Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Eξεγέρσεις και χούντες

                    ΔΙΑΛΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΠΑΛΙ
***********************************************************************************
ΤΑΚΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ   


Ενώ ο Αραβικός κόσμος, από τη Τυνησία μέχρι την Αίγυπτο και από την Υεμένη μέχρι την Ιορδανία, με μεγαλειώδεις λαϊκές εξεγέρσεις αγωνίζεται να ανατρέψει τα διεφθαρμένα καθεστώτα  (και όχι απλά τα πρόσωπα) που είχαν επιβάλλει οι ξένες μαζί με τις ντόπιες ελίτ, η κοινοβουλευτική Χούντα στη χώρα μας, επίσης σε σύμπνοια με τις ξένες και ντόπιες ελίτ, προχωρά αδίστακτα  στην κατεδάφιση των κοινωνικών κατακτήσεων πολλών δεκαετιών. Έτσι, αντιμετωπίζει άνετα τις μεν αποσπασματικές συνδικαλιστικές ενέργειες με την δοκιμασμένη τακτική του «διαίρει και βασίλευε», τα δε κινήματα ανυπακοής τύπου «δεν πληρώνω» με την ποινικοποίηση της μη πληρωμής—έχοντας συνείδηση ότι είναι  μύθος πως η τακτική Γκάντι θα μπορούσε να ανατρέψει Χούντες, όπως δήθεν έδιωξε τους Άγγλους! Όλα αυτά βέβαια συνοδευόμενα από την άγρια κρατική καταστολή, είτε αυτή παίρνει τη μορφή των «παράνομων και καταχρηστικών» απεργιών, είτε των επιτάξεων, ή, τέλος, της ωμής φυσικής βίας που σήμερα οδηγεί στην μερική εφαρμογή του στρατιωτικού Νόμου (Σέρρες), τη στρατοκράτηση περιοχών (Κερατέα) κ.λπ. και, αύριο, σε περίπτωση εξέγερσης, στη μετατροπή της σε «στρατιωτική Χούντα με κοινοβουλευτικό μανδύα», μέσα από την επιβολή «κατάστασης ανάγκης»...
Ο όρος, επομένως, «κοινοβουλευτική Χούντα» που εισήγαγα από την αρχή της κρίσης δικαιώνεται απόλυτα σήμερα εφόσον το «τσουνάμι» των καταστροφικών για τα λαϊκά στρώματα μέτρων έχει γίνει χωρίς την παραμικρή λαϊκή νομιμοποίηση, δεδομένου ότι το εκλογικό  πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ πρόβλεπε ακριβώς τα αντίθετα των μέτρων αυτών, ενώ αρνήθηκε θρασύτατα κάθε δημοψήφισμα γι’ αυτά. Ακόμη, τα ίδια τα μέτρα εισάγονται με συνοπτικές διαδικασίες «αποφασίζουμε και διατάσσουμε», μετά από «διάλογους-ανέκδοτα» που στοχεύουν σε διακοσμητικές αλλαγές των ειλημμένων αποφάσεων. Παρόλα αυτά, τα κόμματα της κοινοβουλευτικής Αριστεράς άμεσα η έμμεσα αναγνωρίζουν την Χούντα, εφόσον εξακολουθούν να παραμένουν στη Βουλή αντί να αποχωρήσουν ομαδικά και να καλέσουν τον λαό σε ένα μαζικό απεργιακό κίνημα διαρκείας με μοναδικό αίτημα το δημοψήφισμα για την κατάργηση όλων των μέτρων της Χούντας και την συνακόλουθη κατάστρωση άλλης οικονομικής στρατηγικής, πέρα βέβαια από τη τρόικα, την ΕΕ και την ΟΝΕ. Μιας στρατηγικής, που θα εξανάγκαζε τις ελίτ να πληρώσουν τη κρίση που οι ίδιες δημιούργησαν αλλά και θα έβαζε τα θεμέλια για μια αυτοδύναμη οικονομική ανάπτυξη.[i]
Όσον αφορά στην εξωκοινοβουλευτική Αριστερά, ένα τμήμα της δεν θέτει θέμα μονομερούς εξόδου από την ΕΕ αλλά παρόλα αυτά προτείνει  στάση πληρωμών, έξοδο από την ΟΝΕ κ.λπ., που όχι μόνο είναι ουτοπικές λύσεις μέσα στην ΕΕ, αλλά και άσχετες με τις «τομές» της Χούντας («απελευθερώσεις» επαγγελμάτων, ελαστικοποίηση εργασίας κ.λπ.) που αφορούν τις γενικότερες δεσμεύσεις μας από την ΕΕ, και όχι απλά το Χρέος. Άλλο τμήμα της συνδέει την έξοδο από την ΕΕ με την κατάκτηση της λαϊκής εξουσίας, έμμεσα παραπέμποντας το θέμα στις ελληνικές καλένδες! Τέλος, η ελευθεριακή Αριστερά βασικά «περί άλλα τυρβάζει» (θέματα ατομικών δικαιωμάτων, αυτο-οργάνωση για την αυτο-οργάνωση κ.λπ.).
Στο ζοφερό αυτό κλίμα συμβάλλουν και δύο νεόκοπες, αλλά όχι άσχετες μεταξύ τους κινήσεις εφόσον και οι δύο ανήκουν στον «πατριωτικό» χώρο, όπου πρωταρχικό ρόλο παίζουν οι αντιθέσεις μεταξύ κρατών-εθνών  και όχι οι αντιθέσεις μεταξύ ελίτ και λαϊκών στρωμάτων που διαπερνούν τα κράτη. Για την πρώτη, στον χώρο της δεξιάς,[ii] οι κοινωνικές εξεγέρσεις στον Αραβικό κόσμο είναι ...«μεταδοτική ασθένεια», για την αποφυγή της οποίας συνιστώνται, μεταξύ άλλων, «οικονομικές μεταρρυθμίσεις προσανατολισμένες στην ανάπτυξη και στην φιλελευθεροποίηση των αγορών»--δηλαδή, μια «πατριωτική» παραλλαγή των μέτρων που επιβάλλουν σήμερα οι ντόπιες και ξένες ελίτ! Η δεύτερη[iii], ξεκινώντας με βάση την ανόητη συνωμοσιολογική «θεωρία» του «σοκ και δέους» (που δεν έχει καμιά σχέση με συστημική, ή ακόμη και σοβαρή θεωρητική, ανάλυση) «ερμηνεύει» την εξάρτηση της χώρας «από την υπερδύναμη» κυρίως με πολιτικά και πολιτιστικά κριτήρια. Έτσι, έμμεσα αποπροσανατολίζει από την πραγματική αιτία της σημερινής παγκόσμιας κρίσης, δηλαδή, τη συγκέντρωση οικονομικής και πολιτικής εξουσίας μέσα από το σύστημα της καπιταλιστικής διεθνοποιημένης οικονομίας της αγοράς και την αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Δεν είναι λοιπόν περίεργες οι κατάφωρες αντιφάσεις της «πατριωτικής Αριστεράς» που από τη μια μεριά μιλά για την «προσπάθεια δημιουργίας συνθηκών που θα οδηγήσουν μέσω της παγκοσμιοποίησης της Αγοράς σε μια παγκοσμιοποιημένη Κοινωνία Υπερεθνικού χαρακτήρα υπό την αιγίδα της Υπερδύναμης» και από την άλλη προτείνει  συμμαχίες με χώρες που «αντιστέκονται» στη διαδικασία αυτή (Κίνα, Ρωσία, Ινδίες κ.α.)—δηλαδή με χώρες που πρωτοστατούν σήμερα στη διαδικασία για την εντατικοποίηση της παγκοσμιοποίησης και της απελευθέρωσης των αγορών: τις πολιτικές της Τρόικας! Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα έπρεπε, εναλλακτικά, να κάνουμε συμμαχία με εγκληματικά κράτη όπως το Σιωνιστικό Ισραήλ—όπως κάνει σήμερα η Χούντα...
 http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/


[i] Βλ 
Η Ελλάδα ως προτεκτοράτο της υπερεθνικής ελίτ (Γόρδιος Νοέμ. 2010)


[ii] Βλ. Β. Μαρκεζίνη, “Ε”, 2/2/201
[iii] Βλ. την «Κίνηση Ανεξάρτητων πολιτών» του Μίκη Θεοδωράκη, “Ε”, 7/2/2011

59 σχόλια:

  1. Δεν το καταλαβα το σχολιο Στηβεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρηστο,καλα και σωστα τα λες.Για ολα αυτα ομως,θα φροντισει η ΑΤΕ.Το 45% της ελληνικης αγροτικης ιδιοκτησιας της ανηκει μεσω των δανειων,χωρια την συμμετοχη της σε ημιτελη η ανυπαρκτα ξενοδοχειακα συγκροτηματα.Στα Δωδεκανησσα,σε Λεσβο,Σαμο,αλλα και σε μικροτερα νησια,εχουν βαρεσει κανονι πολλα δανεια,το ιδιο και σε Χαλκιδικη και Πελοπονησσο.Μαζι με την ΑΤΕ,πανε κι αυτα.Το συνταγμα δεν ειναι πλεον παρα λαδοκολλα για παιδακια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι δεν μπορώ να συνεχίσω
    Η βόμβα του Μανόλο Χιμένεθ που… ταρακούνησε συθέμελα τα Σπάτα και πάγωσε τους παίκτες της ΑΕΚ.

    Μανωλη και που δεν συνεχιζεις ΜΙΚΡΟ το κακο.
    Μανωλη -24 παμε και μονοι μας δεν χρειαζεται να δινουμε 800 σε σενα και 200 στους ψυχολογους σου.
    Μανωλη καθε μερα δηλωσεις εισαι.
    Μανωλη οποιος μιλαει συνεχεια συνηθως λεει μαλακιες.
    Μανωλη κοιτα ποσο μιλας εσυ και ποσο μιλαει ο αντιστοιχος γαυροβαζελος που σου ριχνουν και 24 και 17 στη κεφαλα.
    Και για να τελειωνουμε Μανωλη: www.iberia.com 435 ευρω εχει το one way.

    Αιντε γιατι μας ζαλισες Μανωλακη. Τα μισα να ειχε κανει κανας αλλος θα τον ειχανε γδαρει οι κερμιτ και οι 21. Αλλα τωρα βλεπεις εχει πεσει συρμα (και γρασσο) και δεν μιλαμε με εντολη της μανας..

    Υ.Γ Που σαι μανωλη, παρε ρε και αυτον τον Μπακα που μας κουβαλησες για αντικαταστατητου Ισμαελ. Αυτος οπως τον κοβω το μονο που μπορει να βαλει ειναι 3-4 κιλα στο σωσιβιο.

    Αιντε παλικαρι μου που νομιζεις οτι ολοι ειμαστε ιθαγενεις σαν το αφεντικο σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιώργης ο Γαρατζέος17 Φεβρουαρίου, 2011 10:32

    Παιδιά, αν δεν είναι ΠΣ βράδυ είμαι μέσα. Επί τη ευκαιρία, έχω κάνει πρόσκληση-πρόκληση για τη ΜΟΝΗ πραγματικά ΑΕΚτσήδικη μουσική που ακούγεται σε μαγαζί, μάλλον βέβαια θα βρει ευήκοα τα πιο ευέλικτα σχήματα και όχι 30 νοματαίους (στο Γαλατά ψιλή βροχή και στα Tαταύλα μπόρα, sevdiğimi bilmedin, gözyaşımı silmedin)....

    Όσον αφορά την τέχνη, μεγάλη η κουβέντα που γίνεται. Μπαίνουν πολλές παράμετροι, όπως για παράδειγμα η λαϊκή τέχνη (με την έννοια του folk art αγγλιστί, ή και της δημοτικής και λαϊκής ελληνιστί), η οποία ουδόλως σχετίζεται με λάφυρα και εκμετάλλα (ή μάλλον σχετίζεται, αλλά από τη μεριά των εκμεταλλευθέντων).
    Πάντως χωρίς τέχνη -και ειδικά αυτή που μιλάει στο 99% του κόσμου, αλλά το ΕΞΥΨΩΝΕΙ έστω και για ένα mm (1 mm κάθε φορά γίνεται 1 έτος φωτός σε βάθος χρόνου), δεν λειτουργεί αποκλειστικά ως ένα ακόμα παρελκόμενο του ουίσκυ και του ξηροκαρπίου, ή ως κάλεσμα προς όλα τα μούρά στην πίστα-.
    Πάντως η μία κατηγορία δεν αναιρεί την άλλη, αυτό είναι λάθος που κάνουν ειδικά οι θιασώτες της ανώτερης-αστικής τέχνης και σε αυτό συμφωνώ με το steven.
    Από κει και πέρα, ήμαρτον με το σπανουδάκη, ΗΜΑΡΤΟΝ!
    Και παραπέρα, για γράψε προσφυγάκι περί Μακρόπουλου και ουσάκ...
    Βασικά ουσάκ δεν υπάρχει ΠΙΑ στην ελλάδα, γίναμε ένα δυτικότροπο μαϊμουδοφαληρισμένο προτεκτοράτο.
    Τι να πει ο Μακρόπουλος δηλαδή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργης ο Γαρατζέος17 Φεβρουαρίου, 2011 10:39

    συμπληρώνω εκ παραδρομής: "Πάντως χωρίς την λαϊκή/δημοτική/δημώδη τέχνη -και ειδικά αυτή που μιλάει στο 99% του κόσμου, αλλά το ΕΞΥΨΩΝΕΙ έστω και για ένα mm (1 mm κάθε φορά γίνεται 1 έτος φωτός σε βάθος χρόνου), δεν λειτουργεί αποκλειστικά ως ένα ακόμα παρελκόμενο του ουίσκυ και του ξηροκαρπίου, ή ως κάλεσμα προς όλα τα μούρά στην πίστα- δεν υπάρχει ούτε αυτή που μιλάει στο 1%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα στα παιδια.
    Δεν εχω διαβασει ακομα την παραπανω αναρτηση. Θα το κανω ευθεις μετα.
    Τρεχω να διαδηλωσω και εγω,γραφοντας- την οιμωγη και τον ολεθρο που προκαλεσε ο Μανωλης στα Σπατα με την δηλωση-βομβα (δηλαδη στρακαστρουκα) λεγοντας "αν συνεχισετε ετσι,θα φυγω...αν δεν συνεχισετε ετσι αλλα αλλαξετε,θα μεινω..."
    Και τι ειναι η ομαδα ρε μουργο; Σχολικη εκδρομη; "αν ειστε καλα παιδια θα σαας αφησω και μετα τις 11 εξω, αν οχι θα παμε πισω";

    Τελικα οι λογοι για τους οποιους ηρθες εκλειπουν πλεον; Γιατι εμεις αλλα διαβαζαμε κατα την αφηξη σου στην Καπερναουμ. "ξερω που ηρθα...ξερω οτι η ομαδα εχει οικονομικα προβληματα και περιορισμενες δυνατοτητες...θα αναπτυξουμε τις ακαδημιες...τα ιδια γινονταν και στην Σεβιλη...ξερω απο τετοια..." καιενα καρο αλλα μασκαραλικια ελεγες. δεν ειχα ακουσει τιποτα περι "αν οι υπαρχοντες δεν εκτελουν τις εντολες μου θα φυγω"

    Και στο κατω-κατω,το αν οι υπαρχοντες δεν εκτελουν αυτα που κανετε στην προπονηση,η αν ειναι τακτικα απειθαρχοι,αυτο δεν πιστωνεται και σε σενα σαν αποτυχια; Ποιος ΔΕΝ πετυχε να φτιαξει ενα υποφερτο συνολο απο τους υπαρχοντες; Ποιος ΔΕΝ καταφερε να δεσει την ομαδα σε ενα ανεκτο συνολο; Ποιος ΔΕΝ καταφερε να εμπνευσει τους παικτες; Ποιος ΔΕΝ καταφερε να τους κερδισει,ετσι ωστε να παιζουν εστω για παρτι ΤΟΥ; Ποιος ΔΕΝ εχει την καθολικη αποδοχη εκει μεσα; Ποιος ΔΕΝ εχει αλλαξει το παραμικρο απο πλευρας αγωνιστικοτητας η νοοτροπιας;

    Ηττα δικη σου ειναι. Οχι των παικτων. Αυτοι, αυτοι ειναι. Δεν αλλαζουν. Ενα ματσο κωλοπαιδα. Τα ειπε και ο προηγουμενος. Δεν μας προκαλεις εκπληξη Εμανουηλ.

    Και ο περιφημος σχεδιασμος με τον αμοιβαιο θαυμασμο μεταξυ εσου και του Σταυρακα,εκει στην Ισπανια που πηγε; Που ειναι τα πλανα που κανατε με τους δυο σας να φιλιεστε σταυρωτα; Που πηγε ο αλληλοθαυμασμος; Που ειναι το οραμα που διειδε σε εσενα ο Σταυρος; Και εσυ σε αυτον; Μεχρι που θα προχωρουσατε; Μεχρι τον Ιουνιο; Και αυτο απο τι θα εξαρτιοταν; Απο τις μη πραξεις απο τις ψευτικες δεσμευσεις του ψευτη δικηγορου, η απο την "απογοητεσυη σου απο την προσπαθεια των παικτων. Μη χεσω!
    Βγες ρε μαλακα και πες αυτα που συμβαινουν.Αυτα που σου εταξαν-αν σου εταξαν-και αυτα που βρισκεις. Θα φυγεις οντως γιατι η ΑΕΚ δεν εχει 11 σαν τον Δελλα; Η γιατι δεν μαρκαρουν τα παιδια;
    Για ιθαγενεις μας περνας ρε μαλακα;
    Που ειναι οι ακαδημιες που θα σχεδιαζατε για την ομαδα; Σε δυο μηνες θα εβγαιναν οι παικτες; Δεν ειναι για του χρονου; Και γιατι φευγεις; Δεν θες να δεις τα νεα ταλεντα; Ποιος θα δουλεψει μαζι τους,τωρα που φευγει ο "πατερας" τους;
    Και πως θα ερθει ο επομενος; Που θα πατισει; Πανω στο ημιτελες εργο, η να αρχισει να χτιζει απο την αρχη;

    Η μηπως απλα δεν εχει συμβει τιποτα.Δεν εχει αλλαξει τιποτα. Δεν μπορει να αλλαξει τιποτα. Και σε μαζεψανε για να κερδιζουν χρονο. Αφου ο προηγουμενος μας τελειωσε, σε κουβαλησαν ακριβοπληρωμενο; Και καθολου δεν σε ενεπαιξαν. Καθολου δεν σου εκρυψαν κατι. Αυτα ειναι τα συμφωνηθεντα. "παμε την ομαδα μεχρι το τελος της χρονιας,και οτι μαζεψουμε.Μετα, ΠΑΠΑΛΑ"
    Και απλα δινουμε απανωτες συνεντευξεις και περιφερομαστε στα μικροφωνα. Και δεν χρειαζομαστε ασφαλως εναν που ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.Πως αλλιως θα γινει; Να αποσπασεις την προσοχη απο τον θορυβο και την μυρωδια της απανωτης κλανιας; Θα πρεπει να παρλαρεις.
    "μιστερ, κρατα τους απασχολημενους", ειπωθηκε. "και εγω,εδω ειμαι για σενα". Αυτη ειναι η "συμφωνια" και οι "οροι" της ελευσης του.Τιποτα αλλο.

    Ο ενας με Σπαρτιατικες δηλωσεις και ο αλλος ο μαλακας με κατι μακετες.
    Ρε δεν γαμιεστε ενας ενας και ολοι μαζι. Κωλομπαραδες εκει μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Χρηστο, φιλε ΜΟΝΟ απο το συμβολαιο να δεις και να καταλαβεις ποσο εμπνευση, οραμα και πλανο υπαρχει.

    Ξεκιναμε εμεις οι δυο μια συνεργασια και σου αναλυω το πλανο, αφου με εμπνεεις, και εσυ συμφωνεις να ερθεις να δουλεψεις σκληρα.
    Παιρνεις και κανα δυο ακομη τον THOMAS και τον STEVEN ας πουμε και ερχεστε να στρωσετε το μαγαζι.

    ειναι δε τοση η αμοιβαια εμπνευση που κανουμε αρχικα ενα 6-8μηνο συμβολαιο με οψιον ανανεωσης.

    μιλαμε δηλαδη για σχεδιασμο για αναδιαρθρωση σε βαθος χρονου, για ακαδημιες για για για.

    Γιατι ωραια η εμπνευση αλλα να εχουμε και το κωλο μας ακεραιο σε περιπτωση διαχεουσας μαλακιας ε?

    ο μανωλακης λοιπον (οντως ανεργος μην ξεχνιωμαστε) τα βρησκει με τον αγαμιδη και γινεται η τελεια παντρεια.

    ο μανωλακης βαζει την Ισπανια και την σεβιλλη σαν εγγυηση και παιρνει τα πιο ξεκουραστα 800 που εχει δει ποτε του.

    ο αγαμιδης με 800 απο την αλλη, ξεφορτωνεται τον Σερβο, βρισκει νεα ασπιδα εξαμηνης διαρκειας για να μην ασχολουνται μαζι του και πεταει και καμμια δεκαρια απο τις ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ του σε περιτυλιγμα : ειμαι μαγκας, θα σας σκισουμε κλπ αηδιες για τους 21.

    Οι 21 και οι λοιποι συγγενεις περιχαρεις ξαναβαζουν τους κερμιτ στο ντουλαπι, βγαζουν τις φωτο του σερβου απο το σαιτ (γιατι καλο το κραξιμο αλλα βαρεθηκαμε να τον βλεπουμε πλεον) και λαμβανωντας το αντιτιμο απο την κορη το βουλωνουν για το υπολοιπο της σαιζον.

    Εμπρακτα δε στηριζουν το θιασο και μπουκαρουν οταν χρειαζεται να καθαρισουν το κορακι που παει να μας παρει την προκριση. Με την μπουκα να μην καταδικαζεται ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ απο την ΠΑΕ, τον υπαλληλο Μανωλη η τον προεδρο της μανας.

    Τα 800+200 του Μανωλακη μαζι με οποια εξοδα ετσι κ αλλιως τα φορτωνουμε στον ισολογισμο του χρονου (σαμπως εδω θα μαστε?)

    Παραλληλα το κινημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ εχει παρει ΜΥΘΙΚΕΣ διαστασεις στην παε και ισχυει για απαντες απο τον καφετζη μεχρι παικτες ομαδες συμβολαια αποζημιωσεις γηπεδα εφοριες προστιμα ΕΠΟ πρωην παικτες και γενικα οτι πεταει και οτι κολυμπαει.

    ΦΥΣΙΚΑ Μανωλης ΑΓΑΜΙΔΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΚΟΣΜΑΤΟΣ και λοιπα τσιμπουρια πληρωνωνται ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.

    Κουβαλαμε και 3-4 πρωην ποδοσφαιρηστες τον πατσατζογλου της κροατιας (της ελλαδας του δωσαμε 120 και τον στειλαμε στα γιαννενα) ενα χοντρο που καποτε ηταν στην ....μαλαγα (ρε συ δον-λορετνσο το πηρες το εμβασματακι που σου στειλαμε?) και ενα ταλεντο στα 24! που ειναι το πουλεν του Μουρινιο αλλα δεν του το εχουν πει ακομη. Ειναι μικρος ακομη θα μεγαλωσει και θα δειτε.
    Απο το σκυλολοι αυτο λεμε οτι πληρωσαμε 5 κατοσταρικα και αναθεμα και αν εχουμε δωσει 2.

    5-2=??? Ναι βρε συ. Χαλαρα 3 κατοσταρικακια μην επιβαρυνουμε και τον βλακα-boss με μισθους.

    Και μεσα σε ολα αυτα μια και το θυμηθηκα ειναι και η ΑΕΚ αλλα δεν προλαβαινουμε να ασχοληθουμε γιατι φευγω για Λονδινο και μετα εχω συναντηση με τον Βουρο και την Αγατσα να μου φτιαξει γηπεδο.

    Τι ειπες? Η ΑΕΚ?

    Και ποιος την γαμει την ΑΕΚ? Εδω εχουμε business plan, μακετες, και Σπατο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ CONPATER: Το σχόλιο έλεγε¨" σε δουλειά να βρισκόμαστε και να τρώμε χρόνο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΟΣ DIMI: Στον μεταφορέα Τσαούση, πόσα χρωστάνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ DIMI . ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΑΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ 100ΧΙΛ. ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΠΛΑΝΚΟ..ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ..

    ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΞΕΚΙΝΑΓΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕ 60 ΕΚΑΤ. ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΤΟΥ ,ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 60 ΕΚΑΤ. ΤΑ ΘΕΩΡΕΙ ΛΥΜΕΝΑ ΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ..ΔΕΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΝ..ΤΑ 100ΧΙΛ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ..ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΔΑΜΙΔΗ ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΠΑΤΑΛΗ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ..ΤΑ 60 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ..

    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ..4 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ..ΜΕΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ DIMI , ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΓΑΜΑΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ? ΚΑΛΑ ΦΑΓΑΜΕ , ΚΑΛΑ ΗΠΙΑΜΕ ,ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΥΤΣΟ ΝΑ ΣΤΑΝΙΑΡΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο πολυγραφοτατος οπως και συμπαθεστατος κος Φωτοπουλος τα λεει μια χαρα.
    Αλλα πως να ακουστει και απο ποιους;
    Η περιεκτικη,αμεση δημοκρατια και η ισοκατανομη της εξουσιας που με
    τοση θερμη και τοσα χρονια προτεινει,ασφαλως και δεν θα γινουν πραγματικοτητα.

    Αλλα ειπαμε: "ο αγωνας ειναι αγονος αλλα ωραιος"
    Χιλιες φορες το κηνυγι και η υπερασπηση του απιαστου και ανεφικτου,απο την υποταγη το γλυψιμο και την εθελουσια καρπαζια,με αντιτιμο "την ησυχια της μικρης ζωουλας".

    Οι παραπανω επισημανσεις του ειναι ορθοτατες. Και οσο αφορα στις προθεσεις της παγκοσμιας οικονομιας και οσο αφορα στις "στρατηγικες" και τα manual των καταβαση υποταγμενων αριστεριστων.
    Οπου αντι να εξεγειρουν,παριστανουν την νοσοκομα στο προσκεφαλο του βιαζομενου λαου.

    Δεν αρκει. Και ειναι υποκριτικο.
    Τα εχουμε πει χιλιες φορες και απο εδω.
    Περι της στρατευμενης στο συστημα αριστερας.
    Οπου,ακομα και αν δεν υπηρχε τετοια αριστερα,θα ηταν αναγκη να την εφευρει,να την κατσκευασει το ιδιο το συστημα,λειτουργωντας αυτη οχι μονο σαν αλοθι αλλα και σαν "υπνωτικο" σε κουτσουρεμενες συνειδησεις.

    Ο αγωνας των εκλεκτων ανθρωπων για οσο το δυνατον δικαιοτερες κοινωνιες και πιο ισομερη κατανομη,ειναι αναποφευκτα ατερμονος.
    Γιατι παλαιυουν εναντια στην ιδια την φυση του ανθρωπου, η οποια ειναι αρπακτικη,κτητικη,ατομιστικη,οφελημιστικη.
    Δεν εχει σημασια ομως.
    Το πως ζεις,ποια η σταση σου και ποιες οι προτασεις σου και ποιες οι κυρωσεις σου εξ'αιτιας τους, ειναι το μεγαλο παρασημο ,το οποιο δεν θα
    σου δωθει ποτε.
    Οπως επισης ειναι και η μεγαλη διαχωριστικη γραμμη αναμεσα στην ανθρωπια και την απανθρωπια.

    ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΡΕ ΑΔΑΜΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ..ΔΙΩΞΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ..ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ..ΦΕΡΕ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Β΄ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ..
    ΜΟΥ ΕΓΓΥΑΣΑΙ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ΟΤΙ Η ΑΕΚ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ? ΑΝ ΦΕΡΕΙΣ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΣΥΒΟΛΑΙΑ ,ΕΓΓΥΑΣΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ?
    ΑΝ ΟΧΙ ΑΝΤΕ Κ ΓΑΜΗΣΟΥ ΕΣΥ Κ Ο ΠΑΠΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΩΛΟΜΠΑΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΜΟΣΤΡΑ ΣΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΓΚΡΙΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΑΣ ΓΑΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΝΟΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΠΙΟ ΕΝΕΡΓΑ ..
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ? ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΜΗΝΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ?
    ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΗΠΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΕΙ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ?
    ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ Ο ΧΙΜΕΝΕΘ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΤΟΥ ΜΠΑΓΙΕΒΙΤΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΔΗΛΩΣΕΙ : " ΑΝ ΜΕΙΝΩ, 6 ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δηλαδη ρε παιδια- και ρε Χιμενεθ και ρε Σταυρακα- ο -καποιος-στοχος παραμενει ζωντανος,γιατι ο Μιτσελ εβαλε ενα γκολ στα χασομερια με τον βαζελο;
    Αν δεν εμπαινε,δεν θα υπηρχαν "στοχοι";
    Τετοιοι, που να ειναι ικανοι να κρατησουν τον Ισπανικο ταυρο στην Ελλαδα μας και να παρει κουραγια για την καταστρωση του σχεδιου για την Ελληνικη κατακτηση και κατανικηση των πρασινων και κοκκινων εχθρων;

    Πιανομαστε απο συμπτωσεις; Πιανομαστε απο τυχαια αποτελεσματα; Απο μια στραβοκλωτσια εξαρταται το αν θα συνεχιστει το μεγαλο σχεδιο;
    Η συνεχεια του εργου της αναδειξης νεων,της εξυγειανσης,της ανανηψης της ομαδας και της δυνατοτητας της να ειναι ανταγωνιστικη, εχει να κανει με το λαθος του Καρνεζη; Και του οποιου Καρνεζη κατα την διαρκεια;

    Βρε αντε γαμηθειτε λεμε. Ξανα την ευχη μας να εχετε.
    Ξυπολητοι.Ανυποληπτοι. Αλλα με καλους μισθους παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΑ ΡΕ ΣΤΗΒΕΝ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ? ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΕΔΩ Κ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ..ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ''ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΙΞΟΥΝ'' Κ ΤΟ ''ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ'' ΕΧΕΙ ΦΟΡΕΘΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5-6 ΦΟΡΕΣ ..

    ΑΝ ΤΟΝ ΔΩ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ Κ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΟΜΠΟΛΟΙ ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΕΒΑΙΩΘΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΓΚΟΣ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ steven για τον Τσαουση θα σε γελασω. Ειναι βλεπεις και λαμογια οι μεταφορεις, τους λες πηγαινετε μου τους φακελους απο το Μαρουσι στα Σπατα και αυτοι στο δρομο χανουν τους μισους.
    Κατι χρησεις 2004 με 2006 ας πουμε...

    Για τον υποτιθεμενο διακανονισμο που εκ νεου ανακοινωσε χτες οτι ΘΑ δωσει ο αγαμιδης 20% των 800 χιλιαδων δηλαδη σε εχω ενημερωσει την Τριτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα αδερφε, ηδη εχει κανει αυτην την δηλωση-κοπια ο Μανωλης,εδω και δυο μηνες.
    Δεν ειχε πει: "θα φυγουν 5"; Στο νουμερο ειναι η διαφορα. Ενταξει. Ποιος να το ανεβασει παραπανω;
    Θελει κοτσια να πεις: "πρεπει να φυγουν 20 και να μεινουν 2 και 1/2"
    Μη βγαλουμε και ολο το ροστερ αχρηστο. Μονο 5-6 ειναι το προβλημα. Αν φυγουν εσωθηκαμε.

    Τι λεει το κουπονακι ρε παιδια των αποδητηριων,για τον αγωνα με τον νιονιο; Για δειτε την betfair. Για κανονιστε τιποτα καλο.
    Παμε, λεμε. Κοιτατε τι μπορει να γινει. Κριμα ειναι μια αποδοση γυρω στο "8" να παει χαμενη.
    Κανονιστε το. Καντε μας να γελασουμε παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΡΟΣ DIMI: NAI, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ. ΤΩΡΑ ΤΟ 20% ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΧΕΓΓΥΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΙΠΛΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΑΣΟΣ ΤΕΛΙΚΟ ΧΡΗΣΤΟ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι να πει ρε παιδια ο Μανωλακης? Οτι ελεγε και ο Σερβος θα πει.
    Γινεται να εφευρισκεις μονιμως δικαιολογιες για την ανικανοτητα σου (και των αφεντικων σου που σου σκανε τα 800), ειδικα αν δεν κρατιεσαι να το βουλωσεις μια μερα?

    Κανει ενα rewind, ενα copy paste και παμε παλι αλλη μια.

    @ thomas πρεπει που και που να αλλαζουμε την παραμυθα, γιατι ακομη και τα παιδια της οργανωσης μεσα απο τους καπνους μας κοιτανε περιεργα. Να σου λοιπον ο βασιλικος προσκελημενος Νικολακης να μας σωσει εκ νεου. Ναι βρε ο ΙΔΙΟΣ Νικολακης που συνομιλουσε επι τριμηνου με τον Bob Kozonis και ειχε κανει και ΔΥΟ ταξιδια στο chicago να μιλησουν για τα dollars και το deal.

    Μεχρι που ο dear Nikos ανακαλυψε οτι ο Bob Kozonis ετοιμαζωταν για μπουγαδα μεγαλυτερη Κυπριων Κροισων που συνομιλουσε ο εταιρος εξυγιαντης.

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΜΠΟΥΓΑΔΑ? ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ.

    Βρωμικα ρουχα εχουμε- την ΑΕΚ

    Απορυπαντικο να ξεπλυνει ολη την βρωμα που λερωσαν τα ρουχα επισης εχουμε- τον ταπα με το διαχειρηστικο

    ΜΑΛΑΚΑ-ΚΤΙΚΟ βαζουμε τον πρωτο καραγκιοζη που θα βρουμε: εεεεππ Σταυρο σου εχω μια δουλιτσα..

    Για Λευκαντικο να θαμπωνουμε τους ιθαγενεις θα φερουμε ενα Ισπανικο που κανει τα ασπρα αγνωριστα. Βλεπεις ας πουμε τον Νταντομο και τον Αργυριου και λες αδυνατον δεν ειναι μπακ της ΑΕΚ αυτοι πλακα μας κανουν...

    @ Χρηστο : Πιανωμαστε απο ΟΠΟΥ μπορουμε ΑΡΚΕΙ η προσοχη να σστρεφεται μακρια απο εμας. Εμεις για αλλο λογο ειμαστε εδω.
    Οσονουπω τελειωνει η ιστορια Μπλανκο και επισημα (το τελος παιζεται μεταξυ εκβιαστη και κολοπαιδου) και ξεκινα η ιστορια παραμονης του Μανωλη:
    Θα παρει διαβεβαιωσεις ο Μανωλης?
    Θα χτισει ο Μανωλης?
    Θα ερθει ο βασιλικος κολακας να εγγυηθει στο Μανωλη?

    Τελικα ο Γιαγκος Δρακος ειναι ο Βελζεβουλ η ολοι τον ζηλευουν που ειναι πετυχημενος?
    Υπαρχει ζωη στον ΑΡΗ?
    Ο Λιακοπουλος εχει δικιο η λεει μαλακιες?

    Αναπαντητα τα ερωτηματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πηγε να διακανονησει το χρεος προς το ΟΑΚΑ με τον χασαπη τον Μπιτσαξη ο Σταυρος; Εκανε τιποτα τελικα;
    Το μειωσε το νοικι η το αυξησε; Γιατι και τα δυο,επιτυχια θα ειναι (οπως το "δει" κανεις)
    Και πηγε,εχοντας επ'ωμμου και την διεκδηκηση της αποζημιωσης για τα χαμενα λεφτα με τον αγωνα με την Νταντι.
    Ξερετε..αυτα τα δικολαβιστικα: "αφου πας καπου που θα σε στριμωξουν και θα εισαι απολογουμενος αφου ΕΣΥ χρωστας,παρε μαζι σου για φυλαχτο αλλα και σαν υπερασπιστικη γραμμη, μια κλαψομουνιασμενη υποθεση περι "διαφυγοντων κερδων". Και ετσι μπορει να σε αντιμετωπισουνε πιο μαλακά. Και σαν πιο μαλάκα βεβαια.

    Και επι τι ευκαιρια,μηπως τον ρωτησε για τις ερευνες για τα "Καλλιθεωτικα"; Ειναι καθ'οδον οι δραστες; Ειναι θεμα "χρονου". Εννοωντας βεβαια κατα την Αινσταιν θεωρια,οτι: " εφ'οσον η ταχυτητα επιρρεαζει την υλη και καμπτει τον χρονο,σε μια δεδομενη στιγμη,καπου στο μελλον,με την αναλογη αναπτυξη της τεχνολογιας, θα εχουμε τα μεσα εκεινα που θα μας επιτρεπουν να επιστρεψουμε στον χρονο και να δουμε ξανα τα γεγονοτα με την αναλογη ανεση και ετσι τα συμπερασματα θα ειναι ασφαλη".

    Θα μπορει δηλαδη καθε ενδιαφερομενη αρχη να παραστει στο συμβαν! Τρομερο.
    Θα ειναι δηλαδη ο Σταυρος,ο αιδιασμενος Παπας, ο Μπιτσαξης, ο αρχηγος της αστυνομιας,να ιπτανται πανω απο τα περιφερομενα προσωπα και να παρακολουθουν σε slow motion τις φαπες καταφραφοντας με H.D. καμερες τα ακριβη γεγονοτα και τους υπαιτιους,ετσι ωστε να αποδωθει η μεγιστη δικαωσυνη,διχως σκια αμφιβολιας.

    Στο ταξιδι στο χρονο,πισω,θα μπορει ασφαλως να παρει μερος και ο Χατζηχρηστος,σαν αμεσα θιγωμενος και υπερασπιζομενος την οργανωση ΤΟΥ.
    Αποδεικνυοντας με ακρδαντα στοιχεια και απο τελεια πλευρα θεασης των γεγονοτων,την μη αναμειξη του,αφου θα ιπταται και αυτος.

    Ολοι μαζι σαν εξαπτερυγα,πανω απο τα κεφαλια και πανω απο τι φαπες,θα καταγραφουν αδιαψευστα πλεον τα γεγονοτα τα οποια θα επιδειχθουν στην κοινη γνωμη προς αρση καθε αμφιβολιας.

    Αντε, να δουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ερωτηση με προοπτικη τριμηνου:
    O Mακος προλαβαινει να γινει παλιοπαιδο?Αποδωση 1,35
    Να τσακωθει?Αποδωση 1,55
    Να πει τα πραγματα με το ονομα τους φωτογραφιζωντας συμπαικτες του? Αποδωση 1,25
    Να κανει επιθεση στον προπονητη? Αποδωση 1,70
    Αλλο? 2,15

    Απλα να μην υποθηκευσουμε το μελλον της ομαδας γλυτωνωντας ενα βαρυ (οπου βαρυ βαζει ο καθενας το νουμερο που θελει) συμβολαιο? Αποδωση 1,15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΡΕ DIMI ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΥΠΟΘΗΚΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕΡΝΕΙ ΣΑΝ ΒΑΡΙΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ 60 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ?
    ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΟΡΑΜΑ ΜΕ ΕΥΟΙΩΝΟ ΜΕΛΛΟΝ Ο ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ ΜΠΛΑΝΚΟ Η΄ ΑΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ?

    ΒΓΕΣ Κ ΠΕΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΤΕΙ ΓΙΑ 100 ΧΙΛ. ?

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΚΟ ΠΟΝΤΑΡΩ ΣΤΟ 1,55 ..ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΜΕ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ..ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΩ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ..Ο ΜΑΝΩΛΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ , ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΔΙΩΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΤΑΡΑΣΟΥΝ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΛΙΜΑ..
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΚΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΔΑΝΕΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟΟ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ..ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟ ΓΥΦΤΑΚΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπορει να μην εχει φιλαθλους στις κερκιδες την Κυριακη,αλλα θα εχει κατασκοπους απο την μιση Ευρωπη.
    Οπου απαντες ανακαλυψαν την αστειρευτη πηγη ταλεντων που συνεχως ξεπηδουν απο το κιτρινομαυρο πηγαδι,το οποιο παρεπιπτωντως,δεν εχει πατο.
    Ποιον να πρωτοδεις και ποιον να πρωτοτσεκαρεις. Χαμος.
    Διαλιεχτε!
    Η εντολη ειναι μια: Διωξτε τους οπως και οπως μπορειτε. Ακομα και σαν δωρεα, σε νοσοκομεια να κανουν τους τραυματιοφορεις. Αλλα να φυγουν.
    Θα μενουν-ασχετου προσφορας, η προοπτικης, δεν μας νοιαζει- μονο τα κατω απο τα 100 χιλιαρικα συμβολαια.
    Και εμεις βεβαια δεν εχουμε αντιρηση να φυγουν. Ουτε και αν παιρνουν κατω απο 100.
    Αυτο που θελουμε-και αυτο που θα επρεπε να γινει-ειναι να ερθουν ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ. Γινεται; Καλως. Δεν γινεται; Να πατε να γαμηθειτε ολοι παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλα δεν ξερεις το μελλον?
    Ρωτα τον αγαμιδη.

    Μελλον ας πουμε ειναι σε 3 μηνες που:
    Δελλας - Λυμπε σταματανε
    Νασουτι-Μπακας-Μιτσελ-Ματεο πανε σπιτι τους.
    Μπλανκο φευγει.
    Ντιοπ κανει αποφορτιση..

    και μενουν οι Εντερ-Γιαχιτς-μπερνς-ροτζερ-λεοναρντο (αν δεν δωθει δανεικος)αργυριου καραμπελας-λαγος (ως αριστερο κατι τελος παντων) και φυσικα η καθετη πασα του Φραπε.

    σου ερχωνται κοντοες!!! και ο αλλος απο την Λαρισα ο αργεντινος

    το ενδιαφερον... για τον Γεωργιαδη παραμενει.

    Υποθηκευση φυσικα ειναι τα 100 του Μπλανκο
    Τα 11 για 12 χρονια του θερετρου δεν ειναι..

    Ποιος Μανωλας ο Στελιος? Γιατι ο Κωστακης ψαχνει τα κλειδια απο το cayenne ειναι απασχολημενος.
    Ασε που του κρυβει τα στυλο ο θειος του και δεν μπορει να υπογραψει..

    Και αυτο το κολοπαιδο ο Σκοκο δεν κανει καμμια καλη σαιζον να τον πουλησουμε, μας κατσικωθηκε εδω περα και σιγα μην το κουνησει.

    Ακομη παιζουν: Χαριστεας (ναι φιλε μου τελευταια στιγμη δεν το φορεσες το μακρυμανικο πριν κανα διμηνο) και επισης Γιουρκας..

    Βαλε και τον Αμπαλοσον στα χαφ τον Μανταλακοβιτς τερμα και τον Κουλοφσον με τον κουτσαφσον που παρακολουθει ο Αρναρ εδω και ενα χρονο και εισαι μεσα.

    Α και ο πορνοσταρ, το ξεχασα το παιδι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΓΑΜΙΔΗ .. ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΑΛΕΙ Κ ΚΑΝΑ DVD ΜΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ..ΕΔΩ ΠΟΥΛΗΣΕ Η ΤΖΟΥΛΙΑ 200ΧΙΛ. ΚΟΜΜΑΤΙΑ , Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ Η ΝΙΒΕΤ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΚΑΘΕ ΡΕΚΟΡ ΚΑΙ Ο ΣΕΙΡΗΝΑΚΗΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ 3 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ..ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΔΛΔ Η ΚΙΝΗΣΗ ΝΤΡΚΓΤΔΠΝΜΤΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ..ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ EMPIRE ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δειχνεις σοβαρος ανθρωπος μη λες ασυναρτησιες:
    Εσοδα και ΑΕΚ δεν πανε στην ιδια προταση.
    Εσοδα και τσεπες ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. προς ολους
    αυτη την στιγμη ειμαι στα σπατα και παρακαλαω τον χιμενεθ να μεινει
    πιστευω οτι ολα θα πανε καλα, μου ειπε οτι εχει παραπανω απο το ροστερ και τον μπαγιεβιτσ γιατι η ομαδα δεν εχει υψηλο επιπεδο στο ποδοβολλευ και γιαυτον τον λογο εφερε μπαχα και ματεους γιατι εχουν υψηλο στανταρ σ αυτο το αθλημα επισης θεωρει αδελφο τον ΔΧ γιατι μπορει και να τον μεταφερει παντου με το μηχανακι και γλυτωνει την κινηση και οτι ειναι παραγοντας επιπεδου σεβιλλης
    μου υποσχεθηκε οτι θα ερθει και στην συγκεντρωση του μπλογκ για το ουζο και στο συμποσιο αλλα του ειπα οχι για το συμποσιο διοτι μ αυτην την μυτη μπορει να καρφωσει κανενα απο εμας
    μεταφερει επισης τους αγωνιστικους χαιρετισμους σ ολο το μπλογκ και θελει να τον φερω σ επαφη με τον νομικαριο για να του πει κανενα συστημα νικης γιατι αυτος δεν τα γνωριζει ολα τα συστηματα
    σας αφηνω τωρα γιατι ερχεται να συνεχισουμε την κουβεντα γιατι ειχε μια ξαφνικη συναντηση με τον γκρεταρσον στις τουαλλετες
    για οτι νεοτερο θα σας ενημερωσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μολις μου ηρθε στο ταχυδρομειο:

    «Εδώ και δύο χρόνια έχει αρχίσει το μεγάλο κακό που θα μετατρέψει σιγά-σιγά τους Έλληνες σε λαό πιθήκων, σε λαό ψηφοφόρων, δημοσίων υπαλλήλων, καταναλωτών, κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών, κομπιναδόρων και συνδικαλισταράδων.
    Σε είκοσι-τριάντα χρόνια από σήμερα Ανδρέας Παπανδρέου μπορεί να μην υπάρχει.
    Θα υπάρχει όμως μια Ελλάδα πτωχευμένη κι ένας λαός στα όρια της οικονομικής και της ηθικής εξαθλίωσης.»

    Απομαγνητοφωνημένο από το 1983 και την παράσταση "ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ", στη Μπουάτ "ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ" στην Πλάκα.


    ΟΤΑΝ Η ΣΑΤΙΡΑ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΙ ΚΛΑΙΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
    ΠΡΙΝ ΣΧΕΔΟΝ 30ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ
    ΠΑΙΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
    Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.

    Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
    Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΕΧΡΙ και τον Μπαμπινιώτη τάπωσαν όταν πήγε να δικαιολογηθεί γιατί έβαλε στο λήμμα -Βούλγαροι- την ερμηνεία: -οπαδοί του ΠΑΟΚ.... Γιατί συνηθίζουν να τους φωνάζουν έτσι στο γήπεδο, έχει καθιερωθεί στο λεξικό, είπε τότε ο πρύτανης της Γλωσσολογίας.
    ΟΚ, απάντησε στο περιοδικό -ΕΨΙΛΟΝ- ο πρόεδρος των ΠΑΟΚτζήδων σε συνέντευξη που έδωσε στον Θωμά Σιώμο, τότε κι εμείς θα φωνάζουμε συνέχεια στο γήπεδο: "πουτάνα - πουτάνα/ του Μπαμπινιώτη η μάνα, μέχρι να καθιερωθεί, οπότε θα είναι αναγκασμένος δίπλα στο λήμμα πουτάνα να βάλει τη μαμά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΡΟΣ DIMI: ΚΑΤΙ ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΞΗ ΟΜΟΦΙΛΟΦΥΛΟΣ ΚΙ ΕΓΩ. ΛΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εγω αν ξμουν μπλανκο δεν θα υπεγραφα
    δεν δινετε χρηματα στον μπλανκο για να μην υποθηκευσευετε το μελλον της αεκ.
    μπραβο σας και καλα κανετε
    η συμβαση για τα σπατα και το δανειο της morgan δεν υποθηκευει το μελλον της αεκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΣΤΩ Κ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΥΕΦΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ..ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ..ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΑΤΩ ΠΑΕΙ Ο ΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΑΡΕΛΙΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ..

    ΕΝΑΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ..ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΑΕΚ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. οπως ας πουμε δεν το υπεγραφε περσυ ο μαιστοροβιτς?
    εχει πολλους που ειναι στραβωμενοι.
    ο ροτζερ πρωτος πρωτος. ο λεοναρτντο που γενναγε με δανεικα των αργεντινων.. ναι φιλοι μου το εχει κανει και αυτο η ΑΕΚ
    οι μικροι (μανωλας-γκεντζο-αργυριου κλπ) μικροι σε αξια εννοω.
    γενικα πεφτει πολυ στραβωμα εκτος απο τους μεγαλους που ειναι κονομημενοι και δεν σκανε και πολλοι.

    συμφωνω: οχι ΕΝΑΣ αλλα ολοι να μην υπογραψουν να τελειωνει σιγα σιγα το παραμυθι. Ευρωπη = 7-8 εκκ για τα λαμογια, 5 απο ΟΥΕΦΑ τηλεοπτικα, εισητηρια κλπ

    ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΟΥΝ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΘΟΥΝ. Ακου 800 απωλεια εσοδων το ματς με τη νταντι.. περιμενες ρε βλακα με μεσο ορο 30 ευρω το εισητηριο 800 εισπραξη? δηλαδη 30.000 κοσμο + τα διαρκειας + τις προσκλησεις + τα επισημα?

    ΠΟΤΕ ΜΑΖΕΨΕΣ τοσο κοσμο ρε αρχιψευταρε για να μαζεψεις τωρα?

    thomas ακομη και αν υπογραψουν εσυ βαζεις το χερι σου στη φωτια οτι θα εισαι στα play ωχ?? 2 ποντακια πισω ειναι ο μακης με τον αχιλλεα. και σε ισοβαθμια ο αχιλλεας σε περναει. αν ειμουν στο λομπι απλα θα υπεγραφα και μετα θα επαιζα και κανα δυο διπλα στο οακα.
    και καλος στον αγαμιδη και με το στοιχημα στη τσεπη..
    ο νιονιος π.χ δινει 6.00 σημερα πετας ενα ταληρακι και εγινες.
    ασε που δεν θα εχει και κοσμο στο γηπεδο να κατεβει να 'καθαρισει' η το ματσακι η τον παικτη (διαλεγεις και παιρνεις)..

    ασχημα??

    Υ.Γ Αγαμιδη ερχεται η μεγαλη στιγμη, επιτελους θα μπορεσεις να δεις ΟΛΟ το ματς τη Κυριακη και οχι να την κοπανας αρον αρον στα ημιχρονα. Αιντε γιατι απο βδομαδα δεν σε βλεπω καν να ερχεσαι, η αμα πατας θα εισαι σε κανα μπουθ (ξερεις εσυ..)

    @steven ειμαι περιεργος να ακουσω την ριμα με το ομοφυλοφιλος (αυτη ομως τη λεξη οχι πουσταρα κλπ) το σκεφτωμουνα αλλα δεν βγαζω κατι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. dimi
    τωρα που το λες δεν ειναι ασχημα
    θα το παιξω ενα χιλιαρικακι στο μπουκ ισως παρω και την ισοπαλια
    θα το σκεφτω παρα πολυ, το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να το κανω εγω λογω ομαδας
    θα το δωσω σε κανενα αλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. DIMI ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΟΤΙ ΣΠΑΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟ ΠΟΔΑΡΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΛΕΙ ΟΦ ,ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ..
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ..ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..

    ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΔΙΠΛΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ,ΑΣΟ ΤΕΛΙΚΟ..

    ΠΑΡΕ Κ ΕΝΑ ΣΤΙΧΑΚΙ.

    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ
    ΜΕ ΚΩΛΟ ΣΑΝ ΚΑΖΑΝΙ
    ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΔΑΦΝΟΦΥΛΛΟ
    ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ( ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ )


    ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ :

    Tην περασμένη νύχτα είδα έναν εφιάλτη.
    Έναν τρομακτικό εφιάλτη.
    Σηκώθηκα λέει απ'το κρεβάτι κοιτάχτηκα στο καθρέφτη κι αντελήφθην ότι είχα γίνει μαύρος.

    Για να είμαι πιο ακριβής, όχι μαύρος, αράπης που είναι πολύ χειρότερο.
    Έβαλα το χέρι στην τσέπη αναζητώντας το διαβατήριό μου για να διαπιστώσω αν και η φωτογραφία με δείχνει μαύρο και ανακαλύπτω ότι εκτός από μαύρος είμαι και Εβραίος.

    Δεν είναι δυνατό, μονολόγησα, και κάθησα απαρηγόρητος σε μια καρέκλα. Θεέ μου, είναι μια καρέκλα με ροδάκια, μια καρέκλα αναπηρική που σημαίνει ότι εκτός από μαύρος και Εβραίος,

    είμαι και ανάπηρος. Τι κακοτυχία που με βρήκε!

    "Δεν είναι δυνατό", μονολόγησα, "εγώ να είμαι μαύρος, Εβραίος και ανάπηρος". "Κι όμως" ακούω να φωνάζει κάποιος πίσω μου με μια θηλυπρεπή ανδρική φωνή.

    Είναι λέει το αγόρι μου. Χριστέ μου, είμαι κι ομοφυλόφιλος;;;;;;;; Τέλος πάντων, μικρό το κακό εφ' όσον κάνουμε σίγουρο σεξ, ξέρετε τα περί έιτζ κι έτσι.

    "Εσύ χρυσό μου έχεις τη σύριγγα;" τον ακούω να μου λέει. Ω Θεέ μου εκτός από μαύρος, Εβραίος, ανάπηρος κι ομοφυλόφιλος είμαι και ναρκομανής! Κοιτάζω μπροστά μου κάτι ιατρικές
    εξετάσεις. Είμαι λέει ορο-θετικός. Αν είναι δυνατό!

    Ω Θεέ μου εκτός από μαύρος, Εβραίος, ανάπηρος, ομοφυλόφιλος, και ναρκομανής είμαι κι ορο-θετικός!

    Απελπισμένος αρχίζω να ουρλιάζω να κλαίω, να τραβάω τα μαλλιά.

    Όχι!!!!!!!! Είμαι φαλακρός! Δεν έχω τρίχα στο κεφάλι μου.. Χτυπάει το τηλέφωνο.

    Είναι ο αδελφός μου: "βρε αρχιρεμάλι, από τότε που τα τίναξαν ο μπαμπάς κι η μαμά στην εθνική δεν κάνεις τίποτα άλλο απ'το να παίρνεις ναρκωτικά και κάθεσαι και βαράς μύγες απ'το πρωί ως το βράδυ. Aντε βρες μια δουλειά γιατί από μένα δεν έχει φράγκο".

    Ω Θεέ μου. Είμαι κι άνεργος. Εκτός από μαύρος, Εβραίος, ανάπηρος, ομοφυλόφιλος, ναρκομανής, οροθετικός, φαλακρός κι ορφανός είμαι κι άνεργος!

    Πάω να του εξηγήσω πως είναι δύσκολο να βρει δουλειά ένας μαύρος, Εβραίος, ανάπηρος, ομοφυλόφιλος, ναρκομανής, οροθετικός, φαλακρός, ορφανός και άνεργος αλλά δεν τα καταφέρνω γιατί εκτός απ'όλα αυτά είμαι και μουγκός.

    Απελπισμένος και κλαίγοντας με λυγμούς κλείνω το τηλέφωνο με το ένα και μοναδικό χέρι που διαθέτω. Πλησιάζω στο παραθυράκι του τροχόσπιτου μου και βλέπω μια αλάνα γεμάτη τσαντίρια. Νοιώθω μια γροθιά στο βηματοδότη μου: μαύρος, Εβραίος, ανάπηρος, ομοφυλόφιλος, ναρκομανής, οροθετικός, φαλακρός, ορφανός, άνεργος, κουλός, καρδιοπαθής μέχρι και γύφτος.

    Εκείνη τη στιγμή πανω που πίστευα οτι τιποτα χειρότερο δεν μπορεί να συμβεί, μπαίνει στο τροχόσπιτο το αγόρι μου. "Αγάπη μου, σου έχω μια ευχάριστη είδηση, πήρατε το πρωτάθλημα!".



    Όχι ρεεεε πούστη μου, όχι ΚΑΙ ΓΑΥΡΟΣ !!!

    --

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. dimitri θα σε στεναχωρησω.
    ΜΟΝΟ την ξανθη εχω χασει το τελευταιο διαστημα.
    εχω πιασει βαζελο στο 2-3 (αν και ανυσηχησα στο 1-0) εχω πιασει ΑΡΗ (μαγαλο διπλο) και Αχιλλεα που το ειχα Χ-2 στο 1.55
    μικρο ποσα 50-100 ευρω βεβαια αλλα για την πλακα μας.

    το Χ-2 δινει (διπλη ευκαιρεια ΟΧΙ ημιχρονο τελικο) 2.25 ασχημα ειναι?

    καποτε δεν επαιζα αεκ με τιποτε. ξεκινησα με την γρασχοπερς εντος που ηταν προκληση το 1.70 και με μεγαλο στοιχημα στο 4' ηταν 1-0 (αλβες αν θυμαμαι) και ειδα το πιο ηρεμο ματς της ζωης μου με 2100 στη τσεπη...

    ελα λοιπον στη θεση τους, με τους ανυπαρκτους στη διοικηση, με τον ποιητη φανφαρα στο παγκο, και πες μου ΕΝΑΝ λογο που ο καθε περαστικος απο την ομαδα δεν θα ριξει ενα ταληρακι να το κανει 11 σε 90 λεπτα μεσα.

    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ?

    Η μηπως στο Βολο δεν μιλαγε ο σερβος επειδη μπαινωντας στα αποδυτηρια βλεπει τους 3 γνωστους να τσεκαρουν το κουπονι???

    μετα παραιτηθηκε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τα τυπακια της διοικησης με εχουν βαλει σε σκεψεις αν θελω το κυπελλο ή αν θελω να βγω ευρωπη. εκει με καταντησαν. μηπως δηλαδη χανοντας το κυπελλο και τα πλευ-οφφ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ γινει κανα ντου και φυγουνε.
    φυσικα και ο κοσμος μας (ολοι μας), με εχει καταντησει με την απαθεια του απεναντι τους να σκεφτομαι ετσι.
    για μενα αν υπαρχει ΜΙΑ περιπτωση να γινει μια νεα αρχη, αυτο θα γινει μονο αν την κανουν και αντικαθιστουν απο τον οποιονδηποτε... εστω και με απλη διαχειριση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημερα παιδια.
    το θεμα της αδειοδοτησης δεν ληγει εδω. Ακομα και να υπογραψουν τα εναπομειναντα ερπετα και παλι θα πρπει να τηρηθουν ημερομηνιες. Που σημαινει οτι μεχρι την παραμονη της ημερας που γιορταζει η ΠΑΕ,δηλαδη την 31 Μαρτιου,θα πρεπει να εχουν πληρωθει,δηλαδη εξοφληθει ολοι εκει στη λιμνη των στεναγμων.
    Ειναι πιθανο; Παπαρια λεω εγω.

    Αλλα ακομα και ετσι να γινει,παλι υπαρχει θεμα με την συμμετοχη,οχι μονο στην Ευρωπη,αλλα και στην εγχωρια λιγδα,αφου θα ειναι απαραιτητο να ισοσκελιστουν οι προυπολογισμοι.
    Δηλαδη να μπει ενα δεκαρικο εκατομμυρια, για την τρεχουσα χρηση.Σαν Α.Μ.Κ., η οπως αλλιως.
    Πιθανον; Ακομα δυο παπαρια λεω εγω.

    Την Πρωτομαγια,θα εχουν ξεκουμπιστει απαντες. Το τοπιο στα Σπατα θα μοιαζει σαν το Ναγκασακι το 1945. "Enola gay".
    "Ο ηλιος καιει και για μας του gay" θα τραγουδανε ολες μαζι.
    Αντε καλοφαγωτα βρε γαμιολες.Την ευχη μας να εχετε. Που να μη βρισκετε ουτε φραγκοσυκο για να βαλετε στον πατο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χρηστο η περιβοητη ΑΜΚ εχει 6.2 ευρω η μετοχη.
    Αν καποιος παει και παρει ΟΛΗ την αυξηση, παιρνει το 20% της ΠΑΕ.

    Θα δωσει δηλαδη ενα σκασμο λεφτα για να παρει το 20% της εταιρειας.

    θα δωσει τα λεφτα του να τα 'διαχειρηστει' ο αγαμιδης και να τα 'εξυγιανει' ο παπατζης με τον βασιλικο κολακα.

    ασε που θα εχει και μια θεση στο Δ.Σ και θα εχει ισοτιμη αποψη με τον αγαμιδη και τον γμωστο οπαδο με το ΑΦΜ.

    Αν αυτο δεν ειναι επιτυχια τοτε τι ειναι?

    Υπαρχει ανθρωπος που να μην ειναι τροφιμος του ΠΙΚΠΑ που θα δωσει εστω και ΕΝΑ ΕΥΡΩ για να συμμετεχει σε αυτο το καρναβαλι??

    ουτε να γελασεις δεν ειναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΤΗΒΕΝ ΑΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ "ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ"ΤΩΝ ΓΑΥΡΩΝ Η ΒΑΖΕΛΩΝ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ "ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΓΙΝΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ" ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕΙΣΜΙΚΕΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΕ "ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΓΙΝΕ ΦΙΛΟΣ"ΘΑ ΤΙΓΚΑΡΙΖΕ ΤΟ ΟΑΚΑ"ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ "ΠΕΛΑΤΩΝ".ΕΤΣΙ ΚΙΆΛΛΙΩΣ Η ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Διορθωνω, δια ιστορικους λογους (χα!) οτι το Enola Gay προοριστικε τρεις μερες πριν και οχι για να ψησει τους κατοικους της πολης Ναγκασακι αλλα τους αλλους εκει στην Χιροσιμα.
    "litle boy" η βομβα ουρανιου στις 6 Αυγουστου στην Χιροσιμα, "fat man" η βομβα πλουτωνιου, στις 9 Αυγουστου στο Ναγκασακι.

    Τα αποτελεσματα του καρβουνιασματος και των αλλων παραταιρων αποτελεσματων απο το νεο αυτο γρηγορο ψησιμο,ακομα καταμετρωνται και αποτιμονται. Σαν αποτελεσμα ηταν, να εισαχθουν νεοι τροποι μαγειρεματος και ετσι σημερον, νεα υλικα και τεχνοτροπιες,που βοηθουν τα μεγιστα σε ενα απολαυστικο δειπνο.
    Οπως π.χ. "παιδια-φλαμπέ στο δρομο". Με σος.

    MASTER SHEF !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ποιες "μετοχες" και ποιο "6.25 ανα μετοχη";
    Σαν τον Τακη που αποτιμουσε την ΑΕΚ 200 εκ. και μετα απο τρεις μηνες ειπαν ολες μαζι "την δινουμε με ενα ευρω".
    Τελικα το ενα ευρω αξιζει πολλα λεφτα!

    Εχουν μετοχες; Εχουν κατι στα χερια τους; Ξερουν τι εχουν; Ξερουν τι δινουν; Αρχιδια με τη ριγανη εχουν.

    Ενα σαπιοκαραβο γερμενο στις οχθες της Ελευσινας εχουν. Και το παρουσιαζουν ωσαν το "Queen Mary". "ενταξει μωρε...λιγο ματσακονι θελει και λιγο βαψιμο και ειναι ετοιμος ο σκυλοπνηχτης"

    Εγω λεω -στα σοβαρα τωρα- να παμε σαν blog και να κανουμε προταση "εξαγορας".
    Δηλαδη να τους πουμε.: "ειμαστε μια ομαδα επιφανων μικρομεσαιων που διαθετουν την αναλογη οικονομικη επιφανεια (ποιος δεν εχει ενα ευρω;) και θελουμε να μας παραδωσετε την ΠΑΕ,δια να την βγαλουμε απο την κριση. Ποσα διαθετουμε; Μα αυτο θα σας ρωταγαμε και εμεις. "ποσα μας δινεται για να την παρεχωρησετε και να την δουλεψουμε εμεις"
    Διαθετουμε λογιστας,αρχιτεκτονας,μηχανικους,νομικους,οικονομολογους κλπ.
    Ειμεθα καταρτησμενοι και αρκουντως ενημερωμενοι ενεκα των ταχυρυθμων που παρακολουθουμε εδω και πολλους μηνες,διαβαζοντας τα της ΠΑΕ. Λοιπον, πειτε μας ποσα δινετε για να φυγετε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. επιφανων μικρομεσαιων χαχαχαχα

    οικονομικη επιφανεια του ενος ευρω ναι εχουμε.

    Διαθετουμε λογιστας,αρχιτεκτονας,μηχανικους,νομικους,οικονομολογους ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΜΕ-ΕΙΜΑΣΤΕ..

    Παμε? εγω μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @DIMI
    6,25 η μετοχή; μα δεν θέλουν να βρεθεί αγοραστής,γι αυτό την κοστολογίσανε τόσο.
    Φυσικά μετα θα υπάρχει η δικαιολογία του ότι δεν βρέθηκε κανείς να βοηθήσει την ομάδα για τον λόγο αυτό πάμε στo plan B.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. PLAN B ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ ? ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PLAN A ? Ε , ΡΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ χρηστο εκανα λαθος δεν ειναι 6.25 αλλα 6.4
    Απο ανακοινωση 28*1*2011 της Ανεξάρτητη Ένωση Φίλων της Α.Ε.Κ.

    Στην τελευταία τακτική Γ.Σ. της 17ης/12/2010, οι μέτοχοι πλειοψηφίας αποφάσισαν την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 15 εκ ευρώ, με έκδοση νέων μετοχών που θα διατεθούν σε ενδιαφερόμενους μετόχους στην τιμή των 6,40 ευρώ εκάστη, ενώ η ονομαστική τους αξία είναι 1,20 ευρώ, πλεόν 10% για την κάλυψη των μετοχών της Ερασιτεχνικής, συνολικά 1,32 ευρώ Με αυτή την τιμή εκδόσεως σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση της Π.Α.Ε. νομίζουμε ότι είναι ανέφικτη η προσπάθεια συγκεντρώσεως κεφαλαίων από οποιονδήποτε τρίτο, γιατί, π.χ. αν κάποιος βάλει και τα 15 εκ. ευρώ, με τιμή μετοχής 6,40 ευρώ, θα λάβει το 24 % του συνόλου των μετοχών, δηλαδή θα είναι μικρή μειοψηφία.
    Γιατί οι κ.κ. μέτοχοι πλειοψηφίας ης Α.Ε.Κ. απαιτούν από τους υποψηφίους νέους μετόχους το πενταπλάσιο , περίπου, της ονομαστικής αξίας της μετοχής, γνωρίζοντες ότι, όσο και να αγαπά κάποιος την Α.Ε.Κ. δεν συμμετάσχει σε τέτοια αύξηση; Υπάρχει δέσμευσή τους γιαυτό, δεομένου ότι το ποσό των 6,40 ευρώ παρατηρείται σε όλες τις αυξήσεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια και από ποιόν;


    Βαζεις 15εκκ για να παρεις το 24%...

    Αν δηλαδη θες το 100% (συμφωνα παντα με τα ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ) πρεπει να βαλεις 62.5 εκκ ευρω.

    σου θυμιζει κατι το νουμερο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Mα οι υπολογισμοι τους δεν γινονται με βαση την εμπορικη η οποια αλλη αξια της εταιρειας,αλλα τα ελειματα,που εκεινη εχει.
    Αφου το ειπε και το αιλουροειδες : "Αυτοι πουλανε χρεη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μα γι αυτο φιλε μου και οι πελατες του μαγαζιου κανουν ουρα να ψωνισουν..

    με το χερι στη καρδια ΑΝ ειχες 15εκκ δεν θα τα εδινες για να εισαι (ΠΡΟΣΕΞΕ) ΙΣΟΤΙΜΟΣ του αγαμιδη και του χατζημουσια?

    οχι πες την αληθεια δεν θα τα εδινες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 15 εκατομμυρια; Εισαι με τα καλα σου;
    Απο 15 κλωτσιες στον καθενα,θα εδινα πολυ ευχαριστως.
    Αν ειχα 15 εκατομμυρια,τωρα θα με διαβαζατε απο τις Αζορες.
    Και θα ειχα ιδρυσει μια ποδοσφαιρικη ομαδα απο εξωτικες μελαμψες, που θα επαιζαν γυμνες με λουλουδια στο λαιμο.Με το ιδιο ακρωνυμιο με την δικη μας εδω.
    "Αζοριανες-Ετοιμες-Καυλωμενες" (ΑΕΚ)
    Οχι παιζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. STEVEN ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΤΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ ΓΙΑ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ - ΛΑΡΙΣΑ -AEL FC ARRENA ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. sygnwmh gia thn asxeth anarthsh alla eipa na sas to anadhmosieusw
    e.m
    Οργιάζουν οι φήμες τις τελευταίες ώρες στην Λάρισα για αποχώρηση του Κώστα Πηλαδάκη και για συζητήσεις του με γκρουπ επιχειρηματιών για την πώληση του μετοχικού πακέτου αλλά και του AEL FC Arena! Σε αυτό το γκρουπ, εμπλέκονται τα ονόματα των Γιάννη Καρρά και Δημήτρη Μελισσανίδη.

    Μάλιστα ο ίδιος ο Πηλαδάκης στην ανακοίνωση που εξέδωσε πριν λίγες ημέρες είχε αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο αποχώρησης, ενώ δεν προχωρήσει σε κάποια διάψευση των σεναρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ .. ΤΙ ΑΕΚ ΤΙ ΑΕΛ .. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ Κ ΓΗΠΕΔΟ ..ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΚΑΘΑΡΟΙ ΑΠΟ ΧΡΕΗ..ΚΑΙ ΚΟΣΜΟ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ..ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΗΝ Β΄ ΕΘΝΙΚΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. thomas
    διαψευστηκε η ειδηση περι μελισσανιδη στην λαρισα
    αυτα ειναι περιεργα δημοσιευματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γιατι ρε παιδια; Να μην εχουμε και εμεις δικα μας παραρτηματα; Οι αλλοι τι ειναι; Πιο μαγκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ . ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟΥ BUDGET. ΔΥΣΚΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΣΑΝ ΔΝΤ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ. ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ... ΠΟΛΥ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΩ. ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ.
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ:
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ Ο SUGAR ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ.
    Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή