Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Κ Κ Κ 3

                                                     (  συνέχεια από τα χθες )
ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ Ή ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΜΕΜΒΕΙ ΣΤΗ ΡΟΗ, ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.

*********************************************************************************************************




From: G. Kintis 
Date: 2013/4/3Subject: Re: Προς κ. Κώστα ΚετσεντζόγλουTo: KonstantinosKetsetzoglou


Να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Θα σου παραθέσωκάποια γεγονότα:
  • Το gazzetta ανήκει στη LiquidMedia μια εταιρεία με έδρα τη Μάλτα, αγνώστων λοιπών στοιχείων.
  • Η OTETV έχει κάνει μια μεγάλη χορηγία προς το Gazzetta
  • Ο Ντέμης έχει παραδοσιακά εξαιρετική σχέση με τον όμιλο ΟΤΕ (θυμίζω τη μεσολάβηση για τη χορηγία της ΠΑΕ, καθώς και τις χορηγίες στις συναυλίες που διοργανώνει)
  • Σε ανύποπτο χρόνο (Αύγουστος 2012, Οκτώβριος 2012) κάποια site (κι όχι ο Σάββας) λένε ότι "τα παιδιά του ΝτέμηΝικολαίδη – μαθαίνουμε, ότι ήδη εγκαταστάθηκαν στο GAZZETTA". Τα δημοσιεύματα έχουνχρονική απόσταση και δενείναι ίδια.
  • Το site της LiquidMedia στο linked-in αναφέρει ότι της ανήκει και το aek365.
  • Λίγο πιο πριν, κλείνεις κι εσύ την εταιρεία που έχει το site.
  • Δε μας λες σε ποιον ανήκει σήμερα το aek365.
  • Ξαφνικά τα βρίσκεις με τον Ντέμη, με τον οποίο η σχέση σου ήταν χείριστη, χωρίς μάλιστα να έχει μεσολαβήσει κάτι προφανές που να δικαιολογεί τη μεταστροφή.
  • Το Gazzetta και το aek365 σα με μια φωνή στηρίζουν Ντέμη και βαράνε Κιντή.
Εντάξει, δεν είναι παράλογο ν' αναρωτηθεί κανείς, έτσι, στην Ελλάδα ζούμε... Δέχομαι αυτό που λες επανειλημμένα ότι δεν έχεις σχέση με τη LiquidMedia, αλλά δεν είναι και λίγες οι συμπτώσεις αυτές. Δεν μπορείς να με κατηγορήσεις που έκανα αυτή τη σκέψη...



Από:
 KonstantinosKetsetzoglou 
Ημερομηνία: 3 Απριλίου 2013 - 6:35 μ.μ.
Θέμα:
Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
Προς: "
G. Kintis"
Που το βρίσκεις το κουράγιο ρε Γιωργο; Κοιτά δεν υπάρχει καμία σχέση παρά κάποια έμπορικη συνεργασία παλια. Στο ειπα και πριν. Για ντεμη και γκαζετα δεν ξερω ο σαμπρακοςμπορει να ξερεικαλυτεραγιατιειναι και εκει και στο οτε τβ. Επίσης ο Ντέμης μου είχε κανειδηλωσεις τον Μάρτιο του 12 οπότε οι ημερομηνίες σου είναι λάθος.  Εγω ούτε στο γκαζεταειμαι ούτε στο ΟΤΕ τβ και το αεκ365 δεν διαφημίζει τίποτα απο όλα αυτά. Επίσης το πιο απλό απο όλα ειναι πως μπορει να βλεπω έτσι τα πράγματα. Δεν μπορω να καταλάβω γιατι όλα πρέπει να σχετίζονται με κατι άλλο άσχετο. Ετσι λειτουργείτε εσείς δηλαδή; Εσυ δηλαδή με τον ξενάκη έχεις καμία σχέση διαφορετική. Εγώ ειλικριναπιστύω πως το παιδί σε πιστεύει και για αυτό σε παίζει φουλ. Μπορεί να παίζει ρόλο πως στο μυαλό του έχετε τους ίδιους εχθρούς αλλά δεν ψάχνω να βρω τίποτα από πίσω.  Πιστευεις πως κατεχεις την μόνη αληθεια κι οποιος δεν συμφωνειεχεικαποιοναλλολογοασχετο; Επίσης το γκαζετα σε στήριξε φουλ στο θέμα εμπαιαρ ενώ εγω ειλικρινά δεν πείστηκα παρότι Αδαμιδης και πουλά κος έλεγαν ακαταλαβιστικαπραγματα. κι εσυπαντωςαλλιως το ξεκινησες κι αλλουπηγετελικα. Τέλος πάντων.Αυτά πουλεςγια τογκαζετα.

KonstantinosKetsetzoglou 


From: G. Kintis 
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


Κώστα τοθέμα είναι ότιάλλα έλεγεςγια την Empire ("σεστηρίζωμε τα μπούνια") κιάλλα λεςτώρα.
Μια μικρο-κωλοτούμπα επισημαίνω. Δικαίωμά σου βέβαια. Και το Gazzetta με στήριζε όταν (κατά σύμπτωση) ο Ντέμης μου έλεγε προχώρα. Μέχρι πριν ένα μήνα ζητούσε συγγνώμη που δεν πήγε στην πτασιματοδίκη κι υποσχόταν ότι θα πάει το συντομότερο. Δεν ξέρω τι άλλαξε στο μεταξύ. Δεν τον ρωτάς, μια και τα λέτε; Να μου πεις και μένα δηλαδή τι άλλαξε, γιατί η μεταστροφή. Εκεί που με καλούσε στο γραφείο του και πίναμε καφέ, τι έγινε ξαφνικά κι όσοι δημοσιογράφοι τον συμπαθούν με βαράνε; Σύμπτωση, ε; 



From: KonstantinosKetsetzoglou
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: "G. Kintis"

Aλλο να δημοσιεύω τις απόψεις σου και άλλω να συμφωνω. Νομίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος. Για τον Ντέμη δεν μπορώ να σου απαντησω. 



From: G. Kintis
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


Η διαφορά, Κώστα μου, είναι ότιεγώδεχειρίστηκα, ούτεχειρίζομαι, χρήματα της ΑΕΚ κια της Empire.
Επίτηδες (όπως ξέρεις) δεν πήρα δικαίωμα υπογραφής--για να μην μπορεί κανείς να πει κουβέντα. Οπότε ο Ξενάκης πώς να ωφεληθεί από μένα; 

Ενώ ο φίλος σου ο Σταύρος ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ (μέσα απο το στρατόπεδο) διαχειρίζεται τα χρήματα της ΑΕΚ μέσω Empire, χωρίς μάλιστα να μας λέει τι γίνονται...

Ο συνέταιρός του στο παγωτατζήδικο είναι στα μέσα και στα έξω στην ΠΑΕ, ο Μάκης ο κολλητός του επίσης. Εμένα ποιος φίλος μου διαχειρίζεται χρήματα της ΑΕΚ για να ταΐσω το Γιάννη; 



From: G. Kintis 
Date: 2013/4/3Subject: Re: Προς κ. Κώστα ΚετσεντζόγλουTo: KonstantinosKetsetzoglou


Άρα δεν μπορούν να δημιουργηθούν υπόννοιες για τη σχέση με Ξενάκη, όσο κακόπιστος κι αν είναι κανείς. Δε λέω. προς Θεού, ότι σε ταΐζει ο Σταύρος, απλώς επισημαίνω την αλλαγή στάση σου και αναρωτιέμαι τι την προκάλεσε.
 


From: KonstantinosKetsetzoglou
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: "G. Kintis"
Ειλικρινά δεν ξέρω αν ειμαιαγαθοςαλλα δεν πιστεύω οτι παίζει κανένα ρόλο ο πρώην φίλος σου ο Σταυρός και βασικά πιστεύω πως δεν εχει στον ήλιο μοίρα. Επίσης ούτε ο Ντέμης χειρίζεται τίποτα λεφτα.εδω και χρονια οπότε... Οσον αφορά τον Ξενακη το έγραψα με ειλικρίνεια δεν τον εχω για λαμογιο. Αν θες την γνώμη μου πιστεύω πως υπέρ εκτιμά τις πηγές του. Μην ξεχνάς πως είχε γράψει χριστουγεννιάτικο μπουναμα τον ξενιαδη επειδή τον είχε φέρει ο στρατός. Επίσης αν θες την γνώμη μου με τον ντεμη την πατησες, δεν το είχες ψάξει καλα.KonstantinosKetsetzoglou 



From: G. Kintis
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


Κώστα, άσε τα τουφορολογικούδικαίου να τα ξέρωλίγο καλύτερα.
Στα νομικά ζητήματα εκτίθεσαι, όπως με τον πταισματοδίκη. 

Επί τη ευκαιρία, μια και το ρύθμισε ο Ντέμης το χρέος, σε πόσες δόσεις το ρύθμισε; Δε μάθαμε ποτέ. Και πέντε μήνες μετά ο Θανό το ξανα-ρύθμισε; 



From: KonstantinosKetsetzoglou
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: "G. Kintis"
Κοίτα από ότι έμαθα από τον λογιστή μου σε αυτές τις περιπτώσεις οι δόσεις είναι από 12 εως 24. Περισσότερα δεν ξέρω. Από την στιγμή πάντως που κάποιος λέει κάτι στον εισαγγελέα και στους δημοσιογράφους έξω από το δικαστήριο και έχει και το έγγραφο πιστεύω πως είναι οκ. Ετσι κατάλαβα κι από τις αντιδράσεις γενικώς. Η δικαιοσύνη θα κρίνει από εκεί και πέρα. Για όλους. 


From: G. Kintis
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


Τοότι "δενξέρεις περισσότερα" όμως, δεσεεμπόδισε να γράψεις "την πάτησε ο αυτόκλητοςεισαγγελέας"...
Αρκεί το ότι εσύ "έτσι κατάλαβες από τις αντιδράσεις γενικώς". Ας του τα χώσουμε λοιπόν του Κιντή και κάτι θα μείνει...

Σωστά; 

Γιατί δεν τα γράφεις αυτά δημόσια όπως μου τα λες ιδιωτικά; 



From: KonstantinosKetsetzoglou 
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: "G. Kintis"


Μα αφούτην πάτησεςρεΓιωργο.
Δεν το καταλαβαίνεις; Πάλι απο την αρχή. Εγινε ρύθμιση, δόθηκε προκαταβολή, μπήκα δόσεις, υπήρχε έγγραφο; Τι πιο ξεκάθαρο; Γιατι μετά ασχοληθηκες με τον Μπαγεβιτς και τις συγγνώμες; Και την Γκαζετα; Δεν ειναι κακό να το παραδεχτεις. Αστο να παει. Συμβαίνουν αυτά. Και σου λέω και πάλι. Ολοι τα ίδια έγραψαν για το συγκεκριμένο. Πωςείχεςάδικο. 



From: G. Kintis
Date: 2013/4/3
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


Άντε πάλι...

Δέκα γραμμές πιο κάτω λες, δεν ξέρω, έτσι κατάλαβα από τις αντιδράσεις. Τώρα πάλι είσαι βέβαιος.  Για το τί ήταν ρύθμιση του Θανόπουλου πέντε μήνες μετά, κουβέντα... Για το ότι η ΑΕΚ επιβαρύνθηκε 500 χιλιάρικα για το συμβιβασμό, και γι αυτό κουβέντα έτσι; Για ένα χρέος 4 εκ.

Οι γνώσεις μου επι φορολογικών ζητημάτων δεν μπορύν να συγκριθούν με τις δικές σου, τι να κάνω. Είπαμε φορολογικό,ποινική δικονομία, ποινικό όλα τα σφάζεις όλα τα μαχαιρώνεις για το καλό της ΑΕΚ. Πάω πάσο...



From: KonstantinosKetsetzoglou 
Date: 2013/4/3Subject: Re: Προς κ. Κώστα ΚετσεντζόγλουTo: "G. Kintis"


Μακάρι να ήσουν τόσο καλός και στα ποδοσφαιρικά και την επικοινωνία. Είπα δεν ξέρω περισσότερα αυτά που ήξερα μου φαίνονται αρκετά. Οσο για τα χρέη που
 άφησατε πίσω σαν ομάδα 2004 ειναι γνωστά. Δυστυχώς. Φυσικά εσυ έχεις πολυ μικρότερο μερίδιο ευθύνης κι απο τους μεγαλομέτοχους κι απο τους μακροβιοτερουςαπο σένα προέδρους. Δυστυχώς η ομάδα σας τα έκανε μουσκεμα όπως φαίνεται εκ του αποτελέσματος. Παρότι πιστεύω πως όλοι είχαν καλές προθέσεις και δεν έχω στοιχεία πως έκλεψε κανείς. 



From: G. Kintis 
Date: 2013/4/4Subject: Re: Προς κ. Κώστα ΚετσεντζόγλουTo: KonstantinosKetsetzoglou


Λοιπόν, μου έδωσες μια ιδέα, όταν έγραψες "Η δικαιοσύνη θα κρίνει από εκεί και πέρα. Για όλους". Πολύ σωστά τα λες. Γι αυτό θα σου κάνω μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση γι αυτό εδώ
 http://www.aek365.com/article.php?id=258246 (το οποίο δημοσιεύτηκε συμπτωματικά πρώτα στο sportdog, αναφερόμενο κι αυτό στο Linkedinsite ως ιδιοκτησία της LiquidMedia--κι άλλη σύμπτωση, ε;).  Ό,τι χρήματα ζητήσω με την αγωγή, θα τα δώσω στην ΑΕΚ εννοείται, την οποία στηρίζεις οικονομικά έτσι κι αλλιώς παρέχοντάς της δωρεάν διαφήμιση. Προφανώς, δε θέλω να στραφώ οικονομικά εναντίον σου προσωπικά (ώστε να μη σε εξοντώσω και φιμώσω) αλλά εναντίον του ιδιοκτήτη του site. Γι αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζω ποιος είναι ο ιδοκτήτης, ώστε να ξέρω και την οικονομική του επιφάνεια. Αν είναι μια μικρή εταιρεία, δε θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο ποσό (πάλι για να μη φιμώσω). Αν όμως είναι μια μεγάλη και οικονομικά ισχυρή εταιρεία, θα ζητήσω ένα μεγάλο ποσό το οποίο, στα κάτω-κάτω θα πάει στην ΑΕΚ την οποία θέλεις να βοηθήσεις. Αν δε μου πεις ποιος είναι ο ιδιοκτήτης, δε θα έχω άλλη επιλογή από το να στραφώ εναντίον σου προσωπικά (θα είναι χαζομάρα να το κάνεις όμως, γιατί θα προκύψει με βεβαιότητα κατά την ανάκριση). 

Αφού λοιπόν ήσουν βέβαιος ότι είχε γίνει ρύθμιση, δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς. Γιατί δεν πιστεύω να συκοφαντείς έτσι ανθρώπους, γράφοντας ότι "ο κατά φαντασία... εισαγγελέας την πάτησε άσχημα. Και η αξιοπιστία του δέχτηκε τεράστιο χτύπημα". Θα είσαι σίγουρος για να γράφεις αυτές τις χοντράδες--αν και σε κάποια από τα
email σου δε φαίνεσαι τόσο σίγουρος. Στα δικαστήρια λοιπόν θα δούμε αν τα άφησε ρυθμισμένα ο Ντέμης ή όχι. Και σύντομα μάλιστα, αφού αυτές οι υποθέσεις προσδιορίζονται σχετικά κοντά. 

Θα έχεις επίσης την ευκαιρία να αποδείξεις ότι δεν υπάρχει καμία σχέση με LiquidMedia, Gazzetta, Sportdog, μεσολάβηση GroupEleven, χορηγίες ΟΤΕ TV κ.λπ. Άλλο πράγμα να το λες εσύ (κάποιοι κακόπιστοι μπορεί στο κάτω-κάτω να μη σε πιστεύουν) κι άλλο να ζητηθούν με εισαγγελική παραγγελία έγγραφα που να το αποδεινύουν αυτό, έτσι δεν είναι; Επειδή μάλιστα ο Βαλασόπουλος είναι αγνώστου διαμονής και δεν μπορώ να τον καλέσω ως μάρτυρα, θα ζητήσω από τον εισαγγελέα με παραγγελία να πάρει από τη ΔΟΥ όλα τα έγγραφα της "ρύθμισης" του Ντέμη (με εισαγωγικά ή χωρίς) και της ρύθμισης του "τι λέτε ρε" (πόσο τον είχες στηρίξει κι αυτόν, ρε συ Κώστα, όταν είχε τη διοίκηση και τη διαχείριση της ΑΕΚ). Οπότε η αλήθεια θα λάμψει. Και θα κρίνει ο δικαστής αν έγινε ρύθμιση ή όχι. Δεν έχεις πρόβλημα να λάμψει η αλήθεια Κώστα, έτσι δεν είναι; 



From: KonstantinosKetsetzoglou
Date: 2013/4/4
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: "G. Kintis"
Κάνε ότι θέλεις Γιώργο. Εχω πολύ πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθώ από τις εμμονές σου. Καλημέρα. 


From: G. Kintis
Date: 2013/4/4
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


Δε θα μου πειςτοόνομα τουιδιοκτήτητου 
aek365.gr ώστε να μηνκινηθώ προσωπικά εναντίον σου; Θα βάλεις τα στήθη σου μπροστά; Μακάρι να είχαν όλοι τέτοιους εργαζομένους.

Καλημέρα


From: G. Kintis
Date: 2013/4/4
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


και μια συμβουλή: παρότιστα νομικάείσαι αετός, ρώτα και τοδικηγόροσου πρώτα...


From: KonstantinosKetsetzoglou
Date: 2013/4/4
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: "G. Kintis"

Το άρθρο έχει την υπογραφή μου. Προχώρα. 


From: G. Kintis
Date: 2013/4/4
Subject: Re: Προς κ. Κώστα Κετσεντζόγλου
To: KonstantinosKetsetzoglou


Τέλεια.

*************************************************************************************************************
                                                   
ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΑ.
                            Ελπίζω να έχουν αρκετά, κατανοητά.


44 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: Ρε κάτι κακομοίρηδες γυρνάνε δεξιά κι αριστερά, και λένε αν η αφεντιά μου θα κάνει αυτό ή το άλλο. Μιλάμε από λεφτάδες μέχρι δημοσιογράφους ή από οπαδούς ( δεν είμαι σίγουρος τι υποστηρίζουν ) μέχρι παρασκήνιο.
    Η αποΛΥΤΗ ΠΛΆΚΑ.
    Κι είναι κάποιοι που γνωρίζουν. Τι έκανα, πού είμαι, ποιόν έχω μακροσυγγενή και τα λοιπά συναπτά.
    Γελάω, αν ξέρουν όλοι αυτοί από management. Γελάω με τους επιχειρηματίες της Ελλάδας και γελάω αν μπορούν κάποιοι να εμπνεύσουν κάποιον λαό. ΓΕΛΑΩ ΠΟΥ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΦΟΡΜΠΣ Ή γελάω που ακόμα πιστεύουν οτι κάτι είναι. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΩΒΟΙ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ.
    ΘΑ ΦΤΕΙΑΞΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ;
    ΣΩΠΑ ΡΕ.
    3 ΠΕΝΤΕ ΕΠΙ ΠΕΝΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ ΣΑΝ ΑΞΙΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΟΣ, ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΚΑΝΕΙ.
    ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΙ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα,
    Δεν βλεπω κανενα λογο για ολα αυτα τα γραφικα που διαβαζουμε??
    Ολοι λιγο πολυ εχουμε καταλαβει οτι ειχε στηθει ενα τρελλο παρτακι με διαπλεκομενα συμφερωντα ΑΛΛΗΛΟΚΑΛΥΨΗΣ των σωτηρων.
    Τωρα το τι ειπε και εκανε ο Ντεμης ο ΚΚ και ο Κιντης ειναι αστειοτητες ΜΙΚΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
    Φυσικα και ειναι καλο να γνωριζει (οποιος και οσο ασχοληθει) τι εχει γινει, αλλα πιστευω οτι εκ του αποτελεσματος ολοι μια ιδεα την εχουμε ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ευθυνεται για την κατασταση στην ΠΑΕ.

    ΟΚ δεν θελει και πολυ μυαλο να καταλαβεις οτι ΑΕΡΓΟΙ ανθρωποι βρεθηκαν ξαφνικα στο επικεντρο για ενα και μονο λογο: ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟ ΤΡΟΠΟ.

    Κατι απιθανοι τυπου Κουλη που ειχε με το ζορι 100-200 χιλιαρικα βρεθηκαν μετοχοι!! και με εκκατομυρια.
    Κατι απιθανοι εφτιαξαν την νεα Ψ-ΩΡΑ το 365 το 459 το ενα το αλλο και κονομησαν για να λιβανιζουν το καθε δικηγορακο και να πουλανε σωτο
    Κατι ΔΧ με παπακια (που εχουν ομως και μια εταιρεια ανεφοδιασμου πρατηριων..) επι χρονια ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ με το εμποριο ελπιδας και ΑΕΚομετρου.

    ΟΛΟΥΣ τους βολεψε η καταληξη.

    Τον εναν που παιρνει? μια ΑΕΚ με ΜΗΔΕΝ λεφτα
    Τους οποιους συμπαικτες που ΞΑΝΑ γινωνται μαγκες (η ληθη ειναι γνωστη στα ελληνικα μυαλα) , που ενω εφευρισκαν τροπους να τη κανουν τωρα θελουν λεει να ΞΑΝΑ μπουμ..
    Την ιδια την ΟΜΑΔΑ που εστι οπως την καταντησαν δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ διαφορα αγωνιστικα-ηθικα η πτωση στη Γ. Ισως να ειναι και καλυτερα.

    Τους μονους που δεν βολευει ειναι οι γνωστοι αδαμιδοδημητρελοι..

    ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΨΟΥΝ. Προσωπικα θα χαρω πολυ οταν δω τον Δημητρελο να κανει με το Σταρο παρεα στη Ψειρου. Θα βρει ο Σταυρος και τον κυριο Μακη να τα πουνε παλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μια και βρέθηκε ο άνθρωπος που δημοσίευσε και αυτά τα μέιλ, κι ας μην απασχολούν κανένα, να πω και το επιμύθιο ότι μου έκλασε τα αρχίδια ο συνομιλητής μου. Και επέστρεψε οριστικά στην ανυπαρξία του. Οσον αφορά τα διαφορά σχόλια των χρηστών θα απαντήσω πως ο καθένας ιδίως αν είναι ανώνυμος έχει δικαίωμα να λέει ότι θέλει. Οι κρίνοντες κρίνονται. Για μένα μιλάω. Ο χρόνος δείχνει για όλους. Ζούμε ιστορικές στιγμές και δεν θα ξανακάνω πίκρα την χαρά μου για ασήμαντα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ DIMI : Αγαπητοί, υπομονή. 2 μερούλες, άντε 3. Μετά δεν θα διαβάζετε άχρηστα πράματα. Ελπίζω να βγει και το καινούργιο έντυπο, το " αυθεντικό καρακίτρινο " για να έχουμε όλοι ΚΟΙΝΗ - κάτι σαν πουτάνα - πληροφόρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσωπικά έχω διαβάσει πολύ σοβαρά και χρήσιμα πράγματα από εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O καθενας εχει δικαιωμα να λεει οτι θελει ΦΥΣΙΚΑ και μονο ανωμυμος δεν ειμαι. Με γνωριζει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ και ο blogger και αρκετοι απο εδω που εχω βρεθει προσωπο με προσωπο.
    Και με τον blogger εχουμε αρπαχτει κιολας δημοσια, αλλα guess what ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΕΔΩ οπως σε καποια αλλα site που μπορει να ξερεις.

    ΟΛΟΙ ΣΑΣ- οσοι εχετε την ΑΕΚ επαγγελμα και κονοματε, με σενα απο τους πρωτεργατες ειστε ανυπαρκτοι.

    Τι ιστορικες στιγμες ζεις?
    Σου περασε η Αδαμιαδα? Με τα party is over? Με τα κυπελλα που περιφερατε στα μπουζουκτσιδικα επι 10 μερες?

    Η Δημητρελιαδα περασε? Αληθεια εκεινο το ΕΞΤΡΕ με τα 9εκκ (ρουβλια) που ειχε δει ο παραμυθατζης τι εγινε? Μια φωτο απο το κινητο δεν μπορουσε να σου δωσει? Γιατι μας τα εκανες τσουρεκια και με αυτον..

    Η Bιντιαδα μηπως περασε? Η ακομη θα μας 'ενημερωσεις' για τις επαφες με τον Κιθ Ριτσαρτντς τον Μικ Τζαγγερ και τους κινεζους κολλοσους;
    Ξαναπιασαν οι ζεστες..
    Ευκαιρια γιατι ολο το χειμωνα τη φωτο του Βιντιαδη με το κοντομανικο εβαζες στο site σου, νισαφι πια χρονισαμε...
    Τοσο σωτο πουλησες, μια φωτο χειμερινη με κανα μπουφαν χαθηκε ο κοσμος να βγαλετε?

    Τελειωνει το σωτο μεγαλε. Παντα θα εχεις βεβαια τους καμμενους που σε ...διαβαζουν αλλα τουλαχιστον 2-3 χρονακια, οπως δειχνουν τα πραγματα, θα πεσει πεινα..

    ΥΓ Counterpain για πριν η Emulgel για μετα. Για να μη παθεις τιποτε απο τις κολοτουμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ ΚΚ : Καλό είναι, τώρα στο τέλος να κοπούν οι πληθυντικοί. Δεν προσφέρουν πολλά. Εν πάσει περιπτώσει, γνωρίζεις τέλεια οτι δεν είναι δυνατόν συνέχεια να διαβάζεις ενδιαφέροντα πράματα. Ειδικά μάλιστα όταν τα ξέρεις. Για άλλους τα έβαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νάτο το κατακίτρινο έντυπο ρε άπιστοι. Κλικ εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει Στίβεν. Είναι πάντως καθαρά από σεβασμό και απόσταση, αφού δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, μην τον παρεξηγείς τον πληθυντικό. Ντίμι σου είπα μπορείς να γράφεις ότι θέλεις. Εχεις δικαίωμα σαν αναγνώστης που είσαι ή ήσουν και να κρίνεις και να απορρίπτεις το προϊον αλλά και να κάνεις προβλέψεις για το μέλλον του. Οι εξελίξεις πάντως στην ΑΕΚ μάλλον καλές είναι για τα μέσα που ασχολούνται μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς polsemannen: Κάρολε, φανταστικό. Ειδικά αυτό το " έπεσε μετα μούτρα στα prozac..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς ΚΚ
    Φιλε μου ουδεποτε ειμουν αναγνωστης σου. Μπηκα μερικες φορες, ειδα τι πουλας και σε ποιους απευθυνεσαι- διαβασα και μερικα σχολια σε μερικα αρθρα και ειδα το επιπεδο, οποτε και ΔΕΝ ξαναμπηκα.
    Ουτε καν για διαβασω και να κανω αντιπαραθεση. Ειναι σαν να παιρνω το Ciao και το καθε χαζοεντυπο κομμωτηριου και να περιμενω αναλυση Bloomberg..
    Και οταν δεν την εχω να γκρινιαζω και να λεω κοιτα τι σωτο πουλαει αυτος..

    Οι εξελιξεις μια χαρα ειναι. Και φυσικα θα κανεις τα παντα για να μη χαθει το μεροκαματακι σου.
    Ομως επειδη δεν εχει πολυ φαι η ελπιδα ειδικα στη Γ, και επειδη πρακτικες Σταυρακα και Δημητρεχα μαλλον δεν εχουν λογο για καποιο διαστημα τουλαχιστον, να υπαρχουν- βλεπω πεινα..

    ΑΥΤΗ αλλωστε ειναι ακριβως και η διαφορα μας. Εγω και χιλιαδες αλλοι ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ για την ΑΕΚ ενω εσυ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ.
    Το απο που και γιατι δεν χρειαζεται να εχεις τελειωσει το MIT για να το καταλαβεις..

    Οσο γενικα για τα μεσα, οταν θα σταματησουν τα χαρζτηλικακια (ολων των ειδων) απο αυτους που λιβανιζετε ΟΛΟΙ ΣΑΣ θα δεις τι προβλεπει το μελλον...
    Γιατι χωρις εσοδα αλλα και χωρις λογο, δεν υπαρχει καμμια διαθεση για τετοιου ειδους ενεργειες.
    Φυσικα και παντα θα χρειαζεται το σωτο και το εμποριο ελπιδας.
    Το γνωριζεις καλα αλλωστε και μονο τυχαια δεν ειναι αυτα που σου καταλογιζει ο καθε Κιντης τα οποια και ΕΠΙΜΕΛΩΣ αποφευγεις να απαντησεις..Αληθεια ποιος τελικα ειναι ο ιδιοκτητης του 365? Και δεν μιλαω για ενα ΔΣ μιας εταιρειας στη Μαλτα αλλα γι αυτον που κραταει στα χερια του τις παραιτησεις αυτου του ΔΣ (με κενες μονο τις ημερομηνιες στα χαρτια), οπως γινεται συνηθως..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς Κωστα Κετσετζόγλου

    http://www.youtube.com/watch?v=aASl6P8HjLU
    Μηπως εκτος των αλλων εισαι και ο φανκυ κιθαριστας της Βασως ΤΣΑΜΠΑ??

    αν οχι τοτε συγνωμη για την ερωτηση
    αλλα ξερεις, η ομοιοτητα ειναι εκπληκτικη-βοηθα βεβαια και ο συνειρμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δράττομαι της ευκαιρίοας πριν κατεβάσεις ρολά-κακώς κατά τη γνώμη μου-για να ρωτήσω 2-3 πραγματάκια που είναι η ουσία, γιατί αυτά τα mail καλά είναι για χαβαλέ αλλά δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω απ'όσα ήδη γνωρίζουμε. Θα ήθελα να μου απαντήσεις, αν μπορείς σε ένα-δυο πργματάκια γιατί, ομολογώ, δεν μπορώ να κατανοήσω τη θέση σου:-βρισκόμαστε μπροστά σε μια λύση (πακέτο Μελισσανίδης-Γ Εθνική-διαγραφή χρεών-κατασκευή γηπ΄3εδου) που θα δώσει ώθηση στην ομάδα ή τζάμπα χαιρόμαστε;;; Δεν ασχολούμαι με το τι θα κάνουν οι μέτοχοι και οι λοιποί, εγώ πιστεύω ότι αν ο Μελ θέλει κανείς δεν μπορεί να φέρει προσκόμματα. Επίσης, η περίπτωση να αγωνιστούμε, με Μελ, στη Β Εθνική έχει αποκλειστεί;;;
    Καλή τύχη σε ό,τι κάνεις. Δε συμφωνούμε σε όλα αλλά θεωρώ ότι έχεις ειλικρινείς προθέσεις για την ομάδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ προτείνω όλοι εμείς οι κακοί εδώ τού μπλόγκ πού χαιρόμαστε πού έπεσε η ΑΕΚ, να μαζωκτούμε κάποια Κυριακή πρωί να δούμε μάτς παρέα εναντίον τής Μαγούλας στην καινούργια σαιζόν (οβερ ημίχρονο, οβερ τελικό). Ανευ κλάματος φυσικά. Μαζί κι ο Κέτσε γιατί όχι? Τού υπόσχομαι ότι θα τού γράψω καραψαγμένο limited edition ενυπόγραφο ρεπορτάζ απ΄τον αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρε τι κολλημα εχετε φαει με τον ΚΚ, ενταξει ζει απ'την ΑΕΚ (οπως και ολοι οι δημοσιογραφοι που κανουν ρεπορταζ της) αλλα στα μειλ με τον Κιντη λογικα μιλαει για μενα.
    Αντιθετα ο Κιντης γενικα σε ολα τα μειλ που εχει δημοσιευσει μου βγαζει ανθρωπο με τα μαχαιροπηρουνα στο χερι ετοιμο να σκυλευσει το κουφαρι της ΑΕΚ, αυτοπροτεινομενος σαν νεος σωτηρας (οπως εσωσε και τον Πανιωνιο, ακομα τον ψαχνουνε) και σε ολα εχει πλακα που τελειωνει θα τα πουμε στα δικαστηρια.
    Τωρα το τσουβαλι που εχετε βαλει τον κοσμο της ΑΕΚ οτι ειναι προβατα επειδη μπαινουν στο 365 η οπουδηποτε αλλου ειναι αδικο.
    Εγω προσωπικα διαβαζω ολους τους δημοσιογραφους της ΑΕΚ χωρις να συμφωνω σε παρα πολλα μαζι τους τι σημαινει οτι ειμαι προβατο του Κετσε, του Ξενακη, του Μιαουλη, του Σαμπρακου, του Αρναουτογλου κλπ.;
    Απλως αγωνια εχουμε να ακουσουμε κατι καλο μεσα στη μιζερια που περιβαλει την ομαδα μας, αλλοι τα πιστευουμε για να εχουμε κατι να πιστεψουμε, αλλοι τα ζυγιζουμε μπας και βγαλουμε τιποτα και αλλοι αποριπτουμε τα παντα.
    Εγινα μελος της ερασιτεχνικης και ας μην γουσταρω την σημερινη Οριτζιναλ τι σημαινει οτι ειμαι προβατο του Χατζημουσια;
    Περισυ πηρα δυο διαρκειας ενα για μενα και ενα για τον πατερα μου και ας μην γουσταρω τον Αδαμιδη τι σημαινει οτι ειμαι προβατο του Αδαμιδη;
    Εγινα σαπορτερ και ας μην γουσταρω τον γλιτσα τον Κασνακιδη τι σημαινει οτι ειμαι προβατο του Κασνακιδη;
    Φετος πηρα ενα διαρκειας γιατι δεν αντεχα οικονομικα για δευτερο και ας ηξερα τα χαλια μας γιατι; επειδη ειμαι προβατο; επειδη ειμαι κοροιδο μαλακας; επειδη ειμαι μαζοχας; γιατι;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ που εχει πνιξει την καυλα μου, την καψουρα μου, ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ, γιατι εκανα 3 μερες να κοιμηθω μετα το παιχνιδι με τον Πανθρακικο, γιατι και στην Γ' Αθηνων να παιζουμε παλι θα παρω διαρκειας ακομα και με τον μυνησακια τον Κιντη προεδρο...
    Αιωνια μαλακας σου ΑΕΚΑΡΑ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς Ανώνυμο: Αδερφέ ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πλέον τι χρειάζεται αυτή η φωνή. Είμαι γεννημένος για τα δύσκολα, για τα ντέρμπυ. Τώρα, τα πάντα μπήκαν στον δρόμο τους κι όλα είναι πανεύκολα. Ελπίζω να σου έδωσα τις απαντήσεις που ήθελες αν κι εξακολουθώ νάχω άλλες δυό αναρτήσεις, όπως έχω πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΡΟΣ ΝΙΚΟ: κανένα κόλλημα δεν υπάρχει. Απλά ξεδιπλώσαμε όλες τις σελίδες. Από τους αμέτοχους, τους μπροστινούς των αχυράνθρωπων, τους παίκτες και τους προπονητές, τους οργανωμένους μέχρι και τους πνευματικούς ποδηγέτες.
    Από πάνω μέχρι κάτω μια τομή ανάλυσης. 3,5 χρόνια γράφω και με τον ΚΚ ασχολήθηκα 3 ημέρες. Αυτό σημαίνει κόλλημα;
    Επίσης, είναι ανάγκη να δω Μενεγάκη ή Ξυλά, πάνω από μια φορά, για να διαπιστώσω οτι είναι μπούρδα; Εκτός αν έχω ανάγκη να το διαπιστώνω συνεχώς.
    Τώρα για Γ εθνική και Μαγούλες ή Μακεδονικούς, δεν έγραψα τίποτα εγώ.
    Υγ. Αδερφέ, στον Πανιώνιο ο Κιντής απέτυχε διότι τον έστησε σε 4 παιχνίδια ο πολιτικά διωκόμενος. Άμα θέλεις, σου στέλνω τις σχετικές κασέτες. Άσε δε, που ΑΕΚ2004 χωρίς Κιντή , δεν θα υπήρχε.
    Επειδή στην Ελλάδα έχουμε μάθει να έχουμε στην κορυφή ΤΙΣ ΛΙΝΑΤΣΕΣ κι επειδή οι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ είναι στον αφρό, σημαίνει οτι οι πραγματικά αξιόλογοι ή αυτοί που δεν μιλούν, ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο για το ΑΕΚ2004 χωρις Κιντη (οπως ισχυει και το ΑΕΚ2004 χωρις Ντεμη και ΑΕΚ2004 χωρις μετοχους δεν θα υπηρχε) τωρα ΑΕΚ2013 με σκετο Κιντη μου ειναι δυσκολοχωνευτο.
      Δεν κατηγορησα καποιον απλα εδωσα την δικη μου αποψη γιατι την αναγκη της ενημερωσης του κοσμου χωρις να ειναι απαραιτητο να υιοθετει οτι διαβαζει.
      Δηλαδη τι πρεπει να κανω; να ανοιγω τον υπολογιστη και να μην διαβαζω κανενα γιατι ο ενας ειναι με τον Ντουσαν, ο αλλος με το Ντεμη, ο αλλος με τον Χατζηχρηστο, ο αλλος με τον Παππα και ο αλλος με τον Κιντη;
      Ισα ισα αφου εχω την κριση και καταλαβαινω ποιανου τα συμφεροντα εξυπηρετει ο καθενας πρεπει να τους διαβαζω ολους για να βλεπω που το πανε το πλοιο.
      Υ.Γ. Ειδα το βιογραφικο σου και παραλιγο να σε ειχα καθηγητη στο ΝΥC πηγα μια χρονια το 91', μικρος που ειναι ο κοσμος!
      Υ.Γ. Απ'την απαντηση στον προηγουμενο διακρινω μια δοση σαρκασμου "Τώρα, τα πάντα μπήκαν στον δρόμο τους κι όλα είναι πανεύκολα" δεν βλεπεις φως στο τουνελ; θα μας φαει η μιζερια;

      Διαγραφή
  18. Πήρα τις απαντήσεις που περίμενα λαι πολύ χαίρομαι για το περιεχόμενό τους. Από κει και πέρα ΄΄ομως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι ένα blog είναι αυτοί που το διαβάζουν αφού, αν δεν υπάρχουν τέτοιοι είναι απλά "αγαπητό μου ημερολόγιο". Ελπίζω να πήρες και εσύ την απάντηση στο ερώτημα "γιατί να συνεχίσω".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΡΟΣ ΝΙΚΟ : Μα εκεί ήμουν το 91, στο κάμπους της Κηφισιάς. Τέλος πάντων.
    Σαρκασμός; Κανένας. Τώρα θα σε φάει η μιζέρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Κηφισια ημουνα κι εγω business administration, εκατσα μια χρονια και ειπα του πατερα μου οτι ειναι αμαρτια να του τρωω τα λεφτα γιατι δεν διαβαζα τιποτα και τα παρατησα (τοτε ειχαμε και ομαδαρα ημουνα και 19 που καιρος για διαβασμα) παντως ειχε πλακα που γραφαμε διαγωνισμα και μας αφηναν μονους μας χωρις επιτηρητες πολυ προχωρημενο για τα ελληνικα δεδομενα αλλα δεν το εκτιμουσαμε ιδιαιτερα γινοτανε της ποπης.

      Διαγραφή
    2. ΠΡΟΣ ΝΙΚΟ: ΓΙΑ ΤΟ BA, δεν ξέρω. Στα δικά μου χωράφια, δεν κουνιότανε τίποτα. Κάποτε είχα πάρει τμήμα του ΒΑ για discrete mathematics, όπου είχα δει παράξενα πράματα. Τέλος πάντων, γκόμενες από το BA πάντα.Χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ωραιος δασκαλε μαζι σου!!!

      Διαγραφή
  20. Το κουτι ποδοσφαίρου (Footbonaut), μιά νεα τεχνολογία πού χρησιμοποιεί η Ντόρτμουντ για να βελτιώνεται η τεχνική τών μωρών της. Ζοζέ, κράτα σημειώσεις!
    http://www.lifo.gr/now/sport/26383

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Toν σουτάρανε τον Δώνη (τι σόκ..). Αλλη μιά πρώην δόξα τής εποχής Ντέμη, αν και το αγαπημένο μου disaster από κείνη την συγκεκριμένη εποχή ήταν η μεταγραφή Μπασινά και το αστρονομικό συμβόλαιο πού τού έκανε το γκοντό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΡΟΣ YELLOW_CRUISER: Απο εμάς 1,5 μύριο αποζημίωση κι από τον ΠΑΟΚ, 200 χιλιάρικα. Και μετά από πιο πολύ εμπειρία. Και ρωτάω: Ο Ιβάν έστησε την ομάδα του στην Τρίπολη, ή εμείς με την Τρίπολη στο ΟΑΚΑ; ΒΡΕ ΟΥΤΕ Η ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, βεβαια. Αφού το γκοντό τού είχε κάνει (και αυτού, όπως και τού "καθηγητή" Φερέρ) κλειστό τριετές μη χάσει τον βαλκάνιο Αρσέν Βενγκέρ. Ρε τι πάρτι έγινε τελικά εκείνα τα χρόνια. Πολλή μάσα όχι αστεία.

      Διαγραφή
  23. Θα ήθελα αν γίνεται να μου στείλεις τις κασέτες από τα 4 ματς για να γίνει μια δημοσιογραφική έρευνα και να αποκατασταθεί η τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. yellow cruiser ,τα παρτι γινανε και πριν το γκοντο. για εκεινα μοκο.και παρτι πολυ πιο ''αγρια''.για εκεινα τα παρτι θα μας γραψεις ποτε τιποτε ;μηπως εισουν καψουρης με τη βανδη και επειδη προτιμησε το γκοντο βγαζεις χολη ;αλλαξε ρεπερτοριο.μας κουρασες με τις εμμονες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε αντε και σάλτα πού ΕΓΩ εχω εμμονές. Φυσικά και γίνανε πάρτι πριν το γκοντό. Μήπως θυμάσαι όμως για ποιόν λόγο μπήκε το γκοντό στην ΑΕΚ?
      ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ.
      Γκεγκε?
      Ο Ψωμιάδης κι ο κάθε Ψωμιάδης μπήκε για να φάει.
      Καταλαβαίνεις τη διαφορά η κάνεις το βλάκα με αποτυχημένο τρόπο?
      Κι αν σε κουράζουν οι εμμονές μου τράβα στο σότο365 να διαβάσεις ότι το γκοντό "στηρίζει".
      Αλλού τα ψόφια ντεμόπληκτε.

      Διαγραφή
    2. Και παρεπιπτόντως. Μάθε να μιλάς για πάρτη σου. Τι πά να πεί "μάς" κούρασες?
      Αντιπροσωπεύεις κανέναν πλήν τής ντεμόπληκτης πάρτης σου? Οχι.
      Συνεπώς να λές ότι "σε" κούρασα.
      Οχι ότι αλλάζει η ουσία αλλά μπάς και διορθώσεις έστω αυτό.

      Διαγραφή
  25. Τέλος ο Δώνεις. (με "ει")
    Αθώος ο "κομιστής". Η ασφαλέστερη δουελειά, είναι curier.
    Και ένας που συστήνεται ως "Κετσετζόγλου" έχει γίνει πλέον καθημερινός επισκέπτης και σχολιαστής του blog.
    Για να μας ανοίξει τα μάτια μάλλον αφου "τα έλεγα από το 2011" μας λέει για την απροθυμία των αμέτοχων, την αδυναμία των μπροστινών τους και τον μεγάλο κίνδυνο που διέτρεχε η ΑΕΚ.

    Γιατι "ποιος θα εβαζε τα 7-8 μύρια για να μείνει η ομάδα και ποιος θα πάρει πάνω του το διακανινισμένο χρέος των 25 μυρίων" ρωτά. Και απαντά μοναχός του αμέσως: "ΚΑΝΕΙΣ".
    Εσυ καλά μας τα έλεγες, αλλά που να σε ακούσουμε.
    Οπως καλά μας τα έλεγαν από το 2009 ότι "είναι μονόδρομος το μνημόνιο" και σήμερα λένε "δεν βγαίνει το μνημόνιο" οι δημοσιογλύφτες Τρέμιδες, Πρετεντέριδες, Καψίδες Λιριτζομουτζούριδες.
    Αλλα τι σημασία έχει αφού οι μισθάρες πέφτουν και η γλώσσα έχει βγει σαν του βάτραχου. Οχι απ'τη δουλεια βρε. Από το γλύψιμο.
    Και προπάντων προσοχή: ΜΗ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ. Γιατι αν δεν το καταλάβατε, "πτω-χε'υ-ου-με".

    Μας τα έλεγε ο πανίβλακας ο Καψής,αλλα εμείς νομίζαμε ότι μίλαγε για την Ελλάδα.
    Και κακώς δεν διαβάζαμε "Κετσετζόγλου" που μας τα έλεγε από το 2011.
    Ασε που μπορει και ο "τίγρης" να τον έχει βάλει να πουλά το παραμύθι των Βιντιάδιδων και το "λίγο ακόμα- λίγο ακόμα", μέχρι που τελικά όλα πήγαν πρίμα και η πτώση κατηγορίας συνοδεύετε απο πανιγυρισμούς. Η μήπως όχι;
    Μήπως τελικά ο "Κετσε" είναι κρυπτοχριστιανός και ουχι εκφυλος Ρωμαίος;
    Μήπως και ο Πρετεντέρης με τον Καψή είναι αντιΓερμανοί φορώντας προβιά;

    Ρε πεταμα σε μια στέρνα με σκατά που θέλετε.

    Υ.Γ. Κάντε ησυχία. Ξεκινάει η προσευχή του Κυριακού. Αρχίζει "Ο Ιησούς από την Ναζαρετ".
    (γιατί λένε "από την Ναζαρέτ; Για να μη τον μπερδέψουμε με κάποιον άλλον όμοιο;
    Τι είναι; Σαν τα αδέλφια Παλαιοκώστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ακου τσουτσεκι της πλακας:να γραφεις με σεβασμο στην αλλη αποψη και μην πουλας μαγκιες.αν εισαι μαγκας ΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΜΠΗΚΕ Ο ΚΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΕΚ.τολμας ;γραψε ρε μαγκακι ,να μαθουμε και εμεις .ασε του κωλου τα υπονοουμενα και γραψε σαν ΑΝΔΡΑΣ;ΑΥΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΟΝΤΟΣ ,ΤΟΣΑ ΕΦΑΓΕ Ο ΚΟΝΤΟΣ κλπ.εχεις ψυχη ;ΓΡΑΨΕ.ΑΛΛΙΩς ΕΙΣΑΙ ΕΝΑς ΜΑΛΑΚΑς ΟΧΙ ΒΛΑΚΑΣ.ΜΑΛΑΚΑΣ.


    υ.σ το ποιος κανει το βλακα θα το μαθεις συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σού γραψω με σεβασμό ΜΑΛΑΚΑΚΟ θα πρέπει πρώτα να φροντίσεις να μην ξεκινάς αυτό πού έχεις να πείς με "μόκο" κι όλα τα υπόλοιπα πού έγραψες. Κερδίζεις την ανταπόκριση πού προκαλείς με το στυλάκι σου όταν απευθύνεσαι σε κάποιον προσωπικά.
      Σού έγραψα ΜΑΛΑΚΑΚΟ για ποιόν λόγο μπήκε και καλά το γκοντό στην ΑΕΚ:
      ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΓΙΑΝΕΙ.
      Κι όσο θα ανατείλει ο ήλιος αυριο απ΄την δύση αλλο τόσο εξυγιάνθηκε η ΑΕΚ, ντεμόπληκτε.
      Ξαναματαγκέγκε?
      Δεν με ενδιαφέρει αν έφαγε ποιός και τί. Αυτό είναι αλλονών δουλειά, π.χ τού εισαγγελέα στον οποίο πήγανε κάτι παιδιά "αυτοβούλως" πρόσφατα, ΜΑΛΑΚΑΚΟ.
      Δεν είναι δικιά μου. Τα παράπονα σου λοιπόν στούς "αυτόβουλους".
      Και σε είδα και σενα με τα μη-υποννοούμενα: "το ποιος κανει το βλακα θα το μαθεις συντομα".
      Ρε αντε και γαμήσου ντεμοπουτανάκι.

      Διαγραφή
    2. ΠΡΟΣ Yellow_Cruiser και oulkas: Τζάμπα μαλώνετε. Επειδή, σας ξέρω και τους δύο. Παρεξήγηση είναι, το καταλαβαίνω, λόγω φόρτισης.
      Αντί να ασχολείστε με άλλα, τύπου " κλείνω κι είπε ο ΚΚ να το παίξει κι επιθετικός με κασέτες και δημοσιογραφική έρευνα - ΜΗΝ ΧΕΣΩ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ Ο ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ - ", είπε και νάχει και την τελευταία κουβέντα.
      ΡΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ, ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ.
      ΚΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ.
      ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
      ΚΑΙ ΡΩΤΩ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΤΣΕΝΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΤΗΣ;
      ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΑΔΕ ΜΕΓΑΛΟΑΠΕΤΩΝΑΣ;
      Ο ΚΚ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ Ή ΜΗΠΩΣ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;

      Διαγραφή
  27. Το "κουτί" της Ντόρτμουντ, λέει.
    Ποιο κουτί; Δεν είναι "φυσούνα";
    Τα ίδια και η άλλοι βέβαια, οι Βαυράροι. Με 300 τρέχουν από τον Σεπτέμβρη. Κοιλιά δεν έκαναν όυτε βδομάδα. Αυτο είναι με μια απλή λέξη, ΑΦΥΣΙΚΟ.
    Τι στο διάολο τους δίνουν; Νανοεπιταχυντές; Αυτά κάνουν εκεί στο CERN;
    Τον Γκουαρδιόλα, γι'αυτο τον θέλουν; Σαν γιατρό και ουχί βέβαια σαν κόουτς;
    Μου φαινεται, ότι μαζι με την τεχνογνωσία την βιομηχανική, απώλσεσαν και την τενογνωσία του τνόπιγκ, οι Γερμανοί. Και ο λόγος είναι βέβαια ότι εχουν πεσει με τα μουτρα στη δουελειά την τραπεζιτικοτοκογλυφική και στην αφάιμαξη και δεν μένει χρόνος για γιατροσόφια.

    Πάνε οι εποχές οι καλές και τα πρωτεία της Αν. Γερμανίας και του μπλοκ γενικά στο ντοπάρισμα. Ο Σόιμπλε και η παρέα του,εχουν εδώ και χρόνια πάψει να στήνει πρωταθλητές και χρυσά μετάλια με "τρομπάρισμα" (εκ των πρωτεργατών του Ανατολικογερμανικού "θαύματος" ττων 70s- 80s) αφου εχει καταπιαστεί πλήρως με τον οικονομικό πόλεμο και άφησαν τις άλλες δραστηριότητες πίσω. Και έτσι μάλλον τα πρωτεία της "φυσούνας" πήγαν πιο Νότια.
    Και τώρα γίνεται εξαγωγή-η ανταλλαγή.
    Γιατί μαζί με την οικονομική υπεροχή, πρέπει να καταδειχθεί και αυτή στα σπορ.
    uber alles.
    Ρε τα ίδια πράγματα.
    Ρε μυαλό να μη βάζουνε με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΡΟΣ ΚΚ: ¨οταν εγκληθώ κι εγώ, θα τις καταθέσω. Προς το παρόν κάνε έρευνα πού είναι τα βιβλία που δεν βρήκε η BDO, κάνε έρευνα ποιανού είναι ο Βιντιάδης, κάνε έρευνα για τον Αδαμίδη και πώς έφυγε ο Τζιμπούρ και κάνε έρευνα ποιός δεν πλήρωνε τα ΦΠΑ. Επίσης κάνε έρευνα γιατί δεν προχωράει η υπόθεση με τα στημένα που μπλέκεται ο χάπιας.
    Κάνε τα απλά, που θέλεις κι άλλη δημοσιογραφική έρευνα. Αμάν πια με την δικαιοσύνη, που την έχετε όλοι κορώνα στο κεφάλι σας.
    Δεν βλέπετε τα απλά και θέλετε " εξεταστικές επί των πραγμάτων επιτροπές ";
    Εν πάσει περιπτώσει, μου στέλνεις μια διεύθυνση - σε ηλεκτρονική μορφή μιλάω, για να μην υπονοείται κάτι - κι εγώ σου στέλνω αντίγραφα που έχει η Βάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι πάθατε βρε;
    Τώρα που πήραν μπροστά οι "μπουλντόζες" τσακώνεστε;
    Ο Ντέμης θα λάβει την θέση που του αρμόζει (και που του άρμοζε,αλλα η Βανδή τον έπεισε,τότε, ότι είναι αυθεντία στα διοικητικά)
    Δηλαδή θα σερβίρει καφέδες στα επίσημα.
    Ολα θα πάρουν τον δρόμο τους.

    Ειρήνη ημήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ: ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΣΕΚΑΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ - πληρώνω 3 εισιτήρια και στην τρίτη και τέταρτο - ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΑΜΗΣΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
    Εγώ, την Κολέτσα, την έκανα πάσα. Φυσικά φωτογραφίες έχω. Τώρα αν δεν ξέρεις ποιός έδειρε τον Κούγια, ειλικρινά δεν ήμουν μπροστά, αλλά ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ. Έχω πολλές ιδέες για τον Γκέμπελς, που σε light μορφή θάσουν ταμάμ.
    Κοινώς: Μέχρι να έρθει το πολίτευμα σου, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ.
    ΕΠΩΝΥΜΑ Ε; ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: Και τώρα όλοι καταλαβαίνετε τι γίνεται. Πού, ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ.
    ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΧ, και βάλανε μπροστινούς.
    ΡΕ ΚΑΤΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ.
    ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΤΟΝ ΛΑΤΣΗ. ΚΟΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΟΠΑΠ.
    ΡΕ ΚΑΤΙ ΓΕΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μην εξάπτεσαι Στίβεν. Δεν το παίζω επιθετικός απλά μου φάνηκε τελείως αστεία σαν δικαιολογία. Εφόσον όμως το πιστεύετε και έχετε και στοιχεία που είναι και στο γραφείο του εισαγγελέα τότε θα περιμένουμε την δικαιοσύνη και για αυτο. Προσωπικά πιστεύω πως απλά δεν το έχει το παιδί. Οπως λέει κι ο φίλος σου η θεωρία από την πράξη απέχουν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΡΟΣ ΚΚ: Είδες Κώστα μου, κάποια έξαψη; Ειλικρινά, σε βλέπω διαδικτυακό Γιάλομ. Εξάφθην εγώ, που κλείνω το χόμπυ μου; ΤΙΣ ο λόγος;
    ΩΣ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΕΠΑΙΡΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ;
    ΠΟΣΑ ΠΗΡΑ;
    ΚΑΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΖΑΜΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    Πού βλέπεις έξαψη κι όχι τεστοστερόνη;
    Να σου πω κάτι; ΓΟΥΣΤΆΡΩ " τον γραμματέα μαζί με τον αλήτη, την παρθένα με τον Σατανά...."
    ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΓΙΑ.
    ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
    ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΡΕ.
    ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΟΛΑ.
    ΗΔΗ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ΤΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ. ΜΠΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μην με μπλέκεις σε παρακαλώ με καζαμίες, τσακίρηδες κτλ. Επίσης γράφω παντού και πάντα με το όνομα μου οπότε δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να με μπλέκεις με ερωτήματα αν τα πήρες από τον Μελισσανίδη κτλ. Αν κάποιος λέει τέτοιου είδους μαλακίες είναι απλά αδελφή ή κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα υπονοούσα έστω κάτι τέτοιο επειδή ξέρω πως δεν ισχύει αλλά και επειδή γνωρίζω την νοοτροπία κάποιων που όλα τα θεωρούν προιον συναλλαγής και έχω πέσει κι εγώ θύμα τους. Τέλος είμαι σίγουρος πως η γωνιά αυτή θα παραμείνει ανοικτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή