Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

           Οι στιγμές πλέον είναι πολύ δύσκολες και καταριέμαι τον εαυτό μου που σας το είχα προβλέψει. Θα ήθελα να είχα αποδειχθεί μαλάκας και η ομάδα μας να είχε βρει σαφή και σίγουρη λύση. Δυστυχώς δεν έχει βρει ούτε ημίμετρο και η πτώση, όπως αντανακλάται σαφέστατα στα αγωνιστικά, θα συνεχισθεί. Δεν μιλάμε για θαύμα. Εδώ είναι εμπόριο.
            Πλέον στα χέρια μας έχουμε δυο ανακοινώσεις. Του Κοζώνη και του Νοτιά ( που ενημέρωσε όλους τους νυν μετόχους).  Τις διαβάζουμε προσεκτικά κι ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του. Κάποια απο τις δυο, έχει μεγαλύτερη σοβαρότητα. Ευτυχώς για μας την μεγαλύτερη υπεθυνότητα την έχει η ανακοίνωση της ΠΑΕ μας. Και γι' αυτό η πλευρά Κοζώνη σκοτώθηκε χθες να βγαίνει στα ΜΜΕ και να λέει οτι ο Νοτιάς δεν ήξερε τίποτα. Φυσικά αργά το βράδυ ο Θανόπουλος έβαλε τα πράματα στην θέση τους.
             Μιλάμε δηλαδή, οτι ο Κοζώνης εξ αρχής και ασχέτων ελέγχων, είχε ταβάνι τα διακανονισμένα χρέη ( 22 ) , τα άλλα 10 της τρέχουσας χρήσης και μερικά άλλα ψιλούλια ( η απόκλιση του 7% ). Είναι κακό; Όχι βέβαια. Δικά του είναι τα χρήματα κι ό,τι θέλει τα κάνει. Τι; Δικά του; Ποιά, πού και πώς; Με την συστατική επιστολή της τράπεζας; Προσέξτε, όχι εγγυητική αλλά συστατική. Που λέει οτι ο Κοζώνης έχει κύκλο εργασιών 40 εκατομμύρια δολλάρια. Ξαναπροσέξτε: Όχι τζίρο 40, αλλά κύκλο. Κι όσοι ξέρουν στοιχειώδη οικονομικά και λάβουν υπόψη τους και την ισοτιμία ευρώ και δολλαρίου, καταλαβαίνουν οτι Η ΑΕΚ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΖΙΡΟ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΔΥΣΘΕΟΡΑΤΟ ΚΥΚΛΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΖΩΝΗ.
            Και προσέξτε και το άλλο : Η τράπεζα που δίνει την σύσταση λέγεται Bank of Shorewood ( κι όχι όπως γράφτηκε το όνομα της στον τύπο) Illinois, έχει μόλις τρια υποκαταστήματα στην Αμερική κι έχει μετοχικό κεφάλαιο 145 μύρια δολλάρια και καταθέσεις 120. Γι' αυτό, το FBI πρόκειται να την κλείσει στις 17/12. ΟΚ αμερικανάκια μου;
           Βλέποντας όλα αυτά ο Νοτιάς, και κυριότερα οτι δεν παίρνει τα χαρτιά που ζητάει - ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ Η ΠΛΕΥΡΑ ΚΟΖΩΝΗ  ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΧΑΡΤΙ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ-  αλλά κι οτι απέναντι του έχει κάποιον που το παίζει σούπερ λεφτάς που συνέχεια τάζει λαγούς με πετραχείλια, του τη δίνει. Διότι ο Νοτιάς είναι υπαρκτό μέγεθος, και προσωπικά και οικογενειακά, και συνειδητοποιεί οτι απέναντι του έχει έναν σαλτιμπάγκο. Και πλακώνει τα τελεσίγραφα μέχρι την Πέμπτη, πρακτικά καρατώντας την βόμβα ΑΕΚ στα χέρια του αλλά αποδεικνύοντας οτι έχει κι ένα φιλότιμο. Κι εδώ είναι τα καλά νέα, που λέει ο λόγος. Δηλαδή το μπαλάκι ξαναγυρνάει στους μετόχους πλέον, οι ίδιοι θα πάνε για χρηματοδότηση μέχρι να βγει η χρονιά, ταυτόχρονα κοιτώντας νέο επενδυτή.
          Φυσικά τα νέα είναι χειρότερα. Διότι δεν υπάρχει ομοψυχία μεταξύ των μετόχων και καμία διάθεση να βοηθήσουν. Αλλά τουλάχιστον τους ξέρουμε κι ελπίζουμε, μέχρι την στιγμή που θα οδηγηθούμε στο πρωτοδικείο και θα προχωρήσουμε όπως ξέρετε.
   ΥΓ. Φυσικά θυμάστε για τα χρέη που λέγαμε εδώ οτι είναι παραπάνω. Η εγγυητική των 15 που ζητάει ο Κοζώνης ήδη τα φτάνει στα 50. Γκέγκε;
     ΥΓ. Ζητώ συγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια σας χθες, αλλά ήταν μεγάλη η φόρτιση.
    ΥΓ. Ζήτω η Δόξα Δράμας, οι μαυραετοί.

36 σχόλια:

  1. Γιώργης ο Γαρατζέος07 Δεκεμβρίου, 2009 16:45

    Το ενδιαφέρον είναι ότι στην παρούσα α-μετοχική ομάδα υπάρχουν άτομα αρκετά "loaded" για να σηκώσουν την ΑΕΚ, απλά δε θέλουν. Έστω για να την κρατήσουν ώσπου να δοθεί μία κάποια λύσις. Με το ευκταίο δεδομένο του ελέγχου από ορκωτούς λογιστές, λες να βγει μπρος κάποιος από αυτούς? Ιδωμεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργης ο Γαρατζέος07 Δεκεμβρίου, 2009 16:54

    Άιντε να μιλήσουμε και για το Νερτβίτη...Steven μου δεν υπάρχει κανείς για να τον διώξει. Σουστοοοοοοοοοό. Γιατί, υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ' ΡΘΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδη πιθανολογεις οτι τελικα το θεμα "Κοζωνης" ειναι αυτ που φαινοταν απ'την αρχη.Το προφανες και το υποπτο.Ας πουμε ναι.Πως διαολο γινεται βρε Steven και χωρις να ειναι παρον,χωρις αμεση επαφη και "ψησιμο",χωρις σταχτη στα ματια εστω, να παιρνει ολο το κοσμο με το μερος του απο την πρωτη στιγμη;Και ποια η θεση μετα ολων αυτων που με χερια και ποδια ηταν μαζι του;(δεν μιλαω για τον κλοουν της "οργανωσης".Αυτος συμπρατει και με το Διαβολο.No problem)Αλλα οι αλλοι; Ο Μελισσανιδης, ο Θανοπουλος,οι "ΑΕΚαρες δικηγοροι, οι αμετοχοι; αμ'το αλλο:οτι κανενας ΚΑΙ στην Αμερικη δεν ειχε να πει κατι αρνητικο, ημεμπτο.Μια υποθηκη σπιτιου,κατι μικροδικες για μικροποσα,στα οποια μπορει να εμπλακει ο καθενας μας.Κατα τα αλλα τιποτα.Δεδομενος ο κοζωνης ΚΑΙ στην Αμερικη.τι διαολο.50 χρονια μυστικης λοβιτουρας και κρυφης ζωης του Bob και τωρα στα γεραματα εκανε το λαθος να μπλεξει με την ΑΕΚ και εκεινη τον αποκαλυψε και τον ξεμπροστιασε,βαζοντας τα γυαλια στις Αμερικανικες Υπηρεσιες; Δυσκολευομαι να το πιστεψω. Καμια ιδεα εχει κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο κατω κατω ξερουμε οτι τα λεφτα δεν κρυβονται...οσο και χαμηλων "τονων" να ειναι καποιος.Οταν παζαρευεις αγορα,δεν σου βγαζουν με το τσιγγελι αυτα που εχεις,αλλα ουτε και ασφαλως δειχνεις και το σωβρακο σου,δηλαδη το αντιθετο.Απλα λες"ποσο την κοστολογουμε; τοσα.Οριστε αγορινες μου.Νατα.Και με το παραπανω.Παμε τωρα στην ταμπακιερα"(ελεγχος)ολα τα αλλα ειναι λακαμιες.Ο Νοτιας παλι,τι διαολο εκανε 2 μηνες εκει.Για να προχωρουσε τις διαπραγματευσεις σε τετοιο σταδιο,σημαινει οτι ειχε λαβειΗΔΗ εγγυησεις και θα ειχε ντοκουμεντα.Και ετσι ελεγε. Πως τωρα μια τραπεζα τις πλακας και μια συστατικη επιστολη τους κανει ολους να "βουβαθουν" και να κανουν πισω. Δηλαδη αν αυτο ειναι το καλυτερο αποδεικτικο στοιχειο για την οικονομικη κατασταση του Κοζωνη,ολες τις προηγουμενες εβδομαδες τι διαολο χαρτια τους παρουσιαζε;Υπογεγραμενα απ'τον ιδιο τον Ομπαμα; Η μηπως ηταν σε αναβραζων μορφη και αμεσως μετα τα πετουσε στη Λιμνη; Πραγματικα αξιοπεριεργα πραγματα.(οπως ολα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (αποριων συνεχεια)
    Ο Bob απ'την αλλη,ενας διχως αλλο εξυπνος ανθρωπος(δεν μπορει να εσαι κατι αλλο μεγαλωμενος στο Σικαγο και επιχειρηματικα πετυχημενος,με οποιο μεγεθος τελος παντων)κανεις "δουλειες" απ'ην πολυθρονα της λιμνης,διχως αμεση επαφη με τους ανθρωπους της αντιπαλης πλευρας(καθε αγοραπωλησια ειναι μαχη,δεν ειναι τιποτα αλλο)και μαλιστα οι φερομενοι εκπροσωποι σου(Παπαδημιτριου-Μαυροματηδες)ανηκουν τουλαχιστον συναισθηματικα στο αντιπαλο στρατοπεδο και τελος παντων ειναι κοντυτερα σε αυτο απο καθε αποψη σε σχεση με σενα και μπορουν που λεει ο λογος να "τους πλησιασουν" καποιοι,να επιρεαστουν,στην καλυτερη περιπτωση και στην χειροτερη,να δουλευουν εναντιον σου(παραδειγμα).Πως διαολο στεκεσαι εκει σαν Βουδας και αφηνεις τα πραγματα να τρεχουν,βγαζοντας απλα μια ανακοινωση καθε 25 μερες γεματες-αδικαιολογητη απο καθε αποψη-ΑΕΚοφροσυνη.; Ετσι εκανες περιουσια στο Σικαγο; Αποριες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο δε Θανοπουλος με εκεινο το "περιεργο: "...τι λετε ρε που θα ψαξουμε τον Κοζωνη" δεν φαινεται να κερδιζει τις εντυπωσεις.Αν αποδειχθει μουφα ο Bob,τι διαολο θα πει στον εργοδοτη του μεγαλομετοχο της υπο διαπραγματευση εταιρειας;Σαν Νοτιας θα ειχα απαιτηση να με προστατευσει,να ψαξει,να ρωτισει(οχι on the record ασφαλως)και καποια στιγμη,σαν ειδικος,να μου εφερνε τα πεπραγμενα του για τον κυριο.Και οχι να "πεφτουμε απ'τα συνεφα ομαδικα"Γιατι οι 2 μηνες καθυστερισης,χαμενου χρονου και των κινδυνων που υπηρξαν,αυτο δειχνουν. Τι να υποθεσω εγω δηλαδη τωρα για καποιον που τσαλακωνει στην καλυτερη ηλικια το βιογραφικο του με τοσο παιδικο τροπο;οτι ειναι βλητο η οτι τα "παιρνει"(μπορει και τιποτα απ'τα δυο να μην αποδειχθει,αλλα και παλι με αυτον τον αφελη τροπο,δεν προσφερεις υπηρεσιες για τις οποιες πληρωνεσαι.(την αμαρτια μου θα την πω Steven:οταν τον πρωτοειδα (σε συνεντευξη τυπου νομιζω)με εκεινο το ποτιρι το "φραπε" με το καλαμακι,στο τραπεζι,μου θυμμισε τα καμακια του Μπουρναζιου με την απληρωτη BMW, που αραζουν αριμανιως στα καφε περιμενοντας να ξεγελαστει καμια πιτσιρικα νομιζοντας οτι θα γνωρισει τον κολλητο του αντζεντη του Βοσκοπουλου.Μακαρι να κανω λαθος.)Αλλα κατι "τσιριμονιες" που εχει κανει τελευταια,δεν αρεσουν σε κανενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργης ο Γαρατζέος07 Δεκεμβρίου, 2009 21:25

    Δηλαδή βρε Χρήστο, τι περίμενες απ' όλους? Από τη στιγμή που κανείς δεν ξέρει τον πίθο των Δαναίδων (this is AEK) πόσα χρωστάει, πόσα χρέη θα αγοράσει. Εγώ πάντως, είτε είχα παπάκι είτε 5 μερσεντές και κότερο, το ίδιο θα έδειχνα σε ένα τσούρμο από λαμόγια που θέλει να ξεφορτωθεί ένα κάρο χρέη...διότι και ο Νοτιάς και ο Θανόπουλος και "όλοι οι άμεμπτοι" ξέρουν ότι έχει γίνει λαμογιά, αλλά δεν τολμάνε να τα βγάλουν όλα στη φόρα (δηλαδή να φέρουν ορκωτούς λογιστές), μπας και ξεκινήσει η εξυγίανση. Με τα επιχειρηματικά τερτίπια τύπου "βάλε τώρα, εσύ που θέλεις να πάρεις την ΑΕΚ και αλληλοτσεκαριζόμαστε, 2 μίλλιονς, που μπορεί να είναι και 1,5, αλλά δε θα λέγαμε όχι και σε 1,2, κοινώς βγάζουμε το δίσκο μετά τη λειτουργία και ότι έχετε ευχαρίστηση" αντί να μπει μαχαίρι στο κόκαλο, μόνο οι Δ.Χ. και όσοι φάγαν και τρώνε από τις σάρκες της ΠΑΕ χαίρονται. Αφού κάποιοι χάσαν, ας βγάλουν στη φόρα ποιοί τα φάγαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tα δικηγορικα γραφεια απ'την αλλη και τα προσωπα που τα απαρτιζουν,δειχνουν που και που να χανουν την μπαλα και σαν αποτελεσμα δηλωσεις και ανακοινωσεις εκατερωθεν που "κουτουλανε "μεταξυ οτυς,δειχνοντας οτι και αυτοι δεν ειναι γνωστες του εργου που γραφετε.Το οποιο,αφου τωρα "τρεχει" και ειναι φρεσκο.λογικο ειναι να προστιθενται και μερικα προωσωπα,να αφαιρουνταιν απροσθετονται επισοδια,να τρεχει με αλλο σχεδιο το σεναριο-λιγικο ειναι-και αυτοι ασθμαινοντας προσπαθουν να προλαβουν τυα νεα και να φανουν εγκυροι και αξιοπιστοι.Το ολο στορυ δειχνει ενα κομφουζιο-πιθανον και εκουσιο για τον σεναριογραφο.Που μπορει και να μην ειναι ενας αλλα να μπλεκεται που και που στα ποδια του και κανεις αλλος.Η ζωη ειναι γεματη ζωντανια!Αποψη μου ειναι οτι ο Bob ειναι αυτος που φαινεται:μετριος και αγνωστος.Τα νηματα οι-αναγκαστικα πια- συμμετεχοντες δεν ξερουν να τα κουμανταρουν(νομιζω οτι δεν γνωριζουν καν την αρχη των νηματων αυτων)και απαντες συμμετεχουν σε ενα κουκλοθεατρο που κανεις τους δεν γνωριζει το τελος.Υπαρχει εκνευρισμος,ποικηλη αγνοια,κινησεις χωρις σκακιερα,αυθορμητες,διχως σχεδι και ορμωμενες απ'τις-καθε τοσο-ανατροπες και εξελιξεις.Ηθελα να ηξερα αν υπαρχει εστω και ενας που να ξερει πραγματικα τι κανει.Λετε να υπαρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαι η πλακα ειναι οτι μιλαω μονος μου και το blog ειναι αδειο. Κυρ Θαναση,σημερα σε ξεπερασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρηστάκο, η πλευρά Κοζώνη, αν είναι μονο μία και όχι πολλές, μια παλιά φωτογραφία της νύφης έχει δει.Ξέρει για τη μεγάλη προίκα όπως και για τα μεγάλα χρέη του μπαμπά της.Ότι και να έκανε ή είπε, σωστό λάθος, κακόβουλο, δεν έχει καμία ευθύνη. Το αβύθιστο καράβι το κυβερνούν άλλοι. Αυτοί οι άλλοι, αν και έχουν το προηγούμενο με τους δήθεν Κύπριους κροίσους και σε αυτήν την περίπτωση κάνουν το ίδιο λάθος. Συντηρούν και τροφοδοτούν αυτήν την ιστορία. Με ποιο σκοπό?Τι περιμένουν να κερδίσουν απο όλα αυτά? Τ α βρήκαν δύσκολα? Ναι.Τις επιχειρήσεις πώς τις έκαναν? Με στρωμένο το δρόμο τους με ροδοπέταλα? Διακινδυνεύουν το όνομά τους, την αξιοπρέπεια τους, την επαγγελματική τους συνέχεια. Και σφυρίζουν αδιάφορα. Ακόμα και ο Τροχανάς, που τόσο χλευάζαμε στο παρελθόν θα είχε απαιτήσει να κατέβει το πανο χθες στη Ν.Σμύρνη.Δε χρειάζονται λεφτα γι'αυτό. Ο Θείος απο το Αμέρικα, που μας ξέρει, που τον ξέρουμε..Μπορεί μέσα απο μας να θέλησε να γίνει γνωστός στην Ελλαδα. Όπως και τόσοι άλλοι, μην ξεχνιόμαστε. Τα εδώ καλόπαιδα τί κάνουν. Αυτά που έχουν την ευθύνη.Ξεκινούν απο το σιωπούν και καταλήγουν στο εμπαίζουν.
    Ο Τιτανικός είχε μερικούς διασωθέντες. Το δικό μας το καράβι αν βυθιστεί, έτσι όπως είναι ο κόσμος της ΑΕΚ, δεν θα έχει κανέναν.
    Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη.

    Υ.Γ Η αισιοδοξία σου και το χιούμορ σου, πικρό πολλές φορές, μας κάνουν να πιστεύουμε ότι δε χάθηκαν ακόμα όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αφου δεν μασ εκανε ο ρεστης τι να πω
    ε.μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σωστο,Γεωργιε(και καλησπερα)Τα παραπανω που γραφω,δεν τα υιοθετω.Σκεψεις ειναιΠροσπαθω να δικαιολογησω στασεις και συμπεριφορες..οι οποιες αλλαζουν σαν τα νερα της Χαλκιδας.Ασφαλως και η ταμπακιερα ειναι τα χρεη,ο ελεγχος,οι ευθυνες στα προσωπα πλεον.Αυτο που καποιοι απευχονται οπως ο διαβολος το λιβανι.Γι'αυτι και πιο πανω "βασανιζομαι"(που λεει ο λογος).Κοιτα.Αλλο παραξενο: Οι μετοχοι-τουλαχιστον οι ευκαταστατοι,γιατι μπηκαν και μπατηριδες-εβαλαν χρηματα;ναι ποσα;αυτα που εβαλαν.ουτως η αλλως χαμενα ειναι.Γιατι δεν κυνηγανε για λογους οικονομικους,ευθειξιας,προστασιας της επενδυσης τους,αξιοπρεπιας βρε αφελφε,αυτους που τα "διασπαθισαν"(ωραια λεξη! συνηθως χρησημοποιειται για κονδυλια του δημοσιου,δηλαδη εσενα και εμενα του μαλακα)αυτους που καταχραστηκαν(αλλη ωραια λεξη!)η υπεξαιρεσαν(αλλη λεξι δοαμαντι...αν συνεχισω ετσι θα κλαψω!!!)τελος παντων οσους τα βουτηξαν; Γιατι για να βουτηξαν οι ιδιοι τα δικα τους τα λεφτα αποκλειεται.Μαλακια μου φαινεται.(μιλαω για τους φραγκατους) Αρα, τι μενει; Οι φτωχοδιαβολοι της υποθεσης. Τα ονοματα της "λιστας" μας λιγοστευουν.Σε αυτο το σημειο,θετουμε σε εφαρμογη το "χρυσο κανονα": με ποσα μπηκαν και με ποσα εφυγαν.Ποθεν; Εδω ειναι το "κουπι της Αλεξαινας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλήσπερα Αννα.Εχεις δικιο για το γαρ πολυ της θληψεως..." Αντι οι ταλαιπωροι να ασχολουμαστε με μεταγραφες,αγωνιστικη προοδο,ντερμπυ,και τα γνωστα και καλα, εδω παριστανουμε τον επιθ.Κολομπο,τον αστυνομο Σαινη,τα υποκαταστατα του Τριανταφυλλοπουλου,Τη Ματα Χαρι και τον Στιβ μακ Γκαρετ(ασχετο: μια απορια που εχουν χιλιαδες ανθρωποι,χρονια τωρα, και εχω και εγω: ποιον νικησε η Χαβαη 5-0;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. O Ρεστης μας εκανε...προφανως ΕΜΕΙΣ δεν του καναμε...! ε, Steven;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιώργης ο Γαρατζέος07 Δεκεμβρίου, 2009 22:21

    Α μπράβο Χρήστο. Τελικά εκεί είναι η ταμπακιέρα. Διότι τα λεφτά που έχουν φαγωθεί είναι πολλά και κάπου φαίνονται. Και κάποιοι με παπάκια, το μόνο που κάναν ήταν να ασχολούνται με τον βάτραχο και κάνα μπουρί με ρίγανη. Άλλοι παλεύαν για τον "ηγέτη των επιτυχιών". Άλλοι (και ξέρω ΑΠΕΙΡΟΥΣ) απλά πιστέψαν το this is AEK και αγόραζαν διαρκείας, υποστηρίζοντας υπομονετικά αυτή τη λεγεώνα των ξένων. Κάποιος πρέπει να φέρει τους ορκωτούς για να αρχίσουν να βρίσκονται οι άκρες των νημάτων, αψηφώντας τα σημάδια της σήψης. Να σου πω, όμως, κάτι? Δε θα βρεθεί ΚΑΜΙΑ ενοχοποιητική απόδειξη. Μόνο ενδείξεις και ένα τεράστιο χρέος, το οποίο θα πρέπει να προστρέξουν, δυστυχώς, στην πολιτεία για να διευθετηθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρήστο..μάθε τέχνη κι άστηνε!Πιο εύκολο είναι να σου απαντήσει κάποιος για το ποιον κέρδισε η Χαβάη, παρά όλα τα άλλα ερωτήματά σου....
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι εισαγγελέας και έλεγχος είναι απαγορευμένες λέξεις στον Τιτανικό μας.
    Γιώργη, άσε το Σαν Μαμές και ψάξε καμία παλιά ασπρόμαυρη φωτογραφία της πρώτης κατασκευής.
    Μπορεί να μας φανεί χρήσιμη. Τουλάχιστον εμείς να είμαστε έτοιμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακούστηκε η μαγική λέξη
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
    ..και μετά ΟΜΕΡΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aπλα, eιναι λογικο να ανησυχουμε να στενοχωριομαστε και να φοβομστε τα χειροτερα.Και να αναρωτιωμαστε:ποσο πιο κατω; Οι αντιπαλοι(οχι οι γνωστοι δυο αλαα ΟΛΟΙ ΠΙΑ) μας εχουν για φαπες.Στην διαιτησια κανουν τρομερη πλακα με την ΑΕΚ και πεθαινουν στο γελιο.Ουτε η Δοξα Κρανουλας τετοια αντιμετωπιση.Στις ΕΠΟ-ΕΠΑΕ δεν υπαρχεις παραμονο σαν ενα εμβλημα στον τοιχο.Ο αγαπουλας βρηκε ευκαιρια να πληγωσει το "θηριο" με τις "κογξες" του με τα εισητηρια.Ο Τσακιρης-αφου μαγκιωρα τα αρπαξε και απο την ομαδα μας πουλοντας "φυρικια"- ευλογει τους "πανθηρες με τα κολαν" και αναρτουν μπρος στα μουτρα του,των διαιτητων-παρατηρητων και της ιδιας της ΑΕΚ πανο που προσβαλουν ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Και δεν τρεχει καστανο.Θα το εκανε ποτε αυτο πριν μερικα χρονια;Η θα το εκανε ποτε σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ;οχι.
    Τα "τσουκαλια" των "δαφνοστεφανομενων απ'την αλλη,εχουν γεμισει με τα-κλεμενα- κοκκαλα των μικρασιατων και ετσι να ανανεωνει σιγα-σιγα το μενου και οχι μονο γαυρο-γαυρο.Στην "λιγκα"ο προεδρος-υπαλληλος ενεργωντας αυτοβουλα να διαλεγει αρμα και προστατη τον Παο και στην βαθμολογια να σε γλυκοκοιταζουν ο Ατρομητος, τα Γιαννενα και ο Λεβαδειακος. Τι ντροπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιώργης ο Γαρατζέος07 Δεκεμβρίου, 2009 23:12

    Τις Φυλακές του Ωροπού πρέπει, μου φαίνεται, να τσεκάρω αν ταιριάζουν στο οικόπεδο...Στα ποιήματα του Καρυωτάκη που...κάποια θηλυκιά γάτα μας αφήνει σαν ποντικάκια στην πόρτα του Blog (και καλά κάνει!), αντιπαραθέτω το ροκ της εγγύς ανατολής: "Και στον Ωροπό, βρε, την περνάμε φίνα, αίντε πιο ωραία κι απ΄τη Ραφήνα....Τρίτη Πέμπτη μακαρόνια και ο μάγκας βάζει χρόνια, και την Κυριακή το κρέας, τζάμπα είναι κι ο κουρέας...". Ωωωωωφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαράλαμπε, ακόμα και τα όνειρα με μέτρο πρέπει να τα κάνουμε, τουλάχιστον σ'αυτήν τη φάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς Ανώνυμο: Ποιός ο Ρέστης; Τι είναι αυτός ακριβώς; Διότι εγώ ξέρω οτι είναι μόνο κοντός. Σιγά την προσωπικότητα. Μου θυμίζει τον Ντέμη που έψαχνε προπονητή κάποιον πιο κοντό απο τον ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παιδια καλησπερα.Καπου τοχασα το θεμα με τον Κοζωνη χθες και σημερα,λογω τρεξιματος...Απο οτι καταλαβα διαβαζοντας σας,μουφα το χαρτι που παρουσιαστηκε για τα λεφτα που εχει,μουφα και το θεμα της εγγυητικης,γενικως...ναυαγιο!Οχι οτι εκπλησομαι βεβαια,γιατι εδω σε αυτο το blog λιγο πολυ ολοι ειχαμε υποψιαστει που θα κατεληγε το πραγμα.Φυσικα ο μονος που δεν φταιει ειναι ο Κοζωνης,με τα λεφτα που εχει πορευοταν ο ανθρωπος.Δεν θα χρεωσουμε το εγκλημα της παρεας αλλου.Και εαν ο Νοτιας ειναι τοσο τιμιος οσο θελει να φαινεται,να στειλει ολα τα χαρτια στον εισαγγελεα να βγουν ολα στη φορα,ειδαλως θα ειναι συμμετοχος στο κλεψιμο και στις απατες που εγιναν.Καποιοι το 2004,με ΑΝΗΘΙΚΟ τροπο εχασαν τα λεφτα τους για να μπει η ΑΕΚ στο αρθρο 44.Σημερα η ιδια παρεα οπως τοτε,εκβιαζει λυση με συμμετοχη του κρατους για να γλυτωσουν τον εισαγγελεα.Ουτε ενα ευρω να μην δωσει το κρατος σε αυτους,και να κινησει διαδικασια ελεγχου,γιατι τα λεφτα τα ΕΦΑΓΑΝ,ολοι αυτοι οι υπερανω πασης υποψιας αγνοι φιλοι της ΑΕΚ.Δεν γινεται μεσα σε 6 χρονια σε μια ανωνυμη εταιρεια να σκουπιζονται χρεη 300εκ.ευρω,την στιγμη μαλιστα που ειναι πασιφανες οτι καποιοι τα ΦΑΓΑΝΕ.Ετσι λεω εγω,τωρα εσεις τι λετε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αφου ο κοντος μπαμπουινος δεν θελει να ειναι "καν μετοχος" οπως λεει,γιατι δεν δινει τις κωλομετοχες του;Τον εχουν συμβουλευσει προφανως: χεστ'τους.Κρατα τες.Κρατα κατι στα χερια σου...ποτε δεν ξερεις.Στην περιπτωση του φροντισε να ρωτισει καποιο νομικο.Στην απολυση Φερερ,το αμελησε ο κοντοπουτανος. Που ηθελε ταχα να αλλαξει την συμπεριφορα και την νοοτροπια των οπαδων("οπαδους" τους αποκαλουσε η μαιμου οταν λιγδωσε το αντερο της.Στις αρχες ελεγε "ο κοσμος της ΑΕΚ"-αχ ρε Χαντζιχριστο βοδι),λες και ειναι ο Γκαντι.Λες και του το ζητησε κανεις να μετατρεψει την ομαδα σε αδελφατο και πουταναριο.Οταν σκαρφαλωνε το στρουμφακι στα καγγελα και γινοταν ενα με αυτους που ταχα καταγγελει σημερα,να ειχε αραγε κατα νου οτι θα φτασει στο σημειο να πιασει κοτσο τοσους χρηματοδοτες και τοσους φιλους της ομαδας και οτι θα παραστενει τον "επιτυχημενο" μανατζερ(...σε οποιο δασκαλο "καθησεις"...) με τα λεφτα τους,λιγα χρονια αργοτερα.Αν το ειχε προβλεψει,του το αναγνωριζω:ακομα και οι αγραμματοι και τα τουβλα εχουν ενα ενστικτο και μια διορατικοτητα.
    Υ.Γ. Μη ρωτατε γιατι τα εβαλα μαζι του...δεν πιστευω να αναρωτιεστε;Εδω δεν αναρωτιεται εκεινος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προς Γιώργη: Παίδαρε, δεστο κι απο την καλή μεριά. Δεν θα έχουμε άγχη και θα πίνουμε τα ποτά μας. Οικογενειακά, με τα παιδιά, κι όπως μιλάμε για τον Τιβέριο, θα μιλάμε για τον δικέφαλο. Όσο περναει ο χρόνος, καλυτερεύουν τα πράματα. Μην μου πεις οτι διαφωνείς. ΕΞΕΛΙΞΙΣ. Να σου πω κανα δυο στίχους του Άσημου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπορεί ο Κοζώνης να είναι ένας Σκλαβενίτης όμως έκανε ένα μεγάλο καλό.
    Επιτάχυνε της εξελίξεις ,όποιες κι αν είναι αυτές.Το μαρτύριο της σταγόνας είναι χειρότερο.
    Αννα μου όχι μόνο ένα, αλλά δέκα Σαν Μαμες θα χτίσουμε.
    Ψηλά το κεφάλι όλοι.
    Είμαστε ΑΕΚ και εχουμε οπάδούς σε όλο τον κόσμο.
    Η κατήφεια δεν είναι για μας.
    Οι παπούδες και οι γιαγιάδες πολλων απο εμάς όταν ήρθαν ξεριζομένοι δεν σκήψανε ποτέ το κεφάλι.
    Μην τολμάτε όλοι εσείς ψευτο-ιδιοκτήτες να παίζετε με το όνομα και την ιστορία της ΑΕΚ.
    Υ.Σ Προτείνω την σύνταξη επιστολής διαμαρτυρίας ΜΗ οργανωμένων ΑΕΚτζήδων και αφου υπογραφεί από όλους να σταλεί στους υπευθυνους της σημερινής κατάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς Μονεγάσκο: Τελικά το αμερικανάκι θα βγάλει τα κάστανα απο την φωτιά. Θα το δεις. Και θα ακούν τον tolis21. Και θα γελάω. Θα πηγαίνω στην original μέσα και θα διαφωνώ μαζί τους. Λες να δείρουν κι Αεκτζή;
    Μούφα; Μουφάρα. ΚΟ-ΚΟ-ΚΟ, ΒΡΕ ΌΛΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟ. ΚΟΣΚΩΤΑΣ, ΚΟΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ. ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΛΕΥΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρήστο στο ερώτημα σου για τον κοντό πήγαινε στο κεφάλαιο Stanley-morgan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oι φυλακές χρειάζονται εμπορικούς χώρους? Καθ'ότιν ιδιωτικές. Πολλές οι ανάγκες των εσταυρωμένων.Ο κ. Μαλακάσης θα χρειάζεται τουλάχιστον έναν κουρέα για την περιποίηση του μουστακίου, βιβλιοπωλείο για απόκτηση περισσότερων γνώσεων με τουλάχιστον 10.000 τίτλους. Κατα προτίμηση χρηστικές γνώσεις πχ Πως να σκοτώσετε την ερωμένη σας σε δέκα απλά βήματα, Το εγχειρίδιον του καλού κλέφτη, Τη σκότωσα γιατι την αγαπούσα. Οπωσδήποτε δε, λόγω περιοχής, παραδοσιακά χαμάμ και ναργιλέδες.
    Για τους υπόλοιπους θα πρέπει να αγοραστεί και ο χώρος της Μπριτάνικα. Τόσες υπηρεσίες μας προσέφεραν, να μην το ανταποδώσουμε?

    Υ.Γ Το καταφύγιο που φθονούμε σώζει ζωές. Ομάδες όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς Χρήστο: Πού να σε προλάβω; Ο Θανάσης πρέπει να έχει γράψει χιλιάδες σελίδες για να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει. Το ίδιο πράμα είναι αν ανοίξεις την σκέψη. Δυο αντιδιαμμετρικές προσεγγίσεις της κάσας. Θέλουμε να σπάσουμε την Αθήνα. Είτε πέθανε ο Αλέξης είτε όχι, εμείς θα την σπάσουμε. Τα κίνητρα είναι για τους ιστορικούς, δηλαδή τους δημοσιογράφους του σήμερα. Γιατί νομίζω οτι ίδιοι ήταν πάντα; Είμαι μαλάκας και το δηλώνω. Τι θα πιστέψει ο κόσμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαράλαμπε , μαζί σου. Και για το Σ.Μ και για την επιστολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπερα Γιαννη. Συμφωνουμε-φανταζομαι-ολοι.Δε μπορει να εκΛεβαν ΟΛΟΙ.ΜΑ ΟΛΟΙ;Ακομα και στις συμμοριες υπαρχουν ρωγμες.καποιοι "ριχνονται"καποιοι αδικουνται και εκδικουνται.Ποσο μαλλον εδω που -πιστευω-οτι καποιοι δεν αγγιξαν χρηματα,γιατι απλαΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ και διακινδυνευαν πολλα περισσοτερα.Οποτε αυτος η αυτοι,εχουν καθε χρεος να φτασουν την υποθεση στο τερμα.Ποσο μακρυα,κανεις δεν ξερει.Αλλα να δωσουν τα παντα γι'αυτο.Εχουν την στηριξη ολων μας.(οχι ακριβως "ΟΛΩΝ",αλλα των πολυ πολυ περισσοτερων)Θελουν να μη τους λεει ο κοσμος λαμογια και οι κλεφτες μαλακες;Θελουν να σεβαστουν το χρονο και τα ποσα που εριξαν στην ομαδα;Θελουν να δικαιωθουν;Θελει το Πασοκ του Γιωργου-επιτελους-να μη σκεπασει αλλη μια λοβιτουρα και μαλιστα να κερδισει σε λαοφιλια;Η μαλλον αντεχει;Θελει το συνολο του κοσμου της ΑΕΚ να μη ντροπιαστει-για αλλη μια φορα- με κουκουλωματα,ημιμετρα και "χαριστικες ρυθμισεις",λες να ειναι καταδικος;Αν ειμαστε περισσοτεροι-ποιοτικα-θα το καταφερουμε.Και το "τερμα" ας ειναι οπου θελει και οπως ν'αναι.Να αναπαυθουν τα κοκκαλα των πρωτο-ΑΕΚτσηδων μονο...και να μπορουμε να κοιταζουμε τη φωτογραφια του θειου Λουκα διχως ντροπη...τιποτα αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς Άννα: Φιλενάδα, καλά τα λες και προσθέτεις την απαραίτητη κουλτούρα εδω πέρα. Και καλά κάνεις λόγω σποδών και κυρίως διαχείρηση τους. Πρέπει να ξέρει ο κάθε άνθρωπος την φιλοσοφία των γνώσεων του. Δηλαδή το πώς χειρίζεται κάποιος τον πνευματικό φασισμό του ανθρώπινα. Και το είχες μαζί με το πρόσωπο που έκρυβες κάθε φορά που λεγόταν κάτι εμπορικό και της πιάτσας. Και σημειολογικά να σου πω οτι και το ποτό που έπινες και το τσιγάρο που κρατούσες με έπεισαν για την παιδική ψυχή που κρύβεις. Στήβεν μιλάει.
    Και να ζητήσω και δημόσια συγνώμη για το εχθρικό πέσιμο που σου έκανα επειδή ήμουν μπερδεμένος. Μέχρι και σήμερα παρατήρηση μου έκαναν οτι δεν ξέρω να διαχειρίζομαι τα συναισθήματα μου ή μια κοινή αλήθεια. Είμαι πικραμένος διότι κανένας δεν κατάλαβε την αλήθεια όπως την εξέφρασα. Γεννήθηκα πρόσφυγας, όχι απο γονείς τελικά, αλλά απο κατσαρίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ...και όταν είναι έτοιμη η επιστολή με τις χιλιάδες υπογραφές να τους σταλεί με email για να την διαβάσουν σίγουρα να δούνε οτι είμαστε πολλοί
    .
    Άννα ξεκίνα το προσχέδιο, ΤΙ ΛΈΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οτι δηλωσεις εισαι,συμφωνω. Ειδικα εδω,στη χωρα των λωτοφαγων.
    Υ.Γ. Τωρα που λετε για γηπεδα και φυλακες.Υπαρχει κατι βολικο και πρακτικο. Ο κορυδαλος.Λενε θα αδειασει.Θα μεινουν τα ντοβαρια.Δυο εξεδρουλες δεξια-αριστερα,συρματοπλεγματα και κοτετσοσυρμα για την προστασια μας απ'τους "οργανωμενους,υπαρχει αφθονο.)Θα αναπαραστησουμε την σκεπαστη στην πλευρα της οδου Γρ. Λαμπρακη)Μαγειρεια,κατσαρολες,κουταλες, υπαρχουν ολα. Προτεινω μαλιστα στην οριτζιναλ να αλλαξει το σχεδιο στο λογοτυπο της και αντι για αναφλεγουσα βομβα να βαλει μια ξεφλουδιζουσα πατατα.Τις καθημερινες αρχημαγειρας θα ειναι ο Χατζιχρηστος και τα Σαββατοκυριακα ο αγαπουλας.Ο κοντος τραπεζοκομος τις καθημερινες και τα Κυριακατικα μεσημερια πριν τους αγωνες υπευθυνος του χορτου του γηπεδου.Ειναι ο μοναδικος που μπορει να σκαρφαλωσει πανω σε γκαζον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Προς Χρήστο κ Άννα: Ο Ψωμιάδης είναι έξω λόγω του καινούργιου νόμου: Της αποσυμφόρησης των φυλακών. Κλαίτε ή γελάτε τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή