Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

ΑΝΟΙΓΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

        ΠΕΣΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΛΑΜΕ.
          ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΘΝΗ.

22 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΠΕΤΑΧΤΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΚΑΙ ΠΕΣΤΕ. ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ;
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ Ο ΝΙΝΗΣ.
    ΜΠΑΛΑΔΟΡΟΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ;
    ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΡΕΧΑΓΚΕΛ
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ...
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ Η ΟΜΑΔΑ,ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
    ΕΣΤΩ ΛΙΓΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΕΤΣΙ,
    ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΠΑΛΑ.
    ΣΤΑ ΣΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΟΡ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 1-0.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ TOUCH DOWN...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ ΤΑΚΗ: ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
    ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
    ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ, ΕΝΩ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ : ΜΙΑ ΧΑΡΑ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ. ΣΚΑΤΑ Ο ΝΙΝΗΣ ( μην μου ξαναπεί κανείς για επιλογές ) ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΜΠΑΛΛΟΥΣ. ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΔΕΝΜ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΥΧΑΙΑ.
    ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τραγικη η αμυνα,γιατι δεν υπηρχε κεντρο.Πιο απλα δεν γινεται....
    Το να πω μετα την ληξη οτι φταιει αυτο η το αλλο το θεωρω μεγιστη μαλακια.Απλα,εκ του αποτελεσματος φανηκε οτι μην μποροντας να κρατησεις την μπαλα στοιχειωδως στο κεντρο,ολη η πιεση επεφτε στην τραγικη αμυνα.Λαθος ο Νινης,τουλαχιστον εκει που τον εβαλε να παιξει,λαθος ο Μακος,λαθος η διαταξη μπροστα.Στα κατα του Σαντος η εισοδος του Λυμπεροπουλου,ενω επρεπε να μπει στην χειρωτερη των περιπτωσεων ο Φετφατζιδης,με σκοπο να κρατησει λιγο μπαλα και να φαει της χρονιας του παιρνοντας φαουλ.Τελος παντων,4-2 εγραψε,και παμε για αλλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρηστος Χοντζεας23 Ιουνίου, 2012 00:24

    Δωρικη και περιεκτικοτατη η αναρτηση.

    Τι παθατε ρε σεις και τσακωνεστε;

    Overara.

    Ο Σαντος ειναι μεν επιφυλακτικος και ετσι μοιαζει με Οτο. Αλλα "μοιαζει" μονο. Ο Γερμανος ηταν παμπονηρος.
    Περα βεβαια απο το οτι ειχε και αλλους παικτες ατα χερια του και κυριως σε αλλη κατασταση.

    Για τον νινη το νινι,δεν υπαρχουν λογια. Σαν προσκοπος μεσα σε μαφιοζικη οργανωση ειναι. Γιατι ασχολειται ο κοσμος μαζι του και γιατι ο ιδιος ασχολειται με το ποδοσφαιρο,δεν το εχω διαγνωσει ακομα.

    Σε πολυ κακη μερα ολοκληρη η αμυνα. Ισως και το προτετελεσμενο γεγονος να επιρεασε ολοκληρη την ομαδα. την εχρησαν φαβορη και "τωρα θα τους δειξουμε". Τους φορτωσαν με βαρη διχως λογο
    "θα παιξουμε για τους Ελληνες" "θα παρουμε την χωρα στην πλατη μας" και λοιπες μπουρδες.
    Και η Γερμανια εμοιαζε με Βραζιλια. Οζιλ και Κεντιρα,δυο καταβαση μετριοτητες υψηλου επιπεδου, εμοιαζαν με τον Ζαιρζινιο και τον Φαλκαο.

    Οχι οτι θα συνεβαινε κατι πολυ διαφορετικο,αλλα να, θα ηταν πιο ενδιαφερον ολο το ματς και ισως με μεγαλυτερη αγωνια.

    Τελος παντων. οτι εγινε εγινε. ενα αξιοππρεπεστατο 4-2 ηρθε. Τα κεφαλια μεσα και απο αυριο, η μαλλον απο Δευτερα,ελατε να γνωρισουμε τον Σαμαρα. Οχι τον μακρυμαλη. Τον αλλον τον μαλακα με τα γυαλια.
    Και ολοκληρη την ληστοσημορια που του ειπαν να "επιλεξει" για "κυβερνηση".

    Πως λεει το Κολλητιρη στον Καραγκιοζη; "ωπα-ωπα μπαμπακο..."

    Υ.Γ Εχω αρχισει να ερωτευομαι την Μερκελ. Τι μου προτεινετε να παρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω πως η ανωτερώτητα της Γερμανίας και η έλειψη παικτών ,με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά από εμάς,θα έκαναν όλες τις επιλογές στην σύνθεση της ομάδας να μοιάζουν λανθασμένες.Δεν λέω πως δεν έγιναν λάθη.Τέλος πάντων,νομίζω πως σε γενικές γραμμές και κρίνοντας από το αποτέλεσμα (την πρόκριση στους οκτώ),θεωρώ πως ήταν καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια μέτρια ομάδα με μέτριους παίχτες και μέτριο προπονητή έκανε την υπέρβαση και πέρασε στους 8 γι αυτό και μόνο πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.
    Πήγε καλύτερα από ότι όλοι πιστεύαμε και μπράβο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρήστο πάρε Amoxil,ένα κάθε οχτώ ώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν νομιζω πως θα κανει κατι η Amoxil.
    Θελει κατι πιο δραστικο.Δοκιμασες να φουνταρεις απο τον πεμπτο...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιώργης ο Γαρατζέος23 Ιουνίου, 2012 01:05

    Ρε παιδιά, μην τρελαινόμαστε.
    Συμφωνώ με όλους για τις μαλακίες του σάντος, γενικά η μεσαία γραμμή δεν υπήρχε, ειδικά ανασταλτικά.
    Αλλά για το μέγεθος της χώρας και της ποδοσφαιρικής μας "σχολής" πάλι μιά χαρά τα πήγαμε. Αποκλειστήκαμε στους 8 από τους Γερμανούς.
    Οι Γερμανοί είναι απλά ΑΛΛΟ επίπεδο και δεν πειράζει.
    Από εκεί και πέρα για εμένα χάθηκε οριστικά στη φάση του Γκέκα στο 2-1. Εκεί θα σφίγγαν τα γάλατα.
    Όλο το τουρνουά επιβεβαίωσε για εμάς ότι είμαστε μία ομάδα που με τα λάθη και τις ελλείψεις της ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ διαρκώς και κάνει και τις υπερβάσεις της.
    Και σήμερα, 10-15 λεπτά χαλάρωσαν οι γερμανοί και τους τιμωρήσαμε με ισοφάριση.
    Κοινώς, είμαστε μια "χρύσή μετριότητα". Καθαρίζουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τις χειρότερες ή και ισάξιες ομάδες και μπορούμε να ασκούμε πίεση στις εμφανώς καλύτερες (όπως η γερμανία ή η ρωσία, όπου μας έκατσε), ώστε να πρέπει να μας χτυπάνε 90' σα χταπόδια για να μας κερδίσουν. Άμα μαλακιστούν, όπως η ρωσία, συνήθως κάθεται κάνα γκολ από το πουθενά και μετά ταμπούρι και γαμάει κι ο φτωχός.

    Και μόνο ότι όλη η "ανεπτυγμένη ευρώπη" μας μισεί, διότι και καλά με το "άσχημο ποδόσφαιρο μας" μας βρίσκουν όλο μπροστά τους, εμενα μου ακούγεται σαν κοπλιμέντο.

    Εντάξει, μιά χαρά τα πήγαμε. Σήμερα κάτι ολλανδοί, ρώσοι, γιούγκοι, μεμέτια (χώρες και σχολές πολύ μεγαλύτερες) μας κοιτάγαν από τον καναπέ.
    Για να δούμε και το επόμενο μουντιάλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιώργης ο Γαρατζέος23 Ιουνίου, 2012 01:08

    Δηλαδή οι Ιταλοί με το κατενάτσιο τους και το αιώνιο φάρδος τους "τιμούσαν την τέχνη του ποδοσφαίρου" που έχουν ένα κάρο τρόπαια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυσικά και δεν τιμούσαν κάτι οι Ιταλοί. Οι πρωτοι διδάξαντες είναι. Εδώ κοτζάμ Τσέλσι με τα μύρρια τού Κοτεράκια από πίσω και έπαιξε κατενατσιο με πέταλα σε όλο τό ΤσούΛού συμπεριλαμβανόμενου και του τελικού.
    Απ΄τον Κατσουράνη, και δεν ξέρω, τον Μάκο, δεν μπορείς να περιμένεις να κρατήσουν κέντρο με σοβαρό αντίπαλο (δηλαδή τουλάχιστον καμιά δεκαριά ομάδες στην Ευρώπη). Αρα, πίσω και βαστάτε το οχυρό παλικάρια.
    Ε, αν ο αντίπαλος δεν έχει "βαθος" σαν ομάδα μπορεί και να σού κάτσει. Απέναντι όμως σε Ισπανίες και Γερμανίες δεν παίζει αυτό.

    Και συνεπώς μαγική εικόνα είναι τό ότι φάγαμε μόνο 4.
    Από κεί και πέρα δεν νομίζω ότι στέκει κριτική στον Σάντος, δεν είναι δηλαδή ότι έχει τίποτα επιλογές γαμάτες και δεν τίς χρησιμοποιεί.
    Να βάλει τον Φετφατζίδη? Οκέι.
    Και σαν τι θα κάνει ο Φετφατζίδης ρε παιδιά, αφού μάς παίρνανε όλες τίς μονομαχίες αέρα. Ολες.
    Υπήρχαν πεντάλεπτα πού ούτε να βγούμε απ΄την περιοχή μπορούσαμε, τι να άλλαζε ο Φετφατζίδης?
    Εντάξει υπάρχουν 4-5 ομάδες παγκοσμίως πού δεν μπορούμε να τίς παρακολουθήσουμε.
    Η Γερμανία είναι μιά απ΄αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρηστος Χοντζεας23 Ιουνίου, 2012 01:26

    Εχω υψοφοβια. Δεν γινεται να φουνταρω απο το πεζοδρομιο στην ασφαλτο;

    Η καλυτερα απο κανενα βραχο στη θαλασσα και ενω θα πεφτω να τον παιζω στον αερα.
    (το εχω κανει. Το προτεινω ανεπιφυλακτα)

    Τελος "καλο" ολα καλα για την Εθνικη. Τα Εθνικα χαλια ερχονται ξανα ενωμενα δυνατα. Συμμαχησαν και οι δυο πρωταιτιοι της καταστρφης τι αμεριστι υποστηρηξη του εριτιμου εκλογικου σωματος.

    Ο "mister blue eyes" επανερχεται στην Επαρχια που τον εχουν τοποθετησει,μαζι με την κουστωδια των τεμπελιδων,για ελεγχο.
    "θα παρουμε την δοση"; "δεν θα παρουμε την δοση";

    Παλι οι Καψηδες και οι Μπαμπιδες θα μας λιανισουν.Θα μας σπασουν τα παπαρια. Θα μας τα τουμπανιασουν.

    Το 1 δις που υπολειποταν και υποτιθεται οτι πηραμε προχθες,απο αυτα τα χρηματα δωσαμε 900 εκατομμυρια για την στηριξη των Ισπανικων τραπεζων.
    Αυτο συμβαινει βεβαια με καθε ταλαιπωρη χωρα.
    Αυτες που δεν εχουν, δινουν σε αυτες που επισης δεν εχουν ωστε να σιγουρευτουν απαντες οτι δεν θα εχει κανεις!

    Η Ιταλια π.χ. ενω εχει τρομερο προβλημα και ειναι στο τσακ, ειναι αναγκασμενη να συμβαλει-αναλογα με το "μεγεθος" της στην αναχρηματοδοτηση των τραπεζων των χωρων που ειναι σε αναλογη η χειροτερη κατασταση.
    Αυτο γινεται εναλλαξ και αλλεπαλληλα.
    Βαζουν δηλαδη τις χωρες η μια να στριβει το καρυδι της αλλης.
    Ετσι ζωσεται ο κοσμος βρε. Τραβωντας ο ενας τον αλλον ηρεμα στον ταφο.
    Τα παντα εν σοφια εποιησαν οι τοκογλυφοι.
    Τους βγαζουμε το καπελο.
    Οχι μονο δεν κιδυνευουν πλεον με κατακρεουργηση και πεταμα σε ασβεστολακους,αλλα πλεον σε εκεινους ολοι αποτεινονται και εκεινων τα φωτα ζητανε ολοι.
    Μιλαμε για τραγικα και κωμικα πραγματα.

    Τελος παντων. Να πανε να γαμηθουνε πισθαγκωνα σε μια σπηλια με νυχτεριδες και να τους χεζουνε στη μουρη.

    Αδερφια, ψηλα τα κεφαλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιώργης ο Γαρατζέος23 Ιουνίου, 2012 10:06

    καλημέρα και θα κάνω 1 παρατήρηση:
    Αυτά τα ζουλάπια οι αθλητικοί δημοσιοκάφροι δε μπαίζονται...
    Μου κάνει εντύπωση η αέναη αναζήτηση και εφεύρεση όταν δεν υφίσταται του "εσωτερικού οχτρού". Κλασικό γιουνάν συνντρόμ.
    Διάβσα καμπόσα άρθρα για την εθνική, όλα λεν μπράβο και βγάζουν υπερηφάνεια και συμφωνώ.
    Από κει και πέρα, αρκετά μιλάνε για τους ελληναράδες που ασκούν ανρητική κριτική στο Σάντος και τους παιχταράδες του και πρέπει να βρεθούν και να απομονωθούν.
    Μα καλά, είπε κανείς τίποτα αρνητικό και δεν τον πήρα χαμπάρι?
    Δηλαδή ΤΟΣΟ μαλάκες είναι ή για ΤΟΣΟ μαλάκες μας έχουν, που πρέπει να εφευρίσκουν τον κακό οχτρό εκ των έσω (όταν δεν είναι ο οβραίος ή ο ναζί ή ο μεμέτης εκ των όξω) για να δικαιολογήσουν τη δικιά τους παπαροσύνη? Ήμαρτον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιώργης ο Γαρατζέος23 Ιουνίου, 2012 10:17

    Να προσθέσω και κάτι άλλο.
    Αναγνωρίζοντας τη διαφορά 2 κλάσεων με τη γερμανία, εγώ είμαι χαρούμενος και ευγνώμων που έστω και για αυτά τα 6' μετά το γκολ του σαμαρά ονειρευτήκαμε.
    Εφιάλτης θα ήταν άμα ήταν η άλλη ομάδα ισάξια ή χειρότερη.
    6' θα μου πείτε, τι είναι?
    Είναι ΠΟΛΥΣ χρόνος, εγώ μέσα σε αυτόν μπορεί να βγάλω με τη μπάντα απίστευτα μεράκια σε ένα κομμάτι. Όταν βγουν αυτά, εγώ μετά μπορεί να έχω ένα χαμόγελο και να το μελετάω διαρκώς μαζί τους ("ρε φίλε τι ταξιμάκι έβαλες και τι γυρίσματα έκανε ο άλλος σε εκείνο το κομμάτι προχθές...") για 1 βδομάδα.
    Οπότε χαλαρώσαμε και τώρα τα κεφάλια πάλι μέσα στο βούρκο του σόι-μπλε, του τρελαντώνη και των χαρατσιών...
    Erleichda, erleichda...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μέρα,
    Γιώργη και είναι τόσο μαλάκες κι αντίστοιχα μαλάκες θεωρούν το κοινό τους, και τα δυό δηλαδή.
    Και ναι, ο οχτρός είναι η βάση τής ύπαρξης τους. Ανευ οχτρού πώς θα υπάρξουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από κεί και πέρα, νομίζω ότι πρέπει σιγά-σιγά να αλλάξουμε επίπεδο ως εθνική.
    Και δεν εννοώ φυσικά να μπορούμε να κοντράρουμε ομάδες σαν τούς Γερμανούς, εννοώ να ξεφύγουμε πιά απ΄το "αμυνόμαστε για τα πάτρια εδάφη" σύστημα.
    Αν δεί κανείς τίς μικρές μοάδες τού Γιούρο, δηλαδή την Δανία, την Κροατία, αλλά και εμάς, η διαφορά είναι ότι τόσο οι Δανοί όσο κι οι Κροάτες δεν αρκούνται στο να κλειστούν στο οχυρό και να αμυνθούν ηρωικά, προσπαθούν να παίξουν και μιά ορθολογική μπάλλα απέναντι και σε Γερμανίες και σε Ισπανίες.
    Βρισκόμαστε ακόμα μακριά απ΄αυτό.
    Και ναί, αυτό έχει να κάνει και με το ανύπαρκτο "πρωτάθλημα" πού έχουμε αλλά δεν είναι η μόνη αιτία (το Δανέζικο, δεν είναι είναι δα κάποιο πρωτάθλημα επιπέδου).
    Οι αιτίες είναι, θεωρώ, γνωστές.
    Πάραυτα αυτός πρέπει να είναι ο στόχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρηστος Χοοντζεας23 Ιουνίου, 2012 11:18

    Καλημερα.
    Γιωργη μου δεν λες παλι καλα που γλυτωσαμε απο νεα μουνοΧειλακια ουρλιαχτα και νεες κρυψωνες των πραγματικων προβληματων.
    Να γινοταν καμια μαλακια και να φταναμε σε κανενα τελικο και αντε μετα να τους μαζεψεις. Και τους δυο. Και "Χειλακιδες" και πολιτικαντιδες.
    "νεες μερες ξημερωνουν"..."αυτα ειναι τα αποτελεσματα της πολιτικης μας" "τωρα φαινονται οι πραγματικες μας δυνατοτητες" "η Ελλαδα μπορει" "εχουμε καλυτερο ποδοσφαιρο και δεν το ξεραμε" "εχουμε πατησει το Εβερεστ και σαν ποδοσφαιρο και σαν κρατος..." κλπ-κλπ
    Σωθηκαμε σου λεω.

    Kαι συμφωνων απολυτως με τον Albert, για την αναγκη αλαγης πλευσης του ειδους του ποδοσφαιρου που εξασκουμε εδω περα. Με αυτο το ποδοσφαιρο αλα Σαμουηλ στο Κουγκι.
    Πιστευω οτι ΔΕΝ ειναι αυτο που ταιριαζει στον Ελληνα.
    Περισσοτερο του ταιριαζει το ποδοσφαιρο της Ιβηρικης.
    Της Πορτογαλιας ας πουμε.
    Ο Ελληνας ειναι αλεγκρος,ειναι μερακλης σε οτι κανει (δεν μιλαω για τα λαμογια,προσοχη. Απο τον τροπο που σκαλιζει το ξυλο και την πετρα,μεχρι τον τροπο που χτιζει τα σπιτια του που χορευει και που διασκεδαζει,ολα αυτα δεν συναδουν με αυτον τον Αγγλικοφερμενο τροπο παιχνιδιου που του εχει στην κυριολεξια επιβληθει απο τις σχολες Διακογιαννη. Και κατοπιν Σωτηρακοπουλου.
    Κατεχομεθα απο Αγγλους ειναι γνωστο. Τουλαχιστον μεχρι χθες. Ετσι,μαζι με ολα οσα επιρεασαν μια επαρχια που εχει αμεση εξαρτηση απο την χωρα-παιδονομο,εισχωρησε και η αντιληψη οτι δεν πρεπει να καλληιεργθουν τα στοιχεια εκεινα τα οποια εκ φυσης ειναι πιο κοντα στον "Ελληνα,δηλαδη η τεχνικη,η τριπλα, η εναλλαγη θεσεων,το passing game, η βιρτουοζα γεικα ποδοσφαιρικη συμπεριφορα αλλα καποια αλλα τα οποια θα ηταν συνονυμα και και ταυτησμενα με την μοιρα του κακομοιρη. Αντισταση,πολεμος,μαχη,αμυντικα τοιχη,αυτοθυσιες,παλικαροσυνες γηπεδικες κλπ.

    Μονο και μονο για να μεινουν κρυφες και ν αμην ανανπτυχθουν οι αλλες πτυχες οι οποιες ειναι πιο κοντα στην Ελληνικη ιδιοσυγκρασια.

    "μα με τι παικτες" ειναι το επομενο ερωτημα βεβαια. Το οποιο και αυτο απαντατε απο τα "συμφραζομενα".
    Αφου τετοιο ποδοσφαιρο "Παλιστινιακου" τυπου επελεξαν οι Διακογιαννηδες και αρα οι αμορφωτοι προπονητες εδω,αρα τετοιους ποδοσφαιρστες προωθουν.
    Ο παικτης-οικοδομος,εχει πολυ μεγλαυτερες πιθανοτηττες καριερας απι εναν που κανει "τσαλιμια".
    Εδω εναν Χατζιπαναγη ειχαν και δεν του επετρεψαν να παιξει στην Εθνικη. Τι λεμε τωρα.

    ΥΠαρχουν "κρυφα σχολια" και εδω Αθηνα αλλα και στην Επαρχια απο κυριαρχει η ποδοφαιρικη "αποψη": "φατους παλικαρι μου". Αυτα εχουν να κανυν με τα κοινωνικα συνδρομα τα οποια αριστα εκμεταλευονται οσοι θελουν το προιον να παραμεινει ανταρτικο και να μη μπρει πανω στις κανονικες του ραγες. Να μη προκοψει ποτε.

    Παικτες υπαρχουν.Βγαινουν. Καθε χρονο. Απλα δεν θα τους μαθουμε ποτε,αφου τους σταματανε στη μεση ππρτιμωντας τους "καραγκουνιδες" και τους "καλιτζακιδες" και τους "μητροπουλους".
    Εχει γινει μεγαλη ζημια και εδω. Δυστυχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ετσι είναι Χρήστο
    Σαφώς και μπορεί να ανατραπεί η νοοτροπία τού οχυρωματικού ποδοσφαίρου, πρώτιστα όμως πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το κρίσμο λάθος είναι νοοτροπικό, ειδάλλως δεν πρόκειται να αλλάξει η κατάσταση.
    Δεν ξέρω αν συμφωνώ μ΄αυτό πού λές ότι μπορούμε να μοιάσουμε με τούς Πορτογάλους, οι οποίοι, λόγω τής γνωστής σχέσης με τούς Βραζιλιάνους έχουν άλλα πρότυπα πού εμείς δεν μπορούμε να "ασπαστούμε".
    Μάλλον θα ηταν πιό συνετό να βρούμε το δικό μας στύλ, την δική μας ταυτότητα.
    Το θέμα "ταυτότητα" όμως είναι γενικότερο πρόβλημα δεν είναι δηλαδή ιδιωματικό τού ποδοσφαίρου μας.
    Και λογικό είναι λοιπόν το ότι ψάχνουμε να αντλήσουμε ταυτότητα από τούς Διακογιάννηδες και τούς Σωτηρακόπουλους ενώ θα έπερε να την αντλήσουμε από αυτό πού είμαστε.
    Απ΄αυτό δηλαδή πού ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει τι είναι αφού ως γνωστόν υπάρχουν ανοικτά ερωτήματα:
    -είμαστε ευρωπαίοι?
    -είμαστε Ανατολίτες?
    -είμαστε ένα μείγμα κι αν ναί, τι είδους ακριβώς, με ποιές αναλογίες δηλαδή?
    Επειδή λοιπόν δεν τα έχουμε απάντήσει ακόμα αυτά στον εαυτό μας, αυτό, ακόμα και στο ποδόσφαιρο πού απαιτεί ταυτότητα, είναι σημαντικό.
    Πρός το παρών βολευόμαστε με το οχυρωματικό ποδόσφαιρο αφού αυτό είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος να πάρεις "αποτελέσματα".
    Τα αποτελέσματα όμως δεν σημαίνουν όιτι στήνεις κάποια ποδοσφαιρική κουλτούρα αλλά απλώς ότι εκμαιεύεις..αποτελέσματα.
    Και υπάρχει κι η εγκεφαλική παγίδα τού ότι το κατενάτσιο σπάει έτσι κι αλλιώς δύσκολα ακόμα κι από σχετικά καλές ομάδες οπότε θεωρούμε ότι αυτό πρέπει να μάς αρκεί.
    Συν τοίς άλλοις, εντάξει, 3-4 ομάδες παγκοσμίως θα σού βάλουν πολλά γκόλ ακόμα κι όταν είσαι με 10 νοματαίους στην μεγάλη περιοχή επί 90 λεπτά.
    Εμείς όμως παίζουμε έτσι και με Ρώσους, και με Πορτογάλους, και με άλλους ακόμα πού θα έπρεπε να βγαίνουμε απ΄το καβούκι.
    Σωστά ρωτάς αυτό το "πώς"?
    Ε, δεν είναι και πυρηνική φυσική.
    Δουλειά θέλει, πολλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα
    σωστή η τοποθέτηση,πως πρέπει σιγά-σιγά να πάει και ένα και δύο βήματα πιο πέρα η εθνική μας.Αυτός θα πρέπει να είναι ο σκοπός.
    Από όσα γνωρίζω ο Σάντος έχει κάνει μια πρόταση,έχει παραδώσει στη ΕΠΟ ,μια πρόταση-μελέτη πως να οργανωθεί σε σωστές δομές το ποδόσφαιρο,πως να εξελιχθεί σε εθνικό επίπεδο.Σε τι επίπεδο είναι η μελέτη του Φερνάντο,δεν το ξέρω (δεν έχω και τις γνώσεις ),αλλά εδώ το θέμα είναι εαν η ΕΠΟ μπορεί και θέλει να οργανώσει κάτι τέτοιο.
    Το παράδειγμα του basket (με όλα τα διαφορετικά που έχει )είναι απόδειξη, πως αν κάτι οργανωθεί σωστά από τη διοίκηση,μπορεί και ο Έλληνας να το υπηρετήσει.
    Πολύ φοβάμαι όμως ,πως στην ΕΠΟ δεν έχουν τέτοιους σκοπούς,αφού άλλα τους ενδιαφέρουν και όχι η εξέλιξη του ποδοσφαίρου.
    Για άλλη μια φορά η έλειψη παιδείας και οργάνωσης,είναι τροχοπέδη στην εξέλιξη,κάποιου τμήματος του Έλληνα,δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή