Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ

    ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ.


Η απάντηση "κάποιου" Ελληνα στα ελληνικά sites που δεν θα δημοσιευτεί !

     Αγαπητέ Walter, Ονομάζομαι Γεώργιος Π. Ψωμάς Είμαι Δημόσιος Λειτουργός και
όχι υπάλληλος όπως κατά κόρον τα ΜΜΕ των «συμπατριωτών» σου (μας) και άλλων
«συμπατριωτών» (μας) αναφέρουν σαν ßρισιά και με περίσσεια χλεύη.
Ο μισθός μου είναι 1.000 €. Το μήνα, όχι την ημέρα, όπως ίσως σ’ έχουν
παρασύρει να νομίζεις. ΟΥΤΕ 1.000 € λιγότερα από σένα. Είμαι σίγουρος ότι
εσύ δε με πιστεύεις ακόμα, αλλά δείξε λίγο υπομονή και περίμενε, διάßασέ με
κι αν δε σε πείσω τότε διώξε με από την Ευρωζώνη, τον τόπο της Αλήθειας και
της Ευημερίας, του Δίκαιου και του Σωστού.
Λοιπόν Walter
     Μισός αιώνας και πάνω πέρασε από τη λήξη του Β ́ Παγκοσμίου πολέμου από τότε που η
Γερμανία έπρεπε να ξοφλήσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα.
Οι οφειλές αυτές που αρνείται μόνον η Γερμανιά να ξωφλήσει στην Ελλάδα (η Βουλγαρία και
η Ρουμανία τακτοποίησαν ήδη τις αντίστοιχες υποχρεώσεις
τους) , συνίστανται:
α) Σε χρέη ύψους 80 εκατομμυρίων γερμανικών μάρκων, από τον Α ́ Παγκόσμιο Πόλεμο.*
ß) Σε χρέη από τη διαφορά του κλήριγκ στο μεσοπόλεμο ύψους 593.873.000 δολαρίων, που
ήταν σε ßάρος της Γερμανίας.*
γ) Στα αναγκαστικά δάνεια τα οποία συνήψε το Γ ́ Ράιχ από την Ελλάδα, ύψους 3,5
δισεκατομμυρίων δολαρίων, στη διάρκεια της κατοχής.*
δ) Στις επανορθώσεις που οφείλει η Γερμανία στην Ελλάδα για τις κατασχέσεις, αρπαγές και
καταστροφές, που της προξένησε το Γ' Ράιχ την
περίοδο της κατοχής, ύψους 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως επεδίκασαν οι Σύμμαχοι.
ε) Στις ανυπολόγιστες υποχρεώσεις της Γερμανίας για την αφαίρεση της ζωής 1.125.960
Ελλήνων (38.960 εκτελεσμένων, 12.000 νεκρών από αδέσποτες, 70.000
σκοτωμένων σε μάχες, 105.000 νεκρών στα στρατόπεδα της Γερμανίας, 600.000 νεκρών από
πείνα και 300.000 απωλειών από υπογεννητικότητα).
στ) Στην ατίμητη ηθική προσßολή που προξένησε στον ελληνικό λαό και στις ανθρωπιστικές
ιδέες που εκφράζει η ελληνική ιδέα. Αυτό το πρόßλημα δεν είναι
οικονομικό, είναι ηθικής τάξης, ύψιστης ηθικής αξίας
     Ξέρω Walter, σε πειράζουν αυτά που γράφω, αλλά και μένα με πείραξαν αυτά που έγραψες!
Αλλά περισσότερο με πειράζουν αυτά που σκέφτεσαι και θέλεις να
κάνεις για μένα και τους «συμπατριώτες» σου  Έλληνες!
Walter, φίλτατε Walter, στην Ελλάδα δραστηριοπιούνται 130 γερμανικές επιχειρήσεις -εκ
των οποίων περιλαμßάνονται σχεδόν όλοι οι γερμανικοί
κολοσσοί- οι οποίες πραγματοποιούν ετήσιο τζίρο της τάξεως των 6,5 δισ. ευρώ. Ξέρεις
Walter, σύντομα δε θα μπορώ ν’ αγοράζω προϊόντα Γερμανικά
γιατί δε θα έχω λεφτά. Εγώ Walter μεγάλωσα στα λίγα, θα τ’ αντέξω...και μην ανησυχείς για
τους νέους Έλληνες...είμαστε ακόμα πολλοί παλιοί για να τους
ßοηθήσουμε να μάθουν τη νέα κατάσταση (!)...αλλά ßρε Walter...εσείς τους ανέργους που θα
δημιουργηθούν από την κατάσταση στην Ελλάδα πως θα τους
αντιμετωπίσετε; Πες μου σε παρακαλώ...έχω απορία!....
     Αγαπητέ Walter, εμείς οι Έλληνες πρέπει να φύγουμε από την Ευρώπη, την Ευρωζώνη (κι από
όπου αλλού θέλετε εσείς οι Γερμανοί, οι Σουηδοί, οι Ολλανδοί και λοιποί «συμπατριώτες).
     Πρέπει να φύγουμε...για να σωθούμε από μια Ένωση κατ’ επίφαση! Από μια ομάδα
κερδοσκόπων! Από μια ομάδα στην οποία είμαστε συμπαίκτες όσο καταναλώναμε τα προϊόντα
τον συμπαικτών!!!!!!!!!!!!!!!
     Εγώ φίλτατε Walter πιστεύω ότι οι Έλληνες θα πρέπει να σταματήσουν ν’ αγοράζουν
Mercedes, BMW, OPEL, FORD, SCODA κλπ συμμαχικά προϊόντα γιατί δε
μπορούν και δεν πρέπει!...Δεν το αξίζουν!
Θα πρέπει να σταματήσουν ν’ αγοράζουν προϊόντα από το LIDL, το PRAKTIKER και το IKEA.
Γιατί δε μπορούν να τ’ αγοράσουν αυτά τα προϊόντα ßρε αδερφέ!...τι
να κάνουμε!
     Φίλτατε Walter θα πρέπει να κανονίσουμε και κάποιες άλλες «λεπτομέρειες»...αν μου
επιτρέπεις ßέßαια, γιατί εσύ είσαι ο «πιστωτής» της ζωής μου!..
Ξέρεις ßρε φίλε Walter, θέλω να μου επιστρέψεις τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» μου, που έκλεψες εσύ
(όχι ΕΣΥ ßεßαίως αλλά κάποιοι ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ), θέλω τα ΑΘΑΝΑΤΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ που ßρίσκονται στα Μουσεία του Βερολίνου, του
Μονάχου, του Λονδίνου, του Παρισιού, της Ρώμης!
Τα θέλω τώρα που μπορεί να πεθάνω...αλλά θέλω να πεθάνω κοντά στους πατέρες μου!
Γεώργιος Π. Ψωμάς
Ινστρούκτορας Ιδεολογικοπολιτικής Αφασίας (Ι.Ι.Α.) 
        **************************************************************
     ΥΓ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ. ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΟΣΤΡΟΓΟΤΘΟ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ. ΙΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΩΛΟΒΛΑΧΟ ΤΟΝ ΣΕΡΡΑΙΟ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΘΝΑΡΧΗ. ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕ.

26 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣ DIMITRI ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ: Στην χθεσινή ανάρτηση, το τελευταίο άρθρο του Albert_AEKstein είναι σημαντικότατο. Δεν έχει σημασία καμία θέση αυτήν την στιγμή ( εγώ ας πούμε διαφωνώ για την 1924 ). ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΟΤΑΤΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ( φυσικά κι εγώ δεν γνώριζα αυτά τα πράματα ).
    Παρακαλώ την κουβέντα πια, στα σημερινά, για λόγους πρακτικότητας ( μην ψαχνόμαστε δηλαδή μπρος πίσω ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ορθοτατος,απλος,αμεσος,κατατοπιστικος και διχως περιστροφες ο κος Ψωμας.
    Και πολυ-πολυ θα χαιρομασταν αν η δημοσια διοικηση ειχε πολους ακομα τετοιους λειτουργους.
    Αλλα δεν εχει και γι'αυτο ειναι εκει που ειναι.
    Ασφαλως και ο Walter,αν τυχει και διαβασει την παραπανω απαντηση, θα ξυσει την κωλοτρυπιδα του και θα δοκιμασει το καινουριο ζευγαρι ζαρτιερες,προκειμενου να τον πηδηξει η γυναικα αγροτισα στη φαρμα του πατερα του,οπου πηγαινει τα Σαββατοκυριακα.

    Και βεβαια οπως λες και εσυ,αυτο ελειπε να δημοσιευθει στα μεσα, η απαντηση του Ελληνα στον Ουνο.
    Οταν αναφερεται σε βιομηχανιες,δηλαδη σε διαφημισεις,δηλαδη "μοκο".
    Μονο να καμαρωνουν στις δυο εθνικες εορτες ξερουν οι καναλοπουστιδες "τιμωντας" -δηλαδη ξευτυλυζοντας- τους πεσοντες η ταλαιπωρηθεντες με τον "Παπαφλεσσα", η το "κονσερτο για πολυβολα".
    Και η πλακα ειναι οτι ακομα δεν εχουν μπερδεψει τις ημερομηνιες και να δουμε π.χ. την 25η Μαρτιου, την "υπολοχαγο Νατασα" που πολεμαει τους Σιου στο φαραγγι του Βικου στο πλευρο του Ξερξη.
    Δεν υπαρχει προβλημα ομως,καθ'οτι το διαδυκτιο εχει κανει μεγαλη ζημια στα καθεστωτα με τα στιλο στα χερια και πανε για "φουντο".
    Και αναρυθμητος πλεον κοσμος, επιλεγει τον ωκεανο του internet για να πληροφορηθει,η να συγκρινει,αναγνωριζοντας πλεον τον ρολο των επισημων μεταφορεων ψευδους και προπαγανδας.

    Τα απλυτα της χωρας μας και τα εχουμε ολοι σουρει απο δω.Και σπεκουλα δεν θα κανουμε τωρα. Και το τι συμβαινει και πως ζουμε και τι τρεχει εδω,το ξερουμε καλυτερα απο τον καθε Γερμανο.
    Αλλα αλλο τα ενδοΕλληνοοικογενειακα προβληματα,η διαφορες και αλλο το απολυτως γραφικο υφος του βορειου χιμπατζη,που παριστανει τον ρηγμενο,οντας χορτατος κατοικος μιας χωρας που θα επρεπε να ειναι καταχωνιασμενη στο βρωμικο παρελθον της,ξεχασμενη και χτικιασμενη,απο τις καταρες των ορφανων και των πεινασμενων που αφησε.
    Αν'αυτου,προωθηθηκε,προτιμηθηκε απο την Αμερικη, και ελαβε καθε χαρη,βοηθεια και σπρωξιμο προκειμενου οχι μονο να σταθει στα ποδια της μετα τον Β' Παγκοσμιο,αλλα να εχει ξανα γινει μια σπαζοκεφαλια και μια πηγη κακου και προβληματων για εκατομμυρια ανθρωπους.
    Τι ειχες Γιαννη -τι ειχα παντα.
    Μερικα πραγματα δεν αλλαζουν. Ειδικα αυτα που ειναι γραμμενα στο DNA.
    Η προβια του ελληνικου πολιτισμου που φορεσαν βιαστικα-βιαστικα οι ανθρωποι των δεντρων για να βγουν στον κοσμο,με τιποτα δεν κρυβει την αγριοτητα στο βλεμα και την μισανθρωπια που σιγοκαιει.

    Να ειναι καλα ο Γ. Ψωμας και θα χαρουμε να τον γνωρισουμε,αν αυτο ειναι εφικτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τον εναν η τον αλλον τροπο,η Γερμανια εχει την τιμητικη της στο blog αυτες τις μερες.
    Και θα ηταν ενδιαφερουσα η αποψη του Albert AEKstein, για τις παραπανω δυο επιστολες που αναρτηθηκαν,μιας και ειναι ενας Ελληνας που ζει και μιλα απο την καρδια του κτηνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφερουσα η αναλογια συμμετοχης των οπαδων στα κοινα και στις αποφασεις των ομαδων εκει.
    Εδω κατι τεοτοιο αποτελει ουτοπια και απιθανη πιθανοτητα.
    Οχι λογω απροθυμιας για "συμμετοχη" γενικα,αφου ο Ελλην συνδικαλιζεται στο παραμικρο και οι δρομοι ειναι γεματοι "προεδρους" Και απο εκει ξεκινα η πηγη του ανεφικτου του πραγματος.
    Δηλαδη ο νεοΕλλην, "συμμετεχει" σε επιτροπες,σε συνελευσεις,σε κλαδικες,σε συμβουλια διαφορα,σε οργανωσεις,οχι για την αναγκη ιδεολογικης στεγασης,αλλα γιατι θα ηθελε καποτε να προεδρευσει, να "ανεβει" να "ελιχθει" να "γινει" να παει "ψηλα" να "χωθει", να την "κανει",να γινει χαλιφης στην θεση του Χαλιφη. Η συμμετοχη δεν ειναι ο σκοπος,ειναι το εναυσμα για "χωσιμο".
    Απο θεση και απο φυση, ειναι ο προορισμος του η ατομικοτητα, η μοναδικοτητα,η κατα μονας δραση.
    Καθε συμμετοχη του οπουδηποτε,ειναι η απαρχη για την αναδειξη αυτου του κυριου και χαρακτηριστικου του γνωρισματος.
    ΚΑθε λοιπον υποχρεωτικο μαντρωμα του,εστω και με προυποθεσεις,τον κανει να αισθανεται αβολα,αφου το κληρονομικο του χαρισμα ειναι η κοινωνικη και καθε αλλου ειδους αυθαιρεσια.
    Μπαινει καπου,αλλα θελει να νοιωθει και ετοιμος να φυγει. Φτιαχνει κατι και θελει να ειναι ελευθερος να το καψει και να το γκρεμισει,γιατι ειναι "δικο του"
    "Οργανωνεται" καπου και πρεπει αυτοματα να σκεφτεται την επομενη "οργανωση" και την επομενη "επιτροπη" η την επομενη συμμετοχη,δηλαδη την "καμια επιτροπη", την "καμια συμμετοχη", την "καμια ενωση".
    Τρανη αποδειξη ειναι οι "εκτος εδρας" Ελληνες,δηλαδη του εξωτερικου. Οπου εκει νοιωθουν πραγματικα "κατα μεσης του ωκαιανου" και αρα πληρως ελευθεροι και ετοιμοι να δρασουν και να δημιουργησουν. Και οντως εκει,εχουν κανει πραγματα και θαυματα.
    Εδω, αποκλειεται να συγχνωτιστει, να συμετασχει πραγματικα σε κατι,γιατι αυτο ειναι αυτοματα η καταδικη του και ο ευνουχισμος του.
    Ο Ελληνας ειναι η αποθεωσητης ατομικοτητας.
    Οταν αυτη καλειται να εκλειψει προκειμενου αυτος να "ενταχθει" καπου και να φτιαξει κρατος,τοτε γαματα.
    Οταν ομως αυτη καλειται να βρει λυσεις που κανεις αλλος δεν μπορει,οταν αυτη καλειται να αντεπεξελθει σε περιβαλλοντα ακρως στεριτικα, οταν αυτη καλειται να δημιουργησει απο το μηδεν και να εφευρει απο το τιποτα,τοτε κανει πραγματικα θαυματα.
    Που καλουνται "Ελληνικα".

    (συνεχεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτος ειναι και ο λογος- πιστευω- που ασφαλως και δεν μπορει να υπαρξει καποιος αναλογος "Χατζηχρηστος" στο ελεγχομενο περιβαλλον της Γερμανιας,οπως και γι'αυτους τους λογους,αποκλειεται να υπαρξουν οπαδοι-συδνιαχειριστες ομαδων εδω στην χωρα του "τιποτα" και του "παντα".
    Και αυτα που λεω,δεν ειναι σε αυστηρα ποδοσφαιρικη κλιμακα,αλλα μπορουμε να κανουμε και τις αναλογες αναγωγες και σε αλλους τομεις.
    Και το ενα θεμα,του μαλακα του Walter,καλιστα μπορει να παντρευτει με τις διευκρινησεις και αναλυσεις του Albert.
    Γιατι,δηλαδη, ο πρωην βαρβαρος και νυν πολιτισμενα εγκρατης,εχει την αδηριτο αναγκη να συμ-πρατει, να συμ-μετεχει να συν-αποφασιζει, ενω ο πρωην πολιτισμενος και νυν απολιτιστα ατομιστης, υπακουει ακομα στην αρχεγονη εντολη που του λεει "φυγε-μεινε ενας-κρατεισου μακρυα-μην ενωνεσαι-μην αποροφεισαι-μην αποχαρακτηριζεσαι-μεινε απογαλακτισμενος-μεινε πραγματικα ελευθερος"

    Μηπως το πρωτο,ειναι μια αναμνηση των πρωτων φοβων του ανθρωπου της σπηλιας και μια ανακλαστικη αντιδρση προκειμενου να αντιμετωπισει τα στοιχεια η αλλους κινδυνους της φυσης,οντας αδυναμος και δευτερο ειναι μια αλλη αρχεγονη εντολη-ποιος ξερει απο που-σχεδον υπερανθρωπη, που ζητα απο τον ανθρωπο να "φυγει" να "ανακαλυψει" να "ταξιδεψει", να κινδυνευσει να πλευσει κατα μονας στο αγνωστο γιατι αυτος ειναι ο αρχον και οχι ο κεραυνος στον ουρανο η το ζωο στο δασος;

    Και για να παμε και πιο περα αλλα και για να αστιευτουμε:μηπως γι'αυτο οι παρτουζες ειναι βοριοευρωπαικες πατεντες και πηγαζουν απο εκεινους τους παναρχαιους φοβους,ενω η επαναλαμβανομενη μονογαμια με εναλλασομενα προσωπα, του Ελληνα,ειναι μια ασυναισθητη επαναληψη του ταξιδιου του Οδυσσεα;

    Περιμενω γνωμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποσαφηνιση:στη προτελευταια παραγραφο οπου γραφω: "...οντας αδυναμος και δευτερο..." εννοω: "...οντας αδυναμος και ΤΟ δευτερο..." Δηλαδη λειπει το "ΤΟ" το οποιο κανει και την διφορα και πιθανον να δημιουργησει παρερμηνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αποσαφηνιση της αποσαφηνισης: Εκει που γραφω "διφορα", ηθελα να γραψω "διαφορα".
    Ειναι αργα,γραφω στο πλαι,βλεπω και ενα ντοκιμαντερ με αρκουδες και θεους των ρεματων και των ποταμων της Ρηνανιας...
    Αληθεια οι Στυμφαλιδες ορνηθες,εχουν καμια σχεση με την Βεστφαλια;
    Επισης, πρεπει να ευχαριστησουμε η οχι,τον Χιτλερ που σαν μισογυνης αγαμητος κομπλεξικος ασχημομουρης,ενοιωθε δεος με το αρχαιον καλος και οντας μεγας θαυμαστης των κομενων ορχεων του Ερμη του Πραξιτελους,τελικα δεν εβομβαρδισε τους αρχαιολογικους χωρους;
    Τιμη σου πρεπει και αιωνια μνημη, μεγιστε φιλελλην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...εννοω "αρχαιον καλλος". Με δυο "λ".
    Μαλλον κουραστικα.
    Πεφτω για υπνο γιατι μου φαινεται οτι ακουω σειρηνες.
    Και προτιμω τις "Σειρηνες" του Οδυσσεα, απο τις σειρηνες των πολιτισμενων Walters

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απ΄όσο μπορώ να ξέρω (και κάτι ξέρω), δύο δημοσιογράφοι στην Ελλάδα έχουν γράψει αναλυτικά για το καθεστώς διοίκησης τών Γερμανικών ομάδων, ο πολύ καλος Χαραλαμπόπουλος τής Sportday και ο επίσης πολύ καλός Γαλούπης στον Φίλαθλο.

    Τώρα, το γιατί ενα τόσο σημαντικό θέμα έχει ουσιαστικά τύχει πολύ μικρής προβολής απο τούς Ελληνες δημοσιογράφους αθλητικών θεμάτων αγγίζει τα όρια τής μεταφυσικής.
    Τούς Ελληνες αθλητικογράφους τούς θεωρώ κατά τεκμήριο τραγικούς. Υπάρχουν, φυσικά, οι 4-5 (η, όσοι είναι τέλος πάντων) πού εξαιρούνται αυτής τής κρίσης, αλλά επιβεβαιώνουν το κλισέ τής...επιβεβαίωσης τού κανόνα.

    Η Γερμανία έχει, όπως οποιαδήποτε κουλτούρα άλλωστε, εκπληκτικές ιδιαιτερότητες, πάμπολλές απ΄αυτές εντελώς άγνωστες στο ευρύ Ελληνικό "κοινό" (ισχύει κι αντίστροφα).

    Ο τρόπος διοίκησης τών ομάδων τους, μοναδικός στην Ευρώπη ως καθεστώς, δεν είναι φυσικά κάτι τυχαίο, είναι απόρροια μιάς σειράς πραγμάτων πού έχουν διαμορφωθεί μέσα απο καταστάσεις και αιώνες.
    Η συμμετοχή, το λεγόμενο team-game γενικά, τούς χαρακτηρίζει στα πάντα, στον τροπο διοίκησης, στον τρόπο ελένχου, στον τρόπο αντίληψης τής πραγματικότητας (βασικό), στον τρόπο προσέγγισης καιεπίλυσης προβλημάτων (ακόμα πιο βασικό).

    Ενα...ρηχό παράδειγμα: εδώ και χρόνια, τι χρόνια, δεκαετίες, οι Ελληνες αθλητικογράφοι προσπαθούν να ερμηνεύσουν το φαινόμενο "Εθνική Γερμανίας". Το οποίο, αδυνατώντας να εξηγήσουν με σαφή και επεξηγηματικό τρόπο, η μην έχοντας το βάθος πού απαιτείται για να το εξηγήσουν, καταλήγουν σχεδόν πάντα σε κωμικά συμπεράσματα κι ακόμα συχνότερα σε κωμικές προβλέψεις.

    Πρόσφατα, δηλαδή στο τελευταίο Μουντιάλ, οι Ελληνες αθλητικογράφοι χωρίς σχεδόν ΚΑΜΙΑ εξαίρεση δεν είχαν καθόλου στα ραντάρ τους την Εθνική Γερμανίας ως φαβορί. Ακόμα κι όταν άρχισαν να πέφτουν οι τεσσάρες βροχή αυτοί συνέχισαν το μακάριο τροπάριο τους, και μόνο η ισοπέδωση τής Αργεντινής τούς ξύπνησε και τρέχανε να συμμαζέψουν τα προηγούμενα τους δημόσια γραπτά. Αυτό από μόνο του, για όσους καταλαβαίνουν είναι η αποθέωση τής κωμωδίας.

    Το να μην έχει το ραντάρ σου την Εθνική Γερμανίας ως γκραντ φαβορί είναι το ίδιο με το να αποτυνχανεις να δείς τον βροντόσαυρο πού κάθεται στην πολυθρόνα τού σαλονιού σου. Αλλη αναλογία δεν μπορώ να σκεφτώ.

    Επαναλαμβάνω όμως, ξέροντας ότι επιχειρηματολογώ σε τεντωμένο σκοινί, η ΙΔΙΑ κωμική άγνοια ισχύει και αντίστροφα, ομοίως αγνοεί και ο μέσος Γερμανός παρατηρητής τίς εξηγήσεις για την συμπεριφορά τού Ελληνα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ με το πόσο κραυγαλέα και ιδιότροπη μπορεί να είναι και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ το τι επιπτώσεις μπορεί να έχει στο ευρύτερο του περιβάλλον (κι όχι μόνο δηλαδή στο στενα ελληνικό περιβάλλον του). Και ξαναμανά, ξαναματαλέω πρός εμπέδωση, ισχύει ΚΑΙ αντίστροφα.

    Και, ολα αυτά δεν ισχύουν μόνο μεταξύ Ελληνων και Γερμανών, αλλά και μεταξύ π.χ Αγγλων και Γερμανών η Γερμανών και Ρώσων.

    Ο Σαν Τσού αυτός ο τεράστιος Κινέζος, πού το είχε καταλάβει πλήρως αυτό, έγραφε στην "Τέχνη τού Πολέμου": ο αντίπαλος σου ειναι παρατεταγμένος απέναντι σου. Αλλά όσο κι αν τον βλέπεις τόσο παραμένει κρυμμένος. Διότι δεν τον ξέρεις. Μαθε τον λοιπόν. Μάθε τα πάντα γι΄αυτόν.
    Σού φαίνεται ίδιος με σένα, αλλά δεν είναι. Ειναι πολύ διαφορετικός, κι όσο επιμένεις να μην σε νοιάζει η διαφορετικότητα του τόσο πλησιάζεις στην ήττα.

    Καλημέρα σε όλα τα παιδιά. Χιόνι εδώ.
    Και πλακώθηκα πρωί-πρωι να γράφω για Κινέζους, Γερμανούς και Ελληνες. Δεν πειράζει, θα μπορούσα άλλωστε να γράφω μέρες για το θέμα το οποίο έχει πολύ, μα πολύ, ζουμί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρός Χρηστο:

    φίλε, το τι πάνω-κάτω νομίζω για την επιστολή τού Γερμανού αναγνώστη το έγραψα στην χθεσινή ανάρτηση, στο πρώτο κομμάτι πού ανέρτησε ο steven δηλαδή.
    Η απάντηση τού Ελληνα δεν αλλάζει πολλά για μένα.
    Μού μοιάζουν και οι δύο (και σόρρι, αν στεναχωρήσω οποιονδήποτε) σαν τον βρυχηθμό λιονταριών πού δεν αντιλαμβάνονται ότι βρίσκονται σε κλουβί ζωολογικού κήπου.

    Οι ιδιοκτήτες τού ζωολογικού κήπου είναι το πρόβλημα, στην συγκεκριμένη ΤΕΧΝΗΤΗ κρίση. Κι αυτοί, θεωρώ, δεν λειτουργούν υπό κάποια σημαία.
    Αν λειτουργούσαν με σημαία θα ήταν...σχετικά εύκολα τα πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. albert
    σ ευχαριστω για την απαντηση σου και η τελευταια παραγραφος σου ηταν η ουσιαστικη απαντηση
    ισως στην γερμανια φαινομενα χατχηχριστου ( οπως ειναι στην ελλαδα) να εν την γεννεση τους
    θα χαρω να σε δω σ ενα απο τα προσεχη ουζα
    steven και χαραλαμπο σας θετω προ των ευθυνων σας για το ουζο διαφορετικα θα σας κατηγορησω για πρακτορες του Ντουσαν στο μπλογκ διοτι με την αναχωρηση του δεν λετε κουβεντα για την διοργανωση του ουζου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ειναι χαζο να συγκρινεις ανομοια πραγματα οπως το ποδοσφαιρο στην ελλαδα και την γερμανια διαφορετικες κουλτουρες και νοοτροπιες οπως ειναι χαζο αλλα τελειως χαζο να προσπαθεις να μοιασεις σ αλλες ομαδες οπως η ντορτμουντ η αρσεναλ
    μελετησε το συστημα πρωτα και αφομοιωσε στην κουλτουρα σου τα οποια στοιχεια μπορουν να σε4 κανουν καλυτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Δεκεμβρίου, 2010 10:35

    Δημήτρη συμφωνώ.
    Υπάρχουν στοιχεία στις αποτυχίες και τις επιτυχίες άλλων από τα οποία μπορούμε να διδαχθούμε και να συνθέσουμε.
    Ο μαϊμουδισμός σε οτιδήποτε έρχεται από την εσπερία μας έχει φάει σε αυτό τον τόπο.
    Κατατοπιστικότατος ο Αλβέρτος, απλά στην ελλάδα ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ το γερμανικό σύστημα, διότι ο "έλλην" δεν έχει συμμετοχική, οργανωτική και δημοκρατική κουλτούρα. Ο πιο παρτάκιας παγκοσμίως είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα.
    Για το πόσο διαφορετικοί είμαστε σαν λαός από τους Γερμανούς μπορώ να πω μόνο το εξής.Όταν ζούσα εκεί στα βόρεια και πεινούσα στις 12 το βράδυ δυσκολευόμουνα να βρώ ανοιχτό μαγαζί για φαγητό.Εδώ τέτοια ώρα βγαίνουμε έξω για καφέ.
    Τίποτα άλλο.Διαλέγετε και πέρνετε.
    Στα της ΑΕΚ η μόνη καλή μεταγραφή που αξίζει να κάνουμε είναι της Νιβές Κέλσιους.Στο τηλέφωνο που έριξα προς κύπρο μεριά μου είπαν τα καλύτερα για αυτήν.Άλλωστε ήταν και στους μεταγραφικούς στόχους του καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε προιδεαζει και το ονομα βρε παιδι μου. "Νιves Celzijus"
    Σαν πρωθιερεια των παλλακιδων του Σατανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Δεκεμβρίου, 2010 15:43

    Πάντως από το εξώφυλλο του περιοδικού, την είδα προικισμένη. Ποδοσφαιρικά πάντα.
    Βλέπω κάνα γκέντζο να τρελαίνεται, το παιδί δεν τη μπαλεύει με τις μοντέλες όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ενας ειναι ο μοντελοπνηχτης.
    "Που -οπως λεει και ο Λαζοπουλος- οταν τα βραδυα δεν τον παιρνει ο υπνος,κοβει βολτες κατω απ'το κρεβατι"
    Τρομερη ατακα. Επεσα κατω μολις την ακουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Δεκεμβρίου, 2010 16:06

    Εγώ λέω ότι η nives τα παίρνει από το αδαμίδι για να αποπροσανατολιστούμε από τη μη δημοσίευση των αποτελεσμάτων του διαχειρισιτικού.
    Πάντως δε με χαλάει. Καλύτερα από τις συναντήσεις και τις αισιόδοξες δηλώσεις για το γήπεδο. Πρόοδος τα κουμπούρια της μαντάμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ. ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝΕ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ( ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ, ΧΑΦ , ΕΞΤΡΕΜ ) ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Μ' ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΑΚΙ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ BUDGET.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ09 Δεκεμβρίου, 2010 17:13

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΙΚΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. steven
    ζητω συγνωμη μιλωντας για το ουζο εχοντας ξεχασει το πενθος σου για την μητερα σου
    σορρυ και παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα νομοσχέδια που βροχηδόν κατεβάζει αυτή την στιγμή η κυβέρνηση, τα είχε έτοιμα ή τους τα έφερε ο Όλι Ρέν?
    Επί του πιεστηρίου ο παραπάνω κύριος είπε στην Βουλή ότι χάνει το ποδόσφαιρο του Σαββατοκύριακου για να ασχολείται με την Ελλάδα. Υπήρξε ΕΝΑΣ βουλευτής που αντέδρασε?
    Τα πράγματα είναι πιό δύσκολα απ΄ ότι φαίνονται. ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιώργης ο Γαρατζέος09 Δεκεμβρίου, 2010 23:21

    Ο Όλι Ρεν χάνει το ποδόσφαιρο του Σαββατοκύριακου για να ασχολείται με την ελλάδα.
    Εμείς χάνουμε την Ελλάδα για να ασχολούμαστε με το ποδόσφαιρο του Σαββατοκύριακου (?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εμπνευσμενο Γιωργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. kala ta leei o germanaras alla kana duo meres twra ,vrazei n europi


    oi aggloi mexri twra einai stous dromous enw nwritera espasan ti limouzina tou carolou kai petaksan mpogies mesa

    oi galoi simera diadilonan kravgazontas pos den einai ellines gia na dextoun tetoies meioseis

    enw edw kai miamisi mera ginete tis poutanas sto internet me apanotes epitheseis se visa-mastercard kai alla tetoia mpourdela

    kai o kakomoiris o walter kathete sti mesi kai douleuei
    Arbeit macht frei ,etsi den elege n tampela?

    ΑπάντησηΔιαγραφή