σαριά παλικάρια για να ασκούνε ασφυκτική πίεση ώστε και τα οφσαιντ γκόλ να μετράνε (βλέπε 1ο γκόλ)

    2ο Πριν από την έναρξη του αγώνα έπρεπε να κλέψουμε πανό από το πέταλο του Ατρομήτου, κίνηση που ήτανε όπως όλοι είδατε γρήγορη και αποτελεσματική και έριξε το ηθικό τους

    3ο Κατά την διάρκεια της ανάκρουσης του Εθνικού Υμνου επιτεθήκαμε στο πέταλο του Ατρομήτου δείχνοντας έτσι την αγανάκτηση μας διότι τι σχέση έχει ο Εθνικός Υμνος αφού δεν έπαιζε η Εθνική. Από δω και μπρός θα παίζεται ο ύμνος της ΑΕΚ!!

    4ο Στόχος καθόλη την διάρκεια του αγώνα ήταν να κουράσουμε τα ΜΑΤ ώστε στο τέλος του αγώνα να μπορέσουμε να μπούμε στο γήπεδο να χαρούμε την νίκη μας παίρνοντας μαζί μας ένα κομματάκι δίχτυ

    5ο Μετά το τέλος του αγώνα επιτεθήκαμε εκ νέου στο πέταλο των Ατρομήτων (πράγμα που δεν το περίμεναν, τους πιάσαμε στον ύπνο) για να μας αδειάζουν την γωνιά όσο νωρίτερα προς αποφυγήν σοβαρότερων επεισοδίων κατά την διάρκεια του γύρου του θριάμβου. Όπως είδατε δεν έμεινε κανένας και δεν άνοιξε ρουθούνι

    6ο Να ανοίξουμε την κάνουλα της πυροσβεστικής και μαζί με αυτήν να γιορτάσουμε τη νίκη μας

    Τι άλλο θέλετε να σας πώ? Κύριε Αβραμίδη γράψατε ότι καθόσασταν στην 9. Με έκπληξη άκουσα το σύνθημα «είστε μαλάκες» από την θύρα σας όταν εμείς δίναμε την μεγαλύτερη μάχη της ζωής μας. Και πάλι ΑΙΣΧΟΣ!!!!

    Μέσω του μπλόγκ σας θέλω να συγχαρώ όλα τα παιδιά της Original Original για το θάρρος, τη αφοσίωσή τους και την αγάπη τους για την ΑΕΚΑΡΑ μας.

    Επόμενος στόχος το πρωτάθλημα και ίσως και το ντάπλ. Αφήστε το πάνω μου.

    Ζήτω η ΑΕΚ, ζήτω το κύπελλο, ζήτω τα παιδιά της Original Original.

    Μαλάκα Χαράλαμπε άντε και γαμήσου!!

    Μπίκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. χαχαχα πλακα μας κανετε ε?
    αυτος ο μπικο ειναι υπαρκτο προσωπο?
    ρε Στηβεν μηπως τα γραφεις εσυ και μας κανεις πλακα?
    χαχαχα πεθανα στο γελιο!!
    καλο ρε!!
    μπραβο ρε!!
    μηπως να τους δωσουμε και κανα αλεξισφαιρο,κρανος και κανα καλαζνικοφ?χαχαχαχα
    πολυ γελιο ρε πουστη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. J PATIKAS@ Εχεις δικιο σε οσα αναφερεις και εναν ενα η ξεχωριστα αυτα τα ενστερνιζομαστε ολοι εδω και ο καθενας του δινει την προσωπικη βαρυτητα.
    Αλλα οπως και να εχει,δεν μπορουμε να μην οδηγηθουμε σε ορισμενα θληβερα συμπερασματα.
    Κυριως: Το μεγαλο πλεονεκτημα εναντι στους αλλους δυο, χαθηκε. Δεν μπορει πλεον να αναφερεται.
    Δηλαδη: ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΣΤΙΚΟΥΣ Η ΑΛΛΟΥΣ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗΣ...ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΘΕΣ.

    Προκειμενου να διασωθουν- σε προσωπικο επιπεδο- οι υπευθυνοι της αποΑΕΚοποιησης, πετουσαν την ομαδα ο ενας στην αγκαλια του αλλου.
    Τι εκαναν οι τωρινοι- οι οποιοι βεβαιως αυτοι κυριως και αν ΔΕΝ εχουν καμια μα καμια σχεση με οτι περικλειει την εννοια "ΑΕΚ";
    Εκανα το απλο: Ανεθεσαν σε πριμοδοτουμενα, η επιδοτουμενα (οτι θες πες, το ιδιο ειναι)"μελη" να φτιαξουν ατμοσφαιρα οπως λεμε. Να χτισουν μια μικρη Ριζουπολη.(παρομοια δεν θα μπορουσε να ηταν,λογω μεγεθους του σταδιου.)
    Η, όποια αλλη παρομοια κατασταση,στις οποιες μας εχουν συνηθισει οι αλλοι δυο.
    Και αυτο, για να κυλισει το κατσαρολι υποχρεωτικα κατα δω. Δηλαδη στα ποδαρια τους.

    Και αντιπαλος να μην υπηρχε,θα σηκωναν την κουπα και θα την εβαζαν στην κεφαλα τους,με τους φωτογραφους ετοιμους να απαθανατησουν το μεγα γεγονος. (προσοχη,δεν μιλω για τους παικτες. Αυτοι ειναι εξω και περα απο αυτα και οτι παιρνουν το δικαιουνται περα για περα)

    Αυτη την ΑΕΚ λοιπον μας εδειξαν. Αυτην την νεοΑΕΚ μας αποκαλυψαν οι κολοβοι. Οι ελαφροι και ταυτοχρονα πονηροι τυποι. Οι πουστιδες.

    Αποτελεσμα; Τι θες να γινει; Παραμενει στα μαυρα. Παραμενει στρημωγμενοηπαραμενει κακομοιρα,παραμενει με μαυρο μελλον.
    Τι εχει; Μα ενα κυπελο. Παρμενο με το ετσι θελω. Με το ζορι και σαν κακομαθημενη πουτανιτσα,πηρε αυτο που ειχε κατα νου.

    Παει η ΑΕΚ που ηξερες. Πεθαινει. Δεν εχει αποκαμει βεβαια τελειως, αλλα αν δεν αλλαξουν αρδην τα πραγματα, θα ομαδοποιηθουμε σε ενα γαυροβαζελικο συνοθυλευμα,σαν ρουχα τριχρωμα μεσα σε πλυντηριο.

    Η ΑΕΚ χανει σιγα-σιγα, φυλλοροει ενα-ενα εκεινα τα χαρακτηριστικα της που την εκαναν ξεχωριστη στα ματια μας και αρα προτιμιτεα.

    Χανει τα αυτοκρατορικα και πεντακαθα εκεινα σημεια που την εκαναν ξεχωριστη, και συν το χρονο γινεται ενα θρασυδειλο συνοθυλευμα.

    Και αυτο ειναι πολυ επικινδυνο- εκτος απο τραγικο- γιατι αν οι "αλλοι δυο" εχουν στο dna τετοιου ειδους νοοτροπιες που τους επιτρεπουν να ζουν και να κατακτουν διάφορα στα χρονια (τιτλους, οπαδους κλπ) και αρα να διατηρουν η και να μεγαλωνουν σαν μεγεθος, για την ΑΕΚ που αυτος ειναι κοντρα ρολος και μια νεα ερμαφροδιτη κατασταση,πολυ φοβαμαι οτι δεν θα ειναι δυνατον να αντιμετωπισει κατι τετοιο.

    Θα συρυκνωνει,θα μαζευει, θα αλλαζει και χωρις να γινει καν αντιληπτο ετσι αναλαφρα θα αποροφηθει απο το συστημα.

    Το προχθεσινο, δεν ηταν απλα "αλλη μια κουπα" οπως τοσο πολυ -και δικαιολογημενα- αποζητουσαν οι φιλοι της, αλλα ο απεγνωσμενος τροπος που η ιδια το αναζητησε, δειχνει σημαδια απελπισιας και κοπωσης. Δηλαδη γεραματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μπα. Καποιος μαλακας ειναι που οταν δεν τον παιζει γραφει και οταν δεν γραφει,τον παιζει.
    Μπορει και τα δυο μαζι. Μη το λες.
    Ακομα και ο μαλακας εχει την εξελιξη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Και ομως ο Μπικο λεει πολλες αληθειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Mπίκο επιτέλους και ένας που λέει τα πράματα με το ονομά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Εχετε δικιο και οι "δυο" παρακατω. Δηλαδη τρια σε ενα.
    Δεν πειραζει. Ετσι φαινομαστε και πολλοι.

    Εχετε δικιο "μπικοι". Δηλαδη "μπικο".

    Τα προστιμα μονο μη μου ζητησετε να τα πληρωσω ΠΑΛΙ ΕΓΩ.

    Βαλε το χερι στην τσεπη εστω μια φορα για εναν λογο που να αξιζει,περα απο το να προσπαθησεις να βρεις το πουλι σου.
    Δηλαδη να πληρωσεις τα σπασμενα.

    Αν εχεις καμια σχεση με ΑΕΚ η οτι αλλο προσποιεισαι. Καλη η πλακα,δεν λεω. Μας παιρνει.

    Μπορεις αργοτερα να τον κανεις και λαστιχερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Δηλωσεις Νικιτιαδη

    1)Κοβονται ΛΕΕΙ οι χορηγιες του ΟΠΑΠ απο τις φανελες.. Παει το ΚΙΝΟ αγαμιδακο? Θα μεινεις με τα κοινοχρηστα στο χερι μαλλον.. γιατι ως μεγας ΜΑΛΑΚΑΡΟΣ που εισαι ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΧΟΡΗΓΟ της προκοπης δεν βρηκες ενα χρονο τωρα

    2) Κοβονται ΛΕΕΙ 70 μυρια προς τις ομαδες απο τη αλλη χορηγια του ΟΠΑΠ για το πρωταθλημα.
    Ωχ ωχ ωχ αγαμιδακο. Ουτε λεφτα για καφε δεν θα εχει το ταμειο..

    Κοιτα να δεις ΠΟΥ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ αυτα ο Σπανος που εβριζες χτες θα ειναι οχι απλα απο πανω σου οικονομικα αλλα θα τον κοιτας και με δεος. Βλεπεις στο Σπανο ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ ΜΕ ΧΕΡΟΥΛΙΑ δεν λειπουν 60 εκκ ευρω..
    Ο Σπανος τις μετοχες του τις εχει στα χερια του, δεν ειναι σε καμμια τραπεζα υποθηκευμενες..

    Τελος ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΕ ο Σπανος μπορει να λεγεται σημερα Ατρομητος κ παλιοτερα Χαλκηδονα, αλλα δεν εκανε κατι παρανομο στη συγχωνευση ουτε κατι ΑΤΙΜΟ.

    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΣΥ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ (31-12-2010) ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΛΟ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ TOYΣ ΕΧΕΙΣ ΟΝΤΩΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ?

    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΣΥ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΛΑΜΠΟΓΥΑΛΟ ΧΤΕΣ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ (μερος του που ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ οπως ΗΞΕΡΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ...) ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ?

    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟΝ ΧΟΥΑΝΦΡΑΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΞΟΦΛΗΣΕΙ?

    ΤΟΝ ΧΕΡΣΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΞΟΦΛΗΣΕΙ? ΤΟΝ ΜΑΙΣΤΟΡΟΒΙΤΣ?

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ...

    Αιντε μην αρχισω και γραφω για το τι γινεται εκει μεσα και τη κουπα στη βαλουν στο κολο σου ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΣΠΡΩΞΑΝ ΝΑ ΤΗ ΣΗΚΩΣΕΙΣ..

    Υ.Γ ΤΑ 170 χιλιαρικα ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ υποσχεθηκες στο ΟΑΚΑ τα εδωσες η ακομη σε ψαχνουν στη ΠΑΕ και λες οτι εισαι απασχολημενος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανακοινωση της οργανωσης η οποια παιρνει πανω της τα επεισοδια.
    Δεν λεω. Συγκινητικο.
    Αλλα οσο θα σωσουν την Ελλαδα απο την κριση οι ιδιοι που την οδηγησαν εκει,αλλο τοσο θα σωσει την ΑΕΚ απο τον τυφλο οπαδισμο,το ιδιο το συστημα που τον εκτρεφει.

    Μεγαλη σιγουρια βλεπω. Και αφου ειναι δεδομενη η λυση του προβληματος,να υποθεσω οτι και το χρονιο σουλατσαρισμα των αληταραδων ηταν ελεγχομενο;

    Η θα κουβεντιαζουμε, η θα τον παιζουμε,σαν τον "μπικο" παραπανω.

    Αντε λοιπον. Περιμενουμε να μην επαναληφθουν "Λαμια, Παρτιζαν και τελικος".
    (επιτρεψτε μου να αμφιβαλω σφοδρα)
    Μονο με την "ποτοαπαγορευση" δεν λυθηθκε τιποτα.
    Ειναι θεμα "πολιτικης βουλησης" που λενε και στις τηλεορασεις.
    Δηλαδη,αν κανείς δεν εχει συμφερον απο μια καθαρση ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;

    Δεν αμφιβαλουμε για τις προθεσεις,αλλα για την ικανοτητα επιλυσης του προβληματος.
    Το οποιο παρεπιπτοντως, δεν ειναι "της οικογενειας". Την ΑΕΚ βλαπτει πρωτα απο ολα και εκει εχει τον μεγαλυτερο αντικτυπο.

    Στο τελος παρακαλει και προειδοποιει για "δεδικασμενα" και ισαξια τιμωρια, με τους αλλους.
    Μετα την απομακρυνση απο το ταρταν,ουδεν λαθος αναγνωριζεται.
    "σπαω-πληρωνω". Δεν το ξερετε;

    Το κυπελο αυτο καθ'αυτο,δεν το απαξιωνει κανεις. Με τον τροπο επιτευξης του "στοχου" εχουμε ενα μικρο θεματακι.

    Και θα επρεπε να το σχολιαζατε,να το επισημαινατε στην μακροσκελη ανακοινωση,αντι να ζητατε απο τον Πιλαβιο να σταθει στο υψος του.
    Αυτα δεν τα γραφει ουτε γερος με εγκεφαλικο.

    Περιμενουμε την αυτοκαθαρση. (ο αλλος ελεγε "δεν τους ελεγχω". Τι καθαρση θα γινει ενας θεος ξερει)
    Αν δεν γινει, μπειτε σε ενα ποσταλι και βουρ για τον Ατλαντικο. Φουντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλο θα ειναι να μαθαινουμε και να κοιταμε πριν ανοιξουμε το στομα μας.
    Και οταν καποιος ισως κανει κατι σωστοτερο απο εμας καλο επισης θα ειναι να παραδειγματιζωματε και οχι να τον βριζουμε.
    Ειδικα οταν εμεις τα εχουμε κανει ροιδο εδω και χρονια.

    Τελικα πολυ μεγαλα αρχιδια εχουμε γι αυτο παμε καθε χρονο και χειροτερα.

    Απο αρχιδια αλλο τιποτε..

    Πολυ αντριλα ρε παιδι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Dimi :
    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΣΥ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΛΑΜΠΟΓΥΑΛΟ ΧΤΕΣ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ (μερος του που ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ οπως ΗΞΕΡΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ...)

    ---------------

    eisai se paralirima

    opoios perase extes metaksu 6.30 -8 kai kati apo to petalo pou vlepei ston ilektriko, tha eide tis orthanoixtes kai afylaxtes thyres 34-1-35-2-3-4

    siga mi ginotan kai sxedio kai pigaine kosmos apo ti proigoumeni sto marousi

    ante me ta muthistorimata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ti me noiazei re mastora pios einai kai ti kanei o spanos?

    epeidi tou riksame ena poutso se teliko , prepei na mas endiaferei kai simera autos o kurios ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μα εδω περα οι οε,οε,οε μας λενε οτι η οργανωση δεν ειχε λεει σχεση.
    Πως το παιρνει πανω της?

    Κατι καμμενοι λεει ηταν.

    Μα δεν ειπε κανεις οτι δεν ηταν καμενο? Αλλωστε για να πας να εχεις αRχηγο και μαλιστα αυτον μονο καμενος μπορεις να εισαι.

    Για να δεχεσαι ΑΕΚοφροσυνη και αρχιγιλικι απο εναν ανεπαγγελτο αποτυχημενο 50 χρονων, μπορει να εισαι τιποτε αλλο απο καμενος?

    Tελικα η οργανωση παραδεχεται οτι δεν θα ξαναγινει λεει Βολος και Παρτιζαν.

    Τι μου λουτε, σοβαρως?

    Γιατι στην Παρτιζαν ΠΟΙΟΙ ηταν? Eσεις δεν ησασταν ωρε αντρακλες αρχιδατοι που την πεσατε με πυροσβεστηρες στους Σερβους?
    Ε χτες την πεσατε με οτι ειχατε στους ατρομητους ΚΑΙ ΣΤΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ.
    Πολυ αντριλα ρε παιδι μου.

    Στο Βολο ποιος πηγε? Οικογενειαρχες με τα παιδια τους?

    Η οργανωση δεν πηγε και τα εκανε cabrio?

    K εκει βαρβατηλα μυρισε..

    Και τι θα κανει δηλαδη η οργανωση?
    Εχει καποιο αλλο λογο υπαρξης εκτος του εκβιασμου μεσω τραμπουκισμων?

    Γιατι υπαρχει?Για να φωναζει υπερ της ΑΕΚ?

    H μηπως για να ΕΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ, ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΑΣΑΡΙΕΣ?

    Mε ενα στρατο 2000 καμμενων παντα. Που βρηκαμε και το αλοθι οτι ειναι καμενοι αρα και αθωοι.

    Ποιος ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΕΣ ΚΡΟΤΙΔΕΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΜΕΝΟΥΣ?

    Ελεος πλεον με το στρουθοκαμηλισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ευτυχως που ειμαι σε παραληρημα.
    Και εχουν μεινει οι γνωστικοι και σοφρωνες να τρεχουν στην ομαδα..

    Τα αποτελεσματα σας δικαιωνουν απολυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ελπιζω αυτο για ματς εικοσαετιας που ειπε ο Αδαμιδης να αφορουσε μονο την τονωση των παιχτων και να μην το επαναλαβει, γιατι το τσιτωμα στα νευρα μας εχει και καποια ορια...

    κατα τα αλλα την βλεπω την δουλεια με supporters και trendy καταστασεις με τζαμπατζηδες τεχνοκρατες της πλακας καιβλεπω ηδη εφιαλτες. χειροτερα κι απο Παππα-Νοτιαδες (αν αυτο γινεται φυσικα..) μας βλεπω του χρονου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Εγω μπορει να ειμαι σε παραληρημα αλλα ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ και των λογων αλλα κυριως και των ΠΡΑΞΕΩΝ μου.

    Οταν αρχισει η οργανωση να κανει το ιδιο ΤΟΤΕ να μιλησει.

    Γιατι ανακοινωσεις και λογια του κολου (κοινως ΚΛΑΝΙΕΣ) βγαζει και ο σκυλος μου.

    Για αρχη λοιπον ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ το επερχομενο προστιμο για τις ομορφιες της.

    Αλλα με τι να το κανεi? Mε πορδες?

    YΓ Χαλαρωσε λιγο με τους πουτσους φιλε μου.
    Πολυ αρχιδιλα και πουτσος πεφτει.
    Δεν αντεχεται ΤΟΣΗ τεστοστερονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος ΑΕΚτζης02 Μαΐου, 2011 21:50

    1. Το κυπελο το πηραμε ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΑ.

    2. Οι μαλακες ανεγκεφαλοι χατζηχρηστοαναθρεμμενοι μαζι με τον Αδαμίδη με ξενερωσαν, και νομιζω ντροπιαζουν καθε ΑΕΚτζη.

    3. Ο ακουπος τζανετακος πηρε πρωταθλημα ριχνοντας 4 στο γαβρο, όχι τρωγοντας 6 και αλλα 4 απο τον Βολο. Και περα απο τις μαλακίες που εκανε, η σταση του απεναντι στη βια στα γηπεδα δε θα επετρεπε σε κανενα Σπανο να του πει ο,τιδηποτε. Ουτε φυσικα το επαιξε ποτε μαγκας σε Χαλκηδονες.

    Αλλα εκοψε το χαρτζιλικακι του αρχηγου, οποτε δικαιολογημενη η απαξίωση εκείνου του τίτλου της ΑΕΚαρας απο τους οπαδους του ΧΧ. Υπαρχουν και προτεραιότητες σε αυτη τη ζωη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αδερφε,ειπαμε: Καλοι χρυσοι ολοι, μεχρι του σημειου που ειναι ταμειακως και εξω-ταμειακως ενταξει. (κυριως το δευτερο)
    Αν λοξοδρομισουν,αρχιζει το μαυρισμα.
    "μαυρο στο μαυρογυαλουρο". τον ανθρωπο μας...Μιχαλη μου Δημητρη μου...και παει λεγοντας
    Οι κυβερνησεις πεφτουνε μα ο Χατζηχρηστος μενει.

    Που μενει ειναι το θεμα ο καραγκιοζης πλεον; Σε μια καλυβα που απαμεινε.

    Πουθενα στον ποδοσφαιρικο Ατλαντα,ενας ανθρωπος δεν σμπαραλιασε τοσο στοργικα και με τετοια συνεπεια την ομαδα "του".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΠΡΟΣ ΜΑΚΗΣ: Ο ΜΠΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΙΔΩΛΑ; ΚΟΝΟΜΑΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΩΡΑΙΑ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΠΑΝΤΩΣ, ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ;
    ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ 7ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΝΕΚΡΟ;
    Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τελος παντων.
    Μην αρχισω να τον γαμωσταυριζω παλι,γιατι μολις εχουμε εξελθει απο τις Αγιες Ημερες του πεσαχ.
    Ακομα δεν εχει αναληφθει ο Κυριος.

    Φροντισε-σαν τελευταια υπηρεσια- να μαζεψεις τα κοθωνια εκει περα βρε χρυσε μου ανθρωπε.
    Εστω και αν "δεν μπορεις πλεον να τους ελεγξεις"
    Πες μια κουβεντα. Μοιρασε δωρεαν μπαφο,για λιγες μερες. Θα στειλουμε μηνυματα αν ειναι για αυτο.
    Σε παρακαλουμε. Ας ησυχασει λιγο το κεγφαλι μας για δυο εβδομαδες εστω,
    Μονο για 15 συναπτες ημερες,σε παρακαλουμε,μπορουμε να μην ακουμε τιποτα για σπασμενα καθησματα και κεφαλια,μολοτωφ,καμενα αυτοκινητα,προστιμα,εφεσεις κλπ.;

    Κανε μας τη χαρη. Ανοιξη ειναι. Κοψε λιγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. 3. Ο ακουπος τζανετακος πηρε πρωταθλημα ριχνοντας 4 στο γαβρο, όχι τρωγοντας 6 και αλλα 4 απο τον Βολο

    --------------------

    kala , opote peraseis apo to mouseio , vgale se parakalw mia photo to prwtathlima 2008 kai dwsti tou steven na ti postarei na ti doume oloi

    to kupelo 2011 to eidame oloi autes tis meres sto gipedo ,ta mpouzoukia klp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΠΡΟΣ ΜΠΙΚΟ: ΑΦΟΥ ΜΕ ΛΕΣ "ΚΥΡΙΟ", ΚΙ ΟΧΙ "ΣΥΝΤΡΟΦΟ", ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ:
    ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ.
    ΠΟΣΑ ΠΗΡΕ Ο ΣΟΛΩΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΓΡΑΨΕΙ;
    ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ.
    ΚΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. steven είπε...
    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΩΡΑΙΑ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΠΑΝΤΩΣ, ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ;
    ΓΙΑ ΧΑΒΑΛΕ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ 7ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ ΝΕΚΡΟ;
    Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ;
    ---------------

    prin ena lepto ematha oti pethane kai to deutero paidi pou eixe xtypisei ti megali paraskeui sti xalkida

    2 sta 2 gamo to agio oros kai ola ta kantilia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Γιώργης ο Γαρατζέος02 Μαΐου, 2011 22:31

    Μη μαρτυράς τα φύλλα, προσφυγάκι. Όλοι ξέρουμε πως μας έκανε ο μπαμπάς και η μαμά μας, αλλά δε χρειάζεται να το περιγράφουμε κιόλας.
    Ο μπίκο είναι ο εκπεσών άγγελος, ένα πόλντεργκάιστ της κερκίδας.
    Μαζί μας πάντα, όπως η μνήμη από τις μυρωδιές των ανοικτών ουρητηρίων του "Νίκος Γκούμας", η μαστούρα από τα λιβανιστήρια της σκεπαστής, η μπύρα με καλαμάκι...
    Μπίκο, θέλω να γίνω κι εγώ πραγματικός ορίτζιναλ, μα δεν ξέρω από βέσπα. Πειράζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. collateral damage. Αυτος ειναι ο στρατιωτικος ορος.
    Τι ειναι δυο απωλειες σε ενα χρονο,μπρος στις χιλιαδες αναγκαστικες βαφτισεις, στον πολεμο των Εκκλησιων;
    Ελατε τωρα...αστεια πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Προς Γιώργη Γαρατζέο,

    Εσένα ρε Γιώργη αν και δεν σε ξέρω σε πάω πολύ από τα σχόλια που γράφεις.

    Γιατί μου λες ότι θες να γίνεις πραγματικός ορίτζιναλ αφού ήδη είσαι. Ξέρεις ποια είναι η διαφορά όλων σας από μένα?
    Ενώ όλοι σας γουστάρατε το μακελειό που έγινε με τον Ατρόμητο αρνείστε να το παραδεχθείτε. Μέσα από τον αγωνιστικό χώρο έβλεπα πρόσωπα που αντί να βλέπουν το παιχνίδι έβλεπαν εμάς. Στο δεύτερο ημίχρονο η μπάλα ήταν στην περιοχή του Ατρόμητου και όλοι κοίταζαν την ορίτζιναλ για να δουν ποια θα είναι η επόμενη κίνηση της. Λυπηρό αλλά αλήθεια.
    Μια και ανέφερες βέσπα, ένα θα σου πω: το Σάββατο μπορούσα άνετα να περάσω μέσα παπάκι. Τα μέτρα είναι ανύπαρκτα. Αντε μη μου την δώσει και μπάσω καμιά 50αρια παπάκια σε αγώνα και κάνουμε το παιχνίδι μοτο κρος.


    Μπίκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΠΡΟΣ MIKE21HLK: ΡΕ ΜΙΧΑΛΗ, ΑΞΙΖΕΙ; ΝΑ ΧΑΣΩ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ Ή ΕΝΑ ΦΙΛΟ;
    ΝΑ ΕΧΩ ΤΟΝ ΞΗΡΟΚΩΣΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑ Ή Ο ΑΡΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΘΗΜΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΟΤΣΙΟΥ;
    ΑΙΣΧΟΣ Ή ΕΛΕΟΣ.
    ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΟ ΠΟΔΟΣΑΦΑΙΡΟ.
    ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΟΥ.
    ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΩΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΩ.
    ΜΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΠΟΥΚ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΥΣΤΗΔΩΝ, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ;
    ΟΥΤΕ ΠΟΔΟΣΑΦΑΙΡΙΚΑ;
    ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ;
    ΓΑΜΩ ΤΩ ΧΡΙΣΤΩ ΜΟΥ, Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος ΑΕΚτζής03 Μαΐου, 2011 10:17

    Προς mike:
    Oυτε την κλεμμενη καρυάτιδα μπορεις να βρεις για να φωτογραφίσεις σε ελληνικό μουσείο. Παρόλα αυτα με κάνει πολυ πιο υπερήφανο απο κάτι 'εργα τεχνης' που τρωω στη μαπα καθε μέρα σε αθηναικές πλατείες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΙΛΕ ΠΟΤΕ ΣΟΥ,
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ.
    ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ.
    ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ. ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΩΣ. ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ψιλά γράμματα ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ. Η ΒΙΑ ΓΕΝΝΑ ΒΙΑ.
    ΑΠΟ ΠΕΡΣΥ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΝΤΑΙ ... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ " Στον καιρό των SMS" ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΕ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ ΤΟΝ κ.ΜΠΙΚΟ
    ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΛΕΓΕ 1 ΧΡΟΝΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΕΦΕΣΗ ΘΑ ΜΠΟΥΚΑΡΕΣ ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΜΕΣΑ? ΓΙΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΑΣΤΕΙΟ? ΚΟΤΑ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΛΥΡΑΤΗ ΚΑΙ ΣΕΜΕΝΑΤΗ.
    ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ANTRES ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΟΝΟΣΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΑ " ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ " ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΑΠΟΧΩΡΟΝΤΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.
    SO LONG ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή