Άλλο πήγαινα να πω ( για τους supporters ), όμως είμαι υποχρεωμένος στον εαυτό μου και μόνο, να τιμήσω αυτό που είχα πει για 2 κείμενα. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. Καταλαβαίνω φυσικά, οτι κάποιοι καινούργιοι θα νομίσουν οτι είχα μια τρέλα με τον Βέγγο. ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΤΙΠΟΤΑΣ, για μένα, ΣΑΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ. ΕΝΑΣ ΓΕΛΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ. Φυσικά τιμή απόλυτη, που ξεκίνησε την καριέρα του στην Μακρόνησο. Αλλά αυτό δεν επιρρεάζει την κρίση μου. ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ.
************************************************************************************
Μια μέρα όταν ήμουνα τεσσάρων, πήγα και άνοιξα μόνος μου την τηλεόραση. Δεν ήταν κανείς στο σπίτι ή ίσως θέλω να θυμάμαι ότι δεν ήταν κανείς. Οι ασπρόμαυρες τηλεοράσεις της εποχής άνοιγαν βασανιστικά αργά. Μέχρι να έρθει στα μάτια σου η εικόνα, περίμενες ολομόναχος μπροστά στο γιγάντιο κουτί, το οποίο -επειδή ήσουν τεσσάρων- είχε περίπου το ίδιο ύψος με σένα. Όσο περίμενα, ευχόμουν να μην έχει ειδήσεις ή κανένα ελληνικό σήριαλ απ’ αυτά που μου αποδείκνυαν ότι το να μεγαλώνεις είναι να αποδέχεσαι κάτι απελπιστικά βαρετό ως ενδιαφέρον και να κάθεσαι εκεί μπροστά του ανήμπορος.
Και τότε βρέθηκα μπροστά σε μια εικόνα τόσο συντριπτική, που δεν την ξέχασα ποτέ και που μπορεί να μου άλλαξε τη ζωή. Ένας φαλακρός άνθρωπος, με σγουρά μαλλιά που κάλυπταν το πίσω μέρος του κεφαλιού του, έτρεχε για να ξεφύγει από κάτι μουστακαλήδες με χασαπομάχαιρα, που τον κυνηγούσαν. Από πίσω ακουγόταν μια μουσική τσίρκου, ένα ξέφρενο πράγμα που έκανε το τρέξιμο απελπιστικά αστείο και συνεπές με τον ρυθμό που θέλει ένα παιδάκι να έχουν τα πράγματα. Ξαφνικά κι ενώ η σύλληψη του φαλακρού έδειχνε αναπόφευκτη, εμφανίστηκε μπροστά του μια βάρκα, παρκαρισμένη στη στεριά. Ο φαλακρός, διακόπτοντας για λίγο το τρέξιμό του, μπήκε μέσα της και άρχισε να κωπηλατεί στον αέρα. Η βάρκα φυσικά δεν κουνήθηκε απ’τη θέση της, οι διώκτες όμως για λίγο έμειναν εμβρόντητοι να τον κοιτάζουν.
Εκείνος –αφού είχε καταφέρει με μια πράξη καθαρής τρέλας να παγώσει το χρόνο-
σηκώθηκε απ’τη βάρκα και έφυγε, ξεφεύγοντάς τους τελικά.
Έκλεισα την τηλεόραση και άρχισα να τρέχω σ’όλο το σπίτι, ανυπομονώντας περισσότερο από ποτέ να επιστρέψει ο πατέρας μου. Μόλις επιτέλους γύρισε, λαχανιασμένος και χωρίς να παίρνω ανάσα του διηγήθηκα την εικόνα που με είχε τρελάνει και εκείνος με το πιο φυσιολογικό ύφος του κόσμου, μου είπε: «Αυτός που είδες, πρέπει να ήταν ο Βέγγος.»
Μα πού τον ήξερε; Κι αφού τον ήξερε, πώς είναι δυνατόν να κάνει οτιδήποτε άλλο απ’το να μιλάει γι’αυτόν, να βλέπει τις εικόνες του και μετά να τρέχει πάνω κάτω σ’όλο το σπίτι; Εγώ πάντως είχα αποφασίσει πως αυτό ήθελα να κάνω σε όλη μου τη ζωή.
Από τότε περίμενα κάθε Παρασκευή να βγει η «Ραδιοτηλεόραση» για να δω μήπως μέσα στο πρόγραμμα υπήρχε κάποια φωτογραφία του. Οι πρώτες λέξεις που έμαθα να διαβάζω ήταν «τρελός», «Θανάσης» και «Βέγγος». Και η πρώτη μου συναίσθηση του προγραμματισμένου καθήκοντος ήταν όταν διάβαζα την ώρα προβολής κάποιας ταινίας του. Με το που γινόταν κάτι τέτοιο περίμενα, σαν ορκισμένος, τη μέρα και την ώρα, για να δω το καινούργιο τρέξιμο, την καινούργια διαφυγή και ν’αρχίσω να καλπάζω πάλι σαν τρελός σε όλο το σπίτι. Για πρώτη φορά μάλιστα ήμουν ανυπόμονος να με στείλουν στο ψιλικατζίδικο ή στο φούρνο, γιατί θα μπορούσα να το κάνω τρέχοντας, σταματώντας για λίγο, κάνοντας κάτι τελείως παράλογο και συνεχίζοντας ασταμάτητος.
Πολύ αργότερα και αφού είχα βρει έναν πιο ενήλικο τρόπο να παγώνω τον χρόνο –την τραγουδοποιία- κάλεσα τον Βέγγο να πει ένα τραγούδι σ΄ έναν δίσκο μου. Είχα πει τόσα ψέματα στους συμμαθητές μου στο σχολείο (ότι ήταν θείος μου, οικογενειακός μας φίλος, ότι κάναμε μαζί το καλοκαίρι διακοπές), που για να τα ισοσταθμίσω, έπρεπε να τον γνωρίσω πραγματικά.
Ήταν 1994 και είχα φτιάξει ένα τραγούδι ραπ, επηρεασμένος από τις πρώτες ακροάσεις χιπ-χοπ με φίλους απ’την Καλλιθέα (ένας απ’αυτούς ήταν κι ο Πρύτανης των μετέπειτα Ημισκουμπρίων). Όταν είδα πως δυσκολευόμουν να καβαλήσω τρέχοντας τον χρόνο με τον οποίο έπεφταν οι συλλαβές πάνω στο μπιτ, σκέφτηκα πως μόνο ένας άνθρωπος μπορούσε να με βοηθήσει.
Το πώς τον βρήκαμε και πώς δέχτηκε να τραγουδήσει, είναι μια ιστορία με τη δική της αξία στη ζωή μου, οπότε δεν βρίσκω το λόγο –ακόμα- να την μοιραστώ.
Αυτό όμως που μπορώ να σας διηγηθώ, είναι το τι συνέβη όταν ήρθε τελικά στο στούντιο. Ανήσυχοι, ο Θύμιος, ο Σωτήρης Παπαδόπουλος κι εγώ, βάλαμε το τραγούδι να παίζει.
Ο Βέγγος είχε μια σχεδόν πανικόβλητη έκφραση στο πρόσωπό του, κοίταζε δεξιά κι αριστερά σαν χαμένος. Αισθάνθηκα φρικτά. Το ψέμα της παιδικής μου ηλικίας, μάλλον ήταν γραφτό να παραμείνει ψέμα. Σηκώθηκα αποφασιστικά και του είπα « Κύριε Βέγγο, αν δεν σας αρέσει το τραγούδι, στ’ αλήθεια δεν υπάρχει κανένας λόγος να αισθάνεστε υποχρεωμένος να το πείτε.» Με κοίταξε σαν να τον ξυπνούσα από όνειρο και είπε «Όχι, δεν φταίει το τραγούδι. Το στούντιο θέλει σφουγγάρισμα!»
Μας ζήτησε, λοιπόν, σφουγγαρίστρα και κουβά και αφού έκανε τον θάλαμο λαμπίκο, μπήκε και το τραγούδησε με την πρώτη.
Δεν έβγαλα καμιά φωτογραφία εκείνη τη μέρα. Θα ήταν πολύ χαζό να προσπαθήσω να παγώσω τον χρόνο και μ’αυτόν τον τρόπο. Ειχαμε αποτυπώσει το τρέξιμο του Βέγγου σε μια ηχογράφηση. Κι αυτό ήταν αρκετό.
Αυτός είναι ο δικός μου μικρός ήρωας. Ο άνθρωπος που μου έμαθε πως ό,τι και να σε κυνηγάει (τα χρέη, το άδικο, o εαυτός σου, ο χρόνος τελικά) υπάρχει μόνο ένας τρόπος να του ξεφύγεις, εκτός φυσικά απ’ το τρέξιμο: η άνευ όρων εμπιστοσύνη στην απόλυτα δική σου τρέλα."
Φοίβος Δεληβοριάς
περιοδικό "Pepper", Θεσσαλονίκη | Δεκέμβριος 2010
************************************************************************************
Μια μέρα όταν ήμουνα τεσσάρων, πήγα και άνοιξα μόνος μου την τηλεόραση. Δεν ήταν κανείς στο σπίτι ή ίσως θέλω να θυμάμαι ότι δεν ήταν κανείς. Οι ασπρόμαυρες τηλεοράσεις της εποχής άνοιγαν βασανιστικά αργά. Μέχρι να έρθει στα μάτια σου η εικόνα, περίμενες ολομόναχος μπροστά στο γιγάντιο κουτί, το οποίο -επειδή ήσουν τεσσάρων- είχε περίπου το ίδιο ύψος με σένα. Όσο περίμενα, ευχόμουν να μην έχει ειδήσεις ή κανένα ελληνικό σήριαλ απ’ αυτά που μου αποδείκνυαν ότι το να μεγαλώνεις είναι να αποδέχεσαι κάτι απελπιστικά βαρετό ως ενδιαφέρον και να κάθεσαι εκεί μπροστά του ανήμπορος.
Και τότε βρέθηκα μπροστά σε μια εικόνα τόσο συντριπτική, που δεν την ξέχασα ποτέ και που μπορεί να μου άλλαξε τη ζωή. Ένας φαλακρός άνθρωπος, με σγουρά μαλλιά που κάλυπταν το πίσω μέρος του κεφαλιού του, έτρεχε για να ξεφύγει από κάτι μουστακαλήδες με χασαπομάχαιρα, που τον κυνηγούσαν. Από πίσω ακουγόταν μια μουσική τσίρκου, ένα ξέφρενο πράγμα που έκανε το τρέξιμο απελπιστικά αστείο και συνεπές με τον ρυθμό που θέλει ένα παιδάκι να έχουν τα πράγματα. Ξαφνικά κι ενώ η σύλληψη του φαλακρού έδειχνε αναπόφευκτη, εμφανίστηκε μπροστά του μια βάρκα, παρκαρισμένη στη στεριά. Ο φαλακρός, διακόπτοντας για λίγο το τρέξιμό του, μπήκε μέσα της και άρχισε να κωπηλατεί στον αέρα. Η βάρκα φυσικά δεν κουνήθηκε απ’τη θέση της, οι διώκτες όμως για λίγο έμειναν εμβρόντητοι να τον κοιτάζουν.
Εκείνος –αφού είχε καταφέρει με μια πράξη καθαρής τρέλας να παγώσει το χρόνο-
σηκώθηκε απ’τη βάρκα και έφυγε, ξεφεύγοντάς τους τελικά.
Έκλεισα την τηλεόραση και άρχισα να τρέχω σ’όλο το σπίτι, ανυπομονώντας περισσότερο από ποτέ να επιστρέψει ο πατέρας μου. Μόλις επιτέλους γύρισε, λαχανιασμένος και χωρίς να παίρνω ανάσα του διηγήθηκα την εικόνα που με είχε τρελάνει και εκείνος με το πιο φυσιολογικό ύφος του κόσμου, μου είπε: «Αυτός που είδες, πρέπει να ήταν ο Βέγγος.»
Μα πού τον ήξερε; Κι αφού τον ήξερε, πώς είναι δυνατόν να κάνει οτιδήποτε άλλο απ’το να μιλάει γι’αυτόν, να βλέπει τις εικόνες του και μετά να τρέχει πάνω κάτω σ’όλο το σπίτι; Εγώ πάντως είχα αποφασίσει πως αυτό ήθελα να κάνω σε όλη μου τη ζωή.
Από τότε περίμενα κάθε Παρασκευή να βγει η «Ραδιοτηλεόραση» για να δω μήπως μέσα στο πρόγραμμα υπήρχε κάποια φωτογραφία του. Οι πρώτες λέξεις που έμαθα να διαβάζω ήταν «τρελός», «Θανάσης» και «Βέγγος». Και η πρώτη μου συναίσθηση του προγραμματισμένου καθήκοντος ήταν όταν διάβαζα την ώρα προβολής κάποιας ταινίας του. Με το που γινόταν κάτι τέτοιο περίμενα, σαν ορκισμένος, τη μέρα και την ώρα, για να δω το καινούργιο τρέξιμο, την καινούργια διαφυγή και ν’αρχίσω να καλπάζω πάλι σαν τρελός σε όλο το σπίτι. Για πρώτη φορά μάλιστα ήμουν ανυπόμονος να με στείλουν στο ψιλικατζίδικο ή στο φούρνο, γιατί θα μπορούσα να το κάνω τρέχοντας, σταματώντας για λίγο, κάνοντας κάτι τελείως παράλογο και συνεχίζοντας ασταμάτητος.
Πολύ αργότερα και αφού είχα βρει έναν πιο ενήλικο τρόπο να παγώνω τον χρόνο –την τραγουδοποιία- κάλεσα τον Βέγγο να πει ένα τραγούδι σ΄ έναν δίσκο μου. Είχα πει τόσα ψέματα στους συμμαθητές μου στο σχολείο (ότι ήταν θείος μου, οικογενειακός μας φίλος, ότι κάναμε μαζί το καλοκαίρι διακοπές), που για να τα ισοσταθμίσω, έπρεπε να τον γνωρίσω πραγματικά.
Ήταν 1994 και είχα φτιάξει ένα τραγούδι ραπ, επηρεασμένος από τις πρώτες ακροάσεις χιπ-χοπ με φίλους απ’την Καλλιθέα (ένας απ’αυτούς ήταν κι ο Πρύτανης των μετέπειτα Ημισκουμπρίων). Όταν είδα πως δυσκολευόμουν να καβαλήσω τρέχοντας τον χρόνο με τον οποίο έπεφταν οι συλλαβές πάνω στο μπιτ, σκέφτηκα πως μόνο ένας άνθρωπος μπορούσε να με βοηθήσει.
Το πώς τον βρήκαμε και πώς δέχτηκε να τραγουδήσει, είναι μια ιστορία με τη δική της αξία στη ζωή μου, οπότε δεν βρίσκω το λόγο –ακόμα- να την μοιραστώ.
Αυτό όμως που μπορώ να σας διηγηθώ, είναι το τι συνέβη όταν ήρθε τελικά στο στούντιο. Ανήσυχοι, ο Θύμιος, ο Σωτήρης Παπαδόπουλος κι εγώ, βάλαμε το τραγούδι να παίζει.
Ο Βέγγος είχε μια σχεδόν πανικόβλητη έκφραση στο πρόσωπό του, κοίταζε δεξιά κι αριστερά σαν χαμένος. Αισθάνθηκα φρικτά. Το ψέμα της παιδικής μου ηλικίας, μάλλον ήταν γραφτό να παραμείνει ψέμα. Σηκώθηκα αποφασιστικά και του είπα « Κύριε Βέγγο, αν δεν σας αρέσει το τραγούδι, στ’ αλήθεια δεν υπάρχει κανένας λόγος να αισθάνεστε υποχρεωμένος να το πείτε.» Με κοίταξε σαν να τον ξυπνούσα από όνειρο και είπε «Όχι, δεν φταίει το τραγούδι. Το στούντιο θέλει σφουγγάρισμα!»
Μας ζήτησε, λοιπόν, σφουγγαρίστρα και κουβά και αφού έκανε τον θάλαμο λαμπίκο, μπήκε και το τραγούδησε με την πρώτη.
Δεν έβγαλα καμιά φωτογραφία εκείνη τη μέρα. Θα ήταν πολύ χαζό να προσπαθήσω να παγώσω τον χρόνο και μ’αυτόν τον τρόπο. Ειχαμε αποτυπώσει το τρέξιμο του Βέγγου σε μια ηχογράφηση. Κι αυτό ήταν αρκετό.
Αυτός είναι ο δικός μου μικρός ήρωας. Ο άνθρωπος που μου έμαθε πως ό,τι και να σε κυνηγάει (τα χρέη, το άδικο, o εαυτός σου, ο χρόνος τελικά) υπάρχει μόνο ένας τρόπος να του ξεφύγεις, εκτός φυσικά απ’ το τρέξιμο: η άνευ όρων εμπιστοσύνη στην απόλυτα δική σου τρέλα."
Φοίβος Δεληβοριάς
περιοδικό "Pepper", Θεσσαλονίκη | Δεκέμβριος 2010
Κύριοι του blog, σας χαιρετώ μετά από καιρό!! Τα σχόλιά μου δεν κολλάνε με την ανάρτηση, αλλά αύριο παίζουμε μεγάλο παιχνίδι στην Τούμπα. Το σπουδαιότερο είναι όμως ότι ζώντας όλοι μέσα στην απογοήτευση για την ομάδα μας πρέπει να απονέμουμε τα εύσημα σε κάθε τι σωστό, όταν σπάνια μας δίνεται η ευκαιρία. Δυο λόγια λοιπόν για τον Χιμένεθ, αφού όπου να'ναι πρέπει να αποφασιστεί αν θα πορευτούμε μαζί του και του χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε σας κρύβω ότι είχα κλονιστεί για την αξία του τον τελευταίο καιρό, ενώ δεν πολυπίστευα την ΑΕΚ για τα πλέι οφ. Σας θυμίζω εξάλλου ότι, όταν επελέγη από τον Αδαμιδάκο, σας είχα γράψει αναλυτικά για την πραγματική του καριέρα στην Σεβίλλη χαρακτηρίζοντας την επιλογή του ως ρίσκο σε αντίθεση με τους (αναμενόμενους) διθυράμβους του ξεπουλημένου αθλητικού Τύπου.
Ωστόσο ΤΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΛΕΙ ΟΦ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΝΕΙ - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ - ΡΕΣΙΤΑΛ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΟΥΤΣΑΡΙΣΜΑΤΟΣ!! Ασφαλώς και έπρεπε αρκετά πράγματα να τα έχει επιχειρήσει πολύ πιο έγκαιρα, θα θυμάστε ότι του τα έχωνα συχνά, όμως έστω και με καθυστέρηση, δείχνει να κατασταλάζει και να μαθαίνει το αλλοπρόσαλλο υλικό που κληρονόμησε. Και εξηγούμαι:
Ο Χιμένεθ γρήγορα κατάλαβε ότι τα δύσκολα παιχνίδια πρέπει να τα αντιμετωπίζει με τριάδα στο κέντρο προσέχοντας πολύ αμυντικά. Νομίζω ότι ουδείς αμφισβητεί ότι άμεσα προσπάθησε να μάθει στους παίχτες μας να αμύνονται, πράγμα αυτονόητο σε όλη την υφήλιο, εκτός... από την ΑΕΚ του Πολυνίκη, η οποία είχε χορτάσει να κάνει σέντρα, ακόμα και σε παιχνίδια που κέρδιζε.
Εκείνο που δεν αντιλήφθηκε όμως είναι ότι για αυτό το ανισόρροπο ρόστερ, κυριολεκτικά και μεταφορικά, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!! Κι αυτό όχι μόνο γιατί είναι λίγοι οι παίχτες ποιότητας, αλλά γιατί Ξεφτιλισμένη Διοίκηση και Μπάγεβιτς κατάφεραν να ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΩΣΤΑ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΚΑ ΝΕ ΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ !!! Είναι πραγματικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΟ !!Ο ΝΤΟΥΣΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (έτσι έλεγε)ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΑΚΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΡΟΥΦΑΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ !!
Ο Χιμένεθ μετά το πρώτο μεταβατικό διάστημα παγιδεύτηκε στα παράλογα σχέδια του προκατόχου του, δηλαδή κατά βάση στο 4 2 3 1, το οποίο ανάθεμα κι αν παίζεται έτσι στον κόσμο και με αυτό το υλικό, ενώ εκτός του ότι διάβασε λανθασμένα αρκετά παιχνίδια με πραγματικά δύσκολους αντιπάλους (ΠΑΟΚ στην Τούμπα, Καβάλα κτλ) πρακτικά υποτιμώντας τους, ΑΝΟΙΓΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΑ -ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΜΟΝΟ- "ΕΥΚΟΛΑ" ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, πάντα σχεδόν με 4 2 3 1, και γνωρίσαμε πρωτοφανείς ταπεινώσεις από ομάδες με μικρή φανέλα (Βόλος, Άρης, Πανιώνιος κ.ο.κ.). Την κατάσταση επιδείνωσαν οι μεταγραφές του Ιανουαρίου, από τις οποίες μόνο ο Μίτσελ βγήκε, αλλά και το ανελέητο ροτέισον, το οποίο αυτό το ρόστερ φυσικά δε σηκώνει. Εδώ η βασική ενδεκάδα και είναι γεμάτη από αργοκάραβα και βετεράνους του Βιετνάμ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μανόλο όμως ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ : Στο κομβικό παιχνίδι πρωταθλήματος με τον ΠΑΟΚ, ίσως επειδή...διάβασε Ξενύχτη!!(μη γελάτε, χαβαλέ κάνω, απλά και μένα μου είχαν βγει τα χέρια να τα γράφω από πέρσι) δοκίμασε επιτέλους τον ρόμβο, δηλαδή το 4 3 1 2, με τον Σκόκο δεύτερο επιθετικό και τον Γκερέιρο ορθότατα δεκάρι. Και ξαφνικά τα σαπάκια εμφανίστηκαν μεταμορφωμένα !!
Ασφαλώς και ο ρόμβος δεν είναι πανάκεια, απλά θυμηθείτε ότι με τον ρόμβο φάγαμε την εξάρα, αν και εκεί έφταιγαν και άλλα πολλά πράγματα. ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ ότι αυτό το υλικό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να παίξει κανένα σύστημα σωστά!! Όμως αρκούσε μια σωστή αλλαγή διάταξης, για να μας δείξουν ακόμα και αυτοί οι μέτριοι παίχτες ένα σαφώς βελτιωμένο πρόσωπο.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο Χιμένεθ - με τρομακτική καθυστέρηση- κατανόησε ότι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΡΙΑΔΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗ ΕΣΤΩ ΑΝΑΠΤΥΞΗ !!
Και βέβαια έχοντας πρώτα βρει μια βάση ο Χιμένεθ άρχισε και τα αριστοτεχνικά διαβάσματα των παιχνιδιών !! Στον τελικό κατέβηκε με γερή τριάδα στο κέντρο, ντουμπλάροντας μάλιστα το μαρκάρισμα του Καμαρά με Καράμπελα, Λαγό, λες και είχαμε απέναντί μας τον...Ρομπέν. Όμως οι παίχτες μας ήταν πανικόβλητοι, αφού φοβόντουσαν την οργή του κόσμου, και είχαν ανάγκη τη σκληράδα και την αμυντική συνοχή. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το σηκώσαμε χωρίς τον καλύτερο παίχτη μας, τον Σκόκο, ενώ η φοβερή αλλαγή του Καφέ στο σωστό χρονικό σημείο και στη σωστή θέση, στην κορυφή του ρόμβου, κλείδωσε το παιχνίδι !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μεγάλο ρεσιτάλ όμως ήταν με την ομαδάρα του Αχιλλέα. Όπως φάνηκε στη συνέχεια, ο Βόλος παραμένει ανταγωνιστικός και αύριο πιστεύω ότι ο πορνοβάζελος δεν θα την σκαπουλάρει σαν την... καμαριέρα! Η ΑΕΚ όμως, παραμένοντας συγκεντρωμένη μετά τα γλέντια έκανε ένα πραγματικά "γεμάτο" τακτικά παιχνίδι, με 2 ακραία μπακ εκπληκτικά, τον φούλη, τον οποίο δεν τον θυμάμαι ποτέ να παίρνει τόσο αθλητικά όλη την πλευρά πατώντας ακόμα και περιοχή, και τον Λαγό, που έπαιξε τη θέση πραγματικά κλασάτα, θυμίζοντας Εβρά (εντάξει, υπερβάλλω λίγο!), αφού συνέκλινε και γινότανε επιπλέον χαφ βοηθώντας την ανάπτυξη της ομάδας. Και οι εκπλήξεις δεν σταμάτησαν εδώ: Ο Χιμένεθ στη θέση του Νάτσο έβγαλε λαγό (Λεονάρντο) από το καπέλο, αφού αυτός έχει σε χαμηλότερο επίπεδο παρόμοια χαρακτηριστικά με τον Αργεντίνο, ενώ όταν είχαμε πια το σκορ, με αριστοτεχνικές πάλι αλλαγές, γύρισε το σύστημα σε 4 3 2 1 ρίχνοντας δύο επιπλέον χαφ πίσω από τον επιθετικό, Καφέ, Γκερέιρο, εκ των οποίων ο Καφές λόγω συστήματος πάντα ήταν πολύ επικίνδυνος, όπως και με τον πορνοβάζελο, όπως και στον τελικό, κινούμενος κάθετα και βγαίνοντας ως κρυφό φορ. Είμαι δε πεπεισμένος ότι και με το μπουρδέλο με τα πράσινα, αν έπαιζε ο Μάκος (αν τον άφησε εκτός λόγω ροτέισον, ήταν λάθος και ρίσκο), και δεν θα κινδυνεύαμε τόσο, όπως για παράδειγμα με το σλάλομ του Νίνη, και θα είχαμε περισσότερες πιθανότητες να φτάσουμε στη νίκη, την οποία πάλι παραλίγο να μας τη δώσει ο Καφές. Και ρωτώ: Ο Καφές, όταν έπαιζε κόφτης (!!!) επί Πολυνίκη, προσέφερε το ίδιο;
Προς Θεού, η ομάδα δεν παίζει μπάλα, δεν μπορούν αυτοί οι παίχτες άλλωστε! Όμως μετά από χρόνια η ομάδα έχει αποκτήσει σε τακτικό επίπεδο ταυτότητα και σωστή οργάνωση. Σκεφτείτε ότι μόνο ο...Μπλάνκο μας τρύπισε. Τουλάχιστον παίζουμε με ορθό τρόπο αυτό που μπορούμε!
Δυο λόγια για αύριο, ΠΡΙΝ από το παιχνίδι, όπως γουστάρει και ο φίλος μου ο Χρήστος! Αύριο θα γίνει μάχη, ο Χάβος δικαιολογημένα άκουσε τα εξ αμάξης, αφού ουσιαστικά μας πρόσφερε το παιχνίδι, και αύριο δε θα κάνει τρέλες. Όμως για τον ΠΑΟΚ η απουσία του Ίβιτς θα είναι κομβική. Εμείς πήγαμε να του κόψουμε την μπάλα, αφου τον βάζαμε...κόφτη, όμως ο Σάντος στον ΠΑΟΚ τον έκανε κουμανταδόρο με διπλή αποστολή: Και να γίνεται τρίτος στο κέντρο, όταν χάνεται η μπάλα, και να πατάει την αντίπαλη περιοχή ως κρυφός φορ, αφού έχει και κεφάλι καλό. Κανείς από τους άλλους παίχτες του ΠΑΟΚ δεν μπορεί να αναπληρώσει το κενό του, πιστεύω δε ότι τον...καλύτερο από αυτούς, τον Φωτάκη, ο Ντιόπ, στη σωστή του θέση μπροστά από τα στόπερ, τον έχει για κολατσιό. Παράλληλα στον Βόλο είδαμε ότι ο ΠΑΟΚ χωρίς τον Ίβιτς χάνει πολύ από την αμυντική του συνοχή, ενώ και τα στόπερ του ΠΑΟΚ αύριο, Μαλεζάς, Κοντρέρας, ιδίως ο Μαλεζάς, αντεδείκνυνται για αύριο, όπου ο ΠΑΟΚ θα ζητήσει τη νίκη και μόνο αυτή και ως εκ τούτου τα στόπερ θα πρέπει (κάποια στιγμή) να ανέβουν ψηλά. Ο Σκόκο και ο Λεονάρντο (στο αυριανό ματς μπορούν να παίξουν και οι δύο μαζί, αφού Μπλάνκο, Μπαχά είναι ανύπαρκτοι) μπορούν να κάνουν μεγάλη ζημιά. Πρακτικά το παιχνίδι μπορούμε να το χάσουμε μόνο από την παιχτούρα τον Βιεϊρίνια, ο οποίος όμως επιστρέφει από τραυματισμό, και αν παίξει αριστερά, θα πέσει στην καλή μας πλευρά με Φούλη, Μάκο. Επικίνδυνος θα γίνει αν παίξει δεξιά, γι' αυτό αύριο θα προτιμούσα μπακ αριστερό τον Λαγό από τον Καράμπελα. Σημειωτέον ότι πλευρές μπορεί να αλλάζει και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Για να μας κάνει ζημιά από αριστερά, πρέπει να βρεθεί και ο Λίνο σε καλή μέρα (επίσης γυρνάει από τραυματισμό, για να ανεβαίνει, να τον πλησιάζει, να παίζει τη μπάλα μαζί του, ούτως ώστε να παίρνει ο δαιμόνιος Πορτογάλος την μπάλα ψηλά και να βρίσκει στο ένας μ'έναν τον Γεωργέα, χωρίς να χρειάζεται να γυρνάει πίσω και να πέφτει στον Μάκο. Χρειάζεται και προσοχή και στο κεφάλι του, αφού, καίτοι κοντός, έχει φανταστικό επιτόπιο άλμα, ο Γκαρσία τον σημαδεύει στα κόρνερ, αλλά και στα μακρινά του σουτ, αφού έχει ένα ποδάρι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω με ανυπομονησία το αυριανό στήσιμο του Μανόλο. Τουλάχιστον στην αρχή τακτικά το ματς είναι για 4 3 3 και όχι για ρόμβο, όμως έστω και χωρίς τον Καφέ, πιστεύω ότι δε θα χάσουμε. Μάλιστα πιστεύω ότι είμαστε αύριο το φαβορί, είμαστε σε καλή κατάσταση, ο ΠΑΟΚ είναι και βαριά ομάδα και μας ταιριάζει, ενώ του έχουμε πάρει τον τσαμπουκά και αύριο τα παιδιά του θα έχουν Γολγοθά απέναντί τους. Πάντως μόνο με νίκη εξασφαλιζόμαστε.
Όσο για τον Χιμένεθ; Πιστεύω ότι με το σπαθί του κερδίζει την εμπιστοσύνη μας για του χρόνου, όπου με τη δική του πλέον ομάδα, θα κριθεί τελεσίδικα και με ασφάλεια. Τα τελευταία πάντως δείγματα είναι θετικά. Και τα στερνά τιμούν τα πρώτα...
Προφανως και ο Χιμενεθ δεν είναι ο πανασχετος αχρηστος μυτογκας που δε ξερει που παν τα τεσσερα. Παικτης που εχει φαει το γηπεδο με το κουταλι και καθε αλλο παρα κακο όνομα προπονητη στη πριμερα. Για το πρωταθλημα της πλακος του Ελλαδισταν είναι πολυτελεια, και καθε άλλη αποψη ειναι καφενειακός νεοελληνικός φαφλαταδισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο εκει και περα υπαρχουν αλλα ζητήματα. Το κατα ποσο κολλαει το (οχι μονο αγωνιστικο) στυλ του στην ομαδα (πιστευω ότι κολλαει, αν κοψει τις πολλες δηλωσεις) και το σημαντικότερο, αν το κοστος του δικαιολογείται απο τη δουλεια του.
Με δεδομένο ότι και ο Κωστενογλου στο παρελθον έχει κανει αριστη διαχειριση υλικου, το τελευταίο είναι ενα ζητημα. Αν μείνει ο Χιμενεθ, το χειμώνα θα υπαρχουν άλλου ειδους απαιτήσεις, ακόμα και με Καραμπελες και Κοντοέδες...
Εννοείται παντως ότι καθε αλλη θεση εκτός απο την πρωτη στα Playoff, ειναι αποτυχιάρα. Ειδικα με αυτον τον ετοιμοθανατο βαζελο...
ΥΓ: Περιεργος είσαι Στηβεν. Προφανως δεν βαζεις τα αρθρα για τον Βεγγο για να τον τιμήσεις - αφου δεν παραλείπεις να τα συνοδευσεις με τους απαξιωτικους σου χαρακτηρισμους, ουτε φυσικα επειδη πιστευεις ότι θα γινει καποιου ειδους κουβεντα για τον Βεγγο. Ειναι απορίας άξιον γιατι τα βάζεις τελικα. Θα μου πεις, το υποσχέθηκες. Και γιατι το υποσχέθηκες εν τελει αφου ο συγκεκριμένος κωμικός δε σου λεει τιποτα;
Steven καλημερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχει βαλει ταληρο φιλε. Αλλο ειναι το μουμερο και αυτο με τον Γκικα μαζι.
Το οποιο συνολικα ειναι μεν αξιοσεβαστο και ο συγκεκριμενος δεν αφηνει οχι ταληρο μυρια, αλλα 10ευρω να πεσει κατω, οχι απο τσιγγουνια (μονο τετοιος δεν ειναι σε διαβεβαιω με 1000) αλλα επειδη πιστευει ΟΡΘΩΣ οτι τα λεφτα πρεπει να πιανουν τοπο.
Απλα σου ξαναλεω ΔΕΝ τους ενδιαφερει ΔΕΝ το βλεπουν σοβαρα και ως business που εχει νοημα να ασχοληθεις γιατι πολυ απλα, μεσα σε ολα εχεις να κανεις με το ελληνικο κρατος... και οτι αυτο εκτρεφει και υμνει: μπεους, κουγιες, τεστοστερομενους ζαγορακηδες, νικητιαδηδες και μπισταξηδες, αγαμιδια κλπ.
Αλλωστε ο συγκεκριμενος ΔΕΝ κανει (οπως και ολοι οι εφοπλιστες ΚΑΙ ο Βαγγελης) δουλειες με το κρατος και δεν εχει κανενα λογο η επιροη να μπλεξει.
Ο Σωκρατες ηατν το ΑΚΡΙΒΩΣ αντιθετο: ολη η γιγαντωση εγινε με τις προμηθειες στον ΟΤΕ, με τις αναθεσεις τυχερων παιχνιδιων στην Ιντραλοτ με αποκορυφωμα το Ξυστο κλπ κλπ.
Τελος επετρεψε μου να συμφωνησω και ταυτοχρονα να διαφωνησω:
Φυσικα και ΟΛΟΙ αυτοι ειναι μαγκες επειδη ζουνε στο κρατος της ατιμωρησιας και του μπαχαλου.
φυσικα και κρυβωνται πισω τους αλλοι που τους βαζουν να κανουν τους μαγκες οπως και αλλοι που ΖΟΥΝ απο τις παρανομιες τους. Οταν εχω παει να δω πριν χρονια Πανιωνιος-Μπαρτσελονα το εισητηριο ηταν θεωρημενο για 15 ευρω και σβησμενο με ΜΑΡΚΑΔΟΡΟ!!!! με νεα τιμη 40 ευρω..
Δεν τα πηραν οι εφοριακοι? δεν τα πηραν οι λογιστες της ΠΑΕ που μπουγαδιασαν την διαφορα?
Απο την αλλη ΟΣΗ στηριξη και να δωσεις σε εναν ΗΛΙΘΙΟ δεν μπορεις να τον κανεις μαγκα.
ΟΣΑ φραγκα και να του παρεχεις και οση πλατη ΒΛΑΚΑΣ θα μεινει μαλακιες θα κανει και θα λεει.
Και ο δικος μας ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ δεν γινεται.
Μπουρδα, αερολογια και αγιος ο θεος...
Υ.Γ Το ανεκδοτο με τον προπονητη και την στηριξη του μεγαλου προπονητη εκ Ιθπανιαθ (που εχει δουλεψει σε ΜΙΑ ομαδα μονον και ενω παει σε πολλες ομαδες της Primera εμεις ΑΝΕΡΓΟ τον πηραμε) φανταζωμαι το εχεις μαθει..
Εξ αλλου ετσι δεν στηριζε και τον προηγουμενο και μετα στο MG ελεγε στους Αντωνηδες οτι εγω αυτον θα τον φαω?
Καλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
Άκου τακτική του προπονητή! Χα χα εδώ με πιάνουν γέλια. Ήμαρτον ρε Κωνσταντίνε, που την είδες την τακτική; Έκανε κάποια πράγματα κατά λάθος και του βγήκανε. Μην τα λέμε και τακτική τώρα.
Άσε το άλλο, ας πούμε ότι είναι τακτική, που δεν είναι. Φτάσαμε πέντε έξι αγώνες πριν τα μπάνια και του βγήκε τώρα; Καλά που δεν του βγήκε στην κλήρωση των ευρωπαϊκών αγώνων! Έλεος ….
Κατά τα άλλα ακούστε τι λέει ο Μαρινάκης για τον πρόεδρο μας:
«Είναι επικίνδυνος για το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρει και δημιουργεί καταστάσεις» είπε χαρακτηριστικά ο Β. Μαρινάκης για τον Στ. Αδαμίδη και συμπλήρωσε: «Μακάρι να ήταν εδώ, θα του έλεγα πολλά», ενώ έβαλε και κατά της ΑΕΚ.
«Δεν επιτρέπεται να βγάζει ανακοίνωση και να αποκαλεί τον Ατρόμητο "ομάδα της γειτονιάς". Μας δημιουργεί συνέχεια προβλήματα. Δεν μπορούμε να πάρουμε τα λεφτά μας από τον ΟΠΑΠ. Δεν έρχεται να υπερασπιστεί τον εαυτό της για τα προβλήματα που δημιουργεί».
Χαραλαμπε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι απο αυτα ειναι ψεμματα? Δεν λεω οτι ο Βαγγελας ειναι αγιος αλλα βρισκεις κατι που λεει οτι ειναι λαθος?
Οχι οτι περιμεναμε τον Βαγγελα για να μας πει ποσο μαλακας ειναι ο δικος μας, ο οποιος λεει θα απαντησει γραπτως, σιγα μη πηγαινες ΜΩΡΗ ΚΟΤΑ να απανησεις σε συνεδριαση.
Απο κοτιστικα γραπτα και συνεντεξεις τπυ κολου πρωτος εισαι.
Στην συναντηση που ειχατε στο δικαστηριο εξηγησες πως και αν θα κινηθεις νομικα, η σου τρεχανε τα σαλια μολις τον ειδες???
χαχαχαχα ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΡΟΕΔΡΕ...
Καλημερα σε ολους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντινε που εισαι.Χαθηκες.
Σωστες πολλες απο τις αποψεις σου περι κοουτσαρισματος. Πρωτα απο ολα αυτη η εμμονη με 4321 η οποια πουλησε πολλα παιχνιδια.
Η ανοδος των Γεωργεα- Ντιοπ (κυριως) ειναι που εχει κανει-επισης- την διαφορα.
Απλα-λεω ξανα- η υπερβολικη αναλυση πανω σε ενα αγωνιστικο σωμα το οποιο ειναι "μετρημενα κουκια",μαλλον δινει περισσοτερη αξια στους συμμετεχοντες.
Δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο περιπλοκα τα πραγματα.
Οπως και να εχει,ελπιζουμε να συνεχιστει η καλη αυρα και στα επομενα τρια παιχνιδια και να δουμε στο τελος τι θα απογινει.
DIMI, εχω την εντυπωση οτι υπαρχει μια αντιφαση: Εαν καποιος μετρα και το δεκαευρο και θελει αυτο να πιανει τοπο,οφειλει να δινει την αναλογη προσοχη και ενδιαφερον στα πολλα ομολογουμενως (αναλογικα) χρηματα που τοποθετησαν οι Γκικας-Χατζιωαννου.
Εαν παλι ειναι απλα "χομπυ" η συνεισφορα των-οποιων- εκατομμυριων τους και υπελογισαν στο οτι αυτα μπορει να χαθουν,αλλα "κανουμε το κεφι μας", γιατι αυτο το κεφι δεν συνεχιζεται; Επαψε το ενδιαφερον; Δεν νομιζω.
Απλα δεν περιμεναν να χανονται τοσο ευκολα,τοσο αδοξα,με τοσο μικρες απολαβες σαν διασκεδαση για αυτους. Εαν υπηρχαν ενα-δυο πρωταθληματα στη μεση,τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα.
"τι κανουμε εδω περα"; σου λενε τωρα. Και δικαιολογημενα. "εδω αυτοι "ψαχνουν για μαλακες."
Να τα σπρωχνω και να μου τα μασανε τα λαμογια, να ειμαι εσαει τριτοτεταρτος και να τρωω φαπες και να με κυνηγανε οι οργανωμενοι; Δεν πανε να γαμηθουνε ολοι τους. Παω να παιξω μπιλιαρδο καλυτερα"
Αρα; Αρα τους ενδιαφερει το που θα παει το χρημα τους. Ακομα και σαν "χομπυ".
Μια καλη λειτουργια διοικητικη και μια μικρη ανταποδωση σαν επιτυχια αγωνιστικη ηθελαν.Τιποτα παραπανω.
Και καλα εκαναν.
ΠΡΟΣ J.PATIKAS: Καλημέρα Δημήτρη. Υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν να σου τηλεφωνήσω. Σήμερα αύριο θα το κάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα στα ερωτήματα σου, μπορώ να πω τα εξής απλά: ΑΛΛΟ ΦΙΛΙΑ, ΑΛΛΟ ΛΥΚΟΦΙΛΙΑ. ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΠΑΛΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΛΟΙΠΑ. ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΈΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΠΕΛΛΩΣΕΙ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ( χωρίς να ξέρω κάτι ). Για τον Μελισσανίδη, αμφιβάλω αρκετά. Πάντως κι αυτός περιμένει να ακούσει.
ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ΑΕΚΤΖΗ: ΡΩΤΑΣ ΚΑΤΙ ΕΝΩ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΧΑ ΠΕΙ 2 ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΤΗΡΗΣΩ. ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ.
Χρηστο απαντας μονος σου το ερωτημα και σωστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεω οτι ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ μετρανε και το διφραγκο και πιστεψε με για να στο λεω για τον συγκεκριμενο κατι ξερω ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.
Λεγωντας: Απλα δεν περιμεναν να χανονται τοσο ευκολα,τοσο αδοξα,με τοσο μικρες απολαβες σαν διασκεδαση για αυτους. Εαν υπηρχαν ενα-δυο πρωταθληματα στη μεση,τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα, εισαι ΜΕΣΑ.
Αρα τους ενδιαφερει το που θα παει το χρημα τους. Ακομα και σαν "χομπυ".
Μια καλη λειτουργια διοικητικη και μια μικρη ανταποδωση σαν επιτυχια αγωνιστικη ηθελαν.
Εσενα δεν σε ενδιαφερει που παει το χρημα σου εστω και σαν χομπυ οταν παιρνεις το διαρκειας?
Εμενα ναι, γι αυτο εξαλλου και εχω να δωσω ΕΥΡΩ εδω και 2 χρονια.
Οταν προ-πληρωσα για να δω Ριμπο και το γκοντο τον αφησε να φυγει ΑΦΟΥ ειχαν ξεκινησει οι αγωνιστικες υποχρεωσεις της ομαδας.
Με το αζημιωτο φυσικα μιας και καναμε το νταραβερακι με τον Ραμος...
Αρα? Ναι οκ κανουμε το χομπυ μας, οκ αγαπαμε την ομαδα αλλα υπαρχει και οριο στο ποσο κωτσο μας πιανουν. Ποσο μαλλον οταν με τα δικα μας μυρια πουλανε μουρη και κονομανε αδελφοι πρωην μετοχων!!! και δικηγοροι απο το Λονδινο..
Εδω στο φευγα δωθηκαν 3,5 μυρια για ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ χρεων (ανα ποσοστο συμμετοχης)απο την M.S ας πουμε και εμεις τα καναμε ταξιδακια στο Λονδινο με τη γκομενα, μεταγραφες Νταντομο και 'δανεισμους'... Ισπανων.
Ουτε το υπαρχουσα περιουσιακα στοιχεια δεν ειμαστε αξιοι να κρατησουμε- ολα διωξιμο (ουτε καν πουλημα) και οσο οσο..
Η πραγματικη απαντηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς καμία έκπληξη ( ΕΧΩ ΣΗΝΗΘΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΙΣ ΦΑΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ)
πληροφορήθηκα την για μια ακόμη φορά ανούσια επίθεση του Προέδρου της Superleague κ. Μαρινάκη προς το πρόσωπο μου (MA TI TOY EXΩΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ?)
και την ΑΕΚ κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου της Superleague (ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΩΣ ΓΝΗΣΙΑ ΚΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ).
Κουράστηκα (NA ME ΒΡΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ -ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΤΣΗΣ) και απαξιώ να ασχολούμαι με παράγοντες που θέλουν να παρουσιάζονται ως τιμητές και υπερασπιστές των πάντων (ΕΝΩ ΕΓΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΣΠΙΣΤΗΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΜΟΥ- ΣΛΟΥΡΠ ΣΛΟΥΡΠ..)
αγνοώντας κατ' επανάληψη τη θεσμική τους ιδιότητα, η οποία φαίνεται τους δίνει άλλοθι για τα όποια απωθημένα τους.(ΕΝΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΩ ΣΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ, ΒΡΙΖΩ ON CAMERA ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΠΡΟΕΡΔΟ ΚΑΙ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΩ 3 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΑΝΑΚΟΝΩΝΩ:ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2010-2011)
Το ποιος είναι επικίνδυνος για το ποδόσφαιρο το κατέγραψε φέτος η ιστορία (ΓΑΤΑΚΙ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΟΥ ΕΣΚΑΣΕΣ 120 ΜΥΡΙΑ ΕΝΩ ΕΓΩ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ -23 ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟΝ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ).
Και δυστυχώς κ. Μαρινάκη, η ιστορία δεν καταλαβαίνει ούτε από πιέσεις ούτε από απειλές (ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΧΕΣΜΕΝΝΟΣ ΑΠΑΝΩ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΠΑΤΑΩ ΟΠΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΤΣΑΚΙΑ ΟΣΦΠ-ΑΕΚ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΕΧΩ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΣΤΙΣ 2 ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ)
Σ.ΑΓΑΜΙΔΗΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2010-2011 (MHΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ Ε?)
Y.Γ ΝΟΥΜΕΡΟ: Aμα εισουνα κανας σοβαρος (οχι πολυ, ενας σαν τον εργοτελη ας πουμε) κανεις δε θα στην ελεγε. Αλλα επειδη σε εχουνε παρει χαμπαρι τι μαλακας εισαι εκτος απο τις καμπανες του εκκατομυριου, εκτος απο τις τεσσαροεξαρες, εκτος απο το δημοσιο μπινελικωμα, σου κανουνε και πλακα μεταξυ τους γιατι εσυ ΚΟΤΟΥΛΑ εισαι ως συνηθως ΑΠΩΝ..
Εκει καταντησε η ΑΕΚ να γινεται συνεδριαση της Λιγκας και εσυ να ξυνεσαι ΓΙΔΙ. Εχεις βλεπεις να συνομιλισεις με τον ΔΧ και τα 3Κ ΜΠΟΥΦΟ και θες να σε παρουνε και σοβαρα..
ΑΙΝΤΕ ΝΟΥΜΕΡΟ
Ελα αδερφιααααα,νιωστε το χειρουργειο
ΑπάντησηΔιαγραφήλεω και εγω΄τι του ειρθε του μαρινακι σημερα και εβγαλε τοση χολη για τον αδαμιδι....οριστε τα αποτελεσματα,κανεις δεν θελει την ΑΕΚ πρωτη.
Dimi ούτε σε φόρουμ των γάβρων τέτοια απάντηση. Εχεις ταλέντο, να το κοιτάξεις. Μπορεί να σε αξιοποιήσει ο Βαγγέλας.
ΑπάντησηΔιαγραφή