Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΣ


      Ερευνώ έγκριτο ιατρικό λεξικό: Ο και η νυμφομανής, το νυμφομανές: Ότ,ι κι όποιος πάσχει από νυμφομανία. Μάλιστα. Κατατοπιστικότατος ο ορισμός, άρα πάμε και στην λέξη «νυμφομανία»: Παθολογικός ακόρεστος οργασμός του θήλεος προς συνουσία. Συνώνυμη της λέξης, μητρομανία. Μορφώθηκα και σήμερα λοιπόν, αλλά κάτι δεν μου κολλάει. Αρχίζω και σκέφτομαι, και μου έρχεται περιστατικό στα μπροστινά buffers του μυαλού μου.
      Μια γυναίκα, αισθανόμενη, ασθενής, επισκέπτεται τον ειδικό γιατρό. Τον σεξολόγο της.
- Γιατρέ, μου αρέσει πάρα πολύ το σεξ. Γουστάρω να πηδιέμαι. Είναι κακό αυτό;
- Όχι κυρία μου. Είναι φυσιολογικό, κατά τη γνώμη μου, αλλά και σύμφωνα με τα πτυχία που έχω αποχτήσει. . Γιατί όμως με ρωτάτε;
- Κοιτάχτε γιατρέ. Την ώρα που κάνω σεξ με έναν άνδρα, συνειδητοποιώ ότι έχω κι άλλες δυο τρυπούλες , που μου παραπονιούνται. Το στόμα μου και το κωλαράκι μου. Να τις αφήσω κατάμονες; Δεν μπορώ. Θέλω λοιπόν, για να αισθάνομαι γεμάτη, άλλους δύο άνδρες. Να κάνω σεξ με τρεις άνδρες ταυτόχρονα. Ο καθένας να έχει το πόστο του. Είναι κακό γιατρέ;
- Κυρία μου, κι αυτό φυσιολογικό το βλέπω.
- Ναι γιατρέ μου, αλλά την ώρα που κάνω σεξ με τους τρεις άνδρες, συνειδητοποιώ ότι έχω και δυο χέρια ελεύθερα, που δεν ξέρω τι να τα κάνω. Και με κοιτάνε διαμαρτυρόμενα.
- Και τι θέλουν τα χέρια αγαπητή μου; Σας έχουν μιλήσει ποτέ;
- Όλα μου τα έχουν πει. Κι άρα , θέλω άλλα δύο πέη για να τα παίζω. Θυσιάζομαι για τα όργανα μου. Δηλαδή γιατρέ μου, τελικά μου αρέσει να κάνω σεξ με πέντε άνδρες ταυτόχρονα. Είναι κακό αυτό;
- Κυρία μου, κι αυτό μια χαρά το ακούω. Αλλά ακόμα δεν μου έχετε πει ποιο είναι το πρόβλημα σας.
- Ακούστε γιατρέ. Την ώρα που πηδιέμαι με τους τρεις και παίζω και με τα δύο πέη, ενθυμούμαι τα πόδια μου. Και ειδικά τα δάχτυλα τους. Που είναι ελεύθερα και κατάμονα. Δεν ξέρουν τι να κάνουν την ώρα του σεξ.
- Και τι θέλουν κι αυτά;
- Θα ήθελαν κι αυτά να κρατάνε άλλα δύο πέη και να προσπαθούν να τα ικανοποιήσουν. Οπότε, γιατρέ, όπως καταλαβαίνετε, για την ολοκλήρωση μου τελικά, μου αρέσει να κάνω σεξ με επτά άνδρες ταυτόχρονα. Οι οποίοι μάλιστα μπορούν και να εναλλάσσονται στις διάφορες θέσεις για να μην βαριέται κανείς. Γιατρέ, βρίσκεται ότι έχω κάποια πάθηση;
- Όχι κυρία μου. Βέβαια ακούω λίγο προχωρημένα πράματα, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω για κάποια παθογένεια. Στο ιατρείο όμως , γιατί ήρθατε;
- Διότι γιατρέ μου, μετά από κάποιο διάστημα αυτοί οι επτά άνδρες τελειώνουν.
- Και λοιπόν;
- Εγώ δεν αισθάνομαι ικανοποιημένη όμως. Οπότε αυτό που συνήθως κάνω, είναι να έχω άλλους επτά άντρες καθισμένους στο σαλόνι μου. Αυτοί παρακολουθούν τους προηγούμενους, καυλώνουν με ό,τι βλέπουν και μετά εγώ, νοιώθοντας ενοχές, τους προσκαλώ στην θέση των άλλων. Δηλαδή γιατρέ μου, όπως αντιλαμβάνεστε, γουστάρω να κάνω σεξ με 14 άνδρες ταυτόχρονα. Είναι κακό αυτό;
- Κυρία μου, ομολογώ ότι δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια περίπτωση. Κι
οφείλω πλέον να πω από επιστημονική άποψη, ότι είστε άρρωστη.
- Γιατρέ μου ναι. Ακριβώς αυτό το χαρτί θα ήθελα να μου δώσετε. Το χαρτί με την διάγνωση σας, διότι τα ίδια πιστεύω κι εγώ. Έχοντας λοιπόν εγγράφως την γνώμη σας, θα μπορώ να την δείχνω στον άνδρα μου, που για κάποιον ανεξήγητο λόγο με φωνάζει πουτάνα. Κι αδικίες δεν ανέχομαι.
     Ωραία τα ανέκδοτα λίγο πριν κάψουμε τον καρνάβαλο. Λίγο πριν μπούμε στην σοβαρότητα με την σαρακοστή και τα λοιπά που θα μας λένε οι πολιτικοί. Αλλά εξακολουθεί κάτι να μην μου κολλάει στον ορισμό του νυμφομανούς. Αφού δηλαδή η ιατρική ρητώς ορίζει μια ασθένεια που την έχουν μόνο τα θηλυκά, γιατί το επίθετο έχει τρία γένη; Ρε μήπως υπάρχει κι άνδρας μητρομανής; Μην είναι και κανά τραβεστί στο κόλπο;
Τι θέλω και μπερδεύομαι τώρα; Ε, είπα να κάνω μια σφαιρική ανάλυση. Δεν θέλω εκκρεμότητες. Τα πράγματα γίνονται χειρότερα με δυο ρητά ανώνυμων γραμμένα πάνω σε τοίχους:
Νυμφομανής: Ανδρικός όρος για τις γυναίκες που θέλουν να κάνουν έρωτα πιο συχνά από τους άνδρες.
Εύκολη: Ανδρικός όρος που χαρακτηρίζει γυναίκες που έχουν την σεξουαλική ηθική του άνδρα.
     Στράφι θα πάει το τριήμερο. Μπήκε η ανδροκρατία και στην ιατρική; Την κάτσαμε με την πολυγαμικότητα του αρσενικού. Που συνέχεια θέλει να πηδάει, αλλά θέλει και τον χρόνο του μέχρι να του σηκωθεί. Ενώ η άλλη είναι πάντα έτοιμη. Φυσικά νυμφομανής. Άμα δεν μπορείς να γαμιέσαι συνέχεια , τον άλλον που μπορεί τον βγάζεις άρρωστο, και καθαρίζεις. Αλλιώς, φτιάχνεις κουλούρια σαν πούτσους στον Τίρναβο. Ανέκδοτα για άνδρες που είναι και πολυγαμικά όντα. Ας γελάσω.
     Θυμάμαι άλλο ανέκδοτο για να καλμάρω.
Ένα ζευγάρι επισκέπτεται τον γιατρό του. Ο άνδρας ανακοινώνει ότι δεν του σηκώνεται.. Ο γιατρός ψύχραιμα συστήνει στον σύζυγο να κάτσει στο σαλόνι και η κυρία να τον ακολουθήσει. Διαμαρτύρεται ο άνδρας:
- Γιατρέ, εγώ έχω το πρόβλημα.
Ο γιατρός του απαντάει:
- Σας παρακαλώ κύριε. Τόσα χρόνια αυτήν την δουλειά κάνω. Θα μου πείτε εσείς πώς να χειριστώ το θέμα;
Μπαίνουν ο γιατρός με τη γυναίκα στα ενδότερα. Ο σύζυγος πλέον είναι κάτι ανάμεσα σε μαλάκα, κερατά ανήμπορο, σαστισμένο ανίκανο και οργισμένο με δεμένα χέρια αλλά και πλαδαρή μαλαπέρδα. Μετά από ένα εικοσάλεπτο, βγαίνει ο γιατρός και του λέει:
  • Μεγάλε, μην ανησυχείς. Τίποτα δεν έχεις. Ούτε και μένα μου σηκώθηκε. Η γυναίκα σου τα έχει όλα αλλά τα έχει διακοσμητικά. Να 'σαι καλά και να σκέφτεσαι ότι είσαι τυχερός που δεν έχεις νυμφομανή μέσα στο σπίτι. Έχω ακούσει κι άλλες ιστορίες, κι υπήρχε πρόβλημα.
Καλό καρνάβαλο λοιπόν. Και πού είστε; Μην τις εξοντώσετε. Ποιες; Τις γυναίκες ή τις βούρτσες; Ε, ανάλογα ποιος είναι ο γαμιάς της σχέσης. Η Αποκριά νάναι καλά.

9 σχόλια:

  1. Στηβεν,εχεις μαθει υποθετω για το τριλλημα που θα θεσει ο ΓΑΠ στους αρχηγους στην συναντηση τους.Ποια η γνωμη σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣ CONPATER: ΑΔΕΡΦΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΙΛΛΗΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΔΙΛΛΗΜΑΤΑ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΝΟΗΜΕΝΑ ΚΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΡΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια ειναι η λυση.Μιγμα της νομοθεσιας Λακεδαιμονιων και Σεισαχθειας.Και επειδη κατι συνταγματολογοι τυπου Βενιζελου και Λοβερδου ΑΠΟΤΥΧΑΝ γιατι δεν ειναι ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ,να αναθεσουμε την δουλεια στον Καργακο και στον Μπαλτακο.Να καταθεσουν τις γνωσεις τους,και να αποκτησουμε το πολιτευμα της πραγματικης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,κι οχι το εκτρωμα που εχουμε σημερα.Και δεν θα εμφανιστει ξανα κανενας πουστης εθναρχης,κανενας λαοπλανος,κανενας δοσιλογος,κανενας λογιστακος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς Conpater: Τι μου θυμίζεις τώρα. Τα πρώτα κείμενα μου στον Φ , που γινόταν της πουτάνας. Φυσικά απο την οργή ήταν σχεδόν ασυνάρτητα. ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΡΙΧΝΩ ΜΑΤΙΕΣ ΠΙΣΩ.
    ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΣΚΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΗΤΑΝ.
    Αδερφέ μου, άκου με , Ο,ΤΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΕ "ΑΚΟΣ", ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΧΗ ΠΛΕΟΝ. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΧΑΣΑΝ.
    Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΤΕ, ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΑ ΗΤΤΗΜΕΝΩΝ. ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ BLOG.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, που δεν χρειάζεται κιόλας, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΙΔΕΙΑ.
    ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΠΝΕΥΜΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΤΥΧΙΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΑΚΟΥ ΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οχι Στηβεν.Νταβατζηδες υπαρχουν οταν τους δινεται η δυνατοτητα να υπαρχουν.Και η παιδεια φτιαχνεται.Και μην ξεχναμε οτι εκει κατω στα "ακος" παιχτηκε η μεγαλυτερη δοσοληψια για την επανασταση του `21.Γιατι εδω τα λεμε ολα,το παραμυθι ειναι για αλλους,που θελουν κορωνες για κρυψουν πραγματα.Και εκει κατω εχουν κρυψει παρα πολλα απο τηνιστορια οι Πετρομπεηδες....
    10,ουτε 7 ουτε 12,10 χρειαζονται να βαλουν το νερο στο αυλακι,αρκαι αυτοι οι δεκα να κανουν σκοπο ζωης κατι τετοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣ CONPATER: ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ, αυτό θέλει θάρρος. ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΠΟΥΤΑΝΕΣ.
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΣΕ ΜΑΚΕΔΟΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΛΑΚΙ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΠΕΥΣΑΝΕ ΝΑ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΜΑΘΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΜΗΣΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εισαι τοπικιστης και καλα κανεις,οπως κι εγω,οπως κι ο Λαρισαιος,η ο Ξανθιωτης,η ο Τριπολιτσιωτης κτλ.Παντου υπηρχαν οι "αλλοι"...
    Αναμεσα στους "ακους",στους "ακηδες",μετα τον πολεμο του `40,ξεφυτρωσε μια νεα φαρα με πολλους "αλλους",η οποια ζουσε στο μεγαλο λιμανι,και η οποια λογω του εμποριου και του ακραντος συμφεροντος,ΚΑΤΑΓΑΜΗΣΕ την ελληνικη επικρατεια,συνεπικουρουμενη βεβαια και απο`τις πανελληνιες ΠΟΥΤΑΝΕΣ(οπως σωστα αναφερεις).Αυτοι οι ΔΕΚΑ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ CONPATER: ΑΔΕΡΦΕ, ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΙΛΩ.
    ΤΟΠΙΚΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
    ΕΞ ΑΛΛΟΥ, ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ;
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΗΣΥΧΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ;
    ΑΔΕΡΦΕ, Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ. ΚΙ ΕΚΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΟΛΑ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΣ. ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΣ. ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΑΝΕ ΚΑΤΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΑΙΕΣ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΑΚΛΕΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ, ΚΛΑΣΑΝΕ ΜΕΝΤΕΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΛΑΣΟΜΠΑΝΙΕΡΑΣ, ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΘΗΝΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΠΙΚΙΣΜΟ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΟΥΓΚΛΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ. ΣΑΝ ΦΥΣΙΚΟ ΟΝ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ.
    ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ή ΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ.
    ΠΟΙΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ; Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ. ΟΧΙ Ο ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΣ. ΕΔΩ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ, όχι μεταξύ μας, ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ. ΓΙΑΤΙ;
    ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ. ΑΚΟΥ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ. ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 50;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φυσικα και περιμενω.Αν δεν περιμενω απο τον 50+ απο ποιον να περιμενω? Απ`τον ευνουχισμενο 20αρη,η την 17αρα γκομενιτσα που απο συμπτωση δεν εχει γινει μητερα....
    Συμφωνω για τον Αλεξανδρο,μην μηδενιζεις ομως αλλους τοπους,και ειδικα τοπους που διαβαζονται ακομα στα ελληνικα.Μην μπουμε στην λογικη των αρχαιων,πολη-κρατος και πισω και σας γαμησαμε.Γιατι εγω, που η καταγωγη ειναι απο τα προαστια της Σμυρνης,μπω στη λογικη οτι οι Μικρασιατες ηταν οι ικανοι και αξιοι να στησουν το εμποριο στην Ελλαδα,αμεσως εξαφανιζω τους Πολιτες.Και κανεις δεν εκλασε μεντες οπως λες,αφου ηταν ενα αλλο κρατος.Την παρτη τους,την πολη τους κοιταξαν.Ας το εκαναν και σημερα αυτο μετα το `40 και δεν θα`χαμε αυτα τα χαλια.
    Οχι,δεν ειμαι απο κει.Αλλα δεν σβηνω τον Λυκουργο,οπως και τον Σολωνα.Θα σβησω τον Περικλη επειδη τον γουσταρουν οι πολλοι και οι "βολεμενοι" απ`αυτον.Οπως δεν γουσταρω να δουλευω εγω για τρεις,και οι διπλανοι να ξυνουν τα αρχιδια τους αμα ξερουν οτι το κρατος θα μοιρασει εξισου τα ιδια σαν λεφτα,και θα ειμαι στο ιδιο 8κλινο με τον λεχριτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή