Τρίτη 31 Μαΐου 2011

ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΑ

          Ειλικρινά δεν έχω καμία περιέργεια. Πιστεύω οτι τα έχω δει όλα. Κι αν δεν τα έχω δει, μου αρκούν αυτά που έχω συναντήσει μέχρι τώρα. Μαγγελάνος δεν είμαι κι ούτε και με ενδιαφέρει να γίνω. Είδα σχεδόν τα πάντα στην δύση κι είδα και την Πόλη των πόλεων. Κι ήμουν τυχερός που πάντα είχα ξεναγό. Κι ήμουν τυχερός που προσπαθούσα, σε κάθε ταξίδι, να πηγαίνω στα τοπικά κι όχι στα τουριστικά.
         Όμως η δουλειά με έβγαλε για πρώτη φορά στην Πορτογαλλία. Πού να με πήγαινε; Σε κάποια χώρα αντίστοιχη με την δική μας και με τα ίδια μέτρα. Ειλικρινά όμως, δεν το επιδίωξα. Βλέπετε εκεί είναι οι άνθρωποι που πλέον βαρέθηκαν τα ψέματα του ...( Λ )  κι αξιολόγησαν οτι κάτι μπορεί και να γίνει με την δική μου την εταιρεία. Φυσικά ταμείου επιτρέποντος. Διότι τα πάντα είναι είσπραξη. Οι τζίροι δεν λένε και πολλά κι ειδικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα με πολύ περίεργο ιδιωτικό τομέα. ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΙΔΙΩΤΕΥΕΙ, ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ. Η δυσκολία της σωτηρίας.
         Κι αφού γίνανε οι κρούσεις και οι αποκρούσεις και τα ανιχνευτικά ταξίδια από τους συνεργάτες, ήρθε η ώρα μου. Να πηγάινω στην δύση ξανά, χωρίς να περιμένω τίποτα σαν αξιοθέατο, αλλά σε μια πόλη που δεν έχω πατήσει ποτέ το πόδι μου. Ξαναλέω: ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΝΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΞΕΜΠΑΡΚΗ. ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ, ΜΟΥΣΕΙΑ, ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ, ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΑΓΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΑΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΥΣΗ. ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ.
       Αλλά η δουλειά και οι αποφάσεις είναι κρίσιμες. Κι επειδή οι άνθρωποι έχουν προβλέψει πέραν των διαπραγματεύσεων ΚΑΙ ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΑ ΧΑΜΑΙΤΥΠΕΙΑ ΤΟΥΣ, έχω οπλισθεί με σθένος και εικονικό χαμογελο ( τύπου Μπακογιάννη ) και θα ανεχθώ να βλέπω τα πάντα με διάθεση υπομονής αλλά και επιφανειακής περιέργειας. Εξ άλλου πωλητής ήμουν πάντα, κι άρα πρέπει να κάνω τον απέναντι μου χαρούμενο που ζει σε αυτήν την φοβερή χώρα, ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΙΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ , ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ, και να δημιουργώ πάντα ερωτήσεις ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ, ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΞΎΝΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, αφού θα ήθελα να ήμουν Στρος Καν σε κάποιο δωμάτιο στο Central Park KI OXI ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΟΠΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΟΝΟΜΑΤΙ ΝΤΑ ΛΟΥΖ,  ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΕΤΟΣ, δυστυχώς όμως όχι δικέφαλος.
               Η μοίρα είναι όμως αυτή. ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΟΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΠΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ  ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΑΥΤΟΔΟΥΛΕΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
            Πρέπει να γράψεις μίλια για να δουλευτείς  ή να δουλέψεις; Τι να κάνουμε τώρα; Το δούλεμα έχει και περιτύλιγμα. ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΙ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΝΤΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΠΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΕΝΑΗ ΦΙΛΙΑ ΚΥΡΙΩΣ, που ακολουθείται από μια συνεργασία , ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ.
         ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕ ΒΑΡΚΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ, όπως παλιά που δεν λήγανε οι μπύρες ή τα αναψυκτικά , ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ. ΛΗΓΟΥΝ ΟΛΑ, όπως λήγει κι ο άνθρωπος. ΛΗΓΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΛΉΓΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ;
           ΠΑΝΤΩΣ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟ ΦΑΓΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ. ΤΑ ΜΙΛΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΣΩ ΖΥΡΙΧΗΣ.
         ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ. ΜΕ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΟΧΙ. ΜΕ ΙΤΑΛΟΥΣ. ΜΕ ΤΡΕΧΟΥΝΕ ΣΑΝ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΛΟΙΠΟΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
           ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ. ΤΑΞΙΔΙ ΕΧΕΙΣ. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ;
             ΧΤΕΣ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΗ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ 447 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ 445. ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
  ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΛΥΓΟΥΣΤΑΡΩ  ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩ. ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ. ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
        ΥΓ. Η αναχώρηση γίνεται σήμερα το χάραμα. Το blog θα είναι κανονικά κάθε μέρα. Την Πέμπτη θα έχει ένα κείμενο απο το ταχυδρομείο μου και την Παρασκευή τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας. Το ΣΚ το " σύνδρομο Κούλιτζ." Το ξενοδοχείο έχει wifi κι άρα η επικοινωνία θα είναι εφικτή.  
          

9 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΣΕΞ, ΒΙΑ , ΧΡΗΜΑ.
    ΣΕΞ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ.
    ΤΙ ΜΕΝΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη φοβασαι καποια πτωση αεροπλανου. Στατιστικα ειναι αδυνατον, αφου δυο πτωσεις με διαφορά μερικων 24ωρων δεν εχει συμβει ποτε.

    Μια χαρα μπαρακια και δυο χαρες γυναικες εχει εκει.

    Ασε την γκρινια και τραβα να κλεισεις κανενα συμβολαιο,γιατι την 5η δοση την πηραμε και ο ΓΑΠ εχει εξοδα.

    Χωρια που μπορει να λειτουργησεις και σαν εθελοντης σκαουτερ και να φερεις κανενα παικτη της προκοπης απο την ομαδα το μονοκεφαλου αετου σε αυτην του Δικεφαλου.

    ΥΓ. Το σχολιο σου αφορα τον Στρος Καν η το μνημονιο 2;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γαριδες Ατλαντικου,ψημενες και με σαλτσα απο Οπορτο,δεντρολιβανο,ασπρο πιπερι,αλατι,λαδι,ριγανη.Και μπακαλιαρακια σουπα...Γλυψε καλα τα δακτυλα και κρατα γευσεις για τα ραντεβου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργης ο Γαρατζέος01 Ιουνίου, 2011 10:08

    Μπα, θα τον τρατάρουν μπακαλάου ατλαντικού με χόρτα (εθνικό φαγητό). Μου άρεσε πολύ η λισαβώνα και οι πορτογάλοι (έχω ακόμα αρκετούς φίλους). Γαμώ τα παιδιά.

    Δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομα του μαγαζιού, είναι στην παλιά πόλη, να πας να ακούσεις ΦΑΝΤΟΣ προσφυγάκι, αλλά να ζητήσεις ρητά να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ. Βείτε στη γύρα και διαλέχτε το καλύτερο τέλος πάντων.

    Αυτό που είχα πάει εγώ, έπαιζε η μπάντα σταθερά και κάθε τραγούδι το τραγούδαγε ΑΛΛΟΣ, από τους θαμώνες. Αρκετοί ήταν φωνάρες, η μουσική πανέμορφη, κοντά στο ρεμπέτικο μας, αλλά ξέρεις τι μου έκανε εντύπωση?
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ Η ΕΚΑΝΕ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΣΧΕΤΙΚΗ ΗΣΥΧΙΑ. ΣΕΒΟΝΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΚΟΥΜΠΙ ΤΟΥ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ ΓΙΑ NEXT GREEK IDOL ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟ.

    Εδώ, τα ξέρουμε όλα ως γνωστόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα,
    Αεροπλανο δεν ακουσα να πεσει οποτε ολα οκ.

    Καλη δουλεια ΚΥΡΙΩΣ, και φυσικα καλη μασα και καλο κρασι. Τα που θα το βρεις ειναι θεμα ψαξιματος, στατιστικα τρως μια μαπα και ενα καλο σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα, με τη μαπα να ειναι λογικα εκει που σε πανε οι οικοδεσποτες..
    Εκτος αν πεσεις σε κανα καλο, εμενα μονο 1 φορα μου εχει συμβει στο πιο ασχετο μερος: Βρυξελλες..

    Μουσικη καλη, κρασι καλο και διαθεση κοντα με τη δικη μας.

    Με το καλο πισω τροπαιουχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα σε ολους.

    DIMI παραλειψη. Κατατοπιστικοτατο και χαρακτηριστικοτατο το δενδριλιο με τα ΜΜΕ που μου εστειλες.

    Μη φανταστει κανεις απο εδω μεσα οτι λεγοντας "δενδριλιο" εννοω κανενα "χορτο".

    Εννοω την διακλαδωση των "Αλαφουζολαμπρακοβαρδινογιανομπομπολοτεγοπουλαιων" που λεει και ο λεβεντης ο Λεβεντης.

    Το οποιο δεντρακι ξερενεται σιγα-σιγα αφου το "αυτοματο" ποτισμα χαλασε και που χρονος τωρα για κουβαδες και λαστιχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά όλα αυτά, αλλά εμείς τους πήραμε το Γιούρο, ούγκα, ούγκα, ούγκα, μούγκα, στρούγκα.

    Και την χαζο-Πόρτο τους η ΑΕΚάρα την πήρε 6-1 το 1978.
    (Ξανά ούγκα, ούγκα κλπ.)

    Αναμένουμε ανταπόκριση από τους απολίτιστους λούζερς.

    Ούτε έναν Μπέο, έστω έναν Μαρινάκη δεν έχουν οι βαλανιδοφάγοι.

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι λειπουν βεβαια οι Ιμακο Λυμπερης αλλα αυτοι δεν ειναι ταγμενοι στην ανεξαρτητη ενημερωση του πολιτη, παρα σε κανα κωλο εκ Μυκονου αντε και κανα σταθμο με τραγουδακια εβδομαδιαιας ζωης (εξαιρειται ο Εν λευκω του Λυμπερη που παιζει οντως μουσικη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΠΑΙΔΙΑ, ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ. ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΚΡΥΜΜΕΝΗ; ΤΑΞΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50. ΘΕΟΜΟΥΡΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ.
    ΓΙΩΡΓΗ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΠΑΊΡΟ ΑΛΤΟ ΚΑΙ CONPATER ΓΙΑ ΑΛΚΑΝΤΑΡΑ. ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΗΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΙΑ. ΚΑΛΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΥΓΡΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗ ΧΑΣΑΠΟΥΠΟΛΗ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ.
    ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή